marras Δημ. February 23, 2010 Κοινοποίηση Δημ. February 23, 2010 πλέον, αφού το τέλος κινητής είναι ανάλογο του λογαριασμού σαν ποσοστό του, αν δεν κάνεις χρήση δεν θα έχεις την παραμικρή χρέωση... Ναι πλέον έτσι είναι, αλλά ο άνθρωπος μιλάει για πριν μια πενταετία. Για τότε μιλάω κι εγώ, την εποχή δηλαδή που τα τέλη ήταν 2 και κάτι ευρώ για λογαριασμούς εώς 10 η 20 ευρώ και ανέβαινε στα 30, παραπάνω στα 40 κοκ... Τότε οι δικοί μου λογαριασμοί ήταν μηδενικοί (στην πρώτη κλιμακα του εως 10 η 20ευρώ δηλαδή) και πλήρωνα 2 και κάτι για τα τέλη κανονικά. Παράθεση http://www.ibizaclub.gr/lottaria.gr/marras//titans/caliber002.jpg Ευτυχώς που ξέχασα να μεγαλώσω... Link to comment Share on other sites Περισσότερες Επιλογές Κοινής Χρήσης
Wamu Δημ. March 5, 2010 Κοινοποίηση Δημ. March 5, 2010 Ο αριθμός θα έγινε φορητότητα από μόνος του σε Wind στο πρόγραμμα Wind 1, το οποίο θεωρείται πρόγραμμα συμβολαίου. Άρα εαν ο αριθμός είναι ακόμη σε λειτουργία , θα μπορούσε να γίνει αντικατάσταση κάρτας SIM από κατάστημα Wind. Παράθεση lalista.gr Link to comment Share on other sites Περισσότερες Επιλογές Κοινής Χρήσης
panpanos Δημ. March 6, 2010 Κοινοποίηση Δημ. March 6, 2010 πήρε ο αδελφός μου από κατάστημα wind τη Παρασκευή βραδυ (ανανεώνοντας συμβόλαιο) ένα JAGA V30J αφού επαιξε μαζί του, απογοητεύτηκε και Σάββατο πρωι επέστρεψε στο κατάστημα μήπως το πάρουν πίσω. το καταστημα αρνήθηκε. μήπως ξέρετε αν μπορεί να κάνει κάτι ώστε να αλλάξει τη συσκευή; έχουν μηπως καμμια εγγυηση υπαναχωρησης για καποιες ημερες η κατι παρομοιο και ο πωλητής έκανε το Κινέζο; ευχαριστω Παράθεση Link to comment Share on other sites Περισσότερες Επιλογές Κοινής Χρήσης
el3ctronick Δημ. March 6, 2010 Κοινοποίηση Δημ. March 6, 2010 αλλαγη συσκευης ανοιγμενης μονο στην αγγλια εχω δει να κανουν..ελλαδα μπα...και εδω ενα παλτο πηρα το δεκεμβριο, βγηκα απ το μαγαζι της diesel και ξαναμπαινω μεσα στο 10λεπτο γιατι σκεφτηκα οτι εκανα ******* που το πηρα και δε δεχονταν να δωσουν λεφτα πισω. τωρα αν ανοιξες και τη συσκευασια ξεχασε το..πολυ δυσκολα... Παράθεση Link to comment Share on other sites Περισσότερες Επιλογές Κοινής Χρήσης
eLeKtriK EyE Δημ. March 7, 2010 Κοινοποίηση Δημ. March 7, 2010 Σε περίπτωση που κάποιος καταναλωτής επιστρέψει προϊόν το οποίο ΔΕΝ είναι προβληματικό: 1) Αν έχει ανοιχθεί η συσκευασία δικαιούνται να μην το πάρουν πίσω και συνήθως δεν το κάνουν. 2) Αν το πάρουν πίσω, ποτέ δεν επιστρέφουν χρήματα, παρά μόνο store credit. Παράθεση Link to comment Share on other sites Περισσότερες Επιλογές Κοινής Χρήσης
panpanos Δημ. March 7, 2010 Κοινοποίηση Δημ. March 7, 2010 δε μιλαω για χρηματα ρε παιδια, για να παρει καποια αλλη συσκευη λεω Παράθεση Link to comment Share on other sites Περισσότερες Επιλογές Κοινής Χρήσης
Nrg Δημ. March 7, 2010 Κοινοποίηση Δημ. March 7, 2010 Σε περίπτωση που κάποιος καταναλωτής επιστρέψει προϊόν το οποίο ΔΕΝ είναι προβληματικό: 1) Αν έχει ανοιχθεί η συσκευασία δικαιούνται να μην το πάρουν πίσω και συνήθως δεν το κάνουν. 2) Αν το πάρουν πίσω, ποτέ δεν επιστρέφουν χρήματα, παρά μόνο store credit. Στο 2 το νομιμο ειναι η επιστροφη χρηματων (εντος 15 ημερων εχει το δικαιωμα ο καταναλωτης). Αυτο παντα για κλειστη συσκευασια. Παράθεση Link to comment Share on other sites Περισσότερες Επιλογές Κοινής Χρήσης
Zorz Δημ. March 7, 2010 Κοινοποίηση Δημ. March 7, 2010 Ο αριθμός θα έγινε φορητότητα από μόνος του σε Wind στο πρόγραμμα Wind 1, το οποίο θεωρείται πρόγραμμα συμβολαίου. Άρα εαν ο αριθμός είναι ακόμη σε λειτουργία , θα μπορούσε να γίνει αντικατάσταση κάρτας SIM από κατάστημα Wind. Πράγματι, μόνο που ισχύει και ότι έγραψε ο nikgl. Όταν έγινε η φορητότητα, η συνοδευτική επιστολή ανέφερε μεταξύ άλλων ότι αν δεν συμφωνείτε με τους νέους όρους συμβολαίου, μπορείτε να μην ενεργοποιήσετε τη κάρτα μέσα σε Χ μέρες οπότε και θα ακυρωθεί αυτόματα. Δεδομένου ότι αναφέρει ότι δεν την έχει χρησιμοποιήσει... Παράθεση Motorola Razr i XT890 + Alcatel 2005D + Samsung GT-N5110 Link to comment Share on other sites Περισσότερες Επιλογές Κοινής Χρήσης
eLeKtriK EyE Δημ. March 7, 2010 Κοινοποίηση Δημ. March 7, 2010 Στο 2 το νομιμο ειναι η επιστροφη χρηματων (εντος 15 ημερων εχει το δικαιωμα ο καταναλωτης). Αυτο παντα για κλειστη συσκευασια. Σίγουρα; Δεν το εφαρμόζουν παρά μόνο μερικοί που το πλασάρουν ως διαφήμιση. Παράθεση Link to comment Share on other sites Περισσότερες Επιλογές Κοινής Χρήσης
phph Δημ. March 8, 2010 Κοινοποίηση Δημ. March 8, 2010 Κι εγώ από όσο θυμάμαι όταν ήρθε η νέα sim έδίνε κάποια προθεσμία για να την ενεργοποιήσεις. Για το θέμα με τα τέλη κινητής τηλεφωνίας, όταν για κάποιο διάστημα δεν τον χρησιμοποιούσα τον αριθμό για να κάνω κλήσεις (μόνο δεχόμουνα) δεν πλήρωνα τα τέλη. Νομίζω μάλιστα ότι δεν ερχότανε καθόλου λογαριασμός. Έχει περάσει καιρός βέβαια και δεν θυμάμαι καλά, μπορεί να ερχότανε αλλά μηδενικός. Σίγουρα πάντως δεν πλήρωσα καθόλου τέλη γι' αυτό το διάστημα. Παράθεση Link to comment Share on other sites Περισσότερες Επιλογές Κοινής Χρήσης
vdanasto Δημ. March 11, 2010 Κοινοποίηση Δημ. March 11, 2010 Στο Media Markt δέχονται οποιοδήποτε προϊόν εντός 14 ημερών, αρκεί να είναι στην αρχική του συσκευασία και να μην έχει υποστεί κάποια ζημιά. Δεν χρειάζεται να έχει κάποια βλάβη, αρκεί να τους πεις ότι δεν έμεινες ευχαριστημένος. Απλά σου κόβουν πιστωτικό, δεν σου επιστρέφουν χρήματα. Παράθεση Link to comment Share on other sites Περισσότερες Επιλογές Κοινής Χρήσης
marios32 Δημ. March 19, 2010 Κοινοποίηση Δημ. March 19, 2010 Παρακαλω παιδια αν γνωριζει της ρυθμισεις κανεις για το Steaming της Q να τις ποσταρει. Εχω παρει την εξηπηρετηση πελατων και δεν ξερουν την τυφλα τους. Η συσκευη μου ειναι LG GT500. Ευχαριστω. Παράθεση http://techflow.gr/wp-content/uploads/2013/02/tforange.ico Link to comment Share on other sites Περισσότερες Επιλογές Κοινής Χρήσης
manosn2 Δημ. March 19, 2010 Κοινοποίηση Δημ. March 19, 2010 Παρακαλω παιδια αν γνωριζει της ρυθμισεις κανεις για το Steaming της Q να τις ποσταρει. Εχω παρει την εξηπηρετηση πελατων και δεν ξερουν την τυφλα τους. Η συσκευη μου ειναι LG GT500. Ευχαριστω. http://www.myq.gr/default.asp?siteID=1&pageID=115&langID=1 Παράθεση ΜΑΘΕ ΝΑ ΕΙΣΑΙ ΠΑΝΤΑ ΜΕ ΤΟΥΣ ΠΡΩΤΟΥΣ!!! Link to comment Share on other sites Περισσότερες Επιλογές Κοινής Χρήσης
marios32 Δημ. March 20, 2010 Κοινοποίηση Δημ. March 20, 2010 Φιλε αν στο λινκ που μου εδινες στην λιστα ειχε και το κινητο μου θα ηταν τελειο. Δυστυχως ομως δεν το εχει. Ευχαριστω για την προσπαθεια. Παράθεση http://techflow.gr/wp-content/uploads/2013/02/tforange.ico Link to comment Share on other sites Περισσότερες Επιλογές Κοινής Χρήσης
DaTaMaN Δημ. March 20, 2010 Κοινοποίηση Δημ. March 20, 2010 Προχθές δέχτηκα ένα μήνυμα στο κινητό μου από την WIND που έγραφε: «ΛΟΓΩ ΔΥΣΛΕΙΤΟΥΡΓΙΩΝ ΠΟΥ ΑΝΤΙΜΕΤΩΠΙΣΑΤΕ ΤΗΝ ΠΕΡΙΟΔΟ 6/3-9/3 ΕΞΑΙΤΙΑΣ ΤΕΧΝΙΚΩΝ ΑΝΑΒΑΘΜΙΣΕΩΝ, ΣΕ ΕΠΟΜΕΝΟ ΛΟΓΑΡΙΑΣΜΟ ΘΑ ΛΑΒΕΤΕ ΕΚΠΤΩΣΗ 50% ΣΤΟ ΠΑΓΙΟ» Το μήνυμα αυτό πήραν και άλλοι φίλοι μου! Παράθεση Link to comment Share on other sites Περισσότερες Επιλογές Κοινής Χρήσης
gsa1967 Δημ. March 20, 2010 Κοινοποίηση Δημ. March 20, 2010 Προχθές δέχτηκα ένα μήνυμα στο κινητό μου από την WIND που έγραφε: «ΛΟΓΩ ΔΥΣΛΕΙΤΟΥΡΓΙΩΝ ΠΟΥ ΑΝΤΙΜΕΤΩΠΙΣΑΤΕ ΤΗΝ ΠΕΡΙΟΔΟ 6/3-9/3 ΕΞΑΙΤΙΑΣ ΤΕΧΝΙΚΩΝ ΑΝΑΒΑΘΜΙΣΕΩΝ, ΣΕ ΕΠΟΜΕΝΟ ΛΟΓΑΡΙΑΣΜΟ ΘΑ ΛΑΒΕΤΕ ΕΚΠΤΩΣΗ 50% ΣΤΟ ΠΑΓΙΟ» Το μήνυμα αυτό πήραν και άλλοι φίλοι μου! και εγω το πηρα αλλα ελεγε 10Ε εκπτωση στο παγιο. Παράθεση Link to comment Share on other sites Περισσότερες Επιλογές Κοινής Χρήσης
DaTaMaN Δημ. March 20, 2010 Κοινοποίηση Δημ. March 20, 2010 Χμμ μπορεί να έχει να κάνει με το μέγεθος του προβλήματος στον κάθε συνδρομητή. Πάντως εγώ δεν αντιλήφθηκα κάποιο πρόβλημα αυτό το 4μερο! Παράθεση Link to comment Share on other sites Περισσότερες Επιλογές Κοινής Χρήσης
johnCS Δημ. March 21, 2010 Κοινοποίηση Δημ. March 21, 2010 Προφανώς όλοι σας έχετε tellas! Η έκπτωση αφορά την τελλάς και όχι το κινητό! ξέχασαν να το αναφέρουν στο μήνυμα!:) Παράθεση Link to comment Share on other sites Περισσότερες Επιλογές Κοινής Χρήσης
billakosss Δημ. March 21, 2010 Κοινοποίηση Δημ. March 21, 2010 Προφανώς όλοι σας έχετε tellas! Η έκπτωση αφορά την τελλάς και όχι το κινητό! ξέχασαν να το αναφέρουν στο μήνυμα!:) ακριβως ετσι. για την τελλας ειναι Παράθεση Never Give Up:!: Join friend! Link to comment Share on other sites Περισσότερες Επιλογές Κοινής Χρήσης
gsa1967 Δημ. March 21, 2010 Κοινοποίηση Δημ. March 21, 2010 οκ, ναι η τελλας ειχε προβλημα εμεινα χωρις τηλεφωνο μια μερα . Παράθεση Link to comment Share on other sites Περισσότερες Επιλογές Κοινής Χρήσης
DaTaMaN Δημ. March 21, 2010 Κοινοποίηση Δημ. March 21, 2010 Πράγματι έχω Tellas αλλά δεν το έχω συνδεδεμένο με το κινητό καθώς είναι σε διαφορετικά ονόματα. Λογικά θα το μάθουμε σε ένα μήνα γιατί άλλαξε η πολιτική και πλέον την Tellas την πληρώνουμε ανά μήνα! Παράθεση Link to comment Share on other sites Περισσότερες Επιλογές Κοινής Χρήσης
FREAK_OF_NATURE Δημ. March 24, 2010 Κοινοποίηση Δημ. March 24, 2010 ειπα κι εγω...γιατι το στειλαν στο καρτοκινητο??? επομενη ερωτηση: πριν λιγο καιρο με ειχαν παρει τηλεφωνο απο την τελλας να μου πουνε,πως επειδη ειμαι ενα χρονο στο δικτυο τους και παρεμεινα παρα το προβληματα που ειχαμε,μου κανουν δωρο ενα παγιο στον επομενο λογαριασμο και ενα του χρονου.. το "επομενο δωρεαν" παγιο συμπιπτει με αυτο το σμς. να υποθεσω πως δεν θα ερθει μηδενικος ο λογαριασμος ε? Παράθεση :love:Μη με αγγίζεις....Κάνω *ΤΖΙΖ* Link to comment Share on other sites Περισσότερες Επιλογές Κοινής Χρήσης
trazakas Δημ. March 28, 2010 Κοινοποίηση Δημ. March 28, 2010 Κάτι παρόμοιο έζησα κι εγώ όταν ήθελα να κάνω φορητότητα από wind σε q. Από την εξυπηρέτηση πελατών της q μου είπαν να πάω σε κατάστημα της wind για να την κάνω. Πήγα συνολικά σε 4 καταστήματα wind όπου μου έλεγαν ότι δεν γίνεται, ότι πρέπει εγώ να βρω μια αίτηση από την q και να τους την πάω και με παρέπεμπαν στην εξυπηρέτηση πελατών της q. Στο τέλος επικοινώνησα με την εξυπηρέτηση πελατών της q μέσα από το κατάστημα wind και αναγκάστηκα να δώσω το τηλέφωνό μου στον υπάλληλο του καταστήματος για να συνεννοηθεί με τον υπάλληλο της εξυπηρέτησης πελατών q. Έτσι ο υπάλληλος που μέχρι πριν 2 λεπτά μου έλεγε ότι δεν γίνεται με τίποτα η φορητότητα στο κατάστημα προχώρησε κανονικά τις διαδικασίες. Δεν άκουσα καμιά συγγνώμη για την ταλαιπωρία που πέρασα από κατάστημα σε κατάστημα wind προσπαθώντας να τους εξηγήσω τη δουλειά τους. Άραγε δεν μπορούσαν οι ίδιοι να επικοινωνήσουν με την εξυπηρέτηση πελατών της q; Έπρεπε ο πελάτης να τους καθοδηγήσει και να τους παρέχει και τη συσκευή του γι αυτό που θα έπρεπε να κάνουν οι ίδιοι από μόνοι τους; Παράθεση Link to comment Share on other sites Περισσότερες Επιλογές Κοινής Χρήσης
mariosx Δημ. March 28, 2010 Κοινοποίηση Δημ. March 28, 2010 Άστα να πάνε με την Wind από θέμα συνεννόησης στα καταστήματα. Εγώ τελικά άλλαξα κινητό στο ενδιάμεσο διάστημα, και δουλεύει η Q μου στο καινούριο κινητό, οπότε δεν ασχολήθηκα άλλο... Παράθεση http://farm3.static.flickr.com/2691/4355497255_7c56e0d919_m.jpg Link to comment Share on other sites Περισσότερες Επιλογές Κοινής Χρήσης
andreas1022 Δημ. March 28, 2010 Κοινοποίηση Δημ. March 28, 2010 Ισχυει οτι εχει και απεριόριστη χρήση δεδομένων?? Παράθεση :w00t: Link to comment Share on other sites Περισσότερες Επιλογές Κοινής Χρήσης
Recommended Posts
Join the conversation
You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.