Jump to content

Περί... Nova γενικά


ng78
 Κοινοποίηση

Recommended Posts

Σε άλλο θέμα εντός ενότητας Wind λέω για τους νόμους. Βλέπεις λοιπόν πως διαβάζοντάς τους βγαίνεις κερδισμένος? Και εσύ θα πάρεις εκτυπωτή και η Canon θα επιβιώσει.

;)

 

Τους νόμους τους ξέρω φίλε μου. Δικηγόρος είμαι. Και όσους δεν ξέρω μπορώ να τους βρώ και να τους μάθω.

 

Αλλά δεν είναι έτσι που τα λες. Γιατί, εγώ που ξέρω, θα πάρω αυτό που δικαιούμαι. Χιλιάδες άλλοι όμως όχι.

 

Η canon και η κάθε canon θα έπρεπε να τρώει μια γερή προστιμάρα από το Υπ. Εμπορίου και μετά θα το σκεφτόταν καλύτερα να δώσει όχι 2 , αλλά 3 χρόνια εγγύηση...

MyName: Γιάννης.

Samsung s22 ultra ~ Samsung Tab S7 ~ Dell XPS 9350

Link to comment
Share on other sites

Να συμπληρώσω κι εγώ πως είναι αδιανόητο να δικαιολογούμε μια εταιρεία λέγοντας πως και οι άλλες κάνουν τα ίδια. Δηλαδή αυτό τους κάνει λιγότερο άθλιους; Είναι όλοι αλήτες, ακόμη και η ΕΕΤΤ που προφανώς παίζει το παιχνίδι τους και θεσπίζει τέτοιους όρους. Τα μηνύματα στο παρόν θέμα που υποστηρίζουν το αντίθετο προφανώς και προέρχονται από εγκάθετους υπαλλήλους της εταιρείας που βάλθηκε να προασπίσει το κύρος της στο web. Ρε ταλαίπωροι υπάλληλοι, ακόμη και στη δική σας σύνδεση ισχύουν αυτοί οι καταχρηστικοί όροι... Ξυπνήστε....[/quote

 

Ταλαίπωροι υπάλληλοι????Μη τρελαίνεσαι....χαλάρωσε λίγο...Αφού τους βρίσκεις καταχρηστικούς τους όρους, δεν έχεις παρά να μη προτιμήσεις την wind και να επιλέξεις κάποιο άλλο δίκτυο, το οποίο δεν έχει καταχρηστικούς όρους.Καιρός είναι να αναλάβουνε τις ευθύνες και οι πελάτες και όχι μόνο οι ταλαίπωροι υπάλληλοι, ή η αλήτισσα εταιρεία..ας διαβάζουμε λίγο και τι υπογράφουμε. Όλα είναι γραμμένα στο συμβόλαιο που υπογράφεις κάνοντας την σύνδεση.

Τους εχθρούς μου τους ξέρω..τους φίλους μου φοβάμαι!:pig:
Link to comment
Share on other sites

Καλησπέρα

παλιότερα η wind είχε το b-online μέσω του οποίου μπορούσαμε να έχουμε δωρεάν sms με τον αποστολέα για κάθε email που είχαμε. Ετσι είχα κάνει forward τα εμαιλ μου στο bonline και εκμεταλευόμουν την δωρεάν sms ειδοποίηση.

Υπάρχει κάτι αντίστοιχω τώρα; Λογικά απο τιν στιγμή που το έχουν οι 2 άλλες εταιρίες θα υπάρχει αλλά δεν μπόρεσα να βρώ κάτι στην σελίδα τους αλλα ούτε κα ισε κατάστημα μπόρεσαν να μου πούν.

Link to comment
Share on other sites

Να συμπληρώσω κι εγώ πως είναι αδιανόητο να δικαιολογούμε μια εταιρεία λέγοντας πως και οι άλλες κάνουν τα ίδια. Δηλαδή αυτό τους κάνει λιγότερο άθλιους; Είναι όλοι αλήτες, ακόμη και η ΕΕΤΤ που προφανώς παίζει το παιχνίδι τους και θεσπίζει τέτοιους όρους. Τα μηνύματα στο παρόν θέμα που υποστηρίζουν το αντίθετο προφανώς και προέρχονται από εγκάθετους υπαλλήλους της εταιρείας που βάλθηκε να προασπίσει το κύρος της στο web. Ρε ταλαίπωροι υπάλληλοι, ακόμη και στη δική σας σύνδεση ισχύουν αυτοί οι καταχρηστικοί όροι... Ξυπνήστε....[/quote

 

Ταλαίπωροι υπάλληλοι????Μη τρελαίνεσαι....χαλάρωσε λίγο...Αφού τους βρίσκεις καταχρηστικούς τους όρους, δεν έχεις παρά να μη προτιμήσεις την wind και να επιλέξεις κάποιο άλλο δίκτυο, το οποίο δεν έχει καταχρηστικούς όρους.Καιρός είναι να αναλάβουνε τις ευθύνες και οι πελάτες και όχι μόνο οι ταλαίπωροι υπάλληλοι, ή η αλήτισσα εταιρεία..ας διαβάζουμε λίγο και τι υπογράφουμε. Όλα είναι γραμμένα στο συμβόλαιο που υπογράφεις κάνοντας την σύνδεση.

 

Αφού όλοι τους ίδιους όρους έχουν, δεν καταλαβαίνεις ότι οι καταναλωτές είναι εγκλωβισμένοι???? Τώρα φταίνε τα θύματα?

Συμφορουμίτες, θα μας τρελάνεται ....:blink:

MyName: Γιάννης.

Samsung s22 ultra ~ Samsung Tab S7 ~ Dell XPS 9350

Link to comment
Share on other sites

Βασικά,το ότι η αποσύνδεση γίνεται 1 μήνα μετά έχει λογική.Το πάγιο δεν είναι του μήνα που πέρασε,αλλά του επόμενου.Επομένως γίνεται προπληρωμή.Αυτό είναι λογικό.

 

Όμως,επειδή μιλάμε για εταιρίες υπάρχει αυτό το κολπάκι ώστε να μη σου επιστρέφουν χρήματα.Σου λένε πως απ'τη στιγμή που το κόβεις αλλά έχεις προπληρώσει το χρόνο οτι δε σου επιστρέφουν το ποσό,όμως σου δινουν τη δυνατότητα να το μιλήσεις.

 

Παπατζιλικια για μένα βέβαια,αλλά με βάση τη δική τους λογική είναι μια χαρά.Έτσι,κανείς δε μένει παραπονεμένος. :p

 

Δεν μ' αρέσει να παίζω με τι λέξεις αλλά προπληρώνεις ένα πάγιο δεν δανείζεις το ποσό του παγίου στην εταιρία για να το πάρεις πίσω με την λήξη του συμβολαίου. Εδώ ρε παιδιά οι επαγγελματίες υποχρεώνονται από το κράτος να προκαταβάλουν τον ΦΠΑ.... αντε τώρα βρες το δίκιο σου.

Link to comment
Share on other sites

Μετακίνησα στον κάδο κάποια μηνύματα.

Υπενθυμίζω ότι απαγορεύονται οι ειρωνίες, οι χλευασμοί και τα ανούσια/άσκοπα μηνύματα.

Ευχαριστώ.

Link to comment
Share on other sites

Δεν μ' αρέσει να παίζω με τι λέξεις αλλά προπληρώνεις ένα πάγιο δεν δανείζεις το ποσό του παγίου στην εταιρία για να το πάρεις πίσω με την λήξη του συμβολαίου. Εδώ ρε παιδιά οι επαγγελματίες υποχρεώνονται από το κράτος να προκαταβάλουν τον ΦΠΑ.... αντε τώρα βρες το δίκιο σου.

 

Αφού δεν θέλω πλέον τις υπηρεσίες που μου παρέχεις, κάνε μου μια εκκαθάριση, επέστρεψέ μου ότι είναι να μου επιστρέψεις και χάρηκα για τη γνωριμία.

Απλό δεν είναι?

Αμ δε.....

MyName: Γιάννης.

Samsung s22 ultra ~ Samsung Tab S7 ~ Dell XPS 9350

Link to comment
Share on other sites

ΝΑ ΣΥΜΠΛΗΡΩΣΩ ΚΙ ΕΓΩ ΜΕ ΤΗΝ ΣΕΙΡΑ ΜΟΥ ΟΤΙ ΜΠΟΡΕΙΣ ΝΑ ΚΑΤΕΒΑΣΕΙΣ ΤΟ ΠΡΟΓΡΑΜΜΑ ΣΟΥ ΣΕ FLEXY ZERO ΠΡΑΓΜΑ ΠΟΥ ΓΙΝΕΤΑΙ ΤΗΝ ΙΔΙΑ ΣΤΙΓΜΗ,ΟΠΟΤΕ ΔΕΝ ΣΟΥ ΕΡΧΕΤΑΙ ΑΛΛΟ ΠΑΓΙΟ

 

 

κατι σημαντικο,δεν μπορεις να κατεβεις σε μικροτερο παγιο αν δεν εχεις κλεισει ακριβως 1 χρονο απο την αρχικη ενεργοποιηση του συμβολαιου σου.

Symbian, Die hard
Link to comment
Share on other sites

Δεν μ' αρέσει να παίζω με τι λέξεις αλλά προπληρώνεις ένα πάγιο δεν δανείζεις το ποσό του παγίου στην εταιρία για να το πάρεις πίσω με την λήξη του συμβολαίου. Εδώ ρε παιδιά οι επαγγελματίες υποχρεώνονται από το κράτος να προκαταβάλουν τον ΦΠΑ.... αντε τώρα βρες το δίκιο σου.

 

Αφού δεν θέλω πλέον τις υπηρεσίες που μου παρέχεις, κάνε μου μια εκκαθάριση, επέστρεψέ μου ότι είναι να μου επιστρέψεις και χάρηκα για τη γνωριμία.

Απλό δεν είναι?

Αμ δε.....

 

Nομιζω μιλαει αρκετα ξεκαθαρα ο ace...προπληρωνεις ενα παγιο....δηλαδη εαν μεσα στον μηνα που προπληρωσα αποφασισω να διακοψω, δεν επιστρεφονται τα χρηματα που προπληρωσα , αλλα αναγκαστικα θα μου δωσει η εταιρεια την δυνατοτητα να μιλησω τα λεπτα που μου αναλογουν, χωρις βεβαια να υπαρχει παγιο στον τελευταιο εκκαθαριστικο λογαριασμο (για τυχτον υπερβασεις των δωρεαν λεπτων....)

 

Εκκαθαριση γινεται κανονικοτατα φιλε μου, αλλα οχι σε προπληρωμενα .

Link to comment
Share on other sites

Καλησπέρα σε ολούς

διαβάζοντας το θέμα Wind «Δέσμευση Επισκευης» που δεν έγινε - Απόψεις; του Sovjohn

http://www.myphone.gr/forum/showthread.php?t=239985

αποφάσισα να προβώ σε καταγγελία στην WIND

Συγκεκριμένα, ακολουθεί το ιστορικό της υπόθεσης:

Την Πέμπτη, 19/09/2009, παρέδωσα το κινητό μου τηλέφωνο, Νοκια προς επισκευή στο κατάστημα WIND με την επωνυμία ΧΧΧΧΧΧΧΧΧΧΧΧΧΧΧΧΤο δελτίο παραλαβής προς επισκευή έχει Α/Α ΧΧΧ στη σειρά ΧΧΧ με αριθμο Εγγραφής ΧΧΧΧΧΧΧ ημερομηνία 19/09/2009 και το ΙΜΕΙ της συσκευής είναι ΧΧΧΧΧΧΧΧΧΧΧΧΧ.

 

. Η ημερομηνία αγοράς της συσκευής είναι 04/12/2008, και εμπίπτει στην «ΔΕΣΜΕΥΣΗ ΕΠΙΣΚΕΥΗΣ WIND». Ωστόσο, συνέβησαν τα παρακάτω:

• Ουδέποτε κατά την παράδοση της συσκευής δεν μου δόθηκε από το κατάστημα συσκευή αντικατάστασης προς προσωρινή χρήση.

.

• Σε τηλεφωνικές μου οχλήσεις προς το κατάστημα για να μάθω αν υπάρχει κάτι νεότερο με την επισκευή, μου έλεγαν ότι «θα με καλέσουν για να με ενημερώσουν», κάτι που δεν συνέβη ποτέ. Τελευταία επικοινωνία μας τηλεφωνικά ήταν στις 19/10/2009.

.

• Ενώ σύμφωνα με την ΔΕΣΜΕΥΣΗ ΕΠΙΣΚΕΥΗΣ WIND θα έπρεπε την 29/09/2009 (7 εργάσιμες ημέρες από την επόμενη ημέρα της παράδοσης προς επισκευή) να έχει επισκευαστεί η συσκευή, και στις 30/09/2009 (8 εργάσιμες ημέρες μετά) να μου δοθεί ΝΕΑ συσκευή από την WIND προς αντικατάσταση της ελαττωματικής, κάτι τέτοιο ουδέποτε συνέβη. Μέχρι και αυτή τη στιγμή εγώ βρίσκομαι χωρίς συσκευή, χωρίς δική μου υπαιτιότητα για το γεγονός αυτό.

.

• Η τηλεφωνική εξυπηρέτηση στο 1260 με παρέπεμψε στο κατάστημα ώστε να μάθω τι συμβαίνει με τη συσκευή μου.

..

• Εφόσον λοιπόν σύμφωνα με τους «ΟΡΟΥΣ ΚΑΙ ΠΡΟΥΠΟΘΕΣΕΙΣ WIND ΔΕΣΜΕΥΣΗ ΕΠΙΣΚΕΥΗΣ» που βρίσκονται δημοσιευμένοι στην ιστοσελίδα της WIND, http://www.wind.com.gr/pages.fds?pageID=1589&langID=1 αναφέρεται ότι:.

 

«Σύμφωνα με την Προσφορά, η WIND δίνει στους καταναλωτές τη μοναδική δυνατότητα για όλες τις συσκευές που αποκτώνται από 08/9/2008 έως 31/03/2009 (έχει δοθεί και παράταση στην διάρκεια αυτή)και βρίσκονται εντός εγγύησης να επισκευάζονται εντός 7 Εργάσιμων Ημερών. Σε περίπτωση που δεν επιστραφεί η συσκευή που έχει προσκομίσει ο καταναλωτής εντός του προαναφερομένου χρονικού διαστήματος, τότε υποχρεούται η WIND να παραδώσει μια νέα ίδιου τύπου συσκευή στον καταναλωτή.» και ειδικότερα

.

«Παράδειγμα: Ένας πελάτης παραδίδει τη συσκευή του τη Δευτέρα 07/09. Η εταιρία είναι υποχρεωμένη να τη παραδώσει επισκευασμένη έως και το πέρας της Τετάρτης 16/09. Εάν αυτό δεν συμβεί τότε πρέπει να του την αντικαταστήσει άμεσα. Η αντικατάσταση της συσκευής θα γίνει την επόμενη εργάσιμη ημέρα, 17/09.»

...θα έπρεπε στην δική μου περίπτωση, την «επόμενη εργάσιμη ημέρα» που ήταν στις 30/09/2009, να έπαιρνα νέα συσκευή.

..

Θεωρώ ότι το να μην τηρείται η ΔΕΣΜΕΥΣΗ ΕΠΙΣΚΕΥΗΣ WIND, τόσο σε θέμα ουσίας όσο και χρονικής αποκατάστασης, συνιστά εξαπάτηση μου ως καταναλωτή, και η ίδια η WIND ΑΕΒΕ που έχει προβεί σε εκτεταμένη διαφήμιση της συγκεκριμένης υπηρεσίας σαν ανταγωνιστικό πλεονέκτημα έναντι ανταγωνιστών της που δεν παρέχουν κάτι παρόμοιο, εν τέλει αδιαφορεί για περιπτώσεις που εμπίπτουν στο συγκεκριμένο πρόγραμμα, και δεν λαμβάνει κανένα μέτρο ώστε ο εκάστοτε καταναλωτής να λαμβάνει ότι συμφωνήθηκε.

.

.Να σημειωθεί εδώ ότι στις13/10/2009 έγινε αίτηση αντικατάστασης τηλεφώνου στο κατάστημα την ιδία μέρα το απόγευμα έγινε τηλεφωνική επικοινωνία με το 1260 και καταγραφή παραπόνων. Επίσης καταγράφηκε εκ νέου το αίτημα αντικατάστασης . Στις 14/10/2009 έγινε επικοινωνία με το 1260 για ενημέρωση σχετικά με το αίτημα μου,δεν υπήρχε απάντηση και καταγράψανε αίτημα υπενθύμισης. Στις 15/10/2009 έγινε εκ νέου επικοινωνία με το 1260 και ενημερώθηκαν για την πρόθεση μου να προβώ σε καταγγελία. Στις 16/10/2009 και 19/10/2009 έγινε επικοινωνία με το 1260. Επίσης να σημειωθεί ότι η συσκευή αυτή έχει σταλεί στο Service αρκετές φορές για εγγύηση.

.ΖΗΤΩ ΤΗΝ ΜΕΣΟΛΑΒΗΣΗ ΣΑΣ ΩΣΤΕ Η WIND ΝΑ ΠΡΑΞΕΙ ΤΑ ΠΑΡΑΚΑΤΩ:

.Να προχωρήσει σε άμεση έγκριση νέας συσκευής προς χρήση μου, εφόσον η συσκευή μου λειτουργούσε γενικότερα, αλλά παρουσίασε κατασκευαστικά ελαττώματα

.Να μου παρέχει την ελευθερία επιλογής από εμένα συσκευής προς αντικατάσταση (καινούργια) οποιουδήποτε μοντέλου ανεξαρτήτως τύπου ή αξίας, ως ελάχιστη αποζημίωση της WIND προς εμένα για την αθέτηση του συμφωνημένου προγράμματος επισκευής, καθώς η παροχή του συγκεκριμένου χαρακτηριστικού αποτέλεσε την βασική αιτία για την οποία η συσκευή μου αγοράστηκε από κατάστημα WIND συγκεκριμένα και όχι από οπουδήποτε αλλού.

.Να απαντήσει γραπτά για το θέμα, σε αντίθεση με την έως τώρα παροιμιώδη αδιαφορία που έχει επιδείξει για την λύση του ζητήματος, και ειδικότερα την αθέτηση της χρονικής διάρκειας που δεσμεύτηκε να τηρήσει κατά την επισκευή.

.

Επισυνάπτονται τα εξής βοηθητικά έγγραφα:

1)Απόδειξη αγοράς συσκευής από κατάστημα WIND

2)Όροι και Προϋποθέσεις προγράμματος «ΔΕΣΜΕΥΣΗ ΕΠΙΣΚΕΥΗΣ WIND» όπως βρίσκονται δημοσιευμένοι μέχρι και σήμερα στην τοποθεσία http://www.wind.com.gr/pages.fds?pageID=1589&langID=1 .

3)Δελτίο Παραλαβής Συσκευής προς Επισκευή

 

 

[B]Τέλος στις 20/10/2009 με πήραν τηλέφωνο από το κατάστημα και μου είπαν ότι το service τους απάντησε δίνοντας εντολή να προβούν άμεσα σε αντικατάσταση κινητού τηλεφώνου με μια ιδία συσκευή.

Η απάντηση αυτή δόθηκε από το service και πιστεύω ότι αφορά την αρχική μου αίτηση αντικατάστασης και όχι την καταγγελία. Για την καταγγελία δεν έχω κάποια επίσημη απάντηση ακόμα.

 

Το θέμα είναι τι μου προτείνεται να κάνω;

Να δεχτώ να πάρω την συσκευή και να αποσύρω την καταγγελία.

ή

Να μην δεχτώ να πάρω την συσκευή και να μην αποσύρω την καταγγελία γιατί δεν αισθάνομαι δικαιωμένος

[/b]

ευχαριστώ πολύ για το βήμα που μου δίνεται μέσα απο αυτό το site.

καθε απάντηση δεκτή.

Link to comment
Share on other sites

Εγω δεν ξερω να σου πω τι θα εκανα στην θεση σου, ομως θελω να πω μπραβο που χρησιμοποιησες την δυναμη που εχουμε ως καταναλωτες.

 

Επιτελους να καταλαβουν ΟΛΕΣ οι εταιριες οτι ξυπνησαμε.

Link to comment
Share on other sites

Μετά από έντονες διαμαρτυρίες και γραπτώς μου απαντήσαν ότι χαριστικά και μόνο θα τα αφαιρέσουν. Μας κάνουν και χάρη δηλαδή. Δεν ήξεραν όμως να μου πούν αν υπάρχουν και άλλα τέτοια στον επόμενο λογαριασμό. Με βλέπω πάλι να μαλώνω στον επόμενο λογαριασμό. ΔΕΝ ΠΑΝΕ ΚΑΘΟΛΟΥ ΚΑΛΑ. Ακούω διαρκώς ότι έχουν οικονομικά προβλήματα. Ετσι βρήκαν τον τρόπο να τα καλύψουν ?
Link to comment
Share on other sites

.Να προχωρήσει σε άμεση έγκριση νέας συσκευής προς χρήση μου, εφόσον η συσκευή μου λειτουργούσε γενικότερα, αλλά παρουσίασε κατασκευαστικά ελαττώματα

.Να μου παρέχει την ελευθερία επιλογής από εμένα συσκευής προς αντικατάσταση (καινούργια) οποιουδήποτε μοντέλου ανεξαρτήτως τύπου ή αξίας, ως ελάχιστη αποζημίωση της WIND προς εμένα για την αθέτηση του συμφωνημένου προγράμματος επισκευής, καθώς η παροχή του συγκεκριμένου χαρακτηριστικού αποτέλεσε την βασική αιτία για την οποία η συσκευή μου αγοράστηκε από κατάστημα WIND συγκεκριμένα και όχι από οπουδήποτε αλλού.

 

1) Εφόσον η συσκευή σου έχει κατασκευατηκά ελατώματα, έπρεπε να πάς τις πρώτες μέρες μετά την αγορά και να σου την αντικαθιστούσαν με καινούρια (DOA).

2) -ανεξαρτήτως τύπου ή αξίας, ως ελάχιστη αποζημίωση της WIND προς εμένα- Η όροι της δέσμευσης είναι ξεκάθαροι και χαίρομαι που τους ξέρεις.

 

Τώρα για το τί θα κάνεις, είναι δική σου απόφαση, δε ξέρω τι θα έκανα στη θέση σου. Μάλλον θα έπερνα τη καινούρια και θα άλλαζα το κείμενο της καταγγελίας.

Link to comment
Share on other sites

να παρεις την συσκευη και να συνεχισεις το θεμα με την καταγγελια χωρις να αλλαξεις το παραμικρο. υπαρχει και η ηθικη δικαιωση για την ολη ταλαιπωρια και κοροιδια που εχεις υποστει. αυτο που κανανε μετα απο τοσες μερες ειναι το αυτονοητο και αυτο που επρεπε να κανουν απο την πρωτη μερα. να το φτασεις μεχρι το τελος το θεμα.
[sIGPIC][/sIGPIC]
Link to comment
Share on other sites

Όλα μου τα νούμερα στον τηλεφωνικό κατάλογο τα έχω στην μορφή 003069... ποτέ δεν είχα κάποια παραπάνω χρέωση (π.χ. να μου χρεώνονται με τιμές εξωτερικού). Δεν έχω βέβαια πακέτο με δωρεάν μηνύματα οπότε δεν ξέρω αν είχα αν θα με χρέωνε, αλλά είναι εντελλώς γελοίο....
Link to comment
Share on other sites

Όλα μου τα νούμερα στον τηλεφωνικό κατάλογο τα έχω στην μορφή 003069... ποτέ δεν είχα κάποια παραπάνω χρέωση (π.χ. να μου χρεώνονται με τιμές εξωτερικού). Δεν έχω βέβαια πακέτο με δωρεάν μηνύματα οπότε δεν ξέρω αν είχα αν θα με χρέωνε, αλλά είναι εντελλώς γελοίο....

 

και εγω ετσι τα εχω για να μπορω να παιρνω τηλεφωνο και να στελνω μηνυμα απο το εξωτερικο χωρις προβλημα. ειναι η γελοιοτερη δικαιολογια που εχω ακουσει ποτε απο εταιρια κινητης

[sIGPIC][/sIGPIC]
Link to comment
Share on other sites

Εγω δεν ξερω να σου πω τι θα εκανα στην θεση σου, ομως θελω να πω μπραβο που χρησιμοποιησες την δυναμη που εχουμε ως καταναλωτες.

 

Επιτελους να καταλαβουν ΟΛΕΣ οι εταιριες οτι ξυπνησαμε.

 

ευχαριστώ πολύ για το σχόλιο σου

έχουμε μεγάλη δύναμη σαν καταναλωτές αρκεί να επιμείνουμε!

 

.Να προχωρήσει σε άμεση έγκριση νέας συσκευής προς χρήση μου, εφόσον η συσκευή μου λειτουργούσε γενικότερα, αλλά παρουσίασε κατασκευαστικά ελαττώματα

.Να μου παρέχει την ελευθερία επιλογής από εμένα συσκευής προς αντικατάσταση (καινούργια) οποιουδήποτε μοντέλου ανεξαρτήτως τύπου ή αξίας, ως ελάχιστη αποζημίωση της WIND προς εμένα για την αθέτηση του συμφωνημένου προγράμματος επισκευής, καθώς η παροχή του συγκεκριμένου χαρακτηριστικού αποτέλεσε την βασική αιτία για την οποία η συσκευή μου αγοράστηκε από κατάστημα WIND συγκεκριμένα και όχι από οπουδήποτε αλλού.

 

1) Εφόσον η συσκευή σου έχει κατασκευατηκά ελατώματα, έπρεπε να πάς τις πρώτες μέρες μετά την αγορά και να σου την αντικαθιστούσαν με καινούρια (DOA).

2) -ανεξαρτήτως τύπου ή αξίας, ως ελάχιστη αποζημίωση της WIND προς εμένα- Η όροι της δέσμευσης είναι ξεκάθαροι και χαίρομαι που τους ξέρεις.

 

Τώρα για το τί θα κάνεις, είναι δική σου απόφαση, δε ξέρω τι θα έκανα στη θέση σου. Μάλλον θα έπερνα τη καινούρια και θα άλλαζα το κείμενο της καταγγελίας.

 

ευχαριστώ πολύ για το σχόλιο σου

Αν είχα διαπιστώσει ότι η συσκευή δεν λειτουργεί σωστά από τις πρώτες μέρες θα την είχα επιστρέψει πίσω.

 

Ακόμα δεν έχω κάποια απάντηση επίσημη από την wind για την καταγγελία συνεπώς θα περιμένω.

 

να παρεις την συσκευη και να συνεχισεις το θεμα με την καταγγελια χωρις να αλλαξεις το παραμικρο. υπαρχει και η ηθικη δικαιωση για την ολη ταλαιπωρια και κοροιδια που εχεις υποστει. αυτο που κανανε μετα απο τοσες μερες ειναι το αυτονοητο και αυτο που επρεπε να κανουν απο την πρωτη μερα. να το φτασεις μεχρι το τελος το θεμα.

 

ευχαριστώ πολύ για το σχόλιο σου

Link to comment
Share on other sites

Καλησπέρα σε ολούς

διαβάζοντας το θέμα Wind «Δέσμευση Επισκευης» που δεν έγινε - Απόψεις; του Sovjohn

http://www.myphone.gr/forum/showthread.php?t=239985

αποφάσισα να προβώ σε καταγγελία στην WIND

Συγκεκριμένα, ακολουθεί το ιστορικό της υπόθεσης:

Την Πέμπτη, 19/09/2009, παρέδωσα το κινητό μου τηλέφωνο, Νοκια προς επισκευή στο κατάστημα WIND με την επωνυμία ΧΧΧΧΧΧΧΧΧΧΧΧΧΧΧΧΤο δελτίο παραλαβής προς επισκευή έχει Α/Α ΧΧΧ στη σειρά ΧΧΧ με αριθμο Εγγραφής ΧΧΧΧΧΧΧ ημερομηνία 19/09/2009 και το ΙΜΕΙ της συσκευής είναι ΧΧΧΧΧΧΧΧΧΧΧΧΧ.

 

. Η ημερομηνία αγοράς της συσκευής είναι 04/12/2008, και εμπίπτει στην «ΔΕΣΜΕΥΣΗ ΕΠΙΣΚΕΥΗΣ WIND». Ωστόσο, συνέβησαν τα παρακάτω:

• Ουδέποτε κατά την παράδοση της συσκευής δεν μου δόθηκε από το κατάστημα συσκευή αντικατάστασης προς προσωρινή χρήση.

.

• Σε τηλεφωνικές μου οχλήσεις προς το κατάστημα για να μάθω αν υπάρχει κάτι νεότερο με την επισκευή, μου έλεγαν ότι «θα με καλέσουν για να με ενημερώσουν», κάτι που δεν συνέβη ποτέ. Τελευταία επικοινωνία μας τηλεφωνικά ήταν στις 19/10/2009.

.

• Ενώ σύμφωνα με την ΔΕΣΜΕΥΣΗ ΕΠΙΣΚΕΥΗΣ WIND θα έπρεπε την 29/09/2009 (7 εργάσιμες ημέρες από την επόμενη ημέρα της παράδοσης προς επισκευή) να έχει επισκευαστεί η συσκευή, και στις 30/09/2009 (8 εργάσιμες ημέρες μετά) να μου δοθεί ΝΕΑ συσκευή από την WIND προς αντικατάσταση της ελαττωματικής, κάτι τέτοιο ουδέποτε συνέβη. Μέχρι και αυτή τη στιγμή εγώ βρίσκομαι χωρίς συσκευή, χωρίς δική μου υπαιτιότητα για το γεγονός αυτό.

.

• Η τηλεφωνική εξυπηρέτηση στο 1260 με παρέπεμψε στο κατάστημα ώστε να μάθω τι συμβαίνει με τη συσκευή μου.

..

• Εφόσον λοιπόν σύμφωνα με τους «ΟΡΟΥΣ ΚΑΙ ΠΡΟΥΠΟΘΕΣΕΙΣ WIND ΔΕΣΜΕΥΣΗ ΕΠΙΣΚΕΥΗΣ» που βρίσκονται δημοσιευμένοι στην ιστοσελίδα της WIND, http://www.wind.com.gr/pages.fds?pageID=1589&langID=1 αναφέρεται ότι:.

 

«Σύμφωνα με την Προσφορά, η WIND δίνει στους καταναλωτές τη μοναδική δυνατότητα για όλες τις συσκευές που αποκτώνται από 08/9/2008 έως 31/03/2009 (έχει δοθεί και παράταση στην διάρκεια αυτή)και βρίσκονται εντός εγγύησης να επισκευάζονται εντός 7 Εργάσιμων Ημερών. Σε περίπτωση που δεν επιστραφεί η συσκευή που έχει προσκομίσει ο καταναλωτής εντός του προαναφερομένου χρονικού διαστήματος, τότε υποχρεούται η WIND να παραδώσει μια νέα ίδιου τύπου συσκευή στον καταναλωτή.» και ειδικότερα

.

«Παράδειγμα: Ένας πελάτης παραδίδει τη συσκευή του τη Δευτέρα 07/09. Η εταιρία είναι υποχρεωμένη να τη παραδώσει επισκευασμένη έως και το πέρας της Τετάρτης 16/09. Εάν αυτό δεν συμβεί τότε πρέπει να του την αντικαταστήσει άμεσα. Η αντικατάσταση της συσκευής θα γίνει την επόμενη εργάσιμη ημέρα, 17/09.»

...θα έπρεπε στην δική μου περίπτωση, την «επόμενη εργάσιμη ημέρα» που ήταν στις 30/09/2009, να έπαιρνα νέα συσκευή.

..

Θεωρώ ότι το να μην τηρείται η ΔΕΣΜΕΥΣΗ ΕΠΙΣΚΕΥΗΣ WIND, τόσο σε θέμα ουσίας όσο και χρονικής αποκατάστασης, συνιστά εξαπάτηση μου ως καταναλωτή, και η ίδια η WIND ΑΕΒΕ που έχει προβεί σε εκτεταμένη διαφήμιση της συγκεκριμένης υπηρεσίας σαν ανταγωνιστικό πλεονέκτημα έναντι ανταγωνιστών της που δεν παρέχουν κάτι παρόμοιο, εν τέλει αδιαφορεί για περιπτώσεις που εμπίπτουν στο συγκεκριμένο πρόγραμμα, και δεν λαμβάνει κανένα μέτρο ώστε ο εκάστοτε καταναλωτής να λαμβάνει ότι συμφωνήθηκε.

.

.Να σημειωθεί εδώ ότι στις13/10/2009 έγινε αίτηση αντικατάστασης τηλεφώνου στο κατάστημα την ιδία μέρα το απόγευμα έγινε τηλεφωνική επικοινωνία με το 1260 και καταγραφή παραπόνων. Επίσης καταγράφηκε εκ νέου το αίτημα αντικατάστασης . Στις 14/10/2009 έγινε επικοινωνία με το 1260 για ενημέρωση σχετικά με το αίτημα μου,δεν υπήρχε απάντηση και καταγράψανε αίτημα υπενθύμισης. Στις 15/10/2009 έγινε εκ νέου επικοινωνία με το 1260 και ενημερώθηκαν για την πρόθεση μου να προβώ σε καταγγελία. Στις 16/10/2009 και 19/10/2009 έγινε επικοινωνία με το 1260. Επίσης να σημειωθεί ότι η συσκευή αυτή έχει σταλεί στο Service αρκετές φορές για εγγύηση.

.ΖΗΤΩ ΤΗΝ ΜΕΣΟΛΑΒΗΣΗ ΣΑΣ ΩΣΤΕ Η WIND ΝΑ ΠΡΑΞΕΙ ΤΑ ΠΑΡΑΚΑΤΩ:

.Να προχωρήσει σε άμεση έγκριση νέας συσκευής προς χρήση μου, εφόσον η συσκευή μου λειτουργούσε γενικότερα, αλλά παρουσίασε κατασκευαστικά ελαττώματα

.Να μου παρέχει την ελευθερία επιλογής από εμένα συσκευής προς αντικατάσταση (καινούργια) οποιουδήποτε μοντέλου ανεξαρτήτως τύπου ή αξίας, ως ελάχιστη αποζημίωση της WIND προς εμένα για την αθέτηση του συμφωνημένου προγράμματος επισκευής, καθώς η παροχή του συγκεκριμένου χαρακτηριστικού αποτέλεσε την βασική αιτία για την οποία η συσκευή μου αγοράστηκε από κατάστημα WIND συγκεκριμένα και όχι από οπουδήποτε αλλού.

.Να απαντήσει γραπτά για το θέμα, σε αντίθεση με την έως τώρα παροιμιώδη αδιαφορία που έχει επιδείξει για την λύση του ζητήματος, και ειδικότερα την αθέτηση της χρονικής διάρκειας που δεσμεύτηκε να τηρήσει κατά την επισκευή.

.

Επισυνάπτονται τα εξής βοηθητικά έγγραφα:

1)Απόδειξη αγοράς συσκευής από κατάστημα WIND

2)Όροι και Προϋποθέσεις προγράμματος «ΔΕΣΜΕΥΣΗ ΕΠΙΣΚΕΥΗΣ WIND» όπως βρίσκονται δημοσιευμένοι μέχρι και σήμερα στην τοποθεσία http://www.wind.com.gr/pages.fds?pageID=1589&langID=1 .

3)Δελτίο Παραλαβής Συσκευής προς Επισκευή

 

 

[B]Τέλος στις 20/10/2009 με πήραν τηλέφωνο από το κατάστημα και μου είπαν ότι το service τους απάντησε δίνοντας εντολή να προβούν άμεσα σε αντικατάσταση κινητού τηλεφώνου με μια ιδία συσκευή.

Η απάντηση αυτή δόθηκε από το service και πιστεύω ότι αφορά την αρχική μου αίτηση αντικατάστασης και όχι την καταγγελία. Για την καταγγελία δεν έχω κάποια επίσημη απάντηση ακόμα.

 

Το θέμα είναι τι μου προτείνεται να κάνω;

Να δεχτώ να πάρω την συσκευή και να αποσύρω την καταγγελία.

ή

Να μην δεχτώ να πάρω την συσκευή και να μην αποσύρω την καταγγελία γιατί δεν αισθάνομαι δικαιωμένος

[/b]

ευχαριστώ πολύ για το βήμα που μου δίνεται μέσα απο αυτό το site.

καθε απάντηση δεκτή.

 

 

Έλα, απλό είναι.

Θα πάρεις τη συσκευή και ΔΕΝ θα αποσύρεις την καταγγελία.

Η καταγγελία ισχύει για την καθυστέρηση και για την ταλαιπωρία που υπέστης, για μια υπηρεσία που θα έπρεπε (θεωρητικά) να σε διευκολύνει.

MyName: Γιάννης.

Samsung s22 ultra ~ Samsung Tab S7 ~ Dell XPS 9350

Link to comment
Share on other sites

Μετά από έντονες διαμαρτυρίες και γραπτώς μου απαντήσαν ότι χαριστικά και μόνο θα τα αφαιρέσουν. Μας κάνουν και χάρη δηλαδή.

 

Αυτό πραγματικά με αφήνει άφωνη. :X

Θα μας πουν και πώς θα αποθηκεύουμε τα νούμερά μας, αλλιώς... υπερχρέωση;;; :confused:

[sIGPIC][/sIGPIC]

It only ends once. Anything that happens before that is just progress.

Link to comment
Share on other sites

Έλα, απλό είναι.

Θα πάρεις τη συσκευή και ΔΕΝ θα αποσύρεις την καταγγελία.

Η καταγγελία ισχύει για την καθυστέρηση και για την ταλαιπωρία που υπέστης, για μια υπηρεσία που θα έπρεπε (θεωρητικά) να σε διευκολύνει.

 

Εννοείται ότι θα πάρεις τη συσκεύη, εξάλλου δικαιωματικά και με το νόμο σου ανήκει.

Όσο για την καταγγελία, εφόσον δε νιώθεις δικαιωμένος, δεν πρέπει να την αποσύρεις.

[sIGPIC][/sIGPIC]

It only ends once. Anything that happens before that is just progress.

Link to comment
Share on other sites

κατι σημαντικο,δεν μπορεις να κατεβεις σε μικροτερο παγιο αν δεν εχεις κλεισει ακριβως 1 χρονο απο την αρχικη ενεργοποιηση του συμβολαιου σου.[/QUO

ΑΝ ΔΙΑΒΑΣΕΙΣ ΤΟ ΑΡΧΙΚΟ POST ΘΑ ΔΕΙΣ ΟΤΙ ΕΧΕΙ ΚΛΕΙΣΕΙ ΧΡΟΝΟ ΣΤΙΣ 29/09!!!!!!

[sIGPIC][/sIGPIC]
Link to comment
Share on other sites

κατι σημαντικο,δεν μπορεις να κατεβεις σε μικροτερο παγιο αν δεν εχεις κλεισει ακριβως 1 χρονο απο την αρχικη ενεργοποιηση του συμβολαιου σου.[/QUO

ΑΝ ΔΙΑΒΑΣΕΙΣ ΤΟ ΑΡΧΙΚΟ POST ΘΑ ΔΕΙΣ ΟΤΙ ΕΧΕΙ ΚΛΕΙΣΕΙ ΧΡΟΝΟ ΣΤΙΣ 29/09!!!!!!

 

Αναφερόμουν γενικά στους όρους αποσύνδεσης.Λες να μη διάβαζα το αρχικό post και ν'απαντούσα; :rolleyes:

Link to comment
Share on other sites

Καλησπέρα

Θα ήθελα να ρωτήσω αν ξέρει κανείς, από πού είναι το μεγαλύτερο κέρδος σε ένα κατάστημα wind

Κ τι ποσοστό κέρδους έχει ένα τέτοιο κατάστημα

Μη μου πείτε να πάρω στο 210… το γνωρίζω αυτό, και από το τηλέφωνο δεν λένε τέτοιες πληροφορίες

Ευχαριστώ

Link to comment
Share on other sites

Καλησπέρα

Θα ήθελα να ρωτήσω αν ξέρει κανείς, από πού είναι το μεγαλύτερο κέρδος σε ένα κατάστημα wind

Κ τι ποσοστό κέρδους έχει ένα τέτοιο κατάστημα

Μη μου πείτε να πάρω στο 210… το γνωρίζω αυτό, και από το τηλέφωνο δεν λένε τέτοιες πληροφορίες

Ευχαριστώ

Από τις νέες συνδέσεις και τις ανανεώσεις συμβολαίων που κάνει το κατάστημα. Επίσης πρέπει να προσέχει να διατηρεί το πελατολόγιό του (ενεργές τις συνδέσεις των πελατών του) γιατί παίρνει ποσοστό από το ποσό του λογαριασμού τους. Και φυσικά να πιάνει τους στόχους που του βάζει η εταιρία κάθε μήνα ώστε να έχει και από κει κάποια benefits ;)

http://www.myphone.gr/forum/image.php?type=sigpic&userid=862&dateline=1324629158
Link to comment
Share on other sites

  • The title was changed to Περί... Wind γενικά
  • The title was changed to 2 κεραιες εκκχο της nova σε αποσταση ενος τετραγωνου μεταξυτ τους ειναι φυσιολογικο; εκπεμπουνε πολυ; .
  • The topic was pinned
  • The topic was locked

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Επισκέπτης
Reply to this topic...

×   Pasted as rich text.   Paste as plain text instead

  Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

 Κοινοποίηση

×
×
  • Create New...