-
Δημοσιεύσεις
1.277 -
Εγγραφή
-
Αξιολογήσεις
0%
Content Type
Προφιλ
Περιοχές Συζητήσεων
Κατάστημα
Αγγελίες
Calendar
Everything posted by TSAKHS_EVIA
-
2001 – The first mobile phone with Bluetooth According to Ericsson, the Sony Ericsson T36 was the first mobile phone to have built-in Bluetooth wireless technology. When it was first introduced Bluetooth essentially meant the free sending of picture messages and ringtones to other Bluetooth phones but since then Bluetooth has become an important tool for most business men and women.
-
:cool: - γινεται εδω και μερικα χρονια κατι αναλογο,αντι να καθονται να ταλαιπωρουνται με τον καθε εναν ''σημερα εγινα κουριερ λογω ανεργιας και σε 1 μηνα θα φυγω'' μερικες εταιριες κανουν την δουλεια (σημαντικα εγγραφα ή κουτα αρχειων κλπ) τους με ταξιτζη,ειναι απλα λιγο πιο συνεπης και καλυτερος στους τροπους απο κατι τυπους πχ της ACS.
-
[γενικά] Οδηγός αποστολής αγορών από Κίνα [ΔΙΑΒΑΣΤΕ ΠΡΩΤΑ ΤΟΝ ΟΔΗΓΟ]
TSAKHS_EVIA replied to gerstavros2's topic in Λοιποί οδηγοί
:worry: - εψαξα αρκετα,σε 2 site αναζητησης βγηκαν αυτα: 15 Φεβ 2020 20:52 Leave Xiangtan, Hunan Xiangtan, Hunan China Post This is the final status. Carrier doesn't provide further tracking updates. _________ February 15 21:52 In transit - Departed waypoint Xiangtan City Business Branch __________ στα υπολοιπα ''μαυρο σκοταδι" Tracking information is not found at this moment,please check it later Pending / Does not exist Please try again later, we are awaiting tracking info from the carrier Not Found Data about your item not found or error in request. Please try check data at original postal site. In case you get data on original site, please notify us about this error. μαλλον θα ερχεται με καμια γαλερα αρα θα πιασει καλοκαιρι (!) -
:cool: - κοψε φατσα-εμφανιση-συμπεριφορα μερικων απο Elta Courier ,ACS και θα καταλαβεις τι γινεται (!)
-
[γενικά] Οδηγός αποστολής αγορών από Κίνα [ΔΙΑΒΑΣΤΕ ΠΡΩΤΑ ΤΟΝ ΟΔΗΓΟ]
TSAKHS_EVIA replied to gerstavros2's topic in Λοιποί οδηγοί
GMTC = Greenwich Mean Time Coordinated μηπως? -
[γενικά] Οδηγός αποστολής αγορών από Κίνα [ΔΙΑΒΑΣΤΕ ΠΡΩΤΑ ΤΟΝ ΟΔΗΓΟ]
TSAKHS_EVIA replied to gerstavros2's topic in Λοιποί οδηγοί
Order time: 08:19 Jan. 26 2020 Aliexpress 31 Ιαν 2020 15:46 Logistics order has been created 15 Φεβ 2020 19:57 Received Xiangtan, Hunan China Post 15 Φεβ 2020 20:52 Leave Xiangtan, Hunan Xiangtan, Hunan China Post :worry: - τι κανω τωρα βρε παιδια μου λετε? σε καμια μηχανη αναζητησης δεν δειχνει κατι διαφορετικο,να στειλω μηνυμα στον κινεζο αλλα και τι θα βγει? -
:blink: - γραφουν απο χτες στο site τους πως: ΠΑΡΑΔΟΘΗΚΕ 02-04-2020 15:59 εγω δεμα δεν παρελαβα (!) ποιος υπεγραψε? ονομα δεν γραφουν? παιρνω συνεχως το καταστημα αλλα δεν το σηκωνουν, παιρνω τα κεντρικα τους τον 5ψηφιο και βγαινει ηχογραφημενο μηνυμα να ξανακαλεσω αργοτερα, μπαινω στην φορμα επικοινωνιας και αφου γραφω το κατεβατο τι μου βγαινει λετε? Forbidden You don't have permission to access /contact on this server. ε πως στο διαολο θα βγαλω ακρη για το δεματακι μου τοτε?
-
:rolleyes: - το εχω κανει πολλες φορες σε ACS-ELTA Courier παω με το κινητο που τους δειχνω το tracking number και το παιρνω απο εκει (αφου δειξω και ταυτοτητα) μολις βλεπω πως εφτασε γιατι αυτοι παραδιδουν αργα το μεσημερι ή και απογευμα που εγω δουλευω το κακο ειναι φιλε μου πως τωρα με τις μετακινησεις με χαρτια-sms κλπ ειναι μεγαλη μανουρα για μενα να κατεβω εκει κατω Ν.Κοσμο το οποιο καταστημα τους απο οτι βλεπω εχει σωρεια κακων κριτικων.
-
ΠΡΟΣ ΠΑΡΑΔΟΣΗ 01-04-2020 09:52 ΜΑΚΡΥΓΙΑΝΝΗ - ΠΡΑΚΤΟΡΕΙΟ 2 ΕΛΕΓΧΟΣ ΔΙΑΝΟΜΕΑ - ΕΙΣΑΓΩΓΗ ΣΤΟΝ ΣΤΑΘΜΟ 01-04-2020 17:48 ΜΑΚΡΥΓΙΑΝΝΗ - ΠΡΑΚΤΟΡΕΙΟ 2 ΠΡΟΣ ΠΑΡΑΔΟΣΗ 02-04-2020 09:36 ΜΑΚΡΥΓΙΑΝΝΗ - ΠΡΑΚΤΟΡΕΙΟ 2 :wacko: - βολτες το κανουν το δεματακι οι Ελτα Courier;
-
Έρευνα για το ενδεχόμενο διάπραξης του αδικήματος της διασποράς ψευδών ειδήσεων διέταξε ο Εισαγγελέας με αφορμή ανάρτηση σε μέσο κοινωνικής δικτύωσης από πρώην στέλεχος των ΕΛΤΑ. Ο προϊστάμενος της Εισαγγελίας Πρωτοδικών Ευάγγελος Ιωαννίδης έδωσε εντολή για την διενέργεια προκαταρκτικής εξέτασης με αντικείμενο την ανάρτηση πρώην στελέχους των ΕΛΤΑ σχετικά με τα μέτρα προστασίας των υπαλλήλων του Οργανισμού που έρχονται σε επαφή με ηλικιωμένους. Κατά την επίμαχη χθεσινή ανάρτηση «οι ταχυδρόμοι θα επισκεφθούν από Δευτέρα τους συνταξιούχους στα σπίτια τους για την πληρωμή των συντάξεων και ή θα τους μεταδώσουν τον ιό, ή θα τον κολλήσουν οι ίδιοι για να τον μεταφέρουν σε άλλους συνταξιούχους». Η εντολή του κ. Ιωαννίδη είναι να ερευνηθεί η υπόθεση ώστε να κριθεί αν υφίσταται παραβίαση του άρθρου 191 του Ποινικού Κώδικα που ορίζει ότι: «Όποιος δημόσια ή μέσω του διαδικτύου διαδίδει ή διασπείρει με οποιονδήποτε τρόπο ψευδείς ειδήσεις με αποτέλεσμα να προκαλέσει φόβο σε αόριστο αριθμό ανθρώπων ή σε ορισμένο κύκλο ή κατηγορία προσώπων, που αναγκάζονται έτσι να προβούν σε μη προγραμματισμένες πράξεις ή σε ματαίωσή τους, με κίνδυνο να προκληθεί ζημία στην οικονομία, στον τουρισμό ή στην αμυντική ικανότητα της χώρας ή να διαταραχθούν οι διεθνείς της σχέσεις, τιμωρείται με φυλάκιση έως τρία έτη ή χρηματική ποινή». Πηγή: Αθηναϊκό/Μακεδονικό Πρακτορείο Ειδήσεων
-
:rolleyes: - αμα εχεις μαλακες τριχουλες διασπαρτες πως να κοπεις; αμα εχεις σκληρα γενια και πρεπει να ξυριζεσαι πχ 3 φορες την εβδομαδα να δεις πως το κοψιμο ειναι απλα θεμα χρονου να συμβει με τα πλαστικα (!)
-
[γενικά] Οδηγός αποστολής αγορών από Κίνα [ΔΙΑΒΑΣΤΕ ΠΡΩΤΑ ΤΟΝ ΟΔΗΓΟ]
TSAKHS_EVIA replied to gerstavros2's topic in Λοιποί οδηγοί
:confused: - οπως το κοβω αμα ερθει τον ιουλιο καλα θα ειναι,τελευταια ενημερωση: 15 Φεβ 2020 21:52 Leave Xiangtan, Hunan Xiangtan, Hunan -
Εφθασεν η Θρεψινη ! ελεγε καποτε μια ασπρομαυρη διαφημιση και καπως ετσι λεω κι εγω γιατι απο τις 20/12/2019 που μπηκε στο τελωνειο τελικα το πακετακι με το ψηφιακο θερμομετρατι ηρθε στα χερια μου σημερα 17/3/2020 κι οχι τιποτα αλλα περασε και ο καιρος και δεν μπορω να βαλω θετικο Feedback stoν κινεζο. @Coulis : εγραψες (!)
-
[γενικά] Οδηγός αποστολής αγορών από Κίνα [ΔΙΑΒΑΣΤΕ ΠΡΩΤΑ ΤΟΝ ΟΔΗΓΟ]
TSAKHS_EVIA replied to gerstavros2's topic in Λοιποί οδηγοί
:wacko: - εμενα απο 20 δεκεμβριου 2019 και ακομη ειναι Τελωνειο,τι προτεραιοτητα μας λενε μωρε οτι θελουν θα ανοιγουν και σε οποια σειρα να ειναι (!) -
Wind - Σταθερή τηλεφωνία και internet
TSAKHS_EVIA replied to Γιάννης's topic in Σταθερή Τηλεφωνία/DSL/Fiber
:mad: - να καθησω να δω κανενα σαββατοκυριακο βραδυ καμια παλια ταινια Online ειναι σκετο μαρτυριο,πολλες και μικρες διακοπες κι ετσι απο τα νευρα μου προτιμαω να την κατεβαζω ωρες πριν και αφου την αποθηκευσω να την δω σαν ανθρωπος. -
http://www.myphone.gr/forum/showthread.php?p=7984468#post7984468 :cool: - αν θυμασαι παλαιοτερα στην Ελλαδα η βαρια εγκληματικοτητα αρχισε να ανεβαινει κατακορυφα απο το '91 και μετα και ξερεις τον λογο τοτε μετα απο πολλα κρουσματα που εγκληματιες που απο εκεινη την χωρα μπηκαν εδω βσαη σχεδιου (ανοιξαν οι φυλακες) οι αστυνομικοι εκαναν ενα ειδος ''λευκης απεργιας'' δηλαδη ναι μεν επαιρνες το 100,το Κεντρο διαβιβαζε αλλα ο Σταθμος καπου ''χανοταν'' στην διαδρομη ή καθυστερουσε ετσι ή περναγε καθυστερημενα που το θεμα ειχε ληψει ας το πουμε ή και καθολου μερικες φορες. Μερικοι διανομεις ειναι στον δρομο ακομη αλλα το καθημερινο περασμα ΔΕΝ υπαρχει πλεον,περνανε 1-2 φορες την εβδομαδα το πολυ και ετσι εσυ-εγω και οι υπολοιποι εδω μεσα περιμενουμε καρτερικα αλλα ειπαμε να μεινουν Δημοσια οχι Ιδιωτικα ετσι;
-
:lol: - χτες επιασαν τον ταχυδρομο και του λεω τι γινεται; ''αλλες 15 μερες απεργια θα εχουμε μην κοιτας που εγω δουλευω'' αντε βγαλε ακρη δηλαδη (!)
-
:cool: - την πρωτη φορα που ακουσα κλαψα απο μονιμο ταχυδρομο πως θελουν να υποβαθμισουν τα ΕΛΤΑ για να τα δωσουν κοψοχρονια σε Ιδιωτη ηταν το 2002-3 μιλαμε για εποχες που υπηρχε ακομη χρημα και φυσικα οι μονιμοι των ΕΛΤΑ ειχαν και τις αδειουλες-τις μικροκοπανες-την ψιλολουφα-τις ευνοϊκες μεταθεσεις κλπ τοτε με βανακι με 2 ατομα μεσα (ο ενας οδηγος κι ο αλλος απλα να βγαζει τον σακο απο πισω και να τον πεταει εξω στο προαυλιο),με ταχυδρομο να ερχεται 2 φορες (την μια ο Νεος με τα πολλα και την αλλη ο Παλιος ο οποιος καθ'οτι βαρυμαγκας δεν παρεδιδε τα λιγα συστημενα που ειχε απλα τα αφηνε σωρο κατω ''για να ερθουν να τα παρουν'' ενω αμφοτεροι στα λαθος διευθυνση γραμματα-περιοδικα κλπ (σημειωτεον απο δικο τους λαθος) στραβομουτσουνιαζαν αμα τους τα εδιναν επιστροφη....ε λοιπον απο εκεινη την εποχη κλαιγονταν αρα γιατι σημερα μετα απο τοση κατηφορα και χαλι για το οποιο φερουν κι αυτοι μεριδιο ευθυνης ζητανε και τα ρεστα; να σημειωσω: ακομη απο 20 Δεκεμβριου 2019 το δεματακι μου ειναι στο Τελωνειο,ξερει κανεις πχ στην Γερμανια με την DHL Post αν γινεται κατι αναλογο;
-
«Επειδή θα έχουμε συνέχεια σε αυτή την κουβέντα, να δώσω άλλο ένα δείγμα της πλήρης απαξίωσης και της ανευθυνότητας, με την οποία λειτουργήσατε στα ΕΛΤΑ. Τοποθετήσατε το 2018, ως υπεύθυνο διευθυντή της υπηρεσίας για το ξέπλυμα του βρώμικου χρήματος, κάποιον ο οποίος καταχράστηκε 660.000 €. Αυτή τη στιγμή ευτυχώς, με πράξη αυτής της διοίκησης, έχει απομακρυνθεί από τη θέση του. Καταχράστηκε 660.000 € το 2018, αυτός που τοποθετήθηκε από εσάς για το ξέπλυμα του βρώμικου χρήματος. Προφανώς το ξέπλυνε καταλλήλως. Ευχαριστώ κύριοι συνάδελφοι”. Υφυπουργός Ψηφιακής Διακυβέρνησης Γιώργος Γεωργαντάς
-
ΔΕΗ: «Μπάχαλο» με τους λογαριασμούς ρεύματος - Τι συνέβη https://www.pentapostagma.gr/oikonomia/6924828_dei-mpahalo-me-toys-logariasmoys-reymatos-ti-synebi Μεγάλη αναστάτωση επικρατεί το τελευταίο χρονικό διάστημα με τους λογαριασμούς ρεύματος. Χωρίς υπαλλήλους φαίνεται ότι έχει μείνει η ΔΕΗ με αποτέλεσμα χιλιάδες νοικοκυριά να μην έχουν λάβει εδώ και μήνες λογαριασμό για το ηλεκτρικό ρεύμα που έχουν καταναλώσει. Αποτέλεσμα; Η ΔΕΗ βάζει τους ίδιους καταναλωτές να μετράνε ! Καταναλωτές καταγγέλλουν στο in.gr ότι πήγαν σε υποκατάστημα της ΔΕΗ γιατί δεν τους έχει έρθει εδώ και μήνες ο λογαριασμός για το ρεύμα που έχουν καταναλώσει. Στη σχετική ερώτηση γιατί δεν έχουν σταλεί ακόμη οι λογαριασμοί, ο υπάλληλος της ΔΕΗ αναφέρει: «Πηγαίνετε σπίτι σας, μετρήστε πόσο έχετε καταναλώσει και πηγαίνετε με τον αριθμό παροχής σας να τα καταθέσετε σε υποκατάστημα του ΔΕΔΔΗΕ και σε τρεις με τέσσερις ημέρες θα σας έχει αποσταλεί ο λογαριασμός». Οι καταναλωτές πάντως δεν προβαίνουν σε καμία κίνηση και αναμένουν να πάρει πρωτοβουλίες η ΔΕΗ.
-
[γενικά] Οδηγός αποστολής αγορών από Κίνα [ΔΙΑΒΑΣΤΕ ΠΡΩΤΑ ΤΟΝ ΟΔΗΓΟ]
TSAKHS_EVIA replied to gerstavros2's topic in Λοιποί οδηγοί
:cry: - εμενα απο το ιδιο site εχει κολλησει στο τελωνειο απο τις 20 δεκεμβριου,ενα ψηφιακο θερμομετρο ειναι το ρημαδι (!) πηρα στο τελωνειο,εδωσα κωδικο αλλα και το ονομα μου ακομη μπας και βρουν τιποτα αλλα ακομη λεει δεν εχει ανοιχτει ο σακος να το σκαναρουν. -
:mad: - σχετικως-ασχετο: πολλοι ΔΥ οταν ειναι να χαρατσωσουν Ελληνα φορολογουμενο πολιτη (μη φργκατο) δεν μπορεις να φανταστεις πως κανουν σαν τρελοι λες και ο Θεος θα τους δωσει εξτρα μερες ζωη για αυτο, θυμαμαι σε εφορια παλαιοτερες εποχες με το τεκμηριο στα αυτοκινητα,ξανα στην ιδια εφορια με αποσυρση πινακιδων και σε αλλη εφορια με παραβολο για παπακι το οποιο ειχε καταργηθει απο τις εφοριες και εκανε σαν υστερικος να μην το ακυρωσει ολοκληρο σκηνικο για να πληρωσω ενω ΔΕΝ επρεπε (!) ειναι αυτο που λενε στην πιατσα ''οπου σε πιασουν'',αμα καταλαβουν οτι μπορουν κοιτανε να στα φανε ενω απο την αλλη πλευρα τα κομματοσκυλα οι διευθυντες τους κλεβουν μεσω καταχρησεων και συναφων εκατομμυρια και στην καλυτερη την βγαζουν με μια μικρη ποινη με αναστολη.
-
[γενικά] Οδηγός αποστολής αγορών από Κίνα [ΔΙΑΒΑΣΤΕ ΠΡΩΤΑ ΤΟΝ ΟΔΗΓΟ]
TSAKHS_EVIA replied to gerstavros2's topic in Λοιποί οδηγοί
:O - και τοτε τι γινεται? γραφουμε στον κινεζο τα σχετικα και μας κανει επιστροφη τα χρηματα? λες να το δεχτει? -
:X - ο μισθος του προεδρου της Ευδαπ απο τα 57 χιλιαρικα τον χρονο θα παει στα 128 χιλιαρικα,αμα κατι αναλογο γινει και στα Ελτα ε να μην τσεκουρωσουμε τα κοροιδα τους φορολογουμενους για να βγει η αυξηση? το πιο εκνευριστικο ειναι πως ΑΚΡΙΒΩΣ ΤΟ ΙΔΙΟ προιον (αλλωστε απο κινα παιρνουν και αυτοι) το εχουν ως και 4-5 φορες επανω οι δικοι μας οι καταστηματαρχες (αυτα για την κλαψα ορισμενων που δεν ενισχυουμε λεει την τοπικη αγορα)
-
[γενικά] Οδηγός αποστολής αγορών από Κίνα [ΔΙΑΒΑΣΤΕ ΠΡΩΤΑ ΤΟΝ ΟΔΗΓΟ]
TSAKHS_EVIA replied to gerstavros2's topic in Λοιποί οδηγοί
:blink: - χαρα στην υπομονη σου παντως (!)
