-
Δημοσιεύσεις
1.277 -
Εγγραφή
-
Αξιολογήσεις
0%
Content Type
Προφιλ
Περιοχές Συζητήσεων
Κατάστημα
Αγγελίες
Calendar
Everything posted by TSAKHS_EVIA
-
[γενικά] Οδηγός αποστολής αγορών από Κίνα [ΔΙΑΒΑΣΤΕ ΠΡΩΤΑ ΤΟΝ ΟΔΗΓΟ]
TSAKHS_EVIA replied to gerstavros2's topic in Λοιποί οδηγοί
:rolleyes: - DHL και απογευματινη ωρα ,σε μενα ετσι ειχε ερθει. -
:thanks: - να εισαι καλα (!)
-
:worry: - παιδια να ρωτησω κατι για εσας που ειστε πιο ''παλιοι'' σε αυτες τις εφαρμογες,διαβαζω για καθε μια τις κριτικες πρωτα απο ολα τις αρνητικες για παραδειγμα για την Karta Gps https://play.google.com/store/apps/details?id=com.kartatech.karta.gps&hl=el&showAllReviews=true ειναι λογικο να μην ειναι ολοι ευχαριστημενοι αλλα εσεις τι κανετε? εχετε 2-3 αποθηκευμενες και μολις κολλησει-σας βγαλει λαθος η μια την κλεινετε και καπακι πατε στην αλλη? οι χαρτες εκτος συνδεσης που περνατε χρησιμοποιουνται αυτουσιοι απο την εκαστοτε εφαρμοση ή για καθε μια πρεπει να περνατε τους δικους της?
-
:wink: - αυτες οι ''εξυπναδες'' του τι γινεται εξω σε συγκριση με εδω με γαρνιτουρα ειρωνια και υφακι δεν ειναι καινουργια, την εχουμε ζησει εμεις στην επαρχια πχ απο τους ''πιαταδες'' της Αστορια που ερχονταν μετα στο χωριο με μια αμαξαρα (3ο χερι) λαμε σακακι και λουστρινι,χρυσο ρολοϊ και στο καφενειο αρχιζαν να χλευαζουν τους μεχρι πριν λιγα χρονια γειτονες-συγχωριανους τους για το πως ειναι η ζωη εξω και πως εδω, πως κανουν το Α εξω και πως εδω, πως ειναι οι ΔΥ εξω και πως εδω κ.ο.κ Φυσικα για αλλα πραγματα την ελευθερια-αλληλεγγυη-κατανοηση που εχουν εδω οι ανθρωποι σε συγκριση με τις ΗΠΑ μοκο (!) Περασαν τα χρονια και γεμισαμε με φραγκατους-νεοπλουτους που με τα λεφτα του πατερα τους (''τι δουλεια κανεις; ειμαι γυιος του πατερα μου'') αρχισε παλι η ιδια ιστορια του τι κανουν-πως το κανουν αυτο εξω κλπ αφου σου αρεσει λοιπον ξεκουμπισου κατσε εξω και παρατα μας εδω, μην μας ζαλιζεις Ο φραγκατος αυτος λοιπον βλεπει σε ενα e-store αυτοκινητου στην Ελλαδα κατι (made in china) που κανει 60 ευρω συν 6 μεταφορικα με κουριερ, ο πληβειος βρισκει ΕΠΑΚΡΙΒΩΣ το ιδιο προϊον και της ιδιας εταιριας πχ στο aliexpress στα 15 ευρω συν 3 ευρω μεταφορικα και μιας και δεν ειναι κατι επειγον το παραγγελνει απο εκει, τουτο αυτοματως σημαινει πως πρεπει να αρχισει τα ταματα-κερια-προσευχες να του ερθει σε 1 μην και κατι και αν μην πιασει το διμηνο? Ο φραγκατος για το οτι το ρευμα εξω δεν ειναι οπως εδω που πληρωνεις τα 2/3 σε φορους και οποτε γουσταρουν τα κομαμτοσκυλα κατεβαζουν διακοπτες, για το οτι ο αστυνομικος σε πυροβολει ακομη κι αν εισαι 7χρ, το οτι ο καθενας με ενα τηλεφωνο σε καρφωνει στο 911 γιατι πχ δεν σταματησες 3 δευτερολεπτα στο Stop αλλα 1 και τρως προστιμο, για το τι δεν τολμας να πεις ή εστω να γραψεις καπου μια προταση πως δεν συμφωνεις με gay pride-λαθραιους-ανοιχτα συνορα γιατι την αλλη μερα θα εισαι ανεργος-κατηγορουμενος κλπ. Οποιος λοιπον φραγκατος θελει ας παει στην Ολλανδια, να βλεπει απο το παραθυρο του σπιτιου του στο παρκο την 13χρονη κορη του να κανει τριο με 2 μελαμψους νταγλαραδες (επιτρεπεται το δημοσιο σεξ τα σαββατοκυριακα) και μετα να αναβουν μπαφο στο παγκακι, οταν γυρισει σπιτι και δει και τιποτα σημαδια στις φλεβες στο μπρατσο να ακουσει κανενα ''ελα ρε father κοψε τις **λακιες σου εχω πει να εισαι open mind γιαυτο F*** Υ** '' να δω μετα το υφακι του. ΥΓ: ρωτηστε εναν μαγειρα-σερβιτορο-υπαλληλο εμπορικου μαγαζιου στο κεντρο-οδηγο φορτηγου τροφοδοσιας κλπ για το τι τραβαει σε καθε μα καθε περιοδο γιορτων, δεν ειναι μονο οι των ΕλΤα που τραβανε ζορι (!) α,ξεχασα οι ανωτερω ξεσκιζονται για να εξυπηρετησουν τωρα τελευταια και τις κυριακες την καθε κυρατσα του φραγκατου που θυμηθηκε κυριακη με το SUV να παει να αγορασει ενα φουλαρι και ειχε κουλαμαρα να παει να το παρει σαββατο αλλα βλεπεις εχει μαθει απο ''εξω'' που τα καταστηματα ειναι ανοιχτα και τις κυριακες ολο τον χρονο και διαμαρτυρεται εντονως ακομη και στην καμερα γιατι δεν γινεται αυτο και εδω (οχι ομως με τον γυιο της υπαλληλο σε τετοια καταστηματα ετσι; )
-
;) - αμα θες ψαξε και προς αμερικΛανια μερια να δεις τι κανουν για το ''Free'', ρωτα και κανεναν Ελληνα που εχει ανοιξει μαγαζι πχ εστιασης στην αγγλια να σου πει Οσον αφορα το πρωτο σκελος μα ηταν να πληρωσουμε για κατι που κανει 30 ευρω τα τριπλα για τελωνειο συν courier τοτε να μας λειπει η αγορα απο εξω ή θα σου ερθουμε για δανεικα (!) Εδω μιλαμε για καθυστερησεις κλπ προβληματα στα ΕλΤα τα οποια προσωπικα τα ζω απο το 1980, το οτι καθυστερουν τα δεματακια απο Κινα το ξερουμε αλλωστε βλεπουμε την πορεια τους ως την χωρα μας, διαβασε παραπανω που λιαν προσφατως εμενα με κουβαλησαν 3 φορες στο ιδο καταστημα και σε ρωταω: θα τολμαγε πχ ACS υπαλληλος να το κανει? ΜΕ ΤΙΠΟΤΑ γιατι ειναι ιδιωτης ενω η μανταμιτσα στα ΕλΤα σκοτιστηκε (!)
-
Android - προτάσεις: GPS και πλοήγηση http://www.myphone.gr/forum/showthread.php?t=271530
-
Here We Go κριτικες χρηστων Ελλαδα https://play.google.com/store/apps/details?id=com.here.app.maps&hl=el&showAllReviews=true
-
:rolleyes: - θελω μολις τραβαω μερικες φωτο μετα απο λιγο με ηρεμια να μπορω να τις μεταφερω σε φακελους με δικο μου τιτλο ο καθενας πχ αμαξι-οικογενεια κλπ αυτο μαλλον θα γινεται εαν εχεις ξεχωριστη καρτα μνημης,τωρα εχω μονο τον αποθηκευτικο χωρο του τηλεφωνου για αυτο. Παντως το συνδεσα μεσω καλωδιου με τον υπολογιστη στο γραφειοκαι εφτιαξα μερικους φακελους,στην πορεια θα το οργανωσω καλυτερα.
-
:thanks: - να εισαι καλα φιλε μου (!) μιας και το εχεις θελω να σε ρωτησω: θελω να φτιξω φακελους εκει σε εικονες-βιντεο γιατι τωρα καθε φορα μου τα βγαζει σαν λιστα ολα μαζι και δεν με βολευει, θελω πχ εναν φακελο ''δουλεια'' εναν ''προσωπικες'' εναν ''αμαξι'' κ.ο.κ νομιζω με καταλαβαινεις μπορω να τους φτιαξω απο το μενου του κινητου ή να το συνδεσω με τον υπολογιστη και να τους φτιαξω απο εκει; ειναι το 1ο μου smartphone, εχω αλλα 2 tablet ομως εκει δεν με ενδιαφερει το θεμα ταξινομισης.
-
Wind - Σταθερή τηλεφωνία και internet
TSAKHS_EVIA replied to Γιάννης's topic in Σταθερή Τηλεφωνία/DSL/Fiber
:mad: - ''πονηρος ο βλαχος'' ,επρεπε να του πεις εαν παω σε οπτικη ινα και παρουσιαστει προβλημα τοτε θα ψαξω εσενα να μου προτεινεις κατι αλλο πιο ακριβο; -
:rolleyes: - δεν ξερω αλλα πολλες φορες πανω που το εβλεπα στον Κωτσοβολο την αλλη μερα εξαφανιζοταν, μετα ξανα παλι το ιδιο ωσπου χτες εφτασα στα ορια μου λεω θα το παρω σημερα και οτι γινει στο skroutz τα πρωτα ειναι ολα για παραγγελια που σημαινει ''καλα κρασια'', σε διαφορα αλλα ελεγε εξαντληθηκε και ευτυχως σταθηκα τυχερος και βρηκα ενα κομματι (τελευταιο) και το πηρα στην Αθηνα (Πειραια εχει αλλο 1 αλλα δεν προλαβαινα να κατεβω εκει κατω) εχω αρχισει να εγκαθιστω gmail-yahoo κλπ αλλα περιμενω να βρω μια συγκεκριμενη θηκη γιατι αλλιως εξω σε χρηση καθημερινη δεν το βγαζω ακομη μηπως μου γλυστρισει-γρατζουνιστει (!)
-
:dance: - το πηρα σημερα (!) στο skroutz δυστυχως ειχε εξαφανιστει σαν ''ετοιμοπαραδοτο'' στις χαμηλες τιμες, ο Κωτσοβολος σταματησε αν το φερνει και ευτυχως σε αναζητηση το βρηκα σε μαγαζι στην Αθηνα-κεντρο στα 146 ευρω, πηρα τηλεφωνο μου το κρατησαν και εστειλα φιλο και το πηρε, τελευταιο κομματι τωρα ειμαι στην διαδικαια αρχικης φορτισης, οδηγιες μεσα στα Ελληνικα δεν εχει (αλλα απο μερικες αλλες χωρες) ομως εχει σε μορφη pdf στο site της Ελληνικης Nokia και απο εκει θα βγει ακρη (!)
-
Ποια ηταν η ''χαρη'' που ζητησα; (αν εχεις διαβασει παλαιοτερα ποστ μου εδω θα εβλεπες πως σε αλλο κεντρικο κιολας καταστημα οχι μονο ζητησα και πηγα εγω πισω στα ντεξιον 2 φορες αλλα και μονος μου βρηκα το δεματακι, σε αλλο καταστημα με εβαλαν και εψαξα εγω στο βιβλιο το εαν ειχε γινει εισαγωγη στο καταστημα το δεματακι επειδη η υπαλληλος ''ειχε πολλη δουλεια'' η οποια ηταν το κινητο) μου ειπαν να ξαναπερασω και ξαναπερασα αλλα ο φακελος ειχε φυγει λεει απο το καταστημα (!) πως εφυγε μου λες; Εμ πεστα στον ανωτερω συμφορουμιτη μου ειπαν δεν το εχουμε εδω,τι να εκανα φασαρια; και τι θα εβγαζα αφου η μανταμιτσα επεμενε πως το εχει ο ταχυδρομος σημασια εχει πως με παιδεψαν 3 φορες στην ουρα για δυο φακελακια που εφτασαν μαζι και ηταν διπλα-διπλα.
-
ΕΛ-ΤΑΛΑΙΠΩΡΙΑ επρεπε να λεγονται :chair: - παραγγελνω απο e-store σιγκαπουρης 2 εξαρτηματακια, βεβαια εκανα το λαθος με το που πληρωσα το ενα μετα απο λιγο σκεφτηκα πως ισως χρειαστω και 2ο και καπακι κανω και νεα αγορα χωρις ομως να του πω να τα στειλει μαζι ε,δεν του εκοψε κι αυτουνου με αποτελεσμα να μου στειλει δυο φακελακια με φολιδες και 2 αριθμους συνοδευτικους φυσικα με καταληξη SG για να τους παρακολουθω. Περασαν οι μερες και εβλεπα πως εφταναν σχεδον μαζι στην Ελλαδα, ολως παραδοξως μου ερχεται ειδοποιηση για το ενα μονο και αφου περιμενα 2-3 μερες και δεν εγινε τιποτα (δεν ηρθε για το αλλο) πηρα την μια ειδοποιηση και σε χαρτακι το αλλο και πηγα νωρις το πρωϊ στα ΕλΤα, αναμονη και φτανω στο γκισε, μου δινει το ενα και της εξηγω πως μαζι ειναι και αλλο ενα, παει λιγο πισω και γυριζει με υφος: '' α δεν γινεται να σας το δωσω γιατι; ειναι μεσα στον σακο μα αφου μαζι εφτασαν δεν γινεται τωρα,πρεπει να ανοιχτει,να σκαναριστουν,να γινει ταξινομιση κλπ τι λετε τωρα πολλη δουλεια και ποτε να ξαναρθω,δουλευω ξερετε ελατε στις 9.30 που θα τα εχουμε ανοιξει να το παρετε '' παω ριχνω ενα κουρεμα,ψωνιζω και κατι για το παπι και να σου τον καμαρωτος, φτανω στο γκισε 9.32 '' γεια σας ειχα ερθει και νωρις το πρωι και μπλα-μπλα α ξερετε τι εγινε; δεν ειναι εδω το φακελακι και που πηγε; περασε και τα πηρε ο ταχυδρομος και τα εχει για διανομη μα εσεις δεν μου ειπατε να ξαναρθω; τι να σας πω,εγω δεν το εχω εδω, θα σας το αφησει σημερα ο ταχυδρομος '' φευγω,παω για δουλεια, γυριζω μετα σπιτι και πουθενα κιτρινο φακελακι και φυσικα μια ειδοποιηση να παω αυριο να το παρω απο τα Ελτα που σημαινει ξανα ουρα-χαμενος χρονος-ταλαιπωρια-νευρα (!) 3 φορες στο γκισε αναθεμα την ωρα μεσα, ΙΔΙΩΤΙΚΟΠΟΙΗΣΗ ρεεεεε.
-
:rolleyes: - στα πλαστικα κοβεσαι ευκολα επειδη τα πιεζεις στο προσωπο σου προκειμενου να κοψουν τις τριχες, ειναι ελαφρια και χωρις σωστη σχεδιαση με αποτελεσμα να μπουκωνουν ευκολα, σκοπος των εταιριων ειναι η γρηγορη αναλωση τους οι ξυριστικες μηχανες εχουν βαρος και σχεδιασμο ωστε ο αφρος με τις κομμενες τριχες να φευγει πισω, το ξυραφακι τους ειναι μακραν πιο ποιοτικο-αντοχης απο τις 2-3-4-5-6 κλπ λεπιδες που εχουν τα πλαστικα δονησεις-μπαλες-γυριστες κεφαλες-ενυδατικες λωριδες-φωτακια led-ηχιτικες σημανσεις κλπ δεν ειναι τιποτα αλλο (μα τιποτα αλλο) απο marketing για πωλησεις (!)
-
Wind - Σταθερή τηλεφωνία και internet
TSAKHS_EVIA replied to Γιάννης's topic in Σταθερή Τηλεφωνία/DSL/Fiber
:mad: - φιλε μου εγω στο ταμπλετ το βλεπω αλλα μολις το παταω και βαζω το ονομα και τον κωδικο κοιτα τι βλεπω (!) Ο συνδυασμός username/password δεν είναι έγκυρος. Παρακαλώ προσπαθήστε ξανά αναθεμα την ωρα και την στιγμη μεσα, να χαρω που λενε θα αυξησουν και την καρτα για κινητο στα καταστηματα στα 15 ευρω με σκοπο να παεισυντομα στα 17, κατι θα ελεγα τωρα για ανιατες ασθενεις και φερετρα αλλα λογω κανονισμων δεν το λεω. -
Wind - Σταθερή τηλεφωνία και internet
TSAKHS_EVIA replied to Γιάννης's topic in Σταθερή Τηλεφωνία/DSL/Fiber
ΟΚ τωρα φιλε μου :thanks: -
:cool: - το εχει κανει μια απο την αυστραλια,ηθελε παση θυσια αν γινει αεροσυνοδος αλλα την εκοβαν λογω υψους πηγε και εκανε χειρουργειο και εβαλα κατι σαν λαμες-προσθετικο στις κνημες της και ψηλωσε μερικους ποντους,οταν αποθεραπευτηκε πηγε ξανα για εξετασεις και περασε,εγινε αυτο που ηθελε αν και φυσικα σε βαθος χρονου δεν ξερω τι συνεπειες θα εχει αυτη η ''προεκταση''
-
Wind - Σταθερή τηλεφωνία και internet
TSAKHS_EVIA replied to Γιάννης's topic in Σταθερή Τηλεφωνία/DSL/Fiber
:blink: - οριστε τι βλεπω απο mozilla με το ad-blocker στο OFF οπως μου ειπατε στο ανθρωπακι πανω δεξια και οχι στο '' εισαι πελατης σταθερης wind"", αυτο που με εκνευριζει ειναι πως δεν βλεπω οπως παλια τι λογαριασμο εχω να πληρωσω και ποτε ληγει http://img5.uploadhouse.com/fileuploads/27890/27890235ba8fbbcf1be3d02c1ea8ee877588d563.jpg μια ασπριλα βλεπω και τιποτα αλλο (!) UPDATE: μπηκα απο Opera και μετα απο αλαγη κωδικου που μου ζητησε (ο παλιος εχει ληξει) εβγαλα καποια ακρη,τωρα γιατι ο Mozilla μου κανει νερα δεν ξερω. -
:worry: - δεν ξερω εαν ειναι απαραιτητο να το κανεις πχ εισαι αθλητης ΒΒ-κολυμβησης αλλα να ξερεις πως εχει και τα αρνητικα το θεμα υπαρχουν περιπτωσεις που εχουν αναφερθει ερεθισμοι,φαγουρα,σπυρακια,,μικροασθενειες (θυλακιτιδα) κλπ, θα μου πεις καλα οι γυναικες πως ξυριζουν τις μασχαλες ´η τα ποδια μα αλλο εμεις αλλο αυτες. για αυτα τα περι ριζικης αποτριχωσης λειζερ να εισαι επιφυλακτικος,πολλ απο αυτα ειναι ενα απλο ''καψαλιασμα'' της τριχας που καποια στιγμη θα εμφανιστει,για να σου πιασει εναν-εναν τον θυλακα της καθε τριχας το σωματος σου με πραγματικο λειζερ θελεις μηνες ολοκληρους επισκεψεων και χιλιαδες ευρω κοστος. Εαν σωνει και καλα πρεπει να ξυριστεις ολοκληρος πχ διαγωνισμος ΒΒ μπορεις να ρωτησεις καποιον στο γυμναστηριο να σου πει και μερικα κολπα (θελει και ειδικη κρεμα μετα) αν και εδω που τα λεμε περαν απο τις τριχες στην πλατη-ωμους-σβερκο που ειναι αντιαισθητικες τι το κακο στον αντρα να εχει τριχες? φυσικα και δνε λεω και ανοιχτο πουκαμισο με τριχες στο στηθος και χρυση αλυσιδα να κρεμεται πχ Greek Lover των '70s (!)
-
:rolleyes: - παρακληση απο τους υπαρχοντες χρηστες: την αποψη σας απο θεμα φωτογραφιας ιδιως την νυχτα? το βιντεο επισης?
-
:blink: - ειχαμε κατι τετοια στον ΕΣ, τα εδιναν στα στρατιωτικα νοσοκομεια αμα νοσηλευοσουν και δεν ειχες δικα σου-σκετο σκαρπελο οταν ηταν για το προσωπο μας ελεγαν πως τα ειχαν για τα μαλλια οταν ηταν για εγχειριση (δεν ξερω αν ηταν ραδιο-αρβυλα) απο τοτε που δοκιμασα BIC με ενα ξυραφακι τελος δια παντος (!)
-
:blink: - παρελαβα δεμα απο ΕλΤα ενω θεωρητικα δεν το εχουν καταγραψει και εξηγουμαι: παραγγελνω απο αμερικη και ερχεται ως συνηθως με USPS first class priority ,στα ενδιαμεσα το παρακολουθουσα απο ξενα site αναζητησης μιας και τα ΕλΤα δεν το αναγνωριζαν,καποια στιγμη σταματησα να εχω ενημερωση και ειπα μεσα μου μπηκε Ελλαδα, ελα ομως που tracking number με μορφη UM............US τα ΕλΤα ΔΕΝ το αναγνωριζαν (!) αρχιζαν να περνουν μερες και με εζωσαν τα φιδια ωσπου σημερα το παρεδωσε η ταχυδρομος σε γνωστο που του εχω αφησει εξουσιοδοτηση ακομη και τωρα που μιλαμε το site των ΕλΤα βγαζει: ''δεν βρεθηκαν αποτελεσματα για τον κωδικο ντικειμενου UM......US'' και ερωτω πως γινεται αυτο? και πες πως καποιος το τσεπωνει το δεματακι που και πως θα βγαλω εγω ακρη? πως το μοιραζουν χωρις να το σκαναρουν και να το καταγραψουν καπου;
-
Wind - Σταθερή τηλεφωνία και internet
TSAKHS_EVIA replied to Γιάννης's topic in Σταθερή Τηλεφωνία/DSL/Fiber
:shoot: - 2η μερα παλι τα ιδια,δεν δουλευει το MyWind.gr να πληρωσω το σταθερο (να δω και τον προηγουμενο λογαριασμο κλπ) Internal Server Error αρα πρεπει να γινει δια της πλαγιου οδου η δουλεια, μου θελετε και Wind One τρομαρα σας (!) -
:cool: - το εγραψα γιατι πριν μερικες μερες ψιλοαρπαχτηκα με μια μανταμιτσα στο γκισε, της εδειξα το tracking number και ολη την πορεια ως την Ελλαδα, μαλιστα ελεγε πως εφτασε θα παραδωθει στις επομενες μερες επειδη περασαν καμποσες μερες και δεν ειδα τιποτα πηγα με την εκτυπωση στο γκισε και επεμενε πως ηθελε να της δειξω tracking number των Ελτα, μα αφου δεν ειχα τι να δειξω? επεμενα βαλτε ενα site αναζητησης και θα δειτε πως το ιδιο θα σας βγαλει-επεμενε αυτη το δικο της-ξαναεπεμενα και ω εκ του θαυματος εψαξε πισω στο ραφι και το βρηκε (!) κατα τα αλλα δεν μπορουσε,δεν γινεται λεει ετσι κλπ
