marras Δημ. February 15, 2015 Κοινοποίηση Δημ. February 15, 2015 γινεται να χτυπαει το τηλ χωρις να υπαρχει συσκευη?περιμενω την επισημη απαντηση της wind για να προχωρησω σε καταγγελια.ηθελα να ρωτησω αν το αιτημα υπαναχωρησης ειναι εντος προθεσμιας η οχι?ευχαριστω.... Ναι, αν αποσυνδέσεις τη συσκευή, η γραμμή καλεί κανονικά. Δοκίμασε το αν θέλεις να το διαπιστώσεις. Για το εμπρόθεσμο δεν ξέρω, καλύτερα να δεις τους όρους του συμβολαίου που υπέγραψες... 24/11 έκανες αίτηση για σύνδεση και 15/12 έστειλες αίτημα υπαναχώρησης όπως λες στο πρώτο ποστ. Τέλος, στο ίδιο ποστ γράφεις ότι στην τελευταία επικοινωνία σου με τη wind στις 17/11 (μάλλον 17/12 εννοείς) σε ενημέρωσαν ότι το αίτημα υπαναχώρησης δεν έγινε δεκτό και ότι πρέπει να γίνει διακοπή. Εάν δεν έκανες άλλη κίνηση, μην περιμένεις άλλη απάντηση, προφανώς δεν πρόκειται να επικοινωνήσουν πάλι μαζί σου και θα συνεχίσουν να στέλνουν λογαριασμούς... Παράθεση http://www.ibizaclub.gr/lottaria.gr/marras//titans/caliber002.jpg Ευτυχώς που ξέχασα να μεγαλώσω... Link to comment Share on other sites Περισσότερες Επιλογές Κοινής Χρήσης
sakisliako Δημ. February 15, 2015 Κοινοποίηση Δημ. February 15, 2015 Το θέμα είναι ότι 17/12 είχα δεχθεί τηλ ότι το αίτημα έγινε δεκτό !Η τακτική είναι εκβιαστική διότι ανεξάρτητος του αιτήματος υπαναχωρήσεις οφείλουν να ενημερώνουν σωστά κ να παραδίδουν την υπηρεσία ως έχει !το τηλ είναι VoIP (cyta )όταν τ βγάζω δν χτυπάει !δικαίωμα υπαναχωρήσεις έχεις 14 ημέρες από την στιγμή τις ενεργοποιήσεις !περιμένω απαντήσει από.wind και κάνω καταγγελία Παράθεση Link to comment Share on other sites Περισσότερες Επιλογές Κοινής Χρήσης
marras Δημ. February 15, 2015 Κοινοποίηση Δημ. February 15, 2015 Στα voip δεν ξέρω, αλλά η wind δεν έχει voip και καλεί κανονικά... Το θεμα το αφησα ετσι και και ενω ηδη εχω τηλ και ιντενετ cyta μ στελνουν λογαριασμους σαν να μην τρεχει τιποτα και μ λενε οτι πρεπει να γινει διακοπη τις γραμμης!Φυσικα και θα κανω καταγγελια στην επιτροπη τηλεπ. ΜΑΚΡΙΑ ΑΠΟ WIND Είχες γράψει αυτό στην τελευταία παράγραφο σου. Τι απάντηση ακριβώς και από ποιόν ??? Καλύτερα μην περιμένεις και κάνε εσύ κάτι. Δεν ξέρω τι, αλλά σύμφωνα με όσα έχεις γράψει εδώ (λογικά) δεν έχεις να περιμένεις κάτι από τη wind... Παράθεση http://www.ibizaclub.gr/lottaria.gr/marras//titans/caliber002.jpg Ευτυχώς που ξέχασα να μεγαλώσω... Link to comment Share on other sites Περισσότερες Επιλογές Κοινής Χρήσης
sakisliako Δημ. February 15, 2015 Κοινοποίηση Δημ. February 15, 2015 Στα voip δεν ξέρω, αλλά η wind δεν έχει voip και καλεί κανονικά... Είχες γράψει αυτό στην τελευταία παράγραφο σου. Τι απάντηση ακριβώς και από ποιόν ??? Καλύτερα μην περιμένεις και κάνε εσύ κάτι. Δεν ξέρω τι, αλλά σύμφωνα με όσα έχεις γράψει εδώ (λογικά) δεν έχεις να περιμένεις κάτι από τη wind... η απαντησεις που παιρνω απο το τηλ κεντρο ειναι αυτες.οι οποιες ειναι αοριστες και το κλασικο πανε να σε βγαλουν τρελο!καλα που εχω κρατησει το φαξ που εστειλα μπας και βρω ποτε το δικιο μ!παντως το σιγουρο ειναι οτι δεν προκειται να παρουν ουτε ευρω ουτε δραχμη μελλοντικα!:lol: Παράθεση Link to comment Share on other sites Περισσότερες Επιλογές Κοινής Χρήσης
pentraks Δημ. February 16, 2015 Κοινοποίηση Δημ. February 16, 2015 Ήμουν ξεκάθαρος στην απάντηση μου στο fb οτι αν δεν είχα νεώτερα, Δευτέρα ξεκινώ καταγγελία. Ξεκινώ λοιπόν σήμερα... Παράθεση Imagination is more important than knowledge Link to comment Share on other sites Περισσότερες Επιλογές Κοινής Χρήσης
abfabgal Δημ. February 16, 2015 Κοινοποίηση Δημ. February 16, 2015 Το πιο πιθανό σενάριο είναι να έχει ενεργοποιημένα πακέτα τα οποία να ενεργοποιούνται αυτόματα με κάθε ανανέωση, τίποτα άλλο. Λογικό μου φαίνεται αυτό και είναι κάτι που θα το δεις και θα το λύσεις πανεύκολα φαντάζομαι αν μιλήσεις μαζί τους;) Παράθεση Link to comment Share on other sites Περισσότερες Επιλογές Κοινής Χρήσης
Saleakos Δημ. February 17, 2015 Κοινοποίηση Δημ. February 17, 2015 υπαρχει καμια εφαρμογη για παρακολουθηση υπολοιπου της καρτοσυνδεσης οπως της καρτοκινητης ; Παράθεση Link to comment Share on other sites Περισσότερες Επιλογές Κοινής Χρήσης
tech_geek Δημ. February 18, 2015 Κοινοποίηση Δημ. February 18, 2015 υπαρχει καμια εφαρμογη για παρακολουθηση υπολοιπου της καρτοσυνδεσης οπως της καρτοκινητης ; Δεν έχω καρτοσύνδεση για να σου πω με σιγουριά αλλά κάνε μια εγγραφή στο Mywind και από εκεί θα μπορείς να βλέπεις όλα τα στατιστικά, λογαριασμούς κλπ για την σύνδεσή σου Παράθεση Link to comment Share on other sites Περισσότερες Επιλογές Κοινής Χρήσης
Citizen88gr Δημ. February 18, 2015 Κοινοποίηση Δημ. February 18, 2015 Μου 'ρθε και μένα το sms, τώρα. Καλά τι phising είν' αυτό που κάνουν και ορθογραφικά λάθη σε ένα μήνυμα 2 σειρών; :P Καθυστέρια. Παράθεση Unrooted :mad: Link to comment Share on other sites Περισσότερες Επιλογές Κοινής Χρήσης
GiO_K Δημ. February 18, 2015 Κοινοποίηση Δημ. February 18, 2015 (edited) Πάντως στα καταστήματα ο καθένας λέει το μακρύ του και το κοντό του, να ξέρετε. Χτες ας πούμε που ήμουν σε κατάστημα Wind και ρώτησα για το θέμα, μου είπε ο υπάλληλος ότι από 1/11 και μετά που τελειώνει η Ψηφιακή Αλληλεγγύη, θα πρέπει να μείνεις μέχρι το τέλος του 12μήνου (οπότε θα πληρώνεις 12ευρο για λίγους μήνες)***. Άλλοι από τη Wind έχουν πει ότι 1/11 φεύγεις αζημίως. Το ράδιο αρβύλα πάει σύννεφο, όπως καταλαβαίνετε, από αμαθείς, ημιμαθείς και πονηρούς. *** Ο ίδιος υπάλληλος μετά από λίγο που συζητούσαμε για κλήσεις από καρτοκινητά (F2G ας πούμε), μου έλεγε αυτά εδώ. Βγάλ'τε άκρη τώρα... Edited February 18, 2015 by GiO_K Παράθεση Link to comment Share on other sites Περισσότερες Επιλογές Κοινής Χρήσης
haforce Δημ. February 19, 2015 Κοινοποίηση Δημ. February 19, 2015 Αφού δεν έχετε πάρει επιδότηση από τη Wind (ή Cote ή Voda) αλλά από το κράτος, την 1/11 λύνεται το συμβόλαιο χωρίς penalty. Αν έχετε πάρει και στικάκι ( το οποίο αν και σας δίνεται χωρίς χρέωση δεν είναι επιδότηση από το κράτος αλλά από την εταιρία) θα πληρώσετε μόνο αυτό το κόστος και τίποτα άλλο! Παράθεση Link to comment Share on other sites Περισσότερες Επιλογές Κοινής Χρήσης
sakisliako Δημ. February 19, 2015 Κοινοποίηση Δημ. February 19, 2015 Τελικά απάντησε στο παράπονο μου η wind και όπως με ενημέρωσε έγινε διακοπή τις γραμμής και θα έρθει πιστωτικός λογαριασμός !ελπίζω χωρίς κάποια χρέωση ! Παράθεση Link to comment Share on other sites Περισσότερες Επιλογές Κοινής Χρήσης
kmpatra Δημ. February 21, 2015 Κοινοποίηση Δημ. February 21, 2015 Αφού δεν έχετε πάρει επιδότηση από τη Wind (ή Cote ή Voda) αλλά από το κράτος, την 1/11 λύνεται το συμβόλαιο χωρίς penalty. Αν έχετε πάρει και στικάκι ( το οποίο αν και σας δίνεται χωρίς χρέωση δεν είναι επιδότηση από το κράτος αλλά από την εταιρία) θα πληρώσετε μόνο αυτό το κόστος και τίποτα άλλο! αυτό με το στικάκι που λες ισχύει για την κοσμοτε σιγουρα,η wind λέει οτι για την ιδια δεν υπαρχει ούτε αυτή η χρέωση. Στο twitter ρωτησα περι χρεωσεως μετα την 1/11 και μου απάντησαν οτι χρεωση δεν υπάρχει. Την ιδια ενημερωση ειχε και υπάλληλος καταστηματος (ειχε γινει επισημη ενημερωση για το προγραμμα στην Πατρα την προηγουμενη εβδομαδα απο υπευθυνους της wind προς τα καταστηματα,και η απάντηση ήταν οτι το στικακι ειναι μεσα στην προσφορα).Οπως και να εχει θα τα δούμε τον Νοέμβρη :O Παράθεση Link to comment Share on other sites Περισσότερες Επιλογές Κοινής Χρήσης
grigoris10 Δημ. February 21, 2015 Κοινοποίηση Δημ. February 21, 2015 Εμένα μου ήρθε αυτό. From Western Union: GHEORGHE TANASA picked up your money transfer.Thank you! Από 447786201785 Παράθεση SAMSUNG NOTE 5 Link to comment Share on other sites Περισσότερες Επιλογές Κοινής Χρήσης
Cyberscout Δημ. February 23, 2015 Κοινοποίηση Δημ. February 23, 2015 Έχω κάρτα Q και κατέβασα την εφαρμογή What's Up Messenger, καθώς στη διαφήμιση λέει ότι μπορείς ακόμα και χωρίς WiFi να στέλνεις και να λαμβάνεις μηνύματα. Παρόλ' αυτά, όταν στέλνω κάποιο μήνυμα μέσω της εφαρμογής, ο παραλήπτης δεν το λαμβάνει μέχρι να συνδεθώ σε κάποιο ασύρματο δίκτυο (όπως και το αντίστροφο). Χρειάζεται κάποια επιπλέον ρύθμιση; Μήπως τελικά δεν ισχύει αυτό που διαφημίζει η Wind; Παράθεση Link to comment Share on other sites Περισσότερες Επιλογές Κοινής Χρήσης
themob Δημ. February 23, 2015 Κοινοποίηση Δημ. February 23, 2015 Για να δουλεψει το whatsapp θελει δεδομενα,οποτε ή χρησιμοποιεις wifi ή 3g.Η προσφορα ειναι οτι εαν χρησιμοποιεις 3g τα δεδομενα αυτα δεν χρεωνονται στο πακετο σου. Παράθεση Link to comment Share on other sites Περισσότερες Επιλογές Κοινής Χρήσης
Vasileios Δημ. February 24, 2015 Κοινοποίηση Δημ. February 24, 2015 Για να δουλεψουν τα data στην Q πρέπει να κάνεις ROAMING DATA ON Αυτήν την ρύθμιση χρειάζεσαι Προσοχή αν ανοίξεις τα data το κινητό σου ή κάποια εφαρμογή θα κάνει update , και θα χρεωθείς. το WhatsAPP είναι τσάμπα αλλά όχι όλα τα άλλα . Καλό να έχεις κάποια data αγορασμένα έστω τα 400ΜΒ με 2 ευρώ. Παράθεση Link to comment Share on other sites Περισσότερες Επιλογές Κοινής Χρήσης
napgin Δημ. February 26, 2015 Κοινοποίηση Δημ. February 26, 2015 (edited) Έκανα κ εγώ μεταφορά της γραμμής μου κ γράφω εδώ, μια κ Υπάρχει ήδη το θέμα. Λοιπόν μεταφορά από Άγιο Δημήτριο σε Δάφνη (Αττική) μέσα σε μια εβδομάδα με κόστος 75€.η αίτηση έγινε σε κατάστημα, όπου δήλωσα κ την ημερομηνία διακοπής του τηλεφώνου. αρχικά Μου ήρθε ένα σμσ ότι την επόμενη μέρα θα πέρναγε κάποιος από το σπίτι για εργασίες (τον οποίον δεν είδα ποτέ) κ μετά από δύο μέρες με πήραν τηλέφωνο το πρωί, για να κανονίσουμε ραντεβού-για την ίδια μέρα. Το ίδιο μεσημέρι ήρθε ένας τεχνικός, πολύ εξυπηρετικος, κ Μου έκανε την σύνδεση(είχα τηλέφωνο και ιντερνέτ κατευθείαν). Όταν τον ρώτησα το ήταν το σμσ που Μου ήρθε, πριν δύο μέρες, μου είπε ότι αυτό αφορούσε τους τεχνικούς του ΟΤΕ, οι οποίοι έδωσαν γραμμή από τον βρογχο. το μόνο πρόβλημα ήταν ότι επειδή είχα vdsl στο παλιό σπίτι και ενώ είχα τσεκάρει διαθεσιμότητα και στο νέο, τελικά μου είπαν ότι δεν γίνεται να μου βάλουν γιατί παρόλο που φαίνεται διαθέσιμο, έχει μεγάλη απόσταση από το σημείο σύνδεσης και δεν θα έχει την επιθυμητή ταχύτητα...Μπάι μπάι vdsl, θα μου λείψεις! Edited February 26, 2015 by napgin Παράθεση Link to comment Share on other sites Περισσότερες Επιλογές Κοινής Χρήσης
alx1 Δημ. February 27, 2015 Κοινοποίηση Δημ. February 27, 2015 Εγώ πάντως τέσσερεις μήνες μετά ακόμα δεν έχω τηλέφωνο. Η αλήθεια είναι ότι δεν το έχω άμεση ανάγκη καθώς η επικοινωνία μου ανέκαθεν ήταν μέσω κινητού και internet αλλά το σκηνικό έχει ξεφτιλιστεί πλέον, από δικαιολογία σε δικαιολογία το πάνε. Μετά από αρκετή προσπάθεια κατάφερα να κλείσω ραντεβού με τεχνικό. Άντε να δούμε τι θα γίνει αυτή τη φορά... Παράθεση Link to comment Share on other sites Περισσότερες Επιλογές Κοινής Χρήσης
MALACHASKOS Δημ. February 28, 2015 Κοινοποίηση Δημ. February 28, 2015 Καλημέρα σας! Έχω εδώ κ αρκετά χρόνια απο το 2004 νομίζω συμβόλαιο στη wind (2 αριθμούς) Δύο χρόνια πριν: μου είχαν κάνει μια έκπτωση 50% στο πάγιο και ταυτόχρονα είχα πάρει κ επιδότηση, την οποία έβαλα ως έκπτωση παγίου για 18 μήνες, η έκπτωση ήταν για 12 μήνες! Πριν το κάνω είχα μιλήσει με το αρμόδιο τμήμα και τους είπα οτι δεν θέλω να πληρώνω 80 ευρώ για 6 μήνες και μου λένε οτι θα υπάρχει σίγουρα κάποιο αντίστοιχο πρόγραμμα! οπότε και το έκανα! Μάιος 2014: ένα χρόνο μετά έρχεται ο λογαριασμός 80 ευρώ αμέσως τηλ στο 1260 γίνεται χαμός γιατί δεν με ενημέρωσαν οτι φτάνουμε στη λήξη και να κάνουμε κάτι. Επίσης με ενημέρωσαν οτι δεν υπάρχει κάποια προσφορά και είμαι αναγκασμένος να πληρώνω 6 μήνες ακόμα. Φυσικά πήγα σε ένα κατάστημα wind μου είπαν οτι πρέπει να δώσω 135 ευρώ για να "σπάσω" το συμβόλαιο και πήγα να αλλάξω σε cosmote! Μετά απο 20 λεπτά με πήραν τηλ και βρήκαν προσφορά μου έδωσαν το W με τελική τιμή 20 ευρώ (χωρίς συμβόλαιο) γιατί τα είχα πάρει τόσο πολύ που τους εξήγησα οτι και με 5 να μου ο δώσουν συμβόλαιο δεν κάνω. Θυμάμαι χαρακτηριστικά την συνομιλία γιατί είχαμε μιλήσει δύο φορές! 20 ευρώ στη μια γραμμή για πάντα και 16 στην άλλη ΤΕΛΙΚΗ ΤΙΜΗ ως που να αλλάξω κάτι! Φεβρουάριος 2015: Έρχεται ο λογαριασμός με μια επιπλέον χρέωση 15 ευρώ λέω εντάξει δεν είναι τίποτα κοιτάω και δεν έχει κανένας απο τους δύο αριθμούς υπερβεί τον χρόνο του. Καλώ στο 1260 μου λένε οτι έχει λήξει η έκπτωση παγίου απο το 18μηνο συμβόλαιο που είχα κάνει :!::!: Τους εξήγησα και ζήτησα να ακούσουν τη συνομιλία αλλά δεν! Μου λένε θα με πάρουν τηλ περνάει μια εβδομάδα! Ξανα καλώ στο 1260 άλλες 3 φορές τη τρίτη.... Θα με καλέσουν την ίδια μέρα ή το πολύ την επόμενη... Είναι Σάββατο! :!: Πως μπορώ να βρω τη συνομιλία που είχε γίνει και να κινηθώ εναντίων τους! Δεν είναι τα 15 ευρώ αλλά η κοροϊδία απο μια εταιρία χωρίς καλό δίκτυο και απο οτι φαίνεται και χωρίς καλή συμπεριφορά! Παράθεση Link to comment Share on other sites Περισσότερες Επιλογές Κοινής Χρήσης
zerokill Δημ. February 28, 2015 Κοινοποίηση Δημ. February 28, 2015 Καλημέρα σας! Έχω εδώ κ αρκετά χρόνια απο το 2004 νομίζω συμβόλαιο στη wind (2 αριθμούς) Δύο χρόνια πριν: μου είχαν κάνει μια έκπτωση 50% στο πάγιο και ταυτόχρονα είχα πάρει κ επιδότηση, την οποία έβαλα ως έκπτωση παγίου για 18 μήνες, η έκπτωση ήταν για 12 μήνες! Πριν το κάνω είχα μιλήσει με το αρμόδιο τμήμα και τους είπα οτι δεν θέλω να πληρώνω 80 ευρώ για 6 μήνες και μου λένε οτι θα υπάρχει σίγουρα κάποιο αντίστοιχο πρόγραμμα! οπότε και το έκανα! Μάιος 2014: ένα χρόνο μετά έρχεται ο λογαριασμός 80 ευρώ αμέσως τηλ στο 1260 γίνεται χαμός γιατί δεν με ενημέρωσαν οτι φτάνουμε στη λήξη και να κάνουμε κάτι. Επίσης με ενημέρωσαν οτι δεν υπάρχει κάποια προσφορά και είμαι αναγκασμένος να πληρώνω 6 μήνες ακόμα. Φυσικά πήγα σε ένα κατάστημα wind μου είπαν οτι πρέπει να δώσω 135 ευρώ για να "σπάσω" το συμβόλαιο και πήγα να αλλάξω σε cosmote! Μετά απο 20 λεπτά με πήραν τηλ και βρήκαν προσφορά μου έδωσαν το W με τελική τιμή 20 ευρώ (χωρίς συμβόλαιο) γιατί τα είχα πάρει τόσο πολύ που τους εξήγησα οτι και με 5 να μου ο δώσουν συμβόλαιο δεν κάνω. Θυμάμαι χαρακτηριστικά την συνομιλία γιατί είχαμε μιλήσει δύο φορές! 20 ευρώ στη μια γραμμή για πάντα και 16 στην άλλη ΤΕΛΙΚΗ ΤΙΜΗ ως που να αλλάξω κάτι! Φεβρουάριος 2015: Έρχεται ο λογαριασμός με μια επιπλέον χρέωση 15 ευρώ λέω εντάξει δεν είναι τίποτα κοιτάω και δεν έχει κανένας απο τους δύο αριθμούς υπερβεί τον χρόνο του. Καλώ στο 1260 μου λένε οτι έχει λήξει η έκπτωση παγίου απο το 18μηνο συμβόλαιο που είχα κάνει :!::!: Τους εξήγησα και ζήτησα να ακούσουν τη συνομιλία αλλά δεν! Μου λένε θα με πάρουν τηλ περνάει μια εβδομάδα! Ξανα καλώ στο 1260 άλλες 3 φορές τη τρίτη.... Θα με καλέσουν την ίδια μέρα ή το πολύ την επόμενη... Είναι Σάββατο! :!: Πως μπορώ να βρω τη συνομιλία που είχε γίνει και να κινηθώ εναντίων τους! Δεν είναι τα 15 ευρώ αλλά η κοροϊδία απο μια εταιρία χωρίς καλό δίκτυο και απο οτι φαίνεται και χωρίς καλή συμπεριφορά! Γιαυτο υπαρχει και η φορητοτητα εφοσον σε συμφερει οικονομικα κατι αλλο. Παράθεση Vodafone:Ανακοινώσεις για συνδρομητές Cosmote: Ανακοινώσεις για συνδρομητές NOVA: Γενικές ανακοινώσεις συνδρομητών. zerokill@mowned.com Οδηγίες προς ναυτιλομένους Link to comment Share on other sites Περισσότερες Επιλογές Κοινής Χρήσης
MALACHASKOS Δημ. February 28, 2015 Κοινοποίηση Δημ. February 28, 2015 Οικονομικά δεν με συμφέρει ακόμη κ με τα 35€ αλλά ηθικά σίγουρα!!! Το θέμα μου είναι πως μπορω να βρω την συνομιλία, πρεπει να κάνω κάποια καταγγελία? Παράθεση Link to comment Share on other sites Περισσότερες Επιλογές Κοινής Χρήσης
Vasileios Δημ. March 1, 2015 Κοινοποίηση Δημ. March 1, 2015 (edited) Τι ακριβώς να την κάνεις την συνομιλία ; Θεωρείς ότι αν την έχεις στα χέρια σου θα υποχρεωθούν να την ακούσουν ; Εσύ δεν έχεις υπογράψει τίποτα απολύτως. Αν λοιπόν το αμφισβητούν ας φέρουν αυτοί την συνομιλία να το αποδείξουν. Η διαδικασία πάντως είναι α) αίτημα με FAX . β) στο ίδιο FAX θα στείλεις και την ταυτότητα σου. Να ξέρεις πάντως ότι συμβόλαιο σύναψες με την WIND , με το οποίο καθορήστηκε η τιμή - και προφανώς και η διάρκεια Τώρα αν δεν θες να το λές συμβόλαιο .... αλλά συμφωνία .... δεν αλλάζει κάτι. Και για να γίνω πιό σαφής : Αν δεν είσαι συνδρομητής καρτοκινητής είσαι συνδρομητής συμβολαίου, δεν υπάρχει ενδιάμεση κατάσταση ( ακόμα και τα καρτοσυμβόλαια - συμβόλαια είναι). Από την άλλη μεριά βέβαια υπάρχουν συμβόλαια ορισμένου χρόνου και συμβόλαια αορίστου χρόνου. Edited March 1, 2015 by Vasileios Παράθεση Link to comment Share on other sites Περισσότερες Επιλογές Κοινής Χρήσης
MALACHASKOS Δημ. March 1, 2015 Κοινοποίηση Δημ. March 1, 2015 Αυτό που θέλω είναι να φανεί οτι αλλά λένε κ αλλά κάνουν.... Παράθεση Link to comment Share on other sites Περισσότερες Επιλογές Κοινής Χρήσης
MALACHASKOS Δημ. March 2, 2015 Κοινοποίηση Δημ. March 2, 2015 (edited) Μόλις με πήραν τηλέφωνο και μάλιστα με ύφος.... Της λέω μισώ λεπτο καταγραφώ τη συνομιλία κ εγώ και μου λέει "τη συνομιλία την καταγράφουμε μόνο εμείς καλημέρα!" και το κλείνει!! Που μπορώ να κάνω καταγγελία για αυτό? Δεν με ενημέρωσε οτι η κλήση καταγράφεται.... Έχω το ηχητικό! Edited March 2, 2015 by MALACHASKOS Παράθεση Link to comment Share on other sites Περισσότερες Επιλογές Κοινής Χρήσης
Recommended Posts
Join the conversation
You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.