Jump to content

Περί... Nova γενικά


ng78
 Κοινοποίηση

Recommended Posts

Με κενό sms στο 1212 μαθαίνεις ανα πασα στιγμή τον ενσωματωμένο χρόνο σου.

Μόνο στα Wind to All σου ερχεται αυτόματη ενημερωση 10' πριν τελειώσει ο χρόνος. Υπαρχει Wind to All 25 (25€ πάγιο) με 150 λεπτά πρός ολους.

 

*ας μεταφερθει στα συμβολαιο

Link to comment
Share on other sites

Σας ευχαριστώ και τους 2 για τις απαντήσεις σας.

Οπότε δεν υπάρχει κάτι... Ισως στο μέλλον...

 

Στο 140-R έχω 140 λεπτά το μήνα μεταφερόμενα (140+140=280) και πληρώνω 16€ επειδή έχω και σταθερή wind.

May The Force Be With You...
Link to comment
Share on other sites

Έχω το παραπάνω ρούτερ από την wind κ' το χρησιμοποιώ με το jdownloader.

Το πρόβλημα είναι ότι δεν μπορώ να το κάνω να κάνει αλλαγή της IP αυτόματα

Νομίζω ότι πρέπει να φταίει το filmware της συσκευής που πρέπει να είναι από την wind γιατί μου ζητάει μόνο κωδικό εισόδου κ' όχι κ' όνομα χρήστη.

Γνωρίζετε τίποτα γι'αυτό?

Επίσης, ενώ το έχω μόνιμα ενωμένο με το ρεύμα, δεν λειτουργεί (δεν ανάβει) άν δεν έχει μέσα την μπαταρία

Είναι γενικό το πρόβλημα αυτό ή το κάνει μόνο το δικό μου κ' να το πάω για αλλαγή?

 

Ευχαριστώ

Link to comment
Share on other sites

Καλησπέρα ,μου έφεραν αυτό το 3G MIFI router της Vodafone και ήθελα να ρωτήσω αν κάποιος το δουλεύει με sim της Wind να μου στείλει της ρυθμίσεις .

Ευχαριστω.

giphy.gif
Link to comment
Share on other sites

Ειμαι αρκετα χρονια στη Wind και μου'χει..φαει αρκετα λεφτα.Εδω και κανενα τριμηνο,εχω αλλαξει εταιρεια και εχω αυτην στο σταθερο μου.Στο σπιτι γυριζω και με τη γυνη και το μονο που χρειαζομαστε απο το διαδικτυο ειναι να δουμε κατι στο Youtube,αφου στις δουλειες μας,παλι τους καλοπληρωνουμε με ξεχωριστες συνδεσεις.Λοιπον,απο την αρχη που συνδεθηκαμε ΔΕΝ ΕΧΟΥΜΕ ΠΟΤΕ ικανοτητα να δουμε κατι στο Youtube ουτε καν μπορουμε να παιξουμε ενα απλο παιχνιδι στο zoo!Σε επανειλημμενες τηλεφωνικες επικοινωνιες που ειχα με τους....φωστηρες σε τακτα χρονικα διαστηματα διαρκως η ιδια απαντηση:Ναι η Wind τον τελευταιο καιρο εχει ενα γενικοτερο προβλημα στο streaming.3 μηνες και δεν εχει γινει τιποτα.Τωρα που τους ειπα οτι το προιον σας ειναι αθλιο και πως δε με ικανοποει αφου στην ουσια ΔΕΝ δουλευει και ευθυνεται η προβληματικη σας εταιρεια μου λεν(και φανταστειτε πως δεν ειμαστε καμια εταιρεια η οικογενεια μου και τους αφηνουμε κανενα 5000αρο το χρονο!)πως πρεπει να πληρωσετε και τελος επανασυνδεσης για ενα προιον το οποιο ειναι σκαρτο και ψευτικο.Η γνωμη σας και αν υπαρχει καποιος ομοιοπαθων.Ευχαριστω..
Link to comment
Share on other sites

Παρτους ένα τηλέφωνο ζητά να σου στείλουν ένα τεχνικό σπιτι να δει και ο ίδιος την κατάσταση της γραμμής. Αν δεν μπορούν να σου προσφέρουν ούτε τις τυπικές υπηρεσίες ζητά αποσύνδεση λόγω δικια τους υπαιτιοτητας.

Σε ποια περιοχή είσαι; Με άλλο πάροχο, ΟΤΕ είχες καλύτερες επιδόσεις;

 

*Ας μεταφερθεί Σταθερή Τηλεφωνία - Wind

Link to comment
Share on other sites

Ευχαριστω πολυ DemetreKre,ο προηγουμενος παροχος ηταν της Forthnet και οχι δεν ειχα τετοιου ειδους προβληματα.Περιοχη Σερρες,700 μετρα απο το κεντρο κ ΟΤΕ.Αυτοι γιατι δεν μου ειπαν τιποτα για τεχνικο,ποτε δηλαδη θα μου πουν τις λυσεις του προβληματος μου!?
Link to comment
Share on other sites

Συμφωνώ με αυτά που γράφει ο DemetreKre πιο πάνω. Όταν βρίσκεσαι σε πόλη και τόσο κοντά σε τηλεφωνικό κέντρο είναι απαράδεκτο να μη σου προσφέρουν τα αυτονόητα. Στο κάτω κάτω υπάρχουν και αλλού πορτοκαλιές...
Link to comment
Share on other sites

Συμφωνώ με αυτά που γράφει ο DemetreKre πιο πάνω. Όταν βρίσκεσαι σε πόλη και τόσο κοντά σε τηλεφωνικό κέντρο είναι απαράδεκτο να μη σου προσφέρουν τα αυτονόητα. Στο κάτω κάτω υπάρχουν και αλλού πορτοκαλιές...

 

το θεμα ειναι οτι για να γευτει τα αλλα πορτοκαλια πρεπει να πληρωσει τελος αποσυνδεσης.

και δυστυχως δεν βλεπω να το γλειτωνει αυτο.

[sIGPIC][/sIGPIC]
Link to comment
Share on other sites

Δεν καταλαβαινω.Δηλαδη αν ηχογραφησουν οπως κανουν(για καποιο λογο το κανουν)την επομενη φορα οτι προσβαλω τη συμφωνια οτι το προιον τους ειναι σκαρτο και δεν εχουν στειλει ΠΟΤΕ τεχνικο,θα θελου και τελος απενεργοποιησης απο πανω!?Μην τρελαθουμε κιολας!
Link to comment
Share on other sites

@Colombos74

Φίλε εσύ ζητάς να σου στείλουν τεχνικό... Κάλεσε τους με το καλό την Τρίτη, ανέφερε πως έχεις πάρει πολλές φορές τηλέφωνο την τεχνική υποστήριξη άκρη δεν έχεις βγάλει με αποτέλεσμα να μην μπορείς να δεις, όπως ανέφερες, ούτε βίντεο στο YouTube.

Απαίτησε να σου στείλουν ένα τεχνικό να κάνει μετρήσεις στη γραμμή σου και να δει και ο ίδιος από κοντά το πρόβλημα... Εννοείται πως ζητάς να μην σε χρεώσουν για την επίσκεψη, σαν ύστατη λύση πριν σταματήσεις το συμβόλαιο...

Link to comment
Share on other sites

DemetreKre ευχαριστω πολυ για τις συμβουλες σου.Τριτη κανονικα θα τους τηλεφωνησω και θα τους τα πω ολα αυτα.Χριστος Ανεστη!!
Link to comment
Share on other sites

Άποψη μου να μην ζητήσεις τεχνικό γιατί θα τον πληρώσεις άδικα. Ένας φίλος με παρόμοιο πρόβλημα έκανε το εξής: Ζήτησε το όνομα του υπαλλήλου που μιλάει (δεν φταίει σε τίποτα βέβαια ο υπάλληλος πίσω από την γραμμή) ζήτησε να του στείλουν φαξ σε κατάστημα της WIND που να λέει ότι αδυνατούν να τον ικανοποιήσουν σαν πελάτη λόγο προβληματικής υπηρεσίας, καλό είναι να στείλεις κι εσύ ένα για να κινηθείς νομικά. Στην περίπτωση που σου ανέφερα παραπάνω πάντος μετά από δύο μέρες όλα έγιναν!
Υπογραφή εκτός Ο.Π.Χ.
Link to comment
Share on other sites

Ενεργοποίησα και εγώ σήμερα την ειδοποίηση γραπτών μηνυμάτων από το fb, αλλα πότε έρχονται πότε δεν έρχονται, μάλιστα αυτά που έρχονται είναι από κανονικό αριθμό wind. Κάποιος που να έχει εμπειρία από την συγκεκριμένη υπηρεσία?
ΜΑΘΕ ΝΑ ΕΙΣΑΙ ΠΑΝΤΑ ΜΕ ΤΟΥΣ ΠΡΩΤΟΥΣ!!!
Link to comment
Share on other sites

την ειχα ενεργοποιηση εγω. ειναι χωρις χρεωση και σε ενημερωνει για τις ειδοποιησεις που εχεις. για να λειτουργει δεν πρεπει να εισαι συνδεμενος μεσω υπολογιστη η εφαρμογης στο fb. επισης δινει τη δυνατοτητα να κανεις καποιες ενεργειες οπως comment και ποστ μεσω μηνυματος. δεν θυμαμαι αν ειχε καποιες αλλες. καλη ειναι η υπηρεσια αλλα αν εχεις πολλες ειδοποιησεις γινεται κουραστικη!
Υπογραφή εκτός Ο.Π.Χ.
Link to comment
Share on other sites

την ειχα ενεργοποιηση εγω. ειναι χωρις χρεωση και σε ενημερωνει για τις ειδοποιησεις που εχεις. για να λειτουργει δεν πρεπει να εισαι συνδεμενος μεσω υπολογιστη η εφαρμογης στο fb. επισης δινει τη δυνατοτητα να κανεις καποιες ενεργειες οπως comment και ποστ μεσω μηνυματος. δεν θυμαμαι αν ειχε καποιες αλλες. καλη ειναι η υπηρεσια αλλα αν εχεις πολλες ειδοποιησεις γινεται κουραστικη!

 

Εσένα τα μηνύματα που σου έστελναν στο fb, ερχόντουσαν όλα στο κινητό?

ΜΑΘΕ ΝΑ ΕΙΣΑΙ ΠΑΝΤΑ ΜΕ ΤΟΥΣ ΠΡΩΤΟΥΣ!!!
Link to comment
Share on other sites

Εσένα τα μηνύματα που σου έστελναν στο fb, ερχόντουσαν όλα στο κινητό?

 

Ναι, κάθε ειδοποίηση και μνμ. Οστόσο οι αριθμοί του αποστολέα ήταν κινητά και κάθε φορά αυξανόταν κατά ένα! Από κάποια στιγμή και μετά όμως γίνεται λίγο εκνευριστικό και γι αυτό την απενεργοποίησα.

Υπογραφή εκτός Ο.Π.Χ.
Link to comment
Share on other sites

Καλησπέρα! μήπως γνωρίζει κάποιος συνφορουμίτης αν μπορουμε να ενεργοποιησουμε blackberry στην υπηρεσία Wind-To-All με τα 250MB που μας δινει χωρις το πρόσθετο πλάνο BIS/BES; http://www.wind.com.gr/en/for-individual/mobile/tariff-plans/tariff-plan/?planID=579 ;

 

Ευχαριστώ προκαταβολικά!

Berry fan? Join BerryUser.com
Link to comment
Share on other sites

Καλημέρα παιδιά , θέλω να αγοράσω το HTC one X από την wind για τον λόγο ότι έχω καλή επιδότηση και να προσθέσω λίγα ακόμα χρήματα. Το πρόβλημα μου είναι ότι ακόμα η wind δεν το έχει φέρει , ξέρει κανείς αν θα το φέρει ή αν μπορώ να τους πω να μου το φέρουν για τον λόγο ότι η wind είδη συνεργάζεται με την HTC , η HTC έχει φέρει το HTC one x στην Ελλάδα επίσημα και ακόμα όταν πας στο search της wind και πατήσεις HTC βγάζει ένα αποτέλεσμα "HTC one x" αλλά όταν το πατάς βγάζει σφάλμα.Ευχαριστώ εκ των προτέρων.
Link to comment
Share on other sites

Φίλε αν σκοπεύει να το φέρει, τότε θα το φέρει για όλους και όχι για ένα άτομο, οπότε και να το ζητήσεις εσύ δεν πρόκειται να το φέρει μόνο για σένα, αν δεν έχει σκοπό να το συμπεριλάβει επίσημα στις συσκευές σας.

Μπορείς να πάρεις όμως να ρωτήσεις και να μάθεις τι θα κάνουν και αν τελικά είναι να το φέρουν, να κάνεις προπαραγγελία.

ONEPLUS 6 64gb: rooted, Elemental kernel

NEXUS 4 16gb: Stock 5.0.1/Rastapop 5.0.2, Hell core b69L

Cube iwork 10 tablet 64gb: Win 10/Android 5.1

Tv Box CS968:RK3188, 4 Core 1.6ghz, 4 core VGA, 2GB Ram, Geass custom Rom

Link to comment
Share on other sites

εχω και εγω και εγω αυτη την απορια γιατι εχω επιδοτηση και περιμενω να το φερει η wind για να το παρω ...αμα μαθει κανεις καποιο νεο ας το αναφερει ...ευχαριστω :D
Link to comment
Share on other sites

Προς το παρόν δεν υπάρχει αυτή η υπηρεσία στην Wind.

 

Μακάρι να βγάλει στο μέλλον και να είναι ολοκληρωμένη και να αφορά τα πάντα (sms - data) ΑΛΛΑ ΔΕΝ ΤΟ ΒΛΕΠΩ.

Link to comment
Share on other sites

  • The title was changed to Περί... Wind γενικά
  • The title was changed to Περί... Nova γενικά
  • The topic was pinned

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Επισκέπτης
Reply to this topic...

×   Pasted as rich text.   Paste as plain text instead

  Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

 Κοινοποίηση

×
×
  • Create New...