Jump to content

Περί... Nova γενικά


ng78
 Κοινοποίηση

Recommended Posts

υπαρχει καμια εφαρμογη για παρακολουθηση υπολοιπου της καρτοσυνδεσης οπως της καρτοκινητης ;
Link to comment
Share on other sites

υπαρχει καμια εφαρμογη για παρακολουθηση υπολοιπου της καρτοσυνδεσης οπως της καρτοκινητης ;

 

Δεν έχω καρτοσύνδεση για να σου πω με σιγουριά αλλά κάνε μια εγγραφή στο Mywind και από εκεί θα μπορείς να βλέπεις όλα τα στατιστικά, λογαριασμούς κλπ για την σύνδεσή σου

Link to comment
Share on other sites

Μου 'ρθε και μένα το sms, τώρα. Καλά τι phising είν' αυτό που κάνουν και ορθογραφικά λάθη σε ένα μήνυμα 2 σειρών; :P Καθυστέρια.
Unrooted :mad:
Link to comment
Share on other sites

Πάντως στα καταστήματα ο καθένας λέει το μακρύ του και το κοντό του, να ξέρετε. Χτες ας πούμε που ήμουν σε κατάστημα Wind και ρώτησα για το θέμα, μου είπε ο υπάλληλος ότι από 1/11 και μετά που τελειώνει η Ψηφιακή Αλληλεγγύη, θα πρέπει να μείνεις μέχρι το τέλος του 12μήνου (οπότε θα πληρώνεις 12ευρο για λίγους μήνες)***. Άλλοι από τη Wind έχουν πει ότι 1/11 φεύγεις αζημίως. Το ράδιο αρβύλα πάει σύννεφο, όπως καταλαβαίνετε, από αμαθείς, ημιμαθείς και πονηρούς.

 

*** Ο ίδιος υπάλληλος μετά από λίγο που συζητούσαμε για κλήσεις από καρτοκινητά (F2G ας πούμε), μου έλεγε αυτά εδώ. Βγάλ'τε άκρη τώρα...

Edited by GiO_K
Link to comment
Share on other sites

Αφού δεν έχετε πάρει επιδότηση από τη Wind (ή Cote ή Voda) αλλά από το κράτος, την 1/11 λύνεται το συμβόλαιο χωρίς penalty. Αν έχετε πάρει και στικάκι ( το οποίο αν και σας δίνεται χωρίς χρέωση δεν είναι επιδότηση από το κράτος αλλά από την εταιρία) θα πληρώσετε μόνο αυτό το κόστος και τίποτα άλλο!
Link to comment
Share on other sites

Τελικά απάντησε στο παράπονο μου η wind και όπως με ενημέρωσε έγινε διακοπή τις γραμμής και θα έρθει πιστωτικός λογαριασμός !ελπίζω χωρίς κάποια χρέωση !
Link to comment
Share on other sites

Αφού δεν έχετε πάρει επιδότηση από τη Wind (ή Cote ή Voda) αλλά από το κράτος, την 1/11 λύνεται το συμβόλαιο χωρίς penalty. Αν έχετε πάρει και στικάκι ( το οποίο αν και σας δίνεται χωρίς χρέωση δεν είναι επιδότηση από το κράτος αλλά από την εταιρία) θα πληρώσετε μόνο αυτό το κόστος και τίποτα άλλο!

αυτό με το στικάκι που λες ισχύει για την κοσμοτε σιγουρα,η wind λέει οτι για την ιδια δεν υπαρχει ούτε αυτή η χρέωση. Στο twitter ρωτησα περι χρεωσεως μετα την 1/11 και μου απάντησαν οτι χρεωση δεν υπάρχει. Την ιδια ενημερωση ειχε και υπάλληλος καταστηματος (ειχε γινει επισημη ενημερωση για το προγραμμα στην Πατρα την προηγουμενη εβδομαδα απο υπευθυνους της wind προς τα καταστηματα,και η απάντηση ήταν οτι το στικακι ειναι μεσα στην προσφορα).Οπως και να εχει θα τα δούμε τον Νοέμβρη :O

Link to comment
Share on other sites

Έχω κάρτα Q και κατέβασα την εφαρμογή What's Up Messenger, καθώς στη διαφήμιση λέει ότι μπορείς ακόμα και χωρίς WiFi να στέλνεις και να λαμβάνεις μηνύματα. Παρόλ' αυτά, όταν στέλνω κάποιο μήνυμα μέσω της εφαρμογής, ο παραλήπτης δεν το λαμβάνει μέχρι να συνδεθώ σε κάποιο ασύρματο δίκτυο (όπως και το αντίστροφο). Χρειάζεται κάποια επιπλέον ρύθμιση; Μήπως τελικά δεν ισχύει αυτό που διαφημίζει η Wind;
Link to comment
Share on other sites

Για να δουλεψει το whatsapp θελει δεδομενα,οποτε ή χρησιμοποιεις wifi ή 3g.Η προσφορα ειναι οτι εαν χρησιμοποιεις 3g τα δεδομενα αυτα δεν χρεωνονται στο πακετο σου.
Link to comment
Share on other sites

Για να δουλεψουν τα data στην Q πρέπει να κάνεις ROAMING DATA ON

Αυτήν την ρύθμιση χρειάζεσαι

Προσοχή αν ανοίξεις τα data το κινητό σου ή κάποια εφαρμογή θα κάνει update , και θα χρεωθείς.

το WhatsAPP είναι τσάμπα αλλά όχι όλα τα άλλα . Καλό να έχεις κάποια data αγορασμένα έστω τα 400ΜΒ με 2 ευρώ.

Link to comment
Share on other sites

Έκανα κ εγώ μεταφορά της γραμμής μου κ γράφω εδώ, μια κ Υπάρχει ήδη το θέμα. Λοιπόν μεταφορά από Άγιο Δημήτριο σε Δάφνη (Αττική) μέσα σε μια εβδομάδα με κόστος 75€.η αίτηση έγινε σε κατάστημα, όπου δήλωσα κ την ημερομηνία διακοπής του τηλεφώνου. αρχικά Μου ήρθε ένα σμσ ότι την επόμενη μέρα θα πέρναγε κάποιος από το σπίτι για εργασίες (τον οποίον δεν είδα ποτέ) κ μετά από δύο μέρες με πήραν τηλέφωνο το πρωί, για να κανονίσουμε ραντεβού-για την ίδια μέρα. Το ίδιο μεσημέρι ήρθε ένας τεχνικός, πολύ εξυπηρετικος, κ Μου έκανε την σύνδεση(είχα τηλέφωνο και ιντερνέτ κατευθείαν). Όταν τον ρώτησα το ήταν το σμσ που Μου ήρθε, πριν δύο μέρες, μου είπε ότι αυτό αφορούσε τους τεχνικούς του ΟΤΕ, οι οποίοι έδωσαν γραμμή από τον βρογχο. το μόνο πρόβλημα ήταν ότι επειδή είχα vdsl στο παλιό σπίτι και ενώ είχα τσεκάρει διαθεσιμότητα και στο νέο, τελικά μου είπαν ότι δεν γίνεται να μου βάλουν γιατί παρόλο που φαίνεται διαθέσιμο, έχει μεγάλη απόσταση από το σημείο σύνδεσης και δεν θα έχει την επιθυμητή ταχύτητα...Μπάι μπάι vdsl, θα μου λείψεις! Edited by napgin
Link to comment
Share on other sites

Εγώ πάντως τέσσερεις μήνες μετά ακόμα δεν έχω τηλέφωνο. Η αλήθεια είναι ότι δεν το έχω άμεση ανάγκη καθώς η επικοινωνία μου ανέκαθεν ήταν μέσω κινητού και internet αλλά το σκηνικό έχει ξεφτιλιστεί πλέον, από δικαιολογία σε δικαιολογία το πάνε. Μετά από αρκετή προσπάθεια κατάφερα να κλείσω ραντεβού με τεχνικό. Άντε να δούμε τι θα γίνει αυτή τη φορά...
Link to comment
Share on other sites

Καλημέρα σας!

Έχω εδώ κ αρκετά χρόνια απο το 2004 νομίζω συμβόλαιο στη wind (2 αριθμούς)

 

Δύο χρόνια πριν: μου είχαν κάνει μια έκπτωση 50% στο πάγιο και ταυτόχρονα είχα πάρει κ επιδότηση, την οποία έβαλα ως έκπτωση παγίου για 18 μήνες, η έκπτωση ήταν για 12 μήνες! Πριν το κάνω είχα μιλήσει με το αρμόδιο τμήμα και τους είπα οτι δεν θέλω να πληρώνω 80 ευρώ για 6 μήνες και μου λένε οτι θα υπάρχει σίγουρα κάποιο αντίστοιχο πρόγραμμα! οπότε και το έκανα!

 

Μάιος 2014: ένα χρόνο μετά έρχεται ο λογαριασμός 80 ευρώ αμέσως τηλ στο 1260 γίνεται χαμός γιατί δεν με ενημέρωσαν οτι φτάνουμε στη λήξη και να κάνουμε κάτι. Επίσης με ενημέρωσαν οτι δεν υπάρχει κάποια προσφορά και είμαι αναγκασμένος να πληρώνω 6 μήνες ακόμα. Φυσικά πήγα σε ένα κατάστημα wind μου είπαν οτι πρέπει να δώσω 135 ευρώ για να "σπάσω" το συμβόλαιο και πήγα να αλλάξω σε cosmote!

Μετά απο 20 λεπτά με πήραν τηλ και βρήκαν προσφορά μου έδωσαν το W με τελική τιμή 20 ευρώ (χωρίς συμβόλαιο) γιατί τα είχα πάρει τόσο πολύ που τους εξήγησα οτι και με 5 να μου ο δώσουν συμβόλαιο δεν κάνω.

Θυμάμαι χαρακτηριστικά την συνομιλία γιατί είχαμε μιλήσει δύο φορές! 20 ευρώ στη μια γραμμή για πάντα και 16 στην άλλη ΤΕΛΙΚΗ ΤΙΜΗ ως που να αλλάξω κάτι!

 

Φεβρουάριος 2015: Έρχεται ο λογαριασμός με μια επιπλέον χρέωση 15 ευρώ λέω εντάξει δεν είναι τίποτα κοιτάω και δεν έχει κανένας απο τους δύο αριθμούς υπερβεί τον χρόνο του. Καλώ στο 1260 μου λένε οτι έχει λήξει η έκπτωση παγίου απο το 18μηνο συμβόλαιο που είχα κάνει :!::!:

Τους εξήγησα και ζήτησα να ακούσουν τη συνομιλία αλλά δεν!

Μου λένε θα με πάρουν τηλ περνάει μια εβδομάδα!

Ξανα καλώ στο 1260 άλλες 3 φορές τη τρίτη....

Θα με καλέσουν την ίδια μέρα ή το πολύ την επόμενη... Είναι Σάββατο! :!:

 

Πως μπορώ να βρω τη συνομιλία που είχε γίνει και να κινηθώ εναντίων τους!

 

Δεν είναι τα 15 ευρώ αλλά η κοροϊδία απο μια εταιρία χωρίς καλό δίκτυο και απο οτι φαίνεται και χωρίς καλή συμπεριφορά!

Link to comment
Share on other sites

Καλημέρα σας!

Έχω εδώ κ αρκετά χρόνια απο το 2004 νομίζω συμβόλαιο στη wind (2 αριθμούς)

 

Δύο χρόνια πριν: μου είχαν κάνει μια έκπτωση 50% στο πάγιο και ταυτόχρονα είχα πάρει κ επιδότηση, την οποία έβαλα ως έκπτωση παγίου για 18 μήνες, η έκπτωση ήταν για 12 μήνες! Πριν το κάνω είχα μιλήσει με το αρμόδιο τμήμα και τους είπα οτι δεν θέλω να πληρώνω 80 ευρώ για 6 μήνες και μου λένε οτι θα υπάρχει σίγουρα κάποιο αντίστοιχο πρόγραμμα! οπότε και το έκανα!

 

Μάιος 2014: ένα χρόνο μετά έρχεται ο λογαριασμός 80 ευρώ αμέσως τηλ στο 1260 γίνεται χαμός γιατί δεν με ενημέρωσαν οτι φτάνουμε στη λήξη και να κάνουμε κάτι. Επίσης με ενημέρωσαν οτι δεν υπάρχει κάποια προσφορά και είμαι αναγκασμένος να πληρώνω 6 μήνες ακόμα. Φυσικά πήγα σε ένα κατάστημα wind μου είπαν οτι πρέπει να δώσω 135 ευρώ για να "σπάσω" το συμβόλαιο και πήγα να αλλάξω σε cosmote!

Μετά απο 20 λεπτά με πήραν τηλ και βρήκαν προσφορά μου έδωσαν το W με τελική τιμή 20 ευρώ (χωρίς συμβόλαιο) γιατί τα είχα πάρει τόσο πολύ που τους εξήγησα οτι και με 5 να μου ο δώσουν συμβόλαιο δεν κάνω.

Θυμάμαι χαρακτηριστικά την συνομιλία γιατί είχαμε μιλήσει δύο φορές! 20 ευρώ στη μια γραμμή για πάντα και 16 στην άλλη ΤΕΛΙΚΗ ΤΙΜΗ ως που να αλλάξω κάτι!

 

Φεβρουάριος 2015: Έρχεται ο λογαριασμός με μια επιπλέον χρέωση 15 ευρώ λέω εντάξει δεν είναι τίποτα κοιτάω και δεν έχει κανένας απο τους δύο αριθμούς υπερβεί τον χρόνο του. Καλώ στο 1260 μου λένε οτι έχει λήξει η έκπτωση παγίου απο το 18μηνο συμβόλαιο που είχα κάνει :!::!:

Τους εξήγησα και ζήτησα να ακούσουν τη συνομιλία αλλά δεν!

Μου λένε θα με πάρουν τηλ περνάει μια εβδομάδα!

Ξανα καλώ στο 1260 άλλες 3 φορές τη τρίτη....

Θα με καλέσουν την ίδια μέρα ή το πολύ την επόμενη... Είναι Σάββατο! :!:

 

Πως μπορώ να βρω τη συνομιλία που είχε γίνει και να κινηθώ εναντίων τους!

 

Δεν είναι τα 15 ευρώ αλλά η κοροϊδία απο μια εταιρία χωρίς καλό δίκτυο και απο οτι φαίνεται και χωρίς καλή συμπεριφορά!

 

Γιαυτο υπαρχει και η φορητοτητα εφοσον σε συμφερει οικονομικα κατι αλλο.

Link to comment
Share on other sites

Οικονομικά δεν με συμφέρει ακόμη κ με τα 35€ αλλά ηθικά σίγουρα!!!

 

Το θέμα μου είναι πως μπορω να βρω την συνομιλία, πρεπει να κάνω κάποια καταγγελία?

Link to comment
Share on other sites

Τι ακριβώς να την κάνεις την συνομιλία ;

Θεωρείς ότι αν την έχεις στα χέρια σου θα υποχρεωθούν να την ακούσουν ;

Εσύ δεν έχεις υπογράψει τίποτα απολύτως. Αν λοιπόν το αμφισβητούν ας φέρουν αυτοί την συνομιλία να το αποδείξουν.

 

Η διαδικασία πάντως είναι

α) αίτημα με FAX .

β) στο ίδιο FAX θα στείλεις και την ταυτότητα σου.

 

Να ξέρεις πάντως ότι συμβόλαιο σύναψες με την WIND , με το οποίο καθορήστηκε η τιμή - και προφανώς και η διάρκεια

Τώρα αν δεν θες να το λές συμβόλαιο .... αλλά συμφωνία .... δεν αλλάζει κάτι.

Και για να γίνω πιό σαφής : Αν δεν είσαι συνδρομητής καρτοκινητής είσαι συνδρομητής συμβολαίου, δεν υπάρχει ενδιάμεση κατάσταση ( ακόμα και τα καρτοσυμβόλαια - συμβόλαια είναι).

Από την άλλη μεριά βέβαια υπάρχουν συμβόλαια ορισμένου χρόνου και συμβόλαια αορίστου χρόνου.

Edited by Vasileios
Link to comment
Share on other sites

Μόλις με πήραν τηλέφωνο και μάλιστα με ύφος....

Της λέω μισώ λεπτο καταγραφώ τη συνομιλία κ εγώ και μου λέει "τη συνομιλία την καταγράφουμε μόνο εμείς καλημέρα!" και το κλείνει!!

 

Που μπορώ να κάνω καταγγελία για αυτό?

Δεν με ενημέρωσε οτι η κλήση καταγράφεται....

Έχω το ηχητικό!

Edited by MALACHASKOS
Link to comment
Share on other sites

Δεν μπορεις να κάνεις . Η ηγογράφηση σου είναι παράνομη διότι δεν σου έδωσε την συγκατάθεση της.

Άρα δεν μπορείς να κάνεις καταγγελία εκτός και αν θές να βρεθείς μπλεγμενος.

Link to comment
Share on other sites

Να κάνεις καταγγελία στην ΕΕΤΤ. Μπορείς να καταθέσεις σε ειδική φόρμα στο site τους. Ομοιοπαθής και εγώ. Τηλεφωνική επέκταση συμβολαίου τον Δεκέμβρη του 2013 (triple play wind), οι 4 πρώτοι μήνες οκ από τον 5ο το πάγιο είχε αυξηθεί. 2 μήνες προσπαθούσα να βγάλω άκρη και κάθε φορά έπρεπε να εξηγώ στον κάθε υπάλληλο από την αρχή το πρόβλημα μου. Τελικά κατήγγειλα τη σύμβαση για μονομερη αλλαγή εκ μέρους τους και την έκανα για vodafone τον Ιούνιο του 2014. 4 φορές αιτήθηκα γραπτώς, τόσο μέσω του site της wind, όσο και με επιστολή να μου αποστειλουν αντίγραφο της μεταξύ μας συνομιλίας. Τώρα θα τους στείλω και εξώδικο το οποίο θα κοινοποιησω και στην ΕΕΤΤ. Είμαι αποφασισμένος να το φτάσω και δικαστικά.
Κινητό: Xiaomi Redmi Note 4
Link to comment
Share on other sites

Καταγγελία για τον τρόπο που μου μίλησε?

"Μόνο εμείς ηχογραφούμε...." και μου το έκλεισε!

 

τί καταγγελία φίλε για το τρόπο που σου μίλησε... δε γίνονται αυτά που λες πουθενά! ποιος δικαστής θα σε δικαίωνε με κάτι τέτοιο???!!!!

αν θες αλλη φορά να ζητάς γραπτά την όποια προσφορά που σου κάνουν, αλλιώς να κρατάς το όνομα του υπαλλήλου που μιλάς (το λένε από μόνοι τους στην αρχή)

Link to comment
Share on other sites

Δεν μου είπε όνομα!!! Έχω όμως τον αριθμό που με πήρε δεν ηταν απόκρυψη!!

 

Τεσπα αύριο θα κανω καταγγελία στην ΕΕΤΤ για αλλαγή προσφοράς και επειδή μου αρνούνται να δούμε τη συνομιλία και οτι γίνει.

Καθώς και φορητότητα!

Link to comment
Share on other sites

Α ωραία .

Ενημέρωσε μας για το ποια εταιρεία θα σου κάνει φτηνό πάγιο χωρις συμβόλαιο για πάντα μέχρι να το αλλάξεις εσύ.

Link to comment
Share on other sites

  • The title was changed to Περί... Wind γενικά
  • The title was changed to 2 κεραιες εκκχο της nova σε αποσταση ενος τετραγωνου μεταξυτ τους ειναι φυσιολογικο; εκπεμπουνε πολυ; .
  • The topic was pinned
  • The topic was locked

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Επισκέπτης
Reply to this topic...

×   Pasted as rich text.   Paste as plain text instead

  Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

 Κοινοποίηση

×
×
  • Create New...