Jump to content

Vivodi F.A.Q. & Comments


 Κοινοποίηση

Recommended Posts

Στο link αυτό εκτός για share, για Full LLu δεν είδα να λέει.

 

Το link που έδωσα ήταν ένα παράδειγμα για τη Shared.

 

Η σελίδα της ΕΕΤΤ για το LLU βρίσκεται εδώ.

Link to comment
Share on other sites

  • Απαντήσεις 1,4χιλ.
  • Δημιουργία
  • Τελευταία απάντηση

Top Posters In This Topic

Top Posters In This Topic

Το link που έδωσα ήταν ένα παράδειγμα για τη Shared.

 

Η σελίδα της ΕΕΤΤ για το LLU βρίσκεται εδώ.

 

 

Τα link αυτά παραπέμπουν σε δεκάδες σελίδες.

Αν θυμόσουν που το είχες δει θα εξυπηρετούσε καλύτερα.

Μπορεί να κάνω λόθος, αλλά έχω την εντύπωση ότι ο ΟΤΕ έχει δικαίωμα μέσα σε 3 μήνες να παραδόσει γραμμή. Μου είναι δύσκολο να πιστέψω ότι το όριο είναι 20 ημέρες, και ο ΟΤΕ όχι μόνο να το ξεπερνά, αλλά σε κάποιες περιπτώσεις από ότι διαβάζω να παραδίδει γραμμή ακόμα και σε 2 μήνες.

Link to comment
Share on other sites

20 μέρες + τον χρόνο που χρειάζεται για την υπογραφή της συμφωνίας...

6.1.4 (Στην περίπτωση αίτησης η οποία αφορά ενεργό τοπικό βρόχο) ο

ΟΤΕ απαντά εντός δέκα (10) εργάσιμων ημερών, από την κατάθεση της

αίτησης παροχής τοπικού βρόχου, γνωστοποιώντας στον Δικαιούχο εάν ο

αιτούμενος Τοπικός Βρόχος είναι επιλέξιμος για Αδεσμοποίητη

Πρόσβαση.

6.1.5 Αμέσως μετά την γνωστοποίηση της απάντησης του ΟΤΕ προς το

Δικαιούχο, και εφόσον αυτή απαντά θετικά στο αίτημά του, η παραγγελία

οριστικοποιείται με την άμεση υπογραφή της σχετικής συμφωνίας

αδεσμοποίητης πρόσβασης μεταξύ ΟΤΕ και Δικαιούχου.

6.1.6 Εντός δέκα (10) εργάσιμων ημερών από την οριστικοποίηση της

παραγγελίας, ο ΟΤΕ εκτελεί την παραγγελία και παραδίδει στον

Δικαιούχο το συνεστραμμένο ζεύγος μεταλλικών καλωδίων. Η παροχή

του συνεστραμμένου ζεύγους μεταλλικών καλωδίων συμπεριλαμβάνει τον

τερματισμό στον Ενδιάμεσο Κατανεμητή και τη συντήρησή του. Δύναται,

μετά από σχετικό αίτημα του Δικαιούχου, να περιλαμβάνει και τη δοκιμή

του ζεύγους στο οποίο παρέχεται αδεσμοποίητη πρόσβαση, η οποία θα

χρεώνεται. Τουλάχιστον δύο (2) εργάσιμες μέρες πριν από το πέρας των

εργασιών παράδοσης του Το.Β, O OTE ενημερώνει τον Δικαιούχο με φαξ

για την ημερομηνία διάθεσής του, η οποία συμπίπτει με το πέρας των εν

λόγω εργασιών.

6.1.7 Ο Δικαιούχος υποχρεούται να επιβεβαιώσει γραπτώς την

ημερομηνία παραλαβής του Τοπικού Βρόχου εντός τριών (3) εργασίμων

ημερών από την ημερομηνία διάθεσης, άλλως θεωρείται ότι αποδέχεται

την παράδοση από την ημερομηνία διάθεσης του Τοπικού Βρόχου,

σύμφωνα με τα παραπάνω υπό 6.1.6.».

Στα πόσα τελικιάζει η γραμμή σας?:X
Link to comment
Share on other sites

Ήρθαν και σε άλλους οι λογαριασμοί με χρεώσεις στο DSLPhone χωρίς να υπολογιστούν τα 500' δωρεάν; Αφορά το μήνα Φεβρουάριο.

Χθες πήρα τηλέφωνο και μου είπαν ότι όντως υπάρχει πρόβλημα με τις χρεώσεις DSLPhone και ή θα κόψουν πιστωτικό ή θα δώσουν 1000' στον τρέχοντα μήνα. Το τελευταίο βέβαια το θεωρώ απαράδεκτο.

Link to comment
Share on other sites

Ήρθαν και σε άλλους οι λογαριασμοί με χρεώσεις στο DSLPhone χωρίς να υπολογιστούν τα 500' δωρεάν; Αφορά το μήνα Φεβρουάριο.

Χθες πήρα τηλέφωνο και μου είπαν ότι όντως υπάρχει πρόβλημα με τις χρεώσεις DSLPhone και ή θα κόψουν πιστωτικό ή θα δώσουν 1000' στον τρέχοντα μήνα. Το τελευταίο βέβαια το θεωρώ απαράδεκτο.

 

Και σε μένα το ίδιο έγινε.

Δεν μου είπαν πάντως για 1000' στον τρέχοντα μήνα... :X

Η λύση που μου ενέφεραν ήταν η πίστωση (που είναι και το πιο πιθανό - έτσι είχε ξαναγίνει με ένα προηγούμενο λάθος που αφορούσε την χρέωση κλήσης στο 11888 με 40 ευρώ... :O :rolleyes: )

 

Σαν πολλά λάθη δεν γίνονται τελευταία στις χρεώσεις!:worry:

Μήπως προσπαθούν να βγάλουν λεφτά από κάποιους ανυποψίαστους...;; :shifty:

 

Ελπίζω μόνο να είναι απλά τυχαία λάθη και να μην ξανασυμβούν!! :O

Link to comment
Share on other sites

Επειδή αρχίζω φορτώνω με τι Vivo που τους παίρνω όλη μέρα και δεν απαντάνε κ δεν ξέρω εάν έχει ενεργοποιηθεί η γραμμή ή όχι, πείτε μου αν βγάζετε άκρη εσείς.

Στο μενού του ρούτερ λέει πως η γραμμή είναι 'Activation' (οχι Activated) ενω στο ρουτερ πανω αναβοσβήνει το φωτάκι (πράσινο) του DSL..

Τι κάνω ρε παιδιά?

 

P.S. Έχω Cube με routerάκι

Link to comment
Share on other sites

Υπάρχει και εδώ http://www.vivodi.gr/site/content.php?sel=62

αλλά και στο site της telepassport που δίνει LLU και αυτή.

 

Αντιγράφω από την ιστοσελίδα της, έβαλα μεγάλα γράμματα μήπως το καταλάβυν μερικοί.

........... Θα πρέπει βέβαια να λάβετε υπόψη σας πως οι παραδόσεις είναι άμεσα εξαρτώμενες από τον ΟΤΕ και σε πολλές περιπτώσεις τα χρονικά όρια είναι αρκετά μεγαλύτερα.

 

Από την στιγμή που στην ιστοσελίδα της το αναφέρει, είναι καλυμένη.

Αν κάποιος δεν συμφωνεί, πολύ απλά δεν προχωρά.

Link to comment
Share on other sites

Αντιγράφω από την ιστοσελίδα της, έβαλα μεγάλα γράμματα μήπως το καταλάβυν μερικοί.

........... Θα πρέπει βέβαια να λάβετε υπόψη σας πως οι παραδόσεις είναι άμεσα εξαρτώμενες από τον ΟΤΕ και σε πολλές περιπτώσεις τα χρονικά όρια είναι αρκετά μεγαλύτερα.

 

Από την στιγμή που στην ιστοσελίδα της το αναφέρει, είναι καλυμένη.

Αν κάποιος δεν συμφωνεί, πολύ απλά δεν προχωρά.

E για αυτό και δεν έχουμε προχωρήσει και ούτε πρόκειται ποτέ. Εταιρεία που δεν μπορεί να μου εγγυηθεί πότε θα μου έχει έτοιμη την γραμμή δεν είναι σοβαρή κατά τη γνώμη μου.

Link to comment
Share on other sites

E για αυτό και δεν έχουμε προχωρήσει και ούτε πρόκειται ποτέ. Εταιρεία που δεν μπορεί να μου εγγυηθεί πότε θα μου έχει έτοιμη την γραμμή δεν είναι σοβαρή κατά τη γνώμη μου.

 

Να σου εγγυηθεί τι θα κάνει ο ΟΤΕ;

Πριν λίγο την κατηγορούσες που δεν ενημερώνει, και τώρα βρήκες άλλο που σου φταίει. Τελικά αλλού είναι το πρόβλημα, ε;

Link to comment
Share on other sites

Να σου εγγυηθεί τι θα κάνει ο ΟΤΕ;

Πριν λίγο την κατηγορούσες που δεν ενημερώνει, και τώρα βρήκες άλλο που σου φταίει. Τελικά αλλού είναι το πρόβλημα, ε;

Καλά εφόσον λέει ότι σου δίνει ανεξάρτητη γραμμή γιατί να εξαρτάται από τον ΟΤΕ; Αυτό δεν μπορώ να το καταλάβω...

 

Γιατί η Τελλάς μου είπε ότι η γραμμή που θα πάρω ΔΕΝ εξαρτάται καθόλου από τον ΟΤΕ; Τι διαφορά έχουν; Γιατί στον έναν να περιμένω 10 μέρες και στον άλλον 2μήνες;

 

Tι εννοείς αλλού είναι το πρόβλημα; :confused: Ναι είναι γενικό το πρόβλημα στη Βιβόντι, δεν είναι μόνο σε ένα θέμα...

Link to comment
Share on other sites

Να σου εγγυηθεί τι θα κάνει ο ΟΤΕ;

Πριν λίγο την κατηγορούσες που δεν ενημερώνει, και τώρα βρήκες άλλο που σου φταίει. Τελικά αλλού είναι το πρόβλημα, ε;

 

Προβλημα ΤΗΣ τι θα κανει ο οτε, δεν ειναι προβλημα του πελατη. Ναι μεγαλε το βρηκες, οσοι λενε οτι η βιβοντι ειναι για τα μπαζα τα παιρνουν :lol: :lol: :lol:

 

Κρατα το στοματακι σου κλειστο για 12 μερουλες, και μετα λες οτι θες. Γιατι αμα γινει καμια στραβη και τους ενεργοποιησει σε 12 μερες η Τελλας.....;) ;) ;)

Link to comment
Share on other sites

Καλά εφόσον λέει ότι σου δίνει ανεξάρτητη γραμμή γιατί να εξαρτάται από τον ΟΤΕ; Αυτό δεν μπορώ να το καταλάβω...

 

Γιατί η Τελλάς μου είπε ότι η γραμμή που θα πάρω ΔΕΝ εξαρτάται καθόλου από τον ΟΤΕ; Τι διαφορά έχουν; Γιατί στον έναν να περιμένω 10 μέρες και στον άλλον 2μήνες;

 

Tι εννοείς αλλού είναι το πρόβλημα; :confused: Ναι είναι γενικό το πρόβλημα στη Βιβόντι, δεν είναι μόνο σε ένα θέμα...

 

Στις Full LLu έρχεται ένα καλώδιο ξεχωριστό, στον χώρο σου, το οποίο και δεν έχει καμιά σχέση με το τηλεφωνό σου.

Αυτό το καλώδιο λοιπόν δεν είναι της Vivodi, αλλά του ΟΤΕ από τον οποίο το νοικιάζει η Vivodi, και σε λίγο θα κάνουν το ίδιο και άλλες εταιρείες.

Όταν το παραγγέλνει η Vivodi από τον ΟΤΕ, συνεργείο του ΟΤΕ το ετοιμάζει, δηλαδή, ετοιμάζει το ένα άκρο και το παραδίδει στο κέντρο της Vivodi, και ετοιμάζει άλλο ένα άκρο στον χώρο του πελάτη, αφού πριν έρθει και στον χώρο του πελάτη, συνδεργείο από τον ΟΤΕ.

Δηλαδή σαν να μπάινει νέα τηλεφωνική γραμμή, αλλά χωρίς σήμα.

Την δουλειά αυτή την κάνει συνεργείο του ΟΤΕ.

Όταν τελειώσει ο ΟΤΕ και το συνεργείο του, τότε ενημερώνει ο ΟΤΕ την Vivodi, Teleppasport, Tellas, FORTHNet (σύντομα), ότι τελείωσε, αρχίζει αυτομάτως να χρεώνει την Vivodi για την ενοικίαση της γραμμής και τότε έρχεται η Vivodi. Αυτή είναι η διαδικασία.

Ο ΟΤΕ αρχίζει και χρεώνει την γραμμή, με το που θα φύγει το συνεργείο του από τον χώρο του πελάτη της Vivodi. Γι'αυτό δεν την συμφέρει την Vivodi να αργήσει να παραδόσει από την μεριά της την γραμμή στον πελάτη, γιατί έχει αρχίσει να χρεώνεται από τον ΟΤΕ, οπώτε θα πρέπει και αυτή να αρχίσει να χρεώνει τν πελά της, αλλιώς χάνει χρήματα.

Η Vivodi μπορεί να σου εγγυηθεί πόσο χρόνο θα κάνει να κάνει την άιτηση στον ΟΤΕ, και πόσο χρόνο θα κάνει αφού φύγει το συνεργείο του ΟΤΕ από τον πελάτης της να πάει δικός της τεχνικός να ολοκληρώσει την εγκατάσταση.

Link to comment
Share on other sites

Προβλημα ΤΗΣ τι θα κανει ο οτε, δεν ειναι προβλημα του πελατη. Ναι μεγαλε το βρηκες, οσοι λενε οτι η βιβοντι ειναι για τα μπαζα τα παιρνουν :lol: :lol: :lol:

 

Κρατα το στοματακι σου κλειστο για 12 μερουλες, και μετα λες οτι θες. Γιατι αμα γινει καμια στραβη και τους ενεργοποιησει σε 12 μερες η Τελλας.....;) ;) ;)

Kαι η Vivodi έχει τύχει να ενεργοποίησει πελάτη σε λιγότερο από 12 μέρες.

Το θέμα δεν είναι το τι θα γίνει με τον έναν πελάτη, αλλά το τι γίνεται με το σύνολο.

Συνήθως η καθυστερήσεις εμφανίζονται σε συγκεκριμένα DSLAMs, πράγμα που δείχνει ότι οι υπάλληλοι του ΟΤΕ αλλού τα ξύνουν περισσότερο και αλλού λιγότερο.

Οπότε πριν καταλήξει κάποιος ότι η Tellas είναι καλύτερη από τη Vivodi σε αυτό το θέμα θα πρέπει να δει πώς θα τα πάει η Τellas όταν με το καλό επεκταθεί σε περισσότερα DSLAMs και υπολογίσιμο αριθμό πελατών.

 

Βέβαια υπάρχουν πολλοί εδώ μέσα που έχουν την τάση να γενικεύουν τις προσωπικές τους εμπειρίες σε γενικό κανόνα, αλλά θα περίμενα από εσένα πιο σοβαρή στάση.

Παρακαλούνται τα fanboys των Samsung, Sony, Microsoft να σταματήσουν να μου γράφουν πμ με προσβολές γιατί γέμισε το inbox και πλέον δε θα τα λαμβάνω.

[sIGPIC][/sIGPIC]

Link to comment
Share on other sites

Kαι η Vivodi έχει τύχει να ενεργοποίησει πελάτη σε λιγότερο από 12 μέρες.

Το θέμα δεν είναι το τι θα γίνει με τον έναν πελάτη, αλλά το τι γίνεται με το σύνολο.

Συνήθως η καθυστερήσεις εμφανίζονται σε συγκεκριμένα DSLAMs, πράγμα που δείχνει ότι οι υπάλληλοι του ΟΤΕ αλλού τα ξύνουν περισσότερο και αλλού λιγότερο.

Οπότε πριν καταλήξει κάποιος ότι η Tellas είναι καλύτερη από τη Vivodi σε αυτό το θέμα θα πρέπει να δει πώς θα τα πάει η Τellas όταν με το καλό επεκταθεί σε περισσότερα DSLAMs και υπολογίσιμο αριθμό πελατών.

 

Βέβαια υπάρχουν πολλοί εδώ μέσα που έχουν την τάση να γενικεύουν τις προσωπικές τους εμπειρίες σε γενικό κανόνα, αλλά θα περίμενα από εσένα πιο σοβαρή στάση.

Η Τελλας απ'όσο ξέρω έχει 3Gbps δίκτυο. Αν είναι να πιτάρει κι αυτό, τότε ειλικρινά χαλάλι.

 

Τι να μας πει η Βίβο με τα 495Μbps, δηλαδή ούτε μισό Gbps... :rotfl: Βέβαια επίκειται αναβάθμιση στα 1,3 αλλά και πάλι απέχει μακράν από το δίκτυο της Τελλάς.

 

Αν λοιπόν κάποιος πρέπει να ανησυχεί αυτός είναι η Βιβόντι που φορτώνει πολλούς πελάτες σε ένα μικρό δίκτυο... :down:

Link to comment
Share on other sites

Η Τελλας απ'όσο ξέρω έχει 3Gbps δίκτυο. Αν είναι να πιτάρει κι αυτό, τότε ειλικρινά χαλάλι.

 

Τι να μας πει η Βίβο με τα 495Μbps, δηλαδή ούτε μισό Gbps... :rotfl: Βέβαια επίκειται αναβάθμιση στα 1,3 αλλά και πάλι απέχει μακράν από το δίκτυο της Τελλάς.

 

Αν λοιπόν κάποιος πρέπει να ανησυχεί αυτός είναι η Βιβόντι που φορτώνει πολλούς πελάτες σε ένα μικρό δίκτυο... :down:

Το post μου αναφέρθηκε αποκλειστικά και μόνο στο θέμα των καθυστερήσεων στην παράδοση γραμμής για LLU.

Για αυτό βρίζατε τη Vivodi και για αυτό έγραψα την άποψή μου.

Ξαφνικά το γυρνάς στη διεθνή διασύνδεση του δικτύου, χωρίς να πεις αν παραδέχεσαι αυτά που έγραψα (σχετικά με το ότι πριν αποφασίσουμε ότι η Tellas είναι καλύτερη από τη Vivodi πρέπει να δούμε τι θα γίνει όταν διαθέσει LLU σε μεγαλή κλίμακα) ή αν διαφωνείς, και που διαφωνείς.

 

 

Αν θέλεις να μιλήσουμε και για το δίκτυο, το δίκτυο της Tellas είναι όντως κορυφαίο, με εξαίρεση πάντα τη διασύνδεση με το ΑΙΧ που είναι μόλις στα 4 Mbps :rolleyes:, αλλά και η Vivodi δείχνει να έχει μάθει το μάθημά της, αφού δρομολόγησε υπερδιπλασιασμό του δικτύου της πριν αυτό αρχίσει να φτάνει στα όρια του.

Α και δεν είναι στα 3Gbps η διασύνδεση της Τελάς αλλά στα 2,5...

Παρακαλούνται τα fanboys των Samsung, Sony, Microsoft να σταματήσουν να μου γράφουν πμ με προσβολές γιατί γέμισε το inbox και πλέον δε θα τα λαμβάνω.

[sIGPIC][/sIGPIC]

Link to comment
Share on other sites

Το post μου αναφέρθηκε αποκλειστικά και μόνο στο θέμα των καθυστερήσεων στην παράδοση γραμμής για LLU.

Για αυτό βρίζατε τη Vivodi και για αυτό έγραψα την άποψή μου.

Ξαφνικά το γυρνάς στη διεθνή διασύνδεση του δικτύου, χωρίς να πεις αν παραδέχεσαι αυτά που έγραψα (σχετικά με το ότι πριν αποφασίσουμε ότι η Tellas είναι καλύτερη από τη Vivodi πρέπει να δούμε τι θα γίνει όταν διαθέσει LLU σε μεγαλή κλίμακα) ή αν διαφωνείς, και που διαφωνείς.

 

 

Αν θέλεις να μιλήσουμε και για το δίκτυο, το δίκτυο της Tellas είναι όντως κορυφαίο, με εξαίρεση πάντα τη διασύνδεση με το ΑΙΧ που είναι μόλις στα 4 Mbps :rolleyes:, αλλά και η Vivodi δείχνει να έχει μάθει το μάθημά της, αφού δρομολόγησε υπερδιπλασιασμό του δικτύου της πριν αυτό αρχίσει να φτάνει στα όρια του.

Α και δεν είναι στα 3Gbps η διασύνδεση της Τελάς αλλά στα 2,5...

Ρε παιδιά ποια είναι η διαμάχη μας; Λες και έχουμε τόπικ Vivodi vs Tellas... Εγώ τουλάχιστον λέω αυτά που βλέπω χωρίς να θέλω να υποστηρίξω τον έναν ή τον άλλον. Αν δω κάτι στραβό στην Τελλάς θα το πω. (Όπως είναι πχ. η απαράδεκτη υπεραστική χρέωση του 13800 :down: )

 

Δεν είπα ότι είμαι οπαδός φανατίλας Τελλάς και θα βγω με σημαίες να το πανηγυρίσω. :blink: Μερικούς από σας όμως σας έχω ικανούς να βγείτε και να πετάτε φειγ-βολάν υπέρ της Βιβόντι. :w00t: (Μήτσο αυτά είναι για την 5η Απρίλη ;) :p )

 

Kοιτάμε αντικειμενικά τι εξυπηρετεί περισσότερο, τι είναι ωφέλιμο και τι όχι. Και αυτή η προσφορά της Τελλάς είναι και κορυφαία και πολύ ανταγωνιστική (προς το παρόν) και καλύτερη από της Βιβόντι (όπως δείχνουν τα μέχρι στιγμής δεδομένα μιας και δε δείχνει ότι μπορεί να μπουκώσει στο παρόν χρονικό διάστημα)

Link to comment
Share on other sites

Ρε παιδιά ποια είναι η διαμάχη μας; Λες και έχουμε τόπικ Vivodi vs Tellas... Εγώ τουλάχιστον λέω αυτά που βλέπω χωρίς να θέλω να υποστηρίξω τον έναν ή τον άλλον. Αν δω κάτι στραβό στην Τελλάς θα το πω. (Όπως είναι πχ. η απαράδεκτη υπεραστική χρέωση του 13800 :down: )

 

Δεν είπα ότι είμαι οπαδός φανατίλας Τελλάς και θα βγω με σημαίες να το πανηγυρίσω. :blink: Μερικούς από σας όμως σας έχω ικανούς να βγείτε και να πετάτε φειγ-βολάν υπέρ της Βιβόντι. :w00t: (Μήτσο αυτά είναι για την 5η Απρίλη ;) :p )

 

Kοιτάμε αντικειμενικά τι εξυπηρετεί περισσότερο, τι είναι ωφέλιμο και τι όχι. Και αυτή η προσφορά της Τελλάς είναι και κορυφαία και πολύ ανταγωνιστική (προς το παρόν) και καλύτερη από της Βιβόντι (όπως δείχνουν τα μέχρι στιγμής δεδομένα μιας και δε δείχνει ότι μπορεί να μπουκώσει στο παρόν χρονικό διάστημα)

Κρατάω το ότι ακόμα δεν απάντησες σε αυτά που έγραψα, οπότε μπορώ να συμπεράνω ότι σε έπεισα.

 

 

Για τα άλλα που έγραψες, περί φανατίλας και φειγ-βολάν, θα έπρεπε να ντρέπεσαι.

Παρακαλούνται τα fanboys των Samsung, Sony, Microsoft να σταματήσουν να μου γράφουν πμ με προσβολές γιατί γέμισε το inbox και πλέον δε θα τα λαμβάνω.

[sIGPIC][/sIGPIC]

Link to comment
Share on other sites

Κρατάω το ότι ακόμα δεν απάντησες σε αυτά που έγραψα, οπότε μπορώ να συμπεράνω ότι σε έπεισα.

 

 

Για τα άλλα που έγραψες, περί φανατίλας και φειγ-βολάν, θα έπρεπε να ντρέπεσαι.

Τι να απαντήσουμε για την καθυστέρηση γραμμών; Το μεγαλύτερο ποσοστό που ζητάει llu από Βιβόντι λέει ότι καθυστερεί. Ο κανόνας είναι πάνω από μήνα. Τώρα αν ο ΟΤΕ έχει δυσμενή μεταχείρηση προς Βιβόντι αυτό δεν το γνωρίζω. Και στο κάτω-κάτω τι με νοιάζει ποιος φταίει, το αποτέλεσμα μετράει. Και το αποτέλεσμα λέει ότι με Βιβόντι φέξε μου και γλίστρησε όσον αφορά τις γραμμές.

Link to comment
Share on other sites

Κρατα το στοματακι σου κλειστο για 12 μερουλες, και μετα λες οτι θες. Γιατι αμα γινει καμια στραβη και τους ενεργοποιησει σε 12 μερες η Τελλας.....;) ;) ;)

 

Σε μένα 10 ημέρες, είπες κάτι;

Και δηλαδή, αν η Tellas κάνει ένα μήνα τι έγινε;

Σημασία έχει η γραμμή να είναι σωστή.

Τώρα βέβαια εσύ αν η Tellas κάνει 12 μέρς θα το χειριστείς ανάλογα.

Link to comment
Share on other sites

Σε μένα 10 ημέρες, είπες κάτι;

Και δηλαδή, αν η Tellas κάνει ένα μήνα τι έγινε;

Σημασία έχει η γραμμή να είναι σωστή.

Τώρα βέβαια εσύ αν η Tellas κάνει 12 μέρς θα το χειριστείς ανάλογα.

Προβλέπω δηλαδή ο ένας να παρακαλάει να είναι έτοιμη η γραμμή στις 10 μέρες και ο άλλος να παρακαλάει να είναι έτοιμη σε over 10 μέρες... Αυτό είναι το θέμα μας; :cry:

Link to comment
Share on other sites

Η Τελλας απ'όσο ξέρω έχει 3Gbps δίκτυο. Αν είναι να πιτάρει κι αυτό, τότε ειλικρινά χαλάλι.

 

Τι να μας πει η Βίβο με τα 495Μbps, δηλαδή ούτε μισό Gbps... :rotfl: Βέβαια επίκειται αναβάθμιση στα 1,3 αλλά και πάλι απέχει μακράν από το δίκτυο της Τελλάς.

 

Αν λοιπόν κάποιος πρέπει να ανησυχεί αυτός είναι η Βιβόντι που φορτώνει πολλούς πελάτες σε ένα μικρό δίκτυο... :down:

 

Εγώ σου λέω ότι η Tellas έχει όχι 3, αλλά 10GB.

Ξέρεις πόσα από αυτά χρησιμοποιεί για τηλεφωνεία.

Γιατί άλλους πελάτες έχει η μία και άλλους η άλλη.

H Telepassport, έχει πολύ πιο μικρή γραμμή από Vivodi και πάει άψογα.

Όμως έχει και πιο λίγους πελάτες.

Τους ίδιους πελάτες έχει η Tellas με την Vivodi;

Ξέρεις επίσης πόσους μεγάλους πελάτες έχει η Tellas;

Και τέλος αν αφαιρέσεις όλα αυτά, τι ποσοστό τις μένει για τις DSL γραμμές από τα 3GB;

Όλα αυτά βέβαια έχουν χιλιοειπωθεί, αλλά κάτι πρέπει να λέμε.

Link to comment
Share on other sites

Εγώ τουλάχιστον λέω αυτά που βλέπω χωρίς να θέλω να υποστηρίξω τον έναν ή τον άλλον.

 

Εκτός από Vivodi, δεν σε είδα π.χ. να τα χώνεις στην FORTHnet, που δεν αποζημίωσε κανέναν απολύτος πελάτη της.

Link to comment
Share on other sites

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Επισκέπτης
Reply to this topic...

×   Pasted as rich text.   Paste as plain text instead

  Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

 Κοινοποίηση

Ανακοινώσεις



×
×
  • Create New...