Jump to content

[CAR] Mazda RX8 / RX7 (άπαντα Wankel κινητήρων)


Alexel
 Κοινοποίηση

Recommended Posts

Rx8 Cosmo (όχι Challenge)

 

Μικτές διαδρομές (με Αττική οδό μέσα μέχρι τον Ασπρόπυργο) χωρίς σκίσιμο (μέχρι 6000 στροφές) , περίπου 17lt-18/100χλμ.

 

Εθνική οδός , ταξίδι ήρεμο με ταχύτητα 6η και 140χλμ (δλδ 4000στροφές) περίπου 13lt/100χλμ.

 

Φυσικά τα νούμερα αυτά δεν λένε τίποτα. Είναι η προσωπική μου κατανάλωση βενζίνης.

 

Ωστόσο αν σκέφτεσαι τη βενζίνη μάλλον λάθος αυτοκίνητο διαλέγεις. Τα αυτοκίνητα αυτού του τύπου (όπως επίσης και τα WRX, EVO, S2000) δεν τα παίρνεις για την οικονομία τους αλλά για τη χαρά που σου προσφέρουν όταν τα οδηγείς. ;)

Has anyone really been far even as decided to use even go want to do look more like?
Link to comment
Share on other sites

  • Απαντήσεις 870
  • Δημιουργία
  • Τελευταία απάντηση

Top Posters In This Topic

Δημοφιλείς μέρες

Top Posters In This Topic

Ακριβως το τελευταιο..Συμφωνω απολυτα vamp..

 

Για να σου πω και τα δικα μου που δεν το αφηνω σε ησυχια το καημενο και το δεξι ειναι ποοολυ βαρι,εχω καψει και 35 εχω καψει και 12...Βγαλε τα συμπερασματα σου!! :cool:

Link to comment
Share on other sites

Σιγουρα...δε μετραμε τα τελευταια μας λεφτα για να βαλουμε βεζινη ρε παιδια...ουτε θα βγαλουμε και κανενα δανειο. Μια ερωτηση εκανα :)

 

Ολα τα σκευτεσαι οταν αγοραζεις αυτοκινητο. Δε μιλαω να εισαι συνεχεια στους κοφτες...μια κανονικη οδηγηση ειπα, με κλιματισμο ανοιχτο...με τα ανοιγματα του (γιατι ΚΑΙ εγω εχω αρκετα βαρυ ποδι) με τη κινηση...ολα.

 

Γενικοτερα σε Challenge την εβδομαδα με ενα γεμισμα ας πουμε...ποσα χιλιομετρα κανει;

 

Εγω με την Alfa (που καιει αρκετα για 1.6) ας πουμε με 50 ευρω κανω περιπου 450 με 480 χιλιομετρα.

 

Το RX8 σε τι επιπεδα κυμαινεται; Ποσο διαφοτερικο ειναι επισης το Cosmo με το Challenge στη καταλωση;

 

Απο προβληματακια...σας εχει βγαλει τιποτα παιδια;

 

 

Ευχαριστω... ;)

Link to comment
Share on other sites

Ακριβως το τελευταιο..Συμφωνω απολυτα vamp..

 

Για να σου πω και τα δικα μου που δεν το αφηνω σε ησυχια το καημενο και το δεξι ειναι ποοολυ βαρι,εχω καψει και 35 εχω καψει και 12...Βγαλε τα συμπερασματα σου!! :cool:

 

:D :lol: :lol: :D ;)

 

 

 

 

 

Γενικοτερα σε Challenge την εβδομαδα με ενα γεμισμα ας πουμε...ποσα χιλιομετρα κανει;

 

Εγω με την Alfa (που καιει αρκετα για 1.6) ας πουμε με 50 ευρω κανω περιπου 450 με 480 χιλιομετρα.

 

Το RX8 σε τι επιπεδα κυμαινεται; Ποσο διαφοτερικο ειναι επισης το Cosmo με το Challenge στη καταλωση;

 

Απο προβληματακια...σας εχει βγαλει τιποτα παιδια;

 

 

Ευχαριστω... ;)

 

Challenge : Τα 360 χλμ,με μέσο όρο 160 χλμ/ωρα και ανοιγματα καίει τα 50Ευρώ. Στην Εθνική καποιοι έχουν δει και 12,7lt/100km. Αλλος με Cosmo λέει ότι έχει δει 12lt/100km. Αλλος με Challenge έχει δει 11,9lt/100km.

 

To Cosmo "καίει' περισσότερο από το Challenge στα σίγουρα.

Γενικά υπολόγιζε στο ταξίδι χωρίς υπερβολές 12-13lt/100km και μέσα στην πόλη 15-17lt/100km για το Challenge και περίπου 1-2lt/100km παραπάνω για το Cosmo.

Has anyone really been far even as decided to use even go want to do look more like?
Link to comment
Share on other sites

:D :lol: :lol: :D ;)

 

 

 

 

 

 

 

Challenge : Τα 360 χλμ,με μέσο όρο 160 χλμ/ωρα και ανοιγματα καίει τα 50Ευρώ. Στην Εθνική καποιοι έχουν δει και 12,7lt/100km. Αλλος με Cosmo λέει ότι έχει δει 12lt/100km. Αλλος με Challenge έχει δει 11,9lt/100km.

 

To Cosmo "καίει' περισσότερο από το Challenge στα σίγουρα.

Γενικά υπολόγιζε στο ταξίδι χωρίς υπερβολές 12-13lt/100km και μέσα στην πόλη 15-17lt/100km για το Challenge και περίπου 1-2lt/100km παραπάνω για το Cosmo.

 

 

Πολυ χρησιμες οι πληροφοριες σου. Σ’ευχαριστω πολυ!

 

Δεν ειναι υπερβολικο...κ εγω εκει το περιμενα...αλλα αξιζει! Δε μπορουμε να τα εχουμε κ ολα :D

Link to comment
Share on other sites

Εγω εχω το μεγαλο με καποιες βελτιωσεις και καιω τα μαλλια μου γιατι παω μαλλια κουβαρια..Αλλα συντομα θα το βελτιωσω και αλλο και θα πειραξω καποια πραγματα και η καταναλωση θα φτιαξει σημαντικα...

 

 

τι εννοεις θα φτιαξει σημαντικα?? δηλαδη με ρυθμισεις στη τροφοδοσια, ή με αγραφο π.χ?? απλα ενημερωτικα..

γινεται να ανεβεις δηλαδη σε αλογα και να το ρυθμισεις σωστα και να καιει οσο και πριν ή λιγοτερο? ε φυσικα δεν λεω οταν θα το φτιαξεις να το σκιζεις μονιμα στο 1,5bar ξερω γω, καταλαβες πως το εννοω..

Link to comment
Share on other sites

Με την γραμμη που διαλεξα για να το φτιαξω ναι θα καιει ποοοολυ λιγοτερο και ναι θα εχει ποοοοολλα αλογα περισσοτερο!!Ωποτε γινεται..Ενδεικτικα να σου πω οτι ποτε μα ποτε τωρα τελευταια δεν εβγαζα πανω απο 250 στα 60λιτρα και τωρα με αυτα που εχω δει και ξερω απο παρομοιες καταστασεις,η 400ρα ειναι ποοολυ εφικτη
Link to comment
Share on other sites

:ninja: :ninja: :ninja: :ninja: :ninja: lol

Ναι..Είμαι αιμοδότης...

2006 Modenas Dinamik 71mm....

1998 Seat Ibiza S4 Turbo

1992 Suzuki RGV-Γ 250cc

2001 Suzuki FX 68.5mm

Link to comment
Share on other sites

:D :lol: :lol: :D ;)

 

 

 

 

 

 

 

Challenge : Τα 360 χλμ,με μέσο όρο 160 χλμ/ωρα και ανοιγματα καίει τα 50Ευρώ. Στην Εθνική καποιοι έχουν δει και 12,7lt/100km. Αλλος με Cosmo λέει ότι έχει δει 12lt/100km. Αλλος με Challenge έχει δει 11,9lt/100km.

 

To Cosmo "καίει' περισσότερο από το Challenge στα σίγουρα.

Γενικά υπολόγιζε στο ταξίδι χωρίς υπερβολές 12-13lt/100km και μέσα στην πόλη 15-17lt/100km για το Challenge και περίπου 1-2lt/100km παραπάνω για το Cosmo.

 

 

Παντως γενικοτερα ακουγεται οτι καταναλωνει αρκετο λαδι, και επισης οτι στους καλοκαιρινους μηνες, ειναι πολυ ζεστο το εσωτερικο του (κυριως επειδη ερχεται αρκετη θερμοτητα απο το κεντρικο διαφορικο) και δε μπορει το A/C να ανταπεξελθει.

 

Ισχυει κατι τετοιο;

 

Εχει βγαλει καποιο σοβαρο προβλημα σε καποιον απο εσας;

Link to comment
Share on other sites

Kinitomanis,

το θέμα λάδι είναι υπερβολικό. Στην πραγματικότητα κάθε 700-800χλμ περίπου θέλει 100γρ λάδι.

 

Ολα τα πισωκίνητα έχουν μικρό ή μεγάλο πρόβλημα θερμοκρασίας από την μετάδοση που περνάει προς τον πίσω άξονα. Πάντως έχω ακούσει κάποιους που έχουν σοβαρό πρόβλημα με το θέμα. Ωστόσο από προσωπική εμπειρία σε ενημερώνω ότι το θέμα δεν είναι τόσο σοβαρό και σε καμμία περίπτωση το A/C δεν είναι αρκετό. Κατά την προσωπική μου εμπειρία μπορεί να ανταπεξέλθει.

 

Μετά από 1,5 χρόνο και 16.000χλμ δεν είχα (φτου φτου) κανένα σοβαρό πρόβλημα. Εκανα κανονικά την ανάκληση της Mazda πέρυσι (πολύ κακό για το τίποτα), άλλαξα μέσα στην εγγύηση 2 μπροστινά φανάρια γιατί τα τζάμια τους ήταν θολά και end of story. :)

 

Στο RX8Club (από όσο ξέρω) σοβαρό πρόβλημα δεν έχει βγάλει κάποιο αυτοκίνητο.

Has anyone really been far even as decided to use even go want to do look more like?
Link to comment
Share on other sites

εμενα παντως το rx8 με τρελαινει σαν αυτοκινητο, γιατι εναι δυνατο, πανεμορφο και πολυστροφος κινητηρας που τους λατρευω.
Μέγιστο μέγεθος εικόνας υπογραφής 420Χ150 και 16Κ
Link to comment
Share on other sites

Άμα είχε και το γκάζι που το αρμόζει θα ήταν πολύ καλύτερα τα πράγματα...

Ναι..Είμαι αιμοδότης...

2006 Modenas Dinamik 71mm....

1998 Seat Ibiza S4 Turbo

1992 Suzuki RGV-Γ 250cc

2001 Suzuki FX 68.5mm

Link to comment
Share on other sites

Ευχαριστω φιλε vampyre!

 

 

 

Άμα είχε και το γκάζι που το αρμόζει θα ήταν πολύ καλύτερα τα πράγματα...

 

 

Τι εννοεις; Ποσο παραπανω γκαζι θα ηθελες να εχει; :D

 

Ενταξει...δεν ειναι Ferrari...αλλα δεν ειναι και Matiz! :D

Link to comment
Share on other sites

το γκαζι που ειχε το rx7 το νευρο το το το δεν το εχει το rx8 απλα 50 αλογα διαφορα και να νιωθεις στο rx8 σαν να εισαι σε c2 (σε σχεση με το rx7 ) δεν ειναι οτι καλυτερο ...
Link to comment
Share on other sites

Ευχαριστω φιλε vampyre!

 

 

 

 

 

 

Τι εννοεις; Ποσο παραπανω γκαζι θα ηθελες να εχει; :D

 

Ενταξει...δεν ειναι Ferrari...αλλα δεν ειναι και Matiz! :D

 

Θα έπρεπε να πηγαίνει όπως τα υπόλοιπα της κατηγορίας του...π.χ S2000 αλλά απλά καμία σχέση έπεσε στην κατηγορία των μπουμπόραλων:confused:

Ναι..Είμαι αιμοδότης...

2006 Modenas Dinamik 71mm....

1998 Seat Ibiza S4 Turbo

1992 Suzuki RGV-Γ 250cc

2001 Suzuki FX 68.5mm

Link to comment
Share on other sites

O GreddyRX7 έχει εν μέρει δίκιο.

 

Μην νομίζετε ότι το RX8 "περνάει από πάνω" οτι κινείται. Το RX8 είναι ένα πολιτισμένο γρήγορο 2+2 κουπέ. Δεν είναι η εξέλιξη του RX7 FD.

 

Ούτε η Mazda είπε ποτέ ότι είναι. Αλλωστε ετοιμάζει νέα version του RX7 και οι φήμες λένε για 300άλογα κ.λ.π. για τριρότορο κ.λ.π.

 

Το Rx8 είναι ένα αυτοκίνητο που θα σου δώσει χαρά αν ξέρεις να οδηγείς πισωκίνητα και είναι ένα αυτοκίνητο που θα σε ταξιδέψει απροβλημάτιστα σε αυτοκινητόδρομο με 200-220χλμ.

 

Είναι ένα όμορφο σχεδιαστικά αυτοκίνητο, μουράτο (υποκειμενική γνώμη).

 

Ούτε Rx7 είναι , ούτε porsche killer , ούτε S2000,WRX,EVO killer.

 

Φυσικά αν το τουρμπίσεις και του κάνεις μόντες και βελτιώσεις μπορεί να γίνει δικαστής αλλά με το σχετικό (υψηλό) κόστος.

Has anyone really been far even as decided to use even go want to do look more like?
Link to comment
Share on other sites

O GreddyRX7 έχει εν μέρει δίκιο.

 

Μην νομίζετε ότι το RX8 "περνάει από πάνω" οτι κινείται. Το RX8 είναι ένα πολιτισμένο γρήγορο 2+2 κουπέ. Δεν είναι η εξέλιξη του RX7 FD.

 

Ούτε η Mazda είπε ποτέ ότι είναι. Αλλωστε ετοιμάζει νέα version του RX7 και οι φήμες λένε για 300άλογα κ.λ.π. για τριρότορο κ.λ.π.

 

Το Rx8 είναι ένα αυτοκίνητο που θα σου δώσει χαρά αν ξέρεις να οδηγείς πισωκίνητα και είναι ένα αυτοκίνητο που θα σε ταξιδέψει απροβλημάτιστα σε αυτοκινητόδρομο με 200-220χλμ.

 

Είναι ένα όμορφο σχεδιαστικά αυτοκίνητο, μουράτο (υποκειμενική γνώμη).

 

Ούτε Rx7 είναι , ούτε porsche killer , ούτε S2000,WRX,EVO killer.

 

Φυσικά αν το τουρμπίσεις και του κάνεις μόντες και βελτιώσεις μπορεί να γίνει δικαστής αλλά με το σχετικό (υψηλό) κόστος.

 

Μπορεί να μην είναι killer αλλά έχει αποδείξει ότι τουλάχιστο μπροστά στο S2000 μπορεί να σταθεί μια χαρά και να κάνει και την υπέρβαση :)

 

Ένα από τα μεγαλύτερα πλεονεκτήματα του RX8 είναι ο παιχνιδιάρικος χαρακτήρας του. Ακόμα και αν κάποιος δεν ξέρει να οδηγεί πισωκίνητα αυτοκίνητα, άμα προσέχει μπορεί να μάθει πολλά.

 

Αλλά συμφωνώ, FD δεν είναι. Το FD το βλέπεις και σε παραπέμπει σε Supercar (είναι πολύ όμορφο το άτιμο). Τώρα που η Mazda έλυσε τα μεγαλύτερα προβλήματα του Wankel οφείλει να το ξανακυκλοφορήσει! Να δούμε μόνο αν θα το βγάλει εκτός Ιαπωνίας...

Link to comment
Share on other sites

RΧ-8 Revolution me 25.990 ευρώ.....Ξέρει κανείς τι είδους έκδοση είναι αυτή και τι λείπει σε σύγκριση με το Challenge???

 

http://www.autotriti.gr/news/preview_news.asp?category_id=73&NEWS_DATA_ID=48311

 

Η τιμή είναι....:yahoo: :up:

Link to comment
Share on other sites

Noμίζω έχει 16άρες ζάντες και απλό A/C. Εννοείται όχι δέρμα ή ηλιοροφή.

Το σημαντικότερο είναι ότι του λείπουν οι φρενάρες του Cosmo.

Η τιμή βέβαια είναι άριστη αν και μια εποχή το Challenge με τροχούς-φρένα Cosmo και clima έκανε ~27Κ (όχι 100% σίγουρος)

Link to comment
Share on other sites

Μην παραπληροφορείτε αν δεν ξέρετε ....18άρες έχει η έκδοση.

 

http://www.hbf.gr/images/revol.gif

 

Σε αυτό το link είναι όλες οι εκδόσεις του RX8 μαζί. Enjoy :)

 

Σε σχέση με το απλό Challenge δεν έχει προβολάκια ομίχλης, δεν έχει κλιματισμό αλλά A/C (σωστός ο nickolas) ΑΛΛΑ έχει έξτρα Front rotary accent (μπροστινό διακοσμητικό ρότορα χρώμιο, fender strakes (φτεράκια αεραγωγών) και χρωμιομένα διακοσμητικά εκεί που είναι οι μπούκες των εξατμίσεων.

Has anyone really been far even as decided to use even go want to do look more like?
Link to comment
Share on other sites

Noμίζω έχει 16άρες ζάντες και απλό A/C. Εννοείται όχι δέρμα ή ηλιοροφή.

Το σημαντικότερο είναι ότι του λείπουν οι φρενάρες του Cosmo.

Η τιμή βέβαια είναι άριστη αν και μια εποχή το Challenge με τροχούς-φρένα Cosmo και clima έκανε ~27Κ (όχι 100% σίγουρος)

 

 

nikcola na enimerwnese kalytera...............

 

kai oson afora auto pou eipes,

gia na katalaveis kati,

 

an deis ena cosmo kai an chalenge dipla dipla den tha vriskeis diafora!

http://memimage.cardomain.com/member_images/4/web/700000-700999/700852_28.jpg
Link to comment
Share on other sites

Ok ρε παιδιά συγνώμη έκανα λάθος για τις ζάντες, ποιός ξέρει που το άκουσα...

 

Τα φρένα είναι όντως διαφορετικά από του Cosmo?

Link to comment
Share on other sites

ta idia frena exoun, kai klima, kai derma.

 

i diafora nomizw einai oti to ena exei xenon fwta to allo oxi.

gia tin iliorofi den kserw.

kai fysika diaferoun ston kinitira.

http://memimage.cardomain.com/member_images/4/web/700000-700999/700852_28.jpg
Link to comment
Share on other sites

Δέρμα και clima δεν έχει (έχει απλό A/C) ούτε Ξένον ούτε ηλιοροφή.

 

Είσαι σίγουρος για τα φρένα? Γιατί υπάρχει έκδοση 192ps με μικρότερα φρένα, και αυτό ως το φτηνότερο RX8 μάλλον αυτά θα έχει.

Link to comment
Share on other sites

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Επισκέπτης
Reply to this topic...

×   Pasted as rich text.   Paste as plain text instead

  Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

 Κοινοποίηση


×
×
  • Create New...