Jump to content

Περί... Nova γενικά


ng78
 Κοινοποίηση

Recommended Posts

Δεν σου στείλανε το εξής μήνυμα:"Η Wind σας καλωσορίζει στην Αλβανία και σας εύχεται καλή διαμονή";:confused:Δεν έχω συνδεθεί ποτέ με roaming στην Κέρκυρα,αλλά στη Ρόδο μου είχαν στείλει το παραπάνω μήνυμα αλλά αντί για "Αλβανία" έλεγε "Τουρκία".:mad:

 

Oχι , προφανώς θεώρησαν πως δεν ήταν ανάγκη μιας και Αλβανία-Ελλάδα έχουμε γίνει ένα :lol:

Link to comment
Share on other sites

Σημερα εστειλα στην wind το παρακατω mail:

 

ΤΟΝ ΦΕΒΡΟΥΑΡΙΟ ΠΗΡΑ ΕΝΑ asus 901 ΜΙΝΙ LAPTOP ΑΠΟ ΤΗΝ wind.ΤΗΝ ΠΕΜΠΤΗ ΠΑΡΟΥΣΙΑΣΕ ΠΡΟΒΛΗΜΑ .ΕΚΤΟΤΕ ΕΧΩ ΕΠΙΚΟΙΝΩΝΗΣΕΙ ΕΝΑ ΣΩΡΟ ΦΟΡΕΣ ΚΑΙ ΠΡΟΣΩΠΙΚΑ ΚΑΙ ΜΕΣΩ ΤΟΥ ΚΑΤΑΣΤΗΜΑΤΟΣ ΚΟΜΟΤΗΝΗΣ ΜΕ ΔΙΑΦΟΡΑ ΤΗΛΕΦΩΝΑ ΠΟΥ ΜΟΥ ΕΔΩΣΑΝ ΨΑΧΝΟΝΤΑΣ ΕΓΩ ΓΙΑ ΣΕΡΒΙΣ ΑΝ ΚΑΙ ΕΙΝΑΙ ΥΠΟΧΡΕΩΜΕΝΗ Η wind ΝΑ ΤΟ ΚΑΝΕΙ.ΤΟ ΤΙ ΑΚΟΥΣΑ ΔΕΝ ΛΕΓΕΤΑΙ.ΑΠΟ ΤΟΝ ΑΝΝΑ ΣΤΟΝ ΚΑΙΑΦΑ ΣΕ ΣΤΕΛΝΟΥΝ.ΜΕΧΡΙ ΠΟΥ ΣΕ ΚΑΠΟΙΟ ΤΗΛ ΜΟΥ ΕΙΠΑΝ ΟΤΙ ΕΜΕΙΣ ΔΕΝ ΚΑΝΟΥΜΕ ΕΠΙΣΚΕΥΗ ΤΟΥ ΜΟΝΤΕΛΟΥ 901 ΑΛΛΑ ΑΛΛΩΝ ΜΟΝΤΕΛΩΝ ΤΗΣ ΙΔΙΑΣ ΕΤΑΙΡΙΑΣ(ΠΡΩΤΑΚΟΥΣΤΟ ΚΑΙ ΟΜΩΣ ΣΤΗΝ wind ΟΛΑ ΣΥΜΒΑΙΝΟΥΝ!!!!).

Link to comment
Share on other sites

Στο service της Asus τηλεφώνησες;:worry:Ρώτα τους μήπως μπορεί να στο φτιάξει η Asus με την απόδειξη αγοράς που σου έδωσαν από το κατάστημα της Wind.:)

 

Υ.Γ:Μην γράφεις με κεφαλαία.Είναι σαν να φωνάζεις και απογορεύουνται από τους Ο.Π.Χ του MyPhone.

Link to comment
Share on other sites

Σημερα εστειλα στην wind το παρακατω mail:ΤΟΝ ΦΕΒΡΟΥΑΡΙΟ ΠΗΡΑ ΕΝΑ asus 901 ΜΙΝΙ LAPTOP ΑΠΟ ΤΗΝ wind.ΤΗΝ ΠΕΜΠΤΗ ΠΑΡΟΥΣΙΑΣΕ ΠΡΟΒΛΗΜΑ .ΕΚΤΟΤΕ ΕΧΩ ΕΠΙΚΟΙΝΩΝΗΣΕΙ ΕΝΑ ΣΩΡΟ ΦΟΡΕΣ ΚΑΙ ΠΡΟΣΩΠΙΚΑ ΚΑΙ ΜΕΣΩ ΤΟΥ ΚΑΤΑΣΤΗΜΑΤΟΣ ΚΟΜΟΤΗΝΗΣ ΜΕ ΔΙΑΦΟΡΑ ΤΗΛΕΦΩΝΑ ΠΟΥ ΜΟΥ ΕΔΩΣΑΝ ΨΑΧΝΟΝΤΑΣ ΕΓΩ ΓΙΑ ΣΕΡΒΙΣ ΑΝ ΚΑΙ ΕΙΝΑΙ ΥΠΟΧΡΕΩΜΕΝΗ Η wind ΝΑ ΤΟ ΚΑΝΕΙ.ΤΟ ΤΙ ΑΚΟΥΣΑ ΔΕΝ ΛΕΓΕΤΑΙ.ΑΠΟ ΤΟΝ ΑΝΝΑ ΣΤΟΝ ΚΑΙΑΦΑ ΣΕ ΣΤΕΛΝΟΥΝ.ΜΕΧΡΙ ΠΟΥ ΣΕ ΚΑΠΟΙΟ ΤΗΛ ΜΟΥ ΕΙΠΑΝ ΟΤΙ ΕΜΕΙΣ ΔΕΝ ΚΑΝΟΥΜΕ ΕΠΙΣΚΕΥΗ ΤΟΥ ΜΟΝΤΕΛΟΥ 901 ΑΛΛΑ ΑΛΛΩΝ ΜΟΝΤΕΛΩΝ ΤΗΣ ΙΔΙΑΣ ΕΤΑΙΡΙΑΣ(ΠΡΩΤΑΚΟΥΣΤΟ ΚΑΙ ΟΜΩΣ ΣΤΗΝ wind ΟΛΑ ΣΥΜΒΑΙΝΟΥΝ!!!!).ΜΕΤΑ ΑΠΟ ΑΥΤΟ ΤΟ ΜΟΝΟ ΠΟΥ ΜΠΟΡΕΙΣ ΝΑ ΚΑΝΕΙΣ ΕΙΝΑΙ ΝΑ ΔΥΣΦΗΜΗΣΕΙΣ ΠΑΝΤΟΥ ΣΕ ΟΛΑ ΤΑ SITES ΟΣΟ ΜΠΟΡΕΙΣ ΤΗΝ ΕΤΑΙΡΙΑ ΓΙΑ ΤΗΝ ΤΑΚΤΙΚΗ 'ΜΕΤΑ ΤΟ ΠΟΥΛΗΜΑ ΔΕΝ ΣΑΣ ΞΕΡΟΥΜΕ'

 

Φίλε μου είμαι συνδρομητής της Wind με το πρόγραμμα Wind Adsm Clock200 & Netbook.Πάντα φιλικά ;) Δέν θα καταλάβουν και το μόνο που θα καταφέρεις είναι 2 χρόνια στην φυλακή και 300.000 Ευρώ πρόστιμο απο την εταιρία για δυσφήμηση!Το λέει και στα χαρτιά:rtfm: που σου έβαλαν να υπογράψεις. Θα σου κάνω μερικές ερωτήσεις:

 

Πότε το αγόρασες το μηχάνημα ;

Απο ποιό σημείο της Ελλάδος ;

 

Μετά απο αυτά αν έχεις εγγύηση γιατι η εγγύηση σύμφωνα με τον νόμο είναι 2 χρόνια όπως και η Asus.Εάν έχεις πρόβλημα με το τοπικό σου υποκατάστημα πάρε τηλέφωνο στα κεντρικά και ζήτα το τμήμα Διαπραγματεύσεων, αφού τους πάρεις τηλέφωνο θα ζητήσεις ονοματεπόνυμο του υπαλλήλου σε περίπτωση που:

 

Δέν σου δώσει ονοματεπώνυμό του,

Δέν σου πεί πότε θα το παραδώσεις το μηχάνημα για φτιάξιμο,

Διαφωνήσει τελείως σε ότι πεις και υπάρξει οποιοδήποτε πρόβλημα πάρε στο IN.KA.

Ινστιτούτο Καταναλωτή ή πάνε στο τοπικό υποκατάστημα Κ.Ε.Π. και κάνε έπισημη καταγγελία στην εταιρία εξηγώντας τους και υποβάλωντας έγγραφη καταγκελία

απο εκεί θα πάει δικηγόρος κρατικός και θα αναλάβει το θέμα, Αλλά πρίν τρόμαξε την εταιρία ''Wind'' οτι θα τους καταγγήλεις στο ΙΝ.ΚΑ. καλά ;;)

 

Λοιπόν αυτά απο εμένα και καλή σου τύχη.Πάντα φιλικά έτσι ; :O Σε οτιδήποτε χρειαστείς για τέτοια θέματα σε παρακαλώ στείλε μου pm.;)

------------------------------------------------------

Παρακαλώ τους διαχειριστές του φόρουμ να Διαγραφεί αυτό το θέμα μήν έχει ο χρήστης τραβήγματα με τον νόμο.:lock:

Link to comment
Share on other sites

ενταξει μην το παρατραβαμε.. μανος τι εισαι δικηγορος??

 

εδω εχει γινει δυσφήμιση για αλλα πραγματα κανεις δεν ειχε προβλημα , μην τον φοβίζεις τον ανθρωπο

http://www.elink.gr

 

Internet ,Προγραμματισμός ,Smartphone Apps, Κατασκευή Ιστοσελίδων, Υποστήριξη Δικτύων, Service H/Y , Graphics - Media

Link to comment
Share on other sites

mporis na kaleseis edo 00800 44142044 einei to help desk tis acus stin italia i sto email greece_support@asus.it

i wind sigoyra den ipostirizei to service sta laptop

 

 

Από την 1η Σεπτεμβρίου 2009, δεν θα επιτρέπεται η χρήση των «greeklish». Τα μηνύματα που έχουν γραφτεί με αυτήν την πρακτική θα διαγράφονται, χωρίς προειδοποίηση. Θα θέλαμε να σας παρακαλέσουμε να χρησιμοποιείτε ελληνικούς χαρακτήρες. Για περισσότερες πληροφορίες διαβάστε τη σχετική ανακοίνωση.

!!!!!

[sIGPIC][/sIGPIC]

opois breis pios ine pm!!

Link to comment
Share on other sites

Επισκέπτης
Επειδη μου εχει τυχει και εμενα στην Β. Κερκυρα δεχθηκα μυνημα καλοσωρισματος αλλα οχι απο την Wind - απο εναν αλβανικο παροχο. Αλλαξα την ρυθμιση δικτυου σε manual και ολα οκ
Link to comment
Share on other sites

Δηλαδή η Χ εταιρία της Αλβανίας έχει πιο δυνατό σήμα από την wind :X

Aπό την περιοχή "κέντρωμα" μέχρι την "Κασσιόπη" βόρεια ,η wind στις παραλίες και σε πολλά σημεία δεν πιάνει

http://maps.google.com/maps?f=q&source=s_q&hl=el&geocode=&q=corfu+kassiopi&sll=37.0625,-95.677068&sspn=47.838189,79.013672&ie=UTF8&t=h&ll=39.753261,19.947395&spn=0.091326,0.154324&z=13&iwloc=A

 

Μια που έβαλες από μόνος σου και το χάρτη, δε βλέπεις ότι η περιοχή αυτή της Κέρκυρας είναι πιο κοντά στην Αλβανία από ότι το Σύνταγμα απ' την Ομόνοια; Πολύ φυσιολογικό λοιπόν να μπαίνεις σε roaming όχι μόνο όταν η Wind δεν έχει σήμα αλλά ακόμα και όταν η Wind έχει αρκετά ασθενέστερο συγκριτικά σήμα από μια αλβανική.

 

Αυτό που παρατήρησες συμβαίνει σχεδόν σε όλες τις παραμεθόριες περιοχές και όχι μόνο της Ελλάδας, οπότε οι επισκέπτες εκεί φροντίζουν να κλειδώνουν το δίκτυό τους στον εθνικό πάροχο. Τι να πουν π.χ. και οι κάτοικοι του Λουξεμβούργου, μια σταλιά χώρα περιτριγυρισμένη από τρείς μεγαλύτερες. :)

 

Αλλά και στην περίπτωση σου που δεν ήξερες και δεν κλείδωσες το δίκτυο στη Wind, ούτε σου έστειλε μήνυμα καλωσορίσματος στην Αλβανία, δε σου έβγαινε τουλάχιστο στο κινητό σήμα με το όνομα της αλβανικής εταιρίας;

Link to comment
Share on other sites

Αμ δε που καλύπτεται ...

Και το θέμα είναι ότι προφανώς χρεώνεσαι και για τις κλήσεις που σου κάνουν οι άλλοι

Πριν βάλω το θέμα αυτό πήγα πρώτα στην ιστοσελίδα της wind όπου στο χάρτη κάλυψης δείχνουν "και καλά" ότι καλύπτουν ΟΛΗ την Κέρκυρα

Αρα από την στιγμή που υπόσχονται "κάλυψη" σε συγκεκριμένες περιοχές και δεν την παρέχουν θα έπρεπε να έχουν αναπτύξει ένα σύστημα ενημέρωσης του καταναλωτή

Οταν πάμε σε άλλη χώρα διακοπές "τσακ" στέλνουν ένα μήνυμα που λέει "καλώς ήρθατε πχ στην Αγγλία" , στην περίπτωση αυτή γιατί δεν στέλνουν μια παρόμοια ενημέρωση για τις χρεώσεις ;

Τουλάχιστον ας μαθευτεί σε όσους έχουν σκοπό να πάνε διακοπές στην Κέρκυρα πως στο βόρειο συγκρότημα θα χρεωθούν roaming

Δηλαδή η Χ εταιρία της Αλβανίας έχει πιο δυνατό σήμα από την wind :X

Aπό την περιοχή "κέντρωμα" μέχρι την "Κασσιόπη" βόρεια ,η wind στις παραλίες και σε πολλά σημεία δεν πιάνει

http://maps.google.com/maps?f=q&source=s_q&hl=el&geocode=&q=corfu+kassiopi&sll=37.0625,-95.677068&sspn=47.838189,79.013672&ie=UTF8&t=h&ll=39.753261,19.947395&spn=0.091326,0.154324&z=13&iwloc=A

 

Από πίστωση μπορεί να μην βγάλω άκρη ,αλλά ίσως κάνω μια ωραία φορητότητα από την στιγμή που είμαι σε μια εταιρία που με χρεώνει τις κλήσεις από Β.Κέρκυρα ως κλήσεις από Αλβανία

 

O χάρτης κάλυψης αφενός απεικονίζει τη κάλυψη με μια συγκεκριμένη κλίμακα (και την Αθήνα τη δείχνει παντού μπλε, αυτό δεν σημαίνει πως δεν υπάρχουν σημεία με ελλειπή κάλυψη) και αφετέρου δεν εμφανίζει την ισχύ του σήματος. Το κινητό όταν μπορεί να επιλέξει ανάμεσα σε περισσότερα του ενός δίκτυα, επιλέγει αυτό με το δυνατότερο σήμα. Αν έτυχε σε κάποια σημεία η Wind να μην έχει φουλ σήμα (είτε λόγω μέτριας κάλυψης είτε λόγω παρεμβολών) και η AMC ή η Vodafone Albania να είχαν καλύτερο και το κινητό σου επέλεξε το ξένο δίκτυο δεν φταίει απαραίτητα γιάυτό η Wind. Σε αυτές τις περιπτώσεις είτε κάνεις χειροκίνητη επιλογή είτε ζητάς απενεργοποίηση του roaming. Και εμένα μου έτυχε στη Χίο με Vodafone σε ένα συγκεκριμένο σημείο να συνδεθώ με Vodafone Tουρκίας. Επέλεξα χειροκίνητα τη Vodafone Ελλάδας.

 

Ακόμα πάντως και φουλ σήμα να έχει η εταιρεία σου υπο συγκεκριμένες συνθήκες μπορεί να επιλεγεί άλλο δίκτυο. Σε καμία περίπτωση δεν ευθύνεται η Wind γιάυτό. Εσύ δεν είδες στην οθόνη της συσκευής το ξένο δίκτυο?

Link to comment
Share on other sites

 

Καλά, το καλύτερο με τα spam μηνύματα το έπαθα εγώ χθες.

Ήταν μεσημέρι και είχα ξαπλώσει κι ότι με έπαιρνε ο ύπνος...

Σκάει μήνυμα, πετάγομαι, το ανοίγω και πριν διαβάσω τον αποστολέα, διαβάζω τις πρώτες λέξεις: "ΜΗΝ ΠΕΙΣ ΜΕΤΑ ΟΤΙ ΔΕΝ ΗΞΕΡΕΣ." και τα παίζω!

Κοιτάω τον αποστολέα, WIND, και διαβάζω και το υπόλοιπο: "σήμερα είναι η τελευταία μέρα του διαγωνισμού, μπλα μπλα μπλα μπλα"

 

:lol::lol::lol:

 

Και εγώ όταν μου είχε έρθει αυτό το μήνυμα το ίδιο έπαθα.

Δεν πρόσεξα τον αποστολέα,είδα στην αρχή που έλεγε το ''ΜΕΤΑ ΜΗΝ ΠΕΙΣ ΟΤΙ ΔΕΝ ΗΞΕΡΕΣ'' και λέω από μέσα μου: Ουπς,τι γίνεται εδώ?

:D

Link to comment
Share on other sites

ρε παιδια εαν εχουμεσυνδεση που πρεπει να παρουμε τηλεφωνο???

μας τα εχουν κανει πεπονια με τα μνμ τους..

ελεος.δεν μας αφηνουν να κοιμηθουμε το μεσημερι

Link to comment
Share on other sites

ρε παιδια εαν εχουμεσυνδεση που πρεπει να παρουμε τηλεφωνο???

μας τα εχουν κανει πεπονια με τα μνμ τους..

ελεος.δεν μας αφηνουν να κοιμηθουμε το μεσημερι

Κάλεσε στο 1260.:)

Link to comment
Share on other sites

1) Δεν ήξερα ότι ο κάθε καταναλωτής είναι υποχρεωμένος να γνωρίζει και να μπαίνει στο μενού να αλλάζει ρυθμίσεις περί roaming και τα σχετικά ( πράγμα που φυσικά δεν ισχύει )

2) Από κατάστημα της wind σήμερα μου είπαν ότι θα πρέπει να κάνει καταγγελία η wind στην εταιρία της Αλβανίας πράγμα που δεν μπορεί να βγάλει άκρη

3) Από κατάστημα της wind μου είπαν πως ήδη έχει τύχει και σε άλλους αυτό το θέμα με Κέρκυρα και Αλβανία

Ρώτησα αν η εταιρία όταν χάνει το σήμα της και στην θέση του μπαίνει δίκτυο άλλης χώρας , το καταλαβαίνει για να στέλνει ένα ενημερωτικό μήνυμα ;

Ο υπάλληλος μου είπε πως όταν σε άλλη χώρα είναι νόμιμη η αλλαγή του σήματος για αυτό στέλνουν μήνυμα ενημερωτικό

και πως αυτό μπορεί να συμβεί ακόμα και με τις εταιρίες εδώ μεταξύ τους πχ με την vodafone

Τέλος πάντων όπως και να'χει , εγώ θα πληρώσω roaming για κλήσεις εντός Ελλάδας

Δηλαδή θα πληρώσω την αδυναμία της wind και της κάθε εταιρίας να έχει 100% κάλυψη εκεί που λέει ότι έχει

5) Οταν ρώτησα τον υπάλληλο αν θα χρεωθώ και για τις κλήσεις που μου έκαναν μου είπε "όχι γιατί δεν είναι roaming αυτό "

Και του λέω "αφού δεν είναι roaming" γιατί ο λογαριασμός γράφει "roaming" ;

Τέλοσπάντων....το θέμα είναι ότι πρέπει να προσέχουμε όταν βρισκόμαστε σε μέρος όπου κοντά έχει σύνορα

Link to comment
Share on other sites

Τέλος πάντων όπως και να'χει , εγώ θα πληρώσω roaming για κλήσεις εντός Ελλάδας

Δηλαδή θα πληρώσω την αδυναμία της wind και της κάθε εταιρίας να έχει 100% κάλυψη εκεί που λέει ότι έχει

Μου φαινεται οτι δεν θελεις να καταλαβεις οτι και 100% καλυψη να εχει πολλες φορες το κινητο γυρναει σε αλλα δικτυο.Ημουν και εγω σε ξενοδοχειο στην περιοχη της Δαφνηλας με εξαιρετικο σημα απο Wind (3ης γενιας μαλιστα) και ομως γυριζε σε Αλβανια.Το παρατηρησα και το εβαλα χειροκινητα στην Wind.Oταν αγοραζουμε κατι διαβαζουμε τις οδηγιες χρησης.Αν βαριομαστε ή δεν θελουμε να τις διαβασουμε δεν ριχνουμε τις ευθυνες σε αλλους.Η αλλαγη δικτυου σε ολα σχεδον τα κινητα ειναι κατι πολυ ευκολο

Μετεωρολογικός σταθμός Αμαρουσίου

http://users.otenet.gr/~oyxbc3/myweather/index.html

Link to comment
Share on other sites

Oταν αγοραζουμε κατι διαβαζουμε τις οδηγιες χρησης.Αν βαριομαστε ή δεν θελουμε να τις διαβασουμε δεν ριχνουμε τις ευθυνες σε αλλους.

 

Ευθύνη έχει η κάθε εταιρία που δεν έχει δυνατό σήμα

Από την άλλη προτιμώ αδύνατο σήμα παρά να έχω κεραία κοντά μου

Υπάρχει και αυτή η εκδοχή ;)

Εσύ θεωρείς πως είναι υποχρέωση του καταναλωτή όταν πηγαίνει εντός ΕΛΛΑΔΑΣ διακοπές να αλλάζει το δίκτυο στο κινητό του χειροκίνητα και να διαβάζει manuals υποψιαζόμενος ότι μπορεί να χρεωθεί roaming επειδή η Χ εταιρία δεν θα έχει δυνατό σήμα εκεί που θα πάει

Δεν είχα κατά νου να πάρω το manual του κινητού στις διακοπές μου να διαβάζω στη παραλία :wacko:

Εγώ θεωρώ πως δεν είναι υποχρέωση του καταναλωτή να το γνωρίζει από την στιγμή που στην επίσημη ιστοσελίδα της η Χ εταιρία γράφει πως καλύπτει τις Χ περιοχές κι έτσι πάει ήσυχος στις διακοπές του

Και εμένα οκ άσε με , είμαι νέος άνθρωπος οπότε πες ότι "φταίω" και ότι αδιαφόρησα

Ο κάθε ένας ηλικιωμένος πχ , ή κάποιος που δεν βλέπει καλά , ή ξέρω γω τι άλλο , γιατί θα πρέπει να πληρώνει Αλβανία ή Τουρκία ανάλογα την τοποθεσία τις κλήσεις μέσα στην Ελλάδα ;

Αφού λοιπόν είναι κάτι που συμβαίνει ΠΟΛΥ ΣΥΧΝΑ και είναι γνωστό στις εταιρίες γιατί δεν το γράφουν και στον χάρτη κάλυψης ως υποσημείωση ;

Δεν τα λέω αυτά για να "επιτεθώ" στην wind , ούτε για να πω ότι δεν συμβαίνει σε άλλες εταιρίες

Απλά με αφορμή το δικό μου μήνυμα κάποιοι θα ξέρουν πως αν δεν αλλάξουν από μόνοι τους το δίκτυο στο κινητό χειροκίνητα μπορεί να χρεωθούν κλήσεις "roaming"

Link to comment
Share on other sites

φιλε το πηρα απο κομοτηνη και το τηλ το 00800 που μου εδωσαν δεν απαντα ποτε(βουιζει).καποια τα αναλαμβανει η ινφοκουεστ αλα οχι το δικο μου μοντελο.και το κακο ειναι οτι δεν μου λενε ποιος επιτελους το αναλαμβανει.τρεχα γυρευε δηλαδη.μονο οταν ειναι να σου πουλησουν κατι τρεχουν απο πισω σου .περιμενω την απαντηση τους κ θα σας πω.οσο για την δυσφημηση πες μου μονο αν εχω αδικο.ενα απο τηλ εξυπηρετησης ειναι ανικανοι να μου βρουν
Link to comment
Share on other sites

Εφόσον έχεις συμβόλαιο πρέπει να έχεις κάνει κάποια αίτηση να ενεργοποιηθεί το roaming ή εξαρχής το συμβόλαιό σου να το αναφέρει. Άρα η WIND δεν έχει καμία ευθύνη.

Αν δεν έχεις ενεργοποιημένο το roaming (γιατί να το κάνει αυτό ένας 80χρονος;;; για να λέει ότι έχει roaming; ) δε γίνεται ακόμα και στο αυτόματο να μπεις σε ξένο δίκτυο.

Ξέρω,έχεις δίκιο...είναι σπαστικό να συμβαίνει αυτό αλλά σου λέω ότι ακόμα και η WIND να έχει τέλειο σήμα αν θέλει το κινητό να αλλάξει δίκτυο,το καθένα με τα δικά του κριτήρια,θα το κάνει;)

Easy2Install:Easy2Integrate:Easy2Scale :: /// PD Baseband Developer

[sIGPIC][/sIGPIC]

Link to comment
Share on other sites

Ευθύνη έχει η κάθε εταιρία που δεν έχει δυνατό σήμα

Από την άλλη προτιμώ αδύνατο σήμα παρά να έχω κεραία κοντά μου

Υπάρχει και αυτή η εκδοχή

 

Βλέπω ότι συνεχίζεις να διαβάζεις επιλεκτικά. Ο ίδιος συμφορουμίτητς στον οποίο απάντησες, ανέφερε στην ίδια παράγραφο που παράθεσες, ότι του γύριζε σε Αλβανική εταιρία ακόμα κι εκεί που είχε εξαιρετικό σήμα από τη Wind!

 

Εσύ θεωρείς πως είναι υποχρέωση του καταναλωτή όταν πηγαίνει εντός ΕΛΛΑΔΑΣ διακοπές να αλλάζει το δίκτυο στο κινητό του χειροκίνητα και να διαβάζει manuals υποψιαζόμενος ότι μπορεί να χρεωθεί roaming επειδή η Χ εταιρία δεν θα έχει δυνατό σήμα εκεί που θα πάει

Δεν είχα κατά νου να πάρω το manual του κινητού στις διακοπές μου να διαβάζω στη παραλία

 

Όχι δεν έχεις υποχρέωση να διαβάσεις manual του κινητού σου, απλά όταν έχουμε ενεργοποιημένη μια οποιαδήποτε υπηρεσία πρέπει να γνωρίζουμε έστω τα βασικά. Δικαίωμά μας είναι βέβαια να μην τα γνωρίζουμε αλλά τότε δεν μπορούμε να διαμαρτυρόμαστε όταν λόγω αυτής της άγνοιας την παθαίνουμε.

 

Ακόμα και όταν όμως δεν ήξερες ότι μπορεί να συμβεί αυτό σε παραμεθόριες περιοχές, σε ξαναρωτάω όπως και αρκετοί σε ρώτησαν το ίδιο: έγραψες ότι έκανες και δέχτηκες πολλά τηλέφωνα. Μία φορά δεν πρόσεξες την οθόνη του κινητού σου που από Wind έγραφε άλλη εταιρία;

Link to comment
Share on other sites

Οκ φταίω που δεν ήξερα ότι είχα roaming , φταίω που δεν διάβασα το manual ή το συμβόλαιο αναλυτικά ,φταίω που πήγα διακοπές κοντά σε σύνορα και φταίω που έβαλα το θέμα αυτό

Καλές διακοπές

Link to comment
Share on other sites

Οκ φταίω που δεν ήξερα ότι είχα roaming , φταίω που δεν διάβασα το manual ή το συμβόλαιο αναλυτικά ,φταίω που πήγα διακοπές κοντά σε σύνορα και φταίω που έβαλα το θέμα αυτό

Καλές διακοπές

 

Δεν φταις εσύ σαφέστατα αλλά δυστυχώς δεν φταίει και η Wind. Καλώς ή κακώς το φαινόμενο αυτό παρατηρείται παγκοσμίως στα σύνορα των χωρών. Μπορεί να φταίει το γεγονός ότι η Wind δεν είχε πολύ καλό σήμα στη περιοχή (όπου και πάλι δεν μπορείς να απαιτείς από μια εταιρεία να έχει 100% φουλ σήμα σε όλη την Ελλάδα, είναι πρακτικά αδύνατον, πόσο μάλλον σε μια χώρα που οι εταιρείες δυσκολεύονται ιδιαίτερα να βάλουν κεραίες λόγω των παραπόνων των κατοίκων) μπορεί όμως το κινητό σου να συνδέθηκε στο ξένο δίκτυο ακόμα και αν η Wind είχε φουλ σήμα.

 

Δεν φταις λοιπόν εσύ αλλά είσαι ο μόνος που μπορείς να αποτρέψεις τις χρεώσεις roaming στη περίπτωση αυτή. Ακόμα και αν δεν ήξερες πως γίνεται η χειροκίνητη επιλογή δικτύου, έπρεπε με το που είδες ξένο δίκτυο στην οθόνη του κινητού να επικοινωνήσεις άμεσα με κάποιο τρόπο με τη Wind ώστε να σου πουν τι να κάνεις.

Link to comment
Share on other sites

Οκ φταίω που δεν ήξερα ότι είχα roaming , φταίω που δεν διάβασα το manual ή το συμβόλαιο αναλυτικά ,φταίω που πήγα διακοπές κοντά σε σύνορα και φταίω που έβαλα το θέμα αυτό

Καλές διακοπές

 

Ok,το πάθημα μάθημα :p Απενεργοποίησε την υπηρεσία roaming,γνώμη μου, και ενεργοποίησέ την ΑΝ ΚΑΙ ΜΟΝΟ ΑΝ φεύγεις συνειδητά από Ελλάδα... Αλλιώς δεν έχει λόγο να είναι ενεργοποιημένη!

Από εκεί και πέρα,έχεις δίκιο μιας και η χρέωση δεν είναι και τίποτα "ψίχουλα". H WIND ακόμα και αν κάλυπτε με τον καλύτερο δυνατό τρόπο,με HSPA+ την περιοχή σου,αν το κινητό ήθελε να γυρίσει σε ξένο δίκτυο θα το έκανε με τον γρηγορότερο τρόπο. Ωστόσο,θα έπρεπε να σου έρθει sms στο κινητό από την Αλβανική εταιρεία:shifty: Προφανώς και υπάρχει λόγος που "δε το κάνουν" κάθε φορά που συνδέεσαι στο δίκτυο!

Easy2Install:Easy2Integrate:Easy2Scale :: /// PD Baseband Developer

[sIGPIC][/sIGPIC]

Link to comment
Share on other sites

Παιδια υπαρχει προβλημα με την υπηρεσια της Wind?

Eιχα στειλει τη συσκευη μου για επισκευη και απο χθες προσπαθω να στειλω μεσω του site της Wind τις ρυθμισεις για mms, streaming klp, και μου βγαζει συνεχεια αυτο το μηνυμα:

 

Υπήρξε πρόβλημα και δεν θα γίνει η αποστολή των ρυθμίσεων που επιλέξατε.

 

 

Τι συμβαινει πια 2 μερες στη σειρα? Παει και αυτη η υπηρεσια? Η μηπως θελουν να καλεσω στην εξυπηρετηση πελατων και να χρεωθω για να μου σταλουν αυτοματα οι ρυθμισεις?:mad:

Link to comment
Share on other sites

Παιδια υπαρχει προβλημα με την υπηρεσια της Wind?

Eιχα στειλει τη συσκευη μου για επισκευη και απο χθες προσπαθω να στειλω μεσω του site της Wind τις ρυθμισεις για mms, streaming klp, και μου βγαζει συνεχεια αυτο το μηνυμα:

 

Υπήρξε πρόβλημα και δεν θα γίνει η αποστολή των ρυθμίσεων που επιλέξατε.

 

 

Τι συμβαινει πια 2 μερες στη σειρα? Παει και αυτη η υπηρεσια? Η μηπως θελουν να καλεσω στην εξυπηρετηση πελατων και να χρεωθω για να μου σταλουν αυτοματα οι ρυθμισεις?:mad:

Στειλε την λεξη all στο 19234

 

καλημερα

Never Give Up:!:

Join friend!

Link to comment
Share on other sites

Στειλε την λεξη all στο 19234

 

καλημερα

 

Ευχαριστω φιλε μου.

 

Δυστυχως επειδη τα χρειαζομουν αρκετα συντομα τους πηρα τηλ 2(!) φορες στην τεχνικη υποστηριξη για να καταφερω να μου τα στειλουν ολα. Απαραδεκτοι.

Link to comment
Share on other sites

  • The title was changed to Περί... Wind γενικά
  • The title was changed to 2 κεραιες εκκχο της nova σε αποσταση ενος τετραγωνου μεταξυτ τους ειναι φυσιολογικο; εκπεμπουνε πολυ; .
  • The topic was pinned
  • The topic was locked

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Επισκέπτης
Reply to this topic...

×   Pasted as rich text.   Paste as plain text instead

  Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

 Κοινοποίηση

×
×
  • Create New...