Jump to content

Περί... Nova γενικά


ng78
 Κοινοποίηση

Recommended Posts

54 minutes ago, sotcot said:

Γειά σας.Εδώ και περίπου 20 ημέρες αντιμετωπίζω πρόβλημα με συνεχείς αποσυνδέσεις στο Internet σε γραμμή 50Mbps VDSL  ( σταθερό και Internet ) της NOVA.Έχω επανειλημμένα καλέσει το τμήμα βλαβών τους και μου απαντούν συνεχώς ότι είναι πρόβλημα του χαλκού και ότι δεν μπορούν να το αποκαταστήσουν και θα πρέπει να κάνω αναβάθμιση σε οπτική ίνα.Επειδή η δικαιολογία τους αυτή δεν μπορεί να γίνει εύκολα πιστευτή και μάλιστα την στιγμή που το σταθερό τηλέφωνο λειτουργεί απροβλημάτιστα πώς θα με συμβουλεύατε να κινηθώ από εδώ και πέρα;Επίσης μπορώ να απαιτήσω την αζημίως αποδέσμευσή μου από το συμβόλαιο με την εν λόγω εταιρεία λόγω σαφούς υποβάθμισης της παρεχόμενης πρός εμένα υπηρεσίας;

Δώσε μας στατιστικά από τη πύλη του router.

Η γραμμή ήταν απροβλημάτιστη δηλαδή ξαφνικά ξεκίνησε το θέμα...

Μήπως γίνεται κάτι με τη καλωδίωση;

Link to comment
Share on other sites

2 ώρες πριν, elkons said:

Υπάρχει θέμα δες downdetector

Και σκεφτόμουν το βράδυ...καιρό έχει να πέσει ένα δίκτυο κινητής 

Δεν το ξανα λέω 😂

Ξεματιάστε το πιο αξιόπιστο δίκτυο κινητής παρακαλώ 🙏 (σε δείκτη μη με φάτε)

Η αλήθεια είναι πως δεν έχω δει τέτοιο θέμα στην NOVA ξανά, άλλο να ήμουν στο μετρό ή μεσοπέλαγα ή σε σημείο που κάνει εναλλαγή με E ή χωρίς σήμα. 

Οι χαμένες κλήσεις ούτε σε μήνυμα ήρθαν ποτέ κιόλας.

Link to comment
Share on other sites

7 minutes ago, Arinos said:

Η αλήθεια είναι πως δεν έχω δει τέτοιο θέμα στην NOVA ξανά, άλλο να ήμουν στο μετρό ή μεσοπέλαγα ή σε σημείο που κάνει εναλλαγή με E ή χωρίς σήμα. 

Οι χαμένες κλήσεις ούτε σε μήνυμα ήρθαν ποτέ κιόλας.

Εάν θέλεις και μπορείς, ανέβασε τα δεδομένα της γραμμής σου μέσα απο το interface του ρουτερ, να δούμε εάν παίζει θέμα χαλκού. Γενικά να ξέρεις, ότι μια κακή πρίζα με κακή εννοώ εσωτερική καλωδίωσή της, κακή καλωδίωση εννοώ τα καλώδια που φεύγουν απο τη πρίζα προς το ρουτερ να έχουν φθορά, ή κακή κάθετη στο κτήριό σου, τα κάνουν αυτά τα προβλήματα. Αν και θεωρώ ότι είναι θέμα παρόχου, είτε αυτού που έχει το ιδιόκτητο δίκτυο (εάν δεν είναι η Νόβα), είτε της Νόβα. Κάποια προσωρινή τεχνική βλάβη είναι. Να σε ρωτήσω κάτι που δεν έχει ειπωθεί: μήπως αυτό, σου συμβαίνει σε ώρες αιχμής, πχ θέασης αθλητικών αγώνων; έχω το λόγο μου που σε ρωτάω, και ΕΙΔΙΚΑ ΓΙΑ ΤΗ ΝΟΒΑ όταν αυτή παίρνει απο το δίκτυο του ΟΤΕ. 

Myphone.gr: Xiaomi Forum  Moderator

Κανονισμοί Forum Xiaomi

Guides Redmi Note 9 Pro  & Xiaomi Guides

Picsart_25-03-09_17-24-51-371.jpg

Link to comment
Share on other sites

53 minutes ago, Vasileios26 said:

Εάν θέλεις και μπορείς, ανέβασε τα δεδομένα της γραμμής σου μέσα απο το interface του ρουτερ, να δούμε εάν παίζει θέμα χαλκού. Γενικά να ξέρεις, ότι μια κακή πρίζα με κακή εννοώ εσωτερική καλωδίωσή της, κακή καλωδίωση εννοώ τα καλώδια που φεύγουν απο τη πρίζα προς το ρουτερ να έχουν φθορά, ή κακή κάθετη στο κτήριό σου, τα κάνουν αυτά τα προβλήματα. Αν και θεωρώ ότι είναι θέμα παρόχου, είτε αυτού που έχει το ιδιόκτητο δίκτυο (εάν δεν είναι η Νόβα), είτε της Νόβα. Κάποια προσωρινή τεχνική βλάβη είναι. Να σε ρωτήσω κάτι που δεν έχει ειπωθεί: μήπως αυτό, σου συμβαίνει σε ώρες αιχμής, πχ θέασης αθλητικών αγώνων; έχω το λόγο μου που σε ρωτάω, και ΕΙΔΙΚΑ ΓΙΑ ΤΗ ΝΟΒΑ όταν αυτή παίρνει απο το δίκτυο του ΟΤΕ. 

Προσωπικά θεωρώ ότι είναι θέμα παρόχου γιατί στο σπίτι δεν έχει αλλάξει ούτε πειράχτηκε κάτι.Όχι το πρόβλημα εμφανίζεται καθ'όλο το 24ωρο και μάλιστα κάποιες φορές to Ιντερνετ κόβεται εντελώς την νύκτα και το πρωϊ το βρίσκω κομμένο.Βέβαια με επανεκκίνηση του Router η σύνδεση συνήθως επανέρχεται αλλά το πρόβλημα με τις αποσυνδέσεις παραμένει.Σκέφτομαι να κάνω και Factory Reset στο router άν και κλεδώνει σταθερά στα 55Mbps Download & 5.5 Upload οπότε δεν θεωρώ ότι υπάρχει πρόβλημα με το router.Προσωπικά θεωρώ ότι είναι έμμεσος εκβιασμός από την NOVA να σπρώξει τους πελάτες στις οπτικές ίνες.

Link to comment
Share on other sites

Μήπως έχει θέμα ο μετασχηματιστής του ρουτερ;

Αυτό που μπαίνει στη πρίζα εννοώ 

Link to comment
Share on other sites

2 ώρες πριν, elkons said:

Δώσε μας στατιστικά από τη πύλη του router.

Η γραμμή ήταν απροβλημάτιστη δηλαδή ξαφνικά ξεκίνησε το θέμα...

Μήπως γίνεται κάτι με τη καλωδίωση;

Ναι η γραμμή γενικά ήταν απροβλημάτιστη βέβαια στο παρελθόν είχαν υπάρξει κάποια προβλήματα τόσο στο σταθερό όσο και στο Ιντερνετ τα  οποία όμως οφείλονταν αποκλειστικά σε αυτούς και είχαν επιλυθεί.Εκείνο όμως που με έχει εξαγριώσει είναι ότι επιμένουν ότι δεν μπορούν να αποκαταστήσουν το πρόβλημα πράγμα το οποίο θεωρώ εντελώς απαράδεκτο και ειδικά για παλιό πελάτη τους όπως εγώ.

3 minutes ago, elkons said:

Μήπως έχει θέμα ο μετασχηματιστής του ρουτερ;

Αυτό που μπαίνει στη πρίζα εννοώ 

Από που προκύπτει αυτό;;Άν υπήρχε τέτοιο θέμα το router δεν θα άναβε καθόλου.

Link to comment
Share on other sites

56 minutes ago, sotcot said:

Ναι η γραμμή γενικά ήταν απροβλημάτιστη βέβαια στο παρελθόν είχαν υπάρξει κάποια προβλήματα τόσο στο σταθερό όσο και στο Ιντερνετ τα  οποία όμως οφείλονταν αποκλειστικά σε αυτούς και είχαν επιλυθεί.Εκείνο όμως που με έχει εξαγριώσει είναι ότι επιμένουν ότι δεν μπορούν να αποκαταστήσουν το πρόβλημα πράγμα το οποίο θεωρώ εντελώς απαράδεκτο και ειδικά για παλιό πελάτη τους όπως εγώ.

Από που προκύπτει αυτό;;Άν υπήρχε τέτοιο θέμα το router δεν θα άναβε καθόλου.

Με το τεχνικό τμήμα μιλάς, ή με κάνα κοριτσάκι στην εξυπηρέτηση πελατών; 2 φορές το έχω πάθει απο το 2021 που έχω Νόβα , τους πήρα τηλέφωνο και μου είπαν αμέσως ότι στην περιοχή μου υπάρχει γενικότερη βλάβη, και μάλιστα νομίζω μου είχαν πει στο περίπου πότε (περίπου τι ώρα) θα έχει αποκατασταθεί, και έτσι κι έγινε. Μίλα με το τεχνικό τμήμα. 

Myphone.gr: Xiaomi Forum  Moderator

Κανονισμοί Forum Xiaomi

Guides Redmi Note 9 Pro  & Xiaomi Guides

Picsart_25-03-09_17-24-51-371.jpg

Link to comment
Share on other sites

1 ώρα πριν, sotcot said:

Προσωπικά θεωρώ ότι είναι θέμα παρόχου γιατί στο σπίτι δεν έχει αλλάξει ούτε πειράχτηκε κάτι.Όχι το πρόβλημα εμφανίζεται καθ'όλο το 24ωρο και μάλιστα κάποιες φορές to Ιντερνετ κόβεται εντελώς την νύκτα και το πρωϊ το βρίσκω κομμένο.Βέβαια με επανεκκίνηση του Router η σύνδεση συνήθως επανέρχεται αλλά το πρόβλημα με τις αποσυνδέσεις παραμένει.Σκέφτομαι να κάνω και Factory Reset στο router άν και κλεδώνει σταθερά στα 55Mbps Download & 5.5 Upload οπότε δεν θεωρώ ότι υπάρχει πρόβλημα με το router.Προσωπικά θεωρώ ότι είναι έμμεσος εκβιασμός από την NOVA να σπρώξει τους πελάτες στις οπτικές ίνες.

Καταλαβαίνω την ενόχλησή σου, αλλά έτσι δεν θα κάνουμε δουλειά 🙂

Το πρώτο βήμα κάθε προβλήματος είναι να μαζέψουμε τα δεδομένα. Κάνε τον κόπο να μας απαντήσεις στα παραπάνω μήπως μπορέσουμε να βοηθήσουμε. Βασικά βρες τα στατιστικά DSL από το ρούτερ και πες μας εάν έχεις VoIP και πώς έχεις την καλωδίωση.

Πάντως να ξέρεις (παρότι δεν θεωρώ ότι συμβαίνει αυτό) ότι και ένα κακό τροφοδοτικό μπορεί να δημιουργεί απρόβλεπτη συμπεριφορά σε ένα modem/router. Μην βιάζεσαι να βγάλεις συμπεράσματα...

Link to comment
Share on other sites

Χωρίς στατιστικά ειδικά δεν μπορούμε να βγάλουμε συμπέρασμα για κάτι. 

Εάν δεν ξέρεις πάντως @sotcot πως να μπεις για να δούμε τα στατιστικά μπορούμε να βοηθήσουμε. 

🙂

Link to comment
Share on other sites

Ίσως φταίει και το ρουτερ.. 

Στην πεθερά μου έχει γίνει αλλαγή 2 φορές με τα ίδια συμπτώματα. 

 

img_vmg8623-t50b_f_2-14.png

Edited by Antonio21

Τo πιο αξιόπιστο δίκτυο κινητής στην Ελλάδα,Nova only Edge SA For Ever.. 

Link to comment
Share on other sites

πάλι τα ίδια από το πρωί Κερατσίνι δεν έχουμε στο κινητό ίντερνετ και πολλές άλλες ούτε κλήση βγαίνει.στην τεχνική υποστήριξη λένε γενική βλάβη.από χτες το φτιάχνουν έλεος

Link to comment
Share on other sites

Μπορεί να συνδέεται με το χτεσινό συμβάν ή είναι κάτι άλλο...

Πριν πήρα μια θεία μου με Nova 1η προσπάθεια έλεγε είναι απενεργοποιημένο την άλλη πήρα κανονοικα κλήση..

Link to comment
Share on other sites

Το κάνουν για να δούμε πώς θα ήταν ένα μη αξιόπιστο δίκτυο.

Τώρα δεν θα το ξανακάνουν για να νιώθουμε την αξιοπιστία.

Edited by cu2goup
Link to comment
Share on other sites

47 minutes ago, cu2goup said:

Το κάνουν για να δούμε πώς θα ήταν ένα αξιόπιστο δίκτυο.

Τώρα δεν θα το ξανακάνουν για να νιώθουμε την αξιοπιστία.

Με την απουσία κάποιου καταλαβαίνεις την αξία του.

Link to comment
Share on other sites

Κι εγώ πρόβλημα από εχθές το πρωί, συνέχεια χάνω το δίκτυο εντελώς και όταν έρχεται είμαι κυρίως με EDGE.

Link to comment
Share on other sites

14 ώρες πριν, Vasileios26 said:

Με το τεχνικό τμήμα μιλάς, ή με κάνα κοριτσάκι στην εξυπηρέτηση πελατών; 2 φορές το έχω πάθει απο το 2021 που έχω Νόβα , τους πήρα τηλέφωνο και μου είπαν αμέσως ότι στην περιοχή μου υπάρχει γενικότερη βλάβη, και μάλιστα νομίζω μου είχαν πει στο περίπου πότε (περίπου τι ώρα) θα έχει αποκατασταθεί, και έτσι κι έγινε. Μίλα με το τεχνικό τμήμα. 

Με το τμήμα βλαβών μιλάω και όχι με κοριτσάκι άν και αε αυτό το τμήμα υπάρχουν κοριτσάκια.

Link to comment
Share on other sites

Έχω χάσει πολλές κλήσεις από χθες, μερικές έχουν έρθει κάποια ώρα μετά σε μήνυμα ενώ άλλες ποτέ.

Συνεχίζει ακόμα.

Link to comment
Share on other sites

Εγώ πάντως δεν μπορώ να κάνω κλήση, βγαίνει εκτός δικτύου κάθε λίγα δευτερόλεπτα ή 2-3 λεπτά.

Θα προσπαθήσω μετά από κοσμοτε λίγη ώρα

Link to comment
Share on other sites

14 ώρες πριν, minast said:

Καταλαβαίνω την ενόχλησή σου, αλλά έτσι δεν θα κάνουμε δουλειά 🙂

Το πρώτο βήμα κάθε προβλήματος είναι να μαζέψουμε τα δεδομένα. Κάνε τον κόπο να μας απαντήσεις στα παραπάνω μήπως μπορέσουμε να βοηθήσουμε. Βασικά βρες τα στατιστικά DSL από το ρούτερ και πες μας εάν έχεις VoIP και πώς έχεις την καλωδίωση.

Πάντως να ξέρεις (παρότι δεν θεωρώ ότι συμβαίνει αυτό) ότι και ένα κακό τροφοδοτικό μπορεί να δημιουργεί απρόβλεπτη συμπεριφορά σε ένα modem/router. Μην βιάζεσαι να βγάλεις συμπεράσματα...

Δεν έχω VoIP.Η καλωδίωση είναι η κλασική δηλ.μέσω spliter το ένα καλώδιο πάει στο τηλέφωνο και το άλλο στο router.

Στέλνω και τα στατιστικά του router.

Screenshot (60).png

Screenshot (61).png

Link to comment
Share on other sites

35 minutes ago, sotcot said:

Δεν έχω VoIP.Η καλωδίωση είναι η κλασική δηλ.μέσω spliter το ένα καλώδιο πάει στο τηλέφωνο και το άλλο στο router.

Στέλνω και τα στατιστικά του router.

Screenshot (60).png

Screenshot (61).png

Lol. Αστέρι φαίνεται η γραμμή. Μηδενικά errors, snr margin που το ζηλεύουμε όλοι (χωρίς πλάκα) και πολύ κομπλέ line attenuation καθώς και output power, το ρουτερ πρέπει να είναι σε μια χαρά θερμοκρασία κιόλας λογικά. Και όλα αυτά με spliter, δεν φαίνεται κιόλας να μοιράζεις σε άλλη πρίζα του σπιτιού κάποια τηλεφωνική συσκευή, σωστά; Από πλευράς τους φαίνεται να είναι το πρόβλημα τότε, δεν φαίνεται κάτι εδώ 😏

Edited by johnny_htc
Link to comment
Share on other sites

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Επισκέπτης
Reply to this topic...

×   Pasted as rich text.   Paste as plain text instead

  Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

 Κοινοποίηση

×
×
  • Create New...