Jump to content

Περί... Nova γενικά


ng78
 Κοινοποίηση

Recommended Posts

43 minutes ago, aektzhs 1 said:

Σε συνέχεια του θέματος με τα προβλήματα στο VDSL 100 τους πήρα σήμερα τηλ στο 13700 και δεν βλέπουν κάτι. Τους είπα την όλη ιστορία με τον γείτονα και γενικά με την Vodafone που σερνόταν και έστειλαν από την Vodafone τεχνικό του ΟΤΕ και από τότε λύθηκαν τα προβλήματα και μου είπαν ότι δεν μπορούν να ξέρουν τι κινήσεις έχουν γίνει και αν ξαναυπάρξει πρόβλημα να τους τα αναφέρω ξανά. Τους είπα αν μπορούν να στείλουν τεχνικό και μου είπαν ότι δεν γίνεται καθώς πρέπει να το δηλώσω βλάβη(!). Εκεί αρχίζω και τα παίρνω,αλλά με ήρεμο και ευγενικό τρόπο λέω στην κοπέλα:" Συγγνώμη δεν το έχετε δηλώσει δύο φορές που το έχω αναφέρει;". Μου απάντησε ένα τυπικό "Πάντοτε λαμβάνουμε υπόψη τα θέματα των συνδρομητών μας". Δεν ανεβάζω τους τόνους και ζητάω την δήλωση του θέματος ως βλάβη και μου απαντάει ότι θα δρομολογήσει την καταχώρηση ως βλάβη και θα με καλέσει σε πολύ λίγο. Μετά από ένα εικοσάλεπτο με καλεί και μου ζητάει τον κωδικό βλάβης ο οποίος ενώ θα έπρεπε να έχει έρθει μέσα στο εικοσάλεπτο δεν είχε έρθει ακόμα. Ξανακάνει η κοπέλα την διαδικασία με επιτυχία αυτήν την φορά και μου λέει θα θέλατε να σας εξυπηρετήσω σε κάτι άλλο;;;;(!). Της απαντάω" Αίτημα για τεχνικό στείλατε;;;;"Μου λέει ότι ΘΑ δρομολογήσει το αίτημα για τεχνικό σε δεύτερο χρόνο και της ζήτησα να το πράξει τώρα και απάντησε θετικά. Ακόμα δεν έχει γίνει κάποια κίνηση για τεχνικό(ενημέρωση με μήνυμα). Θα περιμένω. Η συγκεκριμένη εμπειρία δεν μου άφησε και τις καλύτερες εντυπώσεις και συγκριτικά με την αντιμετώπιση της Vodafone(που βέβαια τώρα ξύπνησε η vf)μου φάνηκε αρκετά υποδεέστερη

ΥΓ:Πρώτη φορά έχω αρνητική εντύπωση από την εξυπηρέτηση της εταιρείας 

Τι να πω…δεν περίμενα τέτοια αντιμετώπιση να διαβάσω στη σταθερή. Όσες φορές τους χρειάστηκα έτρεξαν άμεσα τις διαδικασίες.

Edited by Nikolas14

My list of Devices: 2012 ZTE Blade 2, 2014: ZTE Blade 3, Galaxy S Duos 2 2015: Switch to Windows Phone Lumia 535, 2016: Moving to iOS with iPhone 5s, 2018: Back to Android Redmi 5 Plus, 2019: Xiaomi Redmi Note 7, 2020: iPhone SE 2020 , 2022: iPhone 13, 2023: iPhone 14 Pro 

Tablets: iPad 9th Gen 64GB WiFi 

Mobile: What’s Up+ Nova Unlimited All

Σταθερή: Cosmote 100/10 FTTH, Nova 200/20 FTTH, Cosmote Adsl 24

Link to comment
Share on other sites

5 ώρες πριν, aektzhs 1 said:

Σε συνέχεια του θέματος με τα προβλήματα στο VDSL 100 τους πήρα σήμερα τηλ στο 13700 και δεν βλέπουν κάτι. Τους είπα την όλη ιστορία με τον γείτονα και γενικά με την Vodafone που σερνόταν και έστειλαν από την Vodafone τεχνικό του ΟΤΕ και από τότε λύθηκαν τα προβλήματα και μου είπαν ότι δεν μπορούν να ξέρουν τι κινήσεις έχουν γίνει και αν ξαναυπάρξει πρόβλημα να τους τα αναφέρω ξανά. Τους είπα αν μπορούν να στείλουν τεχνικό και μου είπαν ότι δεν γίνεται καθώς πρέπει να το δηλώσω βλάβη(!). Εκεί αρχίζω και τα παίρνω,αλλά με ήρεμο και ευγενικό τρόπο λέω στην κοπέλα:" Συγγνώμη δεν το έχετε δηλώσει δύο φορές που το έχω αναφέρει;". Μου απάντησε ένα τυπικό "Πάντοτε λαμβάνουμε υπόψη τα θέματα των συνδρομητών μας". Δεν ανεβάζω τους τόνους και ζητάω την δήλωση του θέματος ως βλάβη και μου απαντάει ότι θα δρομολογήσει την καταχώρηση ως βλάβη και θα με καλέσει σε πολύ λίγο. Μετά από ένα εικοσάλεπτο με καλεί και μου ζητάει τον κωδικό βλάβης ο οποίος ενώ θα έπρεπε να έχει έρθει μέσα στο εικοσάλεπτο δεν είχε έρθει ακόμα. Ξανακάνει η κοπέλα την διαδικασία με επιτυχία αυτήν την φορά και μου λέει θα θέλατε να σας εξυπηρετήσω σε κάτι άλλο;;;;(!). Της απαντάω" Αίτημα για τεχνικό στείλατε;;;;"Μου λέει ότι ΘΑ δρομολογήσει το αίτημα για τεχνικό σε δεύτερο χρόνο και της ζήτησα να το πράξει τώρα και απάντησε θετικά. Ακόμα δεν έχει γίνει κάποια κίνηση για τεχνικό(ενημέρωση με μήνυμα). Θα περιμένω. Η συγκεκριμένη εμπειρία δεν μου άφησε και τις καλύτερες εντυπώσεις και συγκριτικά με την αντιμετώπιση της Vodafone(που βέβαια τώρα ξύπνησε η vf)μου φάνηκε αρκετά υποδεέστερη

ΥΓ:Πρώτη φορά έχω αρνητική εντύπωση από την εξυπηρέτηση της εταιρείας 

Αν θυμάμαι είσαι εκτός σπιτιού, έχεις πάει τα έχεις κάνει έλεγχο?

 

Link to comment
Share on other sites

3 minutes ago, hercoulis said:

Αν θυμάμαι είσαι εκτός σπιτιού, έχεις πάει τα έχεις κάνει έλεγχο?

 

Πήγα και δεν είδα κάτι το αξιοσημείωτο. Το πρόβλημα γίνεται ανά διαστήματα 

Link to comment
Share on other sites

Περίεργο αυτό, κάποια συσκευή μήπως δημιουργεί περιστασιακά πρόβλημα και δεν είναι από αυτούς? Το ρούτερ? Δεν δοκιμάζεις ένα άλλο...

Link to comment
Share on other sites

3 minutes ago, hercoulis said:

Περίεργο αυτό, κάποια συσκευή μήπως δημιουργεί περιστασιακά πρόβλημα και δεν είναι από αυτούς? Το ρούτερ? Δεν δοκιμάζεις ένα άλλο...

Θα μου στείλουν τεχνικό την Πέμπτη και θα ενημερώσω. Κατά 99 τοις εκατό αυτοί του ΟΤΕ έκαναν την πατάτα γιατί από τότε ξεκίνησε το φαινόμενο

Link to comment
Share on other sites

Ρώτα τους γείτονες μήπως είδαν κάποιον. Το γνωρίζουν στη Νόβα άλλωστε ότι γίνεται αυτό από την cosmote.

Περσυνά ξινά σταφύλια. 

Link to comment
Share on other sites

On 19/3/2024 at 12:22 ΜΜ, VIPdriver said:

Από τη στιγμή που τα έσπασαν ο Έλληνας με τον Σέρβο (σχεδόν παντα λόγω χρημάτων χαλάνε οι συνεργασίες) και από τη στιγμή που η Νοβα είναι προς πωληση, εγώ δεν πιστευω οτι θα συνεχίστουν οι επενδυσεις τουλάχιστον μέχρι να την αγοράσει νέος επενδυτής.

Και η Nova (όπως και οι άλλοι πάροχοι - ακόμη και η ΔΕΗ) έχουν πάρει και χρήματα από το Ταμείο Ανάκαμψης. Και μόνο για αυτό οι επενδύσεις από όλους θα τρέξουν.

Link to comment
Share on other sites

Ο κάθε πάροχος σκάβει ξανά το δρόμο για να περάσει το δίκτυο του ή "κουμπώνει" επάνω σε υπάρχον δίκτυο;

Επίσης στην εγκατάσταση του σπιτιού ή της πολυκατοικίας αλλάζει κάτι;

Έχω Nova FTTH,σε δίκτυο και εγκατάσταση της Cosmote..

Αν αργότερα περάσει δικό της δίκτυο η Nova,θα πρέπει να γίνει νέα εγκατάσταση;

 

 

Link to comment
Share on other sites

Χάλασε το Technicolor TG788vn στο από κάτω διαμέρισμα.

Δεν βγάλανε άκρη, πήρα εγώ τη Nova, τελικά είπαν θα στείλουν καινούργιο σε 2-3 μέρες και δώσανε στο κινητό της κοπέλας απεριόριστα GB και 1500 λεπτά προς όλους για 15 ημέρες.

Αρχικά μπράβο, δεν το περίμενα.

Ξέρουμε ποιο ρούτερ θα στείλουν;

Η γραμμή είναι 100/10 VDSL.

COSMOTE VDSL 100/10, COSMOTE TV FULL PACK, COSMOTE GIGAMAX UNLIMITED, COSMOTE INTERNET ON THE GO με κάρτα (εξοχικό), F2G + CU (για δοκιμές), EON TV FULL PACK.

Link to comment
Share on other sites

1 hour ago, MIKU said:

Χάλασε το Technicolor TG788vn στο από κάτω διαμέρισμα.

Δεν βγάλανε άκρη, πήρα εγώ τη Nova, τελικά είπαν θα στείλουν καινούργιο σε 2-3 μέρες και δώσανε στο κινητό της κοπέλας απεριόριστα GB και 1500 λεπτά προς όλους για 15 ημέρες.

Αρχικά μπράβο, δεν το περίμενα.

Ξέρουμε ποιο ρούτερ θα στείλουν;

Η γραμμή είναι 100/10 VDSL.

Μάλιστα νομίζω πως έχει αυτό το πράγμα και μέσω της εφαρμογής της Nova και μπορείς να επιλέξεις 2 αριθμούς για να πάρουν το δώρο. Σε αυτό τους αξίζει όντως μπράβο.

Link to comment
Share on other sites

2 ώρες πριν, sonakiasfun said:

Ο κάθε πάροχος σκάβει ξανά το δρόμο για να περάσει το δίκτυο του ή "κουμπώνει" επάνω σε υπάρχον δίκτυο;

Επίσης στην εγκατάσταση του σπιτιού ή της πολυκατοικίας αλλάζει κάτι;

Έχω Nova FTTH,σε δίκτυο και εγκατάσταση της Cosmote..

Αν αργότερα περάσει δικό της δίκτυο η Nova,θα πρέπει να γίνει νέα εγκατάσταση;

Σε αντίθεση με τον χαλκό που γινόταν ανάθεση σε μοναδικό πάροχο, στο FTTH μπορεί όποιος θέλει να κατασκευάσει υποδομή. Φαίνεται ήδη σε περιοχές που υπάρχουν δύο πάροχοι πχ Nova+Cosmote, Cosmote+ΔΕΗ, κλπ. Μέχρι τώρα δεν έχω δει περιοχή που υπάρχουν τρεις 😛. Σημειωτέον δεν μετράω παρόχους τύπου Inalan, γιατί δεν πουλάνε χονδρικής, οπότε έχουν μόνο τους δικούς τους πελάτες. Είναι και σε διαβούλευση από την ΕΕΤΤ ο κανονισμός για διαδικασίες και κόστη ενοικίασης floorbox.
Πάντως για να σκάψει κάποιος, απαιτείται άδεια από τον οικείο δήμο και να έχει περάσει κάποιο διάστημα από το προηγούμενο σκάψιμο στο ίδιο σημείο.

Link to comment
Share on other sites

Μόλις έγινε φορητότητα του σταθερού και σε 2’ (πραγματικά) ήρθε μήνυμα να γυρίσω πίσω τους εξοπλισμούς. Μέχρι τώρα δεν τους ζητούσαν 

Link to comment
Share on other sites

1 ώρα πριν, MIKU said:

Χάλασε το Technicolor TG788vn στο από κάτω διαμέρισμα.

Δεν βγάλανε άκρη, πήρα εγώ τη Nova, τελικά είπαν θα στείλουν καινούργιο σε 2-3 μέρες και δώσανε στο κινητό της κοπέλας απεριόριστα GB και 1500 λεπτά προς όλους για 15 ημέρες.

Αρχικά μπράβο, δεν το περίμενα.

Ξέρουμε ποιο ρούτερ θα στείλουν;

Η γραμμή είναι 100/10 VDSL.

Λογικά το ZTE 288A… ότι καλυτερο.

My list of Devices: 2012 ZTE Blade 2, 2014: ZTE Blade 3, Galaxy S Duos 2 2015: Switch to Windows Phone Lumia 535, 2016: Moving to iOS with iPhone 5s, 2018: Back to Android Redmi 5 Plus, 2019: Xiaomi Redmi Note 7, 2020: iPhone SE 2020 , 2022: iPhone 13, 2023: iPhone 14 Pro 

Tablets: iPad 9th Gen 64GB WiFi 

Mobile: What’s Up+ Nova Unlimited All

Σταθερή: Cosmote 100/10 FTTH, Nova 200/20 FTTH, Cosmote Adsl 24

Link to comment
Share on other sites

59 minutes ago, paanos said:

Μόλις έγινε φορητότητα του σταθερού και σε 2’ (πραγματικά) ήρθε μήνυμα να γυρίσω πίσω τους εξοπλισμούς. Μέχρι τώρα δεν τους ζητούσαν 

Για ρουτερ κ τέτοια αναφέρεσαι, αν δεν είχε κάποιος χρόνια συνδρομή, τα ζητούσαν.

Link to comment
Share on other sites

1 hour ago, paanos said:

Μόλις έγινε φορητότητα του σταθερού και σε 2’ (πραγματικά) ήρθε μήνυμα να γυρίσω πίσω τους εξοπλισμούς. Μέχρι τώρα δεν τους ζητούσαν 

Κι εμένα πρόσφατα για ένα Zyxel.

Link to comment
Share on other sites

1 hour ago, hercoulis said:

Για ρουτερ κ τέτοια αναφέρεσαι, αν δεν είχε κάποιος χρόνια συνδρομή, τα ζητούσαν.

Τι να σου πω. 2-3 συνδέσεις που μετέφερα, πρώην wind, δεν ζήτησαν σε κανένα. Εγώ ήμουν πρώην forthnet που στο τότε συμβόλαιο είχα ξεκάθαρα δηλώσει ότι ο εξοπλισμός είναι με παροχή χρήσης 

1 ώρα πριν, Nikolas14 said:

Λογικά το ZTE 288A… ότι καλυτερο.

Το Huawei στέλνουν συνήθως πλέον. ΖΤΕ έχουν σταματήσει πολύ καιρό να δίνουν 

Link to comment
Share on other sites

9 minutes ago, paanos said:

Τι να σου πω. 2-3 συνδέσεις που μετέφερα, πρώην wind, δεν ζήτησαν σε κανένα. Εγώ ήμουν πρώην forthnet που στο τότε συμβόλαιο είχα ξεκάθαρα δηλώσει ότι ο εξοπλισμός είναι με παροχή χρήσης 

Το Huawei στέλνουν συνήθως πλέον. ΖΤΕ έχουν σταματήσει πολύ καιρό να δίνουν 

Εμενα σε πρωην Wind ζήτησαν..

My list of Devices: 2012 ZTE Blade 2, 2014: ZTE Blade 3, Galaxy S Duos 2 2015: Switch to Windows Phone Lumia 535, 2016: Moving to iOS with iPhone 5s, 2018: Back to Android Redmi 5 Plus, 2019: Xiaomi Redmi Note 7, 2020: iPhone SE 2020 , 2022: iPhone 13, 2023: iPhone 14 Pro 

Tablets: iPad 9th Gen 64GB WiFi 

Mobile: What’s Up+ Nova Unlimited All

Σταθερή: Cosmote 100/10 FTTH, Nova 200/20 FTTH, Cosmote Adsl 24

Link to comment
Share on other sites

50 minutes ago, paanos said:

Το Huawei στέλνουν συνήθως πλέον. ΖΤΕ έχουν σταματήσει πολύ καιρό να δίνουν 

Εμένα ZTE μου έστειλαν πριν από 2 χρόνια. Είχα ένα μαύρο πιο πριν 

Link to comment
Share on other sites

1 hour ago, paanos said:

Τι να σου πω. 2-3 συνδέσεις που μετέφερα, πρώην wind, δεν ζήτησαν σε κανένα. Εγώ ήμουν πρώην forthnet που στο τότε συμβόλαιο είχα ξεκάθαρα δηλώσει ότι ο εξοπλισμός είναι με παροχή χρήσης 

Το Huawei στέλνουν συνήθως πλέον. ΖΤΕ έχουν σταματήσει πολύ καιρό να δίνουν 

Ποιο είναι;

COSMOTE VDSL 100/10, COSMOTE TV FULL PACK, COSMOTE GIGAMAX UNLIMITED, COSMOTE INTERNET ON THE GO με κάρτα (εξοχικό), F2G + CU (για δοκιμές), EON TV FULL PACK.

Link to comment
Share on other sites

Ήρθε ο τεχνικός του ΟΤΕ ο οποίος δεν βρήκε κάτι στον εκτενή έλεγχο που έκανε. Μου είπε να δοκιμάσω ένα άλλο ρούτερ(θα δοκιμάσω το παλιό το μαύρο που είχα μέχρι πριν δύο χρόνια). Επειδή σαν γειτονιά έχουμε αρκετοί Nova μου είπε ότι πιθανότατα να οφείλεται σε κάποια υπερφόρτωση για αυτό και οι διαφορετικές στιγμές που παρουσιάζεται. Έκανε μετρήσεις ο τεχνικός και σε καμία δεν έπεσε κάτω από 90,1 Mbps

Πριν από λίγο με πήραν τηλέφωνο τον πατέρα μου(σε αυτόν ανήκει η γραμμή και τα δικά στοιχεία επικοινωνίας είναι δηλωμένα)και του πρότειναν το Unlimited+8 GB με 15 ευρώ και δώρο 2 πάγια. Τον πήραν στο βασικό του νούμερο που είναι στην πράσινη και έχει δώσει ως στοιχείο επικοινωνίας για τι σταθερό 

Link to comment
Share on other sites

Δοκίμασε το κανα 2 βδομάδες να δειτε αν παρουσιάσει τα ιδια προβλήματα.

Κάπου κάπου τα ρούτερ θέλουν κ μια επανεκκίνηση. 

Link to comment
Share on other sites

Λοιπόν έχω nova 100αρα με ρουτερ ZTE εδω και πολυ καιρό κατα την διάρκεια της ημέρας,κολλάει το ίντερνετ και σέρνετε,και αναγάζομαι και κάνω επανεκκινηση το ρουτερ και όλα οκ(δέν ξέρω ΄είναι συμπτωση).Δέν είναι λύση αυτή όμως,το δοκιμασα σε άλλη μπριζα άλι τα ιδια.Αμα παρω τηλεφωνο στο τεχνικο τμημα θα με πουν να αλλαξω κανάλι,προφιλ κλπ.Εκτος απο τα ZTE hη nova εχει άλλα αυτην την στιγμή;Υπάρχει περίπτωση να τους πεισω μηπως και με αλλάξουν ρουτερ;Εχετε κατι να με προτεινετε;

Link to comment
Share on other sites

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Επισκέπτης
Reply to this topic...

×   Pasted as rich text.   Paste as plain text instead

  Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

 Κοινοποίηση

×
×
  • Create New...