-
Δημοσιεύσεις
1.277 -
Εγγραφή
-
Αξιολογήσεις
0%
Content Type
Προφιλ
Περιοχές Συζητήσεων
Κατάστημα
Αγγελίες
Calendar
Everything posted by TSAKHS_EVIA
-
:blink: - τελικα το αποφασισα και πηρα τηλεφωνο,μου εδωσαν καποιο αλλο και μετα με εκαναν πασα σε αλλο οπου ειχαμε τα κλασικα ''δεν το βλεπω στο site των ΕλΤα-το ξερω δεν βγαινει-κι εσεις που ξερετε πως ειναι στο τελωνειο-το βρηκα εδω και καιρο απο αλλο site αναζητησης-λυπαμαι δεν πρεπει να εχει ερθει ακομη-μα τοτε πως ολοι οι αλλοι το βλεπουν-α να τωρα βλεπω στο 17track πως λεει πως απο 20/12/2019 ειναι στο τελωνειο-μα τι σας λεω τοση ωρα,αυτο το ξερω-πρεπει να περιμενετε να σκαναριστει-και θα παρει αλλο κωδικο τυπου QA;-αυτο δεν το ξερω-και ποιος το ξερει-τι να σας πω υπαρχει φορτος πρεπει να περιμενετε'' πιασε το αυγο και κουρευτο,αναθεμα την ωρα που δεν υπαρχει το εξαρτηματακι αυτο στην Ελλαδα ακομη και πιο ακριβο,ρε που εχουμε μπλεξει μεσα (!)
-
:ninja: - δεν ειμαι ειδικος στο θεμα αλλα εγω ΜΕ ΤΙΠΟΤΑ δεν θα εβαζα τετοια κλειδαρια, αυτου του τυπου τα κλειδια αντιγραφονται ετσι για πλακα, ειναι περασμενων δεκαετιων σχεδιασης και απο οσα (λιγα) εχουν δει τα ματια μου δεν υπαρχε περιπτωση να το εβαζα σε εξωπορτα μου.
-
:mad: - α μπα φιλε μου,δεν φερνει τιποτα οσο μικρο και ελαφρυ κι ας ειναι, απλα αφηνει ειδοποιηση καθ'οτι ''ζορικος'' ο δικος σου 2103542143 : ΤΕΛΩΝΕΙΟ ΔΙΕΘΝΟΥΣ ΑΕΡΟΛΙΜΕΝΑ ΑΘΗΝΑΣ - ΓΡΑΜΜΑΤΕΙΑ 2103542144 : ΤΕΛΩΝΕΙΟ ΔΙΕΘΝΟΥΣ ΑΕΡΟΛΙΜΕΝΑ ΑΘΗΝΑΣ - ΓΡΑΜΜΑΤΕΙΑ 2103542145 : ΤΕΛΩΝΕΙΟ ΔΙΕΘΝΟΥΣ ΑΕΡΟΛΙΜΕΝΑ ΑΘΗΝΑΣ - ΓΡΑΜΜΑΤΕΙΑ 2103542479 : ΤΕΛΩΝΕΙΟ ΔΙΕΘΝΟΥΣ ΑΕΡΟΛΙΜΕΝΑ ΑΘΗΝΑΣ - ΤΜΗΜΑ ΑΖΗΤΗΤΩΝ απο 20 δεκεμβριου ειναι στο τελωνειο, υπαρχει περιπτωση εαν παρω τηλεφωνο να μαθω τιποτα? το εχει δοκιμασει κανεις και βγηκε ακρη?
-
:mad: - απο τις 20 δεκεμβριου στο τελωνειο ενα δεματακι απο κινα μεσω τουρκιας,ιος τοτε δεν υπηρχε να πεις το καθυστερουν για αυτον τον λογο το UH*********TR φυσικα και ΔΕΝ το αναγνωριζει το συστημα των ΕλΤα παρα μονο ΟΛΑ τα site αναζητησης παγκοσμιως και ακομα περιμενο να παρει το μαμαημενο QA απο τα ΕλΤα για να ξεκινησει και να δουμε ποτε θα ερθει το πλανταμι για ανταλλακτικακι και φυσικα θα στηθω στην ουρα γιατι παρ'ολο που εχω κανει εξουσιοδοτηση ενα πραγματακι μεγεθους σπιρτοκουτι ειναι πολυ βαρυ για να το φερει η φιρμα ο ταχυδρομος (!)
-
Τεχνητές καθυστερήσεις στα δέματα το «αντίδοτο» Παρά ταύτα, ο Ντέιβιντ Τζινκς της ParcelHero επισήμανε ότι για κάθε ενδεχόμενο η Κίνα έχει ήδη θέσει σε ισχύ αυστηρά μέτρα για τον κοροναϊό. «Η κινεζική υπηρεσία εξπρές της China Post EMS (Express Mail Service) ανακοίνωσε ότι θα καθυστερεί τις αποστολές για να “απολυμάνει” τα δέματα. Η EMS συγκεκριμένα ανέφερε: “Για να διασφαλίσουμε το κοινό, θα κάνουμε “διπλές – απολυμάνσεις” στα δέματα και στα οχήματα που περνάνε από τη Γουχάν, καθυστερώντας τη διαδικασία αποστολής» προσέθεσε ο Τζινκς. Σύμφωνα με το στέλεχος της ParcelHero, παρότι ο κίνδυνος μετάδοσης του κοροναϊού μέσω δεμάτων είναι πολύ μικρός, η έξαρση του κοροναϊού μπορεί να «μολύνει» την αγορά, προκαλώντας σοβαρά προβλήματα σε όσους εισάγουν προϊόντα από την Κίνα. Ο Τζινκς εξέφρασε μάλιστα την πεποίθηση ότι το ζήτημα του κοροναϊού θα πλήξει οικονομικά και μεγαθήρια όπως η Alibaba και η Aliexpress.
-
:confused: - πηρα σημερα τηλεφωνο και τους ρωτησα αν βλεπουν κατι,μου λενε οχι,μα τους λεω με διαφορες μηχανες αναζητησης το βλεπω που εχει σταματησει 22 δεκεμβριου για τελωνειο στο site των Ελτα με αυτον τον κωδικο δεν βλεπω τιποτα μου λεει,οι αλλοι πως το βλεπουν,δεν ξερω παρα μονο των Ελτα κοιταω,και τι θα γινει τον ρωτησα θα περιμενω ποτε θα το ανοιξετε για να του βαλετε QA και τα σχετικα; αρχισε κατι μισολογα αρα ακομη ειμαι στο περιμενε και το κυριοτερο ΔΕΝ θα ξερω ποτε το ανοιξαν,ποτε εφτασε στην ΜΔ απλα σαν δωρο εξ'ουρανου θα μου ερθει καποια μερα μια ειδοποιηση και μολις δω QA θα υποθεσω πως ειναι αυτο που περιμενω, μιλαμε για Hi-Tech καταστασεις (!)
-
:rolleyes: - θυμαμαι παλια που περιμενες μερα με την ημερα να σου ερθει την μια ο φακελος με την πιστωτικη και ξανα αλλη μερα εκεινο το συστημενο που το εσκιζες με τροπο,τραβαγες το ειδικο τμημα και κατω απο το μαυρο εβγαινε o PIN αλλων που δεν το εσκιζαν σωστα μαυριζαν τα χερια τους ενω μερικοι ατσαλοι εκαναν ζημια και ξανατρεχαν στην τραπεζα (!)
-
:rolleyes: - ετσι την εχουν πει οταν την εβγαλαν σε υπαλληλους πχ σε αλυσιδα σ.μαρκετ για να τους βαζουν εκει τον μισθο τους,ουσιαστικα μια απλη χρεωστικη ειναι αλλα σχεδον ολοι οι υπαλληλοι ετσι την αναφερουν στις μεταξυ τους συζητησεις.
-
:blink: - ειναι δωρον-αδωρον φιλε μου,δεν σε ενημερωνει κανεις για αυτη την αλλαγη και οταν φτασει στα χερια σου απλα βλεπεις την πορεια που ειχε ως το καταστημα ενω στα ενδιαμεσα σε εχει φαει η αγωνια. 20 Δεκ 2019 - 01:45 Item arrived to destination country Destination Country αντε ντε ξεκολλατε το (!)
-
;) - αυτα στην Αθηνα γινονται μονο οταν ο ταχυδρομος ειναι Νεος αλλιως τα πεταει στην γωνια της πορτας και ''βρεστε τα μονοι σας'' ακομα και τις ειδοποιησεις για συστημενα σην καλυτερη τις πεταει κατω απο την χαραμαδα της κεντρικης πορτας αλλιως μαζι με τα γραμματα εξω στον σωρο.
-
[γενικά] Οδηγός αποστολής αγορών από Κίνα [ΔΙΑΒΑΣΤΕ ΠΡΩΤΑ ΤΟΝ ΟΔΗΓΟ]
TSAKHS_EVIA replied to gerstavros2's topic in Λοιποί οδηγοί
:blink: - μεταφορα σκετο θριλερ, ξεκιναει ως UT******CN απο κινα, καπου στα ενδιαμεσα το χανω και στο aliexpress βγαζει Tracking information is temporarily unavailable. If necessary, please verify with the carrier. μετα απο μερικες μερες βλεπω σε site αναζητησης πως αλλαξε και θα μου ερθει απο τουρκια (!) με νουμερο UH*****TR και ειναι σταματημενο στο τελωνειο,ελα ομως που στα ΕλΤα δεν εβρισκα τιποτα με αυτο το νουμερο,περασαν εβδομαδες με ειχαν ζωσει τα φιδια και ξαφνικα βλεπω σημερα ειδοποιηση με νουμερο QA****GR τελικα πρεπει να εισαι καλος στα ταρω για να δεις ποτε και πως θα σου ερθει ενα εξαρτηματακι ενυδρειου (!) -
[γενικά] Οδηγός αποστολής αγορών από Κίνα [ΔΙΑΒΑΣΤΕ ΠΡΩΤΑ ΤΟΝ ΟΔΗΓΟ]
TSAKHS_EVIA replied to gerstavros2's topic in Λοιποί οδηγοί
:blink: - που να δεις φακελους πεταμενους κατω,αλλοι τους πατανε αλλοι τους σπρωχνουν και πανε παραπερα σε γωνιες και αντε εσυ ο καυμενος ο παραληπτης να περιμενεις εαν-ποτε και αν θα φτασει σωο το αντικειμενακι που παρηγγειλες (!) -
Η μισθοδοσια μου δεν ειναι στην Eurobank και εαν πας να κανεις πληρωμη απο αλλη τραπεζα σε κατακλεβουν στην προμηθεια περαν του οτι το ρημαδι για μηχανημα χαλαει συχνα εχουμε και περα-δωθε ''δεν εβγαλε ψιλα-δεν πηρε το δεκαευρο-μηπως μπορειτε να μου χαλασετε'' και τα σχετικα αρα κερδος μηδεν (με το σκεπτικο το δικο τους) και ειμαι περιεργος στην επαρχια οσοι ειναι 60+ τι θα κανουν. Αν βαλεις λιγοτερα πεφτει μηνυμα στο κινητο και με εκνευριζει (πιο παλια εαν θυμασαι σε επαιρναν απο τις εταιριες στο κινητο οτι ωρα να ηταν),αν ηταν ετσι θα εβαζα οτι να ειναι και δεν βαριεσαι τον αλλο μηνα τα βρισκουμε χωρις να μου το πουν μου εβαλαν πληρωμη δανειου την 1η του μηνος και φυσικα ΠΟΤΕ δεν γινεται αυτο με αποτελεσμα καθε μηνα να μου τσιμπανε ''προστιματακι'' το οποιο αν το προσμετρησεις συνολικα ανα διαρκεια δανειου βγαινει σεβαστο ποσο οταν το καταλαβα και τους το ειπα ''Ααααα αυτο δεν αλλαζει,δεν γινεται,τι λετε τωρα ειναι μηχανογραφικο το ζητημα'', μα τους λεω πως ειναι δυνατον εαν 1η του μηνος ειναι δευτερα εγω 8 το πρωι να σας εχω λεφτα μεσα; πρεπει να τα εχω καταθεσει απο την πεμπτη,ξερετε εσεις καμια εταιρια που να πληρωνει 3-4 μερες πριν ληξει ο μηνας; ''Ααα δεν γινεται'' (που να μην σωσεις ειπα μεσα μου).
-
Συστημενο απο εξωτερικο (αμερικη) Εδω εχουν ακουστει (εχω γραψει και εγω) αρκετα ''κατα'' πχ για διανομεις Acs για τηλεφωνικο κεντρο Speedex.
-
:cool: - εγω καποτε ημουν τυχερος,το βρηκα εξω απο την πορτα πεταμενο κατω,ηταν μια μερα σχεδον αφημενο και παλι καλα που δεν το βουτηξε κανενας απο την πολυκατοικια με την UPS-DHL για παραδειγμα θα γινονταν αυτο? ΠΟΤΕ, για αυτο και φωναζουμε πολλοι εδω μεσα για να γινουν Ιδιωτικα τα ΕλΤα αλλα εχουμε και κατι εξυπνακηδες που μας την λενε και απο πανω
-
''ΑΠΟΣΥΜΦΟΡΗΣΗ'' :shoot: - το ζησαμε κι αυτο,ταμεια τελος στην ρημαδα για τραπεζα την Eurobank (!) πανω απο 2000 ευρω συναλλαγη αλλα μας κανουν και χαρη και αν ειναι γινονται και για 1000 τι λετε κυρια μου,τα δανεια μου ηρθα να πληρωσω-οχι στο μηχανημα-μα δεν τα εχω ακριβως-να φροντισετε να τα εχετε και αν δεν εχετε να ερχεστε στο ταμειο να σας χαλαω-αρα καθε ανθρωπος σχεδον θα ερχεται σε εσας γιατι κανεις δεν κουβαλαει 131,54 πχ που ειναι η δοση και σας ερχεται με 135 ή 140 στο ταμειο-ετσι ειναι τα νεα μετρα-δηλαδη ολοι νεοι γεροι στην ουρα και πρεπει ολοι να εχουμε και ψιλα στα χερια-εχουμε πλεον αποσυμφορηση των ταμειων ειπα μεσα μου σε αυτην την σουστο-φλωραντζα τον Golden Boy που το σκεφτηκε επειδη στην ζωη του δεν εχει καθησει σε αυρα να του αποσυμφορησει ο Θεος το αιμα να δει την γλυκα.
-
[γενικά] Οδηγός αποστολής αγορών από Κίνα [ΔΙΑΒΑΣΤΕ ΠΡΩΤΑ ΤΟΝ ΟΔΗΓΟ]
TSAKHS_EVIA replied to gerstavros2's topic in Λοιποί οδηγοί
:rolleyes: - απο την στιγμη που ανελαβε η DHL courier ξεχνα τα ΕλΤα,αυτοι παραδιδουν και απογευματινες ωρες να ψαχνεις και απο αλλο site πχ http://parcelsapp.com/en/tracking/ ,δεν ειναι ολα τα ιδια -
Wind - Σταθερή τηλεφωνία και internet
TSAKHS_EVIA replied to Γιάννης's topic in Σταθερή Τηλεφωνία/DSL/Fiber
:cool: - στην ρημαδα την ιστοσελιδα απο Firefox για να μην σπασω την οθονη του pc απο τα νευρα πλεον εχω το κινητο, μια εφαρμογη myF2G (αυτη δουλευει και στον υπολογιστη) αλλα για λογαριαμο σταθερης εχω την myWIND και ετσι βγαζω κανονικα ακρη (!) ''Συνδεσεις-Λογαριασμοι-Λοιπα'' που εχει. -
:clap: - ευχαριστω πολυ,με εσωσες (!) μπλε εικονιδιο για κληση->ρυθμισεις->λογαριασμοι κλησης->καρτα->προσθετες ρυθμισεις->αναγνωριση κλησης
-
[γενικά] Οδηγός αποστολής αγορών από Κίνα [ΔΙΑΒΑΣΤΕ ΠΡΩΤΑ ΤΟΝ ΟΔΗΓΟ]
TSAKHS_EVIA replied to gerstavros2's topic in Λοιποί οδηγοί
:confused: - απο 17 δεκεμβριου εχω 2 δεματακια στο αεροδρομιο εν αναμονη για ελεγχο,προβλεπω τελος ιανουαριου ετσι οπως πανε (!) -
;) - ετσι μπραβο οχι σαν την εξυπνη την μανταμιτσα σε μενα που ειπε ''περασε και το πηρε'' οι ταχυδρομοι στην ΜΔ γυριζουν στις 1 το μεσημερι,αμα εισαι καλος στον λογο μπορεις να κανεις μια φιλια με τον προισταμενο και να παρεις και απο το ραφι που πιθανον ειναι παρκαρισμενο μερες αυτο που περιμενεις (!)
-
Wind - Σταθερή τηλεφωνία και internet
TSAKHS_EVIA replied to Γιάννης's topic in Σταθερή Τηλεφωνία/DSL/Fiber
:cool: - ειχα εναν φιλο τοτε που οποτε αναφερομουν σε αυτην την εταιρια τον πειραζα ''μαφιοζο ιταλιανο'' του ελεγα γιατι απο τοτε ηταν το Νο 1 στις λαμογιες εν ετη 2019 και ακομη να φτιαξουν το site τους για να κανουμε πληρωμη λογαριασμου σταθερου αμεσως,να χαρω τρομαρα τους το: Eίσαι πελάτης σταθερής WIND; -> Internal Server Error -
:O - ειχα κανει το λαθος και ειχα Απενεργοποιησει την εφαρμογη Επαφες,εκανα αυτο που μου ειπες φιλε μου και τις περασα αν και χρειαζονται μικροδιορθωσεις επειδη σε σχεση με το παλιο κινητο βγαινουν πιο ''συντομες'' να σε ρωτησω και κατι αλλο: στα παλια κινητα ειχαμε την επιλογη να κανουμε ρυθμιση κλησης να παιρνουμε καποιον με ''Απορρητο'' ενω μετα την αλλαζαμε και φαινονταν κανονικα ο αριθμος οταν πχ παιρναμε σπιτι,τωρα στα smartphone πως γινεται?
-
:blink: - ΔΕΝ εχουμε για αυτο το Νοκια PC Suite για να μεταφερουμε τις επαφες απο αλλα παλια τηλεφωνα? Does any pc suite available for Nokia android mobile? https://community.phones.nokia.com/discussion/7409/does-any-pc-suite-available-for-nokia-android-mobile και τι θα κανουμε τωρα, θα περασουμε εκατονταδες επαφες μια-μια με το χερι? τις εχω απο τα παλια τηλεφωνα μου στον υπολογιστη αλλα πως θα τις περασω στο Nokia 5.1 plus?
-
:worry: - αυτο δεν δουλευει ? 0014029352050
