Jump to content

Περί... Nova γενικά


ng78
 Κοινοποίηση

Recommended Posts

πλέον, αφού το τέλος κινητής είναι ανάλογο του λογαριασμού σαν ποσοστό του, αν δεν κάνεις χρήση δεν θα έχεις την παραμικρή χρέωση...

 

Ναι πλέον έτσι είναι, αλλά ο άνθρωπος μιλάει για πριν μια πενταετία. Για τότε μιλάω κι εγώ, την εποχή δηλαδή που τα τέλη ήταν 2 και κάτι ευρώ για λογαριασμούς εώς 10 η 20 ευρώ και ανέβαινε στα 30, παραπάνω στα 40 κοκ... Τότε οι δικοί μου λογαριασμοί ήταν μηδενικοί (στην πρώτη κλιμακα του εως 10 η 20ευρώ δηλαδή) και πλήρωνα 2 και κάτι για τα τέλη κανονικά.

http://www.ibizaclub.gr/lottaria.gr/marras//titans/caliber002.jpg

Ευτυχώς που ξέχασα να μεγαλώσω...

Link to comment
Share on other sites

  • 2 weeks later...

Ο αριθμός θα έγινε φορητότητα από μόνος του σε Wind στο πρόγραμμα Wind 1, το οποίο θεωρείται πρόγραμμα συμβολαίου.

Άρα εαν ο αριθμός είναι ακόμη σε λειτουργία , θα μπορούσε να γίνει αντικατάσταση κάρτας SIM από κατάστημα Wind.

lalista.gr
Link to comment
Share on other sites

πήρε ο αδελφός μου από κατάστημα wind τη Παρασκευή βραδυ (ανανεώνοντας συμβόλαιο) ένα JAGA V30J

αφού επαιξε μαζί του, απογοητεύτηκε και Σάββατο πρωι επέστρεψε στο κατάστημα μήπως το πάρουν πίσω. το καταστημα αρνήθηκε.

 

μήπως ξέρετε αν μπορεί να κάνει κάτι ώστε να αλλάξει τη συσκευή; έχουν μηπως καμμια εγγυηση υπαναχωρησης για καποιες ημερες η κατι παρομοιο και ο πωλητής έκανε το Κινέζο;

 

ευχαριστω

Link to comment
Share on other sites

αλλαγη συσκευης ανοιγμενης μονο στην αγγλια εχω δει να κανουν..ελλαδα μπα...και εδω ενα παλτο πηρα το δεκεμβριο, βγηκα απ το μαγαζι της diesel και ξαναμπαινω μεσα στο 10λεπτο γιατι σκεφτηκα οτι εκανα ******* που το πηρα και δε δεχονταν να δωσουν λεφτα πισω. τωρα αν ανοιξες και τη συσκευασια ξεχασε το..πολυ δυσκολα...
Link to comment
Share on other sites

Σε περίπτωση που κάποιος καταναλωτής επιστρέψει προϊόν το οποίο ΔΕΝ είναι προβληματικό:

1) Αν έχει ανοιχθεί η συσκευασία δικαιούνται να μην το πάρουν πίσω και συνήθως δεν το κάνουν.

2) Αν το πάρουν πίσω, ποτέ δεν επιστρέφουν χρήματα, παρά μόνο store credit.

Link to comment
Share on other sites

Σε περίπτωση που κάποιος καταναλωτής επιστρέψει προϊόν το οποίο ΔΕΝ είναι προβληματικό:

1) Αν έχει ανοιχθεί η συσκευασία δικαιούνται να μην το πάρουν πίσω και συνήθως δεν το κάνουν.

2) Αν το πάρουν πίσω, ποτέ δεν επιστρέφουν χρήματα, παρά μόνο store credit.

 

Στο 2 το νομιμο ειναι η επιστροφη χρηματων (εντος 15 ημερων εχει το δικαιωμα ο καταναλωτης). Αυτο παντα για κλειστη συσκευασια.

Link to comment
Share on other sites

Ο αριθμός θα έγινε φορητότητα από μόνος του σε Wind στο πρόγραμμα Wind 1, το οποίο θεωρείται πρόγραμμα συμβολαίου.

Άρα εαν ο αριθμός είναι ακόμη σε λειτουργία , θα μπορούσε να γίνει αντικατάσταση κάρτας SIM από κατάστημα Wind.

 

Πράγματι, μόνο που ισχύει και ότι έγραψε ο nikgl. Όταν έγινε η φορητότητα, η συνοδευτική επιστολή ανέφερε μεταξύ άλλων ότι αν δεν συμφωνείτε με τους νέους όρους συμβολαίου, μπορείτε να μην ενεργοποιήσετε τη κάρτα μέσα σε Χ μέρες οπότε και θα ακυρωθεί αυτόματα.

Δεδομένου ότι αναφέρει ότι δεν την έχει χρησιμοποιήσει...

Motorola Razr i XT890 + Alcatel 2005D + Samsung GT-N5110
Link to comment
Share on other sites

Στο 2 το νομιμο ειναι η επιστροφη χρηματων (εντος 15 ημερων εχει το δικαιωμα ο καταναλωτης). Αυτο παντα για κλειστη συσκευασια.

Σίγουρα; Δεν το εφαρμόζουν παρά μόνο μερικοί που το πλασάρουν ως διαφήμιση.

Link to comment
Share on other sites

Κι εγώ από όσο θυμάμαι όταν ήρθε η νέα sim έδίνε κάποια προθεσμία για να την ενεργοποιήσεις.

 

Για το θέμα με τα τέλη κινητής τηλεφωνίας, όταν για κάποιο διάστημα δεν τον χρησιμοποιούσα τον αριθμό για να κάνω κλήσεις (μόνο δεχόμουνα) δεν πλήρωνα τα τέλη. Νομίζω μάλιστα ότι δεν ερχότανε καθόλου λογαριασμός. Έχει περάσει καιρός βέβαια και δεν θυμάμαι καλά, μπορεί να ερχότανε αλλά μηδενικός. Σίγουρα πάντως δεν πλήρωσα καθόλου τέλη γι' αυτό το διάστημα.

Link to comment
Share on other sites

Στο Media Markt δέχονται οποιοδήποτε προϊόν εντός 14 ημερών, αρκεί να είναι στην αρχική του συσκευασία και να μην έχει υποστεί κάποια ζημιά. Δεν χρειάζεται να έχει κάποια βλάβη, αρκεί να τους πεις ότι δεν έμεινες ευχαριστημένος. Απλά σου κόβουν πιστωτικό, δεν σου επιστρέφουν χρήματα.
Link to comment
Share on other sites

  • 2 weeks later...

Παρακαλω παιδια αν γνωριζει της ρυθμισεις κανεις για το Steaming της Q να τις ποσταρει. Εχω παρει την εξηπηρετηση πελατων και δεν ξερουν την τυφλα τους.

Η συσκευη μου ειναι LG GT500.

 

Ευχαριστω.

Link to comment
Share on other sites

Παρακαλω παιδια αν γνωριζει της ρυθμισεις κανεις για το Steaming της Q να τις ποσταρει. Εχω παρει την εξηπηρετηση πελατων και δεν ξερουν την τυφλα τους.

Η συσκευη μου ειναι LG GT500.

 

Ευχαριστω.

 

http://www.myq.gr/default.asp?siteID=1&pageID=115&langID=1

ΜΑΘΕ ΝΑ ΕΙΣΑΙ ΠΑΝΤΑ ΜΕ ΤΟΥΣ ΠΡΩΤΟΥΣ!!!
Link to comment
Share on other sites

Φιλε αν στο λινκ που μου εδινες στην λιστα ειχε και το κινητο μου θα ηταν τελειο.

 

Δυστυχως ομως δεν το εχει. Ευχαριστω για την προσπαθεια.

Link to comment
Share on other sites

Προχθές δέχτηκα ένα μήνυμα στο κινητό μου από την WIND που έγραφε:

«ΛΟΓΩ ΔΥΣΛΕΙΤΟΥΡΓΙΩΝ ΠΟΥ ΑΝΤΙΜΕΤΩΠΙΣΑΤΕ ΤΗΝ ΠΕΡΙΟΔΟ 6/3-9/3 ΕΞΑΙΤΙΑΣ ΤΕΧΝΙΚΩΝ ΑΝΑΒΑΘΜΙΣΕΩΝ, ΣΕ ΕΠΟΜΕΝΟ ΛΟΓΑΡΙΑΣΜΟ ΘΑ ΛΑΒΕΤΕ ΕΚΠΤΩΣΗ 50% ΣΤΟ ΠΑΓΙΟ»

 

Το μήνυμα αυτό πήραν και άλλοι φίλοι μου!

Link to comment
Share on other sites

Προχθές δέχτηκα ένα μήνυμα στο κινητό μου από την WIND που έγραφε:

«ΛΟΓΩ ΔΥΣΛΕΙΤΟΥΡΓΙΩΝ ΠΟΥ ΑΝΤΙΜΕΤΩΠΙΣΑΤΕ ΤΗΝ ΠΕΡΙΟΔΟ 6/3-9/3 ΕΞΑΙΤΙΑΣ ΤΕΧΝΙΚΩΝ ΑΝΑΒΑΘΜΙΣΕΩΝ, ΣΕ ΕΠΟΜΕΝΟ ΛΟΓΑΡΙΑΣΜΟ ΘΑ ΛΑΒΕΤΕ ΕΚΠΤΩΣΗ 50% ΣΤΟ ΠΑΓΙΟ»

 

Το μήνυμα αυτό πήραν και άλλοι φίλοι μου!

 

και εγω το πηρα αλλα ελεγε 10Ε εκπτωση στο παγιο.

Link to comment
Share on other sites

Χμμ μπορεί να έχει να κάνει με το μέγεθος του προβλήματος στον κάθε συνδρομητή. Πάντως εγώ δεν αντιλήφθηκα κάποιο πρόβλημα αυτό το 4μερο!
Link to comment
Share on other sites

Προφανώς όλοι σας έχετε tellas! Η έκπτωση αφορά την τελλάς και όχι το κινητό! ξέχασαν να το αναφέρουν στο μήνυμα!:)

ακριβως ετσι. για την τελλας ειναι

Never Give Up:!:

Join friend!

Link to comment
Share on other sites

Πράγματι έχω Tellas αλλά δεν το έχω συνδεδεμένο με το κινητό καθώς είναι σε διαφορετικά ονόματα.

Λογικά θα το μάθουμε σε ένα μήνα γιατί άλλαξε η πολιτική και πλέον την Tellas την πληρώνουμε ανά μήνα!

Link to comment
Share on other sites

ειπα κι εγω...γιατι το στειλαν στο καρτοκινητο???

 

επομενη ερωτηση:

πριν λιγο καιρο με ειχαν παρει τηλεφωνο απο την τελλας να μου πουνε,πως επειδη ειμαι ενα χρονο στο δικτυο τους και παρεμεινα παρα το προβληματα που ειχαμε,μου κανουν δωρο ενα παγιο στον επομενο λογαριασμο και ενα του χρονου..

το "επομενο δωρεαν" παγιο συμπιπτει με αυτο το σμς.

να υποθεσω πως δεν θα ερθει μηδενικος ο λογαριασμος ε?

:love:Μη με αγγίζεις....Κάνω *ΤΖΙΖ*
Link to comment
Share on other sites

Κάτι παρόμοιο έζησα κι εγώ όταν ήθελα να κάνω φορητότητα από wind σε q.

Από την εξυπηρέτηση πελατών της q μου είπαν να πάω σε κατάστημα της wind για να την κάνω. Πήγα συνολικά σε 4 καταστήματα wind όπου μου έλεγαν ότι δεν γίνεται, ότι πρέπει εγώ να βρω μια αίτηση από την q και να τους την πάω και με παρέπεμπαν στην εξυπηρέτηση πελατών της q. Στο τέλος επικοινώνησα με την εξυπηρέτηση πελατών της q μέσα από το κατάστημα wind και αναγκάστηκα να δώσω το τηλέφωνό μου στον υπάλληλο του καταστήματος για να συνεννοηθεί με τον υπάλληλο της εξυπηρέτησης πελατών q. Έτσι ο υπάλληλος που μέχρι πριν 2 λεπτά μου έλεγε ότι δεν γίνεται με τίποτα η φορητότητα στο κατάστημα προχώρησε κανονικά τις διαδικασίες.

Δεν άκουσα καμιά συγγνώμη για την ταλαιπωρία που πέρασα από κατάστημα σε κατάστημα wind προσπαθώντας να τους εξηγήσω τη δουλειά τους. Άραγε δεν μπορούσαν οι ίδιοι να επικοινωνήσουν με την εξυπηρέτηση πελατών της q; Έπρεπε ο πελάτης να τους καθοδηγήσει και να τους παρέχει και τη συσκευή του γι αυτό που θα έπρεπε να κάνουν οι ίδιοι από μόνοι τους;

Link to comment
Share on other sites

Άστα να πάνε με την Wind από θέμα συνεννόησης στα καταστήματα.

 

Εγώ τελικά άλλαξα κινητό στο ενδιάμεσο διάστημα, και δουλεύει η Q μου στο καινούριο κινητό, οπότε δεν ασχολήθηκα άλλο...

http://farm3.static.flickr.com/2691/4355497255_7c56e0d919_m.jpg
Link to comment
Share on other sites

  • The title was changed to Περί... Wind γενικά
  • The title was changed to 2 κεραιες εκκχο της nova σε αποσταση ενος τετραγωνου μεταξυτ τους ειναι φυσιολογικο; εκπεμπουνε πολυ; .
  • The topic was pinned
  • The topic was locked

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Επισκέπτης
Reply to this topic...

×   Pasted as rich text.   Paste as plain text instead

  Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

 Κοινοποίηση

×
×
  • Create New...