Jump to content

All about Opel


VULPES
 Κοινοποίηση

Recommended Posts

Εξαιρετικα καθισματα...

Κατα τ'αλλα να παρακαλας ο δρομος να ειναι ευθεια!! Δεν εστριβαν που δεν εστριβαν τα Οπελ του εβαλαν και 192 αλογα με 23,5 κιλα ροπης και κυνηγαει πεζοδρομια!!

Θελει πολυ προσοχη... Γνωριζω ηδη δυο παλικαρια που το χτυπησαν και πριν συμπληρωσουν τα 5000χλμ (ο ενας τα περασε για λιγο για την ακριβεια!) τα αυτοκινητα πηγαν για τροπετα!

Link to comment
Share on other sites

  • Απαντήσεις 248
  • Δημιουργία
  • Τελευταία απάντηση

Top Posters In This Topic

Δημοφιλείς μέρες

Top Posters In This Topic

Η εξωτερικη του εμφανιση δεν με εντυπωσιαζει οπως επισης και το εσωτερικο.Ωραια τα καθισματα(τα οποια βεβαια τα βρισκω λιγο υπερβολικα για τετοιο αυτοκινητο) αλλα ολος ο σχεδιασμος του εσωτερικου δεν μου αρεσει.
[sIGPIC][/sIGPIC]
Link to comment
Share on other sites

δυνατο αμαξι, αγριο, ομορφο (αρκετα υποκειμενικο αυτο), με καπως υποστροφικες τασεις, πολυ καλες ρεπριζ (ειδικα οταν χτυπαει overboost οποτε η ροπη μεγαλωνει), με σχετικα μετριο τιμονι και πολυ μετριο σε αισθηση επιλογεα ταχυτητων. κατα τ αλλα στην ευθεια ειναι απο τα πιο δυνατα, ενω στις στροφες θελει βελτιωση στην αναρτηση. για να γινω πιο συγκεκριμενος, στο GTCC μια απο τις πρωτες θεσεις ανηκει σε Corsa OPC, το οποιο ομως φοραει KW Variant 3 και μπλοκε διαφορικο. και χωρις αυτα ομως, στους πρωτους αγωνες τα ειχε παει πολυ καλα...

Desktop: Acer Aspire X-Cruiser, ThermalTake PurePower460W, Core 2 Duo E6400, Gigabyte 965PS3, 2xCrucial 2GB (800MHz, CL4), Gigabyte 9600GT

http://www.cardomain.com/ride/2667388

Link to comment
Share on other sites

Το αμάξι αυτό (και το έχω ακούσει από πολύ κόσμο) είναι βγαλμένο από το εργοστάσιο για το Μπουρνάζι.

Μόνο ο τιμοκατάλογος στις πόρτες του λείπει..

Σα μοτέρ και επιδόσεις δε σχολιάζω γιατί μαμάει.:)

ONEPLUS 12 16/512gb: rooted

Blackview Tab 11 tablet 8/128gb

Amazon Fire stick 4k max

Link to comment
Share on other sites

Υπαρχει καποιος κατοχος να μας πει εντυπωσεις απο πρωτο χερι? Οδηγικη συμπεριφορα? Καποιο προβλημα που αντιμετωπισε?
Μέγιστο μέγεθος εικόνας υπογραφής 420x150 pixels και 16KBytes.
Link to comment
Share on other sites

για τη βουτα και τη κερατεα καλο πρεπει να ναι...(δεν το χω οδηγησει)

UNDERSTEER!!!!που λενε και καποιοι "σχετικοι"...

Link to comment
Share on other sites

peugeot 207 RC&τα μυαλα στα καγκελα..τι opc μου λετε τωρα!:X:X:X:D

 

περα απο την πλακα ωραιο το αμαξακι αλλα δεν θα το επαιρνα..μονο για ευθειες,look&λιωσιμο ελαστικων!οποιος επιζητα το real deal θα στραφει αλλου:shifty::cool:(Αποψη μου παντα&χωρις βελτιωσεις)

[sIGPIC][/sIGPIC]TOYOTA COROLLA AE86..&τα μυαλα στα καγκελα!!!
Link to comment
Share on other sites

Ασε που και το look δεν ειναι και στα "+" του! Εμενα δεν μου αρεσει καθολου αυτη η υπερβολη... Καγκουρακι απο την μανα του!! ;)

Χιλιες φορες για αυτοκινητο τετοιου στυλ το CooperS, το 207RC, το Clio RS κλπ κλπ...

Οδηγικα και εμφανισιακα φυσικα...

Link to comment
Share on other sites

Ασε που και το look δεν ειναι και στα "+" του! Εμενα δεν μου αρεσει καθολου αυτη η υπερβολη... Καγκουρακι απο την μανα του!! ;)

Χιλιες φορες για αυτοκινητο τετοιου στυλ το CooperS, το 207RC, το Clio RS κλπ κλπ...

Οδηγικα και εμφανισιακα φυσικα...

 

το clio ειδικα τα σπαει.

Η υπομονή είναι πικρή,αλλά ο καρπός της είναι γλυκός.

Link to comment
Share on other sites

Οκ για να είμαστε αντικειμενικοί, και το CLIO δεν έχει κανένα look ιδιαίτερο, αλλά έιναι τρομερό στιφτάμαξο.200 άλογα ατμόσφαιρα αλλά και 2ίλτρο με ότι σημαίνει αυτό για τέλη, ασφάλειες κλπ.

Από την άλλη το OPC θα το χαρακτήριζα πιο νεανικό σα look αλλά και αυτό έχω ακούσει ότι έχει καλό στρίψιμο και ότι δεν είναι καλό μόνο στις ευθείες.

 

Με λίγα λόγια, προτείνω για τον ώριμο (οδηγό) 30αρη το CLIO που θα ευχαριστηθεί καθαρόαιμη οδήγηση και θα μπορεί να πληρώνει και τα ζητούμενα και στον πιο νεαρό το OPC για να κάνει τη μόστρα και να έχει και το γλυκό γκαζάκι του TURBO.

Και η σύγκριση σταματάει εδώ..:)

ONEPLUS 12 16/512gb: rooted

Blackview Tab 11 tablet 8/128gb

Amazon Fire stick 4k max

Link to comment
Share on other sites

Προσωπικα το CLIO μου αρεσει παρα πολυ εμφανισιακα... Πολυ περισσοτερο απο το Corsa OPC!! Στριβει και καλυτερα οποτε προσωπικα το OPC δεν υπαρχει καν στις επιλογες μου!!
Link to comment
Share on other sites

Και εγω ρε παιδια κατι τετοιο θελω να παρω αλλα κλεινω περισσοτερο στο 207RC.Το vlio θα επαιρνα δαγωτο αλλα τα 2,0 κυβικα του ειναι πολλα για την τσεπη μου.Και εσεις πιστευετε οτι το νεο OPC υστερει ετσι?
Στα Τρικαλα στα δυο στενα σκοτωσανε τον Σακαφλια!!!!![sIGPIC][/sIGPIC]
Link to comment
Share on other sites

Και εγω ρε παιδια κατι τετοιο θελω να παρω αλλα κλεινω περισσοτερο στο 207RC.Το vlio θα επαιρνα δαγωτο αλλα τα 2,0 κυβικα του ειναι πολλα για την τσεπη μου.Και εσεις πιστευετε οτι το νεο OPC υστερει ετσι?

 

Απο το 207 σιγουρα υστερει αλλα και απο το clio.

[sIGPIC][/sIGPIC]
Link to comment
Share on other sites

To θέμα είναι ότι το Clio και το Cooper S είναι σε διαφορετική κατηγορία τιμής από το OPC.

 

Το μόνο που θα σταθεί κόντρα στο OPC είναι τα νέα μικρά του VW group με τους TSI και πιθανόν το αδερφάκι Abarth Grande Punto.

 

Aπλά δείτε τις πωλήσεις στην κατηγορία όπου το OPC προς το παρόν παίζει μόνο του!

Link to comment
Share on other sites

Καλά θα το δούμε αυτό...

 

Δεν υπάρχει θέμα ότι το OPC θα πουλάει και μετά την έλευση του Abarth εκτός και αν η ΦΙΑΤ κάνει επιτέλους την έκπληξη και το δώσει 2 ή 3 χιλιάδες φτηνότερα από το ΟΠΕΛ.

Είναι κάτι που μπορεί να το κάνει λόγω του ότι ως 1400 φορολογείται με 12% έναντι 20% για το 1600άρι OPC.

 

H πραγματική απειλή μπορεί να προέλθει μόνο από το VW group.

Ειδικά αν βάλουν TSI στα 185 άλογα με κομπρέσσορα ώστε να είναι γεμάτο από χαμηλά και με πλεονέκτημα το χαμηλότερο βάρος, την καλύτερη ποιότητα συναρμογής αλλά και την καλύτερη αίσθηση των χειριστηρίων.

Ένα τέτοιο αυτοκίνητο (πχ, Ibiza) σε τιμή ίδια ή λίγο χαμηλότερη του OPC είναι που θα κάνει τη μεγάλη "ζημιά" στην κατηγορία!

Για να δούμε!

Link to comment
Share on other sites

Και εγω ρε παιδια κατι τετοιο θελω να παρω αλλα κλεινω περισσοτερο στο 207RC.Το vlio θα επαιρνα δαγωτο αλλα τα 2,0 κυβικα του ειναι πολλα για την τσεπη μου.Και εσεις πιστευετε οτι το νεο OPC υστερει ετσι?

 

επειδη απο την Δευτερα που μας περασε ο αδερφος μου εχει στα χερια του ενα peugeot 207 RC σου λεω απλα οτι τα σπαει!βεβαια δεν το εχει ανοιξει ακομα πολυ λογω στρωσιματος(μονο μεχρι τις 3000 στροφες) αλλα&εως εκει δινει πολυ το ατιμο!τα μπακετ δεν παιζονται!&σε κρατανε&ειναι&ανετα!πισω εχει αρκετο χωρο για να κατσεις ανετα!δεν στριμωχνεσαι(τουλαχιστον εγω που ειμαι 1,73),βεβαια ειναι τετραθεσιο υποψην..!η αναρτηση ναι μεν κοπαναει λιγακι αλλα..λιγακι!ειναι&ανετη ταυτοχρονα για τα δεδομενα της κατηγοριας!αυριο θα παει&ταξιδι!οταν γυρισει θα σου πω&περι ανεσης πανω στο βουνο&γενικα εντυπωσεις!

 

&εμενα ο αδερφος μου το clio ηθελε αλλα πηγαινε πολλα λεφτα!μετα σκεφτοταν το corsa αλλα δεν...τωρα πηρε το peugeot&το μονο πραγμα που ισως να υστερει λιγακι ειναι το κιβωτιο!μπορει να μην ειναι βεβαια τουμπανο εξωτερικα οσο το opc αλλα το στρψιμο που εχει το γαλλακι δεν νομιζω να το εχει ο γερμανος!:cool:

 

Καλά θα το δούμε αυτό...

 

Δεν υπάρχει θέμα ότι το OPC θα πουλάει και μετά την έλευση του Abarth εκτός και αν η ΦΙΑΤ κάνει επιτέλους την έκπληξη και το δώσει 2 ή 3 χιλιάδες φτηνότερα από το ΟΠΕΛ.

Είναι κάτι που μπορεί να το κάνει λόγω του ότι ως 1400 φορολογείται με 12% έναντι 20% για το 1600άρι OPC.

 

H πραγματική απειλή μπορεί να προέλθει μόνο από το VW group.

Ειδικά αν βάλουν TSI στα 185 άλογα με κομπρέσσορα ώστε να είναι γεμάτο από χαμηλά και με πλεονέκτημα το χαμηλότερο βάρος, την καλύτερη ποιότητα συναρμογής αλλά και την καλύτερη αίσθηση των χειριστηρίων.

Ένα τέτοιο αυτοκίνητο (πχ, Ibiza) σε τιμή ίδια ή λίγο χαμηλότερη του OPC είναι που θα κάνει τη μεγάλη "ζημιά" στην κατηγορία!

Για να δούμε!

 

 

κοιτα το mini ειναι mini!αρα θα πουλησει που ηδη εχει πουλησει!το clio καλο αλλα ακριβο,το ibiza αναμενεται,η MITO αναμενεται,το abarth πιστευω θα πουλησει(κριμα ομως που δεν απενεργοποιειταο το esp-μονο&μονο γι' αυτο δεν θα το επαιρνα),το opc θα τραβηξει πολυ κοσμο λογω εμφανισης σε πρωτο σταδιο,το peugeot ολους οσους εχουν τρελα μα τα γαλλικα-&στην ελλαδα δεν ειναι λιγοι!παντως μεχρι στιγμης εχω δει πιο πολλα RC παρα opc!&δεν το λεω ετσι(εχω δει γυρω στα 5 RC&γυρω στα 3 OPC:D:p)

[sIGPIC][/sIGPIC]TOYOTA COROLLA AE86..&τα μυαλα στα καγκελα!!!
Link to comment
Share on other sites

Καλά θα το δούμε αυτό...

 

Δεν υπάρχει θέμα ότι το OPC θα πουλάει και μετά την έλευση του Abarth εκτός και αν η ΦΙΑΤ κάνει επιτέλους την έκπληξη και το δώσει 2 ή 3 χιλιάδες φτηνότερα από το ΟΠΕΛ.

Είναι κάτι που μπορεί να το κάνει λόγω του ότι ως 1400 φορολογείται με 12% έναντι 20% για το 1600άρι OPC.

 

H πραγματική απειλή μπορεί να προέλθει μόνο από το VW group.

Ειδικά αν βάλουν TSI στα 185 άλογα με κομπρέσσορα ώστε να είναι γεμάτο από χαμηλά και με πλεονέκτημα το χαμηλότερο βάρος, την καλύτερη ποιότητα συναρμογής αλλά και την καλύτερη αίσθηση των χειριστηρίων.

Ένα τέτοιο αυτοκίνητο (πχ, Ibiza) σε τιμή ίδια ή λίγο χαμηλότερη του OPC είναι που θα κάνει τη μεγάλη "ζημιά" στην κατηγορία!

Για να δούμε!

Βρε τι με ενδιαφερει το 12% η το 16%?!?!

Εμενα αυτο με ενδιαφερει....

http://www.youtube.com/watch?v=WyyMX6ROoCI

 

"Catastrophic Understeer"!!!!!

Μπορει να ειναι το Βεκτρα αυτο αλλα once an opel, always an opel!!

Αφου δεν στριβουν!!!!!!

Link to comment
Share on other sites

Συγκριτικο στο περιοδικο EVO- cooper S, opc, clio και ibiza cupra. Final Round ''...... Mια δαιμονικα γρηγορη γεματη στροφες ορεινη διαδρομη 2-3 km ειναι καταλληλη για να το διαπιστωσουμε......... Στο βουνο το πραο corsa γινεται αγριμι, αναπηδα στα γρηγορα ανωμαλα κομματια και στριβει με τα λαστιχα να στριγγλιζουν κολλημενο στην ουρα του cupra το οποιο εξαντλει ολα τα αποθεματα ροπης δυναμης και προσφυσης για να απειλησει το COOPER S............... Αλλα στην πραγματικοτητα απογοητευση ειναι το Clio. Η μια στροφη διαδεχεται την αλλη και τα 200 αλογα απομακρυνονται απο την αγελη. Το αυτοκινητο κερδιζει λιγο εδαφος στο φρεναρισμα και μεσα στην στροφη αλλα η πικρη αληθεια ειναι οτι δεν μπορει ναακολουθησει τον ανταγωνισμο.......... '' --- Τελικη αποψη των συντακτων ειναι οτι ....το OPC ειναι καλο αλλα περιμεναν ενα πιο EVOγονιδιο και το COOPER απεχει πολυ απο το τελειο ειναι πανακριβο και εχει ακομψα μεγαλο ταχυμετρο! ''

Kαι δικιο εχουν για την τιμη γιατι με οροφη και δερματινα φλερταρεις με τα 28 χιλιαρικα!!!! ΕΛΕΟΣ!!!!!

 

OFFTOPIC:

Οσο γαι το ABARTH τουλαχιστον θα επρεπε να δουμε κατι διαφορετικο σε θεμα κινητηρα απο το να παρουν εναν FIRE95 με διαφορετικη συμπιεση, ενισχυση μπλοκ και μια ΙΗΙ..... Αλλα οταν δεν υπαρχει χρημα......

PEUGEOT 207 RC-----> 5αρι κιβωτιο εν ετη 2008????????? Απλα ΑΠΑΡΑΔΕΚΤΟ για μενα!

Μέγιστο μέγεθος εικόνας υπογραφής 420x150 pixels και 16KBytes.
Link to comment
Share on other sites

Το αποσπασμα του περιοδικου ειναι πραγματικα γελοιο... Ουτως η αλλως ποτε δεν καταδεχτηκα να διαβασω τον ελληνικο ειδικο τυπο!! Ολοι -με ελαχιστες εξαιρεσεις ισως- ειναι απλα υποχειρια αντιπροσωπειων και χορηγιων!!

Οποιος εχει διαβασε και δει εκπομπες και περιοδικα του ειδικου τυπου του εξωτερικου και πολυ περισσοτερο της Αγγλιας μπορει πολυ ευκολα να εχει μια εμπεριστατωμενη αποψη!

 

Ουτως η αλλως η συνοψη τα λεει ολα... Το cooper απεχει πολυ απο το τελειο ενω το μεγαλυτερο μειωνεκτημα του ειναι το... μεγαλο στροφομετρο!! Για γελια...

Οπως ακριβως και το autotriti που ηταν το πρωτο περιοδικο παγκοσμιως που βρηκε τα φρενα του Bravo ελατωματικα!!

 

Οποιος διαβαζει αυτες τις φυλλαδες που ειχουν 3 σελιδες διαφημισεις για καθε παραγραφο κειμενου ειναι αξιος της μοιρας του... ;)

Link to comment
Share on other sites

το clio ειναι μια χαρα νεανικο και κορυφαιο,ασφαλεια,τρελο κρατημα,ατμοσφαιρα με διλητρο μοτερ,ετσι γιατι καποιοι νομιζουν οτι ενα 1400 μοτερ αν βγαζει 200 αλογα αυτοματος ειναι και τρομερος κινητηρας,ναι ενταξει,καλα ειναι για παιδαρελια,γι αυτους που ξερουν ο κυβισμος ειναι παντα ανωτερος με τα κατα του ως προς την ασφαλεια και τελη,γιατι στις καταναλωσεις καυσιμου μπορει πλεον τα συγκριθει και με ενα μικροτερο και πουσαρισμενο μοτερακι που το χουν φτασει στα ορια για να βγαλει λιγα αλογακια παραπανω.

το clio μου αρεσει γιατι ειναι πιο φαρδυ στο πλατος κατι που ειναι πολυ υπερ του περα απο τα υπολοιπα υπερ που εχει.

ναι,ειναι ακριβο,μπορει και λιγο υπερτιμημενο ομως ειναι τρομερο αυτοκινητο.

το corsaki το χω οδηγησει προσφατα,δεν μπορω να μπω οτι μπαινει και με ασφαλεια σε στροφιλικια.

Η υπομονή είναι πικρή,αλλά ο καρπός της είναι γλυκός.

Link to comment
Share on other sites

Βρε τι με ενδιαφερει το 12% η το 16%?!?!

Εμενα αυτο με ενδιαφερει....

http://www.youtube.com/watch?v=WyyMX6ROoCI

 

"Catastrophic Understeer"!!!!!

Μπορει να ειναι το Βεκτρα αυτο αλλα once an opel, always an opel!!

Αφου δεν στριβουν!!!!!!

 

Σαφώς και πρέπει να σε ενδιαφέρει ο φόρος μιας και έχει να κάνει με το τί πληρώνεις.

 

Ο Κλάρκσον από πότε είναι αντικειμενικός δημοσιογράφος?

Βασικά από πότε είναι δημοσιογράφος?

Διασκεδαστής είναι και πάντα προσπαθεί να διασκεδάσει όπως και στο συγκεκριμένο video.

Οποιοδήποτε αυτοκίνητο πάει να μπει με πολλά ΚΑΙ γκάζι σε μια στροφή θα υποστρέψει όπως στο video.

 

Άραγε πόσο "Catastrophic Understeer" έχουν οι Enzo?

Καθόλου δεν έχουν (εφόσον οδηγηθούν σωστά)

 

Όλα αυτά τη στιγμή που μιλάμε για το Corsa OPC που μια χαρά στρίβει και γράφει χρόνους με πολύ ωραία εμφάνιση (δεν το βρίσκω υπερβολικό παρά τα φουσκώματα) σε μια πολύ καλή τιμή!

Link to comment
Share on other sites

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Επισκέπτης
Reply to this topic...

×   Pasted as rich text.   Paste as plain text instead

  Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

 Κοινοποίηση


×
×
  • Create New...