Jump to content

Επιστροφή Κινητού στην Κίνα (Αντικατάσταση, Επισκευή, Refund)


 Κοινοποίηση

Recommended Posts

Οι ενημερωσεις τυπου " εχει δημοσιευτει νοτια πετρελαιου", " εχει ψηφιστει μετα νοτια πετρελαιου", κτλ ξερει κανεις τι σημαινουν ως το που βρισκεται το επιστρεφομενο πακετο ;

 

 

Sent from my iPad Air using Tapatalk

 

Αν βγάλεις την μετάφραση και αφήσεις τα αγγλικά ίσως καταλάβουμε.:)

Λογικά όμως έχει παραδοθεί.

 

Χρειάζομαι μία βοήθεια. Μετά από claim που έκανα για ελαττωματικό κινητό, πηρα την παρακάτω απάντηση από paypal. Ή διεύθυνση είναι διαφορετική από αυτή που αρχικα ειχε δώσει ο πωλητής αλλα αυτό το παραβλέπω. Αυτό που δεν καταλαβαίνω είναι το 2.

 

We determined that you are eligible for a refund for this transaction. To receive your refund, please follow these steps:

 

1)Return the item to the seller using a tracking number that can be tracked online. Please ship the item to the following address:

 

Recipient:Wang XingLin (Individual parcels)Tel:13750543639 Sun Gang West Road,NO.3004 Yinhua Building, Room 2010 Futian District,Shenzhen, 518000

 

2) Provide online proof of delivery for transactions equal to $750.00 USD or more in value. Online proof-of-delivery consists of a signature from the recipient, confirming they received the item.

 

Τι εννοεί το 2? Να ενημερώσω μέσω tracking ότι το παρέλαβε? Γιατί υπογραφή πως θα παρω? Και τι είναι αυτό για τα $750.00?

 

Sent from my Onda V975m using Tapatalk

 

Αν είναι διαφορετική στέλνεις εκεί που σου υποδεικνύει το pp. Και ας κόψει το λαιμό του ο πωλητής...:)

 

Για το δεύτερο τώρα, ήξερα οτι για συναλλαγές πάνω απο 200€ ήθελαν υπογραφή απο τον παραλήπτη.

Τώρα πως φτάσαμε στα 750$ δεν ξέρω.:p

Αν η αξία του κινητού σου είναι πολύ χαμηλότερη, απλά το αγνοείς.

Φωτογραφία απο το δέμα όπου φαίνονται ξεκάθαρα οι διευθύνσεις και σκανάρισμα της απόδειξης απο τα ΕΛΤΑ αρκούν.

Υπάρχει όμως η δυνατότητα στα ΕΛΤΑ να ζητήσεις επιπλέον υπηρεσία, για αναφορά παράδοσης του πακέτου.

Και τους στέλνεις και αυτό το χαρτί αργότερα.

Αλλά ξεκαθάρισε πρώτα με το pp ότι όντως χρειάζεται (αν και δεν νομίζω) και ρώτα και για το κόστος στα ΕΛΤΑ.

Link to comment
Share on other sites

  • Απαντήσεις 1,3χιλ.
  • Δημιουργία
  • Τελευταία απάντηση

Top Posters In This Topic

Δημοφιλείς μέρες

Top Posters In This Topic

Εγώ που ζήτησα αναφορά παράδοσης με κοιτούσε σαν ούφο και μου είπε έτσι κιαλλιως θα φανεί απ'το tracking ότι θα το παραλάβει. Αυτή η πράσινη κάρτα που λέμε, αυτή είναι;

Τι προτείνετε (εσείς); Τι πιστεύετε; Τι γίνεται; Οκτώμβρης το Μ να τονίζεται!

Μια πλήρης φόρτιση.

Link to comment
Share on other sites

Εγώ που ζήτησα αναφορά παράδοσης με κοιτούσε σαν ούφο και μου είπε έτσι κιαλλιως θα φανεί απ'το tracking ότι θα το παραλάβει. Αυτή η πράσινη κάρτα που λέμε, αυτή είναι;

 

Όχι, το πράσινο αυτοκόλλητο είναι το declare για το τελωνείο της κίνας.

Ουσιαστικά η αναφορά παράδοσης είναι ένα χαρτί οτι το πακέτο σου παραδόθηκε στον παραλήπτη την τάδε ημερομηνία.

Πιο επίσημο έγγραφο απο τα ΕΛΤΑ, που περιέχει τις πληροφορίες που περιέχει και το online tracking.

Το είχα κάνει πριν χρόνια, μπορεί πλέον να το έχουν καταργήσει, αλλά δεν νομίζω.

Link to comment
Share on other sites

Έστειλα σήμερα κινητό πίσω λόγω βλάβης. Ωστόσο ξέχασα να ζητήσω να αναγράφει τιμή περίπου 25 usd στο πακέτο.. Τι λέτε; Θα φτάσει χωρίς προβλήματα;

OnePlus 3T

LeTV X800 CN

Link to comment
Share on other sites

Έστειλα σήμερα κινητό πίσω λόγω βλάβης. Ωστόσο ξέχασα να ζητήσω να αναγράφει τιμή περίπου 25 usd στο πακέτο.. Τι λέτε; Θα φτάσει χωρίς προβλήματα;

 

Θα φτασει,ισως επρεπε να εχεις ζητησει αναφορα παραδοσης,1 ευρω εξτρα κοστιζει.

Link to comment
Share on other sites

Νόμιζα ότι αυτό μπορείς να το ζητήσεις και αργότερα...ας βάλει ο Βούδας το χέρι του :)

 

 

Sent from my iPad using Tapatalk

 

Οχι,μονο στην αποστολη μπορεις να το ζητησεις,ενημερωσε το καταστημα με το τρακινγκ που εχεις οτι το εστειλες,το πεηπαλ θα στο ζητησει επισης,ελπιζω να εβγαλες φωτο και βιντεο την αποστολη και τα σχετικα.

Link to comment
Share on other sites

Σε κατάστημα του aliexpress το στέλνω.. Φωτογραφίες έστειλα, τα πάντα και θα τους στείλω και το tracking για να το δουν και αυτοί. Το μόνο θέμα είναι ότι θα μου κάνουν refund αφού παραλάβουν όποτε στην αναμονή

 

 

Sent from my iPad using Tapatalk

OnePlus 3T

LeTV X800 CN

Link to comment
Share on other sites

Σε κατάστημα του aliexpress το στέλνω.. Φωτογραφίες έστειλα, τα πάντα και θα τους στείλω και το tracking για να το δουν και αυτοί. Το μόνο θέμα είναι ότι θα μου κάνουν refund αφού παραλάβουν όποτε στην αναμονή

 

 

Sent from my iPad using Tapatalk

Δε χρειάζεσαι την περιττή υπηρεσία των ΕΛΤΑ για αναφορα παραδοσης. Απ τη στιγμή που δίνεις το τρακινγκ υποχρεωτικά στο ali, βλάπουν αν το παρέλαβε ή όχι, ή πού βρίσκεται, στο τρακινγκ του κινεζικού ταχυδρομείου. Φυσικά θα το δεις κι εσύ όταν παραληφθεί στο τρακινγκ των ελτά.

Link to comment
Share on other sites

Δε χρειάζεσαι την περιττή υπηρεσία των ΕΛΤΑ για αναφορα παραδοσης. Απ τη στιγμή που δίνεις το τρακινγκ υποχρεωτικά στο ali, βλάπουν αν το παρέλαβε ή όχι, ή πού βρίσκεται, στο τρακινγκ του κινεζικού ταχυδρομείου. Φυσικά θα το δεις κι εσύ όταν παραληφθεί στο τρακινγκ των ελτά.

 

Εχει συμβει να δηλωνουν πολλα κατ/τα οτι δεν το εχουν παραλαβει,αυτο μονο βοηθαει η αναφορα παραδοσης

Link to comment
Share on other sites

Εχει συμβει να δηλωνουν πολλα κατ/τα οτι δεν το εχουν παραλαβει,αυτο μονο βοηθαει η αναφορα παραδοσης

Αδιάφορο, αν φαίνεται στο tracking οτι παραλήφθηκε κι ο πωλητής λέει μπαρούφες, το claim κλείνει για μέρους σου.

Link to comment
Share on other sites

Παιδιά θα στείλω και εγώ πίσω ελαττωματικό κινητό με όλα τα παρελκόμενα μετά από claim. Είχα διαβάσει σε παλαιότερο ποστ αν θυμάμαι σωστά ότι για να βγει πιο φθηνά στα ελτα το στέλνουμε ως επιστολή και όχι ως δέμα. Διορθώστε με αν κάνω λάθος. Επίσης φωτογραφία θα βγάλω το κουτί με το κινητό και τα παρελκόμενα πριν τα βάλω στο φάκελο καθώς και το φάκελο με τη διεύθυνση και tracking? Αν μπορέσω θα τραβήξω και ένα βίντεο. Τέλος, πριν το claim, το μαγαζί μου είχε πει να γράψω στο φάκελο 65$, parcel for friend. Έχει νόημα να κάνω κάτι τέτοιο?

 

Sent from my Huawei Mate S using Tapatalk

The day is my enemy, the night my friend
Link to comment
Share on other sites

Παιδιά θα στείλω και εγώ πίσω ελαττωματικό κινητό με όλα τα παρελκόμενα μετά από claim. Είχα διαβάσει σε παλαιότερο ποστ αν θυμάμαι σωστά ότι για να βγει πιο φθηνά στα ελτα το στέλνουμε ως επιστολή και όχι ως δέμα. Διορθώστε με αν κάνω λάθος. Επίσης φωτογραφία θα βγάλω το κουτί με το κινητό και τα παρελκόμενα πριν τα βάλω στο φάκελο καθώς και το φάκελο με τη διεύθυνση και tracking? Αν μπορέσω θα τραβήξω και ένα βίντεο. Τέλος, πριν το claim, το μαγαζί μου είχε πει να γράψω στο φάκελο 65$, parcel for friend. Έχει νόημα να κάνω κάτι τέτοιο?

 

Sent from my Huawei Mate S using Tapatalk

 

Οσα εχω στειλει τα πηραν σαν δεμα,γυρω στα 8 με 9 ευρω,βγαλε φωτο την συσκευασια,τον φακκελο,την διευθυνση του παραληπτη με τα γραμματοσημα,την αποδειξη με το τρακινγκ,θα στοζητησει αμεσα το πεηπαλ,βγαλε κ βιντεο αν μπορεις,το τελευταιο δεν το ξερω.

Link to comment
Share on other sites

Οσα εχω στειλει τα πηραν σαν δεμα,γυρω στα 8 με 9 ευρω,βγαλε φωτο την συσκευασια,τον φακκελο,την διευθυνση του παραληπτη με τα γραμματοσημα,την αποδειξη με το τρακινγκ,θα στοζητησει αμεσα το πεηπαλ,βγαλε κ βιντεο αν μπορεις,το τελευταιο δεν το ξερω.

Ευχαριστώ. Μου έχει δώσει διορία 10 μέρες το paypal, θα το στείλω αύριο αν προλάβω, αλλιώς δευτέρα. Ελπίζω να πανε όλα καλά.

 

Sent from my Onda V975m using Tapatalk

The day is my enemy, the night my friend
Link to comment
Share on other sites

Και μένα σήμερα εγκρίθηκε το refund των μεταφορικων από το pp. Στην αίτηση έβαλα φοτο της απόδειξης και φοτο του δεματος από τη μια και από την άλλη πάνω στον κισε του ταχυδρομείου. Τράβηξα και βίντεο από την όλη διαδικασία, όχι όμως και από το τύλιγμα του πακέτου, για κάθε περίπτωση που αμφισβητηθει το περιεχόμενο του πακέτου. Αλλά δε ζητήθηκε.

Τι προτείνετε (εσείς); Τι πιστεύετε; Τι γίνεται; Οκτώμβρης το Μ να τονίζεται!

Μια πλήρης φόρτιση.

Link to comment
Share on other sites

Αν βγάλεις την μετάφραση και αφήσεις τα αγγλικά ίσως καταλάβουμε.:)

 

Λογικά όμως έχει παραδοθει.

 

 

Οκ, χωρις μεταφραση λοιπον.

 

https://uploads.tapatalk-cdn.com/20160524/3a46dfd0a103c1c4b13ec5f17eae2c4a.jpg

 

 

 

Sent from my iPad Air using Tapatalk

Γ Ι Ω Ρ Γ Ο Σ
Link to comment
Share on other sites

Καλησπέρα σε όλους, θέλω την βοήθεια σας αν έχω κάνει κάπου λάθος ή αν έχετε εμπειρία πάνω σε αυτό. Παίρνω ένα xiaomi mi4 από το everbuying μου έρχεται και μετά από μια εβδομάδα τα χρώματα της οθόνης γίνονται όλα μοβ μετά από κάτι τεστ καταλαβαίνω ότι είναι θέμα harwere και αμέσως ανοίγω στο PayPal resolution center ένα dispute στο everbuying. Μετά από εκεί μέσα μου στέλνει διεύθυνση να το στείλω πίσω το τηλέφωνο τυπώνο την διεύθυνση για να μην κάνω κανένα λάθος το κάνω δέμα και το στέλνω με βάσει τις οδηγίες που μου είχε στείλει από το PayPal το everbuying. Μετά ανοίγω το site τους και τους περιγράφω την όλη διαδικασία στο support Center και εκεί ανοίγουν μια υπόθεση για εμένα. Μετά από καιρό ρώταω αν το έχουν παραλάβει και αφού εγώ μέσω του 17track έχω δει ότι έχει παραδοθεί έτσι έγραφε, μου λένε ότι δεν ήταν ο σωστός τρόπος να το στείλω και ότι έπρεπε πρώτα να μου πουν αυτοί την διαδικασία και όχι οι δικοί τους από το PayPal. Το PayPal μου λέει να το στείλω πίσω του απαντάω ότι τι έχω στείλει και περιμένει τώρα να απάντησει το everbuying αν το πήρε για να με αποζημίωσει εκεί έχει μείνει η υπόθεση στο PayPal. Με τα πολλά από το site τους στέλνουν ότι ακομα δεν το έχουν πάρει μου στέλνουν φωτογραφία ότι δεν είναι στο σύστημα τους και τους απαντάω ότι θέλω link από China post με tracking information και εκεί περιμένω.στο μεταξύ πήγα στο ταχυδρομείο μας και συμπλήρωσα ένα χαρτί για να αρχίσει λέει μια έρευνα μεταξύ των ταχυδρομείων να δούνε πιο είναι. Αυτός μου προτείνε να μου δώσει την μισή αξία μέχρι να βρεθεί και μετά μετά την άλλη μισή όταν βρεθεί μέχρι τις 25/6 από εκεί μετά θα πάρω λέει το 20% γιατί μετά θα θεωρείται χαμένο το αντικείμενο. Όποιος έχει ανάλογη πείρα με τέτοια θέλω να μου πει αν ξέρει τι να κάνω η αν έχω κάνει κάποιο λάθος. Ευχαριστώ πολύ και ελπίζω να μην σας κούρασα με τις λεπτομέρειες.
Link to comment
Share on other sites

Καλησπέρα σε όλους, θέλω την βοήθεια σας αν έχω κάνει κάπου λάθος ή αν έχετε εμπειρία πάνω σε αυτό. Παίρνω ένα xiaomi mi4 από το everbuying μου έρχεται και μετά από μια εβδομάδα τα χρώματα της οθόνης γίνονται όλα μοβ μετά από κάτι τεστ καταλαβαίνω ότι είναι θέμα harwere και αμέσως ανοίγω στο PayPal resolution center ένα dispute στο everbuying. Μετά από εκεί μέσα μου στέλνει διεύθυνση να το στείλω πίσω το τηλέφωνο τυπώνο την διεύθυνση για να μην κάνω κανένα λάθος το κάνω δέμα και το στέλνω με βάσει τις οδηγίες που μου είχε στείλει από το PayPal το everbuying. Μετά ανοίγω το site τους και τους περιγράφω την όλη διαδικασία στο support Center και εκεί ανοίγουν μια υπόθεση για εμένα. Μετά από καιρό ρώταω αν το έχουν παραλάβει και αφού εγώ μέσω του 17track έχω δει ότι έχει παραδοθεί έτσι έγραφε, μου λένε ότι δεν ήταν ο σωστός τρόπος να το στείλω και ότι έπρεπε πρώτα να μου πουν αυτοί την διαδικασία και όχι οι δικοί τους από το PayPal. Το PayPal μου λέει να το στείλω πίσω του απαντάω ότι τι έχω στείλει και περιμένει τώρα να απάντησει το everbuying αν το πήρε για να με αποζημίωσει εκεί έχει μείνει η υπόθεση στο PayPal. Με τα πολλά από το site τους στέλνουν ότι ακομα δεν το έχουν πάρει μου στέλνουν φωτογραφία ότι δεν είναι στο σύστημα τους και τους απαντάω ότι θέλω link από China post με tracking information και εκεί περιμένω.στο μεταξύ πήγα στο ταχυδρομείο μας και συμπλήρωσα ένα χαρτί για να αρχίσει λέει μια έρευνα μεταξύ των ταχυδρομείων να δούνε πιο είναι. Αυτός μου προτείνε να μου δώσει την μισή αξία μέχρι να βρεθεί και μετά μετά την άλλη μισή όταν βρεθεί μέχρι τις 25/6 από εκεί μετά θα πάρω λέει το 20% γιατί μετά θα θεωρείται χαμένο το αντικείμενο. Όποιος έχει ανάλογη πείρα με τέτοια θέλω να μου πει αν ξέρει τι να κάνω η αν έχω κάνει κάποιο λάθος. Ευχαριστώ πολύ και ελπίζω να μην σας κούρασα με τις λεπτομέρειες.

 

Το εστειλες σωστα,απο την στιγμη που το paypal σου δινει την αδεια και την διευθυνση να το στειλεις το καταστημα δεν εχει κανενα λογο,αν το τρακινγ δειχνει οτι εχει παραληφθει τοτε μιλα με το paypal,οχι με αυτους,στειλε τους οτι στοιχεια εχεις,φωτογραφιες η βιντεο απο την αποστολη κλπ,την αποδειξη των ΕΛΤΑ.

Ειναι συνηθες φαινομενο να κανουν οτι δεν το εχουν παραλαβει για να μην κανουν επιστροφη χρηματων,,στειλε μου με μυνημα το τρακινγ σου να δω τι λεει.

Link to comment
Share on other sites

Οκ, χωρις μεταφραση λοιπον.

 

https://uploads.tapatalk-cdn.com/20160524/3a46dfd0a103c1c4b13ec5f17eae2c4a.jpg

 

 

 

Sent from my iPad Air using Tapatalk

Τα πετρέλαια πού τα βρήκες; :lol:

19/5 έφτασε στο ταχυδρομείο και 22/5 το παρέλαβε ο παραλήπτης

Link to comment
Share on other sites

Παιδιά έχω ένα Xiaomi Redmi Note 3 pro αγορασμένο 8 Μαρτίου . Χάλασε το voltage regulator στην πλακέτα και δεν φορτίζει . Το έχω πάει σε 2 καταστήματα και κάνει πανάκριβα η επισκευή .

 

Μίλησα με το Minideal και μου είπε να το στείλω πίσω . Πόσο κοστίζει να το στείλω πίσω και τι διαδικασία πρέπει να κάνω ?

 

Εμπλέκεται το Paypal σε αυτό καθόλου ? Δηλαδή για να το στείλω πίσω πρέπει να το κάνω μέσω paypal ?

 

Επειδή διάβασα 40 σελίδες και δεν έβγαλα ένα συμπέρασμα ακριβώς .Αυτά που κατάλαβα είναι τα εξής

1. Πρέπει να πάρω ένα φυλλάδιο απο ελτά πράσινο και να γράψω πάνω όλα τα στοιχεία .

2. Να τραβήξω βίντεο όλο το κινητό + φωτογραφίες πακέτου

3. Να τα στείλω στο κατάστημα

 

Από εκεί και πέρα έχασα την μπάλα . Πρέπει να το στείλω και στο Paypal να είμαι καλυμμένος πρέπει το δέμα να είναι express συστημένο ?

Υπάρχει περίπτωση να πάρω τα έξοδα αποστολής πίσω ?

Θα κάνει πάνω από 2 μήνες ?

Link to comment
Share on other sites

Μιλάς με το κατάστημα. Συμφωνούν λογικά να το στείλεις.

Σου στέλνουν την RMA form, τη συμπληρώνεις και γράφεις τη διεύθυνση που σου λέει αυτή και έξω από το δέμα.

Κάνεις ένα καλό δεμα με bubble wrap, με διαφανη ζελατινα για καλό και για κακό για την υγρασία, βάζεις την RMA form μέσα και τραβάς βίντεο το πακετάρισμα.

Το στέλνεις με συστημένο στο ταχυδρομείο, 9,20€ μέχρι 0,5kg, το βγάζεις φωτογραφίες μπρος πίσω, να φαίνονται διευθύνσεις και tracking.

Βγάζεις φοτο την απόδειξη, που λέει και το tracking.

Στέλνεις στο PayPal την απόδειξη και τις φοτο του δεματος και σου δίνουν τα μεταφορικά.

Σε περίπτωση που το κατάστημα αδιαφορει ή δε συνεργάζεται κάνεις dispute και claim στο PayPal και κάνεις τα ίδια πράγματα, αλλά σε συνεννόηση πάντα με το PayPal.

Λογικά θα κάνει ένα δίμηνο.

Edited by Roid_rage

Τι προτείνετε (εσείς); Τι πιστεύετε; Τι γίνεται; Οκτώμβρης το Μ να τονίζεται!

Μια πλήρης φόρτιση.

Link to comment
Share on other sites

Μιλάς με το κατάστημα. Συμφωνούν λογικά να το στείλεις.

Σου στέλνουν την RMA form, τη συμπληρώνεις και γράφεις τη διεύθυνση που σου λέει αυτή και έξω από το δέμα.

Κάνεις ένα καλό δεμα με bubble wrap, με διαφανη ζελατινα για καλό και για κακό για την υγρασία, βάζεις την RMA form μέσα και τραβάς βίντεο το πακετάρισμα.

Το στέλνεις με συστημένο στο ταχυδρομείο, 9,20€ μέχρι 0,5kg, το βγάζεις φωτογραφίες μπρος πίσω, να φαίνονται διευθύνσεις και tracking.

Βγάζεις φοτο την απόδειξη, που λέει και το tracking.

Στέλνεις στο PayPal την απόδειξη και τις φοτο του δεματος και σου δίνουν τα μεταφορικά.

Σε περίπτωση που το κατάστημα αδιαφορει ή δε συνεργάζεται κάνεις dispute και claim στο PayPal και κάνεις τα ίδια πράγματα, αλλά σε συνεννόηση πάντα με το PayPal.

Λογικά θα κάνει ένα δίμηνο.

Σε πιο σημείο που paypal κάνω dispute για δέματα που στέλνονται για επιστροφή service εντός εγγύησης ?

Link to comment
Share on other sites

Dispute κάνεις, κανονικά.

Αλλά δεν πιστεύω ότι χρειάζεται να κάνεις, από ότι καταλαβαίνω το minideal δεχεται κανονικά την επιστροφή.

Τι προτείνετε (εσείς); Τι πιστεύετε; Τι γίνεται; Οκτώμβρης το Μ να τονίζεται!

Μια πλήρης φόρτιση.

Link to comment
Share on other sites

Καλησπέρα!

 

Χρειάζομαι μια βοήθεια, επειδή πρώτη φορά μου έτυχε ελαττωματικό προϊόν και επειδή δεν έχω ξαναστείλει ούτε γράμμα σε φίλο μέσω ΕΛΤΑ.

 

Έκανα παραγγελία 5 Μαΐου το Doogee x5 pro από το gearbest και πλήρωσα μέσω Paypal.

Έφτασε σήμερα 25 Μαΐου. ΕΥΤΥΧΩΣ, τράβηξα όλο το ξετύλιγμα/boot σε βίντεο. Με το που πάει να ανοίξει το κινητό, δε φαίνεται τίποτα στην οθόνη, παρά μόνο artifacts/άσπρες/γκρι/πράσινες γραμμές (χαλασμένο digitizer από παλιότερη εμπειρία με galaxy s4).

 

Αυτή τη στιγμή έχω στη διάθεσή μου 2 βιντεάκια με ΟΛΑ τα βήματα που έκανα απ' όταν άρχισα να ξετυλίγω το δέμα, μέχρι και τα artifacts, τα σκισμένα περιτυλίγματα και ένα tab με έτοιμο support ticket και attachment τα εν λόγω βίντεο.

 

Επειδή όπως ξαναλέω δεν έχω ΙΔΕΑ από αποστολή δεμάτων/φακέλων μέσω ταχυδρομείο, θα ήθελα -εμετικά- αναλυτικές πληροφορίες για το τι κινήσεις να κάνω. Από το διάβασμα στο παρόν thread τα έχω κάπως έτσι στο κεφάλι μου:

 

1) Στέλνω το support ticket στο gearbest, εξηγώντας τι έγινε και βάζοντας τα βίντεο. Ρωτάω τι μπορούμε να κάνουμε για να το λύσουν και περιμένω

2) α) Απαντάνε να το στείλω πίσω για επισκευή/full refund, ή β) απαντάνε πριτς δε μας νοιάζει δε ξέρουμε τίποτα λαλαλαλα

 

Σε περίπτωση που όλα πάνε καλά:

 

3α) Τους λέω βεβαίως και ανοίγω dispute στο paypal (για να πάρω πίσω τα μεταφορικά)

4α) *Some post-office magic* Πάω ταχυδρομείο με το κουτί του κινητού παραμάσχαλα λέω γεια σας ήρθα; Μου δίνουν εκεί φάκελο/περιτύλιγμα με μπουρμπουλήθρες και γραμματόσημα; Πρέπει να τα έχω από πριν; Και αν ναι, από που τα παίρνω; Γράφω εγώ την διεύθυνση, ή η εξυπηρετική κυριούλα στο ΕΛΤΑ; Αν τη γράφω εγώ - επειδή τα Ελληνικά μου μοιάζουν περισσότερο με Κινέζικα- παίζει να χαθεί το δέμα;

5α) Αφού γίνουν όλα αυτά και έχω στα χέρια μου έτοιμο πακέτο/δέμα/φάκελο/whatever προς παράδοση, που το πάω; Και photo πότε βγάζω; Θα το δώσω σε κάποιον εκεί στα ΕΛΤΑ να μου βάλει τα barcodes/κτλ και μετά θα του πω μάγκα περίμενε να βγάλω και μια selfie; Κάτι πράσινες κόλλες και extra tracking number με 1 ευρώ, που τα ζητάω; Άμα με κοιτάν σαν εξωγήινο όταν τα ζητάω αυτά, πώς μπορώ να τους εξηγήσω τι θέλω;

6α) Στέλνω αυτά τα στοιχεία στο Paypal και μου βάζουν τα 9.20(?) στην πιστωτική; Τα υπόλοιπα -άμα ζητήσω refund- μου τα βάζει ο Κινέζος; Άμα ζητήσω απλά αλλαγή -όχι refund- το paypal πληρώνει πάλι τα μεταφορικά ή αυτά είναι από τσέπη;

 

Σε περίπτωση που ο Κινέζος κάνει τον Κινέζο

3β) Κάνω claim στο Paypal με screenshot τα πριτς λαλαλλα του κινέζου

4β) Κάνω την παραπάνω διαδικασία για να στείλω το μπρίκι πίσω στον κινέζο

5β) Δείχνω τα στοιχεία στο paypal και μου βάζει τα λεφτά το κινητού + τα μεταφορικά για να το στείλω πίσω.

 

Ευχαριστώ προκαταβολικά όποιον κάτσει να μου λύσει αυτές τις βασικές απορίες!

Edited by slack0
Link to comment
Share on other sites

Μισο λεπτο γιατι το μπερδευουμε.

Για το παιδι που παρελαβε στις 8 μαρτιου το paypal δεν εχει καμια σχεση με την επιστροφη.Ειναι μεταξυ του πελατη και του minideal ,απλα μπορεις να ζητησεις τα λεφτα για τα μεταφορικα (απο εσενα προς την κινα) και αυτο καταχρηστικα μιας και αυτη η υπηρεσια ειναι μερος της ασφαλειας συναλλαγων και οχι της εγγυησης του προιοντος που αγορασαμε.

Να το θυμομαστε αυτο ,το πειπαλ αφορα ΑΠΟΚΛΕΙΣΤΙΚΑ την ασφαλεια της συναλλαγης δηλαδη πρεπει μεσα σε ενα ευλογο χρονικο διαστημα να παραλαβεις το προιον που πληρωσες και αυτο το προιον να ειναι ολοκαινουργιο ,χωρις προβληματα κλπ κλπ.

Τι θα παθει το προιον μετα απο 2 μηνες δεν αφορα το paypal.

Για το παιδι με το X5

Ανοιγεις ticket στο gearbest.

Κανεις dispute στο payapl χωρις να περιμενεις απαντηση απο το gearbest.

Ανεβαζεις τα βιντεακια σε ενα σαιτ τυπου mediafire (αυτο βοηθαει για να μπορεις να "δειχνεις" τα βιντεακια ειτε στο gearbest ειτε στο paypal) και λες στο paypal οτι αν θελει μπορεις να τους δειξεις βιντεο με το unboxing.

Το gearbest θα σε αρχισει στην φιλολογια ,εσυ δεν μασας και την 3η μερα απο την μερα που ανοιξες το dispute κανεις escalate to claim και περιμενεις.Δεν πιανεις μπλα μπλα με το gearbest απλα τους λες να σου απαντανε στο paypal.

Οταν το πειπαλ σου δεχτει την επιστροφη τοτε ελα για την υπολοιπη διαδικασια :lol::lol:

Link to comment
Share on other sites

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Επισκέπτης
Reply to this topic...

×   Pasted as rich text.   Paste as plain text instead

  Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

 Κοινοποίηση


×
×
  • Create New...