Jump to content

Συζητήσεις / Προβλήματα / Απορίες για τα Nexus 5 / 5X


aggelosn
 Κοινοποίηση

Τι πρόβλημα είχατε/έχετε στο Nexus 5 σας;  

301 members have voted

  1. 1. Τι πρόβλημα είχατε/έχετε στο Nexus 5 σας;

    • Νεκρά ή κολλημένα pixel
      20
    • "Κροτάλισμα" των Vol+/- και Power πλήκτρων
      37
    • Χαμηλή ένταση / κακή ποιότητα ήχου
      41
    • Πρόβλημα με το micro-USB καλώδιο
      9
    • Πρόβλημα με τη δόνηση
      9
    • Πρόβλημα με το σήμα
      31
    • Πρόβλημα με το LED
      18
    • Light bleeding
      15
    • Άλλο (αναφέρετε σε post)
      20
    • Κανένα
      101


Recommended Posts

Ειλικρινά λυπάμαι... Έχω πάθει τα ίδια με την BlackBerry. Και πήρα ξανά Nexus για καλύτερο service και εξυπηρέτηση της lg.... Δηλαδή ρε παιδιά ποια έχει το καλύτερο service στην Ελλάδα; Η Motorola που θα είναι το επόμενο Nexus? Πάντως φίλοι μου με μήλο τηλέφωνο τους το άλλαξαν κατευθείαν (ο ένας είχε πρόβλημα με την μπαταρία και ο άλλος με την οθόνη καθώς όταν την πιεζες έκανε θόρυβο)

 

 

Μιλαμε για πραγματα που δεν τα χωραει ο νους...με αστειακια απο το service τυπου "Ε δεν ειμαστε εμεις το εργοστασιο κυριε μου που να ξερουμε ποτε θα ερθουν"

 

ΕΔΩ ΚΑΙ 1 ΜΗΝΑ ΔΕΝ ΞΕΡΟΥΝ ΚΑΝ ΠΟΤΕ ΘΑ ΕΡΘΟΥΝ ΟΙ ΠΛΑΚΕΤΕΣ

 

τα ορια της αηδιας ....

Link to comment
Share on other sites

  • Απαντήσεις 908
  • Δημιουργία
  • Τελευταία απάντηση

Top Posters In This Topic

Δημοφιλείς μέρες

Top Posters In This Topic

Δυστυχως τα περισσοτερα μαλλον service ειναι αυτου του επιπεδου. Επαιρνα παντα τα τελευταια HTC, ακουγα για το service τα χειροτερα, μου συνεβη (για δικο τους καθαρο κατασκευαστικο λαθος - παρτιδες με "μωβ πεπλο" σε φωτογραφιες με λιγο φως) και ειδα κι αποειδα. Απλα δεν τους ξαναδινω φραγκο. Αλλα μαλλον οι περισσοτεροι το after sales δεν το υπολογιζουν. Τουλαχιστον οχι στην Ελλαδα. Γι αυτο θελουν κραξιμο, καταγγελιες αν μας παιρνει κι εννοειται "αντε γεια σας".
Link to comment
Share on other sites

Περα απο το service που ειναι εξουσιοδοτημενο τπτ παραπανω η LG και η εξυπηρετηση της ειναι 0 ....δεν αξιζει πραγματικα μια..

Αξίζει ρε παιδιά καμιά; Samsung, Motorola, Sony κτλ;

Link to comment
Share on other sites

Εγώ απορώ πως κατάντησε έτσι το service της LG. Μέχρι και πριν από ένα χρόνο περίπου ήταν το καλύτερο στη χώρα (μαζί με τη smartec της Samsung).

 

Θυμάμαι περιπτώσεις με την κορεάτικη έκδοση του Optimus G που κάλυψε τους κατόχους και τώρα κάνει όλα αυτά.

 

Κρίμα, είναι χαρακτηριστικό παράδειγμα ελληνικής επιχείρησης, μεταστροφής δηλαδή.

مفاجأة
Link to comment
Share on other sites

Εγώ απορώ πως κατάντησε έτσι το service της LG. Μέχρι και πριν από ένα χρόνο περίπου ήταν το καλύτερο στη χώρα (μαζί με τη smartec της Samsung).

 

Θυμάμαι περιπτώσεις με την κορεάτικη έκδοση του Optimus G που κάλυψε τους κατόχους και τώρα κάνει όλα αυτά.

 

Κρίμα, είναι χαρακτηριστικό παράδειγμα ελληνικής επιχείρησης, μεταστροφής δηλαδή.

 

Και δηλαδή μόνο η Apple έκανε την σωστή μεταστροφή; θα τρελαθώ ρε παιδιά αν δεν έχουν υποστήριξη και οι άλλες εταιρίες...

Link to comment
Share on other sites

παιδια επειδη το ζω το πραγμα τωρα μιλησα ακομα και για μηνυσεις και δεν νιωθουν ....ειναι ΖΩΑ να το πω απλα....οταν σου λενε καντο αντικατασταση τους λεω στειλτε μου χαρτι που να λεει οτι παει για αντικατασταση και λενε οχι δεν το κανουμε τι αλλο θες...

 

Ε ΠΩΣ ΘΑ ΚΑΝΩ ΑΝΤΙΚΑΤΑΣΤΑΣΗ ?!ΘΑ ΠΩ ΓΕΙΑ ΣΑΣ ΗΡΘΑ ΝΑ ΠΑΡΩ ΑΛΛΟ?!εφυγε καταγγελια οπως ειπα προηγουμενως..

 

επιπροσθετα να σας πω οτι ενω μου ειπαν πριν τον 15αυγουστο θα γινει χωρις ν καλεσουν ποτε φυσικα καλεσα προχθες και μου ειπαν ακομα δεν υπαρχει πλακετα ΟΥΤΕ ΚΑΝ ΣΤΟ ΕΡΓΟΣΤΑΣΙΟ.......ψευδη...δεν ειναι δυνατον ολοκληρη LG να μην βρισκει πλακετες απο ολα τα εργοστασια παγκοσμιως...ΕΔΩ ΚΑΙ 1 ΜΗΝΑ...να σας θυμισω οτι το εστειλα 28 ΙΟΥΛΙΟΥ

Edited by sairisa
επιπροσθετα
Link to comment
Share on other sites

παιδια επειδη το ζω το πραγμα τωρα μιλησα ακομα και για μηνυσεις και δεν νιωθουν ....ειναι ΖΩΑ να το πω απλα....οταν σου λενε καντο αντικατασταση τους λεω στειλτε μου χαρτι που να λεει οτι παει για αντικατασταση και λενε οχι δεν το κανουμε τι αλλο θες...

 

Ε ΠΩΣ ΘΑ ΚΑΝΩ ΑΝΤΙΚΑΤΑΣΤΑΣΗ ?!ΘΑ ΠΩ ΓΕΙΑ ΣΑΣ ΗΡΘΑ ΝΑ ΠΑΡΩ ΑΛΛΟ?!εφυγε καταγγελια οπως ειπα προηγουμενως..

 

επιπροσθετα να σας πω οτι ενω μου ειπαν πριν τον 15αυγουστο θα γινει χωρις ν καλεσουν ποτε φυσικα καλεσα προχθες και μου ειπαν ακομα δεν υπαρχει πλακετα ΟΥΤΕ ΚΑΝ ΣΤΟ ΕΡΓΟΣΤΑΣΙΟ.......ψευδη...δεν ειναι δυνατον ολοκληρη LG να μην βρισκει πλακετες απο ολα τα εργοστασια παγκοσμιως...ΕΔΩ ΚΑΙ 1 ΜΗΝΑ...να σας θυμισω οτι το εστειλα 28 ΙΟΥΛΙΟΥ

 

Κανονικά έπρεπε να σου κάνουν αντικατασταση.. Τι αλλαγή πλακέτας και ηλιθιότητες.... Η εγγύηση δηλαδή τι περιλαμβάνει; πλάκα μας κάνουν; να μας το πούνε από την αρχή για να ξέρουμε και εμείς που σταζουμε τα λεφτά μας... Δηλαδή παίρνω κάτι και μετά να μη μας τύχει; πλάκα έχουν... Και τα λέω και εγώ γιατί εδώ και δυόμιση μήνες την έχω πατήσει με BlackBerry q10 και μου λένε ότι το προκάλεσα εγώ... Κάψιμο μητρικής... Δεν είχα τι να κάνω και έλεγα ας κάψω μια μητρική σήμερα.... Δεν πάμε καθόλου καλά... Και έλεγα δεν θα ξαναγυρίσω σε μήλο ξανά... Αλλά τουλάχιστον έχεις service... Η μοτορολα δεν ξέρω τι κάνει για να παραμείνω σε Nexus...,

Link to comment
Share on other sites

μολις παρω την συσκευη αν και μου αρεσει το nexus την εδωσα...μακρια απο LG....με εχουν κανει μπαλακια service-LG και το μαγαζι ....To service λεει θα ερθει το ανταλλακτικο εχουμε μια ενημερωση παιρνω μετα την LG λεει οχι δεν υπαρχει κατι τετοιο δε νομιζουμε να ειπε κατι τετοιο το service ΘΑ ΜΑΣ ΤΡΕΛΑΝΟΥΝ!!!1
Link to comment
Share on other sites

Επικοινώνησε με την LG και την Google Ευρώπης και κοινοποίησε στην LG Ελλάδας το mail..
Link to comment
Share on other sites

Επικοινώνησε με την LG και την Google Ευρώπης και κοινοποίησε στην LG Ελλάδας το mail..

 

LG Ευρώπης δεν υπάρχει έτσι ώστε να δέχονται καταγγελίες. Το ίδιο πρόβλημα είχα και εγώ με το ανεκδιήγητο service. Είχα αποταθεί και σε LG εξωτερικού μήπως και κατάφερνα να θέσω το πρόβλημα και όλες (στις 2 που είχα αποταθεί)μου μετέφεραν το ίδιο πράγμα, ότι δηλαδή , υπεύθυνη είναι η αντιπροσωπεία της κάθε χώρας ξεχωριστά για να λύσει τέτοιου είδους προβλήματα. Όσον αφορά τη Google, αυτή ασχολείται μόνο με όσες συσκευές της πωλήθηκαν μέσω play store, για τις υπόλοιπες παροτρύνει μέσω του site της, τους αγοραστές να απευθυνθούν στους official retailers δηλαδή στην LG και στη συγκεκριμένη περίπτωση στην LG Ελλάδας . Μια λύση είναι να κινηθείς νομικά αλλά θα διαρκέσει πολύ μέχρι να δικαιωθείς, η δεύτερη λύση την οποία προτίμησα ήταν να πουλήσω το κινητό και να ηρεμήσω.

Used: LG G2 - Nexus 5 - Motorola moto g (2014) - Samsung Galaxy S5 - LG G3 32Gb - LG G Flex 2 - LG G3 16Gb - Samsung Galaxy S6 32Gb - LG G4 32 Gb - Xiaomi redmi note 3 pro - Huawei P9 - Huawei P9 lite - Honor 7 lite - Samsung S7 edge -

Samsung S8 - Xiaomi Redmi Pro - Honor 8 - Samsung S7 - Honor 8 pro - Xiaomi Mi Mix 2 - Samsung Note 8 - Xiaomi redmi note 5 - Huawei P20 pro Now: Xiaomi mi8

Link to comment
Share on other sites

Προχωρησα την γενικη γραμματεια καταναλωτων κανοντας καταγγελια..απο εβδομαδα θα σταλουν στο καθε κατεργαρη..επισης θα κινηθω και με τον ΚΕΠΚΑ...

 

ΓΙΑ ΜΙΑ ΠΛΑΚΕΤΑ ΔΕΙΤΕ ΤΙ ΚΑΝΟΥΝ......ΑΠΙΣΤΕΥΤΑ ΑΧΑΡΙΣΤΟΙ ΟΣΟΝ ΑΦΟΡΑ ΤΗΝ ΕΞΥΠΗΡΕΤΗΣΗ AFTER SALE

Link to comment
Share on other sites

Χοντρικά, επειδή είχα πρόσφατα θέμα και το έψαξα, ισχύουν τα παρακάτω (δες το θέμα και τους νόμους εδώ):

1. Αν επισκευάζεται, θα επισκευαστεί.

2. Αν η επισκευή πρόκειται να διαρκέσει περισσότερο από 15 ημέρες είναι υποχρεωμένοι να σου δώσουν άλλο να κάνεις τη δουλειά σου.

3. Αν αντικατασταθεί, πρέπει να γίνει με ίδιο ή μεγαλύτερης αξίας προϊόν.

4. Αν πιστωθεί το ποσό, θα πρέπει να πιστωθεί η αξία του τιμολογίου

 

AYTO ΓΝΩΡΙΖΕΤΕ ΑΝ ΙΣΧΥΕΙ ΣΤΑΝΤΑΡ?! ΔΛΔ ΜΕΤΑ ΤΙΣ 15 μερες να γινεται αντικατασταση?

Link to comment
Share on other sites

Με όλα αυτά που τραβάει ο φίλος έχω αγχωθει.. Είχα διαβάσει /ακούσει τα καλύτερα για το σέρβις της LG.. Έχω φτάσει σε σημείο να σκέφτομαι μήπως πρέπει να το διώξω όσο είναι καιρός..
Link to comment
Share on other sites

Με όλα αυτά που τραβάει ο φίλος έχω αγχωθει.. Είχα διαβάσει /ακούσει τα καλύτερα για το σέρβις της LG.. Έχω φτάσει σε σημείο να σκέφτομαι μήπως πρέπει να το διώξω όσο είναι καιρός..

 

Δε θα πρέπει να αγχώνεσαι φίλε διότι έχεις μία πολύ καλή συσκευή για τα λεφτά της. Πιστεύω πως η LG σαν εταιρεία θα βρεί την πορεία της και μαζί με αυτή και το service αυτής. Εάν συνεχίσει το service τους, να λειτουργεί κατά αυτό το τρόπο και εάν αρχίσουν και οι αγανακτισμένοι πελάτες να στέλνουν σωρηδόν εξώδικα, τότε όλα θα αλλάξουν πρός το καλύτερο προκειμένου να σώσει η εταιρεία ότι μπορεί από το όνομα της. Αυτό που εγώ προσωπικά διαπίστωσα έχοντας στη κατοχή μου (πρίν τα πουλήσω) και το g2 και το nexus ήταν ότι η εταιρεία ενδιαφερόταν περισσότερο για το g2 και όχι για το nexus. Μπορεί να ήταν και τυχαίο, δε ξέρω, μπορεί. Μακάρι να λυθούν όλα τα προβλήματα των φίλων και ας ελπίσουμε ότι η LG θα βάλει μυαλό και θα αρχίσει να σκέφτεται πραγματικά το after sales service.

Used: LG G2 - Nexus 5 - Motorola moto g (2014) - Samsung Galaxy S5 - LG G3 32Gb - LG G Flex 2 - LG G3 16Gb - Samsung Galaxy S6 32Gb - LG G4 32 Gb - Xiaomi redmi note 3 pro - Huawei P9 - Huawei P9 lite - Honor 7 lite - Samsung S7 edge -

Samsung S8 - Xiaomi Redmi Pro - Honor 8 - Samsung S7 - Honor 8 pro - Xiaomi Mi Mix 2 - Samsung Note 8 - Xiaomi redmi note 5 - Huawei P20 pro Now: Xiaomi mi8

Link to comment
Share on other sites

Με όλα αυτά που τραβάει ο φίλος έχω αγχωθει.. Είχα διαβάσει /ακούσει τα καλύτερα για το σέρβις της LG.. Έχω φτάσει σε σημείο να σκέφτομαι μήπως πρέπει να το διώξω όσο είναι καιρός..

 

 

και εγω φιλε καπως ετσι ημουν θεωρουσα το service καλο αλλα στα δυσκολα οσο δυσκολο και να θεωρηθει μια πλακετα δλδ ελεος αποδειχτηκαν 0...το λεω με λυπηση ..οποιος ηταν στην θεση μου πραγματικα θα ηταν ΕΞΟΡΓΙΣΜΕΝΟΣ...η εξυπηρετηση της LG να γενικολογει το service να λεει ψεματα οτι μιλησε με το εργοστασιο ...οτι να ναι ..και να εχουν περασει 33 μερες χωρις να εχει γινει απολυτως τπτ

Link to comment
Share on other sites

Παιδια μου ήρθε το τηλέφωνο από το πλαίσιο ,τι πρέπει να προσέξω αν έχει από γνωστά προβλήματα ώστε να ν προλάβω το Doa?
Link to comment
Share on other sites

στην πρωτη σελιδα τα εχει ολα,εκτος και δεις κατι που δεν εχει αναφερθει

καλοδουλευτο!

Link to comment
Share on other sites

Ευχαριστω πολυ φίλε , παρατήρησα εκεί που είναι τα onscreen buttonνα βγαίνει λίγο φως από εκεί αλλά δε πιστεύω να Είναι τόσο τραγικό , ίσως είναι λίγο light bleed αλλά δεν είμαι Κ σίγουρος ίσως Είναι φυσιολογικό γιατί μόνο εκεί φαίνεται στο απόλυτο μαύρο κ πάλι λίγο. Αυτό που με έκανε εντύπωση είναι η θερμοκρασία που με λίγο πείραγμα έχω 37-38 είναι λογικό?
Link to comment
Share on other sites

Ευχαριστω πολυ φίλε , παρατήρησα εκεί που είναι τα onscreen buttonνα βγαίνει λίγο φως από εκεί αλλά δε πιστεύω να Είναι τόσο τραγικό , ίσως είναι λίγο light bleed αλλά δεν είμαι Κ σίγουρος ίσως Είναι φυσιολογικό γιατί μόνο εκεί φαίνεται στο απόλυτο μαύρο κ πάλι λίγο. Αυτό που με έκανε εντύπωση είναι η θερμοκρασία που με λίγο πείραγμα έχω 37-38 είναι λογικό?

 

Αν σκεφτείς ότι εγώ με χρήση 3g και συνέχεια Internet, Facebook κτλ φτάνω 42 βαθμούς φυσιολογικό είναι.

Μόνο χθες το βράδυ στη δουλειά που ασχολήθηκα λίγο δεν ανέβασε πάνω από 38 αλλά είχε δροσιά έξω!

Huawei P30/Huawei mate 10 lite/Samsung Galaxy S6 /Lg Nexus 5 Black 5.0.1/Unlock bootloader/Root

Sony Xperia P Silver/ICS 4.0.4/Root

Sony Ericsson Xperia Neo V Silver/GB (Sold)

Sony Ericsson Xperia X8 Black/GingerDX 2.3.7

Link to comment
Share on other sites

Ευχαριστω πολυ φίλε , παρατήρησα εκεί που είναι τα onscreen buttonνα βγαίνει λίγο φως από εκεί αλλά δε πιστεύω να Είναι τόσο τραγικό , ίσως είναι λίγο light bleed αλλά δεν είμαι Κ σίγουρος ίσως Είναι φυσιολογικό γιατί μόνο εκεί φαίνεται στο απόλυτο μαύρο κ πάλι λίγο. Αυτό που με έκανε εντύπωση είναι η θερμοκρασία που με λίγο πείραγμα έχω 37-38 είναι λογικό?

 

Πρέπει να είναι μετρημένα στα δάχτυλα του ενός χεριού τα Nexus που δεν έχουν καθόλου Light bleed.. Εμένα έχει λίγο πάνω αριστερά.. Η LG σε αυτό δεν έκανε καθόλου καλή δουλειά..

Link to comment
Share on other sites

Ευχαριστώ πολύ παιδιά για τις απαντήσεις. Λίγο για την θερμοκρασία με ανησυχεί ,ερχόμενος απο iphone 5 μου φαίνεται οτι ζέστενετε παρα πολυ
Link to comment
Share on other sites

Ευχαριστώ πολύ παιδιά για τις απαντήσεις. Λίγο για την θερμοκρασία με ανησυχεί ,ερχόμενος απο iphone 5 μου φαίνεται οτι ζέστενετε παρα πολυ

Να μην σε ανησυχεί γιατί έχει thermal throttling εργοστασιακά. Με το που φτάσει ένα συγκεκριμένο επίπεδο θερμοκρασίας (63-65° αν θυμάμαι καλά), ρίχνει τον επεξεργαστή σε χαμηλότερη συχνότητα/χρήση πυρήνων μέχρι να επανέλθει. Στους custom kernel υπάρχει κ δυνατότητα για thermal throttling σε μεγαλύτερη/προκαθορισμένη από το χρήση θερμοκρασία.

Old noob, plays like a pro

[sIGPIC][/sIGPIC]

Link to comment
Share on other sites

Να μην σε ανησυχεί γιατί έχει thermal throttling εργοστασιακά. Με το που φτάσει ένα συγκεκριμένο επίπεδο θερμοκρασίας (63-65° αν θυμάμαι καλά), ρίχνει τον επεξεργαστή σε χαμηλότερη συχνότητα/χρήση πυρήνων μέχρι να επανέλθει. Στους custom kernel υπάρχει κ δυνατότητα για thermal throttling σε μεγαλύτερη/προκαθορισμένη από το χρήση θερμοκρασία.

 

Σε ευχαριστώ πολύ γιαβτο ενδιαφέρον. Να ρωτησω κάτι για την ιστορία ,ποια είναι η Νορμάλ θερμοκρασία περιπου χωρίς παιχνίδια με λίγο browsing η και τίποτα . εγώ παρατηρώ απο 30 μέχρι 37

Link to comment
Share on other sites

  • The title was changed to Συζητήσεις / Προβλήματα / Απορίες για τα Nexus 5 / 5X

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Επισκέπτης
Reply to this topic...

×   Pasted as rich text.   Paste as plain text instead

  Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

 Κοινοποίηση


×
×
  • Create New...