Jump to content

Εγγύηση κινέζικων καταστημάτων (Εμπειρίες μελών)


 Κοινοποίηση

Recommended Posts

Καλησπέρα σε όλους! :) Θα ήθελα να ρωτισο ποιο κατά την γνώμη σας είναι το καλύτερο κατάστημα σε περίπτωση προβλήματος του κινητού μετά απο 8-11 μήνες δηλαδή να κρατάει τον λόγο του για την εγγύηση που προσφέρει.Ευχαριστω! :)
Link to comment
Share on other sites

  • Απαντήσεις 540
  • Δημιουργία
  • Τελευταία απάντηση

Top Posters In This Topic

Δημοφιλείς μέρες

Top Posters In This Topic

Μόνο το Vickmall.

Κάνε το καλό, και άσε το WiFi της γιαγιάς ανοικτό 🙂
Φορητότητα προς Frog

Link to comment
Share on other sites

Καλησπέρα σε όλους! :) Θα ήθελα να ρωτισο ποιο κατά την γνώμη σας είναι το καλύτερο κατάστημα σε περίπτωση προβλήματος του κινητού μετά απο 8-11 μήνες δηλαδή να κρατάει τον λόγο του για την εγγύηση που προσφέρει.Ευχαριστω! :)

 

Υπαρχουν αρκετα κινητα που δεν θα χρειαστει η εγγυηση που λες. Απο το Βικμαλλ μεχρι στιγμης το καλυτερο αφτερ, απο οτι εικαζω μετα ερχεται το bang καθως εδωσε καλα σημαδια.

Link to comment
Share on other sites

  • 1 month later...
....αγορασα το Elite 5 από το περιφημο VICKMALL...μου παρουσιασε πρόβλημα εντος της εγγυησης , τους το εστειλα 2/9 μετα από επικοινωνια μαζι τους .Μετα από αλεπαλληλα μηνυματα αποφασισαν σημερα να μου απαντησουν ότι το εστειλαν για επισκευή και ότι ΔΕΝ ΓΝΩΡΙΖΟΥΝ πλεον τι γινετε με το τηλ. μου....ΓΙΑ ΑΥΤΟ ΑΣ ΠΡΟΣΕΞΟΥΝ ΟΙ ΜΕΛΛΟΝΤΙΚΟΙ ΑΓΟΡΑΣΤΕΣ από ποιο μαγαζι ψωνιζουν και από ποια χωρα,,...
Link to comment
Share on other sites

....αγορασα το Elite 5 από το περιφημο VICKMALL...μου παρουσιασε πρόβλημα εντος της εγγυησης , τους το εστειλα 2/9 μετα από επικοινωνια μαζι τους .Μετα από αλεπαλληλα μηνυματα αποφασισαν σημερα να μου απαντησουν ότι το εστειλαν για επισκευή και ότι ΔΕΝ ΓΝΩΡΙΖΟΥΝ πλεον τι γινετε με το τηλ. μου....ΓΙΑ ΑΥΤΟ ΑΣ ΠΡΟΣΕΞΟΥΝ ΟΙ ΜΕΛΛΟΝΤΙΚΟΙ ΑΓΟΡΑΣΤΕΣ από ποιο μαγαζι ψωνιζουν και από ποια χωρα,,...

Σαν πολλά μαζεμένα ακούγονται τώρα τελευταία για το vickmall. Πέρασαν 6 μήνες από την αγορά? Αν όχι μπορείς να ανοίξεις dispute στο PayPal.

 

Sent from my Huawei Mate S using Tapatalk

The day is my enemy, the night my friend
Link to comment
Share on other sites

....αγορασα το Elite 5 από το περιφημο VICKMALL...μου παρουσιασε πρόβλημα εντος της εγγυησης , τους το εστειλα 2/9 μετα από επικοινωνια μαζι τους .Μετα από αλεπαλληλα μηνυματα αποφασισαν σημερα να μου απαντησουν ότι το εστειλαν για επισκευή και ότι ΔΕΝ ΓΝΩΡΙΖΟΥΝ πλεον τι γινετε με το τηλ. μου....ΓΙΑ ΑΥΤΟ ΑΣ ΠΡΟΣΕΞΟΥΝ ΟΙ ΜΕΛΛΟΝΤΙΚΟΙ ΑΓΟΡΑΣΤΕΣ από ποιο μαγαζι ψωνιζουν και από ποια χωρα,,...

 

Ενω απο το επερνες απο ελλαδα, την επομενη μερα θα ησουν με καινουργιο κινητο. Ασε, γιατι εχουμε πολλα να πουμε για τα ελληνικα καταστηματα.

Οσο για το Βικμαλλ, δεν ηταν λαθος αυτο που εκανε, λαθος ειναι που δεν μεριμνησαν να σε εξυπηρετησουν αμμεσα. Οποτε μπαινει στην μεση το παυπαλ

Link to comment
Share on other sites

...εμενα δεν με ενδιαφερει αν ενηργησε σωστα η λαθος...με ενδιαφερει ότι βγαινει ΑΝΑΞΙΟΠΙΣΤΟ απέναντι μου και το περιφημο VICKMALL...
Link to comment
Share on other sites

...εμενα δεν με ενδιαφερει αν ενηργησε σωστα η λαθος...με ενδιαφερει ότι βγαινει ΑΝΑΞΙΟΠΙΣΤΟ απέναντι μου και το περιφημο VICKMALL...

 

Συμφωνώ και επαυξάνω.... εγώ που είχα πρόβλημα με το γνωστό προβληματικο K920... το στέλνω πίσω... του αλλάζουν Motherboard... το παίρνω πίσω... μετά απο 4-5 μέρες κάνει πάλι τα ίδια... μου λένε ξαναστειλτο... το ξαναστελνω...

Αφού το έχουν ξεχάσει... και εγώ στέλνω παλι e-mail.... μου λένε ότι το κόστος επισκευής ειναι 40 δολάρια... αλλα μάλλον θα ξαναβγαλει πρόβλημα... οπότε σου δίνουμε αν θέλεις τα 40 δολάρια για να πάρεις κάποιο άλλο απο εμάς.... και ερωτω... ειναι σοβαρή αντιμετώπιση αυτή??? εμένα μου είχε κοστίσει σχεδόν 280€....τεσπα ακόμα δεν ξέρω τι να κάνω.... Τραγικό το Vickmall...

(Realme X2 pro)Mi 9,Mi Max 3,Mi A2,LG V10 H901,Mi Note 2,Samsung Galaxy S7 Edge, LG V10 , LG G Flex 2 ,Lenovo Vibe Z2 Pro, LG G3,Lenovo Vibe X2, Coolpad F1, Samsung Galaxy S4, Samsung Galaxy S3,

(Samsung Galaxy Tab Pro 8,4)

Link to comment
Share on other sites

Τουλάχιστον σ ελληνικό κατάστημα μπορείς να έχεις μια διαφορετική σχέση γνωρίζοντας τα παιδιά. ή στην τελική να πας και να κάνεις φασαρία, απειλές, εξώδικα, συνήγορο του καταναλωτή και θα βρεις άκρη :p Edited by gerstavros2
Link to comment
Share on other sites

Συμφωνώ και επαυξάνω.... εγώ που είχα πρόβλημα με το γνωστό προβληματικο K920... το στέλνω πίσω... του αλλάζουν Motherboard... το παίρνω πίσω... μετά απο 4-5 μέρες κάνει πάλι τα ίδια... μου λένε ξαναστειλτο... το ξαναστελνω...

Αφού το έχουν ξεχάσει... και εγώ στέλνω παλι e-mail.... μου λένε ότι το κόστος επισκευής ειναι 40 δολάρια... αλλα μάλλον θα ξαναβγαλει πρόβλημα... οπότε σου δίνουμε αν θέλεις τα 40 δολάρια για να πάρεις κάποιο άλλο απο εμάς.... και ερωτω... ειναι σοβαρή αντιμετώπιση αυτή??? εμένα μου είχε κοστίσει σχεδόν 280€....τεσπα ακόμα δεν ξέρω τι να κάνω.... Τραγικό το Vickmall...

 

 

...Eπιτελους....να γινει η αποκαθηλωση του VICKMALL....

Link to comment
Share on other sites

Όλα τα κινεζιμαγαζα έχουν θεματα.εγω απο πέρσι το καλοκαίρι επερνα απο banggood λόγω cc..το πρώτο κρούσμα ήταν με έναν διακόπτη φώτων με.wifi..δεν λειτουργούσε,μετα απο πολλά mail το έστειλα πίσω και δεν πήρα πίσω ούτε refund ούτε τα έξοδα αποστολής.το επόμενο ήταν με ενα teclast x98 το οποίο στον 5ο μήνα σταμάτησε να φορτίζει.το πηγα σε γνωστό και μου είπε πως επερνε ρευμα αλλά κάτι γινόταν με τα λειτουργικά μετα απο κανένα 2μονο το παρελαβα αλλά δεν άνοιξε ποτε.το πηγα πίσω μετα απο κανένα μηνα και μου είπε καμένη motherboard..μιλαω με banggood λίγο πριν μπω στον 11ο μηνα και μου λένε λήγει η εγγύηση,δεν μπορούμε να κάνουμε κατι..μαζεύω χρήμα και περνώ ένα teclast tbook 10..εντυπωσιακό σε κατασκευή μα προβλήματα στο software's.καποια δόση στην 4η μέρα άρχισε να βγάζει μήνυμα ότι όλες η εφαρμογές λες απετυχαν και στα Windows να μην βρίσκει κάποιες φορές τον δέκτη του wifi..μετα απο πολλά ψαξιματα Και αφού ένα παλικάρι απο εδώ με βοήθησε να κανουμε login σε κινεζικο φορουμ κατεβασα τα αρχεία και το έστειλα Θεσσαλονίκη.μετα απο ένα μήνα το πήρα αψογο και μετα απο 3 μέρες ούτε Windows ούτε android ..μίλησα μαζί τους μου είπαν ότι επισκευή μονο..Τελικά το έστειλα πίσω εχθές Αφού έβαλα μπροστά το PayPal και περιμένω να δω τι θα γινει.τα έξοδα αποστολής ήταν 28.50 €.και μιλά με για πελάτη που έχει ξοδέψει πανω απο 5000€ σε ένα χρόνο

 

Στάλθηκε από το IRON Pro μου χρησιμοποιώντας Tapatalk

Φιλικά Γιώργος

Link to comment
Share on other sites

Όλα τα κινεζιμαγαζα έχουν θεματα.εγω απο πέρσι το καλοκαίρι επερνα απο banggood λόγω cc..το πρώτο κρούσμα ήταν με έναν διακόπτη φώτων με.wifi..δεν λειτουργούσε,μετα απο πολλά mail το έστειλα πίσω και δεν πήρα πίσω ούτε refund ούτε τα έξοδα αποστολής.το επόμενο ήταν με ενα teclast x98 το οποίο στον 5ο μήνα σταμάτησε να φορτίζει.το πηγα σε γνωστό και μου είπε πως επερνε ρευμα αλλά κάτι γινόταν με τα λειτουργικά μετα απο κανένα 2μονο το παρελαβα αλλά δεν άνοιξε ποτε.το πηγα πίσω μετα απο κανένα μηνα και μου είπε καμένη motherboard..μιλαω με banggood λίγο πριν μπω στον 11ο μηνα και μου λένε λήγει η εγγύηση,δεν μπορούμε να κάνουμε κατι..μαζεύω χρήμα και περνώ ένα teclast tbook 10..εντυπωσιακό σε κατασκευή μα προβλήματα στο software's.καποια δόση στην 4η μέρα άρχισε να βγάζει μήνυμα ότι όλες η εφαρμογές λες απετυχαν και στα Windows να μην βρίσκει κάποιες φορές τον δέκτη του wifi..μετα απο πολλά ψαξιματα Και αφού ένα παλικάρι απο εδώ με βοήθησε να κανουμε login σε κινεζικο φορουμ κατεβασα τα αρχεία και το έστειλα Θεσσαλονίκη.μετα απο ένα μήνα το πήρα αψογο και μετα απο 3 μέρες ούτε Windows ούτε android ..μίλησα μαζί τους μου είπαν ότι επισκευή μονο..Τελικά το έστειλα πίσω εχθές Αφού έβαλα μπροστά το PayPal και περιμένω να δω τι θα γινει.τα έξοδα αποστολής ήταν 28.50 €.και μιλά με για πελάτη που έχει ξοδέψει πανω απο 5000€ σε ένα χρόνο

 

Στάλθηκε από το IRON Pro μου χρησιμοποιώντας Tapatalk

Εντυπωσιακό ότι το πρώτο teclast είχε πρόβλημα και πήγες και πήρες και δεύτερο.

 

Sent from my m1 note using Tapatalk

ONEPLUS 12 16/512gb: rooted

Blackview Tab 11 tablet 8/128gb

Amazon Fire stick 4k max

Link to comment
Share on other sites

Συμφωνώ και επαυξάνω.... εγώ που είχα πρόβλημα με το γνωστό προβληματικο K920... το στέλνω πίσω... του αλλάζουν Motherboard... το παίρνω πίσω... μετά απο 4-5 μέρες κάνει πάλι τα ίδια... μου λένε ξαναστειλτο... το ξαναστελνω...

Αφού το έχουν ξεχάσει... και εγώ στέλνω παλι e-mail.... μου λένε ότι το κόστος επισκευής ειναι 40 δολάρια... αλλα μάλλον θα ξαναβγαλει πρόβλημα... οπότε σου δίνουμε αν θέλεις τα 40 δολάρια για να πάρεις κάποιο άλλο απο εμάς.... και ερωτω... ειναι σοβαρή αντιμετώπιση αυτή??? εμένα μου είχε κοστίσει σχεδόν 280€....τεσπα ακόμα δεν ξέρω τι να κάνω.... Τραγικό το Vickmall...

 

Εμενα μου φαινεται οτι μια χαρα αντιμετωπιση ειχες απο το καταστημα.Αν ησουν αγορασμενος απο ελλαδα θα σου ελεγαν οτι ειχε υγρασια στην μητρικη με κοστος επισκευης 794 ευρω και θα σε γειωναν με την μια.

Link to comment
Share on other sites

Παιδιά με το coolicool τι παίζει? Γιατί αγόρασα τον Ιούνιο Xiaomi mi4 και ξαφνικά έσβησε . Το έστειλα πίσω πριν 10 ημέρες και λένε δεν παραλάβανε ακόμα. Άν γενικά είναι αναξιόπιστοι μπορώ να κάνω dispute στο PayPal αφού δεν περάσανε 6 μήνες από αγορά?

Για βοηθήστε με. :)

Link to comment
Share on other sites

Παιδιά με το coolicool τι παίζει? Γιατί αγόρασα τον Ιούνιο Xiaomi mi4 και ξαφνικά έσβησε . Το έστειλα πίσω πριν 10 ημέρες και λένε δεν παραλάβανε ακόμα. Άν γενικά είναι αναξιόπιστοι μπορώ να κάνω dispute στο PayPal αφού δεν περάσανε 6 μήνες από αγορά?

Για βοηθήστε με. :)

 

δεν ειναι και απο τα καλυτερα καταστηματα,λογικα δεν πρεπει να εχουν παραλαβει ακομα,10 μερες δεν ειναι αρκετες μαλλον.,δες τι λεει το τρακινγ σου,και φυσικα μπορεις να κανεις dispute αν δεν περασαν 6 μηνες απο την ημερομηνια αγορας.

Link to comment
Share on other sites

δεν ειναι και απο τα καλυτερα καταστηματα,λογικα δεν πρεπει να εχουν παραλαβει ακομα,10 μερες δεν ειναι αρκετες μαλλον.,δες τι λεει το τρακινγ σου,και φυσικα μπορεις να κανεις dispute αν δεν περασαν 6 μηνες απο την ημερομηνια αγορας.

 

Dispute δικαιολογείται λέγοντας ότι χάλασε πριν το εξάμηνο? Εμένα λήγει το εξάμηνο σε ένα μήνα.

Link to comment
Share on other sites

Dispute δικαιολογείται λέγοντας ότι χάλασε πριν το εξάμηνο? Εμένα λήγει το εξάμηνο σε ένα μήνα.

 

απο την στιγμη που δινει 6 μηνες το παυπαλ ναι,απλα θα σου ζητησει να το δικαιολογησεις,εχεις καποια βιντεο απο το προβλημα κλπ?

Link to comment
Share on other sites

απο την στιγμη που δινει 6 μηνες το παυπαλ ναι,απλα θα σου ζητησει να το δικαιολογησεις,εχεις καποια βιντεο απο το προβλημα κλπ?

 

Nαι το εχω σε βιντεο,που δεν αναβει με τιποτα. το εστειλα και στο coolicool.

Link to comment
Share on other sites

Nαι το εχω σε βιντεο,που δεν αναβει με τιποτα. το εστειλα και στο coolicool.

 

τοτε κακως δεν το εκανες απο την αρχη, αν δεις ολιγωρια απο αυτους καντο το συντομοτερο

Edited by mobile59
Link to comment
Share on other sites

τοτε κακως δεν το εκανες απο την αρχη, αν δεις ολιγωρια απο αυτους καντο το συντομοτερο

 

Αυτοί είπαν να το φτιάξουν και ότι δεν γίνεται να το αλλάξουν με καινούργια. Παρά το γεγονός ότι χάλασε μόνο του . Εγώ να τους ενημερώσω ότι δεν δέχομαι επισκευασμένο ? Εσείς τι θα κάνατε στη θέση μου?

Ρωτάω γιατί μένει ένας μήνας για να κάνω dispute. Μετά δεν μπορώ.

Link to comment
Share on other sites

Αυτοί είπαν να το φτιάξουν και ότι δεν γίνεται να το αλλάξουν με καινούργια. Παρά το γεγονός ότι χάλασε μόνο του . Εγώ να τους ενημερώσω ότι δεν δέχομαι επισκευασμένο ? Εσείς τι θα κάνατε στη θέση μου?

Ρωτάω γιατί μένει ένας μήνας για να κάνω dispute. Μετά δεν μπορώ.

 

Εγω δεν θα δεχομουν επισκευασμενο,αλλα εγω ειμαι εγω,εσυ κανε οτι νομιζεις,5 μηνων τηλεφωνο δεν δικαιολογειται να χαλασει,μετα δεν θα εχεις την καλυψη του παηπαλ.

Link to comment
Share on other sites

Δλδ έχετε δει οποιαδήποτε αντιπροσωπεία στην Ελλάδα, να δίνει καινούργια συσκευή αν χαλάσει το τηλ στους 5 μήνες απο την αγορά του και θέλετε να το κάνουν οι Κινέζοι;

200 ευρώ Samsung J3 αγορασμένο τον Αύγουστο, έκλεισε και δεν άνοιγε με τίποτα. Είναι ήδη δυο εβδομάδες στο service και ούτε λόγος για καινούργια συσκευή.

Link to comment
Share on other sites

  • 2 weeks later...
Αυτοί είπαν να το φτιάξουν και ότι δεν γίνεται να το αλλάξουν με καινούργια. Παρά το γεγονός ότι χάλασε μόνο του . Εγώ να τους ενημερώσω ότι δεν δέχομαι επισκευασμένο ? Εσείς τι θα κάνατε στη θέση μου?

Ρωτάω γιατί μένει ένας μήνας για να κάνω dispute. Μετά δεν μπορώ.

 

Παιδιά το κινητο έχει φτάσει από τις 29/11 σύμφωνα με το 17track. Σε επικοινωνία μαζί τους λένε δεν έχουν παραλάβει και θέλουν κάποιου τύπου απόδειξη ότι έφτασε. !!

Τους έστειλα το σύνδεσμο στο 17track ,και δεν απάντησαν ξανά τίποτα.μηπως το κάνουν επίτηδες κ χρονοτριβούν?

Link to comment
Share on other sites

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Επισκέπτης
Reply to this topic...

×   Pasted as rich text.   Paste as plain text instead

  Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

 Κοινοποίηση


×
×
  • Create New...