Panagioths Δημ. April 3, 2009 Κοινοποίηση Δημ. April 3, 2009 Αν καλέσεις 11818 η κλήση πηγαίνει στην υπηρεσια τηλεφωνικού καταλόγου της wind. Το πραγματικός αριθμός της υπηρεσίας είναι το νούμερο αυτό το οποίο δεν μπορεί να κληθεί από κανένα δίκτυο για ευνόητους λόγους. Παράθεση Βλέπεις πράγματα και αναρωτιέσαι "Γιατί;" Αλλά εγώ ονειρεύομαι πράγματα που δεν υπήρξαν ποτέ και λέω "Γιατί όχι;" Link to comment Share on other sites Περισσότερες Επιλογές Κοινής Χρήσης
pexths Δημ. April 3, 2009 Κοινοποίηση Δημ. April 3, 2009 Ισχύει ακόμα η δέσμευση τιμής? Τί γίνεται δηλαδή, αν βρω κάπου αλλού φθηνότερα, μου πληρώνουν τη διαφορά? Ψιλοσχετικό-άσχετο: Τις προάλλες είχα ρωτήσει για μια συσκευή που έχει 117 ευρώ, με το καρτοσυμβόλαιο 25 πήγαινε στα 70 απ'ότι θυμάμαι, και αφού είδε ότι το σκεφτόμουν, μου έκανε μια καλύτερη προσφορά στα 35 ευρώ και μου είπε ότι ισχύει μόνο για εκείνη τη μέρα, γιατί από εβδομάδα αλλάζουν τα πράγματα. Κάτι τέτοιο... Μήπως χτυπάνε μύγες στη wind? πολλεσ εταιριεσ το κανουνε. ειναι προσφορεσ ημερασ. αν την πετυχεισ βγαινεισ αρκετα κερδισμενοσ Παράθεση [sIGPIC][/sIGPIC] Link to comment Share on other sites Περισσότερες Επιλογές Κοινής Χρήσης
IllusionOfLife Δημ. April 3, 2009 Κοινοποίηση Δημ. April 3, 2009 Προσφορές για συγκεκριμένα κινητά ή γενικά? Γιατί η πωλήτρια δε μου ανέφερε αρχικά την προσφορά Παράθεση Link to comment Share on other sites Περισσότερες Επιλογές Κοινής Χρήσης
pexths Δημ. April 3, 2009 Κοινοποίηση Δημ. April 3, 2009 Προσφορές για συγκεκριμένα κινητά ή γενικά? Γιατί η πωλήτρια δε μου ανέφερε αρχικά την προσφορά οσεσ φορεσ ενημερωθηκα εγω για προσφορεσ ηταν για συγκεκριμενα κινητα. Παράθεση [sIGPIC][/sIGPIC] Link to comment Share on other sites Περισσότερες Επιλογές Κοινής Χρήσης
cyberbop Δημ. April 4, 2009 Κοινοποίηση Δημ. April 4, 2009 Αν καλέσεις 11818 η κλήση πηγαίνει στην υπηρεσια τηλεφωνικού καταλόγου της wind. Το πραγματικός αριθμός της υπηρεσίας είναι το νούμερο αυτό το οποίο δεν μπορεί να κληθεί από κανένα δίκτυο για ευνόητους λόγους. ΟΚ ΕΥΧΑΡΙΣΤΩ ...!!!!:D Παράθεση LG G4 Link to comment Share on other sites Περισσότερες Επιλογές Κοινής Χρήσης
asikis Δημ. April 8, 2009 Κοινοποίηση Δημ. April 8, 2009 Πριν λιγο ελαβα τηλεφωνημα απο την εταιρεια EOS MATRIX (εισπρακτικη εταιρεια απο τις γνωστες που εχουμε ακουσει κατα καιρους) για να με ενημερωσουν για μια οφειλη λογαριασμου η οποια εληξε στις 1/4 πριν δηλαδη απο 7 μερες. Με ενημερωσαν λοιπον οτι πρεπει αμεσα να πληρωσω γιατι η διακοπη των γραμμων (εχω τρεις γραμμες σε οικογενειακο προγραμμα) θα γινει αυριο!!!!!! Μεχρι τωρα αν καθυστερουσα να πληρωσω, μου εστελνε ενα SMS η Wind με το οποιο με ενημερωνε για την ληξιπροθεσμη οφειλη και ειχα περιθωριο 10-15 μερες να την πληρωσω μεχρι να προβει στην διακοπη των υπηρεσιων και στις τρεις γραμμες. Αυτη ομως η νεα λογικη της Wind να πιεζει τοσο αμεσα τους πελατες τις μεσω αυτων των κ**οεταιρειων με τρελλανε!!! Με ποιο δικαιωμα δινουν τα προσωπικα μου στοιχεια σε μια τριτη εταιρεια???? Με ποιο δικαιωμα με παιρνει η καθε υπαλληλος και μου την "λεει" με υφος χιλιων καρδιναλιων??? Εμενα με ρωτησανε?? Και στο κατω κατω μιλαμε για 4 μερες καθυστερηση απο την ημερομηνια πληρωμης και για ενα ποσο 150 ευρω!!!!!!!! Κυριοι της Wind, επειδη ξερω οτι το διαβαζετε αυτο το forum, παιξατε και χασατε. 10 χρονια στην Cosmote ποτε δεν ειχε γινει κατι τετοιο. Παιρνω τις τρεις γραμμες και ξαναγυρναω Cosmote. Οσο για την κοινοποιηση των προσωπικων μου δεδομενων σε μια τριτη εταιρεια θα το ψαξω και αν με καλυπτει ο νομος δεν θα το αφησω ετσι. Ντροπη σας!!!!!! Παράθεση Link to comment Share on other sites Περισσότερες Επιλογές Κοινής Χρήσης
TSIT Δημ. April 8, 2009 Κοινοποίηση Δημ. April 8, 2009 Εννοιειται οτι η παραχωρηση προσωπικων δεδομενων σε τριτους χωρις την συγκαταθεση σου ειναι παρανομη, αν και δεν ξερω τι ορους περιεχει το συμβολαιο σου. Μην το αφησεις ετσι να περασει με τιποτα. ΑΝΤΕ ΝΑ ΔΟΥΜΕ ΠΟΥ ΘΑ ΠΑΕΙ ΑΥΤΗ Η ΚΑΤΑΣΤΑΣΗ!!! Παράθεση Link to comment Share on other sites Περισσότερες Επιλογές Κοινής Χρήσης
asikis Δημ. April 8, 2009 Κοινοποίηση Δημ. April 8, 2009 Εννοιειται οτι η παραχωρηση προσωπικων δεδομενων σε τριτους χωρις την συγκαταθεση σου ειναι παρανομη, αν και δεν ξερω τι ορους περιεχει το συμβολαιο σου. Μην το αφησεις ετσι να περασει με τιποτα. ΑΝΤΕ ΝΑ ΔΟΥΜΕ ΠΟΥ ΘΑ ΠΑΕΙ ΑΥΤΗ Η ΚΑΤΑΣΤΑΣΗ!!! Σε τηλεφωνικη επικοινωνι απου ειχα με την Wind αυτη την φορα μου ειπαν οτι στο συμβολαιο αναφερετε οτι η εταιρεια εχει το δικαιωμα αναθεσης εισπραξης των οφειλων σε τριτη εταιρεια. Ακομα και ετσι να ειναι ομως (θα το ελεγξω γιατι δεν τους πολυπιστευω) εγω δεν δεχομαι αυτη την συμπεριφορα-πολιτικη για 7 ημερων καθυστερηση πληρωμης. Που να ειχα αφησει απληρωτους 2-3 λογαριασμους!!! Μπραβους θα στελνανε!!!! Στην τελικη δεν καταλαβαινουν ρε παιδια οτι η μονη χαμενη της ολης υποθεσης ειναι η ιδια η Wind?? Με τετοιες πολιτικες ο συνδρομητης θα αγανακτησει και με το δικιο του. Και στο κατω κατω ο ανταγωνισμος μεταξυ των τριων της κινητης ειναι τοσο μεγαλος που κερδισμενος θα βγει ο συνδρομητης. Τι να πω....πραγματικα αυτοι που περνουν τετοιες αποφασεις ειναι τουλαχιστον "λιγοι".....για να μην πω τιποτα αλλο.... Παράθεση Link to comment Share on other sites Περισσότερες Επιλογές Κοινής Χρήσης
pexths Δημ. April 8, 2009 Κοινοποίηση Δημ. April 8, 2009 Σε τηλεφωνικη επικοινωνι απου ειχα με την Wind αυτη την φορα μου ειπαν οτι στο συμβολαιο αναφερετε οτι η εταιρεια εχει το δικαιωμα αναθεσης εισπραξης των οφειλων σε τριτη εταιρεια. Ακομα και ετσι να ειναι ομως (θα το ελεγξω γιατι δεν τους πολυπιστευω) εγω δεν δεχομαι αυτη την συμπεριφορα-πολιτικη για 7 ημερων καθυστερηση πληρωμης. Που να ειχα αφησει απληρωτους 2-3 λογαριασμους!!! Μπραβους θα στελνανε!!!! Στην τελικη δεν καταλαβαινουν ρε παιδια οτι η μονη χαμενη της ολης υποθεσης ειναι η ιδια η Wind?? Με τετοιες πολιτικες ο συνδρομητης θα αγανακτησει και με το δικιο του. Και στο κατω κατω ο ανταγωνισμος μεταξυ των τριων της κινητης ειναι τοσο μεγαλος που κερδισμενος θα βγει ο συνδρομητης. Τι να πω....πραγματικα αυτοι που περνουν τετοιες αποφασεις ειναι τουλαχιστον "λιγοι".....για να μην πω τιποτα αλλο.... ελεοσ. εισπρακτικη για καθυστερημενη οφειλη 150 ευρω?δηλαδη ολοι οι συμφορουμιτεσ που εξαπατηθηκαν με την δεσμευση επισκευησ κ ταλαιπωρηθηκαν για ενα μηνα μεχρι να βγαλουν ακρη τι επρεπε να κανουν?να καταθεσουν ασφαλιστικα μετρα κατα τησ wind?ντροπη κ ξεφτιλα. κ στουσ κατοχουσ καρτοκινητων που για καποιο λογο εχουν αρνητικο υπολοιπο στο νουμερο τουσ τι θα κανουν?θα στειλουν μπραβουσ για εκφοβισμο?η θα παρουν σηκωτουσ τουσ κατοχουσ να τουσ πανε σε ενα περιπτερο να ανανεωσουν τον χρονο τουσ?οχι απλα τα 3 νουμερα σου να παρεισ κ να φυγεισ, να ενημερωσεισ ολουσ τουσ γνωστουσ σου κ να κανουνε κ αυτοι το ιδιο.τετοια ξεφτιλα πια? Παράθεση [sIGPIC][/sIGPIC] Link to comment Share on other sites Περισσότερες Επιλογές Κοινής Χρήσης
hellsangel81 Δημ. April 8, 2009 Κοινοποίηση Δημ. April 8, 2009 Είναι απαράδεκτη αυτή η συμπεριφορά, αλλα δεν πρόκειται να σταματήσει. Γιατί μπορεί εσυ να πάρεις τα νουμερά σ και να πας σε άλλη εταιρία αλλα η περισσότεροι, νομίζω, οτι ούτε που θα τους νοιάξει. Οπότε να περιμένεις και χειρότερες συμπεριφορές στην πορεία. Παράθεση Link to comment Share on other sites Περισσότερες Επιλογές Κοινής Χρήσης
Guest giannios Δημ. April 8, 2009 Κοινοποίηση Δημ. April 8, 2009 Μεχρι τωρα αν καθυστερουσα να πληρωσω, μου εστελνε ενα SMS η Wind με το οποιο με ενημερωνε για την ληξιπροθεσμη οφειλη και ειχα περιθωριο 10-15 μερες να την πληρωσω μεχρι να προβει στην διακοπη των υπηρεσιων και στις τρεις γραμμες. Μήπως το έχεις κάνει αρκετές φορές ή κανω λάθος? Στο συμβόλαιο που υπόγραψες μήπως λέει: "Ρητά συμφωνείται και μέχρι της εγγράφου ανακλήσεως της συγκατάθεσης μου χωρίς αναδρομική ισχύ ότι, η WIND ΕΛΛΑΣ ΤΗΛ/ΝΙΕΣ ΑΕΒΕ στα πλαίσια επεξεργασίας των προσωπικών δεδομένων μου, δύναται να χρησημοποιεί η ίδια και να τα διαβιβάζει και σε άλλες εταιρίες ή πρόσωπα με τις οποίες συνεργάζεται στην Ελλάδα και στο εξωτερικό" Παράθεση Link to comment Share on other sites Περισσότερες Επιλογές Κοινής Χρήσης
TSIT Δημ. April 8, 2009 Κοινοποίηση Δημ. April 8, 2009 Αυτο τι σημαινει οτι οποιο συμβολαιο μας βαzουν και υπογραφουμε (τραπεzες κλπ.) ειναι ντε και καλα νομιμο. Λαθος μεγαλο...αμα δεν ξυπνησουμε εμεις ως καταναλωτες, οχι μπραβους θα μας στελνουν αλλα και γω δεν ξερω που. Οσο αφορα την Wind ειναι γνωστη για τις απετεωνιες της σε πολλα επιπεδα που αν ειχαμε την οικονομικη δυνατοτητα να τους κυνηγησουμε σιγουρα θα αλλαzαν χωρα. Αλλα δυστηχως εκει στηριzονται. Παράθεση Link to comment Share on other sites Περισσότερες Επιλογές Κοινής Χρήσης
H2SO4 Δημ. April 8, 2009 Κοινοποίηση Δημ. April 8, 2009 για μια οφειλη λογαριασμου η οποια εληξε στις 3/4 πριν δηλαδη απο 5 μερες. Και στο κατω κατω μιλαμε για 4 μερες καθυστερηση απο την ημερομηνια πληρωμης και για ενα ποσο 150 ευρω!!!!!!!! Ντροπη σας!!!!!! συμπεριφορα-πολιτικη για 7 ημερων καθυστερηση πληρωμης. Επειδη γνωριζω ακριβως πως λειτουργει το συστημα τιμολογισης, και με ποιοες διαδικασιες μπορει τελικα να φτασει μια οφειλη σε εισπρακτικη, να μου επιτρεψεις να εχω καποιες αμφιβολιες για αυτα που γραφεις. Πρωτον γιατι εδωσες 3(!) διαφορετικα νουμερα σχετικα με τις ημερες που καθυστερησες, και κατα δευτερον, οτι δεν γινεται αναθεση σε εισπρακτικη για καθυστερηση λιγων ημερων ,ουτε καν εβδομαδας. Η αναθεση σε εισπρακτικη φιλε μου, γινεται αφου εχει γινει φραγη στην γραμμη σου. Κατι δεν μας λες. Ειτε εχει πολυ κακο ιστορικο πληρωμων, ειτε ειχες προηγουμενο υπολοιπο στον λογαριασμο σου, η κατι αλλο... Εδωπερα στις 4,5 η 7 ημερες καθυστερησης δεν γινεται καν φραγη κλησεων, ποσο μαλλον αναθεση σε εισπρακτικη που ειναι και το τελευταιο σταδιο που φτανει μια εταιρεια για την εισπραξη των χρηματων. Και επειδη και αλλοι εχουμε καθυστερησει πληρωμες, γνωριζουμε ακριβως τι sms εχουμε λαβει και με ποιον τροπο εχει φερθει η εταιρεια. Παράθεση Link to comment Share on other sites Περισσότερες Επιλογές Κοινής Χρήσης
haigoeo Δημ. April 8, 2009 Κοινοποίηση Δημ. April 8, 2009 Η γνωμη μου ειναι οτι πρεπει να πληρωνεις τους λογαριασμους στην ωρα τους. Ουτε εγω το κανω ακομα αλλα δεν μπορω να κατηγορησω μια εταιρια αν μου κοψει το τηλεφωνο επειδη αργησα εστω και μια μερα. Και το εχω παθει και τα εβαλα με τον εαυτο μου οχι με την εταιρια. Εσυ πως θα ενιωθες αν ο εργοδοτης σου, σου καθυστερουσε τον μισθο σου? Οσο για το 2ο με τα προσωπικα δεδομενα συμφωνω μαζι σας, απλα ΑΠΑΡΑΔΕΚΤΟ να δινει σε 3η εταιρια τα δεδομενα σου. Δεν καταλαβα δεν μπορει να παρει η wind κανα-δυο υπαλληλους παραπανω γι αυτην την δουλεια? Παράθεση Link to comment Share on other sites Περισσότερες Επιλογές Κοινής Χρήσης
asikis Δημ. April 8, 2009 Κοινοποίηση Δημ. April 8, 2009 Επειδη γνωριζω ακριβως πως λειτουργει το συστημα τιμολογισης, και με ποιοες διαδικασιες μπορει τελικα να φτασει μια οφειλη σε εισπρακτικη, να μου επιτρεψεις να εχω καποιες αμφιβολιες για αυτα που γραφεις. Πρωτον γιατι εδωσες 3(!) διαφορετικα νουμερα σχετικα με τις ημερες που καθυστερησες, και κατα δευτερον, οτι δεν γινεται αναθεση σε εισπρακτικη για καθυστερηση λιγων ημερων ,ουτε καν εβδομαδας. Η αναθεση σε εισπρακτικη φιλε μου, γινεται αφου εχει γινει φραγη στην γραμμη σου. Κατι δεν μας λες. Ειτε εχει πολυ κακο ιστορικο πληρωμων, ειτε ειχες προηγουμενο υπολοιπο στον λογαριασμο σου, η κατι αλλο... Εδωπερα στις 4,5 η 7 ημερες καθυστερησης δεν γινεται καν φραγη κλησεων, ποσο μαλλον αναθεση σε εισπρακτικη που ειναι και το τελευταιο σταδιο που φτανει μια εταιρεια για την εισπραξη των χρηματων. Και επειδη και αλλοι εχουμε καθυστερησει πληρωμες, γνωριζουμε ακριβως τι sms εχουμε λαβει και με ποιον τροπο εχει φερθει η εταιρεια. Φιλε μου ο λογαριασμος εληγε στις 01/04 και σημερα εχουμε 08/04. Δηλαδη μεσα σε μια εβδομαδα αναλαμβανει η εισπρακτικη και γινεται πλεον και διακοπη της γραμμης. Και δεν εχει προηγουμενο υπολοιπο απο αλλο λογαριασμο. Μου ειπαν οτι πλεον δεν δινουν τα περιθωρια που εδιναν παλιοτερα μετα το περας της καταληκτικης ημερομηνιας. Αν δεν με πιστευεις να σου στειλω τον λογαριασμο με mail. Εμενα με ενοχλησε η συμπεριφορα τους. Σιγα ρε μαγκες. Μια εβδομαδα περασε οχι ενας μηνας για να βαλεις εισπρακτικη εταιρεια και να μου πρηζει τα πα***ια η καθε τυπισσα με το υφος το γα*** και δερνω. Απλα οι ανθρωποι ειναι απαραδεκτοι και οπως ειπα με τετοιες πρακτικες πολυ απλα θα χανουν πελατες.... Παράθεση Link to comment Share on other sites Περισσότερες Επιλογές Κοινής Χρήσης
pexths Δημ. April 8, 2009 Κοινοποίηση Δημ. April 8, 2009 Η γνωμη μου ειναι οτι πρεπει να πληρωνεις τους λογαριασμους στην ωρα τους. Ουτε εγω το κανω ακομα αλλα δεν μπορω να κατηγορησω μια εταιρια αν μου κοψει το τηλεφωνο επειδη αργησα εστω και μια μερα. Και το εχω παθει και τα εβαλα με τον εαυτο μου οχι με την εταιρια. Εσυ πως θα ενιωθες αν ο εργοδοτης σου, σου καθυστερουσε τον μισθο σου? Οσο για το 2ο με τα προσωπικα δεδομενα συμφωνω μαζι σας, απλα ΑΠΑΡΑΔΕΚΤΟ να δινει σε 3η εταιρια τα δεδομενα σου. Δεν καταλαβα δεν μπορει να παρει η wind κανα-δυο υπαλληλους παραπανω γι αυτην την δουλεια? να του κοψει κ να του παρακοψει την γραμμη απο το πρωτο δευτερολεπτο καθυστερησησ. δεν πληρωσε, αρα φταιει, αρα να του το κοψουνε. αλλα να δινουνε προσωπικα στοιχεια σε ξενεσ εταιριεσ?κ να παιρνει η καθε αγραμματη κ απαιδευτη κατινα κ να φωναζει κ να ουρλιαζει κ να απαιτει,κρυμμενη πισω απο την ανωνυμια τησ?ελεοσ πια. ουτε στο τζιμπουτι τετοιεσ πρακτικεσ. κ να πω κ κατι αλλο?ακομα κ αν εχει υπογραψει συμβαση οπου δινει στην wind το δικαιωμα να δινει τα στοιχεια των συνδρομητων τησ σε αλλεσ εταιριεσ, δεν θα επρεπε να το κανει η wind. αυτεσ οι εισπρακτικεσ εταιριεσ ειναι παρανομεσ κ λειτουργουν εκτοσ καθε νομιμου πλαισιου. κ μονο η υπαρξη αυτων των εταιριων ειαναι παρανομη. αισχοσ. Παράθεση [sIGPIC][/sIGPIC] Link to comment Share on other sites Περισσότερες Επιλογές Κοινής Χρήσης
asikis Δημ. April 8, 2009 Κοινοποίηση Δημ. April 8, 2009 Η γνωμη μου ειναι οτι πρεπει να πληρωνεις τους λογαριασμους στην ωρα τους. Ουτε εγω το κανω ακομα αλλα δεν μπορω να κατηγορησω μια εταιρια αν μου κοψει το τηλεφωνο επειδη αργησα εστω και μια μερα. Και το εχω παθει και τα εβαλα με τον εαυτο μου οχι με την εταιρια. Εσυ πως θα ενιωθες αν ο εργοδοτης σου, σου καθυστερουσε τον μισθο σου? Συμφωνω μαζι σου. Εφοσον δεν εχω πληρωσει κοψε μου το τηλεφωνο να τελειωνουμε. Αυτο που με ενοχλησε ηταν η μεσολαβηση της εισπρακτικης εταιρειας και η λογικη της ασκησης πιεσης με εμμεσο τροπο..... Παράθεση Link to comment Share on other sites Περισσότερες Επιλογές Κοινής Χρήσης
haigoeo Δημ. April 8, 2009 Κοινοποίηση Δημ. April 8, 2009 Συμφωνω μαζι σου. Εφοσον δεν εχω πληρωσει κοψε μου το τηλεφωνο να τελειωνουμε. Αυτο που με ενοχλησε ηταν η μεσολαβηση της εισπρακτικης εταιρειας και η λογικη της ασκησης πιεσης με εμμεσο τροπο..... Και μενα θα με ενοχλουσε αυτο και ειπα πως ειναι απαραδεκτο. Κανε μια φορητοτητα, το μονο ευκολο ειναι σημερα, να δουμε μετα πως θα σου μιλησουν στο τηλεφωνο οταν θα σε παρουν (αν σε παρουν) για να μαθουν γιατι φευγεις. Ετσι και αλλιως αυτοι θα χασουν με τετοια ηλιθια πραγματα. Παράθεση Link to comment Share on other sites Περισσότερες Επιλογές Κοινής Χρήσης
Guest giannios Δημ. April 8, 2009 Κοινοποίηση Δημ. April 8, 2009 Αυτο τι σημαινει οτι οποιο συμβολαιο μας βαzουν και υπογραφουμε (τραπεzες κλπ.) ειναι ντε και καλα νομιμο. Λαθος μεγαλο...αμα δεν ξυπνησουμε εμεις ως καταναλωτες, οχι μπραβους θα μας στελνουν αλλα και γω δεν ξερω που. Οσο αφορα την Wind ειναι γνωστη για τις απετεωνιες της σε πολλα επιπεδα που αν ειχαμε την οικονομικη δυνατοτητα να τους κυνηγησουμε σιγουρα θα αλλαzαν χωρα. Αλλα δυστηχως εκει στηριzονται. Αν νομίζεις ότι είναι παράνομο απλώς δεν το υπογράφεις . Τέλος. Από την στιγμή που το υπογράφεις , σημαίνει ότι το δέχεσαι. Παράθεση Link to comment Share on other sites Περισσότερες Επιλογές Κοινής Χρήσης
oregon Δημ. April 8, 2009 Κοινοποίηση Δημ. April 8, 2009 Αν και τη wind τη θεωρω μακραν τη χειροτερη και πιο αναξιοπιστη εταιρεια, μακραν ομως, παρ'ολα αυτα δε θεωρω οτι ειναι λογικο να ανεθεσε σε εισπρακτικη να "καθαρισει", χωρις να εστειλε καν ενα sms πρωτα και κυριως χωρις να εκοψε τη γραμμη. Προφανως υπαρχει καποιο ιστορικο που δε γνωριζουμε. Επισης η ημερομηνια ληξης πληρωμης ενος λογαριασμου για να υπαρχει κατι σημαινει. Το πως θα εξασφαλισει η καθε εταιρεια τα χρηματα της, εφοσον την καλυπτει ο νομος κι εφοσον το εχει υπογραψει καποιος, ειναι δικαιωμα της. Γι'αυτο λοιπον να μην αρχιζουμε τα μπινελικια και τις καταρες ενω δεν ειμαστε τυπικοι, ενω τα περι προσωπικων δεδομενων σε τριτους κλπ ειναι αλλα λογια ν'αγαπιομαστε και δικαιολογιες. Ξαναλεω, εχω κραξει απειρες φορες τη wind και τη θεωρω απαραδεκτη εταιρεια, για αλλα θεματα ομως, οχι γι'αυτα που εχει δικιο Παράθεση Link to comment Share on other sites Περισσότερες Επιλογές Κοινής Χρήσης
marras Δημ. April 8, 2009 Κοινοποίηση Δημ. April 8, 2009 Αν δεν πληρώσεις ένα λογαριασμό στην ώρα του, αλλά τον πληρώσεις καθυστερημένα, το μόνο που συμβαίνει είναι να μπει και στον επόμενο λογαριασμό και μετά να τρέχεις να συμψηφίσεις. Αυτό συμβαίνει σε πολλές εταιρίες κινητής και όχι μόνο... Συμφωνώ ότι είναι επιεικώς απαράδεκτο να σου τηλεφωνούν για να πληρώσεις το λογαριασμό. Κανονικά θα έπρεπε να κόβουν το τηλέφωνο (εισερχόμενα και εξερχόμενα) την επόμενη μέρα, ώστε να παίζει και κάποιο σοβαρό ρόλο η ημερομηνία λήξης. Παράθεση http://www.ibizaclub.gr/lottaria.gr/marras//titans/caliber002.jpg Ευτυχώς που ξέχασα να μεγαλώσω... Link to comment Share on other sites Περισσότερες Επιλογές Κοινής Χρήσης
asikis Δημ. April 8, 2009 Κοινοποίηση Δημ. April 8, 2009 Αν και τη wind τη θεωρω μακραν τη χειροτερη και πιο αναξιοπιστη εταιρεια, μακραν ομως, παρ'ολα αυτα δε θεωρω οτι ειναι λογικο να ανεθεσε σε εισπρακτικη να "καθαρισει", χωρις να εστειλε καν ενα sms πρωτα και κυριως χωρις να εκοψε τη γραμμη. Προφανως υπαρχει καποιο ιστορικο που δε γνωριζουμε. Επισης η ημερομηνια ληξης πληρωμης ενος λογαριασμου για να υπαρχει κατι σημαινει. Το πως θα εξασφαλισει η καθε εταιρεια τα χρηματα της, εφοσον την καλυπτει ο νομος κι εφοσον το εχει υπογραψει καποιος, ειναι δικαιωμα της. Γι'αυτο λοιπον να μην αρχιζουμε τα μπινελικια και τις καταρες ενω δεν ειμαστε τυπικοι, ενω τα περι προσωπικων δεδομενων σε τριτους κλπ ειναι αλλα λογια ν'αγαπιομαστε και δικαιολογιες. Ξαναλεω, εχω κραξει απειρες φορες τη wind και τη θεωρω απαραδεκτη εταιρεια, για αλλα θεματα ομως, οχι γι'αυτα που εχει δικιο Οποιος ειναι εξω απο το χορο πολλα τραγουδια λεει αρχηγε μου. Αν ποτε ερθεις στην θεση μου θα καταλαβεις (δεν στο ευχομαι). Και προς πληροφορηση σου ιστορικο δεν υπαρχει. Αν υπηρχε πιστεψε με δεν θα εγραφα τιποτα και δεν θα δημιουργουσα θεμα. Θα ζηταγα συγνωμη απο την εταιρεια και θα πηγαινα να πληρωσω αμεσα τον λογαριασμο μου. Η αντιμετωπιση τους ομως ειναι εξοργιστικη. Τις γραμμες θα τις κοψουν αυριο και αυτοι με πηραν απο σημερα. και μαλιστα μετα το τηλεφωνο που τους εκανα σημερα πριν απο λιγο στειλανε και μηνυμα ενημερωτικο (το κλασσικο). Ειναι η ολη αντιμετωπιση που εχουν προς τον πελατη φιλε μου. Αν εγω ημουνα στο νοσοκομειο και δεν μπορουσα να παω να πληρωσω σημερα? Ή αν, οπως ειχε γινει με τον λογαριασμο του Δεκεμβριου, εμενα δεν μου ειχε ερθει ποτε ο λογαριασμος σπιτι? Παντα, απο οτι θυμαμαι 11 χρονια που εχω συμβολαιο (10 Cosmote και σχεδον 1 στην Wind), οταν εληγε ο λογαριασμος ερχοταν ενα πρωτο μηνυμα και εφοσον η εξοφληση δεν γινοταν αμεσα ερχοταν και ενα δευτερο και μετα απο 2-3 μερες στο κοβανε. Απο οπου και να το δεις το θεμα ειναι παραλογο. Για μια εβδομαδα καθυστερηση πληρωμης δεν συμπεριφερονται ετσι σε ενα πελατη (οπου, ασχετο, αλλα καθε μηνα τους αφηνω 130-170 ευρω). Τετοιες συμπεριφορες ειναι απαραδεκτες. Αν δεν πληρώσεις ένα λογαριασμό στην ώρα του, αλλά τον πληρώσεις καθυστερημένα, το μόνο που συμβαίνει είναι να μπει και στον επόμενο λογαριασμό και μετά να τρέχεις να συμψηφίσεις... Συμφωνώ ότι είναι επιεικώς απαράδεκτο να σου τηλεφωνούν για να πληρώσεις το λογαριασμό. Κανονικά θα έπρεπε να κόβουν το τηλέφωνο (εισερχόμενα και εξερχόμενα) την επόμενη μέρα, ώστε να παίζει και κάποιο σοβαρό ρόλο η ημερομηνία λήξης. Ετσι ακριβως! Οταν ενας λογαριασμος δεν πληρωθει στην ωρα του τοτε μεταφερεται το υπολοιπο στον επομενο νεο λογαριασμο και εχεις να πληρωσεις στην ουσια 2 λογαριασμους. και τοτε ειναι που σκανε και τα μηνυματα. Στην δικη μου περιπτωση δεν εγινε τιποτα απο αυτα. Θελω να πιστευω οτι οτι εγινε ειναι απο παρανοηση-παρεξηγηση. Τους εχω στειλει και mail αναφεροντας ολη την ιστορια. Κανονικα θα πρεπει τουλαχιστον να με παρουν ενα τηλεφωνο να ζητησουν μια συγνωμη. Παράθεση Link to comment Share on other sites Περισσότερες Επιλογές Κοινής Χρήσης
chocbhed_6630 Δημ. April 8, 2009 Κοινοποίηση Δημ. April 8, 2009 ενταξει εχεις και συ τα δικια σου με τετοια συμπεριφορα αλλα για ναπουμε κα του στραβου το δικιο περασε ενας μηνας απο την ημερομηνια εκδοσης του λογαριασμου και 7 μερες απο την ληξη του,θα μπορουσες και συ με καποιο τροπο να διευθετησης την οφειλη σου και οπως εγραψε και ενας φιλος παραπανω και εμεις οταν θελουμε να πληρωθουμε θελουμε το αφεντικο να ειναι τυπικο και στην ωρα του. φιλικα παντα Παράθεση Link to comment Share on other sites Περισσότερες Επιλογές Κοινής Χρήσης
eLeKtriK EyE Δημ. April 9, 2009 Κοινοποίηση Δημ. April 9, 2009 Απαράδεκτη η Wind που αναθέτει τη "βρώμικη" αυτή δουλειά σε τρίτους. Συνηθισμένη πρακτική όμως, την ακολουθούν και οι τράπεζες, και είναι και νόμιμη. Άσε που την δέχθηκες όταν υπέγραψες το συμβόλαιό σου. Παρακάτω τώρα, το λογαριασμό η κάθε εταιρεία δεν στον στέλνει τελευταία στιγμή και σου λέει πλήρωσέ τον αύριο. Σου τον στέλνει τουλάχιστον δύο εβδομάδες πριν. Επομένως έχεις όλο τον χρόνο να βρεις τα χρήματα για να τον εξοφλήσεις. Άσε που ούτως ή άλλως μπορείς να έχει κάνει τον προγραμματισμό σου και πριν από αυτό, εφ' όσον ξέρεις περίπου πόσο θα σου έρθει ο λογαριασμός κάθε μήνα. Επομένως για μένα ναι, δε θά 'πρεπε να σε παίρνουν τηλέφωνο και να σε ζαλίζουν, αλλά όχι, θά 'πρεπε να σου κόβουν απευθείας τη γραμμή για εισερχόμενες μετά την ημερομηνία λήξης. Και μετά την πληρωμή του λογαριασμού να σου την ξαναανοίγουν αμέσως (χωρίς χρέωση φυσικά). Σε κάποια πράγματα πρέπει να είμαστε τυπικοί, θέλοντας και μη. Παράθεση Link to comment Share on other sites Περισσότερες Επιλογές Κοινής Χρήσης
asikis Δημ. April 9, 2009 Κοινοποίηση Δημ. April 9, 2009 Δεν διαφωνω καθολου με αυτα που λετε. Εφοσον δεν ειμαι σωστος απεναντι στην οφειλη μου να μου την κοψεις την γραμμη. Αλλα να με παιρνουν τηλεφωνο απο εισπρακτικη εταιρεια να μου την πουνε δεν το δεχομαι ρε παιδια. Σημερα πηγα στο καταστημα Wind της γειτονιας και πληρωσα τον λογαριασμο. Οταν ανεφερα στον υπευθυνο του καταστηματος την ιστορια γουρλωσε τα ματια. Μου λεει επι λεξη "καλα εσυ παντα πληρωνεις ου λογαριασμου στην ωρα σου και για 7 μερες καθυστερηση σε πηραν απο εισπρακτικη εταιρεια??? Δεν ηξερα, μου λεει, οτι μεσολαβουν εισπρακτικες εταιρειες". Οποιοδηποτε αλλο σχολιο νομιζω οτι ειναι περιττο. Πραγματικα θα το σκεφτω παρα πολυ για το αν θ αμεινω στην Wind Πλεον μετα απο αυτη την συμπεριφορα. Ο μονος λογος που προς το παρον με κραταει ειναι οτι εχει καλο σημα στον χωρο της εργασιας μου. Θα δω τι παιζει με Cosmote και Vodafone απο σημα και θα αποφασισω. Απλα ειναι κοροιδια να αφηνω τα λεφτα μου σε μια εταιρεια που δεν με σεβεται καθολου. Παράθεση Link to comment Share on other sites Περισσότερες Επιλογές Κοινής Χρήσης
Recommended Posts
Join the conversation
You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.