Διαθεσιμότητα και αγορά του LG G2

daospi
 Κοινοποίηση

τόσες μέρες κανει οταν το στελνει με dhl fedex κλπ. Tracking number ποτε πήρες; εγώ χθες παρήγγειλα και πήρα σήμερα

Κι εγώ σήμερα τα ξημερώματα πήρα track number. Χτες παρήγγειλα. Αλλά δε βγάζω άκρη με τι το έστειλε. Ξεκινάει απο EX00... Το δικο μου. Το mail που μου έστειλε λέει οτι αν ξεκινάει με νούμερα 0,8 η 5 έρχεται με το εκάστοτε courier.

• Απαντήσεις 3,1χιλ.
  • Δημιουργία
  • Τελευταία απάντηση

Top Posters In This Topic

Δημοφιλείς μέρες

Top Posters In This Topic

Έχει αναφερθεί πολλές φορές και εδώ μέσα...στέλνει μόνο UK

Samsung Galaxy S8

LG G4

Asus Transformer T100

Έχει αναφερθεί πολλές φορές και εδώ μέσα...στέλνει μόνο UK

Εγώ να κάνω μια ερώτηση που μου ήρθε φαεινή ιδέα μόλις τώρα ;

Το παραπάνω σιτε στέλνει μόνο uk .

Με την έγγραφη παίρνεις 10pounds φρεε κουπόνι.

Αρα τελική τιμη 410 € το ΚΙΝΗΤΟ το 32ari .

Μπορούμε να χρησιμοποιήσουμε την υπηρεσια f2me με το ανωτέρω site η οποία ειναι άκρως αξιόπιστη κ να μας έρθει Ελλάδα το ΚΙΝΗΤΟ

Τελικη τιμη με μεταφορικα θα βγει 450€ μάξιμουμ !!

Με ένα γρήγορο υπολογισμό θέλει 358£ η αγορα κ αποστολή στη διεύθυνση του f2me

2£ η έγγραφη στην f2me

20£ η αποστολή στην Ελλάδα

380£ σύνολο = 450€

Edited by supermario

Κρίμα για την ταλαιπωρία αλλά εφόσον υπάρχει η σωστή ανταπόκριση απο την άλλη πλευρά, ok. :)

δεν το ήξερα το digivire, είναι όντως τόσο καλό;

ck

Να ρωτήσω ποιός είναι ο πωλητής; Ενδιαφέρομαι κι εγώ να αγοράσω

LG G2 32GB Black

Samsung Galaxy S8

LG G4

Asus Transformer T100

δεν το ήξερα το digivire, είναι όντως τόσο καλό;

Λοιπόν, επειδή έχουν αναφερθεί διάφορα για το digivire, όπως πχ ότι δε δίνει απόδειξη, ότι δε στέλνει ευρωπαϊκό τηλέφωνο κλπ, παραθέτω το διάλογο που είχα μαζί τους στο ebay (διαβάζεται από κάτω προς τα πάνω). Σε συνδυασμό με το περιστατικό φίλου που λέει ότι ανταποκρίθηκαν αμέσως σε πρόβλημα της συσκευής του, θεωρώ ότι είναι αρκετά αξιόπιστοι. Σημειώνω ότι μου τόνισε πως δίνουν απόδειξη με ΙΜΕΙ κανονικά, και αν κάποιος αγόρασε από αυτούς και δεν πήρε απόδειξη με ΙΜΕΙ ζητάει συγγνώμη, και να τη ζητήσουν μέσω email στο site (όχι με chat) ή μέσω μηνύματος στο ebay:

Hi

Thank you for your reply and also for the in depth information regarding the case with the other members who have bought from DigiVire. I will be speaking to the team about this and will inform them of this. You as a customer are entitled to have a invoice with the IMEI. This is within your right to request so I apologize to the other buyers for the level of service they have received and what has been perceived from the forums.

The phones that are sourced by our suppliers are bought from many distributors over the world. As much as we try to buy European Models only (for warranty reasons), our suppliers do sometimes come across deals from the Asian market that are, price wise, better for our customers so we would like to pass on these great deals. I understand your point however that LG (Europe) in this case would not cover warranty if it is a Asian model phone, even though this does not affect the brilliant quality and features of the phone this can be quite frustrating if the customer would like to have this dealt with by themselves and from a local service repair centre. I can however tell you that we do deal with our warranty cases very quick and do try to minimize the time it takes for a phone to get repaired. My only option for you would be that if you really would like a European model, we can try to put in a request to have this sent to you, however it is not guaranteed so we would not like to make any promises on this.

I hope I have answered all your questions satisfactorily and if you need any further assistance please feel free to contact us. Again on my behalf if you could please apologize to those who have been affected and tell them to speak to me here on eBay if they require an invoice with the IMEI on it.

Regards

- digivire

To: digivire

Sent Date: Nov-12-13 13:18:14 PST

Dear digivire,

Thank you for your reply. I trust you that the phone will work perfectly in Europe, given that it is the D802 model. I am not challenging you about this.

I do though have a follow-up question regarding the model. If you are shipping the European model, i.e. the model destined for distribution in EU countries, then according to EU law I can go to any LG service point within the EU to deal with warranty issues.

On the other hand, if you are distributing say the Asian model, although the phone will work in Europe, the European service points of LG won't cover my warranty and as you said I will have to send the phone to you to deal with any issues. This will however result in extra delays, as sending the phone to the UK (to you) and receiving it back will take an additional say week, during which I will be left without a phone (all this in case there is something faulty with the device, which is not probable, but I want to be certain what I am buying).

So could you please confirm the model you are distributing, by providing let's say the model number? For example, model number LGD802.A6DEBK is the German one.

I am not saying that I won't buy from you if the model is not European, given that you offer a very competitive price, but I want to have all the data before I make my decision.

The conversation in the community forum is in Greek, a link won't help you. I will though ask the persons involved to contact you through ebay to resolve this, as what they refer to happened via live chat through your website.

In short what they said was that the package they received did not include an invoice, and when they requested one through your live chat, your employees did only send something very quick and dirty, without an IMEI on it, and refused to send one with the IMEI printed on it, always pointing out (politely) that this isn't a problem because you will be dealing with any warranty issues yourselves and the customer does not need an invoice with IMEI anyway

Thanks

To: farenight

Sent Date: Nov-12-13 09:59:16 PST

Hi

Thank you for your inquiry. We always send invoices if required so I am not sure who said that as we have never declined sending a invoice with the IMEI on displayed on the invoice. All we ask for is that we are contacted by email to request this. Can you please send the link to the forum so we may resolve this mix up if any customers are confused.

I will list everything here for you so you know what the Terms and Conditions are.

1. Warranty

The LG we sell has 2 year manufacture warranty. For warranty if you have any issues please contact us and we will deal with any issues within the first 2 years. All costs are covered by us so you will have the peace of mind knowing you will not have to pay any additional costs.

2. Version

All our phones work in Europe and we only ship goods which are fit for use and will have all the European languages for selection.

3. Delivery time

Currently delivery is 3-6 working days from the order as stated in the listing. However on this model they are constantly arriving in stock sometimes arriving to customers in 2 working days, however as stated we do ask customers to wait up to 6 working days for this to arrive.

4. Returns

We will grant a full refund of the product/s ordered (including delivery and payment surcharges), as long as the returned product/s are new and unused for reselling. We will not accept returned goods that are used, damaged or not suitable for resale. We will also decline goods that cannot be returned to their original state.

We guarantee you peace of mind while buying from us by allowing you to return and have a full refund on purchased product/s (including additional delivery and payment surcharges) as long as the return is justifiable.

Or-

If you are not satisfied with your purchased product, we are always prepared to aid you. We have a 14-days return policy with minimal conditions and completely free of additional charge.

If you have any further questions please feel free to contact us.

- digivire

To: digivire

Sent Date: Nov-12-13 03:17:54 PST

Dear digivire,

Hi. I am interested in the LG G2 32GB. The question I have is about the model you are selling. Is this the European one, i.e. will the warranty be covered by LG's service points in Europe, or is it the Asian model, in which case I will have to send it back to you alone if anything goes wrong? To be clear, the European model has this package originally (photo https://www.dropbox.com/s/mryx8q6ec0kxhar/CAM00003.jpg)

Another question I have is regarding the receipt/invoice. Some people in community forums in Greece who have bought from you have claimed that no receipt came with the package, and you used some excuses not to give a receipt (e.g. system failure etc.). You state explicitly in your page that the receipt is proof of warranty. If I buy from you, I want a confirmation that I will receive a receipt which will have the IMEI of the device clearly written on it.

Thanks

Edited by farenight
Iphone 7 plus 32GB

δεν πιστευω να μαs τσιμπισει το τελωνειο?

Έχει αναφερθεί το θέμα πολλάκις και στο παρόν thread, υπάρχει πάντα η πιθανότητα, και κανένας δεν μπορεί να σου εγγυηθεί ότι δεν θα συμβεί. Είναι το ρίσκο που παίρνεις παραγγέλνοντας εκτός Ε.Ε., ελπίζοντας ότι δεν θα χρειαστεί να πληρώσεις και τα επιπλέον import/duty/taxes charges.

Και πρέπει να πω ότι το συγκεκριμένο site μου έχει κάνει πολύ καλή εντύπωση, καταρχήν γιατί είτε είναι μορφωμένοι κινέζοι, είτε είναι άγγλοι/αμερικάνοι/αυστραλοί που κάνουν δουλειά από την Κίνα. Και κατά δεύτερον γιατί παρέχουν όλες τις πληροφορίες και φαίνεται ότι το αντιμετωπίζουν πολύ επαγγελματικά το θέμα "υποστήριξη" :cool:

Samsung Galaxy S8

LG G4

Asus Transformer T100

Προσωπική μου άποψη που φέρνω κινέζικα βαζετε απλο ταχυδρομείο... Θα καθυστερήσει 20-25 μέρες αλλά θα γλίτωσετε τα χειρότερα σε περιπτωση τελωνείου.

''Samsung Galaxy S7 Edge''

''Ipad mini 2''

απο digivire υπαρχει περιπτωση να πληρωσειs τελωνειο?

Όχι, το shipping πρέπει να είναι από Ευρώπη (από που ακριβώς δεν λένε, αυτοί δηλώνουν έδρα στη Μάλτα)

Samsung Galaxy S8

LG G4

Asus Transformer T100

πάντως παιδιά τα τηλεφωνα του κινέζου απ ότι κατάλαβα προορίζονται για χώρες ευρωπαικής ένωσης. αν ισχυσει εγγυηση απο την lg για τα 32αρια στην Ελλαδα θα ισχύει και για όσους πήραν απ τον κινέζο

- Samsung Galaxy SIII - Nokia Ν9 - HTC One Black - LG G2 - Xiaomi Hongmi

- iphone 5s space grey - Sony Xperia Z3 - Samsung Galaxy S6 - Iphone 6 Space Grey - Nexus 5x - Iphone 6s Space Grey - xiaomi mi9t pro - oneplus 5t - nexus 6p - realme gt master edition 

- Oneplus 12

Λοιπόν σήμερα μίλησα με έναν υπάλληλο στο Ελ. Βενιζέλος για την τύχη του δέματος μου. Λέω ήθελα να με ενημερώσετε για του που βρίσκεται το δέμα αν υπάρχει κάποιο πρόβλημα γιατί στο σύστημα των ΕΛΤΑ μου το βγάζει ότι είναι ακόμα αεροδρόμιο τελωνείο. Μου λέει ο ευγενέστατος κύριος: Κύριε μου το δέμα σας βρίσκεται στο Αεροδρόμιο από 10/11 δεν έχει περάσει ακόμα εκτελωνισμό. Λέω δεν μου έχει ξανά τύχει να περιμένω πάνω από 3 εργάσιμες για δέμα EMS και λέει ότι υπάρχει μεγάλος φόρτος και ότι υπάρχει μόνο ένας Εκτελωνιστής για αυτό υπάρχει και η καθυστέρηση. Λέω πόσο διάστημα υπολογίζεται να περάσει το δέμα και λέει μέχρι το τέλος της βδομάδας λογικά θα φύγει.

Και λέω εγώ τώρα πως γίνεται στην ίδια αποστολή με τον φίλο Polter να πέρασε αέρα το δικό του και εγώ να πάω για 4τη εργάσιμη.

Περίεργα τα πράματα... Αναμένουμε :worry::worry:

Edited by vwbestakos

Samsung Galaxy S24 Ultra 5G (SM-S928B/DS) (Snapdragon 8 Gen 3, 512GB, 12GB RΑΜ) Android 14 (OneUI v6.1). 

Samsung Galaxy Watch 4 LTE (SM-R875F) (Exynos W920, 16GB, 1.5GB RΑΜ) WearOS v4.0 (OneUI v5.0).

Λοιπών σήμερα μίλησα με έναν υπάλληλο στο Ελ. Βενιζέλος για την τύχη του δέματος μου. Λέω ήθελα να με ενημερώσετε για του που βρίσκεται το δέμα αν υπάρχει κάποιο πρόβλημα γιατί στο σύστημα των ΕΛΤΑ μου το βγάζει ότι είναι ακόμα τελωνείο. Μου λέει ο ευγενέστατος κύριος: Κύριε μου το δέμα σας βρίσκεται στο Αεροδρόμιο από 10/11 δεν έχει περάσει ακόμα εκτελωνισμό. Λέω δεν μου έχει ξανά τύχει να περιμένω πάνω από 3 εργάσιμες για δέμα EMS και λέει ότι υπάρχει μεγάλος φόρτος και ότι υπάρχει μόνο ένας Εκτελωνιστής για αυτό υπάρχει και η καθυστέρηση. Λέω πόσο διάστημα υπολογίζεται να περάσει το δέμα και λέει μέχρι το τέλος της βδομάδας λογικά θα φύγει.

Και λέω εγώ τώρα πως γίνεται στην ίδια αποστολή με τον φίλο Polter να πέρασε αέρα το δικό του και εγώ να πάω για 4τη εργάσιμη.

Περίεργα τα πράματα... Αναμένουμε :worry::worry:

Μπορεί όντως να "τσιμπήθηκε"....:confused: ....αλλά ποτέ δεν ξέρεις....

Samsung Galaxy S8

LG G4

Asus Transformer T100

Μπορεί όντως να "τσιμπήθηκε"....:confused: ....αλλά ποτέ δεν ξέρεις....

Αν τσιμπήθηκε όπως λες δεν έπρεπε να ενημερωθώ τουλάχιστον να ξέρω αν πληρώσω δασμούς ή όχι;

Samsung Galaxy S24 Ultra 5G (SM-S928B/DS) (Snapdragon 8 Gen 3, 512GB, 12GB RΑΜ) Android 14 (OneUI v6.1). 

Samsung Galaxy Watch 4 LTE (SM-R875F) (Exynos W920, 16GB, 1.5GB RΑΜ) WearOS v4.0 (OneUI v5.0).

παιζει να μη πέρασε οντως. κάθε μέρα τηλέφωνο απο δω και μπρος. αχ Ελλαδίτσα..

- Samsung Galaxy SIII - Nokia Ν9 - HTC One Black - LG G2 - Xiaomi Hongmi

- iphone 5s space grey - Sony Xperia Z3 - Samsung Galaxy S6 - Iphone 6 Space Grey - Nexus 5x - Iphone 6s Space Grey - xiaomi mi9t pro - oneplus 5t - nexus 6p - realme gt master edition 

- Oneplus 12

Αν τσιμπήθηκε όπως λες δεν έπρεπε να ενημερωθώ τουλάχιστον να ξέρω αν πληρώσω δασμούς ή όχι;

Αν το τσίμπησαν, τότε μπαίνει σε ένα queue προς έλεγχο από τον -έναν όπως σου είπαν- εκτελωνιστή των ΕΛΤΑ. Κοινώς ένα-ένα πάνε τα πακέτα, φαντάσου πόσα πρέπει να ελέγξει...εμένα σε αντίστοιχη περίπτωση με πήρε τηλέφωνο ο ίδιος ο εκτελωνιστής 4-5 μέρες μετά την άφιξη στο αεροδρόμιο για να του στείλω το χαρτί του paypal για να μην χάνει/ω/ουμε χρόνο, δηλαδή να υπολογίσει κατευθείαν το ποσό βάσει απόδειξης paypal και να στείλει το πακέτο μαζί με την χρέωση...

Για όσους ενδιαφέρονται, ακόμα και σε αυτή τη περίπτωση υπάρχει λύση (μέσω Paypal προφανώς) απλώς θα πρέπει να δεχτεί ο πωλητής να γίνει διπλή πληρωμή (με σημαντική έκπτωση στην μία εξ'αυτών ;) )...υπάρχει όμως σοβαρός κίνδυνος να τον μπλοκάρει το Paypal (και εσάς), γι'αυτό και δεν το κάνουν....

Samsung Galaxy S8

LG G4

Asus Transformer T100

Όχι αν είναι να μπλέξουμε καλύτερα να στείλω την απόδειξη. Έχω δει και κάποιους να πειράζουν και την απόδειξη του Paypal μακριά μία στραβή να γίνει τον ήπιες μετά.. Σε ένα κινητό άξιας 400€ με δηλωμένη αξία 90$ που είχα παραγγείλει πριν 3 χρόνια από ebay από Αμερική ήρθε ραβασάκι μαζί με το δέμα 100€ και δεν με πήρε κανένας τηλ. Βαριά 120 με 150 να δώσω η αξία βγαίνει 425€ με μεταφορικά δλδ 35% της αξίας του δέματος για τους δασμούς κάπου εκεί βγαίνει. Edited by vwbestakos

Όχι αν είναι να μπλέξουμε καλύτερα να στείλω την απόδειξη. Έχω δει και κάποιους να πειράζουν και την απόδειξη του Paypal μακριά μία στραβή να γίνει τον ήπιες μετά.. Σε ένα κινητό άξιας 400€ με δηλωμένη αξία 90$ που είχα παραγγείλει πριν 3 χρόνια από ebay από Αμερική ήρθε ραβασάκι μαζί με το δέμα 100€ και δεν με πήρε κανένας τηλ. Βαριά 120 με 150 να δώσω η αξία βγαίνει 425€ με μεταφορικά δλδ 35% της αξίας του δέματος για τους δασμούς κάπου εκεί βγαίνει.

Απλώς το αναφέρω σαν λύση, όποιος θέλει να την επιλέξει προφανώς παίρνει και το ρίσκο του (εγώ δεν την έχω επιλέξει ποτέ πάντως...). Το συνολικό ποσό πάει για την ακρίβεια 31,5% επί της συνολικής (αγορά+μεταφορικά) αξίας του πακέτου, είτε βάσει τιμολογίου/απόδειξης (αν υπάρχει μέσα στο κουτί, αλλιώς τηλέφωνο για να τη στείλετε εσείς) είτε βάσει γρήγορου/βιαστικού ελέγχου που κάνει ο εκτελωνιστής googleάροντας το όνομα της συσκευής στην χώρα προέλευσης.

Samsung Galaxy S8

LG G4

Asus Transformer T100

πάντως παιδιά τα τηλεφωνα του κινέζου απ ότι κατάλαβα προορίζονται για χώρες ευρωπαικής ένωσης. αν ισχυσει εγγυηση απο την lg για τα 32αρια στην Ελλαδα θα ισχύει και για όσους πήραν απ τον κινέζο

Ο κινέζος στέλνει την ασιατική έκδοση, γιατί τον ρώτησα. Και αν τύχει πρόβλημα, το στέλνεις πίσω στο Hong Kong.

Παραθέτω τον διάλογο που είχαμε στο ebay:

The phone we sell are Asian models. Item will come with our store's 12 months warranty, you can return it to Hong Kong if there is a problem.

If you have any other questions or concerns, please feel free to contact us.

Thank you!

DWI eBay

To: dwi-digital-cameras

Sent Date: Nov-11-13 08:34:03 PST

Dear dwi-digital-cameras,

I am from Greece I have a question.

I am interested in the LG G2 32GB.

I have a question about the model you are selling. Is this the European one, i.e. will the warranty be covered by LG's service points in Europe, or will I have to send it back to you if anything is wrong?

I have read about people in Greece who have bought from you; some of them have received the European model (photo https://www.dropbox.com/s/mryx8q6ec0kxhar/CAM00003.jpg) while others have received the Asian model. My only concern is the warranty.

Iphone 7 plus 32GB

απο digivire υπαρχει περιπτωση να πληρωσειs τελωνειο?

Όχι, από Αγγλία τα στέλνει.

He who controls the past,commands the future.He who commands the future,conquers the past.

Δυστυχως φιλε μου το θεμα θηκες,ειναι πονεμενη ιστορια.Δυσκολα βρισκεις και χωρις να ειναι καρακιτσαριο.Πρσωπικα αναγκαστηκα και παρηγγειλα sgp αφου περιμενω ηδη το refund απο rearth.Καπου ειχε παρει το ματι μου μια στο amazon.co.uk αλλα ηταν preorder.Γραψε lg g2 pouch και θα στη βγαλει νομιζω

http://www.amazon.co.uk/LG-G2-Genuine-Leather-Caseflex/dp/B00FFAR8Q4/ref=sr_1_1?ie=UTF8&qid=1384342542&sr=8-1&keywords=lg+g2+pouch

Ευχαριστω πολυ φιλε!!:)

Edit: Και μια ερωτηση...πατησα στο tracking των Ελτα και μου εβγαλε "ΠΑΡΑΛΑΒΗ ΑΠΟ ΠΕΛΑΤΗ ΣΤΟ ΕΞΩΤΕΡΙΚΟ 11/11/13, περιοχη IPS" αυτο τι σημαινει??

Εφτασε Βενιζελος??(αν ναι περιεργο γιατι στο αντιστοιχο κινεζικο tracking που εδωσε λιγες σελιδες πιο πριν ενας φιλος ελεγε οτι hadling to airline 12-11-13)

Sorry για το offtopic...

Edited by zaitsef87
Προσθηκη...

Ευχαριστω πολυ φιλε!!:)

Edit: Και μια ερωτηση...πατησα στο tracking των Ελτα και μου εβγαλε "ΠΑΡΑΛΑΒΗ ΑΠΟ ΠΕΛΑΤΗ ΣΤΟ ΕΞΩΤΕΡΙΚΟ 11/11/13, περιοχη IPS" αυτο τι σημαινει??

Εφτασε Βενιζελος??(αν ναι περιεργο γιατι στο αντιστοιχο κινεζικο tracking που εδωσε λιγες σελιδες πιο πριν ενας φιλος ελεγε οτι hadling to airline 12-11-13)

Sorry για το offtopic...

Σημαίνει ότι ο εκεί μεταφορέας το παρέλαβε από τον αποστολέα

Samsung Galaxy S8

LG G4

Asus Transformer T100