Δυστυχώς αυτό ισχύει.
Μόνο μετά την ενεργοποίηση της γραμμής μπορείς να ελέγξεις την απόδοσή της.
Ωστόσο, αν και εφόσον αποδείξεις ότι η υπαιτιότητα είναι της εταιρείας τότε μπορείς να φύγεις ανεμπόδιστα.
Για τον λόγο αυτό, φρόντισε να καταγραφεί τηλεφωνική συνομιλία στην οποία ρητά και με σαφήνεια εκφράζεις: το δισταγμό σου για ενδεχόμενη μη ικανοποίηση των αναγκών σου, λόγω υπαιτιότητας της εταιρείας, μη τήρησης των προβλεπόμενων δεσμεύσεων μονομερώς και αποδέσμευση σου χωρίς περαιτέρω υποχρεώσεις σε περίπτωση μη τήρησης των συμφωνηθέντων υποχρεώσεων από την εταιρεία. Φρόντισε να εκφωνίσεις αργά και καθαρά αυτά που σου προσφέρουν, παρά τις ενδεχόμενες διακοπές ή παρεμβάσεις του/της υπαλλήλου (συνήθως αποπροσανατολίζουν με άστοχες και άσχετες τεχνικές μπαρούφες.)
Αργότερα θα χρησιμοποιήσεις αυτό το μήνυμα για την αποδέσμευσή σου.