Jump to content

Περί... Apple products γενικότερα


pperiklis
 Κοινοποίηση

Recommended Posts

Πόσο δίκιο έχεις Περικλή!

 

Πάντως αναριωτέμαι πραγματικά σε ποιά υποσυνείδητα ένστικτα οφείλεται όλη αυτή η απέχθεια προς τη συγκεκριμένη εταιρία που εκδηλώνεται κατά καιρούς. Θα μπορούσα να το καταλάβω για εταιρίες όπως η HAL συν ένα γράμμα για να θυμηθούμε και την Οδύσσεια 2001 του Arthur Clarke, αλλά για μια εταιρία που έχει πηγάσει από τις πλέον flower power πηγές της τεχνολογίας, πραγματικά δεν το καταλαβαίνω και το λέω τελείως αντικειμενικά ως ένας άνθρωπος που ούτε χρωστάει τίποτα σε κανέναν και οδηγήθηκε σε αυτές τις επιλογές μετά από 20+ χρόνια χρήσης άλλων συστημάτων όχι γιατί έχει κάποιο όφελος αλλά γιατί πραγματικά βλέπει τη διαφορά.

 

Δεν νομιζω οτι ευθυνεται η ιδια η εταιρεία.

Μαλλον καποιοι απο τους fun με την συμπεριφορά τους δημιουργούν απεχθεια.

Προσωπικα διαφωνω μονο με την τακτική στο να μην παρεχεται τιποτα (μιλαμε για βασικα πραγματα) δωρεαν στους πελατες της εταιρειας.

 

Δεν μιλω για τα mac os, γιατι εκεί υπάρχει μια αλλη πολιτική η οποια ειναι υπερανω και μακραν καλυτερη απ αυτη της MS.

Φιλικά, Κώστας [/b] [ HTC U11, iPad mini 4, iPhone 6, Galaxy S7 Edge, Xiaomi A1, Nexus 5X ,
Link to comment
Share on other sites

  • Απαντήσεις 17,9χιλ.
  • Δημιουργία
  • Τελευταία απάντηση

Top Posters In This Topic

  • ktsak

    1057

  • CarpeNoctum

    1174

  • zaharakis

    1501

  • soom

    1462

Πάντως αναριωτέμαι...

 

Θ' αντισταθώ στον πειρασμό που με βάζεις για συζήτηση γιατί θα το μετανιώσω :p

 

Θα το αναλύσουμε διεξοδικά όταν με το καλό θα πιούμε τον καφέ που λέγαμε :)

Link to comment
Share on other sites

Θέλει γερό συκώτι για να μεταβολίσεις τόσο φαρμάκι όταν διευθύνεις μία τέτοια εταιρεία· καμία φορά το "εργοστασιακό" δεν φτάνει και πας γι' αντικατάσταση ;)

 

Kατανοητό & αποδεκτό το χιουμορ,αλλα πιστεύω οτι χωρίς ανθρώπους όπως ο Jobs ή ο Wozniak το τεχνολογικο στερέωμα θα ήταν σαφώς φτωχότερο.Ακόμα κι αν διαφωνώ με πολλές επιλογές του πρώτου.

 

Ακολουθεί ηλεκτρονική στιχομυθία του Jobs με "κάποιον" Ryan Tate,περι flash,πορνο και λοιπών δαιμονίων

 

http://www.everythingicafe.com/blog/steve-jobs-gets-in-email-fight-with-gawkers-ryan-tate/2010/05/15/

"When grubbing for necessities man is still an animal. He becomes uniquely human when he reaches out for the superfluous and extravagant."- Eric Hoffer.
Link to comment
Share on other sites

Kαλημέρα παιδιά....

Τόσο καιρό το ψήνω να μαζέψω λεφτά και να πάρω ένα 3GS που βρήκα σε μια ευκαιρία (αλλιώς δεν υπήρχε περίπτωση να μπορέσω να δώσω 600+ ευρώ για κινητό).Τώρα έχω ένα Nokia 5800,πολύ βολικό,κάνει την δουλειά του με το παραπάνω αλλά δεν είναι φυσικά iphone και λέω να το δώσω...

 

Να σας κάνω όμως κάποιες ερωτήσεις που θα με βοηθήσουν στο αν κρατήσω το Nokia για δεύτερο ή το δώσω?

1) Το 3GS έχει ενσωματωμένο δέκτη GPS ή μόνο A-GPS?

2) Εχει κάμερα μπροστά ώστε να κάνεις βιντεοκλήσεις?

3) Χαζή ερώτηση αλλά την χρειάζομαι,μπορεί μέσω προγραμμάτων να διαβάσει pdf και word files? (Στην εξεταστική βοηθάει πολύ αυτό...:p)

4) Ισχύει το ότι ακόμα δεν μπορείς να στείλεις φώτο,βίντεο κτλ μέσω bluetooth σε άλλα κινητά?

 

Ευχαριστώ για τον χρόνο σας...!!!!

Link to comment
Share on other sites

@eol

1.Εχει ενσωματωμενο δεκτη αλλα και a-gps που βοηθαει για τον εντοπισμο καλυτερου στιγματος. Τα προγραμματα πλοηγησης ειναι off-line αν αυτο ρωτας. Βεβαια μπορει να κατεβαζει λιγα kb...

2.Το iphone 3gs δεν εχει δυνατοτητα βιντεοκλησεων και δεν εχει μπροστινη καμερα. Αυτο θα ειναι προνομιο του iphone 4g και παιζεται αν θα κανει βιντεoκλησεις ή θα ειναι μονο για ichat.

3.Ναι με τα αντιστοιχα προγραμματα μπορεις και σε πολυ ικανοποιητικο βαθμο για κινητη συσκευη. Βοηθαει η μεγαλη οθονη του και η τελεια οθονη αφης(ασυγκριτη).

4.Αν κανεις τη συσκευη jailbroken με την εφαρμογη ibluenova απο cydia μπορεις να στειλεις και να λαβεις οτι θελεις.

 

Σαν συσκευη ειναι πολυ καλη και ποιοτικη με τρομερες δυνατοτητες. Μπορει αρχικα να σε ξενισει λιγο ως φιλοσοφια αλλα οταν ζησεις μερικες μερες μαζι του και εξοικειωθεις πιστεψε με δεν θα το αλλαζεις με τιποτα. Για μενα αν σε ενδιαφερουν οι βιντεοκλησεις και κανεις με μεγαλη συχνοτητα τοτε μονο να κρατησεις το νοκια σαν δευτερη συσκευη. Σε διαφορετικη περιπτωση δωσ το να εξοικονομησεις και χρηματα απο την αγορα του μηλου....

κατι πολυ σημαντικο...οπωσδηποτε να κανεις καποιο πακετο δωρεαν mb ιντερνετ με τον παροχο σου. Αλλιως δεν θα μπορεσεις να το ευχαριστηθεις οπως πρεπει.

Edited by drmdtsap
Με λένε Νίκο, και είμαι καλά...
Link to comment
Share on other sites

1) Το 3GS έχει ενσωματωμένο δέκτη GPS ή μόνο A-GPS?

2) Εχει κάμερα μπροστά ώστε να κάνεις βιντεοκλήσεις?

3) Χαζή ερώτηση αλλά την χρειάζομαι,μπορεί μέσω προγραμμάτων να διαβάσει pdf και word files? (Στην εξεταστική βοηθάει πολύ αυτό...:p)

4) Ισχύει το ότι ακόμα δεν μπορείς να στείλεις φώτο,βίντεο κτλ μέσω bluetooth σε άλλα κινητά?

 

Ευχαριστώ για τον χρόνο σας...!!!!

Καλημέρα.

 

1) Έχει ενσωματωμένο δέκτη GPS.

2) Όχι δεν έχει.

3) Ναι υπάρχουν αρκετά προγράμματα για τέτοιες περιπτώσεις.

4) Αν δεν γίνει jailbrake δεν μπορείς να στείλεις τίποτα μέσω ΒΤ. Αν το κάνεις jailbrake υπάρχει η εφαρμογή iBluenova η οποία σου επιτρέπει να στέλνεις και να λαμβάνεις αρχεία.

iPhone 7 Plus 128GB Black iOS 10.3.1

MacBook Pro 13" macOS Sierra 10.12.4

Link to comment
Share on other sites

Kαλημέρα παιδιά....

Τόσο καιρό το ψήνω να μαζέψω λεφτά και να πάρω ένα 3GS που βρήκα σε μια ευκαιρία (αλλιώς δεν υπήρχε περίπτωση να μπορέσω να δώσω 600+ ευρώ για κινητό).Τώρα έχω ένα Nokia 5800,πολύ βολικό,κάνει την δουλειά του με το παραπάνω αλλά δεν είναι φυσικά iphone και λέω να το δώσω...

 

Να σας κάνω όμως κάποιες ερωτήσεις που θα με βοηθήσουν στο αν κρατήσω το Nokia για δεύτερο ή το δώσω?

1) Το 3GS έχει ενσωματωμένο δέκτη GPS ή μόνο A-GPS?

2) Εχει κάμερα μπροστά ώστε να κάνεις βιντεοκλήσεις?

3) Χαζή ερώτηση αλλά την χρειάζομαι,μπορεί μέσω προγραμμάτων να διαβάσει pdf και word files? (Στην εξεταστική βοηθάει πολύ αυτό...:p)

4) Ισχύει το ότι ακόμα δεν μπορείς να στείλεις φώτο,βίντεο κτλ μέσω bluetooth σε άλλα κινητά?

 

Ευχαριστώ για τον χρόνο σας...!!!!

 

Στις ερωτήσεις σου, ήδη έχουν απαντήσει οι φίλοι.

Αυτό που θέλω να σου πώ είναι ότι όταν με το καλό πάρεις το άιφον, το 5800 δεν θα το θέλεις ούτε για τούβλο, όχι για δεύτερο τηλέφωνο.

Θα το βλέπεις και θα νομίζεις ότι είναι 200 χρονών....:lol: (αν και σαν συσκευή έχει περισσότερες δυνατότητες από το άιφον:rolleyes:)

MyName: Γιάννης.

Samsung s22 ultra ~ Samsung Tab S7 ~ Dell XPS 9350

Link to comment
Share on other sites

Σας ευχαριστώ και του 2 για τις απαντήσεις....

Η αλήθεια είναι ότι δεν κάνω σχεδόν καθόλου βιντεοκλήσεις,αλλά έτσι το ρώτησα...

Είμαι συναισθηματικά δεμένος με το νοκιάκι μου,αλλά αν βρω καμιά καλή προσφορά θα το δώσω γιατί είναι σε άριστη κατάσταση,μόνο η θήκη που του έχω αγορασμένη,κάνει 38ε στην Ελλάδα.

 

οπωσδηποτε να κανεις καποιο πακετο δωρεαν mb ιντερνετ με τον παροχο σου. Αλλιως δεν θα μπορεσεις να το ευχαριστηθεις οπως πρεπει.

 

What's up έχω drmdtsap.Από ότι ξέρω δεν έχει κάποιο πακέτο για δωρεάν mb κάθε μήνα...

Η cu που ήμουν παλιότερα είχε γμτ...

 

(αν και σαν συσκευή έχει περισσότερες δυνατότητες από το άιφον:rolleyes:)

 

Ισχύει φίλε,γι αυτό είμαι διστακτικός στο αν θα το κρατήσω ή όχι....

Link to comment
Share on other sites

καλημερα και καλη εβδομαδα παιδια :)

""η ικανοποιηση του να μοιραζεσαι και να κανεις τους αλλους χαρουμενους ειναι η καλυτερη πληρωμη""

"""""""Δημητρης¨¨¨¨¨¨¨¨MY YouTube ¨[sIGPIC][/sIGPIC] My blog

Link to comment
Share on other sites

καλημερα!κατα καποιο λογο ολοι μας γιορταζουμε γιατι σημερα ειναι παγκοσμια ημερα της τηλεποικινωνιας!
Link to comment
Share on other sites

Ένα χαλασμένο iPhone, το service, η Apple και η εξυπηρέτηση πελατών...

 

Το πρόβλημα που είχα με το iPhone μου λίγο πολύ το γνωρίζετε οι περισσότεροι. Για να κάνω μια γρήγορη ανασκόπηση ώστε να σας βάλω στο κλίμα, θα θυμίσω ορισμένα γεγονότα.

 

Περί τα τέλη Μαρτίου διαπίστωσα πρόβλημα στο (JB τότε) iPhone μου. Είχα δραματική κατανάλωση μπαταρίας που έφτανε το 35%-45% κατά τη διάρκεια της νύχτας ενώ η συσκευή βρισκόταν αδρανοποιημένη. Έκανα ό,τι θα έκανε κάποιος λίγο πιο πεπειραμένος χρήστης: Restore και set up as new, διαρκής παρακολούθηση, και έλεγχος εφαρμογών στην προσπάθεια να απομωνώσω το πρόβλημα.

 

Δεδομένου ότι μεσολάβησαν οι διακοπές του Πάσχα και δεν ήθελα να κατέβω Ελλάδα χωρίς το iPhone καθαρά για λόγους δουλειάς, είχα περισσότερο χρόνο να το τεστάρω και να δω τι ακριβώς προκαλούσε το πρόβλημα. Μετά από ιδέα του φίλου Περικλή το πρόβλημα εντοπίστηκε. Η συσκευή δεν έχανε απλά μπαταρία, αλλά και σε κατάσταση αδράνειας κατέγραφε πολύ υψηλούς χρόνους χρήσης. Για παράδειγμα, σε 8 ώρες αδράνεις τη νύχτα η συσκευή έγραφε 1 ώρα χρήσης τη στιγμή που άλλο 3GS (του φίλου Κώστα/kkalog) με ίδιες ρυθμίσεις (push, exchange, κλπ) κατέγραφε 15 λεπτά.

 

Επιστρέφοντας λοιπόν από τις διακοπές πήγα τη συσκευή στο service (Παρασκευή 30 Απριλίου) αφού πρώτα πέρασα 10 λέπτα εξηγώντας το πρόβλημα στον υπάλληλο που το παρέλαβε. 10 λεπτά ανάλυσης του προβλήματος και το μόνο που έγραψε στο RMA ήταν "πτώση μπαταρίας 30% το βράδυ σε κατάσταση αδράνειας". Τη συσκευή μου τηλεφώνησαν και πήγα και την παρέλαβα την Τετάρτη 12 Μαΐου. Και εκεί ξεκινάει το δεύτερο μέρος της Οδύσσειας...

 

Με το που πιάνω τη συσκευή στα χέρια μου μέσα στο κατάστημα διαπιστώνω κάποιες ελάχιστες γρατζουνίες στο νίκελ γύρω από την οθόνη και άλλη μια πάνω στο μήλο στο πίσω μέρος της συσκευής. Είναι περιττό να πω (για όσους με ξέρουν καταλαβαίνουν καλύτερα) ότι η συσκευή δεν είχε το παραμικρό σημάδι πάνω και ήταν σε κατάσταση βιτρίνας. Αφού παραπονέθηκα στους υπαλλήλους όταν πήρα τη συσκευή στα χέρια μου, άνοιξαν το πορτάκι της sim και διαπίστωσαν ότι το ΙΜΕΙ ήταν ίδιο με το προηγούμενο άρα δεν είχε γίνει αντικατάσταση και άρα κατ' αυτούς τα σημάδια τα είχα κάνει εγώ από πριν μιας και στη μεταφορά όπως είπαν δεν έπαθε τίποτα για ήταν μέσα σε προστατευτικό σακουλάκι (!!!). Μη μπορώντας να αποδείξω την αλήθεια των ισχυρισμών μου και αποδεχόμενος ότι μπορεί είτε να μην τις είχα δει τις μικρογρατζουνιές αυτές ή ότι ενδόμυχα παραείμαι υπερβολικός πήρα τη συσκευή και έφυγα.

 

Θεωρώντας ότι αφού το IMEI ήταν ίδιο (και άρα δεν είχε γίνει αντικατάσταση) μου είχαν αλλάξει απλά μπαταρία, και γνωρίζοντας από πριν ότι το πρόβλημα είναι βαθύτερο πήγα σπίτι και ξεκίνησα να τεστάρω πάλι τη συσκευή. Τα αποτελέσματα δεν ήταν ακριβώς ίδια αλλά παρόμοια. Πλέον η συσκευή δεν έχανε 35% μπαταρία το βράδυ αλλά οι χρόνοι χρήσης συνεχίζονταν να καταγράφονται ενώ από την άλλη η γενική απόδοση της μπαταρίας σε χρήση ήταν σαφώς χαμηλή. Πίστευα λοιπόν ότι το πρόβλημα παρέμενε αλλά επειδή νόμιζα ότι μου είχαν αλλάξει μπαταρία, απλά είχε βελτιωθεί η κατάσταση κατά τη διάρκεια της νύχτας.

 

Μ' αυτά και μ' αυτά την Παρασκευή 14 Μαΐου ξαναπάω στο κατάστημα της Mobistar (ο Βέλγικος πάροχος από όπου αγόρασα το iPhone και άρα υπέυθυνος για θέματα service) και τους εξηγώ ότι η συσκευή έχει ακόμα πρόβλημα. Τους λέω ότι αν και πλέον δεν χάνω όσο μπαταρία έχανα κατά τη διάρκεια της νύχτας, γενικά η απόδοσή της είναι πολύ χαμηλή. Εκεί λοιπόν πήρα ό,τι ηλίθια απάντηση μπορείτε να φανταστείτε. Ενώ τους εξηγούσα ότι ξέρω τις επιπτώσεις του push και του 3G δεν είναι δυνατόν με 5 ώρες συνδεδεμένο bluetooth ακουστικό και χωρίς ομιλία να χάνω 45%. Ρωτούσα να μου πουν πόσο κρατάνε τα δικά τους 3GS και απαντούσαν ότι δεν ξέρουν και ότι όποτε τελειώνει η μπαταρία απλά το συνδέεουν για φόρτιση και στην τελική αν έχω πρόβλημα να το αφήσω για να ξαναπάει για service.

 

Είχα εκνευριστεί όσο δε μπορείτε να φανταστείτε. Και τότε μου ήρθε η φαϊνή ιδέα. Είχα σκοπό την Κυριακή (χθες) να ταξιδέψω στο Παρίσι για βόλτα, οπότε σκέφτηκα να κοιτάξω μήπως μπορούσα να περάσω από το καινούριο Apple Store εκεί για να δω τι μπορεί να γίνει και να πάρω τη γνώμη τους. Αφού κοίταξα ότι ήταν ανοιχτά Κυριακάτικα αρχικά απογοητεύτηκα γιατί δε μπόρεσα να κλείσω Online ραντεβού με τεχνικό (Genius) επειδή όλα τα ραντεβού ήταν γεμάτα. Παρόλα αυτά (και χωρίς στο παρελθόν να έχω άμεση επαφή με την εξυπηρέτηση πελατών της Apple) θεώρησα ότι δεν είχα να χάσω τίποτα αν πήγαινα έτσι χωρίς ραντεβού.

 

Έφτασα λοιπόν Κυριακή μεσημέρι στο Apple Store του Παρισιού. Ένα πανέμορφο κατάστημα, υπόγειο, μέσα στο χώρο του μουσείου του Λούβρου. Ανεβαίνω στο δεύτερο όροφο που είναι το Genius Bar και πριν προλάβω να κοιτάξω πού θα απευθυνθώ έρχεται και μου συστήνεται ο υπάλληλος. Του εξηγώ ότι δεν έχω ραντεβού και ότι θα ήθελα να δω έναν Genius για να πάρω την άποψή του για ένα πρόβλημα με το iPhone. Μου ζήτησε να περιμένω λίγο μέχρι να αδειάσει κάποια θέση.

 

Σε 3 λεπτά ήμουν μπροστά στον τεχνικό. Αφού μου συστήθηκε και αυτός ευγενέστατα άρχισα να του εξηγώ το πρόβλημα όπως παραπάνω μέχρι που έφτασα στο σημείο με το service της Mobistar και στο ότι μου άλλαξαν (όπως του είπα ότι νόμιζα) τη μπαταρία. Εκεί με σταμάτησε και μου είπε: Αφού η συσκευή είναι ίδια (ΙΜΕΙ) δεν σας έχουν αλλάξει μπαταρία. Αν υπάρχει πρόβλημα με τη μπαταρία αλλάζει όλη η συσκευή. Μόνο η οθόνη αλλάζει αν έχει πρόβλημα. Για οποιοδήποτε άλλο πρόβλημα αλλάζει ολόκληρη η μονάδα.

 

Και εκεί αρχίζω να εκνευρίζομαι ακόμα περισσότερο γιατί διαπιστώνω ότι οι τύποι στο service εδώ (εξουσιοδοτημένο service όπως στην Ελλάδα και όχι η ίδια η Apple) κάνανε απλά restore στη συσκευή, δεν τη δούλεψαν καθόλου και την έστειλαν πίσω ότι και καλά δεν είχε τίποτα ή την έφτιαξαν!!!

 

Ο τεχνικός λοιπόν αφού καταλαβαίνει τι έχει γίνει παίρνει το iPhone μου, το συνδέει στο macbook του και με ένα κλικ τρέχει τα Diagnostics. Σε 5 δευτερόλεπτα είχε βρει το πρόβλημα. "Η συσκευή σας θέλει αντικατάσταση" μου λέει. "Έτσι όπως είναι τώρα αντέχει μέχρι 1 ώρα βαριάς χρήσης". Αφού μου εξηγεί και ότι δεν μπορεί να μου το αλλάξει εκείνος γιατί δεν είναι αγορασμένο από τη Γαλλία αλλά από το Βέλγιο (το iPhone δεν έχει διεθνή εγγύηση) τον ρωτάω πώς μπορεί να με βοηθήσει για να λύσω το πρόβλημά μου.

 

Αφού μου δίνει το επίσημο τηλέφωνο του Apple Care σε περίπτωση που μου δημιουργήσουν επιπλέον προβλήματα από τη Mobistar, εκτυπώνει τη σελίδα με τα αποτελέσματα του Diagnostics Test, γράφει πάνω ότι η συσκευή έχει πρόβλημα και μου το δίνει. Μου λέει να πάω στη Mobistar με αυτό το χαρτί (το οποίο είχε και barcode πάνω και τα χαρακτηριστικά του Genius Bar) και να απαιτήσω αντικατάσταση και μου ξαναζητάει συγγνώμη που δε μπορεί να κάνει περισσότερα και ότι αν το είχα πάρει από Γαλλία θα μου έδινε καινούριο.

 

Σήμερα μόλις φύγω από το γραφείο θα πάω να αφήσω ξανά το iPhone στο service...

 

Από όλη αυτή την ιστορία κατάλαβα κάποια πράγματα. Όσοι χρήστες Mac ζούμε σε χώρες που η Apple δεν έχει επίσημη παρουσία με ένα Apple Store απλά χάνουμε πολλά. Είναι άλλο πράγμα να σας το λέω και άλλο να το ζήσετε από κόντα. Πραγματικά όσοι λένε ότι η εξυπηρέτηση πελατών της Apple είναι ασυναγώνιστη ξέρουν πολύ καλά. Δυστυχώς για την Apple, η απουσία της από ορισμένες χώρες τη ζημιώνει αρκετά και ειδικά όσον αφορά το iPhone το οποίο πέφτει στα χέρια της κάθε καμμένης εταιρείας που κοιτάει πώς να ξεμπερδεύει όσο το δυνατόν γρηγορότερα με τις συσκευές που πάνε για επισκευή.

 

Ο άνθρωπος που με εξυπηρέτησε δεν είχε καμία υποχρέωση να το κάνει. Ούτε να μου εκτυπώσει το χαρτί με τα αποτελέσματα του διαγνωστικού. Παρόλα αυτά το έκανε. Και τον ευχαριστώ.

 

Πραγματικά ζηλεύω τους χρήστες Mac και Apple προϊόντων που ζούν κοντά σε ένα Apple Store. Που ξέρουν πώς θα τους αντιμετωπίσει ο τεχνικός, και το πώς θα λυθεί το πρόβλημά τους. Ας λέμε ό,τι θέλουμε για κλειστά λειτουργικά, για επιθετικά marketing και πολλά άλλα τέτοια. Η εξυπηρέτηση πελατών της Apple είναι πιο μπροστά από οποιασδήποτε άλλης εταιρείας έχω συναντήσει μέχρι τώρα. Τελεία και παύλα.

 

... Συνεχίζεται ....

Edited by CarpeNoctum
Link to comment
Share on other sites

Πραγματικά μένω άφωνος....

Αν τράβηξες αυτά που μας ανέφερες φίλε στο Βέλγιο,φαντάζομαι τι θα τράβαγε ένας στο Ελλαδιστάν....

Link to comment
Share on other sites

Νικολα περαστικα φίλε μου.

 

Φυσικα ξέρεις εσυ τι θα κανεις απο εδω και περα αν σου αρνηθούν.

Mail στην apple με ολα αυτα επισυναπτόμενα συν την αρνηση τους για αντικατασταση γραπτως ομως.

 

Να δουμε θα τολμήσουν να σου αρνηθούν;

 

Οτι πρεπει θα ειναι για σενα μια αλλαγη.

Θα εχεις καινουργιο τηλέφωνο και πιθανως αν παρεις το ipad, που εσενα σε βολευει λογο δουλειας και μπορεις να το κουβαλας ολη μερα, να μην χρειαστει να αγοράσεις το νεο iphone 4

Edited by Te_salat
Φιλικά, Κώστας [/b] [ HTC U11, iPad mini 4, iPhone 6, Galaxy S7 Edge, Xiaomi A1, Nexus 5X ,
Link to comment
Share on other sites

πακετο αλλα ευτυχως που (απ οτι φαινεται) θα βρεις το δικιο σου

 

πραγματικa χανουμε πολλα. Εδω περιμενεις απο τους ασχετους βοηθεια, ενω οι αλλοι πανε απλα μια βολτα στο app store :mad::(

 

καλη βδομαδα σε ολους

:cool:
Link to comment
Share on other sites

Θα δούμε τι θα γίνει όταν επιστρέψει από το service πάλι..

 

@Te_salat

 

Κώστα το iPhone 4 το βλέπω λίγο δύσκολο να μην το αγοράσω :p Το iPad το θέλω για άλλες χρήσεις και όχι την καθημερινή μετακίνηση στη δουλειά. Γι αυτό έχω το iPhone. Το iPad το θέλω (δεν το χρειάζομαι) για τη δουλειά στον καναπέ και για τα ταξίδια αντί να κουβαλάω λαπτοπ.

Link to comment
Share on other sites

Καλή εβδομάδα σε όλους:)

 

Πρέπει να πάω οπωσδήποτε στην apple στο Παρίσι:p

Nokia N9 :love:

 

Βαλάντης!

Link to comment
Share on other sites

Κατ'αρχήν καλή εβδομάδα και από μένα.

Σε συνέχεια του όλου θέματος με την εξυπηρέτηση πελατών, θα ήθελα να σας πω τι μου συνέβει πριν 2 ημέρες με το iTunes. Την προηγούμενη Τετάρτη αγόρασα μερικά προγράμματα από το iTunes, μεταξύ των οποίων και το πολυαγαπημένο Scrabble. Το εν λόγω παιχνίδι είναι από τα 'ακριβά' δηλ. έχει 4 ευρώ. Την επόμενη μέρα η εταιρεία αποφασίζει να το βγάλει σε προσφορά 1,5 ευρώ και όπως ήταν φυσικό ένιωσα λίγο .....περίεργα. Το Σάββατο το βράδυ, φορτίζοντας το τηλέφωνο μου ήρθε η ιδέα να στείλω mail στο iTunes και να τους αναφέρω απλά το ζήτημα, έτσι για να δω την αντίδραση. Προς μεγάλη μου έκπληξη, μου απάντησαν μέσα σε 1 ώρα (Ξημερώματα Κυριακής 1:30) ζητώντας μου συγγνώμη :shock: για την ταλαιπωρία και λεγοντάς μου ότι θα μου πιστώσουν την διαφορά μόλις γίνει η επεξεργασία της συναλλαγής μου (3 εργάσιμες). Σήμερα το πρωί στις 8:00 μου ήρθε η απόδειξη της πρωτότυπης συναλλαγής και 10 λεπτά αργότερα καινούριο mail από iTunes που μου λέει ότι θα μου πιστώσουν 3.57 ευρώ δηλ. σχεδόν όλη την συναλλαγή!!!!!!!!!

Κυριολεκτικά δεν έχω συναντήσει ξανά τέτοια εξυπηρέτηση και φυσικά ούτε που θέλω να σκέφτομαι τι θα συνέβαινε αν το iTunes ήταν ελληνική εταιρεία..........

My Devices :

:DIPAD 2 - 16GB / WIFI / Black

Iphone 3GS - 16GB / Black

Palm Treo 680

SE K810i - Black

Link to comment
Share on other sites

Θα δούμε τι θα γίνει όταν επιστρέψει από το service πάλι..

 

@Te_salat

 

Κώστα το iPhone 4 το βλέπω λίγο δύσκολο να μην το αγοράσω :p Το iPad το θέλω για άλλες χρήσεις και όχι την καθημερινή μετακίνηση στη δουλειά. Γι αυτό έχω το iPhone. Το iPad το θέλω (δεν το χρειάζομαι) για τη δουλειά στον καναπέ και για τα ταξίδια αντί να κουβαλάω λαπτοπ.

 

μα αυτη ειναι η χρηση του ipad. :lol:

 

στο καναπε και στο κρεβατι... τουλαχιστον αυτην την χρηση του κανω εγω :D

 

οσο για το iphone σου ειμαι σιγουρος οτι εντος 3-4 ημερων θα σου δωσουν καινουργιο. κατι παρομοιο ειχα και εγω με το wifi και μου εδωσαν το δικο μου πισω 2 φορες χωρις να το φτιαξουν. ενδιαμεσα ειχα ταξιδι (κατα συμπτωση) στην Αγγλια. εκει πειρα το τηλεφωνο μαζι μου (μετα απο την 2η φορα επιστροφης) και το κοιταξαν. μου εδωσαν ενα χαρτι (κατι οπως σου εδωσαν εσενα πρεπει) που εγραφε το προβλημα και μαλιστα απο κατω ηταν υπογεγραμμενο απο τον διευθυντη (!!) του Apple Store στο Λονδινο. και οχι μονο αυτο, αλλα εγραψε και το τηλεφωνο του σε περιπτωση που μου κανουν προβλημα εδω στην Βουλγαρια. Η συνεχεια της ιστοριας απλη... με το που ηρθα πισω και τους πηρα την σελιδα απο την Αγγλια σε 24 ωρες ειχα καινουργιο iphone!!

 

το σημαντικο της ιστοριας οτι στο συγκεκριμενο καταστημα που πηγα δεν με ηξεραν ουτε εμενα ουτε τον ξαδερφο μου. απλα ειχαν μεσα το ονομα του γιατι ειχε αγορασει απο αυτους ενα macbook!

Link to comment
Share on other sites

Νίκο ζηλεύω γιατί πέρσυ τον Φεβρουάριο που είχα πάει δεν είχε ακόμη Apple store. Έχουμε δρόμο μέχρι να αποκτήσουμε κι εμείς πάντως (δεν είχε μέχρι πρόσφατα το Παρίσι, δεν έχει το Βέλγιο...).

To X10 mini το γλυκοκοιτάζω κι εγώ. Και μια και δεν νομίζω να αναβαθμίσω στο νέο iPhone θα κοιτάξω να στριμώξω το mini στην επιδότηση τον Ιούλιο.

Twitter.

[sIGPIC][/sIGPIC] Mazda 2 Club

Link to comment
Share on other sites

Στη Σλοβακία που σπουδάζω στο εμπορικό κατάστημα έχει ενα apple store μικρό μεν αλλά απο εξυπηρέτηση super.:)

Nokia N9 :love:

 

Βαλάντης!

Link to comment
Share on other sites

Παιδιά αντιμετωπίζω ενα πρόβλημα με τις κλήσεις.:mad:

 

Με πέρνουν τηλέφωνο απο Ελλάδα και ενω στο Satio δεν αντιμετωπίζω πρόβλημα το Xperia εκεί που μιλάω κάνει ενα μπιπ:p και πέφτει η γραμμή.Πιο παλιά το έκανε μια φορά στο μισάωρο.Το θέμα είναι οτι σήμερα σε 5 λεπτά έπεσε 2 φορές η γραμμή.Τι μπορεί να φταίει?

Nokia N9 :love:

 

Βαλάντης!

Link to comment
Share on other sites

  • The title was changed to Περί... Apple products γενικότερα
  • The topic was unpinned
  • The topic was pinned

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Επισκέπτης
Reply to this topic...

×   Pasted as rich text.   Paste as plain text instead

  Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

 Κοινοποίηση

×
×
  • Create New...