Jump to content

Οδηγός αποστολής αγορών από Κίνα [ΔΙΑΒΑΣΤΕ ΠΡΩΤΑ ΤΟΝ ΟΔΗΓΟ]


gerstavros2
 Κοινοποίηση

Recommended Posts

Το θέμα δεν είναι τι σου είπε κάποιος προϊστάμενος ενός γραφείου των ΕΛΤΑ, και αν αυτό αφορά σε συστημένα δέματα ή όχι (που πρόσθεσες τώρα), αν και το κείμενο των ΕΛΤΑ δεν διακρίνει τέτοιες περιπτώσεις, αλλά ο κατηγορηματικός τρόπος που διατυπώνεις την άποψή σου, σαν να είσαι ο μοναδικός κάτοχος της γνώσης.

 

Σου θυμίζω ότι, σε απάντηση του δικού μου σχολίου, για το ίδιο θέμα, έγραψες ότι "Στα ΕΛΤΑ της περιοχής μου κρατάνε το δέμα 10 εργάσιμες μέρες και όχι 20 που προαναφέρθηκε το έχω τεκμηρίωση πάμπολλες φορές", χωρίς να προβληματιστείς αν αυτό που έγραψα είναι σωστό ή όχι.

Ακόμη, χθες έγραψες "Η λύση είναι ότι δεν θα παραλάβεις ποτέ οπότε μετά από 10 εργάσιμες μέρες που συνήθως το κρατάνε στα ΕΛΤΑ θα σταλεί πίσω στο banggod" ενώ τα ΕΛΤΑ λένε ότι " μετά το πέρας των 20 ημερών, επιστρέφονται στο αρμόδιο ΓΕΤΑ εκτελωνισμού των ΕΛΤΑ, και κηρύσσονται αζήτητα ή επιστρέφονται στον αποστολέα υπό προϋποθέσεις", δηλαδή όπως απάντησα σε αντίστοιχο post.

 

Καλό είναι να είμαστε ενημερωμένοι και σίγουροι γιαυτό που θα γράψουμε, πριν σχολιάσουμε ένα άλλο post.

Link to comment
Share on other sites

  • Απαντήσεις 43,9χιλ.
  • Δημιουργία
  • Τελευταία απάντηση

Top Posters In This Topic

Το θέμα δεν είναι τι σου είπε κάποιος προϊστάμενος ενός γραφείου των ΕΛΤΑ, και αν αυτό αφορά σε συστημένα δέματα ή όχι (που πρόσθεσες τώρα), αν και το κείμενο των ΕΛΤΑ δεν διακρίνει τέτοιες περιπτώσεις, αλλά ο κατηγορηματικός τρόπος που διατυπώνεις την άποψή σου, σαν να είσαι ο μοναδικός κάτοχος της γνώσης.

 

Σου θυμίζω ότι, σε απάντηση του δικού μου σχολίου, για το ίδιο θέμα, έγραψες ότι "Στα ΕΛΤΑ της περιοχής μου κρατάνε το δέμα 10 εργάσιμες μέρες και όχι 20 που προαναφέρθηκε το έχω τεκμηρίωση πάμπολλες φορές", χωρίς να προβληματιστείς αν αυτό που έγραψα είναι σωστό ή όχι.

Ακόμη, χθες έγραψες "Η λύση είναι ότι δεν θα παραλάβεις ποτέ οπότε μετά από 10 εργάσιμες μέρες που συνήθως το κρατάνε στα ΕΛΤΑ θα σταλεί πίσω στο banggod" ενώ τα ΕΛΤΑ λένε ότι " μετά το πέρας των 20 ημερών, επιστρέφονται στο αρμόδιο ΓΕΤΑ εκτελωνισμού των ΕΛΤΑ, και κηρύσσονται αζήτητα ή επιστρέφονται στον αποστολέα υπό προϋποθέσεις", δηλαδή όπως απάντησα σε αντίστοιχο post.

 

Καλό είναι να είμαστε ενημερωμένοι και σίγουροι γιαυτό που θα γράψουμε, πριν σχολιάσουμε ένα άλλο post.

Το ξέρουμε όλοι πολύ καλά ότι στο δημόσιο αλλά λένε τα φεκ και οι νόμοι και άλλα γίνονται πραγματικά... Είχα ακριβώς μια ίδια εμπειρία με το παιδί παραπάνω και ο διευθυντής τον ΕΛΤΑ μου είπε αυτό για 10 εργάσιμες τώρα αν αυτό γίνεται μόνο στο τοπικό ΕΛΤΑ δεν φταίω εγώ σε κάτι ούτε παραπληροφορισα κάποιον μετέφερα το τι έγινε στην δικιά μου περίπτωση και ούτε αναγκάζω σε κανέναν να με ακούσει με το έτσι θέλω εδώ μοιραζόμαστε τις εμπειρίες μας...
Link to comment
Share on other sites

Το ξέρουμε όλοι πολύ καλά ότι στο δημόσιο αλλά λένε τα φεκ και οι νόμοι και άλλα γίνονται πραγματικά... Είχα ακριβώς μια ίδια εμπειρία με το παιδί παραπάνω και ο διευθυντής τον ΕΛΤΑ μου είπε αυτό για 10 εργάσιμες τώρα αν αυτό γίνεται μόνο στο τοπικό ΕΛΤΑ δεν φταίω εγώ σε κάτι ούτε παραπληροφορισα κάποιον μετέφερα το τι έγινε στην δικιά μου περίπτωση και ούτε αναγκάζω σε κανέναν να με ακούσει με το έτσι θέλω εδώ μοιραζόμαστε τις εμπειρίες μας...

 

Αρκετά ταλαιπωρήθηκε το νήμα με το θέμα αυτό και, προφανώς, δεν έχεις καταλάβει τίποτε από όσα έχω γράψει.

Καλή συνέχεια ...

Link to comment
Share on other sites

ήρθε και το σμσ από τα ελτα.

ΓαμQ το banngood.

 

Είπα στους μαλακ3σ μην το στείλτε δεν συμφωνώ.

Τα ζωα κάνουν οτι τους κατέβει.

Ενα μήνα ανταλλαγή email και τώρα ξανα τελωνεία και email με ολους .

Δεν μπορεί το paypal δηλαδή να έχει μια γραμμή για τέτοιες περιπτώσεις από την στιγμή που υπάρχουν τα email με τις συζητησεις..

Edited by drdedus
Link to comment
Share on other sites

παραγγελία 14/8 παρέλαβα σήμερα από banggood με pdm. Δεν νομίζω να έχω παραλάβει πιο γρήγορα
SONY EXPERIA NEOV. THL T200. LeTv X900+. Xiaomi Mi Max 3
Link to comment
Share on other sites

Σκέφτομαι να πάρω το oneplus 7 pro. Έλεγα να το πάρω από Gearbest. Τρόπος αποστολής που θα πρέπει να επιλέξω υποθέτω με priority line? Γενικά δουλεύει σωστά; Το τελωνείο το γλιτώνουμε; Αν περάσει τελωνείο, υπάρχει περίπτωση να πάρουμε τα λεφτά αυτά πίσω?

Από Banggood έλεγα να μην πάρω γιατί την έφαγα μια φόρα με τη λαλακια που είχαν κάνει (βέβαια τα πήρα τα λεφτά μου πίσω μετά από 2,5 μήνες μεσω paypal) αλλά συν της άλλης έβλεπα ότι υπήρξε θέμα πάλι αυτές τις μέρες με το priority και το είχαν βγάλει εκτός! τι πρόβλημα ήταν αυτό και τα τα πόσο μας επηρεάζει, εμάς δε ξέρω...

Καμιά καλύτερη επιλογή από αυτά τα δύο κινεζομάγαζα όμως δε βλέπω. Κάνω λάθος; εσείς τι προτείνετε;

Link to comment
Share on other sites

Καλησπέρα

 

Παραγγελία από Banggood.

Επέλεξα PDM και έκανα τη παραγγελία σήμερα.

Στα order details βγάζει:

Shipping Method: Priority Air Mail

Βλέπω ότι η χρέωση που μου έκανε στα μεταφορικά είναι η χρέωση που λέει για PDM.

 

Είναι όλα εντάξει?

Ρωτάω γιατί περίμενα στο Shipping Method να λέει PDM.

Αν έχει κάποιος παραγγελία με PDM που ήρθε safe από τελωνείο και μπορεί να δει τι λέει εκεί θα βόλευε.

Link to comment
Share on other sites

Εμένα πάντως από πιέσεις η παραγγελία γράφει πλέον refunded στο status στο banggood , και όταν επικοινωνισα μαζί τους μου είπαν να περιμένω 24 ώρες να φανούν στην τράπεζα, όμως έχουν περάσει τρεις μέρες και τίποτα λεφτά. η αξίωση όμως στο PayPal προχωρεί κανονικά και εντός 2-3 μέρες θα βγει η απάντηση.

 

Στάλθηκε από το Redmi Note 5 μου χρησιμοποιώντας Tapatalk

Το tracking έγινε updated...

 

 

 

7/1/19 18:08 - In Transit (HUB UK - LONGDON)

7/20/19 21:07 - In Transit (Nysa)

7/31/19 12:01 - In Transit (Nysa)

8/26/19 14:22 - Pickup Scan (Dobra Strykow)

Link to comment
Share on other sites

Ο διευθυντής του τοπικού ΕΛΤΑ μου είπε 10 εργάσιμες για τα συστημένα πακέτα. Τώρα αν λέει αρλούμπες δεν ευθύνομαι εγώ.
ευθυνεσαι όμως που τις αναπαράγεις!
Αν δεν κάνεις θυσίες για τις ιδέες σου ή εσύ δεν αξίζεις ή οι ιδέες σου. Έζρα Πάουντ
Link to comment
Share on other sites

Παιδιά η εμπειρία σας τι λέει? Έχω παραγγείλει αρκετές φορές από GB, BG κλπ αλλά με το κινητό από BG πρώτη φορά μου συμβαίνει και δε μπορώ να καταλάβω τι.

16 Aug 2019

12:15

Customs clearance completed FLYT EXPRESS

16 Aug 2019

11:02

Arrived at destination country FLYT EXPRESS

16 Aug 2019

03:41

The item is pre-advised to PostnL POSTNL - NETHERLANDS POST

16 Aug 2019

03:41

The item is pre-advised to PostnL FLYT EXPRESS

16 Aug 2019

00:16

Departed from original country FLYT EXPRESS

14 Aug 2019

14:57

Item in transit

Europe Processing center

FLYT EXPRESS

14 Aug 2019

08:56

Item dispatched.

Europe Processing center

FLYT EXPRESS

14 Aug 2019

06:53

Item in transit

Europe Processing center

FLYT EXPRESS

13 Aug 2019

17:55

Item received

Europe Processing center

Έστειλα και μήνυμα στην POSTNL στο Twitter και σχεδόν άμεσα μου απάντησαν αυτό:

Hello from the Netherlands and thank you for your message. We handle parcels and letters within the Netherlands. In some cases we are a gateway, if the parcels travels through our country, but I can not seem to find anything in our records that shows we had your parcels at any point. And even if we had, we would not be able to help you further. I advise you to contact your local post office. Kind regards, Jorin

Link to comment
Share on other sites

Το δέμα σου ταξίδεψε μέσα στην Κίνα με την Flyt και ενημερώθηκε η PostNL για την παραλαβή του και προώθηση στη χώρα προορισμού.

Από 16/8 μέχρι σήμερα έπρεπε να είχε προχωρήσει, όμως.

Μου θυμίζει ανάλογη περίπτωση που είχα με το ίδιο μαγαζί και κινητό και έμεινε 2 μήνες περίπου στην ίδια κατάσταση, αλλά ας ελπίσουμε ότι θα ξεκολλήσει το δικό σου.

Link to comment
Share on other sites

"τι απόδειξη" να στειλω στο τελωνείο που εσπασαν την αρχική παραγγελία σε 2 και έδωσαν τα χρήματα πισω για την μια.. ?

Άλλη απίθανη συνεννόηση τωρα με αυτούς με την μ@λ@κια του banggood.

Link to comment
Share on other sites

πάνω που ήλπιζα ότι δεν θα παραλάβω ποτέ μέσω Royal Shipments αφού από 31/07 είxε κολλήσει στην Nysa,έγινε update...

2019-08-27 04:04:00 Departure Scan (Dobra Strykow)

2019-08-26 22:43:05 Origin Scan (Dobra Strykow)

2019-08-26 14:22:52 Pickup Scan (Dobra Strykow)

2019-07-31 12:37:04 In Transit (Nysa)

2019-07-21 20:42:42 In Transit (HUB UK - LONGDON)

2019-07-18 17:58:11 In Transit (Leaving Hong Kong)

2019-07-16 11:46:11 In Transit (Arriving at the Hong Kong warehouse)

2019-07-10 20:50:36 System has accepted the order

2019-07-10 20:50:34 System is processing the order

2019-07-10 20:50:34 Request for shipping label

Link to comment
Share on other sites

πάνω που ήλπιζα ότι δεν θα παραλάβω ποτέ μέσω Royal Shipments αφού από 31/07 είxε κολλήσει στην Nysa,έγινε update...

2019-08-27 04:04:00 Departure Scan (Dobra Strykow)

2019-08-26 22:43:05 Origin Scan (Dobra Strykow)

2019-08-26 14:22:52 Pickup Scan (Dobra Strykow)

2019-07-31 12:37:04 In Transit (Nysa)

2019-07-21 20:42:42 In Transit (HUB UK - LONGDON)

2019-07-18 17:58:11 In Transit (Leaving Hong Kong)

2019-07-16 11:46:11 In Transit (Arriving at the Hong Kong warehouse)

2019-07-10 20:50:36 System has accepted the order

2019-07-10 20:50:34 System is processing the order

2019-07-10 20:50:34 Request for shipping label

 

Ναι. Δεν με βλέπω να παίρνω refund...

Link to comment
Share on other sites

Αγορά από Banggood στη οποία επέλεξα PDM αλλά στα order details γράφει Priority Air Mail.

Στάλθηκε σήμερα και το tracking είναι της μορφής LX.........NL

Πρώτη φορά βλέπω τέτοιο tracking

Είναι PDM ή μου έχουν κάνει βλακεία εκεί στο Banggood?

Κάποιος με παρόμοια εμπειρία?

Link to comment
Share on other sites

Ναι. Δεν με βλέπω να παίρνω refund...
Μετά από επικοινωνία με το chat, με ρώτησαν σχεδόν από μόνοι τους αν θελω full refund. Τους είπα ναι και μου απάντησαν ότι μέσα σε 48-72 ώρες θα έχει πιστωθει...

 

Για να δούμε...

 

Sent from my Nexus 5X using Tapatalk

Link to comment
Share on other sites

Αγορά από Banggood στη οποία επέλεξα PDM αλλά στα order details γράφει Priority Air Mail.

 

Στάλθηκε σήμερα και το tracking είναι της μορφής LX.........NL

 

Πρώτη φορά βλέπω τέτοιο tracking

 

Είναι PDM ή μου έχουν κάνει βλακεία εκεί στο Banggood?

 

Κάποιος με παρόμοια εμπειρία?

Ναι σωστό είναι και το νούμερο και η περιγραφή (priority Air mail) μέσα στην παραγγελία έτσι το αναφέρει το priority direct mail.
Link to comment
Share on other sites

Αγορά από Banggood στη οποία επέλεξα PDM αλλά στα order details γράφει Priority Air Mail.

Στάλθηκε σήμερα και το tracking είναι της μορφής LX.........NL

Πρώτη φορά βλέπω τέτοιο tracking

Είναι PDM ή μου έχουν κάνει βλακεία εκεί στο Banggood?

Κάποιος με παρόμοια εμπειρία?

Ναι σωστό είναι και το νούμερο και η περιγραφή (priority Air mail) μέσα στην παραγγελία έτσι το αναφέρει το priority direct mail.

Να προσθέσω επίσης ότι το tracking είναι της PostNL (Netherlands Post).

Παρακολουθείς το δέμα σου για αρχή μέσω της Flytexpress και από τη στιγμή που το παραλάβει η PostNL, μέσω οποιουδήποτε από τα 'κλασικά' tracking sites, όπως το 17track.net (και αυτό των ΕΛΤΑ, όταν φτάσει Ελλάδα, βεβαίως).

Link to comment
Share on other sites

Εγω ειχα παραγγείλει απο 19/07 ένα κινητό και 04/08 ένα ρολόϊ απο banggood με priority direct mail και δεν εμφανιζουν τίποτα τα tracking numbers ουτε στο 17track. Επικοινώνησα 2-3 φορές με banggood λενε θα με ειδοποιησουν αλλά τίποτα. Τι παίζει?8f7a73e5eef4520d7e11c7a8c8b1080c.jpg

 

Σε ανανεωση προηγουμενου ποστ μου ,ξαναεστειλα στο banggood email και η απαντηση τους ηταν η παρακατω

Thank you for your e-mail. We are glad to help you checking some details of your order.

Order number: 70129426
Dispatch date: July 20, 2019
Tracking code: LX********NL
Link to the tracking website: https://www.trackingmore.com/postnl-parcels-tracking.html?number=LX********NL 

Tracking information:
2019-07-24 03:10 The item is pre-advised to PostnL

The tracking information of this order will be updated at important logistics stations or once it arrives in your country. 
Deliveries might be delayed due to unavoidable conditions, like slower customs clearance procedures or poor weather conditions.

Best regards,

 

Aπο το tracking number παίρνω τα παρακατω. Μπορειτε να με πειτε τι γινεται ?

 

Απο το 17track

17track1.jpg

 

flytexpress

Fly-Express.jpg

 

PostNL

TrackNL1.jpg

Link to comment
Share on other sites

Καλημέρα σε όλους

 

Καταρχήν να σας πω ότι χτες παρέλαβα δεματάκι από gearbest για μια ακόμη φορά στις 21 μέρες από παραγγελία και 18 από αποστολή. Η χτεσινή ήταν με Belgium Registered. Αλλά και οι υπόλοιπες που έιναι με PDM στις 20 μέρες απο την παραγγελία (μέσος όρος) είναι στα χέρια μου. Μιλάμε πάντα για μικρές αγορές

 

Να πάμε και στο σημαντικό. Είπα να δοκιμάσω και banggood. Έκανα την αγορά και μου είχαν ημερομηνία αποστολής 15/08. Μετά μου την άλλαξαν (αφού πρώτα με ενημέρωσαν ότι δεν υπάρχει διαθεσιμότητα και στην ερωτηση αν θέλω refund απάντησα ΝΑΙ) σε 23/08.

Εφόσον θεωρητικά υπήρχε πλεον διαθεσιμότητα είπα ΟΚ. Όπως καταλάβατε, για να σας γράφω, ούτε στις 23/08 ειχα ενημέρωση για αποστολή του δέματος (αγορασμένο 1 αντικείμενο). Επειδή δεν έχω και ιδιαίτερη υπομονη να περιμένω μια φόρτωση που μου την αναβάλουν, μπορώ να κάνω claim στην paypal, ή και εδώ ισχύει η περίπτωση των 60 ημερών (από την παραγγελία αυτή τη φορά?)

 

Εννοείται ότι σήμερα το απόγευμα θα ξαναεπικοινωνήσω μαζί τους.... Δεν επικοινωνώ μέσω mail, αλλά μέσω live help

Εννοείται πως κρατάω screenshots και screenrecordings. Εννοείται επίσης ότι στη συνομιλία ζητάω να είναι σαφής με τις δηλώσεις και τις ημερομηνίες.

ThaBull

Link to comment
Share on other sites

Αν ανοίξεις θέμα στο paypal μέσα στην εκτιμώμενη ημερομηνία παράδοσης, θα το χάσεις αφού το οποιοδήποτε μαγαζί θα επικαλείται ότι το δέμα ταξιδεύει.

Αν δεν έχεις υπομονή στις αγορές από το εξωτερικό (τρίτες χώρες και πολύ περισσότερο από Κίνα), προσπάθησε να αγοράζεις είτε από ΕΕ είτε από Ελλάδα.

Link to comment
Share on other sites

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Επισκέπτης
Reply to this topic...

×   Pasted as rich text.   Paste as plain text instead

  Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

 Κοινοποίηση


×
×
  • Create New...