Jump to content

Samsung Galaxy S6 (SM-G920F)


Sofos_5
 Κοινοποίηση

Recommended Posts

Σημερα αγορασα το πολυποθητο κινητο! Ποσην ωρα να το αφησω να φορτισει την πρωτη φορα;
Link to comment
Share on other sites

  • Απαντήσεις 8,3χιλ.
  • Δημιουργία
  • Τελευταία απάντηση

Top Posters In This Topic

Δημοφιλείς μέρες

Top Posters In This Topic

Σημερα αγορασα το πολυποθητο κινητο! Ποσην ωρα να το αφησω να φορτισει την πρωτη φορα;

Μέχρι 100% μετά κλείνει ο φορτιστής δεν έχει νόημα όσο το αφήσεις

 

Στάλθηκε από το SM-G920F μου χρησιμοποιώντας Tapatalk

Link to comment
Share on other sites

Κάποια βοήθεια για το αποτύπωμα που δεν δουλεύει ;

 

Βεβαιώθητε ότι είναι καθαρή η οθόνη κάτι τέτοιο γράφει και δεν μας αφήνει να βάλουμε αποτύπωμα ... ;(

Link to comment
Share on other sites

Μόνο εγώ έχω την εντύπωση ότι το ξεκλείδωμα με το δάχτυλο έχει γίνει αργό;

 

 

σβηστε ολα τα δαχτυλικα και ξαναπεραστε....ετσι εκανε και εμενα με το που περασα νεο δαχτυλο παει σφαιρα

Link to comment
Share on other sites

Το κινητο μου ειναι ελβετικο,καλυπτεται απο εγγυηση;;;

 

ολα τα ευρωπαικα τα καλυπτει η εγγυηση αρκει να μην εχει γραψει knox 0x1 ...

Link to comment
Share on other sites

Μετα την αναβαθμιση σε MM δεν βλεπω πλεον στις επαφες εικονιδιο που να φανερωνει απο ποιο λογαριασμο εμφανιζονται (π.χ. Google, viber, Skype κτλ).Επιπλεον στις επαφες απο Gmail χαθηκε η εικονα του προφιλ απο ολες τις επαφες φιλων...Το εχει παθει αλλος? Στο hangout βλεπω τις εικονες ,αλλα στις επαφες οταν καποιος με καλει βγαινει μονο το ονομα και οχι και η φωτο του προφιλ του..Ξερει καποιος να βοηθησει?
Link to comment
Share on other sites

Καλησπέρα.Λοιπον αφού μου πέρασαν τα αρχικά νεύρα είπα να μοιραστώ την εμπειρία μου με το service της Samsung.. Αφού λοιπόν είχα το γνωστό πρόβλημα με χαλαρό κουμπί αποφάσισα να πάω στην smartec για να το αλλάξω,μεχρι εδώ όλα καλά, μου το άλλαξαν και μαζί και οθόνη γιατί λέει δεν πέρναγε τα test.Αφου λοιπόν το παρέλαβα και πήγα σπίτι διαπίστωσα ότι δεν είχε κούμπωσει καλά η οθόνη και εξειχε από το σασί. Πήγα λοιπόν πάλι Χαϊδάρι από Δάφνη που μένω για να μου το φτιάξουν,αφου μου ζήτησαν συγνώμη και πρεσαραν την οθόνη γύρισα πάλι σπίτι για να το σεταρο επιτέλους αλλά προς δυσάρεστη έκπληξη μου έβγαζε μη εγγεγραμμένο στο δίκτυο όποτε πάλι Χαϊδάρι... Αφού τα νεύρα μου είχαν γίνει κρόσσια μου είπαν να το κρατήσουν μέχρι την επόμενη για έλεγχο.. Σήμερα λοιπόν που τους κάλεσα μου είπαν ότι δεν έχουν βρει ακόμα τι φταίει.. Να διευκρινίσω ότι το κινητό πέρα από το κουμπί δούλευε άψογα.. Αφου δεν έβγαζα άκρη με το service πήρα τηλ την Samsung και τους είπα την ταλαιπωρία μου και πως το κινητό είναι 2 εβδομάδων και το χάλασαν στο service.. Ζήτησα να μου γίνει αντικατάσταση συσκευής αλλά η απάντηση τους ήταν ότι αντικατάσταση γίνεται μόνο σε ελληνικές συσκευές και όχι από skroutz. Υποτίθεται ότι θα με καλούσε κάποιος υπεύθυνος αλλά τίποτα... Αν δεν έχω απαντηση την Δευτέρα λέω να τους κάνω καταγγελία.. Αυτά.. Και σορυ για το τεράστιο μήνυμα... Edited by sartini
Link to comment
Share on other sites

Καλησπέρα.Λοιπον αφού μου πέρασαν τα αρχικά νεύρα είπα να μοιραστώ την εμπειρία μου με το service της Samsung.. Αφού λοιπόν είχα το γνωστό πρόβλημα με χαλαρό κουμπί αποφάσισα να πάω στην smartec για να το αλλάξω,μεχρι εδώ όλα καλά, μου το άλλαξαν και μαζί και οθόνη γιατί λέει δεν πέρναγε τα test.Αφου λοιπόν το παρέλαβα και πήγα σπίτι διαπίστωσα ότι δεν είχε κούμπωσει καλά η οθόνη και εξειχε από το σασί. Πήγα λοιπόν πάλι Χαϊδάρι από Δάφνη που μένω για να μου το φτιάξουν,αφου μου ζήτησαν συγνώμη και πρεσαραν την οθόνη γύρισα πάλι σπίτι για να το σεταρο επιτέλους αλλά προς δυσάρεστη έκπληξη μου έβγαζε μη εγγεγραμμένο στο δίκτυο όποτε πάλι Χαϊδάρι... Αφού τα νεύρα μου είχαν γίνει κρόσσια μου είπαν να το κρατήσουν μέχρι την επόμενη για έλεγχο.. Σήμερα λοιπόν που τους κάλεσα μου είπαν ότι δεν έχουν βρει ακόμα τι φταίει.. Να διευκρινίσω ότι το κινητό πέρα από το κουμπί δούλευε άψογα.. Αφου δεν έβγαζα άκρη με το service πήρα τηλ την Samsung και τους είπα την ταλαιπωρία μου και πως το κινητό είναι 2 εβδομάδων και το χάλασαν στο service.. Ζήτησα να μου γίνει αντικατάσταση συσκευής αλλά η απάντηση τους ήταν ότι αντικατάσταση γίνεται μόνο σε ελληνικές συσκευές και όχι από skroutz. Υποτίθεται ότι θα με καλούσε κάποιος υπεύθυνος αλλά τίποτα... Αν δεν έχω απαντηση την Δευτέρα λέω να τους κάνω καταγγελία.. Αυτά.. Και σορυ για το τεράστιο μήνυμα...

 

Αυτό με το σασί και την οθόνη έγινε και σε εμένα και χρειάστηκε να το πάω 3 φορές smartec μέχρι που ως τώρα μια χαρά. Μάλλον η θήκη μου το προκάλεσε αλλά στην smartec δεν μπορούσαν με τίποτα να το κολλήσουν. Το κολλούσε να σήμερα και την επόμενη εξειχε η οθόνη από το σασί. Και αντέ πάλι τα ίδια. Μου είπαν ότι θα μου κάνουν αλλαγή στην Samsung hellas μετά από πρόταση της smartec αλλά μάταια. Και τελικά μου αλλάξανε τα πάντα. Σασί ,οθόνη,πίσω καλλυμα και μητρική. Πραγματικά καινούργιο. Αφού το Phone INFO πριν έγραφε ότι manufacturing date 30.07.15 και τώρα 18.02.16.

Αυτά από μένα

Link to comment
Share on other sites

Αυτό με το σασί και την οθόνη έγινε και σε εμένα και χρειάστηκε να το πάω 3 φορές smartec μέχρι που ως τώρα μια χαρά. Μάλλον η θήκη μου το προκάλεσε αλλά στην smartec δεν μπορούσαν με τίποτα να το κολλήσουν. Το κολλούσε να σήμερα και την επόμενη εξειχε η οθόνη από το σασί. Και αντέ πάλι τα ίδια. Μου είπαν ότι θα μου κάνουν αλλαγή στην Samsung hellas μετά από πρόταση της smartec αλλά μάταια. Και τελικά μου αλλάξανε τα πάντα. Σασί ,οθόνη,πίσω καλλυμα και μητρική. Πραγματικά καινούργιο. Αφού το Phone INFO πριν έγραφε ότι manufacturing date 30.07.15 και τώρα 18.02.16.

Αυτά από μένα

 

Τι να σου πω φίλε μου, πραγματικά το δικό μου λειτουργούσε άψογα πέρα από το κουμπί. Το θέμα είναι ότι δεν μπορούν να βρουν πια είναι η βλάβη και βγάζει μη εγγεγραμμένο στο δίκτυο. Να τους πηγαίνεις ένα κινητό και να το παίρνεις χαλασμένο αυτό λέγεται ανευθυνότητα. Θα δω την Δευτέρα τι έχει γίνει και αναλόγως θα πράξω.

Link to comment
Share on other sites

Τι να σου πω φίλε μου, πραγματικά το δικό μου λειτουργούσε άψογα πέρα από το κουμπί. Το θέμα είναι ότι δεν μπορούν να βρουν πια είναι η βλάβη και βγάζει μη εγγεγραμμένο στο δίκτυο. Να τους πηγαίνεις ένα κινητό και να το παίρνεις χαλασμένο αυτό λέγεται ανευθυνότητα. Θα δω την Δευτέρα τι έχει γίνει και αναλόγως θα πράξω.

 

Η αλήθεια είναι ότι η smartec είναι πολύ αξιόπιστη και δυνατή σε όλα. Τώρα όλα αυτά συμβαίνουν..το ότι πάντως στα φτιάχνουν όλα δωρεάν μέσω εγγύησης είναι πολύ καλή φάση.

Link to comment
Share on other sites

Κάποια βοήθεια για το αποτύπωμα που δεν δουλεύει ;

 

Βεβαιώθητε ότι είναι καθαρή η οθόνη κάτι τέτοιο γράφει και δεν μας αφήνει να βάλουμε αποτύπωμα ... ;(

 

Κάποια βοήθεια κάποιος ;;; :O

Link to comment
Share on other sites

Κάποια βοήθεια κάποιος ;;; :O

 

Εγώ θα του έριχνα ένα wipe να τελειώνει η υπόθεση

ZTE Blade, ZTE Nubia Z5s mini, Coolpad F1, Samsung Galaxy S6, OnePlus 5T, Samsung Galaxy S20 5G (SD865), Google Pixel 4a.
Link to comment
Share on other sites

Εγώ θα του έριχνα ένα wipe να τελειώνει η υπόθεση

 

Είναι αυτο που τα χάνουμε όλα έχουμε πει ;

 

Την έχω δωςει την συσκευή την εχει φίλη και δεν μπορεί να στήνει να ξεστηνει. :O

Link to comment
Share on other sites

Η αλήθεια είναι ότι η smartec είναι πολύ αξιόπιστη και δυνατή σε όλα. Τώρα όλα αυτά συμβαίνουν..το ότι πάντως στα φτιάχνουν όλα δωρεάν μέσω εγγύησης είναι πολύ καλή φάση.

 

Αυτό έλειπε να στο χαλάνε και να μην στο καλύπτουν κιόλας.

Link to comment
Share on other sites

@sartini αφού βεβαιωθείς

 

α) ότι η sim κάρτα σου δουλεύει μια χαρά σε κάποια άλλη συσκευή

β) ότι πατώντας *#06# σου βγαίνει κανονικά το imei σου και δεν βγαίνει το μήνυμα “IMEI Null” ή "ΙΜΕΙ 000000"

τότε :

i) πήγαινε ρυθμίσεις-δίκτυα κινητής τηλεφωνίας και θέσε 2G

ii) στους φορείς παροχής υπηρεσιών δικτύου πάτα "αυτόματη επιλογή". Δοκίμασε να καλέσεις.

 

Αν το IMEI σου βγαίνει κανονικά , αν η κάρτα σου δουλεύει σωστά σε άλλη συσκευή και παρόλο που κάνεις τα δύο παραπάνω βήματα δεν λυθεί το πρόβλημα, τότε το πρόβλημα εστιάζεται στην επαφή της κάρτας sim ( δεν ακουμπά σωστά).

 

Αν το ΙΜΕΙ δεν σου βγει κανονικά αλλά βγαίνει το μήνυμα “IMEI Null” ή "ΙΜΕΙ 000000" τότε η συσκευή σου έχει υποστεί αλλαγή IMEI και πρέπει να επαναπρογραμματιστεί. Αν συμβαίνει κάτι τέτοιο πες μου να σου πω τι να κάνεις.

Link to comment
Share on other sites

Είναι αυτο που τα χάνουμε όλα έχουμε πει ;

 

Την έχω δωςει την συσκευή την εχει φίλη και δεν μπορεί να στήνει να ξεστηνει. :O

 

Ε βοηθα την! Τοσο καιρο εδω μεσα κατι θα εχεις μαθει!

ZTE Blade, ZTE Nubia Z5s mini, Coolpad F1, Samsung Galaxy S6, OnePlus 5T, Samsung Galaxy S20 5G (SD865), Google Pixel 4a.
Link to comment
Share on other sites

@sartini αφού βεβαιωθείς

 

α) ότι η sim κάρτα σου δουλεύει μια χαρά σε κάποια άλλη συσκευή

β) ότι πατώντας *#06# σου βγαίνει κανονικά το imei σου και δεν βγαίνει το μήνυμα “IMEI Null” ή "ΙΜΕΙ 000000"

τότε :

i) πήγαινε ρυθμίσεις-δίκτυα κινητής τηλεφωνίας και θέσε 2G

ii) στους φορείς παροχής υπηρεσιών δικτύου πάτα "αυτόματη επιλογή". Δοκίμασε να καλέσεις.

 

Αν το IMEI σου βγαίνει κανονικά , αν η κάρτα σου δουλεύει σωστά σε άλλη συσκευή και παρόλο που κάνεις τα δύο παραπάνω βήματα δεν λυθεί το πρόβλημα, τότε το πρόβλημα εστιάζεται στην επαφή της κάρτας sim ( δεν ακουμπά σωστά).

 

Αν το ΙΜΕΙ δεν σου βγει κανονικά αλλά βγαίνει το μήνυμα “IMEI Null” ή "ΙΜΕΙ 000000" τότε η συσκευή σου έχει υποστεί αλλαγή IMEI και πρέπει να επαναπρογραμματιστεί. Αν συμβαίνει κάτι τέτοιο πες μου να σου πω τι να κάνεις.

 

Το κινητό είναι ακόμα στο service, λογικά Δευτέρα θα το πάρω. Η SIM δούλευε κανονικά σε άλλη συσκευή.Το θέμα ειναι σε σημεία που έχει πολυ καλό σήμα μπορεί να καλέσει αλλά σε σημείο που δεν έχει καλό σήμα και ενώ δίνει 1-2 γραμμές όταν πας να καλέσεις λέει μη εγγεγραμμένο στο δίκτυο.

Link to comment
Share on other sites

καλησπερα ενω εχω κανει εγκαταστασει το https://play.google.com/store/apps/details?id=com.theengineer.greekcallerid&hl=el

Δεν μου δουλευει.

Εχω μονιμα δεδομενα.

Καμια ιδεα

 

Ευχαριστω.

Link to comment
Share on other sites

Παιδιά έχω εξής πρόβλημα. Πήγα να κάνω hard reset στο S6 και πάτησα volume down+home+power και με έβγαλε σε μία τυρκουάζ οθόνη όπου λέει

 

"Downloading... Do not turn off target"

 

ενώ πάνω αριστερά αναφέρει

 

ODIN MODE

PRODUCT NAME: SM-G920F

CURRENT BINARY: Samsung Official

SYSTEM STATUS: Official

REACTIVATION LOCK: OFF

Secure Download: Enabled

KNOX WARRANTY VOID:0 (0X0000)

AP SWREV: B:3 K:2 S:2

 

το τηλέφωνο ήταν σε airplane mode και παραμένει έτσι για 3 ώρες. Προσπαθώ να το διακόψω αλλά τίποτα, καμιά ιδέα;

Ericsson788, Nokia 3310,7650,3650,N82,N95, Samsung i8910,S2,S3,S4,S6,S7 edge,S8+,S9+,S10+,S20 Ultra
Link to comment
Share on other sites

Καταρχας ειναι volume UP + home + power ,

απλα μπηκε σε download mode (φαση αναβαθμησης)

κρατα πατημενα αρκετη ωρα τα 3 ιδια κουμπια που πατησες για να φυγει

 

Ευχαριστώ για τη βοήθεια αλλά μόλις έκλεισε το τηλέφωνο επειδή άδειασε η μπαταρία και τώρα που το ξανασύνδεσα στο ρεύμα δείχνει όπως πριν. Μήπως έχει γράψει ο κύριος Knox :rolleyes:; Στις πληροφορίες λογισμικού πάντως και ειδικά στην κατηγορία που αφορά την έκδοση Knox δεν βλέπω κάποιο counter. Που πρέπει να κοιτάξω;

Ericsson788, Nokia 3310,7650,3650,N82,N95, Samsung i8910,S2,S3,S4,S6,S7 edge,S8+,S9+,S10+,S20 Ultra
Link to comment
Share on other sites

Ευχαριστώ για τη βοήθεια αλλά μόλις έκλεισε το τηλέφωνο επειδή άδειασε η μπαταρία και τώρα που το ξανασύνδεσα στο ρεύμα δείχνει όπως πριν. Μήπως έχει γράψει ο κύριος Knox :rolleyes:; Στις πληροφορίες λογισμικού πάντως και ειδικά στην κατηγορία που αφορά την έκδοση Knox δεν βλέπω κάποιο counter. Που πρέπει να κοιτάξω;

Μη φοβάσαι φίλε απλά μπήκε σε download mode αντι στο recovery menu.

Link to comment
Share on other sites

Ευχαριστώ για τη βοήθεια αλλά μόλις έκλεισε το τηλέφωνο επειδή άδειασε η μπαταρία και τώρα που το ξανασύνδεσα στο ρεύμα δείχνει όπως πριν. Μήπως έχει γράψει ο κύριος Knox :rolleyes:; Στις πληροφορίες λογισμικού πάντως και ειδικά στην κατηγορία που αφορά την έκδοση Knox δεν βλέπω κάποιο counter. Που πρέπει να κοιτάξω;

 

Αν δεν το έκανες κράτα πατημένα με τη σειρά τα volume down + power για μερικά δευτερόλεπτα για να κλείσει.

Νικήτας
Link to comment
Share on other sites

Αν rootάρω το κινητό, μπορώ από το sammobile να κατεβάσω όποια έκδοση λογισμικού θέλω και να τη flashάρω;
Link to comment
Share on other sites

Δεν χρειάζεται να εισαι ρουτ (χάσεις εγγύηση) για να βάλεις οποιαδήποτε "γνήσια" έκδοση λογισμικού. Την περνάς κατευθείαν.
mpanos
Link to comment
Share on other sites

  • The title was changed to Samsung Galaxy S6 (SM-G920F)

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Επισκέπτης
Reply to this topic...

×   Pasted as rich text.   Paste as plain text instead

  Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

 Κοινοποίηση


×
×
  • Create New...