Jump to content

Αντιπροσωπεία / Service Samsung


gdeme
 Κοινοποίηση

Recommended Posts

τοσο χαλια είναι αυτοι που είναι στο service samsung

6 φορες εχει παει ένα galaxy χανια αθηνα και ακομα να το φτιαξουν

Link to comment
Share on other sites

  • Απαντήσεις 733
  • Δημιουργία
  • Τελευταία απάντηση

Top Posters In This Topic

Δημοφιλείς μέρες

Πρόβλημα με Samsung Galaxy S Duos (S7562). Το ακουστικό του τηλεφώνου σταμάτησε να λειτουργεί. Λειτουργεί με bluetooth, με ανοιχτή ακρόαση αλλά από το μπροστινό μεγαφωνάκι δεν ακούγεται τίποτε. Έγινε επαναφορά στις εργοστασιακές ρυθμίσεις αλλά πάλι τα ίδια. Η συσκευή δεν έχει «φάει τα μούτρα της» και είναι τριων μηνών αγορασμένη από τα Mediamarkt.

Πρόταση για service με όσο την δυνατόν μικρότερη ταλαιπωρία.. Μένω Νότια προάστια.

 

:(

Link to comment
Share on other sites

Αυτό το Service που θα σου προτείνουν οι περισσότεροι είναι η Smartec.

[sIGPIC][/sIGPIC]

Νίκος

Πρώην Super Moderator του «παλιού» καλού myphone.

Link to comment
Share on other sites

Προ ολίγου έφαγε μια τούμπα το κινητό. Επεσε σε χαλί και ουτε φανταζομουν οτι θα ηταν σοβαρο.

 

Το πιανω και τι να δω? Αν και ανοικτο η οθονη δεν αποκρινεται. Φαινεται κιολας μια χαρακια στο εσωτερικο της. Εκανα επανεκκίνηση αλλα τιποτα...

 

Εχετε να μου προτεινετε ενα αξιοπιστο μερος να το παω για service?

 

Ευχαριστώ.

FlagSHEEP
Link to comment
Share on other sites

Προ ολίγου έφαγε μια τούμπα το κινητό. Επεσε σε χαλί και ουτε φανταζομουν οτι θα ηταν σοβαρο.

 

Το πιανω και τι να δω? Αν και ανοικτο η οθονη δεν αποκρινεται. Φαινεται κιολας μια χαρακια στο εσωτερικο της. Εκανα επανεκκίνηση αλλα τιποτα...

 

Εχετε να μου προτεινετε ενα αξιοπιστο μερος να το παω για service?

 

Ευχαριστώ.

 

Στη Smartec.

Link to comment
Share on other sites

Προ ολίγου έφαγε μια τούμπα το κινητό. Επεσε σε χαλί και ουτε φανταζομουν οτι θα ηταν σοβαρο.

 

Το πιανω και τι να δω? Αν και ανοικτο η οθονη δεν αποκρινεται. Φαινεται κιολας μια χαρακια στο εσωτερικο της. Εκανα επανεκκίνηση αλλα τιποτα...

 

Εχετε να μου προτεινετε ενα αξιοπιστο μερος να το παω για service?

 

Ευχαριστώ.

 

Micro-tech για Θεσσαλονίκη

Smartec για Αθήνα

Link to comment
Share on other sites

  • 4 weeks later...

καλημέρα,

είμαι κάτοχος ενός galaxy note 2. ξαφνικά το κινητο μετά απο 9 μήνες κανονικής λειτουργίας έκανε reboot Και κόλησε στην οθονη που λέει galaxy note 2.Μετα απο βγάλσιμο μπαταρίας, το κινητο όταν εκκίνει μου βγάζει μια άσπρη οθόνη και δεν κανει τίποτε αλλο. το πήγα στο service της samsung (smartec) και μετα απο έλεγχο που έκαναν διαπίστωσαν ότι έχει οξυδωθει η πλακέτα ( ώς δια μαγείας) και ότι η οθόνη έχει χαλάσει. το κινητο δέν έχει πέσει σε νερο η έχει βραχει απο καφεδες κτλ. είπαν ότι δεν το καλυπτει η εγγύηση έφόσον είναι απο υγρασία και το κόστος είναι 300 eyro περιπου. δεν γνωρίζω αν όντος έχει οξυδωθεί κάποια πλακέτα αφου δέν ήθελαν να μου αποστείλουν με καποιο μαιλ τις φωτογραφίες της πλακέτας που τράβηξαν .

το σίγουρο είναι ότι η διάγνωση τους ότι η οθόνη είναι χαλασμένη μάλλον είναι λάθος αφου πατώντας το home button το volume down και power μου βγάζει κανονικά το Menu για download firmware στο κινητο με κανονικους χαραχτήρες και χρώματα.:worry:

Link to comment
Share on other sites

καλημέρα,

είμαι κάτοχος ενός galaxy note 2. ξαφνικά το κινητο μετά απο 9 μήνες κανονικής λειτουργίας έκανε reboot Και κόλησε στην οθονη που λέει galaxy note 2.Μετα απο βγάλσιμο μπαταρίας, το κινητο όταν εκκίνει μου βγάζει μια άσπρη οθόνη και δεν κανει τίποτε αλλο. το πήγα στο service της samsung (smartec) και μετα απο έλεγχο που έκαναν διαπίστωσαν ότι έχει οξυδωθει η πλακέτα ( ώς δια μαγείας) και ότι η οθόνη έχει χαλάσει. το κινητο δέν έχει πέσει σε νερο η έχει βραχει απο καφεδες κτλ. είπαν ότι δεν το καλυπτει η εγγύηση έφόσον είναι απο υγρασία και το κόστος είναι 300 eyro περιπου. δεν γνωρίζω αν όντος έχει οξυδωθεί κάποια πλακέτα αφου δέν ήθελαν να μου αποστείλουν με καποιο μαιλ τις φωτογραφίες της πλακέτας που τράβηξαν .

το σίγουρο είναι ότι η διάγνωση τους ότι η οθόνη είναι χαλασμένη μάλλον είναι λάθος αφου πατώντας το home button το volume down και power μου βγάζει κανονικά το Menu για download firmware στο κινητο με κανονικους χαραχτήρες και χρώματα.:worry:

 

Δοκίμασες να δεις εάν μπορεί να μπει σε recovery mode? (κλειστή συσκευή, πατάς ταυτόχρονα και κρατάς πατημένα μέχρι να μπεις στο εν λόγω mode Vol up + πλήκτρο κλειδώματος + πλήκτρο Home).

Εάν τα καταφέρεις δοκίμασε να κάνεις Wipe Cache (όχι factory reset) για αρχή και κάνε επανεκκίνηση. Εάν δουλέψει καλώς, εάν όχι κάνε το ίδιο αλλά και factory reset (θα σου σβήσει τυχόν επαφές, μηνύματα και γενικότερα τις ρυθμίσεις σου, λογαριασμούς κτλ) και επανεκκίνηση.

Εάν ούτε και αυτό δουλέψει δοκιμάζεις να μπεις σε download mode.

Αν φτάσεις μέχρι εδώ ξαναμιλάμε..

 

Επίσης θα σε παρότρυνα να ρωτήσεις περισσότερα στο θέμα της συσκευής σου μιας και εκεί οι χρήστες θα γνωρίζουν σίγουρα κάτι παραπάνω για να σε εξυπηρετήσουν :)

Edited by Sofos_5
Link to comment
Share on other sites

  • 1 month later...
Το s3 mini μου είχε ένα πρόβλημα με το βίσμα φόρτισης εντός εγγύησης, το πήγα στη micro-tech Θεσσαλονίκη και σε 1.5 ώρα ήταν έτοιμο. Φοβερή εξυπηρέτηση, μπράβο τους.
Link to comment
Share on other sites

Γεια χαρά,

 

Μόλις απόκτησα ένα galaxy grand neo single sim GT-I9060 από παράλληλη εισαγωγή από Πολωνία λόγω κόστους...

Αλλά θέλω να βγάλω από μέσα του 3 εφαρμογές που δεν καταλαβαίνω και τι είναι μιας και είναι στα Πολωνέζικα:

SkyCash

e-Kiosk

Rzeczpospoita

Πως μπορώ να το κάνω χωρίς να κάνω καμιά πατατιά;

 

Από τα settings>περισσότερα>διαχειριστής εφαρμογών μπορώ να κάνω Επιβολή διακοπής αλλά μου λέει πως ενδέχεται να προκληθούν σφάλματα αν συνεχίσω. Δηλαδή;

 

 

Με την ευκαιρία θα ήθελα και τα φώτα σας για την εφαρμογή

cewe photoworld

που δεν ξέρω αν είναι Πολωνέζικη ή διεθνής.

 

Με εκτίμηση

Link to comment
Share on other sites

Γεια χαρά,

 

Μόλις απόκτησα ένα galaxy grand neo single sim GT-I9060 από παράλληλη εισαγωγή από Πολωνία λόγω κόστους...

Αλλά θέλω να βγάλω από μέσα του 3 εφαρμογές που δεν καταλαβαίνω και τι είναι μιας και είναι στα Πολωνέζικα:

SkyCash

e-Kiosk

Rzeczpospoita

Πως μπορώ να το κάνω χωρίς να κάνω καμιά πατατιά;

 

Από τα settings>περισσότερα>διαχειριστής εφαρμογών μπορώ να κάνω Επιβολή διακοπής αλλά μου λέει πως ενδέχεται να προκληθούν σφάλματα αν συνεχίσω. Δηλαδή;

 

 

Με την ευκαιρία θα ήθελα και τα φώτα σας για την εφαρμογή

cewe photoworld

που δεν ξέρω αν είναι Πολωνέζικη ή διεθνής.

 

Με εκτίμηση

 

Δεν είναι εφαρμογές που μπορούν να σου δημιουργήσουν πρόβλημα οπότε μπορείς να πατήσεις Διακοπή και έπειτα εάν σου δίνεται η επιλογή στα δεξιά για Απενεργοποίηση την επιλέγεις και αυτήν.

 

Όσον αφορά τη cewe photoworld φαίνεται να είναι διεθνής με μία πρόχειρη αναζήτηση.

Link to comment
Share on other sites

  • 2 weeks later...

Θα ηθελα τη βοηθεια σας σε κατι, επειδη ετοιμαζω μια πολυ ωραια καταγγελια και γενικα τωρα που πηρα φορα θα τους κανω να τρεχουν στη smartec η οποια με τρεχει εδω και ενα μηνα και μου παραδιδει το κινητο πισω χωρις να εχει βρει καποιο προβλημα οπως λεει η ιδια ενω το προβλημα με τις επανεκινησεις συνεχιζετε και η εγγυηση μου ειναι ενεργη θα ηθελα σας παρακαλω να μου πειτε πια πεδια ειναι απαραιτητα να συμπληρωσω εδω? http://www.apps.eett.gr/complaints/Complaint.seam

Το μονο που γνωριζω ειναι η επωνυμια της εταιρρειας και η διευθυνση της smartec, samsung, ειναι επαρκη αυτα ή πρεπει να αρχισω να μαθαινω συγκεκριμενα ονοματα?

Θα το εκτιμουσα ιδιαιτερως αν μου απαντουσε καποιος.

Link to comment
Share on other sites

Δεν ασχολείται η ΕΕΤΤ με τέτοια θέματα. Θα πρέπει να απευθυνθείς στον Συνήγορο του Καταναλωτή.

Δες εδώ:

http://www.synigoroskatanaloti.gr/index.html

Είσαι σίγουρος όμως ότι το τηλέφωνο είναι προβληματικό ή του έχεις βάλει τίποτε εφαρμογές που δεν τις σηκώνει;... Λέω τώρα, δεν ξέρω.

Πάντως έγώ θα ξεκίναγα με την ακριβή περιγραφή του προβλήματος.

Ημερομηνίες πχ, ονόματα από τους υπαλήλους τις Smartek εφόσον έχεις και φωτοτυπίες παραλαβής παράδοσης.

Σε δυό τρεις μήνες θα σου απαντήσουν.

 

:worry:

Link to comment
Share on other sites

Ναι ειναι στανταρ προβληματικο μου εχουν περασει ξανα και ξανα λογισμικο απο την αρχη στο service και παλι τα ιδια κανει, 2-3 μηνες??? ftw

Τεσπα επειδη ακομα δεν εχω παει στη σμαρτεκ εγω θα ειμαι ετοιμος για οτιδηποτε σε περιπτωση που αναψουν τα αιματα και αρνηθουν να μου φτιαξουν τη συσκευη θα τους απιλισω με καταγγελια και αν συνεχισουν να αρνουντε θα τη κανω πραξη αλλα 3 μηνες παει πολυ δηλαδη ελεος με τους ******* εχω αγορασει συσκευη 3 μηνες τωρα και συσκευη δεν εχω :-( ειναι για σφαλιαρες εκει στα service

Link to comment
Share on other sites

Θα πας χαλαρά. Αν τους απειλήσεις με σφαλιάρες και τέτοια μπορεί να σου γυρίσε μπούμεραγκ με μηνύσεις κτλ. Αυτοί έχουν τα φράγκα εσύ ίσως όχι. Δεν παίρνουν χαμπάρι όχι μόνο η Smartek αλλά οι περισσότεροι αντιπρόσωποι σε αυτές τις περιπτώσεις. Ακολούθα την διαδικασία του Συνήγορου του Πολίτη. Θα σας καλέσουν ενώπιος ενωπίου για το πρόβλημα. Μπορεις να συμβουλευτείς δικηγόρο αλλά δεν νομίζω να σε συμφέρει για μια συσκευή τηλεφώνου.

Σε παρόμοια περίπτωση με ηλεκτρονικά είχα χρησιμοποιήσε Νομική Προστασία που είχα από ασφαλιστική που είχα και καθάρισαν αυτοί.

Link to comment
Share on other sites

Ναι σιγουρα θα παω με ηρεμο υφος αρχικα, λεω σε περιπτωση που ξεπερασουν τα ορια και μου πουνε τιποτα του τυπου δε μπορουμε να κανουμε κατι αλλο εφοσον δεν βρηκαμε βλαβη οπως ισχυριζοντε, μονο σε αυτη τη περιπτωση, διαφορετικα αν συμβιβαστουν και αποφασισουν τελικα με τον οποιον τροπο να αναλαβουν σοβαρα τη συσκευη και να κανουν ουσιαστικα κατι τοτε παω πασο.
Link to comment
Share on other sites

  • 2 weeks later...

Μήπως καποιος έχει ασχοληθεί περισσότερο με το θέμα αυτό δηλαδή τι εννοώ:

Έχω αγοράσει πριν κανα 2μηνο το Note10.1 3G και μέσα στο μήνα παυει να φορτίζει και να ανοιγει!

Από τότε έχω ταλαιπωρηθεί για πάνω από 1 μήνα μέχρι να το φτιάξουν τρεις φορές το έχουν ανοίξει μέχρι να βρουν το προβλημα τη μια μάλιστα μου το έστειλα και πάλι δεν φόρτιζε την άλλη περίμεναν ανταλλακτικό κλπ!

Ζήτησα αντικατάσταση και ενώ μου είπαν ότι στις επόμενες μέρες θα με παρει κάποιος τηλέφωνο ...κανένας μεχρι σήμερα μια εβδομάδα+ δεν επικοινώνησε!

Μου στέλνουν τελικά τη συσκευή στο τοπικό service και με ενημερώνουν ότι άλλαξαν πλακέτα τι σημαίνει αυτό δεν θα έχω ξανά πρόβλημα;

Πέρνω τηλέφωνο στα κεντρικα πριν παραλάβω τη συσκευή, μου λένε πάλι για 3 φορά ότι θα με καλέσει κάποιος υπεύθυνος και μου ανακοινώνουν για πρώτη φορά ότι το IMEI του NOTE είναι Αυστριακό (το αγορα από το eshop) και δεν γίνεται σε αυτές τις περιπτώσεις αντικατάσταση!

Μπορεί κάποιος να μου δώσει τα φώτα του πριν παραλάβω τη συσκευή;

Ευχαριστώ!

Smile for ever.
Link to comment
Share on other sites

Αντικατάσταση μετά από 14 ημέρες απ'όσο γνωρίζω καμιά εταιρεία και κανένα κατάστημα ηλεκτρονικό και μη δεν σου κάνει επίσημα.

Αντικατάσταση δικαιούσαι από το κατάστημα που αγόρασες τη συσκευή σου (και όχι από τη Samsung) για τη περίοδο DOA που σου δίνει το εκάστοτε κατάστημα (συνήθως είναι 7 έως και 14 ημέρες αναλόγως αν πρόκειται για "ένα" ηλεκτρονικό κατάστημα ή για ολόκληρη αλυσίδα καταστημάτων).

 

Έπειτα εφόσον πρόκειται για αστοχία προϊόντος μπορείς είτε να το πας στο κατάστημα από το οποίο το αγόρασες είτε να το πας άμεσα ο ίδιος σε κάποιο service πιστοποιημένο από τη Samsung όπως Smartec/Microtech κτλ.

Στη πρώτη περίπτωση είτε θα το αναλάβουν οι ίδιοι εάν έχουν τμήμα service είτε θα στο στείλουν και αυτοί με τη σειρά τους σε κάποιο από τα παραπάνω Service (όπως άλλωστε και έγινε).

 

Η συσκευή σου θα έρθει στα χέρια σου με καινούργια πλακέτα και θα δουλεύει απροβλημάτιστα.

Προσωπική μου συμβουλή.. Την επόμενη φορά (που μακάρι να μην υπάρξει) να το πας απευθείας σε κάποιο από τα αναγνωρισμένα service και όχι στο κατάστημα από το οποίο το αγόρασες, θα είχες τελειώσει σε μια, δύο ημέρες.

Edited by Sofos_5
Link to comment
Share on other sites

Αντικατάσταση μετά από 14 ημέρες απ'όσο γνωρίζω καμιά εταιρεία και κανένα κατάστημα ηλεκτρονικό και μη δεν σου κάνει επίσημα.

Αντικατάσταση δικαιούσαι από το κατάστημα που αγόρασες τη συσκευή σου (και όχι από τη Samsung) για τη περίοδο DOA που σου δίνει το εκάστοτε κατάστημα (συνήθως είναι 7 έως και 14 ημέρες αναλόγως αν πρόκειται για "ένα" ηλεκτρονικό κατάστημα ή για ολόκληρη αλυσίδα καταστημάτων).

Έπειτα εφόσον πρόκειται για αστοχία προϊόντος μπορείς είτε να το πας στο κατάστημα από το οποίο το αγόρασες είτε να το πας άμεσα ο ίδιος σε κάποιο service πιστοποιημένο από τη Samsung όπως Smartec/Microtech κτλ.

Στη πρώτη περίπτωση είτε θα το αναλάβουν οι ίδιοι εάν έχουν τμήμα service είτε θα στο στείλουν και αυτοί με τη σειρά τους σε κάποιο από τα παραπάνω Service (όπως άλλωστε και έγινε).

 

Η συσκευή σου θα έρθει στα χέρια σου με καινούργια πλακέτα και θα δουλεύει απροβλημάτιστα.

Προσωπική μου συμβουλή.. Την επόμενη φορά (που μακάρι να μην υπάρξει) να το πας απευθείας σε κάποιο από τα αναγνωρισμένα service και όχι στο κατάστημα από το οποίο το αγόρασες, θα είχες τελειώσει σε μια, δύο ημέρες.

 

Τότε γιατί μου είπαν ότι αντικατάσταση δεν μπορεί να γίνει επειδή είναι Αυστριακό!

Άρα κάνουν μόνο σε δικές τους εισαγωγές ...αυτό ισχύει;

Επίσης το DOA για την samsung και γενικότερα είναι 30 ημέρες μην σας λένε άλλα!

Smile for ever.
Link to comment
Share on other sites

Τότε γιατί μου είπαν ότι αντικατάσταση δεν μπορεί να γίνει επειδή είναι Αυστριακό!

Άρα κάνουν μόνο σε δικές τους εισαγωγές ...αυτό ισχύει;

Επίσης το DOA για την samsung και γενικότερα είναι 30 ημέρες μην σας λένε άλλα!

 

Για DOA της Samsung στην Ελλάδα με κάθε επιφύλαξη βέβαια σε περίπτωση που αγνοώ κάτι σου λέω πως δεν υπάρχει.

Δεν αναφέρεται κάτι ούτε σε κάποιο από τα επίσημα αναρτημένα έγγραφά της αλλά ούτε και στο επίσημο site της.

Ενημερώνει μόνο για το θέμα εγγύησης.

 

Οι 30 μέρες που αναφέρεις δυστυχώς αφορούν την Αυστριακή Samsung και μόνο, δεν μας έχουν πει άλλα. :-)

Edited by Sofos_5
Link to comment
Share on other sites

Για DOA της Samsung στην Ελλάδα με κάθε επιφύλαξη βέβαια σε περίπτωση που αγνοώ κάτι σου λέω πως δεν υπάρχει.

Δεν αναφέρεται κάτι ούτε σε κάποιο από τα επίσημα αναρτημένα έγγραφά της αλλά ούτε και στο επίσημο site της.

Ενημερώνει μόνο για το θέμα εγγύησης.

 

Οι 30 μέρες που αναφέρεις δυστυχώς αφορούν την Αυστριακή Samsung και μόνο, δεν μας έχουν πει άλλα. :-)

 

Λοιπόν έμαθα από γνωστό μου που έχει κατάστημα ότι η Samsung τους δίνει 30 μέρες DOA και σε εμάς τίποτα!

Οπότε καταλαβαίνω ότι μου είπαν τη 2nd φορά να μην πάω τη συσκευή στο eshop διότι υπήρχε περίπτωση DOA αλλά να την στείλω σε αυτούς ώστε να τσιμπήσουν την επισκευή;

Καλά τι γίνεται εδώ.;

Δεν θα το αφήσω έτσι πρέπει να ενημερωθώ επίσημα από την Ευρωπαϊκή Samsung για το τι γίνεται στην Ελλάδα!

Τα κεντρικά της Ευρώπης γνωρίζεις που είναι;

Τα σχόλια σου δεκτά !

Smile for ever.
Link to comment
Share on other sites

  • 3 weeks later...
Καλησπέρα,είχα την ατυχία να εχω μια συσκευή η οποία μετά απο δυο μέρες χρήσης δεν έσβηνε η οθόνη κατα την κλήση,μονο με επανεκκίνησης.μετα απο 4 επισκέψεις σε γνωστό καταστημα επισκευής στο Χαϊδάρι και μετά απο αλλαγες οθόνης,μπαταρίας,δυο φορές αισθητήρα στην οθόνη,κάμερας καθώς και κονεκτορα σύνδεσης φορτιστή το περιμένω αύριο ξανά επισκευασμένο δεν ξέρω τι αλλά μπορεί να αλλάξει.το θέμα ειναι πως δεν γίνεται αντικατάσταση συσκευής διότι ειναι γαλλικό και μονο η samsung Γαλλίας μπορεί να μου κανει αντικατάσταση όπου εκεί με παρέπεμψε το τμήμα υποστήριξης samsung Hellas.εχω όλα τα χαρτιά απο τις επιςκεψεις αν τα καταθέσω στον συνήγορο του καταναλωτή πιστεύετε θα καταφέρω κάτι;τα συμπεράσματα δικά σας!
Link to comment
Share on other sites

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Επισκέπτης
Reply to this topic...

×   Pasted as rich text.   Paste as plain text instead

  Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

 Κοινοποίηση

×
×
  • Create New...