Jump to content

Συζητήσεις / Προβλήματα / Απορίες για τα Nexus 5 / 5X


aggelosn
 Κοινοποίηση

Τι πρόβλημα είχατε/έχετε στο Nexus 5 σας;  

301 members have voted

  1. 1. Τι πρόβλημα είχατε/έχετε στο Nexus 5 σας;

    • Νεκρά ή κολλημένα pixel
      20
    • "Κροτάλισμα" των Vol+/- και Power πλήκτρων
      37
    • Χαμηλή ένταση / κακή ποιότητα ήχου
      41
    • Πρόβλημα με το micro-USB καλώδιο
      9
    • Πρόβλημα με τη δόνηση
      9
    • Πρόβλημα με το σήμα
      31
    • Πρόβλημα με το LED
      18
    • Light bleeding
      15
    • Άλλο (αναφέρετε σε post)
      20
    • Κανένα
      101


Recommended Posts

σε ευχαριστω φιλε για την απαντηση ...αντε να δουμε...στην εξυπηρετηση μου ελεγαν οτι να ναι ...τελος παντων

 

Μια ζωή τα ίδια. Αφού δεν υπάρχει τίποτα που να δείχνει πειραγμένο, άστους να λένε. Καινούργια θα πάρεις.

OnePlus 5 | Galaxy nexus i9250 maguro

OOS | DU 11.2

Kernel : Flash 1.27 | stock

Root MagiskSU

Recovery : Twrp 3.2.0.0 | Twrp 3.2.0.0

Link to comment
Share on other sites

  • Απαντήσεις 908
  • Δημιουργία
  • Τελευταία απάντηση

Top Posters In This Topic

Δημοφιλείς μέρες

Top Posters In This Topic

Παιδιά μια ερώτηση για όποιον γνωρίζει... Μου έκλεισε το κινητό και δεν άναβε πριν κανένα δεκάλεπτο. Μετά από παρατεταμένο πάτημα κανένα τριανταλεπτο άνοιξε! Τρόμαξα και είπα ότι αυτό ήταν κάηκε... Είμαι στοκ με code blue kernel και xposed. Στο trickster είδα ότι δούλευαν όλες οι συχνότητες κάτι που το είδα για πρώτη φορά... Καμία γνώμη; έχει τύχει και σε κανέναν άλλον;
Link to comment
Share on other sites

ελεγε συνεχεια οτι μαλλον το πειραξα ...τραγικοι ..τουλαχιστον εχουν καλο service

Σε εμένα δειξανε οτι δεν έχουν και πολύ !!Μυ αλαξανε μιτρικη kai δεν δουλεύει το nfc και παιζει το φλας και μετα απο 2 εβδομαδες που περίμενα γτ δεν είχαν ανταλακτικο θα το ξαναστείλω

Link to comment
Share on other sites

Σε εμένα δειξανε οτι δεν έχουν και πολύ !!Μυ αλαξανε μιτρικη kai δεν δουλεύει το nfc και παιζει το φλας και μετα απο 2 εβδομαδες που περίμενα γτ δεν είχαν ανταλακτικο θα το ξαναστείλω

 

Στην απόδειξη που σου είχαν δώσει έγραφε πουθενά refurnished?

Link to comment
Share on other sites

φιλε εσυ τι επαθες και σου αλλαξαν μητρικη?

Αν εννοείς εμένα είχε ενα πρόβλημα με το μικρόφωνο έκανε ενα περίεργο ήχο χρατσ χρουτσ και λίγο bleeding kai το γνωστό θέμα με το video ..Φτιάξανε το ακουστικό ας πούμε και το bleeding αλλά δεν δουλεύει το nfc καιντωρα θα το ξαναστειλω

 

----- προσθήκη μηνύματος 7 λεπτά μετά την υποβολή του προηγούμενου -----

 

Στην απόδειξη που σου είχαν δώσει έγραφε πουθενά refurnished?

Τώρα που την είδα ναι το γράφει !!!Τι παει να πει αυτό τώρα ??

Link to comment
Share on other sites

Καλησπέρα παιδιά, μήπως αντιμετώπισε κάποιος light bleeding με την οθόνη του; Σήμερα παρατήρησα πως υπάρχει αρκετό bleeding επάνω δεξιά σε σημείο που κιτρινίζει. Είμαι σε περίοδο DOA και δε ξέρω εάν καλύπτεται από την LG ή όχι. Εάν κάποιος γνωρίζει. μπορεί να απαντήσει;

 

Μετά από 2+ εβδομάδες από το αρχικό post και κινητό δεν έχω ακόμα στα χέρια μου. DOA δεν βγήκε από την αλυσίδα κινητής τηλεφωνίας από όπου το αγόρασα διότι τους ενημέρωσαν από την Procordia ότι δεν βρίσκουν κανένα απολύτως πρόβλημα. Και διερωτώμαι πως γίνεται τρείς άνθρωποι να διαπιστώνουμε το πρόβλημα και το επίσημο service να μη διαπιστώνει κανένα απολύτως. Περίεργο!

Used: LG G2 - Nexus 5 - Motorola moto g (2014) - Samsung Galaxy S5 - LG G3 32Gb - LG G Flex 2 - LG G3 16Gb - Samsung Galaxy S6 32Gb - LG G4 32 Gb - Xiaomi redmi note 3 pro - Huawei P9 - Huawei P9 lite - Honor 7 lite - Samsung S7 edge -

Samsung S8 - Xiaomi Redmi Pro - Honor 8 - Samsung S7 - Honor 8 pro - Xiaomi Mi Mix 2 - Samsung Note 8 - Xiaomi redmi note 5 - Huawei P20 pro Now: Xiaomi mi8

Link to comment
Share on other sites

Τελικά ήρθε σήμερα το κινητό και παρόλα που το επίσημο service δε βρίσκει τίποτα στην οθόνη του, εγώ εξακολουθώ να βρίσκω και θα ανεβάσω και φωτογραφία προκειμένου να το δείτε και εσείς και να μου πείτε εάν το βλέπετε ή εάν εγώ είμαι τόσο ψείρας.

Used: LG G2 - Nexus 5 - Motorola moto g (2014) - Samsung Galaxy S5 - LG G3 32Gb - LG G Flex 2 - LG G3 16Gb - Samsung Galaxy S6 32Gb - LG G4 32 Gb - Xiaomi redmi note 3 pro - Huawei P9 - Huawei P9 lite - Honor 7 lite - Samsung S7 edge -

Samsung S8 - Xiaomi Redmi Pro - Honor 8 - Samsung S7 - Honor 8 pro - Xiaomi Mi Mix 2 - Samsung Note 8 - Xiaomi redmi note 5 - Huawei P20 pro Now: Xiaomi mi8

Link to comment
Share on other sites

Τελικά ήρθε σήμερα το κινητό και παρόλα που το επίσημο service δε βρίσκει τίποτα στην οθόνη του, εγώ εξακολουθώ να βρίσκω και θα ανεβάσω και φωτογραφία προκειμένου να το δείτε και εσείς και να μου πείτε εάν το βλέπετε ή εάν εγώ είμαι τόσο ψείρας.

Πω ρε φίλε, τι bleeding είναι αυτό; είναι εντελώς ξεκάθαρο ότι υπάρχει πρόβλημα. Έπρεπε εξαρχής να τους στείλεις και αυτή τη φωτογραφία.

spacer.png
Model: OnePlus 8T Lunar Silver 12/256 (kebab)
ROM: OxygenOS v11.0.11.11.KB05AA (Android 11)
Mods: Magisk v23 + Riru + LSPosed
Recovery: TWRP 3.5.2_11

Link to comment
Share on other sites

Πω ρε φίλε, τι bleeding είναι αυτό; είναι εντελώς ξεκάθαρο ότι υπάρχει πρόβλημα. Έπρεπε εξαρχής να τους στείλεις και αυτή τη φωτογραφία.

 

Το κακό είναι πως δε το είχα βγάλει φωτογραφία διότι έπρεπε να φύγω εκτός Αθηνών και δε προλάβαινα αλλά το θέμα δεν είναι να στείλει ο πελάτης - καταναλωτής φωτογραφία του προβλήματος, το ζήτημα είναι ότι θα πρέπει το εξειδικευμένο - εξουσιοδοτημένο service να εντοπίσει το πρόβλημα και να προβεί στις ανάλογες ενέργειες είτε επισκευής είτε στη δικιά μου περίπτωση επειδή ήμουν εντός περιόδου DOA σε αντικατάσταση και όχι να απαντά πως δεν εντοπίζει πρόβλημα.

Used: LG G2 - Nexus 5 - Motorola moto g (2014) - Samsung Galaxy S5 - LG G3 32Gb - LG G Flex 2 - LG G3 16Gb - Samsung Galaxy S6 32Gb - LG G4 32 Gb - Xiaomi redmi note 3 pro - Huawei P9 - Huawei P9 lite - Honor 7 lite - Samsung S7 edge -

Samsung S8 - Xiaomi Redmi Pro - Honor 8 - Samsung S7 - Honor 8 pro - Xiaomi Mi Mix 2 - Samsung Note 8 - Xiaomi redmi note 5 - Huawei P20 pro Now: Xiaomi mi8

Link to comment
Share on other sites

Απαραδεκτο το να μην βλεπουν αυτο το bleeding και να σου στελνουν πισω το κινητο!!!!Πρεπει να επιμείνεις μεχρι να σου κανουν αντικατασταση!!!

Samsung S8 Plus midnight black

Nexus 5 red 16GB

Rom Nougat 7.1 aosp [ pixel setup ]

TWRP : 3.0.2-0

Link to comment
Share on other sites

Το κακό είναι πως δε το είχα βγάλει φωτογραφία διότι έπρεπε να φύγω εκτός Αθηνών και δε προλάβαινα αλλά το θέμα δεν είναι να στείλει ο πελάτης - καταναλωτής φωτογραφία του προβλήματος, το ζήτημα είναι ότι θα πρέπει το εξειδικευμένο - εξουσιοδοτημένο service να εντοπίσει το πρόβλημα και να προβεί στις ανάλογες ενέργειες είτε επισκευής είτε στη δικιά μου περίπτωση επειδή ήμουν εντός περιόδου DOA σε αντικατάσταση και όχι να απαντά πως δεν εντοπίζει πρόβλημα.

Απλά επειδή είμαστε Ελλάδα, δε χρειάζεται μόνο να στείλεις φωτογραφία αλλά να γράψεις και ολόκληρο σύγγραμα να τους στείλεις για να τους πείσεις να στο φτιάξουν. Έτσι είχα κάνει κι εγώ με την motorola όταν το motorola milestone μου είχε ένα θέμα και 8/10 φορές που προσπαθούσα να το ανοίξω, έμπαινε στο bootloader menu. Μου είπαν απ' το τηλέφωνο "ε μια απλή επαναφορά του λογισμικού θα κάνουμε και θα φτιάξει" ενώ εγώ είχα κάνει 40 hard reset, φλασαρίσματα των stock rom μέσω του προγράμματος που χρησιμοποιούν κι αυτοί κι είχα δοκιμάσει ό,τι ROM υπήρχε από eclair μέχρι gingerbread. Τους λέω "όχι, έχω δοκιμάσει επαναφορά εργοστασιακών ρυθμίσεων πολλές φορές και δεν έφτιαξε, μάλλον πλακέτα πρέπει να αλλάξετε" κι έκατσα κι έγραψα μια σελίδα A4 εξηγώντας αναλυτικότατα το πρόβλημα πριν το στείλω. Στην τελική, το φτιάξανε και μου το έστειλαν σε 3 μέρες.

spacer.png
Model: OnePlus 8T Lunar Silver 12/256 (kebab)
ROM: OxygenOS v11.0.11.11.KB05AA (Android 11)
Mods: Magisk v23 + Riru + LSPosed
Recovery: TWRP 3.5.2_11

Link to comment
Share on other sites

Φίλε souliar αυτό ακριβώς θα κάνω. θα επιμείνω μόνο και μόνο για να μη μας (ως καταναλωτές) περνάνε για βλάκες και αδαής. Φίλε MaXAiRO διάβασα την εμπειρία που είχες με τη Motorola και μπράβο σου που κάθισες και εξήγησες στους κατά τα άλλα τεχνικούς ποιό ήταν το πρόβλημα σου και με ποιό τρόπο θα το έφτιαχναν αλλά δεν μπορώ να δεχθώ ότι πρέπει και για αυτό, οι καταναλωτές να παριστάνουν τους τεχνικούς. Εμένα πάντως ειλικρινά με πειράζει που μία πολύ καλή εταιρεία κατά τα λεγόμενα πολλών εδώ στο forum προέβει σε βιαστικό τεχνικό έλεγχο (για να τους δικαιολογήσω) και δε διαπίστωσε τεχνικό πρόβλημα.

Used: LG G2 - Nexus 5 - Motorola moto g (2014) - Samsung Galaxy S5 - LG G3 32Gb - LG G Flex 2 - LG G3 16Gb - Samsung Galaxy S6 32Gb - LG G4 32 Gb - Xiaomi redmi note 3 pro - Huawei P9 - Huawei P9 lite - Honor 7 lite - Samsung S7 edge -

Samsung S8 - Xiaomi Redmi Pro - Honor 8 - Samsung S7 - Honor 8 pro - Xiaomi Mi Mix 2 - Samsung Note 8 - Xiaomi redmi note 5 - Huawei P20 pro Now: Xiaomi mi8

Link to comment
Share on other sites

Οσον αφορα το δικο μου θεματακι παιδες με το ΙΜΕΙ που χαθηκε και δεν με πιστευαν οτι δε το πειραξα τελικα σημερα πηρα τηλ και μου ειπαν παει για αλλαγη πλακετας αλλα λογω ελλειψης ανταλλακτικων θα το παρω μαααλλον τελος αλλης εβδομαδας...Ελλαδισταν
Link to comment
Share on other sites

Ας συνεχίσουμε με το απαράδεκτο service της απαράδεκτης πλέον LG για εμένα και το τονίζω πρός αποφυγή παρεξηγήσεων. Σήμερα βρέθηκα στο χώρο της Procordia μετά από το email που έστειλα στην LG με τις ίδιες φωτογραφίες που παρέθεσα και σε προηγούμενο post. Αφού με υποδέχθηκε μία κυρία στη reception με ρώτησε πως θα μπορούσε να με βοηθήσει και αφού της εξήγησα τη προϊστορία μου ζήτησε να δεί το πρόβλημα, μάλιστα στην ερώτηση μου εάν είναι τεχνικός, μου έδωσε αρνητική απάντηση αλλά γνώριζε από προβλήματα. Τέλος πάντων έδωσα τόπο στην οργή και της έδειξα το πρόβλημα. Κατόπιν πήρε το κινητό και ανέβηκε στον ημιώροφο του καταστήματος προκειμένου να το δείξει στο τεχνικό. Μετά από 2 λεπτά κατέβηκε και μου είπε πως το κινητό είχε περάσει έλεγχο στις 29/07/14 και δεν είχε βρεθεί πρόβλημα και πως το φαινόμενο του light bleeding το αντιμετωπίζει όλη η σειρά LG Nexuw 5, πράγμα το οποίο δεν ευσταθεί εάν αναλογιστώ ότι το έχει φίλος μου και δε του παρουσίασε ούτε το παραμικρό ίχνος, όχι όπως το δικό μου. Τη ρώτησα εάν αυτό που μου ανέφερε, μπορούσε να μου το καταθέσει εγγράφως και ενυπόγραφος ως εταιρεία, προκειμένου και εγώ να μπορώ να το χρησιμοποιήσω και η απάντηση που πήρα, ήταν φυσικά αρνητική. Κατόπιν και αφού εγώ είχα γίνει κόκκινος από τη πίεση μου, άρχισε να μου λέει πως αυτοί δρούν κατόπιν κατευθύνσεων της LG Ελλάδος και πως το κινητό δε θα μπορούσε να βγεί DOA διότι δεν υπάρχει κάποιο πρόβλημα που να δυσχεραίνει την λειτουργία του αλλά ούτε να επισκευαστεί θα μπορούσε διότι ο τεχνικός όπως προανέφερα το είχε ήδη εξετάσει και δεν είχε βρεί τίποτα. Δε το συνέχισα, διότι θα έπρεπε από τα νεύρα μου από τις βλακείες που άκουγα ή να έβριζα ή να ερχόμουν σε πάλη με κάποιον από εκεί και δεν επιθυμούσα να βρισκόμουν με μήνυση, οπότε έφυγα. Στη συνέχεια κάλεσα το τμήμα εξυπηρέτησης πελατών της LG Ελλάδος προκειμένου να τους αναφέρω ότι είχε προηγηθεί. Αφού όπως ήταν αναμενόμενο δεν δέχθηκε ο υπάλληλος τα λεγόμενα της κυρίας στο service περί κατευθύνσεων στο τρόπο ελέγχου από την LG και περί γενικού φαινομένου του light bleeding στη σειρά Nexus 5, υποστήριξε και αυτός πως το κινητό μου δε παρουσίαζε κάποιο πρόβλημα κατόπιν της πιστοποιήσεως του τεχνικού ελέγχου που είχε προηγηθεί. Οπότε τον ρώτησα, ας υποθέσουμε πως δέχομαι ότι το κινητό κατά τη διάρκεια του ελέγχου δε παρουσίαζε πρόβλημα, από τις 29/07 έως και σήμερα έχουν μεσολαβήσει 6 ημέρες, οπότε αποκλείεται να το παρουσίασε στο μεσοδιάστημα από τη στιγμή που τους έστειλα και φωτογραφίες την 03/08 που το απεικονίζουν. Η απάντηση που έλαβα ήταν ότι δεν είναι καθόλου απίθανο αλλά θα έπρεπε να κάνω αίτηση, να το παραλάβουν και να το στείλουν στην εταιρεία από όπου μου είχαν αρνηθεί τον έλεγχο, λίγα λεπτά (Περίπου 5 διότι καλούσα μέσα από το αυτοκίνητο) νωρίτερα. Φυσικά και δε δέχτηκα να μείνω χωρίς κινητό για άλλη μία εβδομάδα το λιγότερο για να στείλω τη συσκευή μου για έλεγχο στο service που μου αρνήθηκε τον έλεγχο, λέγοντας μου πως ήδη είχε εξεταστεί πρίν 6 ημέρες και δεν είχε βρεθεί τίποτα απολύτως. Φυσικά και για το όλο περιστατικό, νιώθω πολύ θιγμένος ως καταναλωτής και σας παρέθεσα τα γεγονότα προκειμένου να βγάλετε τα συμπεράσματα σας για τον τρόπο λειτουργίας την εν λόγω εταιρείας. Για εμένα φυσικά, αυτή η εταιρεία έχει σβήσει ακόμα και εάν βγάλει το superduper κινητό. Σας ευχαριστώ πολύ που με ανεχτήκατε.

Used: LG G2 - Nexus 5 - Motorola moto g (2014) - Samsung Galaxy S5 - LG G3 32Gb - LG G Flex 2 - LG G3 16Gb - Samsung Galaxy S6 32Gb - LG G4 32 Gb - Xiaomi redmi note 3 pro - Huawei P9 - Huawei P9 lite - Honor 7 lite - Samsung S7 edge -

Samsung S8 - Xiaomi Redmi Pro - Honor 8 - Samsung S7 - Honor 8 pro - Xiaomi Mi Mix 2 - Samsung Note 8 - Xiaomi redmi note 5 - Huawei P20 pro Now: Xiaomi mi8

Link to comment
Share on other sites

Τι να πω ρε φιλέ πραγματικα κριμα,τόσο εμφανές πρόβλημα και αυτοι δεν το βλέπουν!

Samsung S8 Plus midnight black

Nexus 5 red 16GB

Rom Nougat 7.1 aosp [ pixel setup ]

TWRP : 3.0.2-0

Link to comment
Share on other sites

εμενα μου στελνουν πισω την συσκευη λογω ελλειψης πλακετας και θα την παρουν λεει μετα απο δυο εβδομαδες ξανα ...οτι να ναι...φιλε παρε τηλεφωνο την υποστηριξη καταναλωτων να δεις τι μπορει να γινει ..μην το αφησεις ετσι κανε χαμο
Link to comment
Share on other sites

Εμένα μου άλλαξαν πλακέτα και δεν δουλεύει το nfc και θα το ξαναστειλω αλλά και αλλα τελικά και η procodia
Link to comment
Share on other sites

  • 2 weeks later...

Καλησπερα παιδια, νεος εδω και αντιμετωπιζω ενα πολυ σοβαρο θεμα.

Ουτε μηνα δεν εχω που πηρα το nexus και σημερα μου εβγαλε ενα θεμα.

Το κινητο ειναι full stock και τρεχει ART.

Το εδωσα στο μικρο ξαδερφο να το ψαξει , να μπει Ιντερνετ κλπ και μολις τελειωσει του ειπα να κανει καθαρισμα την προσωρινη μνημη απο τις εφαρμογες.

Εεε εκει το βλαμμενο απο οτι μου ειπε (με βαρια καρδια το ειπε βεβαια αφου δεν ηθελε να το παραδεχτει) πατησε καταργηση των ενημερωσεων και απενεργοποιηση στις 2 εφαρμογες της Google (οχι παιχνιδια play, περιπτερο play , βιβλια κλπ). Google now και μια αλλη που δεν θυμαται πως λεγεται και αυτην εκανε ολη την ζημια (αν μπορειτε να βοηθησετε να θυμηθω ποια ειναι αυτοι που το εχουν στοκ , ειπε οτι ηταν 55mb χωρητικοτητας).

Η οθονη εγινε μαυρη και μονο τα κουμπια φαινονταν (πισω , αρχικη , ανοιχτες εφαρμογες). Ειχε προσβαση μονο στα κουμπια.

Το εκλεισε αλλα μετα δεν ανοιγε. Ανοιγει αλλα σταματαει εκει που βγαινουν τα 4 χρωματα πριν δωσεις κωδικο για την σιμ.

Δεν μπορω να καταλαβω τι εκανε.....

:wacko::wacko:

 

Ευχαριστω!

Link to comment
Share on other sites

Καλησπερα παιδια, νεος εδω και αντιμετωπιζω ενα πολυ σοβαρο θεμα.

Ουτε μηνα δεν εχω που πηρα το nexus και σημερα μου εβγαλε ενα θεμα.

Το κινητο ειναι full stock και τρεχει ART.

Το εδωσα στο μικρο ξαδερφο να το ψαξει , να μπει Ιντερνετ κλπ και μολις τελειωσει του ειπα να κανει καθαρισμα την προσωρινη μνημη απο τις εφαρμογες.

Εεε εκει το βλαμμενο απο οτι μου ειπε (με βαρια καρδια το ειπε βεβαια αφου δεν ηθελε να το παραδεχτει) πατησε καταργηση των ενημερωσεων και απενεργοποιηση στις 2 εφαρμογες της Google (οχι παιχνιδια play, περιπτερο play , βιβλια κλπ). Google now και μια αλλη που δεν θυμαται πως λεγεται και αυτην εκανε ολη την ζημια (αν μπορειτε να βοηθησετε να θυμηθω ποια ειναι αυτοι που το εχουν στοκ , ειπε οτι ηταν 55mb χωρητικοτητας).

Η οθονη εγινε μαυρη και μονο τα κουμπια φαινονταν (πισω , αρχικη , ανοιχτες εφαρμογες). Ειχε προσβαση μονο στα κουμπια.

Το εκλεισε αλλα μετα δεν ανοιγε. Ανοιγει αλλα σταματαει εκει που βγαινουν τα 4 χρωματα πριν δωσεις κωδικο για την σιμ.

Δεν μπορω να καταλαβω τι εκανε.....

:wacko::wacko:

 

Ευχαριστω!

 

Ίσως Δεν το γλιτώνεις το factory reset. Θα χάσεις όλα τα δεδομένα αλλά θα επανέλθει το τηλέφωνο.

OnePlus 5 | Galaxy nexus i9250 maguro

OOS | DU 11.2

Kernel : Flash 1.27 | stock

Root MagiskSU

Recovery : Twrp 3.2.0.0 | Twrp 3.2.0.0

Link to comment
Share on other sites

Δεν το γλυτωσα τελικα ρε πστμ.

Δεν ξερω τι εγινε και τι εκανε. Το κινητο γ@μουσε και εδερνε (γαλλικο 406) πριν....

Ελπιζω να μην βγαλει τιποτα αλλο.

Link to comment
Share on other sites

Δεν το γλυτωσα τελικα ρε πστμ.

Δεν ξερω τι εγινε και τι εκανε. Το κινητο γ@μουσε και εδερνε (γαλλικο 406) πριν....

Ελπιζω να μην βγαλει τιποτα αλλο.

 

Μα δεν εβγαλε κατι (μονο του). ;)

Link to comment
Share on other sites

  • The title was changed to Συζητήσεις / Προβλήματα / Απορίες για τα Nexus 5 / 5X

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Επισκέπτης
Reply to this topic...

×   Pasted as rich text.   Paste as plain text instead

  Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

 Κοινοποίηση

Ανακοινώσεις



×
×
  • Create New...