-
Δημοσιεύσεις
1.277 -
Εγγραφή
-
Αξιολογήσεις
0%
Content Type
Προφιλ
Περιοχές Συζητήσεων
Κατάστημα
Αγγελίες
Calendar
Everything posted by TSAKHS_EVIA
-
[γενικά] Οδηγός αποστολής αγορών από Κίνα [ΔΙΑΒΑΣΤΕ ΠΡΩΤΑ ΤΟΝ ΟΔΗΓΟ]
TSAKHS_EVIA replied to gerstavros2's topic in Λοιποί οδηγοί
:confused: - φιλε μου εγω την πατησα με εναν κινεζο,μηνες πριν μου εστειλε δεματακι επεσε η υποθεση με κορονοϊο και καθυστερουσε, του γραφω μου λεει μην ανησυχεις-υπομονη κλπ παπατζες, περασε καιρος του ξαναγραφω κια απαντα αναλογα, εληξε η ημερομηνια για το Dispute αλλα δεματακι ακομη να ερθει, του γραφου του ξαναγραφω μου κανει τον κινεζο στην κυριολεξια και δεν απαντα. Product Action: Confirmation Received Order Status: Finished αυτο βλεπω πλεον στο συστημα του Ali,τσαμπα η πολυμηνη αναμονη δεματακι δεν ηρθε ποτε και πλεον δεν γινεται τιποτα,πανε τα λεφτα μου (!) -
;) - για τα ΕλΤα τα απλα σου εγραψε το παιδι (των ΕλΤα Courier δουλευε και δουλευει) https://itemsearch.elta.gr/#Search ειχαν προβλημα μεχρι προσφατα,δεν εβγαινε ακρη.
-
:cool: - ΔΕΝ γινονται αυτα στην επαρχια συνφορουμιτη,η κοινωνια ειναι μικρη, εαν ''καψεις'' ετσι καποιον θα το μαθουν ολοι πως ''βαφεις'' και θα στην φερουν αν πεσεις στην αναγκη τους (αναποφευκτα κατι θα χρειαστεις κι εσυ απο καποιον αλλον πχ συνεργειο) ασε δε που θα στην λενε φραστικα και θα σε κανουν ρεζιλι παντου. Τετοια γινονται οπου δεν σε ξερουν-δεν θα σε ξαναδουν ή σε αλλα κρατη πχ αμερικη.
-
:cool: - μαλλον δεν εχεις πεσει σε αναβαθμιση-βλαβη του συστηματος οταν ειναι να πληρωσεις, εχω φουλαρει σχεδον 50 ευρω βενζινη και οταν παω μεσα να πληρωσω η συναλλαγη δεν εγκρινοταν, αλλαξα 3 χρωματα επειδη δεν ειχα τοσα μετρητα επανω μου, παρατησα το αμαξι εκει και ετρεχα να βρω ΑΤΜ και μετα απο πολλη ωρα μπορεσα να φυγω. Εχεις πληρωσει πολλα συνοικιακα συνεργεια-πλυντηρια αυτοκινητων με καρτα?
-
:cool: - φιλε μου η κληρονομικοτητα ειναι απο το Α ως ενα σημειο,δεν ειναι ως το Ω, ξερω παιδια εδω στην επαρχια που δεν τα ταιζαν καλα λογω φτωχειας ή αδιαφοριας οι γονεις τους και ναι μεν εγιναν ψηλα αλλα ειχαν ταση να κυρτωνουν αρα το μποϊ πηγε χαμενο.Ναι μεν ειχαν ''αριδες'' οπως λεγαμε τοτε τα ψηλα ποδια αλλα εκαναν λιγη καμπουρα και τα χερια κρεμαγαν αντι να ειναι στητοι. Η σημερινη νεολαια δεν ειναι οπως τοτε,τωρα δεν υπαρχει τοση φτωχεια,βρισκεις συμπληρωματα διατροφης,υπαρχει βιβλιογραφεια κλπ.
-
:confused: - γιατι στην Αθηνα νομιζεις ειναι καλυτερος ο Ηρωνας φιλε μου? εχουν υποτιθεται καταστημα για εξυπηρετηση αλλα αυτο ειναι πιο μακρια απο τα γραφεια και ο κοσμος πηγαινο-ερχεται σαν χαμενος, ωραρια οποτε τους καπνισει, αναμονη στις κλησεις οσο δεν παει και το απογευμα εαν εισαι τυχερος και μετα απο ωρες το σηκωσει κανενας αυτος θα ειναι ο μονο security τους ο οποιος φυσικα και δεν μπορει σε εξυπηρετησει.
-
EUROBANK απο B.EYBOIA τελος :!: - οσοι θα ταξιδεψετε για διακοπες-εργασια στην Βορειο Ευβοια να ξερετε πως υποκαταστημα Eurobank στην περιοχη ΔΕΝ θα βρειτε πλεον (!) εκλεισε και αυτο το μοναδικο που ειχαν στη ιστιαια πηραν και το ΑΤΜ ακομη αρα αν ειναι να πληρωσετε θα φατε το λουκι της ουρας των ΕλΤα επειση συνεργαζονται ενω αν ειναι για αναληψη-πληροφοριες-διακανονισμο κλπ πλεον ΜΟΝΟ στην Ν.Αρτακη και την Χαλκιδα. Εαν ανεβετε προς τα επανω να ξερετε πως ΔΕΝ υπαρχει υποκατστημα πουθενα αρα θα μεινετε ξεκρεμαστοι που λεμε (!)
-
:blink: - ερχεται δεματακι το οποιο δεν αναγνωριζεται απο καμια μεταφορικη,ουτε απο εκει που ξεκινησε ουτε απο τα ΕλΤα που θα μου το φερουν (!) ειχα παραγγειλει τελη μαρτιου απο ισπανια,επεσε ο κορονοϊος στην μεση και η υποθεση κολλησε,τον μαϊο μου λενε πως τελικα το εστειλαν με κωδικο RF2004******ES και αμεσως το μυαλο μου πηγε στα ισπανικα ''ΕλΤα'' την Correos αμ ελα ομως που δεν το αναγνωριζε το συστημα τους I do not recognize the code entered. Please check that you are entering the correct code. και απο ψαξιμο σε διαφορα site αναζητησης εβλεπα κατι του στυλ No information about your package. Package has not been sent yet or you entered invalid tracking number. εν τω μεταξυ επικοινωνια με το καταστημα σε επιπεδο ''Μηδεν'',δεν απαντουσαν στα mail μου ουτε στο εσωτερικο συστημα που εχουν να αφηνεις μηνυμα,λεω μεσα μου παει την πατησαμε εχασα τα λεφτα μου. Φευγω για διακοπες και μολις γυριζω βλεπω με αυτο (!) το συνοδευτικο πως εχω ειδοποιηση απο τα ΕλΤα για συστημενο δεμα,καλα βρε παιδια πως ξεκινησε απο ισπανια ως εδω χωρις να μην υπαρχει πουθενα μια καταγραφη; δηλαδη αμα το τσεπωνε καποιος που να εβγαζα ακρη; τι σοϊ δεματακι ''φαντασμα'' ειναι αυτο;
-
:worry: - για να λεμε και του στραβου το δικιο,κανω παραγγελια απο τρικαλα εξαρτηματακι που εκανε 6 ευρω και μου λενε στο τηλεφωνο μεταφορικη 7 ευρω αντικαταβολη με Elta-Courier, λεω ΟΚ στειλτε το και απο μεσα μου ''ωχ καταλαβα θα κανει καμια εβδομαδα'' χτυπαει το τηλεφωνο σε 2 μερες ''γενικη ταχυδρομικη 6 + μεταφορικα συν 8 η αντικαταβολη συνολο 21 ευρω'' και μενω καγκελο (!) μου κοστισε ο κουκος αηδονι αναθεμα την ωρα.
-
:blink: - οπου του πεις στο φερνουν (εκτος αν εισαι εν κινησει στην εθνικη αρα πρεπει να χρησιμοποιησουν ελικοπτερο) εχω δει DHL-FEDEX-UPS να το φερνουν εκει που γραφει,να μην βρισκουν τον εξυπνη και στο κινητο που την παιρνουν και να τους λεει του στυλ ''α,δεν ειμαι εκει εφυγα ειμαι 3-4 στενα πιο κατω στο σπιτι ενος φιλου'' και να του λεει το παιδι ΟΚ θα σας το φερουμε εκει αλλα σε λιγη ωρα γιατι πρεπε να παραδωσω τα υπολοιπα που εχω στο προγραμμα και με αυτοκινητο παρακαλω να κανει κυκλους ολοκληρους. Για πηγαινε Elta-courier να δεις μαυρο χαλι (!) εχουν ξεπερασει ως και την ACS ακομη,οποτε μου στελνει μαγαζι μεσω αυτων λεω μεσα μου ''ωχ,παλι θα πρεπει να παω να το παρω εγω'' γιατι ειναι κηδειες στο να τα βγαλουν απο το φορτηγο-σκαναρουν-ταξινομησουν και μετα στο περιμενε να βγει για διανομη.
-
29/5/2020, 10:08:28 ΕΙΣΑΓΩΓΗ ΣΤΗ ΘΥΡΙΔΑ 29/5/2020, 09:51:45 ΑΦΙΞΗ ΣΕ AΘ ** 29/5/2020, 06:07:57 Κ.Δ. ΑΤΤΙΚΗΣ ΦΟΡΤΩΣΗ ΣΕ ΜΕΤΑΦΟΡΙΚΟ ΜΕΣΟ (--> (ΑΘ **)) :blink: - μα εγω δεν εχω νοικιασει καμια θυριδα, γιατι δεν μου το βγαζουν εξω το δεματακι για διανομη ;;;
-
:rolleyes: - μπορεις να βρεις επιπλα με ειδικα ραφια για μοντελισμο πχ αυτοκινητακια,εχει ξυλινα-τζαμενια https://cdn-bb-eu1.insomnia.gr/file/insomnia-eu/monthly_2020_04/230573254_.jpg.310ab0f8ffa5702b84f3dcfa7f220bfa.jpg https://www.e-kalfakis.gr//thumb/phpThumb.php?src=../images/products/46-519564.jpg&w=400&h=300&far=T&bg=c6e3f7&fltr τα κινητα θα στεκονται ορθια αν και αυτο σημαινει πως σε τυχον ταρακουνημα θα πεφτουν αλλα με balsa τετραγωνη μικρη βεργα μπορεις να κανεις βαση και αν στεκονται υπο μικρη κλιση αλλα θα ειναι σκετο εκθεμα (!)
-
ΦΟΡΤΩΣΗ ΣΕ ΜΕΤΑΦΟΡΙΚΟ ΜΕΣΟ 18-05-2020 05:02 Κ.Δ.Τ. ΑΘΗΝΑΣ-ΔΙΑΛΟΓΗ Τελικα πηγα σημερα 28 και το πηρα μονος μου απο το κατα τοπους καταστημα (ειχε ουρα) γιατι αμα περιμενα διανομη θα πηγαινε ο μηνας 30 και βαλε. Ποιος θα στο πει η τηλεφωνικη εξυπηρετηση; η κοπελα βλεπει το αρχικο συνοδευτικο (οτι βλεπεις κι εσυ αντε ενα κλικ παραπανω στην καλυτερη) μολις σκαναριστει και μπει στο δικο τους συστημα παιρνει αλλο χρωμα αυτοκολλητο τα συνοδευτικο τυπου QA και φευγει για το ταχυδρομειο της περιοχης σου,δεν εχουν ενημερωση στο συστημα τους ουτε τροπο να φανει σε σενα η αλλαγη συνοδευτικου.
-
:) - φιλε μου σε ποιο σημειο του μενου γινεται? μετα δεν βγαινει η μπαρα απο κατω στην οθονη?
-
:O - παιδια ηθελα αν σας ρωτησω, στην κεντρικη οθονη κατω τερμα εχει την μπαρα της Google με το συμβολο της φωνης να το πατας για αναζητηση, επειδη ΔΕΝ το θελω μπροστα στην κεντρικη οθονη υπαρχει τροπος να το βγαλω εκτος; δοκιμασα να πατησω ''διακοπη'' στην εφαρμοση Google αλλα δεν εγινε τιποτα, τελικα μηπως ειναι μονιμη η θεση του εκει και τσαμπα παιδευομαι;
-
:rolleyes: - οχι ''ισως'' αλλα ''απολυτως σιγουρα'' και μαλιστα αρκετες.
-
:mad: - τα Elta Courier αντιγραφουν τους δημοσιους των Ελτα, 13 μαϊου απο το καταστημα μου στελνουν το δεματακι, στις 18 φτανει στην αθηνα και απο τοτε μεχρι σημερα 22 μαϊου βλεπω το: ΦΟΡΤΩΣΗ ΣΕ ΜΕΤΑΦΟΡΙΚΟ ΜΕΣΟ 18-05-2020 05:02 Κ.Δ.Τ. ΑΘΗΝΑΣ-ΔΙΑΛΟΓΗ πηγα να το παρω μονος μου αλλα μου λενε ακομη ειναι μεσα στο φορτιο ασκαναριστο,εχουν μαζευτει πολλα και δενε χουν ατομα,οταν ανοιχτει και σκαναριστει θα φανει στο συστημα κλπ αρα παμε για δευτερα 25 στην καλυτερη (!)
-
Περιοχή: Άγνωστη :worry: - σε ποια περιοχη φιλε μου?
-
:rolleyes: - καλοριζικο (!) ημουν να το παρω τοτε αλλα ειχα συνηθισει στις πιο απλες συσκευες και στην δοκιμη μου φανηκε πολυπλοκο τοτε κι ετσι δεν το αγορασα.
-
Μολις δεις πως φτανει στο καταστημα πηγαινε παρτο καλυτερα εσυ,αμα επριμενεις να στο φερουν θα παει αρχεις μαϊου. Εμενα ηταν ''προς παραδοση'' την τεταρτη και τελικα βαρεθηκα το στησιμο και πηγα και το πηρα εγω σαββατο απο το καταστημα (!) Λογω καραντινας υπαρχει μεγαλη καθυστερηση απο εκει,την εχω πατησει κι εγω,μαλλον στο αεροδρομιο της ισπανιας θα ειναι ακομη.
-
:love: - αγαπημενα και αξεχαστα και τα 2 (!)
-
:chair: - Οι ΕλΤα courier αρχισαν να αντιγραφουν και τους απλους των Ελτα φαινεται, εκανα παραγγελια 10 απριλιου και περιμενα ποσες μερες αλλα δεματακι τιποτα,γραφω στην εταιρια και τι μου απαντανε: το κοιταω δεν εβγαζε τιποτα,προσπαθησα με τηλεφωνο μα δεν εβγαινε γραμμη και τους στελνω mail οπου ειπαν θα απαντησουν (ναι αμε πως...) γραφω στο καταστημα πως μεχρι και 25/4 σαββατο πρωϊ οχι μονο στην αναζητηση (ΕλΤα) αλλα και σε αλλα site βγαινει πως το συνοδευτικο αυτο ΔΕΝ υπαρχει (!) και μου απαντανε πως ο αριθμος ειναι σωστος και θα το ελεγξουν προσωπικα στο κατα τοπους καταστημα και ω εκ του θαυματος σαββατο απογευμα βγηκε το: ΚΛΕΙΣΙΜΟ ΑΠΟ Κ.Δ.Τ. ΑΘΗΝΑΣ - ΔΙΑΛΟΓΗ 25-04-2020 15:43 Κ.Δ.Τ. ΑΘΗΝΑΣ-ΔΙΑΛΟΓΗ δηλαδη αμα δεν επενεβαινε το καταστημα αυτο το δεματακι θα αραχνιαζε καπου σε καμια γωνια μεχρι την δευτερα παρουσια και ασε τον πελατη να περιμενει (!)
-
:rolleyes: - ειχε φαγωθει με αυτο ενας γνωστος μου για την μεγαλη οθονη του,ειχε ταλαιπωρηθει με κατι 8210/8250
-
Τι μου θυμισες,στρατιωτης δεκαετια του '80 και τα λεωφορεια του ΟΣΕ ηταν Α' κλασεως σε σχεση με αυτα του ΚΤΕΛ, γρηγορα-καθαρα-εξυπηρετηση,πιο φθηνο εισητηριο,οχι στημενες στασεις εκει που επεφτε μιζα κλπ. Αυτα σε χωρες με προγραμμα φιλε μου,εδω ειμαστε στο της ωρας,εβαλαν διαχωριστικο σε ενα μονο περιπολικο της ΕΛΑΣ και το κανανε θεμα,κατι αυτονοητο που γινεται πχ σε αμερικη εδω και 30 χρονια. Οσον αφορα τα Elta-Courier πιο γρηγορα θα εχεις το δεματακι στα χερια σου αμα πας στην αποθηκη να το παρεις παρα να περιμενεις διανομη αυτες τις ημερες,λενε Προς Παραδοση μετα το γυριζουν πισω ξανα την αλλη μερα κ.ο.κ
-
[γενικά] Οδηγός αποστολής αγορών από Κίνα [ΔΙΑΒΑΣΤΕ ΠΡΩΤΑ ΤΟΝ ΟΔΗΓΟ]
TSAKHS_EVIA replied to gerstavros2's topic in Λοιποί οδηγοί
Awaiting delivery Your order will be closed in: 20 days 10 minutes :blink: - δηλαδη φιλε μου θα περιμενω για Dispute αλλες 20 μερες?
