Jump to content

Εγγύηση κινέζικων καταστημάτων (Εμπειρίες μελών)


 Κοινοποίηση

Recommended Posts

Δε μπορω να καταλαβω πώς σας κανει full refund το banggood, εγω δυο φορες το χρειαστηκα και με γειωσε. Τωρα για την καμενη θυρα USB μου λεει στην ουσια οτι μαλλον θα πληρωσω, δεν καλυπτει μητρικη και οθονη και δεν καλυπτει "πιθανη" υπαιτιοτητα δικια μου. Αρα καταλαβαινω οτι μονο αμα σου ερθει χαλασμενο (και το τραβηξεις βιντεο) σε καλυπτουν.

Εγώ θα σου έλεγα να επιμείνεις αν δεν σου αρέσει η λύση που προτείνουν. Από όσο έχω καταλάβει, εξαρτάται από την αξία του προϊόντος, το προϊόν, καθώς και πόσο διάστημα έχει περάσει από την αγορά. Όπως αναφέρουν και στο site, για προϊόντα αξίας μέχρι 80$ αν θυμάμαι καλά, δίνουν full refund και κρατάς το προϊόν. Εμένα όπως είχα γράψει πιο πανω, παραλαβή τάμπλετ που ήταν ελαττωματικό, στην αρχή μου έλεγαν να το επισκευάσω εδώ, δεν το δέχτηκα και ζήτησα επιστροφή και αποστολή καινούργιου, όπως και έγινε. Αν και έχουν αναφέρει μερικά παιδιά ότι πήραν είτε full refund είτε partial refund ακόμα και για προϊόντα που είχαν περάσει μήνες από την αγορά.

 

Sent from my Huawei Mate S using Tapatalk

The day is my enemy, the night my friend
Link to comment
Share on other sites

  • Απαντήσεις 540
  • Δημιουργία
  • Τελευταία απάντηση

Top Posters In This Topic

Δημοφιλείς μέρες

Top Posters In This Topic

Δε μου προτειναν καν να το φτιαξω εδω και να μου πληρωσουν τα εξοδα, που το εχουν καραμελα τα "κακα" gearbest/everbuying. Ειναι κινητο αξιας 250€ οταν το πηρα και 180€ τωρα. Δεν ψηνομαι να το στειλω πισω και να περιμενω μηνες αν ειναι απλη αλλαγη θυρας, αλλα αν εχει καψει κατι στη μητρικη και μου πουνε δεν καλυπτεται πληρωνε, τοτε θα ειναι μεγιστο ξενερωμα και δε θα εχει εγγυηση στην ουσια..

Τους εστειλα τη μπηχτη οτι αν δεν εχω εγγυηση να μου πειτε να ξερω τι να λεω και σε αλλους, αλλα ετσι οπως απαντανε μια φορα τη μερα, θα φαμε χρονια

Τι προτείνετε (εσείς); Τι πιστεύετε; Τι γίνεται; Οκτώμβρης το Μ να τονίζεται!

Μια πλήρης φόρτιση.

Link to comment
Share on other sites

Δε μπορω να καταλαβω πώς σας κανει full refund το banggood, εγω δυο φορες το χρειαστηκα και με γειωσε. Τωρα για την καμενη θυρα USB μου λεει στην ουσια οτι μαλλον θα πληρωσω, δεν καλυπτει μητρικη και οθονη και δεν καλυπτει "πιθανη" υπαιτιοτητα δικια μου. Αρα καταλαβαινω οτι μονο αμα σου ερθει χαλασμενο (και το τραβηξεις βιντεο) σε καλυπτουν.

Η θύρα USB δεν καίγεται. Σπάει ,κι αυτό ειν υπαιτιότητα του χρήστη. Αυτό το φτιάχνεις με 15-20€ περιπου Ελλάδα, τουλάχιστον σε μένα. Αν κάηκε το κύκλωμα φόρτισης (μητρική) τότε πρέπει να σου καλυφθεί στην εγγύηση αλλά φυσικά είσαι στο έλεος του κινέζου. Αν θες στείλε μου πμ να μου εξηγήσεις ακριβώς τι πρόβλημα έχει να μη παιδεύεσαι άσκοπα.

Link to comment
Share on other sites

  • 2 weeks later...

Από ότι βλέπω κουτσά στραβά βγάζετε άκρη με το banggood. Πήρα μέσω αγγελίας ένα xiaomi redmi pro και έπαψε να φορτίζει από τη δεύτερη φόρτιση. Αν και διαβάζει τη θύρα USB στο pc το πιο πιθανό είναι να φταίει η κακή πειραγμένη ρομ που έρχεται. Δε ξέρω πως να το το διαχειριστώ όμως. Βλέπω ότι το βίντεο παίζει σημαντικό ρόλο και σε πολλούς επιστρέφουν και τα έξοδα αποστολής παρόλο που δεν αναφέρεται κάτι τέτοιο στους κανόνες επιστροφής τους. Επιστρέφουν πόσα είναι περίπου τα έξοδα για επιστροφή μέσω ΕΛΤΑ;

 

Στάλθηκε από το FDR-A01L μου χρησιμοποιώντας Tapatalk

iphone 6s plus 64,xiaomi A1M1

teclast t10,Cube iWork10

COOLEME MB3,KII PRO

Link to comment
Share on other sites

9,20€ για ένα κινητό

Τι προτείνετε (εσείς); Τι πιστεύετε; Τι γίνεται; Οκτώμβρης το Μ να τονίζεται!

Μια πλήρης φόρτιση.

Link to comment
Share on other sites

  • 4 months later...
Καλησπερα.Ειπα κι εγω μετα απο λιγο καιρο να μοιραστω την εμπειρια μου απο το καταστημα Vickmall.Τον περασμενο μαρτιο ενα Xiaomi Redmi Note 3 pro που το ειχα αγορασει απο το προαναφερομενο καταστημα τον περασμενο Ιουλιο,μου εβγαλε μια κιτρινιλα πανω δεξια στην οθονη.Επικοινωνησα με το καταστημα με αποδειξεις και αμεσως μου ειπαν αν το στειλω πισω να το φτιαξουν.Το εστειλα 11 Μαρτιου και 23 Μαρτιου.Μιλησα μαζι τους και μου ειπαν οτι περιπυο θα κανει μια εβδοαμαδα με 15 μερες γιατι θα το εστελναν στην Xiaomi για αντικατασταση οθονης.Στις 2 Απριλιου με ενημερωσαν οτι παρελαβαν το τηλεφωνο απο την εταιρεια και ειναι ολα ενταξει και ηθελαν να επιβεβαιωσω την διευθηνση μου.Στις 4 Απριλιου το εστειλαν και επειδη επεσε πανω στις γιορτες(Πασχα κ.τ.λ) το παρελαβα 1 Μαιου,διοτι ειχε φτασει στο αεροδρομιο απο τις 23 Μαιου.Το παρελαβα μην τα πολυλογο και μ εχρι σημερα ειναι ολα καλα.Ειμαι πολυ ευχαριστημενο με το καταστημα και την εξυπηρετηση.Τελος κατι που παρεληψα μεσα στο δεμα που μου εστειλα ειχε δωρακι και μια θηκη σιλικονης και στο τηλεφωνο ηταν κολλημενο και tempered glass
Link to comment
Share on other sites

  • 2 weeks later...

Γράφω εδώ για να προειδοποιήσω τα μελλοντικά θύματα των απατεώνων του GEARBEST ή καλύτερα GEARWORST.

Στο τέλος Φεβρουαρίου 2017 παραγγείλαμε εγώ και ένας φίλος - σε ξεχωριστές παραγγελίες - από το παραπάνω site, από ένα ULEFONE GEMINI. Ήταν προπαραγγελία, δηλαδή το κινητό δεν είχε κυκλοφορήσει ακόμη. Διαβάσαμε τις προδιαγραφές και την παρουσίαση του κινητού στο PCSTEPS, το οποίο λειτουργεί σαν κράχτης του Gearbest στην Ελλάδα.

 

Πληρώσαμε μάλιστα και ασφάλεια (σύνολο 122.33€ Χ 2) για να είμαστε σίγουροι για την παραλαβή, πέρα από την "δεδομένη" ασφάλεια που "παρέχει" το PAYPAL.

 

Από εκεί και πέρα αρχίζει η περιπέτειά μας. Πέρασε καιρός και κανένα κινητό δεν έφτασε στην Ελλάδα. Μας ζώσανε τα φίδια και στις αρχές Απριλίου 2017 κάναμε ticket στο Gearbest, ζητώντας πλήρη επιστροφή χρημάτων. Οι απαντήσεις που πήραμε τυποποημένες, αρνητικές και από computer (robot text). Κάναμε κατόπιν claim στο PAYPAL, αλλά μετά από ατέλειωτη αλληλογραφία, όπου αν και στείλαμε το tracking status από την POSTNL (που μετά τις 10 Μαρτίου δεν είχε καμμία κίνηση από Ολλανδία, ούτε άφιξη στην Ελλάδα), το PAYPAL έκλεισε την υπόθεση υπέρ του Gearbest. Πιθανόν να έκλεισε την υπόθεση ρομπότ, γιατί δεν είναι δυνατόν άνθρωπος να βλέπει tracking κολλημένο στην Ολλανδία και να γράφει "από τα στοιχεία μας φαίνεται οτι παραλάβατε τα είδη".

 

Σε όλη τη διάρκεια της διαδικασίας εντυπωσιακό ήταν το γεγονός της προσπάθειας εξαπάτησης από το Gearbest, το οποίο πρότεινε άλλοτε μερική και άλλοτε πλήρη επιστροφή χρημάτων, μόνο άν αυτοβούλως κλείναμε την υπόθεση στο PAYPAL. Φυσικά ηλίθιοι δεν είμασταν, και το επόμενο βήμα ήταν στην POSTNL κατευθείαν στα κεντρικά, για να στείλουν πληροφορίες.

 

Οι Ολλανδοί ευγενέστατα απάντησαν αμέσως οτι από τα δικά τους στοιχεία φαινόταν οτι 3 μήνες μετά την αποστολή, δεν είχαμε παραλάβει τίποτα, αλλά επειδή η αποστολή υπαγόταν σε συμφωνία μεταξύ πωλητή (Gearbest) και αγοραστών στην Ελλάδα, δεν μπορούσαν να κάνουν τίποτα παραπάνω.

 

Ακολούθησε appeal στο PAYPAL και forward της απάντησης της POSTNL στο Gearbest και PAYPAL. Οι πρώτοι επανέλαβαν τον ίδιο εκβιασμό, δηλαδή να κλείσουμε πρώτα την υπόθεση και μετά βλέπουμε για επιστροφή κλπ. Το PAYPAL προς τιμή του, αναθεώρησε και μας δικαίωσε μετά από 3 μήνες αγώνα με πλήρη επιστροφή των χρημάτων στις πιστωτικές μας κάρτες.

 

ΣΥΜΠΕΡΑΣΜΑ: ΜΑΚΡΙΑ ΑΠΟ GEARBEST ΚΑΙ ΤΟΥΣ ΕΓΧΩΡΙΟΥΣ ΚΡΑΧΤΕΣ ΤΟΥΣ. ΕΙΝΑΙ ΑΠΛΑ ΑΠΑΤΕΩΝΕΣ ΚΑΙ ΕΝΔΙΑΦΕΡΟΝΤΑΙ ΜΟΝΟ ΝΑ ΣΕ ΚΛΕΨΟΥΝ.

Link to comment
Share on other sites

Γράφω εδώ για να προειδοποιήσω τα μελλοντικά θύματα των απατεώνων του GEARBEST ή καλύτερα GEARWORST.

Στο τέλος Φεβρουαρίου 2017 παραγγείλαμε εγώ και ένας φίλος - σε ξεχωριστές παραγγελίες - από το παραπάνω site, από ένα ULEFONE GEMINI. Ήταν προπαραγγελία, δηλαδή το κινητό δεν είχε κυκλοφορήσει ακόμη. Διαβάσαμε τις προδιαγραφές και την παρουσίαση του κινητού στο PCSTEPS, το οποίο λειτουργεί σαν κράχτης του Gearbest στην Ελλάδα.

 

Πληρώσαμε μάλιστα και ασφάλεια (σύνολο 122.33€ Χ 2) για να είμαστε σίγουροι για την παραλαβή, πέρα από την "δεδομένη" ασφάλεια που "παρέχει" το PAYPAL.

 

Από εκεί και πέρα αρχίζει η περιπέτειά μας. Πέρασε καιρός και κανένα κινητό δεν έφτασε στην Ελλάδα. Μας ζώσανε τα φίδια και στις αρχές Απριλίου 2017 κάναμε ticket στο Gearbest, ζητώντας πλήρη επιστροφή χρημάτων. Οι απαντήσεις που πήραμε τυποποημένες, αρνητικές και από computer (robot text). Κάναμε κατόπιν claim στο PAYPAL, αλλά μετά από ατέλειωτη αλληλογραφία, όπου αν και στείλαμε το tracking status από την POSTNL (που μετά τις 10 Μαρτίου δεν είχε καμμία κίνηση από Ολλανδία, ούτε άφιξη στην Ελλάδα), το PAYPAL έκλεισε την υπόθεση υπέρ του Gearbest. Πιθανόν να έκλεισε την υπόθεση ρομπότ, γιατί δεν είναι δυνατόν άνθρωπος να βλέπει tracking κολλημένο στην Ολλανδία και να γράφει "από τα στοιχεία μας φαίνεται οτι παραλάβατε τα είδη".

 

Σε όλη τη διάρκεια της διαδικασίας εντυπωσιακό ήταν το γεγονός της προσπάθειας εξαπάτησης από το Gearbest, το οποίο πρότεινε άλλοτε μερική και άλλοτε πλήρη επιστροφή χρημάτων, μόνο άν αυτοβούλως κλείναμε την υπόθεση στο PAYPAL. Φυσικά ηλίθιοι δεν είμασταν, και το επόμενο βήμα ήταν στην POSTNL κατευθείαν στα κεντρικά, για να στείλουν πληροφορίες.

 

Οι Ολλανδοί ευγενέστατα απάντησαν αμέσως οτι από τα δικά τους στοιχεία φαινόταν οτι 3 μήνες μετά την αποστολή, δεν είχαμε παραλάβει τίποτα, αλλά επειδή η αποστολή υπαγόταν σε συμφωνία μεταξύ πωλητή (Gearbest) και αγοραστών στην Ελλάδα, δεν μπορούσαν να κάνουν τίποτα παραπάνω.

 

Ακολούθησε appeal στο PAYPAL και forward της απάντησης της POSTNL στο Gearbest και PAYPAL. Οι πρώτοι επανέλαβαν τον ίδιο εκβιασμό, δηλαδή να κλείσουμε πρώτα την υπόθεση και μετά βλέπουμε για επιστροφή κλπ. Το PAYPAL προς τιμή του, αναθεώρησε και μας δικαίωσε μετά από 3 μήνες αγώνα με πλήρη επιστροφή των χρημάτων στις πιστωτικές μας κάρτες.

 

ΣΥΜΠΕΡΑΣΜΑ: ΜΑΚΡΙΑ ΑΠΟ GEARBEST ΚΑΙ ΤΟΥΣ ΕΓΧΩΡΙΟΥΣ ΚΡΑΧΤΕΣ ΤΟΥΣ. ΕΙΝΑΙ ΑΠΛΑ ΑΠΑΤΕΩΝΕΣ ΚΑΙ ΕΝΔΙΑΦΕΡΟΝΤΑΙ ΜΟΝΟ ΝΑ ΣΕ ΚΛΕΨΟΥΝ.

 

αν θέλεις το κεφάλι σου ήσυχο μακρυά από από όλα τα κινεζομαγαζα, αλλοιως αναλαμβάνεις το ρίσκο

 

Sent from my LG-H960 using Tapatalk

Link to comment
Share on other sites

Κι εγώ την ίδια παραγγελία έκανα τότε και παρέλαβα το Gemini γωρις πολλά πολλά σε 20 ημέρες το πολύ. Δεν υπερθεματιζω για το κατάστημα αλλά είναι μην σου τύχει η στραβή.
Link to comment
Share on other sites

  • 4 weeks later...

Αγορασα κατι απο την γερμανικη αποθηκη του Geekbuying. Μετα απο χρηση λιγων ημερων διαπιστωσα οτι ειχε καποιο προβλημα.

 

Στην επικοινωνια που ειχα μαζι τους (ενα email την ημερα) δεχτηκαν να μου στειλουν αλλο, απο Κινα ομως και αφου πρωτα τους στειλω και λαβουν τη συσκευη. Αυτο σημαινει οτι μπορει να εκανε και εναμιση μηνα, συν του οπως το κοβω, λογω μεγαλου πακετο θα πληρωνα τελωνειο και αρκετα μαλιστα.

 

Οποτε ζητησα επιστροφη χρηματων, πραγμα που δεχτηκαν προς τιμη τους, αλλα πρεπει παλι πρωτα να λαβουν το προιον (λογικο).

 

Η ερωτηση μου ειναι αν θα ηταν καλο να ανοιξω και dispute στο paypal για να διασφαλισω την επιστροφη χρηματων ή να τους εμπιστευτώ και να περιμένω.

Link to comment
Share on other sites

Έχεις περιθώριο ένα εξάμηνο να ανοίξεις dispute, οπότε δεν υπάρχει λόγος βιασύνης

Τι προτείνετε (εσείς); Τι πιστεύετε; Τι γίνεται; Οκτώμβρης το Μ να τονίζεται!

Μια πλήρης φόρτιση.

Link to comment
Share on other sites

Δεν ειναι έτσι ακριβώς.

Αν δεν κάνει τώρα ναι μεν έχει δικαιωμα να ανοιξει αργότερα , αλλά αν του πουν στο claim στείλτο πίσω για να πάρεις τα χρήματα σου πίσω.

Τι track number θα βάλει όταν του ζητηθεί αφού θα το έχει ήδη στείλει σε προηγούμενη ημερομηνία ?

 

(Αυτο μου έχει τυχει εμένα , οποτε για μενα ανοιξε απο τώρα κανονικα.)

[sIGPIC][/sIGPIC]

Link to comment
Share on other sites

Αγορασα κατι απο την γερμανικη αποθηκη του Geekbuying. Μετα απο χρηση λιγων ημερων διαπιστωσα οτι ειχε καποιο προβλημα.

 

Στην επικοινωνια που ειχα μαζι τους (ενα email την ημερα) δεχτηκαν να μου στειλουν αλλο, απο Κινα ομως και αφου πρωτα τους στειλω και λαβουν τη συσκευη. Αυτο σημαινει οτι μπορει να εκανε και εναμιση μηνα, συν του οπως το κοβω, λογω μεγαλου πακετο θα πληρωνα τελωνειο και αρκετα μαλιστα.

 

Οποτε ζητησα επιστροφη χρηματων, πραγμα που δεχτηκαν προς τιμη τους, αλλα πρεπει παλι πρωτα να λαβουν το προιον (λογικο).

 

Η ερωτηση μου ειναι αν θα ηταν καλο να ανοιξω και dispute στο paypal για να διασφαλισω την επιστροφη χρηματων ή να τους εμπιστευτώ και να περιμένω.

ανοιξε το απο τωρα το dispute, βημα βημα στη συνομιλια με το geek πες τους οτι θα το επιστρεψεις και θελεις τα χρηματα σου πισω, εαν δεχθουν καντο, δωσε και tracking, εαν τελειωσει η προθεσμια το paypal θα μπει στην υποθεση, βλεπουν την εξελιξη, το paypal θα σου πει ΤΟΤΕ να καταχωρησεις tracking, προσεχε εαν ο παραληπτης δεν πατησει οτι το ελαβε για να μπορεσει το paypal να γυρισει τα χρηματα θα εχεις και αλλες συζητησεις με το paypal. Εγω μεχρι και τηλ τους πηρα, φυσικα ηταν κινητο αξιας 350ευρω, οποτε.....

With great power, comes great responsibility...
Link to comment
Share on other sites

Αγορασα κατι απο την γερμανικη αποθηκη του Geekbuying. Μετα απο χρηση λιγων ημερων διαπιστωσα οτι ειχε καποιο προβλημα.

 

Στην επικοινωνια που ειχα μαζι τους (ενα email την ημερα) δεχτηκαν να μου στειλουν αλλο, απο Κινα ομως και αφου πρωτα τους στειλω και λαβουν τη συσκευη. Αυτο σημαινει οτι μπορει να εκανε και εναμιση μηνα, συν του οπως το κοβω, λογω μεγαλου πακετο θα πληρωνα τελωνειο και αρκετα μαλιστα.

 

Οποτε ζητησα επιστροφη χρηματων, πραγμα που δεχτηκαν προς τιμη τους, αλλα πρεπει παλι πρωτα να λαβουν το προιον (λογικο).

 

Η ερωτηση μου ειναι αν θα ηταν καλο να ανοιξω και dispute στο paypal για να διασφαλισω την επιστροφη χρηματων ή να τους εμπιστευτώ και να περιμένω.

Αν ανοίξεις dispute για να είσαι καλυμμένος ότι όλα γίνουν σωστά θα πρέπει να περιμένεις μέχρι να βγάλει την απόφαση το PayPal. ΑΝ είναι υπέρ σου η απόφαση τότε το στέλνεις και όταν παραλάβει το κινητό το μαγαζί θα σου επιστρέψει το PayPal τα χρήματα. Δηλαδή χοντρικά αυτό θα πάρει κάνα 2μηνο. Έτσι έκανα εγώ σε κατάστημα ομως που δεν ήταν καθόλου αξιόπιστο. Σε άλλη περίπτωση έστειλα πίσω ελαττωματικό προϊόν και παρέλαβα νέο χωρίς να εμπλακεί το PayPal.

 

Αν ανοίξεις dispute και το στείλεις πριν βγει η απόφαση θεωρώ πως είναι το ίδιο να το στείλεις χωρίς να ανοίξεις dispute, να δεις αν τελικά σου επιστρέψουν τα χρήματα και αν χρειαστεί να ανοίξεις τότε dispute. Βέβαια ο φίλος πάνω αναφέρει ότι έχασε έτσι την υπόθεση, αλλά κάθε υπόθεση είναι διαφορετική.

 

Οπότε η προσωπική μου άποψη είναι είτε στέλνεις το προϊόν πίσω χωρίς να μπλέξεις PayPal και αφού παραλάβουν πράττεις αναλόγως, είτε ανοίγεις dispute και περιμένεις την απόφαση του PayPal πριν το στείλεις.

 

Σε κάθε περίπτωση μπορείς να το συζητήσεις και με το κατάστημα, δηλαδή να τους πεις ότι θα ανοίξεις dispute και θα το στείλεις στο ενδιάμεσο πίσω ώστε να είσαι καλυμμένος. Κάτι περίπου που έκανε ο φίλος πάνω αν κατάλαβα καλά. Κόβεις αντιδράσεις και πράττεις αναλόγως. Βέβαια έτσι παίζεις με προθεσμίες, δηλαδή ποτέ θα πάει η υπόθεση σε claim κλπ.

 

Sent from my Huawei Mate S using Tapatalk

Edited by zananiro
The day is my enemy, the night my friend
Link to comment
Share on other sites

Αν ανοίξεις dispute για να είσαι καλυμμένος ότι όλα γίνουν σωστά θα πρέπει να περιμένεις μέχρι να βγάλει την απόφαση το PayPal. ΑΝ είναι υπέρ σου η απόφαση τότε το στέλνεις και όταν παραλάβει το κινητό το μαγαζί θα σου επιστρέψει το PayPal τα χρήματα. Δηλαδή χοντρικά αυτό θα πάρει κάνα 2μηνο. Έτσι έκανα εγώ σε κατάστημα ομως που δεν ήταν καθόλου αξιόπιστο. Σε άλλη περίπτωση έστειλα πίσω ελαττωματικό προϊόν και παρέλαβα νέο χωρίς να εμπλακεί το PayPal.

 

Αν ανοίξεις dispute και το στείλεις πριν βγει η απόφαση θεωρώ πως είναι το ίδιο να το στείλεις χωρίς να ανοίξεις dispute, να δεις αν τελικά σου επιστρέψουν τα χρήματα και αν χρειαστεί να ανοίξεις τότε dispute. Βέβαια ο φίλος πάνω αναφέρει ότι έχασε έτσι την υπόθεση, αλλά κάθε υπόθεση είναι διαφορετική.

 

Οπότε η προσωπική μου άποψη είναι είτε στέλνεις το προϊόν πίσω χωρίς να μπλέξεις PayPal και αφού παραλάβουν πράττεις αναλόγως, είτε ανοίγεις dispute και περιμένεις την απόφαση του PayPal πριν το στείλεις.

 

Σε κάθε περίπτωση μπορείς να το συζητήσεις και με το κατάστημα, δηλαδή να τους πεις ότι θα ανοίξεις dispute και θα το στείλεις στο ενδιάμεσο πίσω ώστε να είσαι καλυμμένος. Κάτι περίπου που έκανε ο φίλος πάνω αν κατάλαβα καλά. Κόβεις αντιδράσεις και πράττεις αναλόγως. Βέβαια έτσι παίζεις με προθεσμίες, δηλαδή ποτέ θα πάει η υπόθεση σε claim κλπ.

 

Sent from my Huawei Mate S using Tapatalk

Μα απ'οτι καταλαβαινω οταν ανοιξεις dispute το paypal δεν εμπλεκεται αμεσα και σου λεει να τα βρεις με τον πωλητη. Αν δεν τα βρεις τοτε κανεις escalate σε claim και τοτε αποφασιζει το paypal.

 

Τελος παντων, το εστειλα, εχω στειλει email στο Geekbuying με tracking number και το ιδιο και μεσω resolution center του PayPal στο dispute που τελικα ανοιξα. Εχω κρατησει ολα τα emails με την επικοινωνια που ειχα με καποια Bella, η οποια δεχτηκε να αποζημιωσει το ποσον.

 

Ο Θεος βοηθος....Μιλαμε για αξια αγορας 260ευρω...

Link to comment
Share on other sites

Μα απ'οτι καταλαβαινω οταν ανοιξεις dispute το paypal δεν εμπλεκεται αμεσα και σου λεει να τα βρεις με τον πωλητη. Αν δεν τα βρεις τοτε κανεις escalate σε claim και τοτε αποφασιζει το paypal.

 

Τελος παντων, το εστειλα, εχω στειλει email στο Geekbuying με tracking number και το ιδιο και μεσω resolution center του PayPal στο dispute που τελικα ανοιξα. Εχω κρατησει ολα τα emails με την επικοινωνια που ειχα με καποια Bella, η οποια δεχτηκε να αποζημιωσει το ποσον.

 

Ο Θεος βοηθος....Μιλαμε για αξια αγορας 260ευρω...

 

260 ευρω και ο θεος βοηθος.... ωραιος. Απο την πολυετη εμπειρια μου με τους κινεζους θα σου πω μονο ενα, μην επιστευεσαι κανεναν τους, εαν δεν σε νοιαζουν τα 260 σου τοτε οκ, εγω στη θεση σου θα ειχα ανοιξει dispute ηδη και θα εκανα οτι μου λεει το paypal.

With great power, comes great responsibility...
Link to comment
Share on other sites

260 ευρω και ο θεος βοηθος.... ωραιος. Απο την πολυετη εμπειρια μου με τους κινεζους θα σου πω μονο ενα, μην επιστευεσαι κανεναν τους, εαν δεν σε νοιαζουν τα 260 σου τοτε οκ, εγω στη θεση σου θα ειχα ανοιξει dispute ηδη και θα εκανα οτι μου λεει το paypal.

 

Μα γράφω ότι ήδη άνοιξα dispute απλώς δεν έχω κάνει escalate.

 

Και μέσω email, αλλά και στο dispute στο paypal αποδέχονται να με αποζημιώσουν αμέσως μόλις λάβουν το πακέτο.

 

Αν δεν το λάβουν εντός του 20ημερου που έχω προθεσμία, τοτε προχωρώ σε claim και αφήνω το paypal να αποφασίσει.

Link to comment
Share on other sites

  • 2 months later...
Γνωριζει καπιος αν δεν παραλαβω το δεμα εντος της προθεσμιας που αναγραφει το priority line του GEARBEST, (συνηθως 10-25 εργασιμες), αποκτω αυτοματως καποια δικαιωματα? (π.χ. εκπτωση η partial refund)
Με εκτιμηση Ευαγγελος.
Link to comment
Share on other sites

Γνωριζει καπιος αν δεν παραλαβω το δεμα εντος της προθεσμιας που αναγραφει το priority line του GEARBEST, (συνηθως 10-25 εργασιμες), αποκτω αυτοματως καποια δικαιωματα? (π.χ. εκπτωση η partial refund)

 

5% επιστροφή του ποσου της αγορας στο wallet.

Link to comment
Share on other sites

Ναι, άνοιξε ticket

 

----- προσθήκη μηνύματος 82 δευτ. μετά την υποβολή του προηγούμενου -----

 

Μόνο που θα σου απαντήσουν μόλις το παραλάβουν... Σε εμένα μου το ξαναστειλαν με χρέωση 4$

προσωπικο μου: LeEco pro3 x722

εργασιας : Bluboo Picasso

Alfa Romeo 156 - Gibson Thunderbird

Link to comment
Share on other sites

  • 4 months later...

Καλησπέρα παιδιά ,

Χρειάζομαι την βοήθεια σας αν κάποιος γνωρίζει και έχει το χρόνο.

 

Αγόρασα πριν 5 μήνες αυτό από gearbest:

https://www.gearbest.com/tablet-pcs/pp_568071.html

Ήρθε το χρησιμοποίησα και ξαφνικά σταμάτησε να φορτίζει.

Εφόσον ήταν εντός εγγύησης άνοιξα ένα τίκετ στο gearbest και μου πρότειναν να το στείλω για δωρεάν επισκευή.

Το έστειλα πίσω καθώς μου είχε κοστίσει κοντά στα 300 ευρώ και πλήρωσα επιπλέον τα μεταφορικά ωςτην Κίνα.

Μετά άρχισαν ναμου λένε ότι το αντικείμενο δεν μπορεί να επισκευαστεί και για το λόγο αυτό μπορούν να μου επιστρέψουν μόνο το 50% της αξίας του.

Μετά από άπειρα email μου είπαν ότι το καλύτερο που μπορούν να κάνουν είναι να μου δώσουν το 60%.

Αφού μίλησα με τον ανώτερο και καλά μου λέει ότι πλήρες refund κάνουν μόνο στις πρώτες 45 ημέρες.

Το paypal λέει δεν μπορεί νακάνει κάτι γιατί έχουν περάσει 180 ημέρες από την αγορά του προϊόντος και να απευθυνθώ στο Ινστιτούτο προστασίας δικαιωμάτων καταναλωτή της χώρας μας...

Έχει τύχει σε κανέναν κάτι παρόμοιο ;Τι κάνατε ;

Γιατί να μην με αποζημιώσουν το 100% αφού δεν μπορούν να το φτιάξουν ;

Να σημειώσω ότι δούλευε απλάδεν φόρτιζε. Τώρα δηλαδή χάνω και το αντικείμενο και τα λεφτά της επιστροφής.

Παρακαλώ τα φώτα σας.

Επισυνάπτω και το τελευταίο κομμάτι της συζήτησης μας :

Gearbest Customer Support At 02/15/2018 01:39:05 CST

Dear Micheal,

 

 

 

We are so sorry for keeping you waiting so long for this repairing.

 

 

 

We are sorry to inform you that your item can't be repaired well any more.It is scrapped.

 

In this situation, we can offer you three options:

 

 

 

1.Partial refund to your GB Wallet as store credit.

 

We can offer you a partial refund of 157 USD to your Wallet and reward you with extra points(e.g. If your refund is 1 USD = 1 point.). This amount can be used for your future orders.

 

Learn more about wallet benefits : http://www.gearbest.com/m-article.htm?id=111

 

Learn more about points benefits : http://www.gearbest.com/about/about-points.html

 

 

 

2)Partial refund to your original payment account.

 

We can refund 157 USD to your original payment account.

 

Please note:

 

For paypal refund, it may take up to 48 hours.

You can view the status of your refund from your Account History.

 

 

 

Please kindly inform us of your decision at your earliest convenience.

 

 

 

Best Regards

 

Waiola

Gearbest Customer Service

http://www.gearbest.com/

 

 

 

Micheal At 02/20/2018 06:42:25 CST

Hey hello there.

Sorry but I think this message was invented for another recipient.

I bought this tablet Order Total: USD $ 331.50 usd.

The item is still in warranty.

Since you cannot repair it I want you to fully refund me for the price I paid.

I did not break it , I did not do anything to break the charge. Since it is still in warranty why do you offer me half the cost for a refund ? If you cannot pay back the money it costs why don't you send me another one then? Half the money is unacceptable and I cannot see any reason for that. I thought gearbest is a well known store for customer support. I paid Order Total: USD $ 331.50 the item is like you mentioned scrapped. Since I did nothing to scrap it and is still in warranty I think you have to give me a new one or my money back. I am waiting for your answer.

Gearbest Customer Support At 02/25/2018 05:51:24 CST

Dear Micheal,

 

 

 

We are extremely sorry for any inconvenience caused to you.

 

 

 

As the product was scrapped and we couldn't repaire it well.

 

Therefore, we can only provide you refund option.

 

As you are a valuable customer for us, we can refund you 60% of the product value to your payemnt account, which is 188 USD.

 

 

 

Can you please confirm I can go ahead with this refund?

 

 

 

Best Regards

 

Waiola

Gearbest Customer Service

http://www.gearbest.com/

 

 

 

Micheal At 02/27/2018 05:48:56 CST

No you cannot go ahead with this refund. This is unacceptable . As you said you scrapped the product not me . This is your fault then not mine. I want 100% full refund. I will not accept anything else. I am waiting for an answer tomorrow, not in 3 days.

Gearbest Customer Support At 02/27/2018 07:02:06 CST

Dear Micheal,

 

 

 

We are extremely sorry for any inconvenience caused to you.

 

 

 

We have submitted this issue to our supervisor.

 

Please kindly wait 2 business day.

 

 

 

Thanks for your understanding and patience.

 

 

 

Best Regards

 

Waiola

Gearbest Customer Service

http://www.gearbest.com/

 

 

 

Gearbest Customer Support At 03/01/2018 11:05:56 CST

Dear Micheal,

 

 

 

Thanks for your asking.

 

 

 

It is because your product is scrapped and in this situation,we couldn't it well.

 

Please note that you have used it for about 5 months,please note that we can only refund you partially.

 

Please forgive we have our strict policy:

 

https://www.gearbest.com/about/warranty-and-return.html

 

45 Day Money Back Guarantee

 

For most items, in the unlikely situation that your product is faulty, you can send it back for a refund or item exchange within 45 days of receiving it. Return shipping reimbursement is not available for this.

 

 

 

Please note that your issue is already more than 45 day, so we couldn't refund you fully.

 

 

 

Please reconsider our solution in former message.

 

 

 

Hope this is clear for you.

 

 

 

Best Regards

 

Waiola

Gearbest Customer Service

http://www.gearbest.com/

 

 

 

Micheal At 03/02/2018 05:40:11 CST

Dear Waiola,

I have carefully read your answer and I have to tell you that your warranty terms do not describe what you are trying to tell me .

There is no single point , in your termas and warranty page (https://www.gearbest.com/about/warranty-and-return.html

 

) that says the word "partial refund".

Instead there are many points describing when a customer is not eligible for a refund like :

The customer voids the warranty if they:

- Flash the firmware of a device or root a device - Which I did not do

- Open the body in an attempt to fix the device - Which I did not do

- Modify, remove, customize, or swap parts of the product- Which I did not do

- Use the device in a way that it is not originally intended for- Which I did not do

- Continue to use the item once a fault occurs and causes more damage- Which I did not do.

In addition I found that my case suits best in this category :

One Year Repair Warranty

Since my item had one year repair warranty ,like your article describes :

"during which you are eligible for free repair."

So you have to repair my item like YOUR TERMS SAY. If you cannot repair my item , this is not my responsibility.

I keep asking the same question and I still do not get an answer :

What does this mean ?

It is because your product is scrapped and in this situation,we couldn't it well.

What do you mean my item is scrapped ? Did I scrap it ? Did I do anything to scrap it ? No.

So why should I not be refunded ? Maybe it was scrapped because of low quality materials ? Or maybe you scrapped it trying to fix it ? Why then you say you cannot refund me ? I do not understand. Your terms don't say anything like :If the item is scrapped by gearbest's support technician you will be partially refunded!This is not written anywhere !

So please proceed with a full refund of my item . I would like to speak with the general manager for this issue.

I have also sent an email to paypal describing the situation , I have reposted your answers on http://www.myphone.gr forum and also have contacted my country's consumer rights protection organization describing what has happened.

Give me back my money, or my tablet fixed. Please reconsider your offer.

Link to comment
Share on other sites

Προσωπικ κου αποψη, δεν επρεπε να το στειλεις κινα για επισκευη, γιατι και εδω θα μπορουσες να το επισκευασεις οικονομικα. Υποψιαζομαι οτι η θυρα του εχει καποιο προβλημα...

 

Διλλημα παντως ή να παρεις τα μισα χρηματα πισω ή να σου επιστρεψουν το ταμπλετ και να ψαξεις για εναν ηλεκτρονικο να στο δει..

Link to comment
Share on other sites

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Επισκέπτης
Reply to this topic...

×   Pasted as rich text.   Paste as plain text instead

  Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

 Κοινοποίηση

Ανακοινώσεις



×
×
  • Create New...