-
Δημοσιεύσεις
1.277 -
Εγγραφή
-
Αξιολογήσεις
0%
Content Type
Προφιλ
Περιοχές Συζητήσεων
Κατάστημα
Αγγελίες
Calendar
Everything posted by TSAKHS_EVIA
-
:worry: - φιλε μου αν δεις τι γινεται εξω απο υποκαταστημα ACS θα σου κοπει το κεφι, οχι μονο λογο τεραστιας ουρας κοσμου που παει για να το παραλαβει αλλα και σειρα απο πολιτικα αυτοκινητα που τα φορτωνουν τιγκα ως πανω διακινητες γιατι δεν φτανουν αυτα της εταιριας μην περιμενεις απαντηση ουτε να βγαλεις ακρη απο τηλεφωνο, ειναι μακραν η χειροτερη περιοδος αυτες οι ημερες.
-
:mad: - Eurobank; τι μου θυμισες τωρα (!) πελατης για χρονια (πιστωτικη συν δανειο) πληρωνα κανονικα και επι μηνες τους ζητουσα αυξηση πιστωτικου οριου απο τα 3000 ευρω να μου το πανε στα 3100 ή 3200,ρε με τιποτα τα γιδια ολο φερτε χαρτια-αιτηση-συμπληρωση-θα σας παρουμε εμεις και τιποτα ολο εγω επαιρνα συνεχεια και μου ελεγαν ''Οχι" χωρις την αιτια και να ξαπαδοκιμασω σε 2 μηνες γιατι ''δεν αφηνει το συστημα" πιο νωρις. Εγινε μια-εγινε δυο παω μια μερα πυρ και μανια,αρχισαν τα περι συστηματος,δεν φταινε αυτοι κλπ και τους πεταω πως εαν ημουν γυιος κανενος διευθυντη της τραπεζας ή ειχα ακνεναν γνωστο μεσα ή ειχα κανει κανενα δωρακι θα το εκαναν και ταχιστα και οχι να με ταλαιπωρουν τοσο καιρο,αφου τους τα εχωσα ζητησα να μου βγαλουν το υπολοιπο να το πληρωσω και να κλεισει η καρτα, αρχισαν τις δικαιολογιες και τα μασηματα αλλα ειχα τοσα νευρα που δεν λεγεται,πληρωσα και μπροστα τους την εκοψα στα δυο και τελος.
-
:rolleyes: - οτι δεν περασε καν φιλε μου, παλιο το κολπο, λογω φορτου ή βαρεμαρας στο γυρισε πισω για να πας να το παρεις εσυ στημενος στην ουρα, τηλεφωνο εαν παρεις δεν θα βγαλεις ακρη αλλα και παραπονα εαν κανεις θα σου πουν πως περασε και δεν σε βρηκε, το εχω γραψει παλαιοτερα εδω: στην ACS κατι πακι που μου εχουν τυχει εγραψαν 2 φορες σε 2 διαφορετικες περιπτωσεις πως αφησαν λεει αυτοκολλητη ειδοποιηση (!) κιολας ενω φυσικα ΠΟΤΕ δεν σε παιρνουν στο κινητο που ειναι γραμμενο επανω γιατι αδιαφορουν ή απλα δεν ξερουν να σου μιλησουν. Υπαρχει πιθανοτητα να στο βγαλει αυριο ξανα για Αποστολη αλλα ειναι πολυ μικρη,αν μπορεις πηγαινε παρτο μονος σου αλλιως θα εισαι στο περιμενε για μερες.
-
[γενικά] Οδηγός αποστολής αγορών από Κίνα [ΔΙΑΒΑΣΤΕ ΠΡΩΤΑ ΤΟΝ ΟΔΗΓΟ]
TSAKHS_EVIA replied to gerstavros2's topic in Λοιποί οδηγοί
:cool: - καπου εχει παραπεσει φιλε μου και δεν ξερω το εαν θα παραλαβεις και ποτε,αν ειναι πχ απο Ali επρεπε να ειχες ενημερωσει τον πωλητη και να ζητησεις επανα-αποστολη ή επιστροφη χρηματων, τη καλη πιστη οπως λεμε την πατησα κι εγω και μετα δεν μπορουσα να κανω τιποτα, εχασα χρημα συν χρονο. -
Τοσο ξερεις ρε κακομοιρε νεοπα του ιντερνετ να κρινεις τους ανθρωπους,τοσο λες. Σου πηρε ο μπαμπας σου ενα pc και νομιζεις πισω απο ενα πληκτρολογιο μπορεις να κρινεις τους παντες,οταν εγω δουλεψα κουριερ και ειδα πως ειναι η ολη διαδικασια εσυ ακομη ησουν με την σαλιαρα και περιμενες το ''μαμ" ασε που τωρα στην δουλεια μου βλεπω σχεδον ΚΑΘΕ εταιρια κουριερ που υπαρχει στο λεκανοπεδιο Αττικης και μπορω να κρινω απο οτι βλεπω συν οτι ακουω απο τους πελατες τους. ...................................... Κυριοι μετα την ενοχλητικη αυτη διακοπη ας γυρισουμε στο θεμα μας. ΔΗΜΙΟΥΡΓΙΑ ΣΥ.ΔΕ.ΤΑ. ΑΠΟ ΠΕΛΑΤΗ 20-12-2020 11:04 ******- ΠΡΑΚΤΟΡΕΙΟ ΚΛΕΙΣΙΜΟ ΑΠΟ ***** - ΠΡΑΚΤΟΡΕΙΟ 21-12-2020 17:01 ***** - ΠΡΑΚΤΟΡΕΙΟ ΦΟΡΤΩΣΗ ΣΕ ΜΕΤΑΦΟΡΙΚΟ ΜΕΣΟ 21-12-2020 19:12 ***** - ΠΡΑΚΤΟΡΕΙΟ ΚΛΕΙΣΙΜΟ ΑΠΟ Κ.Δ.Τ. ΑΘΗΝΑΣ-ΔΙΑΛΟΓΗ 22-12-2020 12:19 Κ.Δ.Τ. ΑΘΗΝΑΣ-ΔΙΑΛΟΓΗ ΑΦΙΞΗ ΣΕ Κ.Δ. ΔΕΜΑΤΩΝ ΑΘΗΝΑΣ 24-12-2020 10:49 Κ.Δ. ΔΕΜΑΤΩΝ ΑΘΗΝΑΣ ΚΛΕΙΣΙΜΟ ΑΠΟ Κ.Δ. ΔΕΜΑΤΩΝ ΑΘΗΝΑΣ 24-12-2020 12:49 Κ.Δ. ΔΕΜΑΤΩΝ ΑΘΗΝΑΣ ΦΟΡΤΩΣΗ ΣΕ ΜΕΤΑΦΟΡΙΚΟ ΜΕΣΟ 24-12-2020 17:58 ΚΕΝΤΡΟ ΔΙΑΛΟΓΗΣ ΑΤΤΙΚΗΣ Βαση των Ελτα Courier που ειναι το δεμα; Ως και σημερα 28/12, καθ'οδον θα μου πειτε, αμ ελα ομως που σημερα το πρωϊ με πηραν τηλεφωνο πως παρελαβαν (!) κι εγω νομιζα πως θα εφτανε απο τεταρτη περιπου,ναι μπραβο που το πηγαν κανονικα αλλα πολυ ωραια ενημερωση συστηματος εχουν εκει, μιλαμε για Hi-Tech καταστασεις. Σπασε πλακα να πεταχτει τωρα κανενας κουραμπιες και να μας πει να μην γκρινιαζουμε και πως θα μπορουσα να περιμενω καμποσο καιρο κλπ παπατζες (συσκευη για ηλικιωμενους πηρα για τους γονεις μου που δεν υπαρχει καν στον νομο εκει).
-
:cool: - κανε υπομονη,οταν ανοιχτει ο σακος θα σκαναριστει και θα παρει αλλον αριθμο συνοδευτικου που δεν γινεται να τον ξερεις ειναι η χειροτερη περιοδος τωρα,περαν απο υπομονη δεν μπορεις να κανεις κατι αλλο (!)
-
:lol: - συγγενης του φεσσα εισαι εσυ και κανεις ετσι; https://www.documentonews.gr/article/o-kyriakos-dinei-maxes-gia-ton-fessa μην μας κανεις μαθηματα,μεγαλωσαμε σε εποχες ταχυδρομου του χωριου με τις συνταξεις στην ουρα στο μπακαλικο,με δεμα να ερχεται μετα απο μηνες,με συστημενο για αθηνα να κανει βδομαδες κλπ,εκει θες να ξαναγυρισουμε; Επαγγελματα απειρως πιο επικινδυνα απο ταχυμεταφορες-παραδοση φαγητου κατ'οικον υπαρχουν ξερεις κι αλλα και στην τελικη δεν τους εβαλαν με το ζορι να πανε εκει,αυτοι το διαλεξαν,δεν ειναι αστυνομικοι-στραιτωτικοι που τους διαταζουν να κανουν κατι που καμια φορα δεν ειναι και ''ανθρωπινο" ουτε και συμφωνουν. Ο @blade_ με τις εταιριες τα εχει και την πολιτικη τους δεν εβρισε κανενα υπαλληλακο,το topic εδω ειναι για παραπονα αλλα και για ευχαριστα πχ σαν το δικο μου post πιο πανω,εαν εσυ τα βλεπεις ολα-παντα ροδινα τοτε σου συνιστω να καθαρισεις τα γυαλια σου.
-
http://img6.uploadhouse.com/fileuploads/28867/28867106687a264093b7a2f6be1f485d76b36090.jpg https://img6.uploadhouse.com/fileuploads/28867/28867106687a264093b7a2f6be1f485d76b36090.jpg :worry: - απο το τελευταιο διαφημιστικο τους στην τηλεοραση,μηπως ξερει κανεις εαν εχει και παραρτημα στην αμερικη; σκεφτομαι μηπως μπερδεψαν την χωρα στην διανομη ή για λογους οικονομιας προβαλουν και το ''εκει'' ως ''για εδω".
-
:blink: - με ACS 16 μερες και ακομη δεν εχει φτασει φακελος απο κηφισια σε γουδι, φιλος μου λογιστης τραβαει τα μαλλια του,με τα ποδια αμα πηγαινε θα τον ειχε στο γραφειο του αυθημερον.
-
:blink: - δινω παραγγελια στο Aliexpress αλλα σαν χωρα διαλεξω Τσεχια σαν πιο κοντα να γλυτωσω χρονο 27 Νοε 2020 13:11 Cainiao The instruction data for this shipment have been provided by the sender to DHL electronically - Germany 27 Νοε 2020 14:11 Deutsche Post DHL Paket The instruction data for this shipment have been provided by the sender to DHL electronically 28 Νοε 2020 06:46 4PX Express Picking the operating point CZECH POST, PRAHA 120 - CZ 29 Νοε 2020 01:24 4PX Express Leaving the operating point CZECH POST, PRAHA 120 - CZ 01 Δεκ 2020 10:21 DHL Paket The international shipment has been processed in the parcel center of origin Neumark - Germany 2 Δεκ 2020 02:10 4PX Express The international shipment has been processed in the export parcel center Germany, Feucht - Germany και μου βγαζουν προβλεψη για 9 δεκεμβριου που μετα εγινε 12 και μετα 19 και λεω μεσα μου τα χριστουγεννα θα τα προλαβω και ξαφνικα: 11 Δεκ 2020 06:42 Deutsche Post DHL Paket The shipment has arrived in the destination country/destination area - Greece 11 Δεκ 2020 11:56 DHL Paket The shipment has been loaded onto the delivery vehicle - Greece 11 Δεκ 2020 13:39 DHL Paket The shipment has been successfully delivered- Greece δηλαδη στα ενδιαμεσα ενω αυτο ταξιδευε δεν εβγαζε καμια ενημερωση και καπακι με το που εφθασε φορτωθηκε και διανεμηθηκε (!) πολυ τυχερος ημουν που δεν χαθηκε στα ενδιαμεσα.
-
H υπάλληλος στην ACS Μητροπόλεως, μου είπε ανερυθρίαστα οτι ένας φάκελος για Κιάτο στοιχίζει 13 ευρώ, γιατί είναι "δυσπρόσιτη πόλη". Της είπα οτι δυσπρόσιτη μπορεί να αποκαλείται η Ανάφη, όχι πάντως μια πόλη 100 χλμ από την Αθήνα, μία ώρα μέσω Εθνικής. http://www.press-gr.com/2020/12/acs-13.html
-
ΟΙ ΕΡΓΑΖΟΜΕΝΟΙ ΚΑΤΑΓΓΕΛΛΟΥΝ: «Η ΚΥΒΕΡΝΗΣΗ διαλύει τα ΕΛΤΑ» Αντιδρούν έντονα οι εργαζόμενοι των ΕΛΤΑ στο σχέδιο "μετασχηματισμού" τους που ανακοίνωσε η κυβέρνηση, κάνοντας λόγο για διαχωρισμό και δημιουργία εργαζομένων δυο ταχυτήτων, αλλά και για κλείσιμο περισσότερων ταχυδρομικών γραφείων και συρρίκνωση του Οργανισμού. Η ΠΟΣΤ (Πανελλήνια Ομοσπονδία Σωματείων Ταχυδρομικών), σε ανακοίνωσή της, καταγγέλλει ότι «τα ΕΛΤΑ μπαίνουν στο στόχαστρο», υποστηρίζοντας ότι η κυβέρνηση «επιχειρεί να διαλύσει τον αρχαιότερο δημόσιο Οργανισμό, που μετράει 192 χρόνια ιστορικής διαδρομής, μια μακρόχρονη διαδρομή με πρωταγωνιστικό ρόλο και τεράστια προσφορά στην οικονομική, πολιτιστική και περιφερειακή ανάπτυξη της χώρας». Η ανακοίνωση: Τα ΕΛΤΑ μπαίνουν στο στόχαστρο βάσει της τροπολογίας που κατέθεσε χθες στη Βουλή η Κυβέρνηση. Επιχειρούν να διαλύσουν τον αρχαιότερο δημόσιο Οργανισμό, που μετράει 192 χρόνια ιστορικής διαδρομής μια μακρόχρονη διαδρομή με πρωταγωνιστικό ρόλο και τεράστια προσφορά στην οικονομική, πολιτιστική και περιφερειακή ανάπτυξη της χώρας. 192 χρόνια το Ταχυδρομείο πηγαίνει παντού σε κάθε σπίτι, σε κάθε γωνιά της Ελλάδας. Ένα Ταχυδρομείο για κάθε πολίτη, για κάθε επιχείρηση. Εμείς λέμε ΝΑΙ: στη χρηματοδότηση του Οργανισμού, με σωστή διαχείριση των χρημάτων προς την κατεύθυνση της αναδιοργάνωσης των ΕΛΤΑ στην εθελουσία με ξεκάθαρους όρους στις προσλήψεις προσωπικού, με διαδικασίες ΑΣΕΠ. Λέμε ΟΧΙ: στη βάρβαρη κινητικότητα των εργαζομένων στο διαχωρισμό και τη δημιουργία εργαζομένων δύο ταχυτήτων στο κλείσιμο ταχυδρομικών γραφείων και στην περαιτέρω συρρίκνωση του Δικτύου ΕΛΤΑ. Αυτά μας βρίσκουν αντίθετους και δεν θα περάσουν. Εμείς οι εργαζόμενοι στα Ελληνικά Ταχυδρομεία θα αγωνιστούμε, όπως διαχρονικά έχουμε κάνει μέχρι τώρα, για την περιφρούρηση του κοινωνικού αγαθού της ταχυδρομικής εξυπηρέτησης, για να κρατήσουμε το Ταχυδρομείο όρθιο, προσιτό και ανοιχτό για όλους τους πολίτες και τις επιχειρήσεις, θα παλέψουμε για την προστασία των δικαιωμάτων των εργαζομένων και για τη δίκαιη μεταχείριση παλιών και νέων εργαζομένων.
-
:rolleyes: - στην ψηφοφορια του αρθρου μεχρι στιγμης η Δεη προηγειται κατα πολυ στις προτιμησεις με την κινητη-σταθερη τηλεφωνια το τοπιο δεν ηταν τοσο πολυπλοκο και συντομα ξεκαθαρισε, εδω θα αργησουμε ακομη πολυ (!)
-
ΕΛΤΑ Οικονομία 30.11.2020 - 17:56 "Βόμβα" στα Ελληνικά Ταχυδρομεία: Αποχωρούν 2.000 εργαζόμενοι Εθελουσία έξοδο για τουλάχιστον 2.000 εργαζομένους των Ελληνικών Ταχυδρομείων από το σύνολο των 5.600 προβλέπει το σχέδιο της κυβέρνησης για τον εκσυγχρονισμό των ΕΛΤΑ, το οποίο παρουσιάστηκε σήμερα στο υπουργικό συμβούλιο. Το σχέδιο, το οποίο θα ξεδιπλωθεί αύριο στη λεπτομέρειά του με την κατάθεση σχετικής τροπολογίας στο νομοσχέδιο για την περιστολή του λαθρεμπορίου που συζητείται ήδη στη Βουλή, περιλαμβάνει επίσης και μειώσεις στο μισθό των υπαλλήλων που θα παραμείνουν σε ποσό που εκτιμάται στο 8%. Για την υλοποίηση του σχεδίου, δρομολογείται Αύξηση Μετοχικού Κεφαλαίου της εταιρείας «Ελληνικά Ταχυδρομεία Α.Ε.» ύψους 100 εκατομμυρίων ευρώ, στην οποία θα συμμετάσχει η Ελληνική Εταιρεία Συμμετοχών και Περιουσίας (ΕΕΣΥΠ). Ταυτόχρονα, προς τον σκοπό της διασφάλισης της αδιάλειπτης παροχής καθολικής ταχυδρομικής υπηρεσίας, δρομολογείται η απόδοση στην ΕΛΤΑ Α.Ε. του πλήρους ανταλλάγματος από τη σύμβαση μεταξύ αυτής και του Ελληνικού Δημοσίου για τα έτη 2013 - 2020, όπως αυτό υπολογίζεται από την Εθνική Επιτροπή Τηλεπικοινωνιών και Ταχυδρομείων (ΕΕΤΤ) σε ετήσια βάση. Σύμφωνα με το κοινό δελτίο τύπου των υπουργείων Οικονομικών και Ψηφιακής Διακυβέρνησης, επισημαίνεται ο μετασχηματισμός των ΕΛΤΑ, ο οποίος γίνεται από κοινού με την Ελληνική Εταιρεία Συμμετοχών και Περιουσίας (ΕΕΣΥΠ), αποτελεί ένα ολοκληρωμένο σχέδιο, ώστε τα ΕΛΤΑ να γυρίσουν οριστικά σελίδα, να εκσυγχρονισθούν και να συνεχίσουν αποτελεσματικά να επιτελούν το έργο τους. Κεντρικός σκοπός του σχεδίου είναι η εταιρεία να διασφαλίσει και να ενδυναμώσει τον κοινωνικό της ρόλο ως φορέα της καθολικής ταχυδρομικής υπηρεσίας και ταυτόχρονα να βελτιώσει την αποδοτικότητά της. Οι βασικοί άξονες του σχεδίου είναι: o εξορθολογισμός του μισθολογικού κόστους, με έμφαση στην υλοποίηση σχεδίου εθελουσίας εξόδου εργαζομένων, ο ψηφιακός μετασχηματισμός της εταιρείας, με αναβάθμιση συστημάτων, αυτοματοποίηση κέντρων διαλογής και παροχή καλύτερων και περισσότερων ψηφιακών υπηρεσιών προς τους πολίτες, η αναδιάρθρωση της οργανωτικής δομής της εταιρείας για την εκπλήρωση των υποχρεώσεων της καθολικής υπηρεσίας, σε συνδυασμό με αλλαγές στο μοντέλο εξυπηρέτησης της αλληλογραφίας, η ανάπτυξη νέας πολιτικής προμηθειών και η καλλιέργεια μιας νέας εταιρικής κουλτούρας, με την αναβάθμιση των δεξιοτήτων του ανθρώπινου δυναμικού της εταιρείας. «Η λύση που επιλέχθηκε επιφέρει το μέγιστο δυνατό όφελος στους πολίτες και στις επιχειρήσεις, με το ελάχιστο δυνατό κόστος για τους φορολογούμενους. Υιοθετεί, δε, τις αρχές μετασχηματισμού που ακολούθησαν την τελευταία δεκαετία όλες οι χώρες της Ευρώπης αναφορικά με τις ταχυδρομικές υπηρεσίες τους» επισημαίνεται στο σχέδιο της κυβέρνησης για τις αλλαγές στα ΕΛΤΑ.
-
Ναι συστημενο. 2020-09-14 12:30 Delivered, Delivery successful 2020-07-13 20:58 Delivering, Accepted by Last Mile Carrier 2020-06-25 12:00 Arrived at destination country
-
:D - επιτελους μετα απο 4 μηνες ηρθε το δεματακι απο Aliexpress, Order time: 08:49 May. 01 2020 με κοστος € 12,98 X2 = € 25,97 απο εξω ειδα ενα αυτοκολλητο κιτρινο που ελεγε πως δεν πληρει τις προδιαγραφες της EE (!) αλλα δεν πληρωσα κατι παραπανω.
-
04 Αυγ 2020 08:24 The item has arrived in the country of destination Greece PostNL - Netherlands Post 04 Αυγ 2020 05:24 Εκφορτωση Απο Μεταφορικο Μεσο Ελλαδα-αερολιμενας Αθηνων (κατ) :worry: - LT.....NL κι εγω κολλησε στις 4 αυγουστου,εκτοτε τιποτε
-
Πως βάζουμε google apps στα huawei κινητά. Ιούλιος 2020
TSAKHS_EVIA replied to gkp's topic in Huawei
:worry: - ποιο μοντελο Huawei εχεις φιλε μου; -
-
:worry: - αν θυμαμαι καλα τουλαχιστον 4 εβδομαδες δηλ σχεδον 30 μερες,ουτε η επικοινωνια ειναι καλη οπως καταλαβαινεις σε ενα μαγαζι ή μια υπηρεσια εχουν μειωθει οι υπαλληλοι-πιθανη αρρωστια ή και θανατος κλπ και δεν υπαρχει ο απαραιτητος χρονος-διαθεση για να ασχοληθουν οπως παλια, εγω ειχα τρελαθει στην αγωνια αλλα τελικα ηρθε το δεματακι.
-
:cool: - απο ισπανια ταλαιπωρηθηκα κι εγω τελευταια,τραβανε μεγαλο λουκι ολοι εκει απο μαγαζια-μεταφορεις-αεροδρομια-τελωνεια κλπ αρα κανε λιγο υπομονη.
-
:) - σε ευχαριστω φιλε μου αλλα μιας και στο Xiaomi ΔΕΝ χτυπαει το ξυπνητηρι οταν ειναι σβηστο τοτε το ξεχναω (δεν χτυπαει σε Nokia-Alcatel-Huawei νεα μοντελα).
-
:worry: - ευχαριστω για την απαντηση αλλα δυστυχως φιλε μου δεν εχω σταθερη ωρα αφυπνισης καθε μερα ενω σ/κ εαν δεν δουλευω το βαζω να με ξυπνησει στα ενδιαμεσα του απογευματινο υπνακου,δεν μπορω να του βαλω συγκεκριμενο προγραμμα δυστυχως γιατι ουτε η ωρα που πεφτω για υπνο ειναι σταθερη. Αναπολω την εποχη που με ξυπνουσε το Nokia 7390 μου.
-
:D - επειδη αυτο για μενα ειναι το βασικο κριτηριο αγορας εχουμε οτι: βαση εξαντλητικων δικιμων των θυγατερων με πιστοποιηση ISO συν σφραγιδα-υπογραφη-αριθμο πρωτοκολλου εξηχθη το συμπερασμα πως στο Huawei P Smart 2919 χτυπαει το ξυπνητηρι του πχ το πρωι αν και ειναι σβηστο στο κομοδινο μας και μεσω Play Store μπορουμε να κατεβασουμε καποια απλη εφαρμογη πχ καιρος-junk cleaner-screensaver-i bank κλπ. Αν ''ΝΑΙ'' παταω το ''αγορα'' τωρα (!)
-
:!: - σε ευχαριστω για την επισημανση :) - ευχαριστω πολυ θα με σωσεις (!)
