Jump to content

[CAR] Mazda RX8 / RX7 (άπαντα Wankel κινητήρων)


Alexel
 Κοινοποίηση

Recommended Posts

  • Απαντήσεις 870
  • Δημιουργία
  • Τελευταία απάντηση

Top Posters In This Topic

Δημοφιλείς μέρες

Top Posters In This Topic

Ναι γιατί είναι από χώρα εκτός Ε.Ε.

 

Αυτό που δεν ξέρω είναι σε τί ποσά υπολογίζονται οι φόροι (πχ. ο ΦΠΑ μπαίνει στο ποσό που προκύπτει από την εφαρμογή των 2 προηγούμενων φόρων?)

 

Οι φόροι πάντως είναι αυτοί.

 

Η αξία του αυτοκινήτου είναι αυτή του τιμολογίου αγοράς (αν είναι από έμπορο, αν είναι από ιδιώτη θέλει και έγκριση προξενείου και είναι γενικά ταλαιπωρία) ή η αξία που έχουν στους καταλόγους τους (όποια είναι μεγαλύτερη)

Link to comment
Share on other sites

  • 2 weeks later...
Σκεφτομαι να φερω RX8 απο την Αμερικη. Γιατι αν και ειναι 1300 κυβικα και δεν φορολογειται εδω, φορολογουνται τα εξτρα και η διαφορα στην τιμη ειναι τελικα αισθητη. Απο εκει δηλαδη παιρνεις το Κοσμο με τα 230 αλογα με 27000 δολλαρια (~21000 ευρω). Ξερει κανεις απο εδω ποσο μπορει να κοστισει ο εκτελωνισμος?

 

 

Δεν ειναι μονο ο εκτελωνισμος. Ειναι και οι αλλαγες που πρεπει να κανεις στο αυτοκινητο για να ειναι EU ΟΚ και να σκεφτεις το πολυ μεγαλο κοστος μεταφορας σου απο την Αμερικη.

 

Στη περιπτωση αυτη, σε συμφερει να το φερεις απο καποια χωρα εντος Ευρωπαικης ενωσης.

 

Τα αυτοκινητα που ειναι στην Αμερικη εχουν διαφορετικα χαρακτηριστικα απο αυτα εδω στην Ευρωπη. Κατ’αρχας εχουν τα ακρως εκνευριστικα φωτακια πορειας (πορτοκαλι) στους προφυλακτηρες.

 

Καλυτερα κοιτα να το φερεις απο Ευρωπη!

Link to comment
Share on other sites

  • 1 year later...

Μια και δίνω το Rx-8 μου ,ένας φίλος μου έστειλε ένα κείμενο που είχα γράψει 3 χρόνια πριν στο φόρουμ του RX-7 Club.

 

Είχα έμπνευση εκείνη τη μέρα και το μοιράζομαι και με εσάς. Οτι λέει ακόμα το πιστεύω χωρίς καμμία αμφιβολία.

 

Ας πάρουμε μερικά πράγματα από την αρχή. Το RX-7 3ης γενιάς είναι ένα πραγματικό φαινόμενο όπως και να το δει κανείς.

 

Ακόμα και σήμερα καταφέρνει να συγκριθεί με τα καλύτερα σπορ αυτοκίνητα στους δρόμους και συνήθως να τα ξεπεράσει.

 

Ετοιμαστείτε να φυλάξετε τα RX-7 σας, να τα κρύψετε γιατί έχετε στα χέρια σας ένα αυτοκίνητο που κάποια μέρα θα γίνει ένα πραγματικό Classic σαν τις Jaguar E-type ή το Mustang GT Shelby 500.

 

Επίσης να είστε έτοιμοι για λίγο περισσότερη συντήρηση από όσο περιμένατε. Αυτό είναι το μικρό τίμημα που πρέπει να πληρώσετε για να απολαύσετε τις ικανότητες αυτού του αυτοκινήτου.

 

Παρόλο που έχει σταματήσει η παραγωγή αυτού του μαγικού αυτοκινήτου υπάρχουν ακόμα μεταχειρισμένα FD3S εκεί έξω και ακόμα υπάρχουν αρκετοί που τα αγαπούν και βλέπουν τις δυνατότητες της πλατφόρμας FD3S. Εννέα χρόνια αγώνων, ανάπτυξης προιόντος και πολύ απλά "παίζω και μαθαίνω" έφεραν αυτό το αυτοκίνητο εκεί που είναι. Αν πέσουν στα χέρια σας περιοδικά βελτιώσεων Ιαπωνικά και όχι μόνο θα δείτε μια μανία στις βελτιώσεις RX-7 3ης γενιάς και μία Θρησκευτική ευλάβεια.

 

Αξίζουν πραγματικά όλα αυτά; Γιατί να ξοδέψετε χιλιάδες Ευρώ σε ένα αυτοκίνητο 12 ετών; Με μία μόνο βόλτα, ένα απλό test drive και η απάντηση στις ερωτήσεις θα είναι μία και πεντακάθαρη. Το απλό - εθιστικό πακέτο που έχει αυτό το αυτοκίνητο από την ισορροπία στην οδική συμπεριφορά και την ωμή δύναμη του.

 

Ακόμα και σήμερα δεν υπάρχει σχεδόν κανένα σαν αυτό στην αγορά. Mazda Rx-7 3ης γενιάς. Η επιστροφή των αληθινών σπορ αυτοκινήτων.

 

Ωστόσο μέχρι το 1995 πολλοί μύθοι ακούστηκαν για την αναξιοπιστία του κινητήρα του ώσπου η Mazda σταμάτησε το project. Η τιμή των μεταχειρισμένων κατέβηκε αισθητά από τα 15 εκατομύρια δρχ που έκανε καινούριο (15.790.000δρχ τελευταία τιμή του). Ομως η δύναμη και η αίσθηση του "μαμά" RX7 FD3S είναι κλάσεις ανώτερη από οποιοδήποτε Honda , τόσο ανώτερη που δεν θα έπρεπε ούτε να αναφέρω τη λέξη Honda στην πρόταση αυτή.

 

Πολλοί είπαν το RX-7 FD3S απλά εξωτικό. Ενα αυτοκίνητο που συνέχεια χρειάζεται συντήρηση που κάνει μόνο για Κυριακάτικες βόλτες. Ισως δεν είναι τόσο άσχημα τα πράγματα αλλά όταν το 1993 πολλοί ιδιοκτήτες RX-7 ξόδευαν πιο πολλά λεφτά στα συνεργεία από ότι για τις βόλτες τους ο ειδικός τύπος βιάστηκε να το θάψει ανεξαρτήτως επιδόσεων.

 

Οι αληθινοί όμως εραστές του ,αρματώθηκαν , έκλεισαν τα αυτιά τους στα ανίερα σχόλια και έψαξαν τρόπους για καλύτερης ποιότητας συντήρηση και στην εξαφάνιση των προβλημάτων. Μην κάνετε λάθος. Οι περισσότεροι ιδιοκτήτες ήταν άνθρωποι που αγαπούσαν το αυτοκίνητο. Το αυτοκίνητο χωρίς βάση για το ποτήρι του καφέ. Βάση για το ποτήρι του καφέ δεν περιλαμβάνεται σε αυτή τη βόλτα.

 

Οι Ιάπωνες φαινόταν ότι έπασχαν από ένα κόμπλεξ κατωτερότητας ενάντια στους Γερμανούς και τους Ιταλούς και δεν μπορούσαν να φτιάξουν ένα αληθινό σπορ αυτοκίνητο. Αλλά... στην πραγματικότητα ακριβώς αυτό είναι το RX-7. Μηχανικά προβλήματα και έλλειψη ανέσεων έκαναν πολλά Ευρωπαικά εξωτικά αυτοκίνητα να πουλάνε. Οι ιδικτήτες τους ήταν πεπεισμένοι ότι αυτό ήταν το τίμημα για να βρίσκονται συνέχεια σε εκείνο το μέρος όπου η φαντασία σμίγει με το καθημερινό και η έλλειψη μουσικής είναι ευχάριστη γιατί η μουσική του κινητήρα είναι αρκετή. Η ζωή άρχιζε για αυτούς στα 200χλμ/ώρα. ( Copyright της φράσης Κ.Καββαθάς - 4Τ- ).

 

Αυτό όμως που έφτιαξε η Mazda με το RX-7 FD3S ήταν και είναι ένα από τα πιο σωστά ζυγισμένα, χαρά-να-το-οδηγείς σπορ αυτοκίνητο που έφτιαξε η Ιαπωνία και ίσως παγκοσμίως. Τέλειο 50/50 ζύγισμα, ανώτερη ανάρτηση, τρομερά κρατήματα και ένας 2turbo περιστροφικός κινητήρας που μεταμόρφωσε πολλούς κοινούς θνητούς σε οδηγούς αγώνων. Ολα τα σοβαρά περιοδικά αυτοκινήτου το βάφτισαν σαν το αυτοκίνητο με τα καλύτερα κρατήματα. Ολα. Αρκετά εντυπωσιακό για ένα αμάξι -μόνο- 15εκ.δρχ. Μέχρι τότε αυτά τα έβρισκε κανείς μόνο σε αυτοκίνητα άνω των 40εκ.δρχ.

 

vampyre.

 

PS

Προσωπικό σχόλιο.

Δεν ξέρω αν το καταλάβατε αλλά κάποτε κοιμόμουν και ονειρευόμουν αυτό το υπέροχο αυτοκίνητο.

 

:)

Has anyone really been far even as decided to use even go want to do look more like?
Link to comment
Share on other sites

Μια και δίνω το Rx-8 μου ,ένας φίλος μου έστειλε ένα κείμενο που είχα γράψει 3 χρόνια πριν στο φόρουμ του RX-7 Club.

 

Είχα έμπνευση εκείνη τη μέρα και το μοιράζομαι και με εσάς. Οτι λέει ακόμα το πιστεύω χωρίς καμμία αμφιβολία.

 

 

 

:)

 

den xerw kata poso yparxoun polla rx-7 stin ellada (edw stis serres mono ena yparxei) pantws sigoura apo ta iapwnika supercars (entos i ektos eisagwgikwn) opws skyline supra ktl einai sigoura to pio prosito stin ellinikh agora toulaxiston.pantws mias kai anafereis gia amaxi 15 etwn,egw prosopika an kai to thewrw koryfaio aytokinito kai se thema odigisis kalytero apo to rx8 tha protimousa sigoura kainourgio aytokinito opws tin agapi mou to s2k kai as eipes gia ta honda ^_^

Heaven Holds A Sense Of Wonder

And I Wanted To Believe That I'd Get Caught Up

When The Rage In Me Subsides

In This White Wave

I Am Sinking In This Silence

Link to comment
Share on other sites

Θα τολμούσα να πω ότι το RX7 είναι ένα supercar με απίστευτες δυνατότητες ακόμα και στις μέρες μας, φανταστείτε 15 χρόνια πριν που κυκλοφόρησε. Κρίμα πάντως που η Mazda δεν συνέχισε αυτό το αμάξι ή να βγάλει κάτι τουλάχιστον αντάξιο του. Ελπίζω στο μέλλον να δείξει κάτι τόσο καλό και να συνεχίσει την ιστορία του 7αριού.

Στην Ελλάδα υπάρχουν λίγα αυτοκίνητα διότι πουλήθηκαν και λίγα, λόγω ότι σταμάτησε η εισαγωγή του το 1995 (αν θυμάμαι καλά) και έτσι πλέον τα αυτοκίνητα που σώνονται σε καλή κατάσταση είναι ελάχιστα.

mobile προβληματισμοί...
Link to comment
Share on other sites

RE PAIDIA EPEIDI GOUSTARO KAI GW POLY TA RX8 THELO NA KANO KAPOIES ERWTISEIS!!

1. EXEI DIKTH GIA TA LADIA!!(AN THELEI GEMISMA)???

2.TA PISO KATHISMATA PEFTOUN???(XLWMO)

3.OI TAXITITES ME TO XEIROFRENO EXOUN LOGIKI APOSTASI H DISKOLEUEI??

4.TELIKA KAIEI 15/100KM(GIA OSOUS TO EXOUN)??

5.ME TI RESERVA TI GINETE??AMA MEINEIS APO LASTIXO???EXEI KAPOIA PATENTA?

:O

Link to comment
Share on other sites

RE PAIDIA EPEIDI GOUSTARO KAI GW POLY TA RX8 THELO NA KANO KAPOIES ERWTISEIS!!

1. EXEI DIKTH GIA TA LADIA!!(AN THELEI GEMISMA)???

2.TA PISO KATHISMATA PEFTOUN???(XLWMO)

3.OI TAXITITES ME TO XEIROFRENO EXOUN LOGIKI APOSTASI H DISKOLEUEI??

4.TELIKA KAIEI 15/100KM(GIA OSOUS TO EXOUN)??

5.ME TI RESERVA TI GINETE??AMA MEINEIS APO LASTIXO???EXEI KAPOIA PATENTA?

:O

 

oi taxytites an thimamai kala einai poly konta sto xeirofreno kai to xeirofreno einai pio psila se sxesi me ta alla aytokinita gia na dieykolinei to drift :P.gia ta alla dn gnwrizw

Heaven Holds A Sense Of Wonder

And I Wanted To Believe That I'd Get Caught Up

When The Rage In Me Subsides

In This White Wave

I Am Sinking In This Silence

Link to comment
Share on other sites

1.Έχει.

2.Οχι, ανοίγει το ενδιάμεσο όμως.

3.Μικρή απόσταση αλλά αν είναι αριστερά το τιμόνι είσαι εντάξει...(Ελλάδα)

4.Ας ηρεμίσουμε λίγο...Καίει 11-12 λίτρα αν είσαι χαλαρός...

5.Έχει κιτ επιδιόρθωσης αλλά αν είναι κάτι σοβαρό στο λάστιχο δύσκολα τα πράγματα...

Link to comment
Share on other sites

RE PAIDIA EPEIDI GOUSTARO KAI GW POLY TA RX8 THELO NA KANO KAPOIES ERWTISEIS!!

1. EXEI DIKTH GIA TA LADIA!!(AN THELEI GEMISMA)???

2.TA PISO KATHISMATA PEFTOUN???(XLWMO)

3.OI TAXITITES ME TO XEIROFRENO EXOUN LOGIKI APOSTASI H DISKOLEUEI??

4.TELIKA KAIEI 15/100KM(GIA OSOUS TO EXOUN)??

5.ME TI RESERVA TI GINETE??AMA MEINEIS APO LASTIXO???EXEI KAPOIA PATENTA?

:O

 

1.Έχει.

2.Οχι, ανοίγει το ενδιάμεσο όμως.

3.Μικρή απόσταση αλλά αν είναι αριστερά το τιμόνι είσαι εντάξει...(Ελλάδα)

4.Ας ηρεμίσουμε λίγο...Καίει 11-12 λίτρα αν είσαι χαλαρός...

5.Έχει κιτ επιδιόρθωσης αλλά αν είναι κάτι σοβαρό στο λάστιχο δύσκολα τα πράγματα...

 

1. Οχι.

Πρέπει κάθε περίπου 800χλμ. να ακολουθείς την παρακάτω διαδικασία.

Α. Φέρνεις το αυτοκίνητο σε κανονική θερμοκρασία λειτουργίας (όχι πλακώματα και φυσικά όχι στο ρελαντί μέχρι να ζεσταθεί. Απλά πας μία μικρή χαλαρή βόλτα).

Β. Αφήνεις το αυτοκίνητο περίπου 15λεπτά να κρυώσει και μετά ανοίγεις καπώ και μετράς τα λάδια από το μετρητή λαδιών. (το μαρκούτσι που έχουν όλα τα αυτοκίνητα).

Γ. Ο δείκτης λαδιού έχει δύο γραμμές-όρια. Πρέπει να φροντίζεις να είσα μέσα στα όρια αυτά. Αν δεν είσαι συμπληρώνεις λάδι μέχρι να φτάσει το λάδι στο πάνω όριο.

 

2. Σωστός.

 

3. Οχι, αλλά είναι από τις καλύτερες θέσεις που έχω οδηγήσει. Η Mazda άλλωστε φημίζεται για τα κιβώτια ταχυτήτων της.

 

4. τα 11-12 λίτρα είναι εφικτά αν οδηγείς σαν...κότα. Εγώ έχω μέση κατανάλωση εντός πόλης γύρω στα 16λίτρα/100 χιλιόμετρα. Σημείωσε ότι πάω 2-3 φορές την εβδομάδα Χαιδάρι από Αττική οδό όπου και το "ανοίγω" το αυτοκίνητο.

 

5. Σωστός.

Has anyone really been far even as decided to use even go want to do look more like?
Link to comment
Share on other sites

συμφωνα με τα λεγομενα των περιοδικων η διαφορα στη καταναλωση μεταξυ των 2 εκδοσεων δεν ειναι και τοσο μεγαλη...για το cosmo δινουν μεση 16,5 και για το challenge 15,9...

ο vampyre νομιζω οτι εχει το cosmo.(το γρηγορο..:p)

Link to comment
Share on other sites

Μάλιστα!

 

Πολύ μεγάλη μου φαίνεται (αλλα οκ είναι υποκιμενικό αυτό!).

 

Δηλάδη καεί σαν 2.5l περίπου ε;

Και για τι καύσιμο μιλάμε; 100άρα η και απλή;

Link to comment
Share on other sites

Στην Αγγλία το RX7 και το RX8 τα αναφέρουν σαν 2.6 αυτοκίνητα.

Το RX8 "καίει" όσο καίει οποιοδήποτε 2λιτρο πάνω από 200 άλογα. Οποιαδήποτε άλλη πληροφορία αρνούμαι να την πιστέψω γιατί έχω φίλους με Golf GTI, S2000, Type-R.

Και ναι, μπορεί το RX8 να έχει κατανάλωση 10-11λίτρα/100 χιλιόμετρα.

Ομως αυτοί που το οδηγούν έτσι είναι επιεικώς άσχετοι με Βάνκελ κινητήρες και πολύ γρήγορα θα έχουν συμπίεση 5 (από 8,5 -9 ) που είναι το κανονικό.... :whistle:

 

 

Εγώ έβαζα μόνιμα BP Ultimate. Τελευταία βάζω EKO Kinitron 100.

Has anyone really been far even as decided to use even go want to do look more like?
Link to comment
Share on other sites

Ομως αυτοί που το οδηγούν έτσι είναι επιεικώς άσχετοι με Βάνκελ κινητήρες και πολύ γρήγορα θα έχουν συμπίεση 5 (από 8,5 -9 ) που είναι το κανονικό.... :whistle:

γιατι αυτο?:)

Desktop: Acer Aspire X-Cruiser, ThermalTake PurePower460W, Core 2 Duo E6400, Gigabyte 965PS3, 2xCrucial 2GB (800MHz, CL4), Gigabyte 9600GT

http://www.cardomain.com/ride/2667388

Link to comment
Share on other sites

  • 1 month later...
ρε παιδια ακουω μερικους εδω μεσα και συγκρινουν το ρχ 7 με το 8 τα 2 αυτοκινητα δεν εχουν καμια σχεση ρχ8 εχει ο καθε τυχαρπαστος και τολμαει και συγρινει το κουβαδακι του που του πουλησε η εταιρια για να μην κλαιει, με το super car που λεγεται rx7 ενα αυτοκινητο μυθο που δεν προκειτε να ξεπεραστει ουτε μετα απο 20 χρονια ενα αυτοκινητο που μπορει αν βελτιωθει να αποδωσει ευκολα αλογα που αλα χρειαζονται απειρα τεχνασματα και χρηματα ,και αυτα τα αλογα δεν προκειτε να τα βρουν ποτε ελεοςςςςςςςςςςςς δεν υπαρχει συγριση καμια ακουμε εδω μεσα το μακρι και το κοντο του καθε β........... ελεος.
Link to comment
Share on other sites

μαριε το RX7 ειναι γεγνωσμενης αξιας και γεγνωσμενων προβληματων. δεν το αμφισβητει κανεις!!!

λενε για RX7 mk4 με τριροτορο κινητηρα και σε εκδοση ατμοσφαιρας και τουρμπο. ομως με πολλααααα αλογα. τετοια αποδοση ωστε να χτυπαει 350Ζ κλπ....

Desktop: Acer Aspire X-Cruiser, ThermalTake PurePower460W, Core 2 Duo E6400, Gigabyte 965PS3, 2xCrucial 2GB (800MHz, CL4), Gigabyte 9600GT

http://www.cardomain.com/ride/2667388

Link to comment
Share on other sites

  • 3 weeks later...
ρε φιλε τι σχεση εχει το ρχ7 με τον κουβα της νισαν ενα αυτοκινητο που εχει λαμαρινες με ποιοτητα μικρα ,το ρχ7 ειναι πυραυλος και δεν εχει καμια συγριση με το 350ζ που μπροστα του ειναι κουβας με ροδες.
Link to comment
Share on other sites

ΕΕΕ ενταξει μην τα ισοπεδωνουμε ολα οτι το 350Ζ ειναι κουβας με ροδες σε συγκριση με το RX-7.απο την ιστορια τους να τα παρεις το πρωτο rx-7 με το 240Ζ θα καταλαβεις.αλλα και παλι στα επομενα μοντελα υπεροχο το rx-7 αλλα αναξιοπιστο σε συγκριση με το 350Ζ.
Link to comment
Share on other sites

ρε φιλε τι σχεση εχει το ρχ7 με τον κουβα της νισαν ενα αυτοκινητο που εχει λαμαρινες με ποιοτητα μικρα ,το ρχ7 ειναι πυραυλος και δεν εχει καμια συγριση με το 350ζ που μπροστα του ειναι κουβας με ροδες.

 

εισαι ψιλο αρρωστακι με το rx7 ε? καλα κανεις που εισαι μην τα ισοπεδωνεις ολα ομως

Μέγιστο μέγεθος εικόνας 420Χ150 και μέχρι 16Κ.
Link to comment
Share on other sites

παιζει να παρω ενα rx8 challenge αυριο,δεν ξερω αλλα μου μπηκε να παρω ενα για δευτερο αυτοκινητο ωστε να μην βγαζω την m3 στην πολη.ασε που εχω αρχισει να το γουσταρω κιολας για να πω και την αληθεια.δεν πανε να λενε οι αλλοι,εγω θα το παρω μαλλον.

Η υπομονή είναι πικρή,αλλά ο καρπός της είναι γλυκός.

Link to comment
Share on other sites

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Επισκέπτης
Reply to this topic...

×   Pasted as rich text.   Paste as plain text instead

  Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

 Κοινοποίηση


×
×
  • Create New...