gogos2 Δημ. March 29, 2017 Κοινοποίηση Δημ. March 29, 2017 Ok παίδες το κατάλαβα.Ευχαριστω! Παράθεση Link to comment Share on other sites Περισσότερες Επιλογές Κοινής Χρήσης
tech_geek Δημ. March 30, 2017 Κοινοποίηση Δημ. March 30, 2017 Καλησπέρα σε όλους!Μήπως χρεώνουν τα speedtest που κάνουμε γιατί τρώνε πολλά mb στις μετρησεις.Δεν ξέρω τι μπορεί να φτάιει ίσως αυτό.Τωρα έχω πακέτο το gigasurf κ δεν με χρεώνει.Αναγκαζεσαι όμως κάθε μήνα να βάζεις πακέτο για να μην χρεώνεται. Ε φυσικά αν δεν έχεις πακέτο λογικό δεν είναι να χρεωθείς; Παράθεση Link to comment Share on other sites Περισσότερες Επιλογές Κοινής Χρήσης
Haris1977 Δημ. April 10, 2017 Κοινοποίηση Δημ. April 10, 2017 (edited) :worry::worry: Edited April 10, 2017 by Haris1977 ΔΙΑΓΡΑΦΗ ΜΥΝΗΜΑΤΟΣ (το βαλα σε λαθος thread) Παράθεση Να προσέχετε ΠΟΤΕ και ΠΟΥ να τρέχετε με το car σας..;) Link to comment Share on other sites Περισσότερες Επιλογές Κοινής Χρήσης
gogos2 Δημ. April 20, 2017 Κοινοποίηση Δημ. April 20, 2017 Γεια σας παιδια και χριστος ανεστη.Ειχα 75 λεπτα στην καρτα και μου τα φαγε εχοντας κλειστα τα δεδομενα και σβησμενο το apn.Γιατι αυτο;παλιοκλεφτες ρεεεεεε..... Παράθεση Link to comment Share on other sites Περισσότερες Επιλογές Κοινής Χρήσης
venejo Δημ. April 25, 2017 Κοινοποίηση Δημ. April 25, 2017 Για να μην διαβάζω όλο το νήμα... Έχω (εκτός από Vodafone πια) και τις 3 εταιρίες σε συσκευές μου. Η Wind είναι η μόνη που με το που λήξουν πακέτα δεδομένων αρχίζουν οι χρεώσεις του 1€. Μιλάω για 8 φορές σχεδόν, μέχρι τώρα. Η τελευταία για να καταλάβετε σε Samsung Galaxy A3 (ελληνικό) συνδεδεμένο σε wifi 2 μέρες σερί και με την "έξυπνη εναλλαγή δικτύου" φυσικά απενεργοποιημένη όπως και τα δεδομένα. Τα mb έληγαν Κυριακή βράδυ, όποτε λόγω υπηρεσίας στη δουλειά, τα έκλεισα στις 23:30 περίπου. Ε σήμερα και ενώ από χτες (Δευτέρα) ήμουν σπίτι με wifi, ήρθε μόλις sms με την γνωστή χρέωση (για την Δευτέρα υποτίθεται). Κάποτε στην αρχή τους είχα ρωτήσει αν γίνεται να κλείσει η υπηρεσία με το 1€ τη μέρα και μου είχαν πει πως "Όχι". Ότι και καλά αν δεν υπάρχει αυτό "η βάση" δε μπορώ να έχω τίποτα άλλο μετά π.χ πακέτα mb. Ισχύει όντως και ακόμα? Παράθεση Link to comment Share on other sites Περισσότερες Επιλογές Κοινής Χρήσης
anergos13 Δημ. April 26, 2017 Κοινοποίηση Δημ. April 26, 2017 Έστειλα αίτημα για πίστωση καμία δεκαριά μονοευρων χρεώσεων την Κυριακή από την φόρμα επικοινωνίας. Μετά από πόσες μέρες σας απάντησαν? Ποιο σύντομη διαδρομή? fb? έχει κάπου live chat? Παράθεση 🔷 Samsung S22 Ultra & Samsung tab 7🔷 Link to comment Share on other sites Περισσότερες Επιλογές Κοινής Χρήσης
anergos13 Δημ. April 27, 2017 Κοινοποίηση Δημ. April 27, 2017 Σήμερα πήρα απάντηση τελικά... για τις 10 περιπου φορές που έγραψε το 1ευρω..... Σε συνέχεια του αιτήματος σας με κωδικό 37-4979960280, θα θέλαμε να σας ενημερώσουμε ότι για τον τηλεφωνικό αριθμό 690ΧΧΧΧΧΧ η υπηρεσία internet είναι ενεργή και κατόπιν ελέγχου φαίνεται ότι πραγματοποιείται κίνηση.Ωστόσο στα πλαίσια εξυπηρέτησης εγκρίθηκε πίστωση του ποσού 5,05€ και πραγματοποιήθηκε φραγή στην υπηρεσία internet . Παράθεση 🔷 Samsung S22 Ultra & Samsung tab 7🔷 Link to comment Share on other sites Περισσότερες Επιλογές Κοινής Χρήσης
bbbb Δημ. April 27, 2017 Κοινοποίηση Δημ. April 27, 2017 Γελοιότητες της wind.Η λογική τους είναι "πονάει κεφάλι,κόψει κεφάλι" :lol: Παράθεση [/url] Link to comment Share on other sites Περισσότερες Επιλογές Κοινής Χρήσης
kosnic2 Δημ. April 27, 2017 Κοινοποίηση Δημ. April 27, 2017 Γελοιότητες της wind.Η λογική τους είναι "πονάει κεφάλι,κόψει κεφάλι" :lol: Μπααά,δεν πρέπει να ειναι αυτό,αλλα σου λέει τόσα θα πάρουμε,αυτοί που θα τα ζητήσουν πίσω είναι μηδαμινό ως ποσοστό,οπότε βγάζουμε τρελό κέρδος από το τίποτα! Παράθεση Link to comment Share on other sites Περισσότερες Επιλογές Κοινής Χρήσης
bbbb Δημ. April 28, 2017 Κοινοποίηση Δημ. April 28, 2017 Αυτό το είπα για την φραγή στο ίντερνετ.Το έχω διαβάσει και παλιότερα αυτό με την φραγή.Δηλαδή αν αύριο εγώ βάλω κάρτα και θέλω δεδομένα θα πρέπει να τους τηλεφωνήσω να μου βγάλουν την φραγή και όταν τελειώσουν τα δεδομένα να τους ξανατηλεφωνησω να την βάλουν πάλι για να μην κινδυνεύω απο ανουσιες χρεώσεις Στάλθηκε από το X5pro μου χρησιμοποιώντας Tapatalk Παράθεση [/url] Link to comment Share on other sites Περισσότερες Επιλογές Κοινής Χρήσης
venejo Δημ. April 28, 2017 Κοινοποίηση Δημ. April 28, 2017 Σημειωτέον ότι όπως μετά από μια μέρα μου πίστωσαν το 1,01€, μετά από 4 ώρες είχα πάλι την ίδια χρέωση με το ενημερωτικό SMS να έρχεται την επομένη φυσικά στις 10:00 κανονικά. Το κακό σε μια τέτοια εταιρία είναι ότι ενώ γνωρίζουν το "πρόβλημα" δεν κάνουν τίποτα για να το λύσουν. Για να μην μπορούμε να τους τη λέμε στη τελική. Τυχαίο δεν είναι βέβαια. Όσο γεμίζει ο κουμπαράς... Παράθεση Link to comment Share on other sites Περισσότερες Επιλογές Κοινής Χρήσης
bbbb Δημ. April 28, 2017 Κοινοποίηση Δημ. April 28, 2017 Δυστυχώς αυτο είναι το πρόβλημα. Κάθε μέρα πρέπει να τους παρακαλας για το ίδιο θέμα. Η μόνη επιβεβαιωμένη λύση πλήρως λειτουργική χωρίς πατέντες τυπου αλλαζεις apn είναι να μην ξεμενεις ποτε απο πακέτο mb.όλα τα άλλα είναι ημίμετρα Στάλθηκε από το P9000 μου χρησιμοποιώντας Tapatalk Παράθεση [/url] Link to comment Share on other sites Περισσότερες Επιλογές Κοινής Χρήσης
king2009 Δημ. April 28, 2017 Κοινοποίηση Δημ. April 28, 2017 Ας βγάλουν κάτι σαν το My Internet της cosmote και αυτοί. Έχω να κλείσω δεδομένα κάτι μήνες. Δεν είναι δουλειά άνοιξε κλείσε δεδομένα να έχεις και το μυαλό σου εκεί συνέχεια. Στάλθηκε από το NOTE 3 With Note 7 Port Rom Παράθεση Link to comment Share on other sites Περισσότερες Επιλογές Κοινής Χρήσης
sunshine2k5 Δημ. May 2, 2017 Κοινοποίηση Δημ. May 2, 2017 Τι θα γινει με αυτο το θεμα,. τους παιρνω τηλεφωνο και με δουλευουν κανονικοτατα. Δηλαδή τι πρέπει να κάνω να σηκωθώ να φύγω? Δεν μπορούμε να κάνουμε μια μαζική καταγγελία κατά της Wind? Παράθεση Link to comment Share on other sites Περισσότερες Επιλογές Κοινής Χρήσης
GIORGOS1970 Δημ. May 3, 2017 Κοινοποίηση Δημ. May 3, 2017 (edited) Ρε παιδιά τι γίνεται με αυτούς;;;; έκανα παράπονα τηλεφωνικώς και γραπτώς αλλά εδώ και 15 μέρες καμία απάντηση. μήπως πρέπει να πάει κανένα e-mail στην ΕΕΕΤ ή στο συνήγορο του καταναλωτή ;;;;;; Edited May 3, 2017 by GIORGOS1970 Παράθεση Link to comment Share on other sites Περισσότερες Επιλογές Κοινής Χρήσης
venejo Δημ. May 3, 2017 Κοινοποίηση Δημ. May 3, 2017 Ρε παιδιά τι γίνεται με αυτούς;;;; έκανα παράπονα τηλεφωνικώς και γραπτώς αλλά εδώ και 15 μέρες καμία απάντηση. μήπως πρέπει να πάει κανένα e-mail στην ΕΕΕΤ ή στο συνήγορο του καταναλωτή ;;;;;; Εγώ θα τους την κάνω και τέλος. Δε θα κάθομαι κάθε φορά να τους γκρινιάζω για κάτι που ξέρουν και δε κάνουν κάτι γι αυτό. Η μοναδική εταιρία, ξαναλέω. Δύσκολο είναι δηλ. να μπορούμε να έχουμε off αυτό daily internet (πως στο καλό το ονομάζουν) και ότι και εάν έχουμε mb από κάποιο πακέτο να τα δουλεύουμε. Τυχαίο? Όχι. Μια χαρά βολεύονται. Αν δεν έχετε θέμα με το σήμα, δε βλέπω το λόγω να μην πάτε αλλού. Παράθεση Link to comment Share on other sites Περισσότερες Επιλογές Κοινής Χρήσης
lek88 Δημ. May 3, 2017 Κοινοποίηση Δημ. May 3, 2017 Κλασική wind.... Χρόνια τώρα το ίδιο πρόβλημα! (Ρίνα) Παράθεση Link to comment Share on other sites Περισσότερες Επιλογές Κοινής Χρήσης
stefanos1999 Δημ. May 3, 2017 Κοινοποίηση Δημ. May 3, 2017 Ότι φάμε ότι πιούμε και ότι αρπάξει ο κxxxος μας ένα πράγμα. Παράθεση Link to comment Share on other sites Περισσότερες Επιλογές Κοινής Χρήσης
venejo Δημ. May 5, 2017 Κοινοποίηση Δημ. May 5, 2017 Εντάξει δε παλεύονται. Ο λογαριασμός είχε 0,02€ υπόλοιπο και μηδενίστηκε καθώς ήρθε πάλι χρέωση. Και ερωτώ: 1. Δεν έπρεπε να σε χρεώνει μόνο και εάν υπάρχει το απαιτούμενο υπόλοιπο για αυτή τη Υπηρεσία? 2. Σήμερα που θα πάω για να κάνω τη μεταφορά σε άλλη εταιρία του αριθμού θα μου πούνε ότι τους χρωστάω κιόλας? Ήμαρτον. Παράθεση Link to comment Share on other sites Περισσότερες Επιλογές Κοινής Χρήσης
akalos Δημ. May 5, 2017 Κοινοποίηση Δημ. May 5, 2017 (edited) Εντάξει δε παλεύονται. Ο λογαριασμός είχε 0,02€ υπόλοιπο και μηδενίστηκε καθώς ήρθε πάλι χρέωση. Και ερωτώ: 1. Δεν έπρεπε να σε χρεώνει μόνο και εάν υπάρχει το απαιτούμενο υπόλοιπο για αυτή τη Υπηρεσία? 2. Σήμερα που θα πάω για να κάνω τη μεταφορά σε άλλη εταιρία του αριθμού θα μου πούνε ότι τους χρωστάω κιόλας? Ήμαρτον. αν πας σε άλλη εταιρία κάποιος θα την πληρώσει στην θέση σου σκέψου το... και πόσοι δεν το παίρνουν καν χαμπάρι LG V10 ΤΟ 10 ΤΟ ΚΑΛΟ!!! Edited May 5, 2017 by akalos Παράθεση Link to comment Share on other sites Περισσότερες Επιλογές Κοινής Χρήσης
venejo Δημ. May 5, 2017 Κοινοποίηση Δημ. May 5, 2017 αν πας σε άλλη εταιρία κάποιος θα την πληρώσει στην θέση σου σκέψου το... και πόσοι δεν το παίρνουν καν χαμπάρι LG V10 ΤΟ 10 ΤΟ ΚΑΛΟ!!! Καταρχάς δε ξέρω το κατά πόσο θα υπάρχει όντως βεβαιωμένο υπόλοιπο, που θα είναι 0,99€. Και εννοείς τι? Ότι θα παρανομήσει και θα το φορτώσει σε άλλο χρήστη? Και με όλα αυτά θα πρέπει να κάτσω σ' αυτή την εταιρία? Με αυτό το σκεπτικό επίσης αυτό μπορώ να πω κι εγώ ότι μια-δύο από τις 8 φορές που έφαγα αυτές τις χρεώσεις φόλα μπορεί να ήταν αλλουνού. Άλλωστε αν είναι σωστή εταιρία και υπάρχει 1 ευρώ υπόλοιπο, στην επικοινωνία που θα έχει μαζί μου θα πρέπει να αναφέρει προφανώς, για να μπορέσει να "παραδώσει" τον αριθμό. Και μιλάμε για καρτοκινητό έτσι, όχι για συμβόλαιο. Παράθεση Link to comment Share on other sites Περισσότερες Επιλογές Κοινής Χρήσης
bbbb Δημ. May 5, 2017 Κοινοποίηση Δημ. May 5, 2017 Εντάξει δε παλεύονται. Ο λογαριασμός είχε 0,02€ υπόλοιπο και μηδενίστηκε καθώς ήρθε πάλι χρέωση. Και ερωτώ: 1. Δεν έπρεπε να σε χρεώνει μόνο και εάν υπάρχει το απαιτούμενο υπόλοιπο για αυτή τη Υπηρεσία? 2. Σήμερα που θα πάω για να κάνω τη μεταφορά σε άλλη εταιρία του αριθμού θα μου πούνε ότι τους χρωστάω κιόλας? Ήμαρτον. Ναι να έχεις έτοιμα να τους δώσεις 0.99€!! Καλύτερα σε κέρματα του ενος λεπτού :p Στάλθηκε από το DOOGEE Y6 MAX μου χρησιμοποιώντας Tapatalk Παράθεση [/url] Link to comment Share on other sites Περισσότερες Επιλογές Κοινής Χρήσης
akalos Δημ. May 5, 2017 Κοινοποίηση Δημ. May 5, 2017 (edited) Καταρχάς δε ξέρω το κατά πόσο θα υπάρχει όντως βεβαιωμένο υπόλοιπο, που θα είναι 0,99€. Και εννοείς τι? Ότι θα παρανομήσει και θα το φορτώσει σε άλλο χρήστη? Και με όλα αυτά θα πρέπει να κάτσω σ' αυτή την εταιρία? Με αυτό το σκεπτικό επίσης αυτό μπορώ να πω κι εγώ ότι μια-δύο από τις 8 φορές που έφαγα αυτές τις χρεώσεις φόλα μπορεί να ήταν αλλουνού. Άλλωστε αν είναι σωστή εταιρία και υπάρχει 1 ευρώ υπόλοιπο, στην επικοινωνία που θα έχει μαζί μου θα πρέπει να αναφέρει προφανώς, για να μπορέσει να "παραδώσει" τον αριθμό. Και μιλάμε για καρτοκινητό έτσι, όχι για συμβόλαιο. εννοείται ότι αστειεύομαι και γω f2g είχα, εξ αιτίας αυτού όμως και άλλων αφορμων που μου έδωσε δέν άντεξα άλλο και την κοπανησα LG V10 ΤΟ 10 ΤΟ ΚΑΛΟ!!! Edited May 5, 2017 by akalos Παράθεση Link to comment Share on other sites Περισσότερες Επιλογές Κοινής Χρήσης
venejo Δημ. May 5, 2017 Κοινοποίηση Δημ. May 5, 2017 Ναι να έχεις έτοιμα να τους δώσεις 0.99€!! Καλύτερα σε κέρματα του ενος λεπτού :p Εννοείται. Βασανιστικά και αργά. εννοείται ότι αστειεύομαι και γω f2g είχα, εξ αιτίας αυτού όμως και άλλων αφορμων που μου έδωσε δέν άντεξα άλλο και την κοπανησα Αυτό φαντάστηκα στην αρχή αλλά ελλείψη emoji στο τέλος, λέω λες να? Κρίμα γιατί δεν έχουν καταλάβει ότι δε "χτίζει" έτσι πρόσωπο μια εταιρία. Παράθεση Link to comment Share on other sites Περισσότερες Επιλογές Κοινής Χρήσης
Mark_K Δημ. May 5, 2017 Κοινοποίηση Δημ. May 5, 2017 Εντάξει δε παλεύονται. Ο λογαριασμός είχε 0,02€ υπόλοιπο και μηδενίστηκε καθώς ήρθε πάλι χρέωση. Και ερωτώ: 1. Δεν έπρεπε να σε χρεώνει μόνο και εάν υπάρχει το απαιτούμενο υπόλοιπο για αυτή τη Υπηρεσία? 2. Σήμερα που θα πάω για να κάνω τη μεταφορά σε άλλη εταιρία του αριθμού θα μου πούνε ότι τους χρωστάω κιόλας? Ήμαρτον. Για το 1., αυτό λέω κι εγώ, πως έτσι κι αλλιώς αφού η υπηρεσία κοστολογείται 1€, αν το πάρεις λογικά αν σου δώσουν τα MB που αναλογούν στο daily internet, ουσιαστικά χαμένοι είναι αν σου έχουν τραβήξει υπόλοιπο κάτω από 1€. Ακόμα και να δεχτούμε πως συμβαίνει κίνηση δεδομένων και είναι λογικό να σου φάει, υπάρχει και περίπτωση που κάνει μπαμ από μακριά πως στα έχει πάρει επίτηδες. Δηλαδή όπως γινότανε κάποτε αν θυμάμαι συχνά από ότι έχει αναφερθεί, και μου συνέβη κι εμένα πέρυσι, μου τρώει ~0,45€, έρχεται μήνυμα για daily internet, και στο καπάκι άλλο μήνυμα πως επειδή έγινε αυτό μου δίνουν πίσω 1€ σαν "αποζημίωση". Το οποίο φυσικά δεν μπορείς να χρησιμοποιήσεις για αγορά πακέτων, παρά μόνο για ομιλία ή sms. Βέβαια εμένα που μου πήρανε κάτω από μισό € και μου δώσανε 1, καλό μου έκαναν γιατί μπόρεσα να στείλω sms... Για το 2 μην σε ανησυχεί, αν έχεις καρτοκιητό. Παράθεση Link to comment Share on other sites Περισσότερες Επιλογές Κοινής Χρήσης
Recommended Posts
Join the conversation
You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.