-
Δημοσιεύσεις
1.277 -
Εγγραφή
-
Αξιολογήσεις
0%
Content Type
Προφιλ
Περιοχές Συζητήσεων
Κατάστημα
Αγγελίες
Calendar
Everything posted by TSAKHS_EVIA
-
:cool: - εκτος απο το site της με ενα τελευταιο εκκαθαριστικο μισθοδοσιας/εφοριας/ταυτοτητα πας στο καταστημα της περιοχης σου εαν εχεις σε εκκρεμοτητα καποιο δανειο (ρυθμιση) μαλλον δεν θα στο κανουν, πανε εκεινες οι εποχες που στο εκαναν μονοι τους και πχ απο 2900 στο πηγαινα 3000 ´η 3200 ευρω.
-
:rolleyes: - φιλε μου για ποσες Kwh περιπου καταναλωση? τι διαφορα ειχες δει ως τωρα μεταξυ ΔΕΗ και Ελπεντισον? αν εχεις την καλοσυνη μετα απο μερικους μηνες γραψε μας και την διαφορα μεταξυ Ελπεντισον και Ηρων.
-
Wind - Σταθερή τηλεφωνία και internet
TSAKHS_EVIA replied to Γιάννης's topic in Σταθερή Τηλεφωνία/DSL/Fiber
:cool: - φιλε μου δεν εμπαινε στα (γνωστα μου εδω και χρονια) link αλλα ουτε απο την κεντρικη σελιδα εβγαινε ακρη,ετσι ξαφνικα ουτε απο το pc ουτε απο το tablet ουτε απο το smatphone της γυναικας μου που ειναι καρτοκινητο οπως εγραψε και ο φιλος πιο πανω εκαναν λεει αναβαθμιση,εκτος απο εμενα ειδες πως ηταν και αλλα παιδια. -
:cool: - πακετακι απο την ''Ουσα'' με tracking number UM********** US συστημενο ''δεν υπηρχε το συστημα'' και φυσικα ειχαν αρχισει να με ζωνουν τα φιδια, ξαφνικα το πακετακι εμφανιστηκε στο Κεντρο Διανομης και αυθημερον κιολας φαινεται πως περασαν και αφησαν ειδοποιηση (!) στα ενδιαμεσα δηλαδη τι εγινε? απορρητη και μη καταχωρημενη ηταν η διαδρομη του? μεχρι κυριακη που κοιταγα στο site των Ελτα δεν το αναγνωριζε, για ''kinder εκπληξη'' το κρατουσαν?
-
Wind - Σταθερή τηλεφωνία και internet
TSAKHS_EVIA replied to Γιάννης's topic in Σταθερή Τηλεφωνία/DSL/Fiber
https://www.wind.gr/gr/mywind/login/ https://www.wind.gr/gr/mywind/mylogin/ :mad: - κανενα δεν δουλευει, καλα στραβοι ειναι εκει στην Wind και δεν τα βλεπουν? αν ειναι καθε φορα να πηγαινουμε σε καταστημα να στεκομαστε στην ουρα ποση ωρα τοτε ας το κλεισουν το μ****δελο για site τοτε (!) -
Wind - Σταθερή τηλεφωνία και internet
TSAKHS_EVIA replied to Γιάννης's topic in Σταθερή Τηλεφωνία/DSL/Fiber
:shoot: - δεν εχω συναντησει ως τωρα στην ζωη μου πιο ****ενο ρημαδο-site απο αυτο της wind για να πληρωσω τον λογαριασμο μου, οχι μονο δεν καταφερνω να εχω ενα σταθερο link αλλα καθε μα καθε φορα πρεπει να γραφομαι 2-3 φορες γιατι με πεταει μονο του εξω ή κανει 1 ωρα να φορτωσει, καθε μα καθε φορα ειναι μαρτυριο και τα σταυροκαντηλα+καταρες πανε φουλ με τους αχρηστους εχω πληρωσει τον λογαρισμο και μου στελνουν sms για διακοπη σε λιγες μερες, προσπαθω να μπω και τι βλεπω εδω και ποση ωρα? αυτο: https://www.mediafire.com/view/mvvk0948vwqy3no/ScreenShot_20190903121356.jpeg/file αναθεμα την ωρα και την στιγμη μεσα (!) κοιταξτε χαλι: Πανω δεξια γραφουν Eίσαι πελάτης σταθερής WIND; -> πατας το link και κοιταξτε τι βγαζει: https://www.wind.gr/gr/gia-ton-idioti/statheri-internet/diathesimotita-diktiou/?action=isWindCustomerButtonYes Internal Server Error -
:cool: - ενα δικο μου παραδειγμα,κοιτα τι μου εστειλε ο πωλητης EE*************UB*********E*A και στα διαφορα site αναζητησης εβγαλε ως τελικο αυτο: YOUR SHIPMENT HAS ARRIVED AT THE POSTAL OPERATOR OF THE COUNTRY OF DESTINATION AND WILL BE DELIVERED IN THE COMING DAYS. οταν ανοιχτει ο σακος παιρνει αλλο tracking number των ΕλΤα το οποιο εσυ δεν μπορεις να γνωριζεις,θα σου αφησει ειδοποιηση ο ταχυδρομος και θα παραξενευτεις που θα δεις αλλο tracking,οταν παρεις το πακετακι στο χερι σου θα δεις αυτοκολλητο επανω με το νεο νουμερο οσο κι αν ψαξεις μεσω ΕλΤα ή και αν παρεις τηλεφωνο δεν θα μπορεσεις να βγαλεις ακρη,απλα κανε λιγο υπομονη και θα σου ερθει αν και ξερω πως ειναι σπαστικο λογω αγωνιας (!)
-
:worry: - να σε ρωτησω φιλε επειδη με ενδιαφερει να το παρω: διαβαζω αρνητικα σχολια για την ποιοτητα βιντεο,εσυ που το εχεις δοκιμασει ποια ειναι η αποψη σου? βεβαια δεν παιρνεις κινητο για να γυρισεις ερασιτεχνικη ταινια αλλα διαβαζω για θολουρα κλπ, εσυ τι λες?
-
:cool: - κοιτα να τρως σωστα και ασε τις μαγκιες που κανουν αλλοι,οταν πιασεις τα 40-50 θα ''ξεπληρωσεις'' οσα εκανες νεος ειτε γυμναστικη-καλη διατροφη λεγεται αυτο ειτε καταχρησεις, τοτε θα αρχισουν να βγαινουν ενα-ενα για αυτο προσεχε τωρα για να μην εχεις αλυτα προβληματα μετα (!)
-
:dizzy: - καηκαμε (!) ειπα στον πωλητη να βαλει το κινητο και το mail μου επανω λογω τελωνειου γιατι φοβαμαι θα την παρω την ''βαψη'' που λενε και στα χωρια να ερθει με το καλο σε λιγες μερες θα σας πω τι εγινε τελικα.
-
:( - ωχ,κριμα οπως και να εχει ευχαριστω πολυ παιδια για τις απαντησεις, στην χειροτερη ποσο θα πληρωσω για αυτην την αξια του ρολογιου? θα μου το τσιμπησουν το 25ευρω?
-
:worry: - δεν ειναι απο κινα (το λεω γιατι απο εκει τα σταματανε με την μια ολα) μα απο αυστραλια δεν νομιζω να εχει διαφορα για αυτους το Australia Post Air Mail Parcel απο το Standard International Flat Rate Postage (το καταστημα λεει σε μια βδομαδα ερχεται αν φυσικα πληρωσω παραπανω) ετσι? το θεμα ειναι να μην πληρωσω +εξτρα στο τελωνειο και μου βγει η τιμη λες και θα ειναι κανενα ρολεξ
-
:rolleyes: - θελω να παρω ενα ρολοι χειρος, η τιμη του ειναι AU $50 (δηλαδη 30 ευρω) και επειδη ειναι απο ebay θα πληρωσω με Paypal ηθελα να ρωτησω εαν ξερει κανεις για τελωνειο, θε περασει με Free Postage? θα το σταματησουν και θα πεσει φορος? αν το σταματησουν και τους δειξω την αποδειξη απο το Paypal υπαρχει πιθανοτητα να την γλυτωσω ´η θα πληρωσω κανενα 25αρι εξτρα? αν ξερει καποιο παιδι να με βοηθησει (!)
-
:cool: - γραφει ευκρινεστατα: παλιο μεν οσον αφορα τον Γερμανο ειναι αναλογα τον υπευθυνο του καταστηματος, ιδιο καταστημα απο χρονο σε χρονο εντελως διαφορετικη εξυπηρετηση λογω αλλαγης του υπευθυνου (!)
-
http://www.myphone.gr/forum/showthread.php?t=241996&page=3 :rolleyes: - παλιο μεν αλλα μια ιδεα για Νοκια θα την παρεις
-
ΕΛΤΑ: Η οικονομική ασφυξία επιβάλλει εθελούσια εργαζομένων και κλείσιμο καταστημάτων Το σχέδιο αναδιάρθρωσης που έχει προτείνει η PricewaterhouseCoopers στο πρόσφατο παρελθόν για τη διάσωσή τους προβλέπει το κλείσιμο 215 καταστημάτων, την απομάκρυνση 2.036 εργαζομένων και περικοπή δαπανών σε όλες δραστηριότητες. Είναι ενδεικτικό ότι η δαπάνη για την υλοποίηση προγράμματος εθελούσιας εξόδου με κίνητρα συνταξιοδότησης για 2.000 εργαζόμενους, εκτιμάται ότι θα κοστίσει πάνω από 200 εκατομμύρια ευρώ. Πρόσφατο δημοσίευμα από το «Βήμα της Κυριακής» έφερε ξανά αυτό το σενάριο στο προσκήνιο και έκανε λόγο η αναζήτηση 500 εκατομμυρίων ευρώ για τη διάσωση των ΕΛΤΑ. Από την πλευρά της, η πανελλήνια ομοσπονδία Σωματείων ταχυδρομικών -σε πρόσφατη ανακοίνωσή της- τονίζει ότι για να περάσει ο οργανισμός σε τροχιά ανάπτυξης πρέπει να προηγηθεί: - Η ενσωμάτωση της θυγατρικής εταιρείας Ταχυμεταφορές ΕΛΤΑ στη μητρική εταιρεία - Ο εκσυγχρονισμός του Οργανισμού και η αναδιοργάνωση του ταχυδρομικού Δικτύου - Η στοχευμένη εμπορική πολιτική, μέσα από την ανάπτυξη νέων καινοτόμων υπηρεσιών που θα ενσωματώνουν την ψηφιακή τεχνολογία και που θα βάζουν τα ΕΛΤΑ στον χάρτη της παγκόσμιας εφοδιαστικής αλυσίδας και του ηλεκτρονικού εμπορίου. :cry:
-
https://dexiextrem.blogspot.com/2019/07/600000-41-golden-boys.html :cool: - στο Link περισσοτερες πληροφοριρες συν φωτογραφιες απο την χλιδα,δεν εχω σχεση με το site ουτε υιοθετω τον τιτλο απλα το βρηκα τωρα και σας το βαζω να δειτε τι εστι ''δημοσιο'', κατα τα αλλα τα κομματοσκυλα οι συνδικαλιστες του AΔMHE υπερασπιζονται την καρεκλα τους οσο μπορουν-απειλουν με κινητοποιησεις κλπ. Ειναι να μην φωναξεις ''100% Ιδιωτικοποιηση ΤΩΡΑ ρεεεεε"...
-
:rolleyes: - σε ευχαριστω πολυ, θα τους στειλω το link
-
:rolleyes: - την πατησε μια γνωστη μου,δεν γινοταν τιποτα εδω, το εδωσε και σε εναν γνωστο της και το πηγε στην βουλγαρια οπου κι εκει οσο κι αν προσπαθησαν δεν εγινε τιποτα και ετσι το κινητο βγηκε στην συνταξη.
-
:dance: - ο ''κηδειας'' ο μονιμος ταχυδρομος πηρε συνταξη (να παει στο χωριο του και να μην τον ξαναδουμε) και πλεον ανελαβε νεος με συμβαση, μεχρι στιγμης τα παμε καλα παραδιδει χωρις κλαψες και προβληματα (πχ θελω για καθε δεματακι ξεχωριστη εξουσιοδοτηση και σχετικα καινουργια κιολας) :cool: - εχει τυχει σε παιδια απο εδω, το εχουν γραψει κιολας, το δεματακι εκανε μια βολτα μεχρι την συμπρωτευουσα και ξαναγυρισε.
-
:cool: - μην το λες, πολλοι κανουν λαθος προετοιμασια και μετα ριχνουν την ευθυνη στο ξυραφακι αμα ξυριζεσαι οπως δειχνουν πχ στις διαφημισεις που με το που ξυπναει ο αλλος αμεσως βαζει αφρο και τραβαει μια με το πλαστικο ξυρραφακι και ντε και καλα γινεται γυαλι το προσωπο τοτε θα εχεις προβλημα.
-
[γενικά] Οδηγός αποστολής αγορών από Κίνα [ΔΙΑΒΑΣΤΕ ΠΡΩΤΑ ΤΟΝ ΟΔΗΓΟ]
TSAKHS_EVIA replied to gerstavros2's topic in Λοιποί οδηγοί
:blink: - σας εχει τυχει ποτε να δειτε: Export cancellation στην αναζητηση? Παραγγειλα απο κινα ενα αυτοκολλητο για το αμαξι, RP********CN και αρχικα βλεπω 26 Ιου 2019 08:27 Accepted by carrier China Post ενω μετα απο μερικες μερες βλεπω στην αναζητηση 08 Ιου 2019 09:53 Export cancellation Universal Postal Union ενω μεσω ΕλΤα βλεπω πως ακομη: 26/6/2019, 17:16:00 ΛΑΪΚΗ ΔΗΜΟΚΡΑΤΙΑ ΚΙΝΑΣ ΠΑΡΑΛΑΒΗ ΑΠΟ ΠΕΛΑΤΗ ΣΤΟ ΕΞΩΤΕΡΙΚΟ μα δεν παρηγγειλα τιποτε το απαγορευμενο να πεις το σταματησαν στο τελωνειο (!) -
14/6/2019, 15:25:26 Κ.Δ. ΑΤΤΙΚΗΣ ΚΛΕΙΣΙΜΟ ΑΠΟ ΣΤΑΘΜΟ ΕΞΑΓΩΓΗΣ (--> Μ.Δ. ΑΘΗΝΑΣ ) αντε λεω κι εγω παμε για παραδοση την επομενη, αν δεν το φερει ως συνηθως θα αφησει ειδοποιηση και μετα απο μερες τι βλεπω? 18/6/2019, 05:20:19 Κ.Δ. ΑΤΤΙΚΗΣ ΦΟΡΤΩΣΗ ΣΕ ΜΕΤΑΦΟΡΙΚΟ ΜΕΣΟ (--> Μ.Δ. ΑΘΗΝΑΣ ) :blink: - περαν απο αυτο τιποτα, περιμενα κι εγω περιμενα ωσπου νευριασα και αποφασισα σημερα 20 να παω να το αναζητησω μοναχος μου και εβγαλα λαυρακι (!) αφημενο εκει στα ντεξιον και σαν δικαιολογια την μια οτι ειχε αδεια ο ταχυδρομος-την αλλη θα ερθει απο δευτερα αντικαταστατης και αυτος θα αρχιζε την διανομη κλπ, ακρη δεν βγηκε σε αυτο το θεμα αλλα σημασια εχει πως αν δεν πηγαινα εγω πακετακι δεν θα εφτανε στα χερια μου με το ανταλλακτικο που περιμενα. Αμα αρχισω παλι για ''Ιδιωτικοποιηση Ταχυδρομειου'' θα φταιω εγω;
-
:cool: - παλαιοτερα (το ειχα γραψει και εδω) του ειχα δωσει ''κατιτις'' και με εξυπηρετουσε αλλα μετα ο μαγκας ηταν με το χερι απλωμενο,ευτυχως πηρε καποια στιγμη συνταξη και σταματησε αυτο γιατι οποτε τον εβλεπα αλλαζα δρομο ο ταχυδρομος εαν ειναι νεος με συμβαση δεν τον νοιαζεις ουτε εσυ ουτε εγω,μολις τελειωσει η συμβαση σου λεει θα με διωξουν αρα δεν βαριεσαι σε εμενα (ενω εχω αφησει εξουσιοδοτηση) ειναι αξιος να αφησει πακετο αλλα την επομενη φορα για εναν απλο φακελο να αφησει ειδοποιηση και ετσι χανω ωρα να τρεχω στο ταχυδρομειο στην ουρα,ασε δε που τις εξουσιοδοτησεις τις θελει και προσφατες δηλαδη εβδομαδος τουλαχιστον λες και αλλη δουλεια δεν εχω απο το να πηγαινω καθε βδομαδα στα ΚΕΠ για παρτη του. Στο γκισε αν κανεις παραπονα σου λενε πηγαιντε επανω στον διευθυντη,μα ο ταχυδρομος δεν ειναι εκει αλλα σε στο ΚΔ μαζι με τους υπολοιπους και εχει αλλο πρϊσταμενο ειμαι ενας απο αυτους που θα ηθελα να γινουν Ιδιωτικα (αν και εχει και καποια μειον η υποθεση) οχι τιποτα αλλα μα για να μας δινουν σημασια σαν πελατες (!)
-
Wind - Σταθερή τηλεφωνία και internet
TSAKHS_EVIA replied to Γιάννης's topic in Σταθερή Τηλεφωνία/DSL/Fiber
:blink: - αναβαθμιση μεσω συσκευης δεν γινοταν, επρεπε να κατεβασεις απο το site της εταιριας και η πιο προσφατη αν δεν κανω λαθος ηταν τελος του 2017 παντως για 2019 δεν βρηκα ειχαμε πανω του ενα λαπτοπ ενσυρματα και ασυρματα μονο μια τηλεοραση και μας παιδευε συνεχεια τον τελευταιο μηνα,ουτε ενα βιντεο στο youtube ´η εστω να μπω εδω να γραψω στα forum,ειχα εξετασει τα παντα (γραμμη μεσω Wind,σπλιτερ,φιλτρο,επανεκκινησειs,αλλαγη καλωδιου,αλλαγη θυρας κλπ) αλλα ημουν ενα βημα πριν το πυροβολησω (!) με στεναχωρησε που κανενας υπαλληλος δεν ελεγε για αλλαγη (το προηγουμενο το ιδιο Zyxel ηταν και αυτο κρατησε 1-1,5 χρονο) και ετσι πηρα την αποφαση να ξοδευτω αλλα να ηρεμησουν τα νευρα μου και να κανω και την δουλεια μου.
