Jump to content

Περί... Nova γενικά


ng78
 Κοινοποίηση

Recommended Posts

συμφορουμίτες της Q, μάλλον χρειάζομαι τη βοήθεια σας για να ανανεώσω την υποστήριξη για τα δωρεάν λεπτά/sms.

 

Παρατηρώ ότι πλέον στο 12200 υπάρχουν 3 προσφορές... η μία για 300' η άλλη για 300sms και η άλλη για 400'.

 

Θα ήθελα όποιος μπορεί να μου στείλει με PM το απαντητικό sms που του έρχεται με "YP300" 'η "YP400" στο 12200. Στο PM παρακαλώ να αναγράφεται και ποιες προσφορές από αυτές είναι ταυτόχρονα ενεργοποιημένες.

 

ευχαριστώ ;)

Link to comment
Share on other sites

συμφορουμίτες της Q, μάλλον χρειάζομαι τη βοήθεια σας για να ανανεώσω την υποστήριξη για τα δωρεάν λεπτά/sms.

 

Παρατηρώ ότι πλέον στο 12200 υπάρχουν 3 προσφορές... η μία για 300' η άλλη για 300sms και η άλλη για 400'.

 

Θα ήθελα όποιος μπορεί να μου στείλει με PM το απαντητικό sms που του έρχεται με "YP300" 'η "YP400" στο 12200. Στο PM παρακαλώ να αναγράφεται και ποιες προσφορές από αυτές είναι ταυτόχρονα ενεργοποιημένες.

 

ευχαριστώ ;)

 

Ειχαμε κανα νεο;;;

 

 

Sent from my iPod touch ξαπλα στον καναπε ή στο κρεβατι..

[sIGPIC][/sIGPIC]
Link to comment
Share on other sites

F2G --ΕΧΕΙ ΠΕΡΙΣΣΟΤΕΡΕΣ ΠΡΟΣΦΟΡΕΣ

5Ε--300Λ ΠΡΟΣ F2G

10E--600 ΠΡΟΣ ΟΛΗ ΤΗ WIND ΚΑΙ Q

20E--1200 ΠΡΟΣ ΟΛΗ ΤΗ WIND ΚΑΙ Q, 1200SMS, 120MB

ΜΕ ΤΗΝ ΠΡΩΤΗ ΚΑΡΤΑ ΤΟΥ ΜΗΝΑ ΔΙΠΛΑΣΙΑΣΜΟ

Link to comment
Share on other sites

Ως γνωστόν οι τιμές στα συμβόλαια ανεβήκανε, και το παλιό XS που είχα εγώ ως το χαμηλότερο συμβόλαιο της Wind,πλέον αντικαταστάθηκε από το XXS...

Έπειτα από επίσκεψή μου σε κατάστημα Wind,μου είπανε ότι η έκπτωση με τα 8euros θα είναι εφικτή μόνο από συνδρομητές με συμβόλαιο από το S και πάνω...επομένως, όσοι έχουνε XXS και XS, χάνουνε αυτή την έκπτωση....

.

 

Φίλε η έκπτωση με ΦΠΑ αν έχεις double play είναι περίπου 10€

Είναι αλήθεια πως αυξήσανε τα προγράμματα! Εσύ στο πρόγραμμα που έχεις αν δεν αλλάξεις κάτι στο σταθερό ή στο κινητό δεν χάνει την έκπτωση που έχεις ήδη...

Η ανανέωση συμβολαίου δεν επηρεάζει το παλιό σου ΜΗ εμπορικά διαθέσιμο πακέτο!

 

Οπότε δεν σε ενημέρωσαν σωστά ή θες να κάνεις εσύ κάποια αλλαγή! Στα λέω αυτά γιατί οι παλιές εκπτώσεις είναι καλές! Αν έχεις με 10-12€ το πρόγραμμα είναι καλά!

Όπως θα δεις και στα καρτοκινητά πας για πάνω από 10€ το μήνα...

Ανάλογα τη χρήση που κάνεις!

Link to comment
Share on other sites

Γνωρίζει κανείς αν υπάρχει αντίστοιχη λύση σαν το Vodafone Full Σήμα για την Wind? Ευχαριστώ

http://www.myphone.gr/gallery/data/500/9260sakalogo.gif

 

 

Α proud member of the Alliance, opposed to members of the Horde!

Link to comment
Share on other sites

οχι,υπαρχει η κλασικη λυση με τον repeater.

Never Give Up:!:

Join friend!

Link to comment
Share on other sites

αναλογως την περιπτωση φιλε μου. αν εχεις συγκεκριμενο θεμα να σε κατατοπισω με pm.

Never Give Up:!:

Join friend!

Link to comment
Share on other sites

Ειναι δυνατον να το εχει 150€ ποιο ακριβα απο την αγορα?

Μπορω να παρω απο αλλο καταστημα την επιδοτηση μου?

s100-Artemis-Cruise-Diamond

HTC-Touch-Diamond.jpg.bc5fa35baa0b6f97517a6b8f6b247b68.jpg

Link to comment
Share on other sites

Γειά σας παίδες

Είμαι κάτοχος του προγράματος wind 1 ( όχι του wind one ούτε του wind flexy zero) το οποίο δεν διατίθεται άλλο στα καταστήματα. Το πρόγραμα αυτό είχε τα εξής χαρακτηριστικά:

Μηδενικό πάγιο, μηδεν δωρεάν χρόνο ομιλίας -αποστολή sms-πλοήγησης, 50% έκπτωση σε δύο αριθμούς wind και το καλύτερο απ'όλα (και φυσικά ο λόγος που το προτίμησα) χρέωση ανά δευτερόλεπτο από το πρώτο χωρίς την ελάχιστη των 30" και μετά των 45".

Σήμερα λοιπόν ανακάληψα (λίγο αργά βέβαια) ότι στην ανακοίνωση που εξέδωσε η wind στις 7/2 σχετικά με την αλλαγή της ελάχιστης χρέωσης σε 60" πήρε και εμένα η μπάλα.Η διαφορά στον λογαρισμό μου είναι αρκετά μεγάλη μιας το 80% των κλήσεων που κάνω είναι κάτω από τα 20".

Και έτσι ρωτάω, υπάρχει κάτι που μπορώ να κάνω? Ή απλά πρέπει να δεχτώ την (νταβατζιλίκι) αλλαγή στο συμβόλαιό μου?

Link to comment
Share on other sites

από όσο θυμάμαι μπορούσες εντός 1 μήνα από την ανανκοίνωση των αλλαγών, να ακυρώσεις το συμβόλαιό σου.

Μάλλον τώρα θα πρέπει να δεις κάποιο άλλο πρόγραμμα ή καρτοκινητό εφοσον θες ανα δευτερόλεπτο χρεωση και δεν μιλάς πάνω απο 20".

Link to comment
Share on other sites

Το θέμα της ακύρωσης του συμβολαίου δεν είναι πρόβλημα αφού έχει περάσει το 12μηνο χωρίς να έχω πάρει την επιδότηση και με μηδενικό πάγιο ας έρθουν και 2 λογαριασμοί ακόμα μέχρι να ακυρωθεί.

 

Το σκάλωμα το έφαγα, αφού διάβασα και τους όρους του συμβολαίου, επειδή σε κανένα σημείο δεν γράφει ότι έχει το δικαίωμα η εταιρία μονομερός να αλλάξει τον τρόπο χρέωσης του προγράματος που επέλεξα. Δεν μιλάω για την τιμή της μονάδας που καθορίζεται από τον τιμοκατάλογο, αλλά για τον τρόπο σε ένα πρόγραμα που ουσιαστικά το μόνο του πλεονέκτημα ήταν αυτό.

Δεν μπορεί να έχει κάποιος π.χ. 60' δωρεάν και να το αλλάξουν σε 50'!!!

Ας το κάνουν σε όλους 5 λεπτά ελάχιστο να κονομίσουν. Αλλά πως? Που θα κάνουν όλοι καταγγελία, ενώ έτσι 15"-15" θα το πνίξουν σου λέει.

 

Δεν ξέρω, είμαι παράλογος? Κρίμα που δεν είμαι αργόσχολος εισοδηματίας.

 

 

Φίλε gorillaz_gr πρόγραμα δεν παίζει με αυτούς τους όρους σε καμία εταιρία. Είδα το καρτοκινητό της Q είναι έτσι. Αλλά αυτή η κάρτα πάντα τελειώνει όταν είναι Κυριακή του Πάσχα στις 3 τα ξημερώματα και ενώ βρίσκεσαι στα Δριμύκλανα της Άνω Ποντοκερασιάς.

Άστα να πάνε.....

 

Χαχαχα τελικά είμαι πολύ χαζός.

Η wind είχε ήδη αλλάξει τον ελάχιστο χρόνο χρέωσης από 1" σε 45" τον Άυγουστο.

Τι σου κάνει το e-bill :blink:

 

 

Παρόλα αυτά δεν είναι μονομερής αλλαγή όρων συμβολαίου.

 

 

Υ.Γ. Αλλά πολύ χαζός:fool::fool::fool::fool::fool::fool:

Edited by Petros the Great
Συνένωση συνεχόμενων μηνυμάτων. Χρησιμοποίησε την επιλογή "τροποποίηση".
Link to comment
Share on other sites

  • 3 weeks later...

Καλησπέρα σε όλους. Τον προηγούμενο μήνα αγόρασα ένα Blade, μετά από αναμονή εβδομάδων. Μετά από 2 μέρες χρήσης διαπίστωσα ότι ένα pixel της οθόνης είναι καμένο. Το πηγαίνω με την απόδειξη στο κατάστημα, μου λένε θα πάει Αθήνα. Μια βδομάδα αργότερα, έρχεται, αλλά δεν έγινε τίποτα, λόγω του ότι είχα ξεχάσει να απενεργοποιήσω το κλείδωμα και δεν μπορούσαν να το ξεκλειδώσουν. Το κάνω reset to default settings και το ξαναστέλνω. Μετά από 3 βδομάδες, στις 12 Απριλίου, γυρνάει το κινητό. Αντικατάσταση δεν έγινε "γιατί μάλλον το ένα pixel δε θεωρείται αρκετό για αντικατάσταση", μου είπαν στο κατάστημα. Η εργασία που έκαναν στο κινητό για να το πρόβλημα της οθόνης ήταν "Επαναπρογραμματισμός κινητού", όπερ και σημαίνει οτι το έκανε ο μάστορας reset, προφανώς περιμένοντας να φτιάξει η οθόνη.Το παίρνω, μαζί με τις 2 καταστάσεις κίνησης του κινητού και στέλνω ένα mail στη wind να ρωτήσω τι παίζει. Ακόμα περιμένω απάντηση.

 

Οπότε εγώ ερωτώ: Στην περίπτωση μου γίνεται αντικατάσταση ή όντως το ένα pixel είναι too little? Κι αν δεν ισχύει αντικατάσταση, δεν έπρεπε να γίνει το service, με ότι αυτό συνεπάγεται (επισκευή ή αντικατάσταση οθόνης)? Τα 2 χρόνια εγγύηση τί καλύπτουν ακριβώς, αν δεν καλύπτουν την οθόνη? Μήπως είναι όλοι τόσο γιωτάδες, ώστε να μπέρδεψαν ένα τόσο απλό θέμα?

 

Ευχαριστώ.

 

Υ.Γ. Γνωρίζει κανείς το τηλέφωνο της Wind για τέτοιου είδους τεχνικές απορίες?

What better place than here, what better time than now?
Link to comment
Share on other sites

ΖΤΕ ΕΛΛΑΣ ΤΗΛΕΠΙΚΟΙΝΩΝΙΩΝ Α.Ε.

Αναβρύτων 40-42 & Μυκάλης 11, 151 24, Μαρούσι, Αθήνα

τ. 210 6146179-4

f. 210 6146178

 

Πάρε ένα τηλέφωνο εδώ μήπως γίνεται να το στείλεις με κάποιον τρόπο... Από οτι καταλαβαίνω είσαι Θεσσαλονική οπότε δεν νομίζω να βρεις κάτι αντίστοιχο εκει να το πήγαινες κατευθείαν.

Έχει ανοιχτεί σχετικό θέμα "Λοιπές συσκευές" -> "ΖΤΕ" μήπως μπορεί να σε βοηθήσει κάποιος παραπάνω

Link to comment
Share on other sites

Εμένα πριν από ένα χρόνο μου άλλαξαν την οθόνη σε ένα Motorola E8 εντός εγγύησης επειδή ένα πίξελ ήταν μόνιμα κόκκινο.
Link to comment
Share on other sites

Thanx για τις απαντήσεις μάγκες. Πήρα τηλέφωνο στην ΖΤΕ, από την οποία κοντολογίς πήρα την απάντηση "δεν είμαστε εμείς υπεύθυνοι για τις εγγυήσεις, εμείς απλά εισάγουμε και επισκευάζουμε". Στο mail που είχα στείλει στη Wind, έλαβα απάντηση όπου λέει:

"Σε συνέχεια της επικοινωνίας σας, θα θέλουμε να σας ενημερώσουμε ότι σε κάθε έλεγχο συσκευής, η κάθε περίπτωση εξετάζεται ξεχωριστά και δρομολογούνται οι απαραίτητες ενέργειες εφόσον ελεγχθεί η συγκεκριμένη συσκευή από το service.

 

Eάν έχετε κάποια συσκευή προς επισκευή μπορείτε να επισκεφθείτε οποιοδήποτε καταστήμά μας. Στο link που ακολουθεί μπορείτε να δείτε τις διευθύνσεις των καταστημάτων καθώς και τα τηλέφωνα επικοινωνίας μαζί τους.".

 

Οπότε συνεννόηση μπουζούκι. Πρέπει να πάρω στα κεντρικά της Wind, μήπως και βγάλω καμιά άκρη, γιατί στα καταστήματα δεν ξέρουν την τύφλα τους. Πάντως μου κάνει εντύπωση ότι δεν υπάρχει συγκεκριμένη πολιτική για τις οθόνες, το σημαντικότερο part της συσκευής. Μάλλον, ίσως γι' αυτό ακριβώς δεν υπάρχει.

 

Το ****το της υπόθεσης δεν είναι οτι έχω κανένα νταλκά με την οθόνη και το ένα pixel, αλλά οτι είμαι εντελώς γκαντέμης. Το προηγούμενο κινητό μου, ένα lg secret, μετά από 2 βδομάδες λειτουργίας τα έφτυσε η οθόνη με τα πλήκτρα πλοήγησης και άναβαν όποτε ήθελαν, όπως ήθελαν. Το αμάξι μου στην τρίτη μέρα έκαψε φλάντζα κεφαλής. Ο υπολογιστής μου έκαψε μητρική παραμονή χριστουγέννων και πάει λέγοντας. Αυτό θα πει κακό κάρμα. :p

What better place than here, what better time than now?
Link to comment
Share on other sites

Έχω ενεργοποιήσει μόνο τα 300 δωρεάν λεπτά ομιλίας με το 1ευρώ και σήμερα έστειλα μήνυμα (δωρεάν) το ΥΡ300 στο 12200 για να ενημερωθώ για τον υπόλοιπο δωρεάν χρόνο. Η απάντηση ήταν

 

"ΕΧΕΤΕ ΧΡΟΝΟ ΟΜΙΛΙΑΣ ΠΡΟΣ WIND & Q 5 ΩΡΕΣ ΕΩΣ 27/05/2011"

 

Ελπίζω να βοήθησα

Link to comment
Share on other sites

  • 3 weeks later...

Εδώ και 1.5 χρόνο έχω Wind (συμβόλαιο) με τηλέφωνο Sony-Ericsson.

Το πρόβλημα είναι πολύ συγκεκριμένο. Όταν βρίσκομαι σε περιοχές με χαμηλό σήμα, ενώ το κινητό δείχνει ότι έχει δίκτυο στην πραγματικότητα δεν έχει επικοινωνία. Αυτό μπορεί να συνεχιστέι και σε περιοχή με καλό σήμα, μπορέι να κρατήσει ακόμα και 3-4 ώρες, λύνεται με επανεκίνηση της συσκευής και συμβαίνει μια δύο φορές τη βδομάδα. Συμβάινει και σε μένα και στη γυναίκα μου που έχουμε ακριβώς ίδια συσκευή.

Λύσεις που δοκιμάστηκαν:

Δοκίμασα με άλλη συσκευή...χωρίς επιτυχία.

Υποψιάζομε ότι έχει να κάνει με το 3G καθώς το κινητό μου δεν έχει τη δυνατότητα να διαλέγεις αν θέλεις 3G σύνδεση ή όχι, με αποτέλεσμα στη μετάβαση απο το 3G σε υποδεέστερο να "τα χάνει"

Καμιά ιδέα?

Link to comment
Share on other sites

μωβ να φανταστω? αλλαξε σιμ καλου κακου δεν χανεις τιποτα. κι επειτα κανε και αναβαθμιση λογισμικου.

Never Give Up:!:

Join friend!

Link to comment
Share on other sites

  • 5 weeks later...

Αν και 2 χρόνια μετά, το disconnect tone με κάρτα Q που είναι μάλλον ο ίδιος τόνος με την wind είναι ο εξής:

414@-30,414@-30;4(.504/.476/1+2)

Το βρήκα ακολουθώντας τις οδηγίες αυτού: http://forum.voxilla.com/cisco-linksys-sipura-voip-support-forum/translating-your-disconnect-tone-12874.html

Ελπίζω να βοηθήσει μελλοντικά οποιονδήποτε ασχοληθεί με gsm->voip και αντίστροφα.

Link to comment
Share on other sites

  • The title was changed to Περί... Wind γενικά
  • The title was changed to Περί... Nova γενικά
  • The topic was pinned

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Επισκέπτης
Reply to this topic...

×   Pasted as rich text.   Paste as plain text instead

  Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

 Κοινοποίηση

×
×
  • Create New...