Καλησπέρα έκανα αναβάθμιση στο ρολόι και ενώ στα μηνύματα είχε επιλογή να γράφω μήνυμα χειρόγραφα τώρα δεν έχει ξέρει κάποιος πως επαναφέρω την επιλογή γιατί με βόλευε :(
Καλησπέρα !!! Υπάρχει κάποιο ρολόι να συνδέεται με iPhone 7 εκτός της apple ?? Αυτό που με ενδιαφέρει είναι να μπορώ να απαντάω σε SMS όταν δεν έχω την συσκευή πάνω μου ...
Καλησπέρα !!! Έχω τραβήξει κάποια βίντεο από iPhone 6 και κάποια από galaxy s7 αλλά δεν μου τα παίζει στο 7αρι για κάποιο λόγο . Υπάρχει καμία εφαρμογή να τα ανοίγει ;;;
Καλησπέρα !!!
Επειδή έχω απογοητευτεί μπορεί κάποιος να μου πει κάποιο κατάστημα να πάρω τζαμάκι για την συσκευή που να καλύπτει όλη την οθόνη ;;;
Γύρισα όλα τα καταστήματα στο Ηράκλειο μικρά και μεγάλα και δεν βρήκα τίποτα παρά μόνο κάποια που άφηναν μεγάλο κενό στην οθόνη .
Καλημέρα !!!
Κάποια εφαρμογή να μπορώ να κατεβάζω βίντεο κλιπ από YouTube για iPhone 7 ;;;;
Και μια να κατεβάζω τραγούδια για ήχο κλήσης ;;;
Ευχαριστώ !!!!!