Jump to content

Περί... Nova γενικά


ng78
 Κοινοποίηση

Recommended Posts

7 ώρες πριν, sonakiasfun said:

Μια χαρά τιμή είναι 3,5 ευρώ.

Καλή είναι,αλλά όταν ο ανταγωνισμός δίνει περισσότερες μέρες με χαμηλότερη τιμή και με καλύτερο δίκτυο,η τιμή ΔΕΝ είναι καλή 

Link to comment
Share on other sites

Link to comment
Share on other sites

Ναι,αλλά με πολύ αργούς ρυθμούς επεκτείνεται.

Πάντως τυχεροί όσοι είναι στις περιοχές αυτές..

33 ευρώ το 1Gbps τέλεια τιμή,όταν η Cosmote το έχει 51.

Link to comment
Share on other sites

Πάντως οι εφημερίδες σήμερα συνεχίζουν να μιλάμε για πιθανό ενδιαφέρον της ΔΕΗ για τη NOVA.

Το είδα στη Ναυτεμπορική και στον Οικονομικό ταχυδρόμο.

COSMOTE VDSL 100/10, COSMOTE TV FULL PACK, COSMOTE GIGAMAX UNLIMITED, COSMOTE INTERNET ON THE GO με κάρτα (εξοχικό), F2G (για δοκιμές), EON TV FULL PACK.

Link to comment
Share on other sites

4 ώρες πριν, MIKU said:

Πάντως οι εφημερίδες σήμερα συνεχίζουν να μιλάμε για πιθανό ενδιαφέρον της ΔΕΗ για τη NOVA.

Το είδα στη Ναυτεμπορική και στον Οικονομικό ταχυδρόμο.

Βλέπω την πιθανότητα να απομακρύνεται... Η ΔΕΗ φτιάχνει δικό της branding με το Fiber Grid, και φαίνεται να έχει αρχίσει την ίδρυση και στελέχωση διαδικασιών τηλεπικοινωνιών.

Link to comment
Share on other sites

29 minutes ago, minast said:

Βλέπω την πιθανότητα να απομακρύνεται... Η ΔΕΗ φτιάχνει δικό της branding με το Fiber Grid, και φαίνεται να έχει αρχίσει την ίδρυση και στελέχωση διαδικασιών τηλεπικοινωνιών.

Βλέπεις να μπαίνει λιανική;;;;

Link to comment
Share on other sites

1 ώρα πριν, minast said:

Βλέπω την πιθανότητα να απομακρύνεται... Η ΔΕΗ φτιάχνει δικό της branding με το Fiber Grid, και φαίνεται να έχει αρχίσει την ίδρυση και στελέχωση διαδικασιών τηλεπικοινωνιών.

Για ποιά πιστεύεις;; Saudi Telecom Company🇸🇦;; Κάποια άλλη;; Ελπίζω σε όμιλο τηλεπικοινωνιών εγώ!

Link to comment
Share on other sites

Η ΔΕΗ έχει τα λεφτά, έχει την αβάντα του Δημοσίου και το συμφέρον να την εξαγοράσει.

Δεν ξέρω αν η κυβέρνηση θέλει να βρεθεί απέναντι στην DT και φυσικά να βάλει τη ΔΕΗ απέναντι στον ΟΤΕ στον οποίο διαθέτει μετοχές (8%) με δικαίωμα βέτο, μέλη στο ΔΣ κλπ.

COSMOTE VDSL 100/10, COSMOTE TV FULL PACK, COSMOTE GIGAMAX UNLIMITED, COSMOTE INTERNET ON THE GO με κάρτα (εξοχικό), F2G (για δοκιμές), EON TV FULL PACK.

Link to comment
Share on other sites

"Η United Fiber, θυγατρική της United Group στην οποία ανήκει και η Nova, έχει το δεύτερο μεγαλύτερο δίκτυο οπτικής ίνας μέχρι το σπίτι (FTTH) στην Ελλάδα"

https://www.documentonews.gr/article/h-united-fiber-thygatriki-tis-united-group-stin-opoia-anikei-kai-i-nova-exei-to-deytero-megalytero-diktyo-optikis-inas-mexri-to-spiti-ftth-stin-ellada/

 

2 Δις λέει, επενδύσεις, με τα 500εκ. να έχουν ήδη επενδυθεί έως το τέλος του 2023 🤔

COSMOTE VDSL 100/10, COSMOTE TV FULL PACK, COSMOTE GIGAMAX UNLIMITED, COSMOTE INTERNET ON THE GO με κάρτα (εξοχικό), F2G (για δοκιμές), EON TV FULL PACK.

Link to comment
Share on other sites

Από τη στιγμή που τα έσπασαν ο Έλληνας με τον Σέρβο (σχεδόν παντα λόγω χρημάτων χαλάνε οι συνεργασίες) και από τη στιγμή που η Νοβα είναι προς πωληση, εγώ δεν πιστευω οτι θα συνεχίστουν οι επενδυσεις τουλάχιστον μέχρι να την αγοράσει νέος επενδυτής.

Link to comment
Share on other sites

1 ώρα πριν, MIKU said:

"Η United Fiber, θυγατρική της United Group στην οποία ανήκει και η Nova, έχει το δεύτερο μεγαλύτερο δίκτυο οπτικής ίνας μέχρι το σπίτι (FTTH) στην Ελλάδα"

https://www.documentonews.gr/article/h-united-fiber-thygatriki-tis-united-group-stin-opoia-anikei-kai-i-nova-exei-to-deytero-megalytero-diktyo-optikis-inas-mexri-to-spiti-ftth-stin-ellada/

 

2 Δις λέει, επενδύσεις, με τα 500εκ. να έχουν ήδη επενδυθεί έως το τέλος του 2023 🤔

Και 500εκ φέτος! 1δις σύνολο τέλος του 2024!

1 ώρα πριν, VIPdriver said:

Από τη στιγμή που τα έσπασαν ο Έλληνας με τον Σέρβο (σχεδόν παντα λόγω χρημάτων χαλάνε οι συνεργασίες) και από τη στιγμή που η Νοβα είναι προς πωληση, εγώ δεν πιστευω οτι θα συνεχίστουν οι επενδυσεις τουλάχιστον μέχρι να την αγοράσει νέος επενδυτής.

Από που προκύπτει αυτό;; Εικασία;

Edited by Chrischal1908
Link to comment
Share on other sites

5 minutes ago, Chrischal1908 said:

 

Από που προκύπτει αυτό;; Εικασία;

Κάπου τα διάβασα πριν 2-3 εβδομάδες (για το οτι τα έσπασαν και οτι είναι προς πώληση)

Οσο αφορά τις επενδύσεις, δική μου εκτίμηση είναι. 

Link to comment
Share on other sites

14 minutes ago, VIPdriver said:

Κάπου τα διάβασα πριν 2-3 εβδομάδες (για το οτι τα έσπασαν και οτι είναι προς πώληση)

Οσο αφορά τις επενδύσεις, δική μου εκτίμηση είναι. 

Προς πώληση είναι.

Ο φίλος εννοεί για τις επενδύσεις, μάλλον.

COSMOTE VDSL 100/10, COSMOTE TV FULL PACK, COSMOTE GIGAMAX UNLIMITED, COSMOTE INTERNET ON THE GO με κάρτα (εξοχικό), F2G (για δοκιμές), EON TV FULL PACK.

Link to comment
Share on other sites

28 minutes ago, MIKU said:

Προς πώληση είναι.

Ο φίλος εννοεί για τις επενδύσεις, μάλλον.

Ναι για τις επενδύσεις που συνεχίζονται... Ο νέος μέτοχος, όποιος είναι, θα μπει το 2025! Μέχρι και το τέλος του χρόνου γίνονται επενδύσεις...

Link to comment
Share on other sites

Σε συνέχεια του θέματος με τα προβλήματα στο VDSL 100 τους πήρα σήμερα τηλ στο 13700 και δεν βλέπουν κάτι. Τους είπα την όλη ιστορία με τον γείτονα και γενικά με την Vodafone που σερνόταν και έστειλαν από την Vodafone τεχνικό του ΟΤΕ και από τότε λύθηκαν τα προβλήματα και μου είπαν ότι δεν μπορούν να ξέρουν τι κινήσεις έχουν γίνει και αν ξαναυπάρξει πρόβλημα να τους τα αναφέρω ξανά. Τους είπα αν μπορούν να στείλουν τεχνικό και μου είπαν ότι δεν γίνεται καθώς πρέπει να το δηλώσω βλάβη(!). Εκεί αρχίζω και τα παίρνω,αλλά με ήρεμο και ευγενικό τρόπο λέω στην κοπέλα:" Συγγνώμη δεν το έχετε δηλώσει δύο φορές που το έχω αναφέρει;". Μου απάντησε ένα τυπικό "Πάντοτε λαμβάνουμε υπόψη τα θέματα των συνδρομητών μας". Δεν ανεβάζω τους τόνους και ζητάω την δήλωση του θέματος ως βλάβη και μου απαντάει ότι θα δρομολογήσει την καταχώρηση ως βλάβη και θα με καλέσει σε πολύ λίγο. Μετά από ένα εικοσάλεπτο με καλεί και μου ζητάει τον κωδικό βλάβης ο οποίος ενώ θα έπρεπε να έχει έρθει μέσα στο εικοσάλεπτο δεν είχε έρθει ακόμα. Ξανακάνει η κοπέλα την διαδικασία με επιτυχία αυτήν την φορά και μου λέει θα θέλατε να σας εξυπηρετήσω σε κάτι άλλο;;;;(!). Της απαντάω" Αίτημα για τεχνικό στείλατε;;;;"Μου λέει ότι ΘΑ δρομολογήσει το αίτημα για τεχνικό σε δεύτερο χρόνο και της ζήτησα να το πράξει τώρα και απάντησε θετικά. Ακόμα δεν έχει γίνει κάποια κίνηση για τεχνικό(ενημέρωση με μήνυμα). Θα περιμένω. Η συγκεκριμένη εμπειρία δεν μου άφησε και τις καλύτερες εντυπώσεις και συγκριτικά με την αντιμετώπιση της Vodafone(που βέβαια τώρα ξύπνησε η vf)μου φάνηκε αρκετά υποδεέστερη

ΥΓ:Πρώτη φορά έχω αρνητική εντύπωση από την εξυπηρέτηση της εταιρείας 

Link to comment
Share on other sites

43 minutes ago, aektzhs 1 said:

Σε συνέχεια του θέματος με τα προβλήματα στο VDSL 100 τους πήρα σήμερα τηλ στο 13700 και δεν βλέπουν κάτι. Τους είπα την όλη ιστορία με τον γείτονα και γενικά με την Vodafone που σερνόταν και έστειλαν από την Vodafone τεχνικό του ΟΤΕ και από τότε λύθηκαν τα προβλήματα και μου είπαν ότι δεν μπορούν να ξέρουν τι κινήσεις έχουν γίνει και αν ξαναυπάρξει πρόβλημα να τους τα αναφέρω ξανά. Τους είπα αν μπορούν να στείλουν τεχνικό και μου είπαν ότι δεν γίνεται καθώς πρέπει να το δηλώσω βλάβη(!). Εκεί αρχίζω και τα παίρνω,αλλά με ήρεμο και ευγενικό τρόπο λέω στην κοπέλα:" Συγγνώμη δεν το έχετε δηλώσει δύο φορές που το έχω αναφέρει;". Μου απάντησε ένα τυπικό "Πάντοτε λαμβάνουμε υπόψη τα θέματα των συνδρομητών μας". Δεν ανεβάζω τους τόνους και ζητάω την δήλωση του θέματος ως βλάβη και μου απαντάει ότι θα δρομολογήσει την καταχώρηση ως βλάβη και θα με καλέσει σε πολύ λίγο. Μετά από ένα εικοσάλεπτο με καλεί και μου ζητάει τον κωδικό βλάβης ο οποίος ενώ θα έπρεπε να έχει έρθει μέσα στο εικοσάλεπτο δεν είχε έρθει ακόμα. Ξανακάνει η κοπέλα την διαδικασία με επιτυχία αυτήν την φορά και μου λέει θα θέλατε να σας εξυπηρετήσω σε κάτι άλλο;;;;(!). Της απαντάω" Αίτημα για τεχνικό στείλατε;;;;"Μου λέει ότι ΘΑ δρομολογήσει το αίτημα για τεχνικό σε δεύτερο χρόνο και της ζήτησα να το πράξει τώρα και απάντησε θετικά. Ακόμα δεν έχει γίνει κάποια κίνηση για τεχνικό(ενημέρωση με μήνυμα). Θα περιμένω. Η συγκεκριμένη εμπειρία δεν μου άφησε και τις καλύτερες εντυπώσεις και συγκριτικά με την αντιμετώπιση της Vodafone(που βέβαια τώρα ξύπνησε η vf)μου φάνηκε αρκετά υποδεέστερη

ΥΓ:Πρώτη φορά έχω αρνητική εντύπωση από την εξυπηρέτηση της εταιρείας 

Τι να πω…δεν περίμενα τέτοια αντιμετώπιση να διαβάσω στη σταθερή. Όσες φορές τους χρειάστηκα έτρεξαν άμεσα τις διαδικασίες.

Edited by Nikolas14

My list of Devices: 2012 ZTE Blade 2, 2014: ZTE Blade 3, Galaxy S Duos 2 2015: Switch to Windows Phone Lumia 535, 2016: Moving to iOS with iPhone 5s, 2018: Back to Android Redmi 5 Plus, 2019: Xiaomi Redmi Note 7, 2020: iPhone SE 2020 , 2022: iPhone 13, 2023: iPhone 14 Pro 

Tablets: iPad 9th Gen 64GB WiFi 

Mobile: What’s Up+ Nova Unlimited All

Σταθερή: Cosmote 100/10 FTTH, Nova 200/20 FTTH, Cosmote Adsl 24

Link to comment
Share on other sites

5 ώρες πριν, aektzhs 1 said:

Σε συνέχεια του θέματος με τα προβλήματα στο VDSL 100 τους πήρα σήμερα τηλ στο 13700 και δεν βλέπουν κάτι. Τους είπα την όλη ιστορία με τον γείτονα και γενικά με την Vodafone που σερνόταν και έστειλαν από την Vodafone τεχνικό του ΟΤΕ και από τότε λύθηκαν τα προβλήματα και μου είπαν ότι δεν μπορούν να ξέρουν τι κινήσεις έχουν γίνει και αν ξαναυπάρξει πρόβλημα να τους τα αναφέρω ξανά. Τους είπα αν μπορούν να στείλουν τεχνικό και μου είπαν ότι δεν γίνεται καθώς πρέπει να το δηλώσω βλάβη(!). Εκεί αρχίζω και τα παίρνω,αλλά με ήρεμο και ευγενικό τρόπο λέω στην κοπέλα:" Συγγνώμη δεν το έχετε δηλώσει δύο φορές που το έχω αναφέρει;". Μου απάντησε ένα τυπικό "Πάντοτε λαμβάνουμε υπόψη τα θέματα των συνδρομητών μας". Δεν ανεβάζω τους τόνους και ζητάω την δήλωση του θέματος ως βλάβη και μου απαντάει ότι θα δρομολογήσει την καταχώρηση ως βλάβη και θα με καλέσει σε πολύ λίγο. Μετά από ένα εικοσάλεπτο με καλεί και μου ζητάει τον κωδικό βλάβης ο οποίος ενώ θα έπρεπε να έχει έρθει μέσα στο εικοσάλεπτο δεν είχε έρθει ακόμα. Ξανακάνει η κοπέλα την διαδικασία με επιτυχία αυτήν την φορά και μου λέει θα θέλατε να σας εξυπηρετήσω σε κάτι άλλο;;;;(!). Της απαντάω" Αίτημα για τεχνικό στείλατε;;;;"Μου λέει ότι ΘΑ δρομολογήσει το αίτημα για τεχνικό σε δεύτερο χρόνο και της ζήτησα να το πράξει τώρα και απάντησε θετικά. Ακόμα δεν έχει γίνει κάποια κίνηση για τεχνικό(ενημέρωση με μήνυμα). Θα περιμένω. Η συγκεκριμένη εμπειρία δεν μου άφησε και τις καλύτερες εντυπώσεις και συγκριτικά με την αντιμετώπιση της Vodafone(που βέβαια τώρα ξύπνησε η vf)μου φάνηκε αρκετά υποδεέστερη

ΥΓ:Πρώτη φορά έχω αρνητική εντύπωση από την εξυπηρέτηση της εταιρείας 

Αν θυμάμαι είσαι εκτός σπιτιού, έχεις πάει τα έχεις κάνει έλεγχο?

 

Link to comment
Share on other sites

3 minutes ago, hercoulis said:

Αν θυμάμαι είσαι εκτός σπιτιού, έχεις πάει τα έχεις κάνει έλεγχο?

 

Πήγα και δεν είδα κάτι το αξιοσημείωτο. Το πρόβλημα γίνεται ανά διαστήματα 

Link to comment
Share on other sites

Περίεργο αυτό, κάποια συσκευή μήπως δημιουργεί περιστασιακά πρόβλημα και δεν είναι από αυτούς? Το ρούτερ? Δεν δοκιμάζεις ένα άλλο...

Link to comment
Share on other sites

3 minutes ago, hercoulis said:

Περίεργο αυτό, κάποια συσκευή μήπως δημιουργεί περιστασιακά πρόβλημα και δεν είναι από αυτούς? Το ρούτερ? Δεν δοκιμάζεις ένα άλλο...

Θα μου στείλουν τεχνικό την Πέμπτη και θα ενημερώσω. Κατά 99 τοις εκατό αυτοί του ΟΤΕ έκαναν την πατάτα γιατί από τότε ξεκίνησε το φαινόμενο

Link to comment
Share on other sites

Ρώτα τους γείτονες μήπως είδαν κάποιον. Το γνωρίζουν στη Νόβα άλλωστε ότι γίνεται αυτό από την cosmote.

Περσυνά ξινά σταφύλια. 

Link to comment
Share on other sites

On 19/3/2024 at 12:22 ΜΜ, VIPdriver said:

Από τη στιγμή που τα έσπασαν ο Έλληνας με τον Σέρβο (σχεδόν παντα λόγω χρημάτων χαλάνε οι συνεργασίες) και από τη στιγμή που η Νοβα είναι προς πωληση, εγώ δεν πιστευω οτι θα συνεχίστουν οι επενδυσεις τουλάχιστον μέχρι να την αγοράσει νέος επενδυτής.

Και η Nova (όπως και οι άλλοι πάροχοι - ακόμη και η ΔΕΗ) έχουν πάρει και χρήματα από το Ταμείο Ανάκαμψης. Και μόνο για αυτό οι επενδύσεις από όλους θα τρέξουν.

Link to comment
Share on other sites

Ο κάθε πάροχος σκάβει ξανά το δρόμο για να περάσει το δίκτυο του ή "κουμπώνει" επάνω σε υπάρχον δίκτυο;

Επίσης στην εγκατάσταση του σπιτιού ή της πολυκατοικίας αλλάζει κάτι;

Έχω Nova FTTH,σε δίκτυο και εγκατάσταση της Cosmote..

Αν αργότερα περάσει δικό της δίκτυο η Nova,θα πρέπει να γίνει νέα εγκατάσταση;

 

 

Link to comment
Share on other sites

Χάλασε το Technicolor TG788vn στο από κάτω διαμέρισμα.

Δεν βγάλανε άκρη, πήρα εγώ τη Nova, τελικά είπαν θα στείλουν καινούργιο σε 2-3 μέρες και δώσανε στο κινητό της κοπέλας απεριόριστα GB και 1500 λεπτά προς όλους για 15 ημέρες.

Αρχικά μπράβο, δεν το περίμενα.

Ξέρουμε ποιο ρούτερ θα στείλουν;

Η γραμμή είναι 100/10 VDSL.

COSMOTE VDSL 100/10, COSMOTE TV FULL PACK, COSMOTE GIGAMAX UNLIMITED, COSMOTE INTERNET ON THE GO με κάρτα (εξοχικό), F2G (για δοκιμές), EON TV FULL PACK.

Link to comment
Share on other sites

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Επισκέπτης
Reply to this topic...

×   Pasted as rich text.   Paste as plain text instead

  Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

 Κοινοποίηση

×
×
  • Create New...