Jump to content

Περί... Nova γενικά


ng78
 Κοινοποίηση

Recommended Posts

Επειδή η υπόθεση είναι σοβαρή, κυκλοφορεί τόσον καιρό τηλέφωνο στο όνομά σου που δεν ξέρεις που μπορεί να έχει εμπλακεί και ποιός μπορεί να το έχει, στην θέση σου για να είμαι καλυμμένος 100% θα πήγαινα άμεσα από κατάστημα να κάνω φραγές και στην αιτιολογία θα έβαζα το κατάστημα να γράψει ότι αγνοώ πως βρέθηκε στο όνομά μου το συμβόλαιο, δεν το έχω χρησιμοποιήσει ποτέ και επιφυλάσσομαι για κάθε νόμιμο δικαίωμά μου.

Στην συνέχεια καρφί στην εισαγγελεία, παρουσιάζεις ότι ξέρει και κάνεις μήνυση κατ' αγνώστων. Έτσι, όσο μπλεγμένο και να βρεθεί το τηλέφωνο, ακόμα και σε ληστείες, τρομοκρατίες, απάτες, κτλ εσύ έχεις ξεκαθαρίσει την θέση σου και έχεις πολλές πιθανότητες να μην έχεις άλλα μπλεξίματα.

Link to comment
Share on other sites

Σημερα αφου επικοινωνησα δυο φορες με την εταιρεια (την 1η με πειρανε για να μου πουνε για το αιτημα διαγραφης του κιν/του που εκανα το Σαββατο), κ αφου τους ειπα αλλη μια φορα την ιστορια (οσο μπορεσα βεβαια:cry:) , ενα ευγενεστατο παλικαρι αφου ειδε οτι το συμβολαιο εχει γινει στην Ξανθη κ οτι πραγματι δεν εχει γινει καμια κληση ,με προετρεψε να στειλω fax σε συγκεκριμενο Νο και που ειναι αρμοδιοι για να βγει μια ακρη.

Οταν του ειπα μηπως ειναι καλυτερα να περασω απο τα κεντρικα της εταιρειας ,μου απαντησε οτι κ αυτοι το ιδιο θα μου πουνε ,αιτηση δλδ!

Για να δουμε τι θα γινει τελικα!

Link to comment
Share on other sites

Παιδια η wind εχει ξεφυγει και τελευταια το εχει παραξυλωσει. Δεν λεω αλλα γιατι μου εχει ανεβει το αιμα στο κεφαλι και θα φαω κανα ban. Φιλε αν ημουνα στην θεση σου δεν ξερω τι θα ειχα κανει, πραγματικα. Καλα ξεμπερδεματα αλλα κοιτα να κατοχυρωθεις γιατι ακομα και να σου λενε οτι δεν εχει γινει κληση και τα λοιπα, εσυ δεν ξερεις που εχει χρησιμοποιηθει αυτο το τηλεφωνο. Μονο και μονο που ειναι καταχωρημενο απο Ξανθη πρεπει να σε προβληματισει. Ανεξαρτητως της χρεωσης πρεπει να παρεις καποιο χαρτι απο την Wind η κατι αλλο (δεν ειμαι νομικος) οτι δεν ειχες ποτε αυτο το νουμερο καθως και δεν το ειχες χρησιμοποιησει. Τα γραμμενα πιανονται και οχι τι σου λεει ο καθε υπαλληλος.
Link to comment
Share on other sites

 

Ηρθαν λοιπον 2 παιδια πωλητες της εταιρειας κ με πολυ πυθω δυστηχως μας επεισαν να αλλαξουμε απο τον οτε που ειμασταν στην wind για 1002 κ καλα ευνοικους ορους.

Οι ευγενεστατοι κατα τα αλλα αυτοι 2 κυριοι μας ειπαν οτι μεσα στο πακετο του σταθερου κ του ιντερνετ μας δινουν κ ενα κινητο δωρεαν.

Απο την πρωτη στιγμη τους ειπα οτι ΔΕΝ θελω κινητο με συμβολαιο γιατι ολη η οικογενεια εχουμε καρτικινητα κ μας καλυπτουν.

<<Καμια σχεση μας ειπαν ,δεν πληρωνετε τπτ κ ειναι δωρεαν ,αφου ειναι δωρεαν γιατι να μην το παρεις; Παρτετο κ αμα θελετε μην το χρησιμοποιητε ,ειναι μεσα στο πακετο>>

 

Η μονη ευθυνη που εχω απο αβλεψια ειναι οτι οταν απο ενα σημειο κ μετα στους λογ/μους αναγραφωταν κ ο αριθμος του κινητου δεν εδωσα σημασια γιατι η χρεωση ηταν κοντα στο 1 ευρω.

Τωρα ομως που αλλαξα παροχο το ''τσιμπουρι'' εχει μεινει κ μου ζηταει 140 ευρω που κ ολο θα αυξανονται.

Ποτε δεν χρωσταγα κ ουτε χρωσταω σε κανεναν κ αυτο το χρεος θεωρω οτι δημιουργηθηκε με αδικο κ ανεντιμο τροπο! (θα μου πειτε τωρα κατι μας ειπες!)

.

 

Το πως εφτασε στα 140 ,υποθετω οτι μετα την αλλαγη παροχου χρεωνομουν με το παγιο του κινητου ''μαιμου'' το οποιο πρωτα ηταν ενσωματομενο με τα γενικο παγιο του πακετου.

 

Γνώριζες λοιπόν από την πρώτη στιγμή ότι θα έπερνες ένα κινητό αλλά λόγω της προσφοράς θα ήταν δωρεάν.

Έκλεισες το σταθερό αλλά ποτέ δεν έκλεισες το κινητό αν και το εβλεπες κάθε μήνα στους λογαριασμούς αλλά δεν σε πήραζε... ήταν μόνο ένα ευρώ ( συνδιαστική προσφορά)

Όσο αφορά πιθανή χρήση του κινητού αυτή αναφέρεται σε όλους τους λογαριασμούς και μάλιστα αναλυτικά ( εξερχόμενες κλήσεις )

και φαντάζομαι μπορείς αμέσως να μας ενημερώσεις αν έγινε χρήση από άλλον.

Σημερα αφου επικοινωνησα δυο φορες με την εταιρεια (την 1η με πειρανε για να μου πουνε για το αιτημα διαγραφης του κιν/του που εκανα το Σαββατο), κ αφου τους ειπα αλλη μια φορα την ιστορια (οσο μπορεσα βεβαια:cry:) , ενα ευγενεστατο παλικαρι αφου ειδε οτι το συμβολαιο εχει γινει στην Ξανθη κ οτι πραγματι δεν εχει γινει καμια κληση ,με προετρεψε να στειλω fax σε συγκεκριμενο Νο και που ειναι αρμοδιοι για να βγει μια ακρη.

Οταν του ειπα μηπως ειναι καλυτερα να περασω απο τα κεντρικα της εταιρειας ,μου απαντησε οτι κ αυτοι το ιδιο θα μου πουνε ,αιτηση δλδ!

Για να δουμε τι θα γινει τελικα!

ή μάλλον μας ενημέρωσες ότι δεν έγινε χρήση από κανέναν

 

 

Και τώρα σου φταίει " ο δόλος " της WIND , ενώ γνώριζες και παρέλειψες.

Ο.Κ. περιμένουμε την εξέλιξη.

Edited by Vasileios
Link to comment
Share on other sites

3 ολόκληρα χρόνια δε μπορείς να λάβεις sms και δεν έχεις κάνει τίποτα... Εντυπωσιακό πραγματικά! Πάρε άνθρωπέ μου τηλέφωνο στο 1260 και ζήτα να σου αφαιρέσουν τη φραγή!
Link to comment
Share on other sites

Υπαρχει καποιο 3g με ασυρματο και ethernet ρουτερ που που να δουλευει με το στικακi της wind huawei 3531s;

Επισης μπορω να εχω dyndns πανω στην συνδεση της wind 3g για να μπορω να βλεπω το dvr μου μεσω ιντερνετ;

wifi planet
Link to comment
Share on other sites

Από όταν πηρα κινητο πρωτη φορα εχω την ιδια καρτα SIM. Οταν ημουν 14 εδωσα το κινητο μου σε εναν φιλο μου ο οποιος μαλλον επιτηδες εγραψε τον αριθμο μου σε μια απο τις υπηρεσιες-απατη που σου λενε και καλα το IQ σου. Στην αρχη δεν ηξερα οτι τα μηνυματα χρεωνονταν και δεν με ενοιαζε. Μετα απο 1 μερα ελεγξα ποσα λεφτα ειχαι και ηταν 4 ευρω λιγοτερο(ειχαν ερθει 2 μηνυματα αρα 2 ευρω/μηνυμα). Τοτε τρομαξα πολυ και ντεπομουν να το πω στους γονεις μου. Πανω στον φοβο μου εψαξα στο ιντερνετ και βρηκα καποιον που ελεγε οτι για να μην δεχεσαι μηνυματα πληκτολογουσες καποιους αριθμους στο κινητο και μπλοκαρες τα μηνυματα. Εδω και 3 χρονια το κινητο μου δεν δεχεται μηνυματα και δεν εχω βρει καποιον τροπο να το αντιστρεψω. Θα ηταν πολυ καλο αν καποιος με βοηθουσε.

 

Ευχαριστω εκ των προτερων! :blink:

Και γιατί το χρειάζεσαι τωρα;:rolleyes:

Γιατί δεν πηγαινες σε ενα κατάστημα wind να στο ξεμπλοκαρουν;

Link to comment
Share on other sites

Γνώριζες λοιπόν από την πρώτη στιγμή ότι θα έπερνες ένα κινητό αλλά λόγω της προσφοράς θα ήταν δωρεάν.

Έκλεισες το σταθερό αλλά ποτέ δεν έκλεισες το κινητό αν και το εβλεπες κάθε μήνα στους λογαριασμούς αλλά δεν σε πήραζε... ήταν μόνο ένα ευρώ ( συνδιαστική προσφορά)

Όσο αφορά πιθανή χρήση του κινητού αυτή αναφέρεται σε όλους τους λογαριασμούς και μάλιστα αναλυτικά ( εξερχόμενες κλήσεις )

και φαντάζομαι μπορείς αμέσως να μας ενημερώσεις αν έγινε χρήση από άλλον.

 

ή μάλλον μας ενημέρωσες ότι δεν έγινε χρήση από κανέναν

 

 

Και τώρα σου φταίει " ο δόλος " της WIND , ενώ γνώριζες και παρέλειψες.

Ο.Κ. περιμένουμε την εξέλιξη.

 

δυστηχως ,τεινω να συμφωνησω μαζι σου......απερισκεψια και οι εταιριες δεν χαριζουν καστανο.....

Ας δουμε λοιπον αν δειξει το καλο της προσωπο και εχει καποια σημαντικη εκπτωση.

Δυο πράγματα είναι άπειρα, το σύμπαν και η ανθρώπινη βλακεία, αλλά για το σύμπαν δεν είμαι εντελώς σίγουρος
Link to comment
Share on other sites

 

 

Τωρα εαν πιαστηκα κοροιδο επειδη δεν το ειδα απο την αρχη και να ενεργησω τι να πω;

ν!

 

 

 

Και τώρα σου φταίει " ο δόλος " της WIND , ενώ γνώριζες και παρέλειψες.

Ο.Κ. περιμένουμε την εξέλιξη.

 

Περιμενω κ εγω απαντηση ,ακομη τπτ.

Σωστα ! Τα λαθη μας και η αβλεψια μας καμια φορα πληρωνονται. Το οτι το τηλ ''βγηκε'' στην Ξανθη κ το οτι δεν πειρα ποτε στα χερια μου τηλ/νο κ καρτα sim λεει κατι;

Link to comment
Share on other sites

Περιμενω κ εγω απαντηση ,ακομη τπτ.

Σωστα ! Τα λαθη μας και η αβλεψια μας καμια φορα πληρωνονται. Το οτι το τηλ ''βγηκε'' στην Ξανθη κ το οτι δεν πειρα ποτε στα χερια μου τηλ/νο κ καρτα sim λεει κατι;

 

Δεν λέει κάτι , εφόσον επιβεβαίωσες με τα γραφόμενα σου ότι το έβλεπες στον λογαριασμό και δεν έκανες κάτι γιατί ήταν 1 ευρώ. Προκείπτει σαφέστατα ότι το γνώριζες.

Επίσης δεν έχω τίποτα απολύτως με την πόλη της Ξάνθης.

Και στην Ξάνθη υπάρχουν επιχειρήσεις , και έχουν το δικαίωμα να πωλούν και να συνάπτουν συμβάσεις σε όλη την Ελλάδα , και στο εξωτερικό.

Link to comment
Share on other sites

Δεν λέει κάτι , εφόσον επιβεβαίωσες με τα γραφόμενα σου ότι το έβλεπες στον λογαριασμό και δεν έκανες κάτι γιατί ήταν 1 ευρώ. Προκείπτει σαφέστατα ότι το γνώριζες.

Επίσης δεν έχω τίποτα απολύτως με την πόλη της Ξάνθης.

Και στην Ξάνθη υπάρχουν επιχειρήσεις , και έχουν το δικαίωμα να πωλούν και να συνάπτουν συμβάσεις σε όλη την Ελλάδα , και στο εξωτερικό.

 

Μα δεν εχω παει ποτε στην Ξανθη ! Ουτε η συζηγος βεβαια! Αυτο λεω απο την αρχη!:(

Τεσπα ,στα λογια μπορει να λεει ο καθενας οτι θελει ,περιμενω τηλ. απο την συγκεκριμενη υπηρεσια που εχω στειλει το φαξ για να μου αποστειλει τα αποδεικτικα συμβολαια.

Ναι ! παραδεχομαι οτι ανεγραφε τον αριθμο κινητου απο τον 6ο του 2013 στον λογ/μο κ δεν εδινα σημασια ,σε αυτο το σημειο ειμαι λαθος απο αμελεια κ αβλεψια.

Να ρωτησω κατι ομως! Στους 1000 λογ/μους εαν εμπαινε ξαφνικα κατι extra να το πω ετσι κ χωρις καμια σημαντικη επιβαρυνση ,ποσοι πιστευεις θα το παρατηρουσαν; Πιστευω αρκετοι δεν θα το ''εβλεπαν''

Αλλοι γιατι ειναι ηλικιωμενοι ,αλλοι γιατι δεν βλεπουν τι γραφει ,αλλοι γιατι δεν ασχολουνται εκτος απο το ποσο της πλρηρωμης.

Edited by Pelasgo
λαθος συνταξη
Link to comment
Share on other sites

Να ρωτησω κατι ομως! Στους 1000 λογ/μους εαν εμπαινε ξαφνικα κατι extra να το πω ετσι κ χωρις καμια σημαντικη επιβαρυνση ,ποσοι πιστευεις θα το παρατηρουσαν; Πιστευω αρκετοι δεν θα το ''εβλεπαν''

Αλλοι γιατι ειναι ηλικιωμενοι ,αλλοι γιατι δεν βλεπουν τι γραφει ,αλλοι γιατι δεν ασχολουνται εκτος απο το ποσο της πλρηρωμης.

Οι λογαριασμοί έρχονται για συγκεκριμένο λόγο. Για να τους διαβάζεις και να ενημερώνεσαι. Ότι έγινε-έγινε, ελπίζουμε να βρεις την άκρη, και στο μέλλον και εσύ και όλοι μας να είμαστε προσεκτικοί στο που υπογράφουμε και στο τι πληρώνουμε.

Link to comment
Share on other sites

Καλημερα,

ηθελα να ρωτησω αν ξερει καποιος πληροφοριες σχετικα με μεταφορα συνδεσης Wind σε αλλη διευθυνση. Στην σελιδα της δεν βρηκα απολυτως καμια πληροφορια κι εδω ενα πολυ παλιο thread μονο (2009). Με ενδιαφερει μια εστω εκτιμηση του χρονου που θα παρει καθως και τυχον κοστος. Η διαδικασια-αιτηση κτλ υποθετω γινεται μονο σε καταστημα εφοσον λογικα θα απαιτειται αντιγραφο ενοικιαστηριου συμβολαιου...?

Link to comment
Share on other sites

Υπαρχει καποιο 3g με ασυρματο και ethernet ρουτερ που που να δουλευει με το στικακi της wind huawei 3531s;

Επισης μπορω να εχω dyndns πανω στην συνδεση της wind 3g για να μπορω να βλεπω το dvr μου μεσω ιντερνετ;

Δεν σου δίνει public IP, δεν θα μπορείς να δεις το DVR χωρίς proxy ή κάτι αντίστοιχο.

Link to comment
Share on other sites

  • 2 weeks later...

Μια κ ημουν εκτος Αθηνων ,εχτες ειδα οτι μου εχει σταλει απαντητικη επιστολη απο την wind για το θεμα.

Λεει καταρχην οτι διακοπτει αμεσα την συνδεση του κινητου ,θα γινει ελενχος κ διερευνυση του συγκεκριμενου αρχειου και οτι εαν προκυψει οτι υφιστανται στοιχεια εις βαρος μου θα τα διεκδικησει με νομιμα μεσα. Στην περιπτωση αυτη θα ενημερωθω με γραπτη επιστολη παλι.

Ειναι μια απαντηση που με ικανοποιει ,να γινει ελενχος και να ξεκαθαρισει επιτελους αυτο το θεμα.

Link to comment
Share on other sites

Τώρα άλλαξε όνομα η Τάνια... τώρα την λένε ZANET2. :p

 

Πριν από λίγο μου ήρθε μήνυμα και τα έχω πάρει. Το μήνυμα ήρθε από το 54122 και είναι από την σελίδα Ellinespadou.com.

Εννοείτε ότι δεν έχω κάνει ποτέ εγγραφή και ούτε έχω βάλει ποτέ το νούμερο μου στο ιντερνετ, λογικά τα στέλνουν στην τύχη και αν κάνεις την λαλακια και απαντήσεις σου στέλνουν συνέχεια μετά.

 

 

Αν ψήνεστε να κινηθούμε νομικά όλοι μαζί πάντως είμαι μέσα.

 

P.S Το μήνυμα έλεγε "Συγνώμη για την ενόχληση αλλά λαμβάνω μηνύματα από το ellinespadou.com για γνωριμία. Επειδή μπερδεύτηκα... Απευθύνομαι σε κύριο η κυρία;"

(Η απάντηση στο μήνυμα χρεώνετε κατευθείαν με 2.5 ευρώ!!!! Εννοείτε ότι το μήνυμα το έστειλε bot(πρόγραμμα υπολογιστή) και δεν απάντησα.... Αν και με το ζόρι κρατιόμουν να τους γράψω ένα μήνυμα και να τους στολίσω....αλλά κρατήθηκα

Edited by Avatar_GR
Link to comment
Share on other sites

Ανακοινώνεται ότι από τις 12 Φεβρουαρίου 2014, για όλους τους

συνδρομητές COSMOTE, για αποστολή γραπτού μηνύματος (SMS) προς τον αριθό 54122, μέσω του οποίου παρέχονται Υπηρεσίες ΠολυμεσικήςΠληροφόρησης από την εταιρεία με το διακριτικό τίτλο “TELIGRON LTD”,

ανέρχεται σε 2,4807 €/SMS, συπεριλαβανομένου ΦΠΑ 23%.

http://www.cosmote.gr/content/el/attached_files/Company/announcement-54122.pdf

 

Όποιος κάνει το λάθος και απαντήσει ....πληρώνει.

Edited by Vasileios
Link to comment
Share on other sites

Εγώ ήμουν πριν δυο χρόνια και οταν άλλαξα διευθεύνση ειχε μόνο λίγες μέρες καθυστέρηση. Αν υπάρχει δε ήδη γραμμή έρχεται αυτομάτως, την ίδια μέρα.
Link to comment
Share on other sites

Έκανα εντός πόλης αίτηση για μεταφορά γραμμής (αλλαγή διεύθυνσης δλδ) και μου λένε κάτι τρελά "θα σας ενημερώσουμε όταν θα έχει διαθεσιμότητα ο ΟΤΕ κλπ" και "δεν ξέρουμε ακριβώς πότε, ελέγχουμε κάθε μέρα". Και τι με ενδιαφέρει αν θα έχει διαθεσιμότητα ο ΟΤΕ ή όχι, εγώ είμαι στην WIND. Το ξέρουμε ότι έχετε γραμμές ΟΤΕ (και για το λόγο αυτό σας επιλέξαμε + την τιμή), αλλά δεν είναι δυνατόν να περιμένουμε άλλη εταιρεία από τη δική μας...

 

update:

από 29/9/14 η αίτηση μου λένε τώρα ότι θα μεταφέρουν την γραμμή στις 15/10 γιατί δεν είχε διαθεσιμότητα το ΚΑΦΑΟ..., Άντε να δούμε

Edited by pclawyer
update
Link to comment
Share on other sites

Την αιτηση την εκανα 2 μερες αφου ανοιξα το θεμα

28 σεπτεμβρη κοπηκε το τηλεφωνο και 29 και το ιντερνετ.

6 οκτωβρη μου ηρθε SMS οτι στις 8 ισως χρειαστει να εχει προσβαση στον χωρο μου τεχνικος

Οσο τον ειδατε εσεις τον ειδα κι εγω :p

Με τηλεφωνημα στο 13800 μου ειπαν οτι δεν ηταν τελικα απαραιτητο κι οτι μεσα στην ημερα θα ειχα τηλεφωνο

Τιποτα

Στις 9 δεχθηκα τηλεφωνημα οτι την αλλη Τριτη 3-6 θα ερθει, σιγουρα αυτη τη φορα, τεχνικος για τη συνδεση.

Αντε να δουμε...

Edited by alx1
Link to comment
Share on other sites

θα κόψεις αυτή που εχεις.δεν υπάρχει micro σιμ σε q.

στο f2go που είχα πριν είχα micro απο την πρώτη μερα.η q δεν βγαζει!!

Μηπως τωρα βγαζει;

Μπορεί καποιος να μου πει τους αριθμους της επομενης κληρωσης του τζόκερ;
Link to comment
Share on other sites

Τώρα άλλαξε όνομα η Τάνια... τώρα την λένε ZANET2. :p

 

Πριν από λίγο μου ήρθε μήνυμα και τα έχω πάρει. Το μήνυμα ήρθε από το 54122 και είναι από την σελίδα Ellinespadou.com.

Εννοείτε ότι δεν έχω κάνει ποτέ εγγραφή και ούτε έχω βάλει ποτέ το νούμερο μου στο ιντερνετ, λογικά τα στέλνουν στην τύχη και αν κάνεις την λαλακια και απαντήσεις σου στέλνουν συνέχεια μετά.

 

 

Αν ψήνεστε να κινηθούμε νομικά όλοι μαζί πάντως είμαι μέσα.

 

P.S Το μήνυμα έλεγε "Συγνώμη για την ενόχληση αλλά λαμβάνω μηνύματα από το ellinespadou.com για γνωριμία. Επειδή μπερδεύτηκα... Απευθύνομαι σε κύριο η κυρία;"

(Η απάντηση στο μήνυμα χρεώνετε κατευθείαν με 2.5 ευρώ!!!! Εννοείτε ότι το μήνυμα το έστειλε bot(πρόγραμμα υπολογιστή) και δεν απάντησα.... Αν και με το ζόρι κρατιόμουν να τους γράψω ένα μήνυμα και να τους στολίσω....αλλά κρατήθηκα

 

Αγαπητέ Χρήστη,

 

Όπως σας είπαμε και σε άλλο φόρουμ, για να λάβετε κάποιο μήνυμα από την υπηρεσία μας, είτε μέσω αυτής, θα πρέπει ο αριθμός αυτός να καταχωρηθεί στην ιστοσελίδα που διατηρεί η εταιρία μας με διεύθυνση http://www.ellinespadou.com.

 

Η εταιρία μας στην προσπάθεια της να προστατέψει τους καταναλωτές από κακόβουλες ή εκ παραδρομής εγγραφές θέσπισε μια πολιτική ασφαλείας που δεν είναι άλλη από το να αποστέλλονται ενημερωτικά μηνύματα σε κάθε αριθμό κινητού τηλεφώνου που δηλώνεται στην υπηρεσία 54122.

 

Με αυτό τον τρόπο ο ιδιοκτήτης του αριθμού κινητού τηλεφώνου ενημερώνεται για την καταχώρηση του αριθμού και σε περίπτωση που δεν έχει κάνει ο ίδιος την εγγραφή αυτή ή την έκανε από λάθος μπορεί να μας ενημερώσει και να προχωρήσουμε στην διαγραφή του από την υπηρεσία μας.

 

Για να μπορέσουμε να προχωρήσουμε σε διαγραφή του αριθμού κινητού τηλεφώνου θα πρέπει να ακολουθήσετε ένα από τα παρακάτω βήματα:

 

α) Να μας αποστείλετε στο email info@ellinespadou.com τον αριθμό κινητού τηλεφώνου που επιθυμείτε για διαγραφή,

 

β) Να καλέσετε στο 2112340278 οποιαδήποτε στιγμή και να ακολουθήσετε τις ηχητικές οδηγίες για να διαγραφείτε,

 

γ) Να καλέσετε στο 2112340278 και να επικοινωνήσετε με αντιπρόσωπο μας ώστε να σας διαγράψει. Οι αντιπρόσωποι μας είναι στη διάθεση κάθε Δευτέρα-Παρασκευή, 09:00-21:00.

 

Όπως σας ενημερώσαμε και παραπάνω, εκτός από τις περιπτώσεις στις οποίες υπήρξε κακόβουλη εγγραφή (περιπτώσεις κακόγουστου αστείου) υπάρχει πάντα και η περίπτωση ένας χρήστης κατά την εγγραφή του να συμπλήρωσε λάθος τον δικό του αριθμό τηλεφώνου με αποτέλεσμα να λάβει δυστυχώς άλλος συνδρομητής κινητής τηλεφωνίας ενημερωτικό μήνυμα της υπηρεσίας μας.

 

Σ' αυτό το σημείο θέλουμε να σας θυμίσουμε πως η χρέωση δεν γίνεται από εμάς, αλλά από την εταιρεία κινητής τηλεφωνίας που συνεργάζεστε, για την όποια χρήση της υπηρεσίας μας έχετε κάνει. Τα εισερχόμενα μηνύματα είναι όλα δωρεάν. Τα όποια μηνύματα στείλατε προς το 54122 έχουν χρέωση 2,48 ευρώ, όπως το ανέφερε και στους όρους χρήσης που έχουν σταλεί με μήνυμα στο κινητό σας τηλέφωνο.

 

Τέλος θα θέλαμε να σας ενημερώσουμε, πως είναι αδύνατο να στέλνει η εταιρία μας μηνύματα σε τυχαίους αριθμούς, διότι χρεωνόμαστε για κάθε εξερχόμενο μήνυμα. Όπως καταλαβαίνετε ακολουθώντας αυτή την τακτική το κόστος θα ήταν απαγορευτικό και θα καθιστούσε την υπηρεσία μη επικερδή. Επίσης, για να λάβετε κάποιο μήνυμα από τον πενταψήφιό μας, η διαδικασία έχει ως εξής: 1. Μήνυμα φεύγει από τον διακοσμητή σερβερ της εταιρίας μας προς την εταιρία κινητής τηλεφωνίας όπου και είμαστε συνδεδεμένοι 2. Το συγκεκριμένο μήνυμα το παραδίδει η εταιρία κινητής τηλεφωνίας στον τελικό χρήστη. Όπως αντιλαμβάνεστε, οι εταιρίες κινητής τηλεφωνίας με τα συστήματα των οποίων έχουμε εσωτερική τεχνική διασύνδεση για να λαμβάνετε μηνύματα από τον πενταψήφιό μας, έχουν ειδικά φίλτρα και δεν μας επιτρέπουν από τεχνικής πλευράς να στείλουμε μαζικά μηνύματα (spam), οπότε είμαστε περιορισμένοι ακόμη και από τεχνικής πλευράς (εκτός από οικονομικής).

 

Για οτιδήποτε άλλο χρειαστείτε, μην διστάσετε να επικοινωνήσετε μαζί μας, ή και να το δημοσιεύσετε σε ανοιχτό φόρουμ. Η εταιρεία μας, λειτουργεί σεβόμενη την Ελληνική και Ευρωπαϊκή νομοθεσία, και ως εκ τούτου, δεν έχουμε να κρύψουμε τίποτα από κανέναν.

 

Με εκτίμηση,

 

Teligron LTD

Τάρσου 14 Ανθούπολη, Λευκωσία 2305 Κύπρος

 

(+30) 2112340278

 

email: info@teligron.com

Edited by Mythozz
Link to comment
Share on other sites

Σε q όντως δεν υπάρχει, αλλά το να την κόψεις είναι κάτι πολύ εύκολο... ακόμα και με ψαλίδι μπορείς να το κάνεις αν έχεις μια άλλη Micro για να δεις τα περιθώρια. Επίσης, αν δεν θες να πας σε κατάστημα το μηχάνημα που τις κόβουν κάνει 2 ευρώ από το ebay !
Link to comment
Share on other sites

 

Η εταιρία μας στην προσπάθεια της να προστατέψει τους καταναλωτές από κακόβουλες ή εκ παραδρομής εγγραφές θέσπισε μια πολιτική ασφαλείας που δεν είναι άλλη από το να αποστέλλονται ενημερωτικά μηνύματα σε κάθε αριθμό κινητού τηλεφώνου που δηλώνεται στην υπηρεσία 54122.

 

Με αυτό τον τρόπο ο ιδιοκτήτης του αριθμού κινητού τηλεφώνου ενημερώνεται για την καταχώρηση του αριθμού και σε περίπτωση που δεν έχει κάνει ο ίδιος την εγγραφή αυτή ή την έκανε από λάθος μπορεί να μας ενημερώσει και να προχωρήσουμε στην διαγραφή του από την υπηρεσία μας.

 

 

αν θέλατε να προστατεύετε κάποιον θα έπρεπε ενώ είχε δηλωθεί ο αριθμός τηλεφώνο στην ιστιοσελίδα, να στέλνατε με sms ένα κωδικό που θα έπρεπε να καταχωρήσει για τη συνέχεια της εγγραφής.

 

Ο κόσμος σας έχει σιχαθεί (όχι εσάς προσωπικά) αλλά εταιρίες τέτοιου τύπου...κάντε τη διαφορά που σας αναφέρω και θα αποσύρω τον χαρακτηρισμό

 

Με εκτίμηση,

Link to comment
Share on other sites

  • The title was changed to Περί... Wind γενικά
  • The title was changed to 2 κεραιες εκκχο της nova σε αποσταση ενος τετραγωνου μεταξυτ τους ειναι φυσιολογικο; εκπεμπουνε πολυ; .
  • The topic was pinned
  • The topic was locked

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Επισκέπτης
Reply to this topic...

×   Pasted as rich text.   Paste as plain text instead

  Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

 Κοινοποίηση

×
×
  • Create New...