Jump to content

TSAKHS_EVIA

Members
  • Δημοσιεύσεις

    1.277
  • Εγγραφή

  • Αξιολογήσεις

    0%

Everything posted by TSAKHS_EVIA

  1. :worry: - μου εχουν πει πως αυτης της εταιριας μεχρι και το 2018 ναι πχ το P10 Lite της γυναικας μου το κανει για αυτο ρωταω εαν ισχυει και στο συγκεκριμενο. Ε δεν μπορει τοσο καιρο καποιος χρηστης θα εχει κανει δοκιμη.
  2. :rolleyes: - Ψαχνω για κινητο Huawei που να εχει Play Store και κυριως να χτυπαει το ξυπνητηρι οταν αυτο ειναι κλειστο (δεν χρειαζεται δηλαδη να ειναι συνεχως ΟΝ) και βρηκα το Huawei P Smart (Dual SIM) 32GB σε αγγλικο μαγαζι αλλα γραφει: Huawei P Smart (Dual SIM) 32GB Android 8.0 UK version SIM επειδη δεν γνωριζω πολλα μπορει καποιος φιλος να μου πει εαν υπαρχει καποιο προβλημα με χρηση εδω Ελλαδα;
  3. :( - ωχ κριμα,οπως και να εχει σε ευχαριστω πολυ φιλε μου για την απαντηση.
  4. :worry: - φιλε μου Αθηνα δεν εχω δει τετοια περιπτωση, επαρχια πλεον σε εμας το εχει ιδιωτης με ωραριο οτι να ειναι (σου φερνει συστημενο στην πορτα σου και βραδακι ακομη και σαββατο).
  5. :rolleyes: - να ρωτησω το εχει χρησιμοποιησει καποιος αυτο το κινητο για αφυπνιση ενω ειναι κλειστο; πχ το Nokia μου πρεπει να ειναι συνεχως ΟΝ αλλιως δεν χτυπαει το ξυπνητηρι και μου εχουν πει αλλα παιδια πως το ιδιο και σε Xiaomi δεν θελω να εχω το κινητο ανοιχτο διπλα μου,λησμονω τις παλιες καλες εποχες με τα απλα κινητα που εβαζες αφυπνιση και το εκλεινες,αυτο χτυπαγε κανονικα. Καποιος φιλος που το εχει αυτο το Alcatel μπορει να κανει μια δοκιμη και να γραψει αν χτυπαει ή οχι το ξυπνητηρι;
  6. :rolleyes: - αν εχουμε κατεβασει πχ μια εφαρμογη για φωτογραφικη μηχανη ή ρολοι κλπ και αν καποια στιγμη μας βγαλει error ή κολλησει και δεν ανοιγει τοτε τι κανουμε; ξανα απο την αρχη η διαδικασια που περιγραφεται πιο πανω κ.ο.κ; βσησε-γραψε θα πηγαινει η δουλεια μια στο τοσο;
  7. :rolleyes: - αν για διανομη βγαινουν 5.30 παει να πει ειναι ποση ωρα πριν στο ΚΔ για φορτωμα κλπ,απο τις 4 θα ξυπνανε; βανακι να περναει στις 5.30 δεν εχω δει,απο 6.30-7 ναι
  8. :worry: - βλεπω το Huawei Y6p (64GB) σε πολλη καλη τιμη,το θελω σαν 2ο αλλα να ρωτησω κατι: εχει βαλει κανενας το ξυπνητηρι να χτυπησει ενω ειναι σβηστο το κινητο και αυτο να χτυπησει κανονικα; αφυπνιση οπως τα παλια μας τηλεφωνα δηλαδη,ρωταω για πολλα απο οτι ψαχνω πχ Nokia,Xiaomi ΔΕΝ χτυπαει το ξυνητηρι αμα το κινητο ειναι κλειστο απο τον χρηστη.
  9. :worry: - τα βανακια μεταφερουν απο τα χαραματα,οι διανομεις λιγο πιο αργα και το πολυ στις 1 εχουν τελειωσει αναλογα την κινηση και την περιοχη βεβαια.
  10. ;) - το παραδεχομαι και δη δημοσιως οσον αφορα το 2ο σκελος αν αυτο δουλευει στα xiaomi τοτε καλως γιατι στο nokia ''δεν'' κι ετσι αναγκαζομαι να χρησιμοποιω ως ξυπνητηρι το παλιο μου 7390.
  11. :( - 27 ιουλιου και ακομη εκει ειναι το δικο μου
  12. :worry: - φιλε μου λειτουργια πτησης ΟΝ σημαινει αυτοματα wifi OFF,πως επηρεαζει αυτο το ξυπνητηρι ωστε να του δινει την δυνατοτητα να χτυπησει με σβηστο το κινητο? παντως το δοκιμασα στο Nokia μου και δεν δουλευει δυστυχως.
  13. :O - επειδη δεν ειμαι γνωστης θα ηθελα να σας κανω 2 ερωτησεις,μπορει να σας φανουν απλοϊκες αλλα για μενα που δεν γνωριζω πολλα ειναι σημαντικες 1) σε αυτο το μοντελο το ξυπνητηρι δουλευει ενω ειναι σβηστο το κινητο; στο Nokia 5.1 plus που εχω δεν χτυπαει και πρεπει να το εχω συνεχως αναμμενο στο κομοδινο 2) δεδομενου οτι υπαρχει θεμα με το Play Store στα Huawei γινονται διαφορες ''πατεντες", το ιδιο ισχυει και στην Xiaomi ή οχι;
  14. :cool: - αναλογα το ποσο ναι, το 3ευρω εκ μερους σου κατα την παραλαβη ειναι στην καλυτερη.
  15. :rolleyes: - εχει ισχυ μεχρι τα συνορα μετα απο εκει η USPS δεν μπορει να το παρακολουθησει.
  16. :rolleyes: - να ρωτησω,σε συγκριση με ΔΕΗ που ειχες η διαφορα στον λογαριασμο ποσα ευρω ειναι περιπου?
  17. :confused: - απο 26 Ιανουαριου το δεματακι μου και ακομη στον δρομο ειναι, παει καπου χαθηκε.
  18. :cool: - παιζει ρολο και ο διανομεας,στην δουλεια μου σχεδον ολα τα μικρα απο ebay τα φερνει αυτος, σε αλλη περιοχη στο σπιτι μου σχεδον ολα τα αφηνει πισω και σου αφηνει ειδοποιηση (αναλογα την δουλεια και τα κεφια του δηλαδη).
  19. Εκφορτωση Απο Μεταφορικο Μεσο Ελλαδα Αερολιμενας Αθηνων (κατ) 27 Ιουλ 2020 12:57 :worry: - ελα μαζι ειναι με το δικο μου (!)
  20. :rolleyes: - Αττικη φιλε μου ηταν το μαγαζι και το εστειλε Αθηνα μεσω Elta Courier με χρεωση μεταφορικων δικη μου να το παραλαβω απο υποκαταστημα τους,ακομη και σημερα που το εχω παραλαβει δοκιμαζω το tracking number που γραφει το αποδεικτικο τους και ΔΕΝ το αναγνωριζει η αναζητηση τους (!)
  21. :blink: - ηρθε δεμα με tracking number το οποιο δεν αναγνωριζει το συστημα τους (!) αν και το γραφει επανω Παραγγελνω ανταλλακτικο μηχανης απο καταστημα αττικης,μου στελνει email ο ανθρωπος πως ειναι το ΝΑ210******GR αλλα στο site των Elta Courier ΔΕΝ εβγαινε,ανησυχησα αλλα την επομενη με πηραν οι ιδιοι τηλεφωνο πως εχω να παραλαβω δεμα,παω σημερα το παιρνω και με εκπληξη βλεπω στο συνοδευτικο επανω το ΝΑ210******GR το οποιο και σημερα ΔΕΝ βγαινει στο συστημα τους: Δεν υπάρχει καταχώριση για τον αριθμό ΝΑ210******GR εχει τυχει σε κανεναν απο εσας? αμα δεν με επαιρναν τηλεφωνο τα τσακωνομουν με τον ανθρωπο πως μου εδωσε λαθος αριθμο κλπ, μα τι γινεται επιτελους?
  22. :cool: - ημουν πελατης αλλα τους εκοψα,μεγαλο προβλημα η πληρωμη εαν εκανες μεταφορα μεσω τραπεζης και μια αλλη φορα υπηρχε προβλημα με την WU αλλη μια φορα μου εστειλαν προϊον που δεν δουλευε,ο κινεζος δεν δεχοταν αντικατασταση αν και του εστειλα φωτο-βιντεο και πλεον τους σταματησα (!) οσον αφορα τελωνειο-μεθοδο αποστολης θα ισχυει οτι και σε ali-ebay,δεν θα ειναι εξαιρεση.
  23. Πώς να φορτίσετε εύκολα την κάρτα σας Μπορείτε να φορτίσετε την Prepaid Visa με απλό τρόπο, οποιαδήποτε στιγμή μέσω: των υπηρεσιών i- bank Internet Banking , Mobile Banking και Phone Banking της Εθνικής Τράπεζας, εφόσον είστε εγγεγραμμένος χρήστης με μεταφορά από καταθετικό λογαριασμό, των Καταστημάτων της Εθνικής Τράπεζας, με μετρητά ή με μεταφορά από καταθετικό λογαριασμό, του δικτύου i-bank ATM της Εθνικής Τράπεζας με κατάθεση μετρητών (στα i-bank ATM που δέχονται κατάθεση μετρητών χωρίς φάκελο) απευθείας στην Prepaid Visa, με χρέωση κάρτας ΕΤΕ ή άλλων Τραπεζών μέσω της εφαρμογής i-bank Pay Η φόρτιση της Prepaid Visa μπορεί να γίνει και από τρίτο άτομο, μέσω των Καταστημάτων ή των δικτύων i-bank, εφόσον γνωρίζει τον αριθμό της κάρτας σας. Η φόρτιση επιτρέπεται εντός των εκάστοτε καθοριζόμενων από την Τράπεζα Ορίων Φόρτισης των Καρτών ανά συναλλαγή, ημέρα και έτος. Εφόσον διατηρείτε παράλληλα περισσότερα του ενός προϊόντα προπληρωμένων καρτών σε οποιαδήποτε μορφή, τα όρια φόρτισης και συναλλαγών είναι κοινά και ισχύουν αθροιστικά για όλες τις κάρτες.
  24. :!: - ομοιως και κατι email απο DHL πως το πακετο εχει κολλησει αρα να συμπληρωσω κατι στοιχεια κλπ ενω δεν περιμενω τιποτα-το νου σου !
  25. :worry: - σε εμας εχουν φορτωσει την δουλεια δυο ατομων σε ενα αρα καταλαβαινεις τι γινεται (!) λεφτα για Golden Boys (πχ στην ΔΕΗ συν bonus,αμαξι,δωροκαρτες κλπ) εχει το κρατος αλλα για κανεναν ταχυδρομο δεν περισσευουν (μην ξεχνας εχουν και τοσα επιδοματα αν δωσουν σε λαθρο ντε)
×
×
  • Create New...