Jump to content

Οδηγός αποστολής αγορών από Κίνα [ΔΙΑΒΑΣΤΕ ΠΡΩΤΑ ΤΟΝ ΟΔΗΓΟ]


gerstavros2
 Κοινοποίηση

Recommended Posts

Μωρέ άσε τις λογικές και τις θεωρίες.

Πες μου εσύ πρακτικά τι περιμένεις να κερδίσεις με την καταγγελία στην ΕΕΤΤ.

Συγκεκριμένα πράγματα. Θα κερδίσω αυτό, αυτό κι αυτό. Όχι θεωρίες για το πως θα πάει μπροστά η χώρα και την καταναλωτική συνείδηση μπλα μπλα. Μαθηματική σκέψη, όχι θεωρητική.

Όταν κλέβαΜΕ τόσα χρόνια το κράτος αγοράζοντας προϊόντα αξίας και φέρνοντας τα στην Ελλάδα σαν "garden tools 15€" εκμεταλλευόμενοι την *********ποίηση του κρατικού μηχανισμού ήταν καλά ε; Τώρα καταγγελίες. Εννοείται ότι δεν υποστηρίζω τα ΕΛΤΑ ή τα τελωνεία που ακόμα μια φορά είναι απροετοίμαστα να εφαρμόσουν οποιαδήποτε αλλαγή (αλλαγή = εφαρμογή του νόμου).

Ούτε χαίρομαι φυσικά με τα παιδιά που έχουν πληρώσει τόσα λεφτά και είναι στον αέρα. Μακάρι να πάρουν τα προϊόντα τους γρήγορα και σε ακέραιη κατάσταση.

 

Εγώ δεν τρώω ξύλο γιατί ξέρω να αποφεύγω τις κακοτοπιές. Του φευγάτου η μάνα δεν έκλαψε ποτέ που λένε.;)

Σιγά μην κάτσω τώρα να παραγγείλω από Κίνα να περιμένω 2-3 μήνες για να γλιτώσω 5% της αξίας του προϊόντος (χάνοντας άλλα πράγματα παράλληλα).

 

Η ΕΕΤΤ ειναι μια "ανεξαρτητη αρχή" και ο εποπτικος μηχανισμός για τα ταχυδρομεία και τις τηλεπικοινωνίες. Θεωρεις ότι δεν λειτουργει ? Εχεις κανει χρηση και δεν ειχες αποτελεσμα ειτε για τις τις τηλεπικοινωνιες ειτε για τα ταχυδρομεία ?

Link to comment
Share on other sites

  • Απαντήσεις 43,9χιλ.
  • Δημιουργία
  • Τελευταία απάντηση

Top Posters In This Topic

Η ΕΕΤΤ ειναι μια "ανεξαρτητη αρχή" και ο εποπτικος μηχανισμός για τα ταχυδρομεία και τις τηλεπικοινωνίες. Θεωρεις ότι δεν λειτουργει ? Εχεις κανει χρηση και δεν ειχες αποτελεσμα ειτε για τις τις τηλεπικοινωνιες ειτε για τα ταχυδρομεία ?

 

Τι θα πει ανεξάρτητη αρχή; Ότι και καλά δεν υπάγονται σε κάποιο υπουργείο; ΟΚ. Από ποιον πληρώνονται; Στον ευρύτερο δημόσιο τομέα ανήκουν και πληρώνονται από το κράτος.

Πέρα από αυτό, δεν είπα ποτέ ότι δεν κάνουν σωστά της δουλειάς τους οι άνθρωποι.

Ας πάρουμε δεδομένο ότι την κάνουν. Τι θα μπορούσαν να κάνουν στην περίπτωση μας; Να πιάσουν από το αυτάκι τα ΕΛΤΑ και να ψάξουν το δέμα του Bayern7, του aanastasopoulos Κλπ? Δύσκολα. Απλά θα επιβεβαιώσουν ότι υπάρχει καθυστέρηση και αν υπάρχει κάποια νομοθεσία (δεν το ξέρω αυτό, ας μας πει όποιος ξέρει) η οποία να ορίζει ότι μέσα σε "τόσο" χρόνο οφείλει να παραδοθεί το δέμα, να τους ρίξουν ένα πρόστιμο. Το οποίο πρόστιμο θα πληρωθεί από τα ΕΛΤΑ (το κράτος) και θα πάει στο κράτος.:lol:

Δεν λέω μην κάνετε καταγγελία, κάντε. Πρακτικά, Π-Ρ-Α-Κ-Τ-Ι-Κ-Α μπορεί να μου πει κάποιος τι θα κερδίσει πέρα από κάποια ηθική δικαίωση.

Link to comment
Share on other sites

Θες να σου πω ένα τρόπο που σίγουρα ΠΡΑΚΤΙΚΑ δε θα κερδίσεις Τ-Ι-Π-Ο-Τ-Α; Όταν δεν κάνεις ΤΙΠΟΤΑ

Τι προτείνετε (εσείς); Τι πιστεύετε; Τι γίνεται; Οκτώμβρης το Μ να τονίζεται!

Μια πλήρης φόρτιση.

Link to comment
Share on other sites

Η απάντηση που παρακάλεσα να μην πάρω.:lol:

Άλλα λόγια να αγαπιόμαστε.

Βαριέμαι αφόρητα τους θεωρητικούς. Είμαι "οπαδός" της ρήσης "ένα γραμμάριο εφαρμογής αξίζει όσο ένας τόνος ιδεών".

Οπότε τέλος από μένα.

Καλή τύχη.:rolleyes:

Link to comment
Share on other sites

Δεν καταλαβαίνω για ποιόν λόγο προέκυψε διαφωνία με θεωρίες και πράξεις την στιγμή που θέλουμε το ίδιο. Επίσης η δράση είναι καλύτερη της μη δράσης.

 

@sixoremenos φαίνεται αρκετά ενδιαφέρουσα η ενέργεια που έκανες και ασχέτως αποτελέσματος σίγουρα είναι κάτι το οποίο μαζικά θα κινήσει τον τροχό προς την σωστή κατεύθυνση. Δηλώνω πως δεν γνωρίζω λεπτομέρειες και στις περισσότερες περιπτώσεις επειδή δεν γνωρίζουμε τα δικαιώματά μας αποδεχόμαστε μοιρολατρικά την κατάσταση.

 

Όσοι γνωρίζουν να μας ενημερώσουν για τις ενέργειες που έκαναν ή αν θέλουν ας φτιάξουν έναν μίνι οδηγό.

 

Sent from my CUBOT_MANITO using Tapatalk

Άραξε τη μέρα, άδραξε τη νύχτα!
Link to comment
Share on other sites

Όταν κλέβαΜΕ

Οτι και να σου πω ειναι λιγο. Εισαι αξιος της μοιρας σου σαν ελληνας

Τα κινητα μου: Motorola Krzr K1m, Samsung SGH-U600, Nokia 2710, Vodafone joy 845, Samsung gte1182, Zte v889s, Zte Geek v975, Xiaomi mi3, Xiaomi Redmi note 3 pro

Xiaomi σημαινει κεχρι

Link to comment
Share on other sites

Μπορεί κάποιος να βοηθήσει? Έχω παραγγελία από Αγγλία - Ebay αλλά το tracking number είναι διαφορετικό από τα συνηθισμένα και δεν αναγνωρίζεται από το Royal Mail όπως ενημέρωσε σαν τρόπο αποστολής ο πωλητής. Πως μπορώ να το εντοπίσω?

 

Edit: Το δεμα εντοπιστηκε και ευχαριστω για την αμεση βοηθεια απο το μελος pagouras7.:thanks:

Edited by matalos
Link to comment
Share on other sites

Μωρέ άσε τις λογικές και τις θεωρίες.

Πες μου εσύ πρακτικά τι περιμένεις να κερδίσεις με την καταγγελία στην ΕΕΤΤ.

Συγκεκριμένα πράγματα. Θα κερδίσω αυτό, αυτό κι αυτό. Όχι θεωρίες για το πως θα πάει μπροστά η χώρα και την καταναλωτική συνείδηση μπλα μπλα. Μαθηματική σκέψη, όχι θεωρητική.

Όταν κλέβαΜΕ τόσα χρόνια το κράτος αγοράζοντας προϊόντα αξίας και φέρνοντας τα στην Ελλάδα σαν "garden tools 15€" εκμεταλλευόμενοι την *********ποίηση του κρατικού μηχανισμού ήταν καλά ε; Τώρα καταγγελίες. Εννοείται ότι δεν υποστηρίζω τα ΕΛΤΑ ή τα τελωνεία που ακόμα μια φορά είναι απροετοίμαστα να εφαρμόσουν οποιαδήποτε αλλαγή (αλλαγή = εφαρμογή του νόμου).

Ούτε χαίρομαι φυσικά με τα παιδιά που έχουν πληρώσει τόσα λεφτά και είναι στον αέρα. Μακάρι να πάρουν τα προϊόντα τους γρήγορα και σε ακέραιη κατάσταση.

 

Εγώ δεν τρώω ξύλο γιατί ξέρω να αποφεύγω τις κακοτοπιές. Του φευγάτου η μάνα δεν έκλαψε ποτέ που λένε.;)

Σιγά μην κάτσω τώρα να παραγγείλω από Κίνα να περιμένω 2-3 μήνες για να γλιτώσω 5% της αξίας του προϊόντος (χάνοντας άλλα πράγματα παράλληλα).

 

ρε φιλε μιλας σοβαρα τωρα ? πραγματικα εχεις σπασει ολα τα κοντερ !!:X

Link to comment
Share on other sites

Μπορεί κάποιος να βοηθήσει? Έχω παραγγελία από Αγγλία - Ebay αλλά το tracking number είναι διαφορετικό από τα συνηθισμένα και δεν αναγνωρίζεται από το Royal Mail όπως ενημέρωσε σαν τρόπο αποστολής ο πωλητής. Πως μπορώ να το εντοπίσω?

 

Τracking Νumber : WIN0012GB40003463601

 

Ευχαριστώ.

 

κοιτα εδω ... http://track.winit.com.cn/tracking/Index/index

Link to comment
Share on other sites

Σε συνέχεια της προηγούμενης ανάρτησής μου που άναψε λίγο τα αίματα (καλό είναι αυτό) θα σας περιγράψω πώς "έδρασα" εγώ.

Αρχικά, έστειλα email στην εξυπηρέτηση πελατών των ΕΛΤΑ στο service@elta-net.gr με το tracking number του πακέτου, ρωτώντας τους πόσο καιρό θεωρούν ως εύλογο για να παραδοθεί ένα πακέτο εκτός Ε.Ε. από τη στιγμή άφιξής του στην Ελλάδα. Στο email είχα συμπεριλάβει τα πλήρη στοιχεία μου.

Η απάντηση ήρθε εντός 24ώρου με ενυπόγραφο email πληροφορώντας με ότι ο μέσος χρόνος παράδοσης είναι 30-40 ημέρες, χωρίς να διευκρινίζει εάν πρόκειται για εργάσιμες ή ημερολογιακές.

Τη συγκεκριμένη επικοινωνία την προώθησα στην ΕΕΤΤ μαζί με την καταγγελία που υπέβαλλα στο site τους, πάλι με τα πλήρη στοιχεία μου. Η ΕΕΤΤ πρωτοκόλλησε την καταγγελία και την απέστειλε στα ΕΛΤΑ με κοινοποίηση σε εμένα, ζητώντας εξηγήσεις εντός 10 εργασίμων. Τα ΕΛΤΑ απάντησαν στην ΕΕΤΤ με κοινοποίηση πάλι προς εμένα ότι έχει επιληφθεί του θέματος αρμόδιος υπάλληλος και θα απαντήσουν με νεώτερη επιστολή.

Εκεί έχω μείνει προς το παρόν.

Πιστεύω ότι κάπως έτσι θα έπρεπε να κινηθούμε αρχικά, χωρίς βέβαια μεγάλες προσδοκίες, αλλά με αποφασιστικότητα για τη διεκδίκηση των δικαιωμάτων μας. Εάν τα ΕΛΤΑ ή το Υπουργείο Οικονομικών έχουν αποφασίσει να αυξήσουν τα έσοδά τους, αυτό δεν πρέπει να γίνεται εις βάρος της ποιότητας παροχής των υπηρεσιών τους.

Ειρήνη υμίν! ☺

 

Edit. Όποιος ενδιαφέρεται, μπορεί να διαβάσει το ΦΕΚ Α' αρ. 44 του 2012. Αφορά την ΕΕΤΤ και τις υποχρεώσεις των ΕΛΤΑ και όχι μόνο.

Edited by sixoremenos
Link to comment
Share on other sites

Καλημέρα σε όλους.

Θα ήθελα την συμβουλή σας. Παρέλαβα πριν 2 μέρες ένα smartwatch από το BANGGOOD το όποιο έχει πρόβλημα τους έστειλα βίντεο φωτογραφίες κτλ και η απάντηση τους είναι η παρακάτω:

We have received the video,would you mind repairing it in local shop,that is convenient for you.Please ask the repair fee and tell us,if it is reasonable,we would like to refund to you,would you like to accept it?

Looking forward to your kind reply.

 

Έχει κανείς εμπειρία στο θέμα αυτό να μου πει τι να κάνω; Το έχω πληρώσει με PAYPAL.

Ευχαριστώ

Link to comment
Share on other sites

Καλημέρα σε όλους.

Θα ήθελα την συμβουλή σας. Παρέλαβα πριν 2 μέρες ένα smartwatch από το BANGGOOD το όποιο έχει πρόβλημα τους έστειλα βίντεο φωτογραφίες κτλ και η απάντηση τους είναι η παρακάτω:

We have received the video,would you mind repairing it in local shop,that is convenient for you.Please ask the repair fee and tell us,if it is reasonable,we would like to refund to you,would you like to accept it?

Looking forward to your kind reply.

 

Έχει κανείς εμπειρία στο θέμα αυτό να μου πει τι να κάνω; Το έχω πληρώσει με PAYPAL.

Ευχαριστώ

Πολύ απλα σου λενε αν θελεις να το δωσεις εδώ ελλαδα σε έναν τεχνικο να το επισκευασεις, και να τους πεις το κοστος της επισκευης, κι αν είναι λογικο ποσο γι αυτους, θα στο πληρωσουν. Σε ρωτάνε αν το δεχεσαι αυτό, η αν δεν το δεχεσαι, αν δεν θελεις αυτό πες τους όχι.
Link to comment
Share on other sites

Και μόλις πριν από μισή ώρα, έλαβα συστημένη επιστολή από τα ΕΛΤΑ με την απάντησή τους προς την ΕΕΤΤ. Αφού δίνουν το ιστορικό της πορείας του πακέτου, εξηγούν ότι η ευθύνη για τις καθυστερήσεις δεν ανήκει στα ΕΛΤΑ αλλά στην ΑΑΔΕ, λόγω της από 21/6/2017 εγκυκλίου της.

Κάνει επίσης λόγο για την προσπάθεια ομαλοποίησης της κατάστασης σε σύντομο χρονικό διάστημα.

Θα επαναλάβω στο σημείο αυτό ότι νομίζω πως πρέπει να ξεκινήσουν κάποιας μορφής έγγραφες καταγγελίες ή παράπονα. Ίσως να είναι καλύτερα τα παράπονα να απευθύνονται στα ΕΛΤΑ και την ΑΑΔΕ, με κοινοποίηση στην ΕΕΤΤ. Η ΑΑΔΕ έχει το μεγαλύτερο μερίδιο ευθύνης, αλλα και τα ΕΛΤΑ, αφού εισπράττουν τέλη εκτελωνισμού, πρέπει να αυξήσουν το προσωπικό τους για τη γρηγορότερη διεκπεραίωση. Επίσης, υποχρεούνται στην κατάρτιση Χάρτη Υποχρεώσεων (Χ.Υ.Κ.) με σαφή περιγραφή της διαδικασίας χειρισμού των πακέτων, με χρόνους διεκπεραίωσης.

Πιστεύω ότι τις καταγγελίες τις θέλουν (ακόμα κι αν ακούγεται οξύμωρο) και τα ίδια τα ΕΛΤΑ, αφού έχουν βρεθεί στο μάτι του κυκλώνα, χωρίς να ευθύνονται.

Τέλος, ξέρω από εντός ότι πολλοί από εμάς παίρνουν τηλέφωνα και μπινελικιάζουν στο Υπουργείο του Σπίρτζη. Το αρμόδιο όμως Υπουργείο είναι αυτό του Παππά. Αν και τα μπινελίκια ούτε είναι αποτελεσματικά, ούτε και πολιτισμένα...

Link to comment
Share on other sites

Και μόλις πριν από μισή ώρα, έλαβα συστημένη επιστολή από τα ΕΛΤΑ με την απάντησή τους προς την ΕΕΤΤ. Αφού δίνουν το ιστορικό της πορείας του πακέτου, εξηγούν ότι η ευθύνη για τις καθυστερήσεις δεν ανήκει στα ΕΛΤΑ αλλά στην ΑΑΔΕ, λόγω της από 21/6/2017 εγκυκλίου της.

Κάνει επίσης λόγο για την προσπάθεια ομαλοποίησης της κατάστασης σε σύντομο χρονικό διάστημα.

Θα επαναλάβω στο σημείο αυτό ότι νομίζω πως πρέπει να ξεκινήσουν κάποιας μορφής έγγραφες καταγγελίες ή παράπονα. Ίσως να είναι καλύτερα τα παράπονα να απευθύνονται στα ΕΛΤΑ και την ΑΑΔΕ, με κοινοποίηση στην ΕΕΤΤ. Η ΑΑΔΕ έχει το μεγαλύτερο μερίδιο ευθύνης, αλλα και τα ΕΛΤΑ, αφού εισπράττουν τέλη εκτελωνισμού, πρέπει να αυξήσουν το προσωπικό τους για τη γρηγορότερη διεκπεραίωση. Επίσης, υποχρεούνται στην κατάρτιση Χάρτη Υποχρεώσεων (Χ.Υ.Κ.) με σαφή περιγραφή της διαδικασίας χειρισμού των πακέτων, με χρόνους διεκπεραίωσης.

Πιστεύω ότι τις καταγγελίες τις θέλουν (ακόμα κι αν ακούγεται οξύμωρο) και τα ίδια τα ΕΛΤΑ, αφού έχουν βρεθεί στο μάτι του κυκλώνα, χωρίς να ευθύνονται.

Τέλος, ξέρω από εντός ότι πολλοί από εμάς παίρνουν τηλέφωνα και μπινελικιάζουν στο Υπουργείο του Σπίρτζη. Το αρμόδιο όμως Υπουργείο είναι αυτό του Παππά. Αν και τα μπινελίκια ούτε είναι αποτελεσματικά, ούτε και πολιτισμένα...

 

Φίλε μου απλά... RESPECT !! Για το ήθος σου, τις κινήσεις σου, τον τρόπο σκέψης και τον τρόπο αντίδρασης σου. Είσαι από τοις ελάχιστες περιπτώσεις που δίνουν ένα στίγμα ελπίδας σ' αυτό τον τόπο... ;)

Stay alive, keep riding

Nokia 7110 > Sony Er. Z1010 > Nokia N95 > Nokia 701 > iNew V3 > LG V10 > 1+ 8 pro

Χάρης

Link to comment
Share on other sites

Αν δεν εβλεπα οτι ειχες το profile σου απο το 2003, θα ελεγα οτι εισαι κανενα 13χρονο. Καθεσε και λες αυτα τα πραγματα την στιγμη που ο κοσμος πληρωνει 100 ανηπαρκτους φορους(το αεπ της χωρας μας χτιζεται απο αυτους, ελεος) , και σαν να μην εφτανε αυτο, βαζουνε και φορους στα ελτα τη στιγμη που χωρες οπως uk και ολλανδια δν εχουν τιποτα, και μας λες οτι κλεβαμε εμεις το κρατος? Δν θελω ουτε καν να δω αλλα μηνυματα σου, εχω πραγματικα αηδιασει.

 

Μονο Ολλανδια και Αγγλια; Ολη η ευρωπη σχεδον. Λεγοντας σχεδον εκτος απο το μπανανισταν

Link to comment
Share on other sites

@ sixoremenos μπραβο σου φιλε !!!!

 

να πω κατι να σπασει λιγο το κλιμα ........9 μερες εκανε το δεμα να ερθει απο κινα στο βελγιο !!! οι φιλοι μας οι κινεζοι με τα ποδηλατα το φερνουν ? :)

Link to comment
Share on other sites

Και μόλις πριν από μισή ώρα, έλαβα συστημένη επιστολή από τα ΕΛΤΑ με την απάντησή τους προς την ΕΕΤΤ. Αφού δίνουν το ιστορικό της πορείας του πακέτου, εξηγούν ότι η ευθύνη για τις καθυστερήσεις δεν ανήκει στα ΕΛΤΑ αλλά στην ΑΑΔΕ, λόγω της από 21/6/2017 εγκυκλίου της.

Κάνει επίσης λόγο για την προσπάθεια ομαλοποίησης της κατάστασης σε σύντομο χρονικό διάστημα.

Θα επαναλάβω στο σημείο αυτό ότι νομίζω πως πρέπει να ξεκινήσουν κάποιας μορφής έγγραφες καταγγελίες ή παράπονα. Ίσως να είναι καλύτερα τα παράπονα να απευθύνονται στα ΕΛΤΑ και την ΑΑΔΕ, με κοινοποίηση στην ΕΕΤΤ. Η ΑΑΔΕ έχει το μεγαλύτερο μερίδιο ευθύνης, αλλα και τα ΕΛΤΑ, αφού εισπράττουν τέλη εκτελωνισμού, πρέπει να αυξήσουν το προσωπικό τους για τη γρηγορότερη διεκπεραίωση. Επίσης, υποχρεούνται στην κατάρτιση Χάρτη Υποχρεώσεων (Χ.Υ.Κ.) με σαφή περιγραφή της διαδικασίας χειρισμού των πακέτων, με χρόνους διεκπεραίωσης.

Πιστεύω ότι τις καταγγελίες τις θέλουν (ακόμα κι αν ακούγεται οξύμωρο) και τα ίδια τα ΕΛΤΑ, αφού έχουν βρεθεί στο μάτι του κυκλώνα, χωρίς να ευθύνονται.

Τέλος, ξέρω από εντός ότι πολλοί από εμάς παίρνουν τηλέφωνα και μπινελικιάζουν στο Υπουργείο του Σπίρτζη. Το αρμόδιο όμως Υπουργείο είναι αυτό του Παππά. Αν και τα μπινελίκια ούτε είναι αποτελεσματικά, ούτε και πολιτισμένα...

 

Ευχαριστώ πραγματικά για την προσπάθειά σου!!

Link to comment
Share on other sites

Παιδιά τα φώτα σας

αυτή είναι η κατάσταση μέχρι σήμερα ενός δέματος από Κίνα.

1/11/2017, 14:51:37 ΕΛΛΑΔΑ-ΑΕΡΟΛΙΜΕΝΑΣ ΑΘΗΝΩΝ(ΚΑΤ) ΕΚΦΟΡΤΩΣΗ ΑΠΟ ΜΕΤΑΦΟΡΙΚΟ ΜΕΣΟ

Σε τηλεφωνική επικοινωνία που είχα με τα ΕΛΤΑ μου είπαν οτι βρίσκεται στο αεροδρόμιο και περιμένουν να το περάσουν τελωνείο και εκεί θα δουμε αν θα το ελευθερώσουν ή θα χρειαστεί να πληρώσω δασμούς.

Πότε υπολογίζετε οτι θα γίνει αυτή η διαδικασία? επιδή ήδη κοντεύει 1 μηνα εκεί. Θα με ειδοποιήσουν όταν βρίσκεται στο τελωνείο?

Υπάρχει κανένα τηλέφωνο που να μπορώ να απευθυνθώ εκεί στο αεροδρόμιο?

ΕΥΧΑΡΙΣΤΩ ΠΟΛΥ

Link to comment
Share on other sites

Παιδιά τα φώτα σας

αυτή είναι η κατάσταση μέχρι σήμερα ενός δέματος από Κίνα.

1/11/2017, 14:51:37 ΕΛΛΑΔΑ-ΑΕΡΟΛΙΜΕΝΑΣ ΑΘΗΝΩΝ(ΚΑΤ) ΕΚΦΟΡΤΩΣΗ ΑΠΟ ΜΕΤΑΦΟΡΙΚΟ ΜΕΣΟ

Σε τηλεφωνική επικοινωνία που είχα με τα ΕΛΤΑ μου είπαν οτι βρίσκεται στο αεροδρόμιο και περιμένουν να το περάσουν τελωνείο και εκεί θα δουμε αν θα το ελευθερώσουν ή θα χρειαστεί να πληρώσω δασμούς.

Πότε υπολογίζετε οτι θα γίνει αυτή η διαδικασία? επιδή ήδη κοντεύει 1 μηνα εκεί. Θα με ειδοποιήσουν όταν βρίσκεται στο τελωνείο?

Υπάρχει κανένα τηλέφωνο που να μπορώ να απευθυνθώ εκεί στο αεροδρόμιο?

ΕΥΧΑΡΙΣΤΩ ΠΟΛΥ

 

εμένα είναι πιο πριν εκεί..

ΕΚΦΟΡΤΩΣΗ ΑΠΟ ΜΕΤΑΦΟΡΙΚΟ ΜΕΣΟ 26-10-2017 06:13 ΕΛΛΑΔΑ-ΑΕΡΟΛΙΜΕΝΑΣ ΑΘΗΝΩΝ(ΚΑΤ)

Link to comment
Share on other sites

Καλησπέρα στην παρέα,

Θέλω τα φώτα σας μιας και από οτι διαβάζω εδώ μέσα επικρατεί ένας χαμός με αγορές από εξωτερικό.

Θέλω να αγοράσω το παρακάτω κινητό για την γυναίκα μου

https://www.geekbuying.com/item/LeTV-LeEco-Le-Max-2-X820-4GB-32GB-Smartphone---Rose-Gold-374437.html

 

δεν με ενδιαφέρει κατάστημα

πως και από πού και ποιο κατάστημα προτείνετε έτσι ώστε να έχω τις λιγότερες πιθανότητες να μην αργήσει κάνα 3μηνο και να μην περάσει από τελωνείο.

 

Σας ευχαριστώ

Link to comment
Share on other sites

Καλησπέρα στην παρέα,

Θέλω τα φώτα σας μιας και από οτι διαβάζω εδώ μέσα επικρατεί ένας χαμός με αγορές από εξωτερικό.

Θέλω να αγοράσω το παρακάτω κινητό για την γυναίκα μου

https://www.geekbuying.com/item/LeTV-LeEco-Le-Max-2-X820-4GB-32GB-Smartphone---Rose-Gold-374437.html

 

δεν με ενδιαφέρει κατάστημα

πως και από πού και ποιο κατάστημα προτείνετε έτσι ώστε να έχω τις λιγότερες πιθανότητες να μην αργήσει κάνα 3μηνο και να μην περάσει από τελωνείο.

 

Σας ευχαριστώ

Απο banggood και με priority. Υπολόγιζε 1.5 μηνα

Τα κινητα μου: Motorola Krzr K1m, Samsung SGH-U600, Nokia 2710, Vodafone joy 845, Samsung gte1182, Zte v889s, Zte Geek v975, Xiaomi mi3, Xiaomi Redmi note 3 pro

Xiaomi σημαινει κεχρι

Link to comment
Share on other sites

Πολύ νομίζω του λες...

13-11 παραγγελία και είναι από σήμερα στο Κ.Δ. ΑΤΤΙΚΗΣ,φαντάζομαι από βδομάδα θα το έχω. Βέβαια πλησιάζουν και οι γιορτές,ήταν κ η black Friday..Πάντα priority line..Βασικό..

Απο banggood και με priority. Υπολόγιζε 1.5 μηνα
Link to comment
Share on other sites

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Επισκέπτης
Reply to this topic...

×   Pasted as rich text.   Paste as plain text instead

  Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

 Κοινοποίηση


×
×
  • Create New...