amelidis Δημ. June 4, 2008 Κοινοποίηση Δημ. June 4, 2008 Εξαιρετικα καθισματα... Κατα τ'αλλα να παρακαλας ο δρομος να ειναι ευθεια!! Δεν εστριβαν που δεν εστριβαν τα Οπελ του εβαλαν και 192 αλογα με 23,5 κιλα ροπης και κυνηγαει πεζοδρομια!! Θελει πολυ προσοχη... Γνωριζω ηδη δυο παλικαρια που το χτυπησαν και πριν συμπληρωσουν τα 5000χλμ (ο ενας τα περασε για λιγο για την ακριβεια!) τα αυτοκινητα πηγαν για τροπετα! Παράθεση Link to comment Share on other sites Περισσότερες Επιλογές Κοινής Χρήσης
zyp3r Δημ. June 4, 2008 Κοινοποίηση Δημ. June 4, 2008 Η εξωτερικη του εμφανιση δεν με εντυπωσιαζει οπως επισης και το εσωτερικο.Ωραια τα καθισματα(τα οποια βεβαια τα βρισκω λιγο υπερβολικα για τετοιο αυτοκινητο) αλλα ολος ο σχεδιασμος του εσωτερικου δεν μου αρεσει. Παράθεση [sIGPIC][/sIGPIC] Link to comment Share on other sites Περισσότερες Επιλογές Κοινής Χρήσης
7020029 Δημ. June 4, 2008 Κοινοποίηση Δημ. June 4, 2008 δυνατο αμαξι, αγριο, ομορφο (αρκετα υποκειμενικο αυτο), με καπως υποστροφικες τασεις, πολυ καλες ρεπριζ (ειδικα οταν χτυπαει overboost οποτε η ροπη μεγαλωνει), με σχετικα μετριο τιμονι και πολυ μετριο σε αισθηση επιλογεα ταχυτητων. κατα τ αλλα στην ευθεια ειναι απο τα πιο δυνατα, ενω στις στροφες θελει βελτιωση στην αναρτηση. για να γινω πιο συγκεκριμενος, στο GTCC μια απο τις πρωτες θεσεις ανηκει σε Corsa OPC, το οποιο ομως φοραει KW Variant 3 και μπλοκε διαφορικο. και χωρις αυτα ομως, στους πρωτους αγωνες τα ειχε παει πολυ καλα... Παράθεση Desktop: Acer Aspire X-Cruiser, ThermalTake PurePower460W, Core 2 Duo E6400, Gigabyte 965PS3, 2xCrucial 2GB (800MHz, CL4), Gigabyte 9600GT http://www.cardomain.com/ride/2667388 Link to comment Share on other sites Περισσότερες Επιλογές Κοινής Χρήσης
junglist Δημ. June 5, 2008 Κοινοποίηση Δημ. June 5, 2008 Το αμάξι αυτό (και το έχω ακούσει από πολύ κόσμο) είναι βγαλμένο από το εργοστάσιο για το Μπουρνάζι. Μόνο ο τιμοκατάλογος στις πόρτες του λείπει.. Σα μοτέρ και επιδόσεις δε σχολιάζω γιατί μαμάει.:) Παράθεση ONEPLUS 12 16/512gb: rooted Blackview Tab 11 tablet 8/128gb Amazon Fire stick 4k max Link to comment Share on other sites Περισσότερες Επιλογές Κοινής Χρήσης
aesop Δημ. June 5, 2008 Κοινοποίηση Δημ. June 5, 2008 Υπαρχει καποιος κατοχος να μας πει εντυπωσεις απο πρωτο χερι? Οδηγικη συμπεριφορα? Καποιο προβλημα που αντιμετωπισε? Παράθεση Μέγιστο μέγεθος εικόνας υπογραφής 420x150 pixels και 16KBytes. Link to comment Share on other sites Περισσότερες Επιλογές Κοινής Χρήσης
trancer13 Δημ. June 5, 2008 Κοινοποίηση Δημ. June 5, 2008 για τη βουτα και τη κερατεα καλο πρεπει να ναι...(δεν το χω οδηγησει) UNDERSTEER!!!!που λενε και καποιοι "σχετικοι"... Παράθεση http://xs.to/thumb-21E1_4B98EEC6.jpg Link to comment Share on other sites Περισσότερες Επιλογές Κοινής Χρήσης
leo123 Δημ. June 5, 2008 Κοινοποίηση Δημ. June 5, 2008 peugeot 207 RC&τα μυαλα στα καγκελα..τι opc μου λετε τωρα!:X:X:X:D περα απο την πλακα ωραιο το αμαξακι αλλα δεν θα το επαιρνα..μονο για ευθειες,look&λιωσιμο ελαστικων!οποιος επιζητα το real deal θα στραφει αλλου:shifty::cool:(Αποψη μου παντα&χωρις βελτιωσεις) Παράθεση [sIGPIC][/sIGPIC]TOYOTA COROLLA AE86..&τα μυαλα στα καγκελα!!! Link to comment Share on other sites Περισσότερες Επιλογές Κοινής Χρήσης
amelidis Δημ. June 5, 2008 Κοινοποίηση Δημ. June 5, 2008 Ασε που και το look δεν ειναι και στα "+" του! Εμενα δεν μου αρεσει καθολου αυτη η υπερβολη... Καγκουρακι απο την μανα του!! ;) Χιλιες φορες για αυτοκινητο τετοιου στυλ το CooperS, το 207RC, το Clio RS κλπ κλπ... Οδηγικα και εμφανισιακα φυσικα... Παράθεση Link to comment Share on other sites Περισσότερες Επιλογές Κοινής Χρήσης
ταξιδιωτης22 Δημ. June 6, 2008 Κοινοποίηση Δημ. June 6, 2008 Ασε που και το look δεν ειναι και στα "+" του! Εμενα δεν μου αρεσει καθολου αυτη η υπερβολη... Καγκουρακι απο την μανα του!! ;) Χιλιες φορες για αυτοκινητο τετοιου στυλ το CooperS, το 207RC, το Clio RS κλπ κλπ... Οδηγικα και εμφανισιακα φυσικα... το clio ειδικα τα σπαει. Παράθεση Η υπομονή είναι πικρή,αλλά ο καρπός της είναι γλυκός. Link to comment Share on other sites Περισσότερες Επιλογές Κοινής Χρήσης
Alexel Δημ. June 6, 2008 Κοινοποίηση Δημ. June 6, 2008 το clio ειδικα τα σπαει. Να μην ήταν και τόσο ακριβό ρε γμτ... :( Παράθεση Link to comment Share on other sites Περισσότερες Επιλογές Κοινής Χρήσης
junglist Δημ. June 6, 2008 Κοινοποίηση Δημ. June 6, 2008 Οκ για να είμαστε αντικειμενικοί, και το CLIO δεν έχει κανένα look ιδιαίτερο, αλλά έιναι τρομερό στιφτάμαξο.200 άλογα ατμόσφαιρα αλλά και 2ίλτρο με ότι σημαίνει αυτό για τέλη, ασφάλειες κλπ. Από την άλλη το OPC θα το χαρακτήριζα πιο νεανικό σα look αλλά και αυτό έχω ακούσει ότι έχει καλό στρίψιμο και ότι δεν είναι καλό μόνο στις ευθείες. Με λίγα λόγια, προτείνω για τον ώριμο (οδηγό) 30αρη το CLIO που θα ευχαριστηθεί καθαρόαιμη οδήγηση και θα μπορεί να πληρώνει και τα ζητούμενα και στον πιο νεαρό το OPC για να κάνει τη μόστρα και να έχει και το γλυκό γκαζάκι του TURBO. Και η σύγκριση σταματάει εδώ..:) Παράθεση ONEPLUS 12 16/512gb: rooted Blackview Tab 11 tablet 8/128gb Amazon Fire stick 4k max Link to comment Share on other sites Περισσότερες Επιλογές Κοινής Χρήσης
papathvas Δημ. June 6, 2008 Κοινοποίηση Δημ. June 6, 2008 Να μην ήταν και τόσο ακριβό ρε γμτ... :( γιατί, σκέφτεσαι να το πάρεις;; :shifty: Παράθεση defy+ LG G2 XZ1 Poco F2 pro Link to comment Share on other sites Περισσότερες Επιλογές Κοινής Χρήσης
amelidis Δημ. June 6, 2008 Κοινοποίηση Δημ. June 6, 2008 Προσωπικα το CLIO μου αρεσει παρα πολυ εμφανισιακα... Πολυ περισσοτερο απο το Corsa OPC!! Στριβει και καλυτερα οποτε προσωπικα το OPC δεν υπαρχει καν στις επιλογες μου!! Παράθεση Link to comment Share on other sites Περισσότερες Επιλογές Κοινής Χρήσης
KOPRINIOTIS Δημ. June 8, 2008 Κοινοποίηση Δημ. June 8, 2008 Και εγω ρε παιδια κατι τετοιο θελω να παρω αλλα κλεινω περισσοτερο στο 207RC.Το vlio θα επαιρνα δαγωτο αλλα τα 2,0 κυβικα του ειναι πολλα για την τσεπη μου.Και εσεις πιστευετε οτι το νεο OPC υστερει ετσι? Παράθεση Στα Τρικαλα στα δυο στενα σκοτωσανε τον Σακαφλια!!!!![sIGPIC][/sIGPIC] Link to comment Share on other sites Περισσότερες Επιλογές Κοινής Χρήσης
zyp3r Δημ. June 8, 2008 Κοινοποίηση Δημ. June 8, 2008 Και εγω ρε παιδια κατι τετοιο θελω να παρω αλλα κλεινω περισσοτερο στο 207RC.Το vlio θα επαιρνα δαγωτο αλλα τα 2,0 κυβικα του ειναι πολλα για την τσεπη μου.Και εσεις πιστευετε οτι το νεο OPC υστερει ετσι? Απο το 207 σιγουρα υστερει αλλα και απο το clio. Παράθεση [sIGPIC][/sIGPIC] Link to comment Share on other sites Περισσότερες Επιλογές Κοινής Χρήσης
nickolas84 Δημ. June 8, 2008 Κοινοποίηση Δημ. June 8, 2008 To θέμα είναι ότι το Clio και το Cooper S είναι σε διαφορετική κατηγορία τιμής από το OPC. Το μόνο που θα σταθεί κόντρα στο OPC είναι τα νέα μικρά του VW group με τους TSI και πιθανόν το αδερφάκι Abarth Grande Punto. Aπλά δείτε τις πωλήσεις στην κατηγορία όπου το OPC προς το παρόν παίζει μόνο του! Παράθεση Link to comment Share on other sites Περισσότερες Επιλογές Κοινής Χρήσης
amelidis Δημ. June 8, 2008 Κοινοποίηση Δημ. June 8, 2008 Στους τυφλους.... επικρατει ο μονοφθαλμος!! Συντομα θα αλλαξει το σκηνικο... Παράθεση Link to comment Share on other sites Περισσότερες Επιλογές Κοινής Χρήσης
nickolas84 Δημ. June 8, 2008 Κοινοποίηση Δημ. June 8, 2008 Καλά θα το δούμε αυτό... Δεν υπάρχει θέμα ότι το OPC θα πουλάει και μετά την έλευση του Abarth εκτός και αν η ΦΙΑΤ κάνει επιτέλους την έκπληξη και το δώσει 2 ή 3 χιλιάδες φτηνότερα από το ΟΠΕΛ. Είναι κάτι που μπορεί να το κάνει λόγω του ότι ως 1400 φορολογείται με 12% έναντι 20% για το 1600άρι OPC. H πραγματική απειλή μπορεί να προέλθει μόνο από το VW group. Ειδικά αν βάλουν TSI στα 185 άλογα με κομπρέσσορα ώστε να είναι γεμάτο από χαμηλά και με πλεονέκτημα το χαμηλότερο βάρος, την καλύτερη ποιότητα συναρμογής αλλά και την καλύτερη αίσθηση των χειριστηρίων. Ένα τέτοιο αυτοκίνητο (πχ, Ibiza) σε τιμή ίδια ή λίγο χαμηλότερη του OPC είναι που θα κάνει τη μεγάλη "ζημιά" στην κατηγορία! Για να δούμε! Παράθεση Link to comment Share on other sites Περισσότερες Επιλογές Κοινής Χρήσης
leo123 Δημ. June 8, 2008 Κοινοποίηση Δημ. June 8, 2008 Και εγω ρε παιδια κατι τετοιο θελω να παρω αλλα κλεινω περισσοτερο στο 207RC.Το vlio θα επαιρνα δαγωτο αλλα τα 2,0 κυβικα του ειναι πολλα για την τσεπη μου.Και εσεις πιστευετε οτι το νεο OPC υστερει ετσι? επειδη απο την Δευτερα που μας περασε ο αδερφος μου εχει στα χερια του ενα peugeot 207 RC σου λεω απλα οτι τα σπαει!βεβαια δεν το εχει ανοιξει ακομα πολυ λογω στρωσιματος(μονο μεχρι τις 3000 στροφες) αλλα&εως εκει δινει πολυ το ατιμο!τα μπακετ δεν παιζονται!&σε κρατανε&ειναι&ανετα!πισω εχει αρκετο χωρο για να κατσεις ανετα!δεν στριμωχνεσαι(τουλαχιστον εγω που ειμαι 1,73),βεβαια ειναι τετραθεσιο υποψην..!η αναρτηση ναι μεν κοπαναει λιγακι αλλα..λιγακι!ειναι&ανετη ταυτοχρονα για τα δεδομενα της κατηγοριας!αυριο θα παει&ταξιδι!οταν γυρισει θα σου πω&περι ανεσης πανω στο βουνο&γενικα εντυπωσεις! &εμενα ο αδερφος μου το clio ηθελε αλλα πηγαινε πολλα λεφτα!μετα σκεφτοταν το corsa αλλα δεν...τωρα πηρε το peugeot&το μονο πραγμα που ισως να υστερει λιγακι ειναι το κιβωτιο!μπορει να μην ειναι βεβαια τουμπανο εξωτερικα οσο το opc αλλα το στρψιμο που εχει το γαλλακι δεν νομιζω να το εχει ο γερμανος!:cool: Καλά θα το δούμε αυτό... Δεν υπάρχει θέμα ότι το OPC θα πουλάει και μετά την έλευση του Abarth εκτός και αν η ΦΙΑΤ κάνει επιτέλους την έκπληξη και το δώσει 2 ή 3 χιλιάδες φτηνότερα από το ΟΠΕΛ. Είναι κάτι που μπορεί να το κάνει λόγω του ότι ως 1400 φορολογείται με 12% έναντι 20% για το 1600άρι OPC. H πραγματική απειλή μπορεί να προέλθει μόνο από το VW group. Ειδικά αν βάλουν TSI στα 185 άλογα με κομπρέσσορα ώστε να είναι γεμάτο από χαμηλά και με πλεονέκτημα το χαμηλότερο βάρος, την καλύτερη ποιότητα συναρμογής αλλά και την καλύτερη αίσθηση των χειριστηρίων. Ένα τέτοιο αυτοκίνητο (πχ, Ibiza) σε τιμή ίδια ή λίγο χαμηλότερη του OPC είναι που θα κάνει τη μεγάλη "ζημιά" στην κατηγορία! Για να δούμε! κοιτα το mini ειναι mini!αρα θα πουλησει που ηδη εχει πουλησει!το clio καλο αλλα ακριβο,το ibiza αναμενεται,η MITO αναμενεται,το abarth πιστευω θα πουλησει(κριμα ομως που δεν απενεργοποιειταο το esp-μονο&μονο γι' αυτο δεν θα το επαιρνα),το opc θα τραβηξει πολυ κοσμο λογω εμφανισης σε πρωτο σταδιο,το peugeot ολους οσους εχουν τρελα μα τα γαλλικα-&στην ελλαδα δεν ειναι λιγοι!παντως μεχρι στιγμης εχω δει πιο πολλα RC παρα opc!&δεν το λεω ετσι(εχω δει γυρω στα 5 RC&γυρω στα 3 OPC:D:p) Παράθεση [sIGPIC][/sIGPIC]TOYOTA COROLLA AE86..&τα μυαλα στα καγκελα!!! Link to comment Share on other sites Περισσότερες Επιλογές Κοινής Χρήσης
amelidis Δημ. June 8, 2008 Κοινοποίηση Δημ. June 8, 2008 Καλά θα το δούμε αυτό... Δεν υπάρχει θέμα ότι το OPC θα πουλάει και μετά την έλευση του Abarth εκτός και αν η ΦΙΑΤ κάνει επιτέλους την έκπληξη και το δώσει 2 ή 3 χιλιάδες φτηνότερα από το ΟΠΕΛ. Είναι κάτι που μπορεί να το κάνει λόγω του ότι ως 1400 φορολογείται με 12% έναντι 20% για το 1600άρι OPC. H πραγματική απειλή μπορεί να προέλθει μόνο από το VW group. Ειδικά αν βάλουν TSI στα 185 άλογα με κομπρέσσορα ώστε να είναι γεμάτο από χαμηλά και με πλεονέκτημα το χαμηλότερο βάρος, την καλύτερη ποιότητα συναρμογής αλλά και την καλύτερη αίσθηση των χειριστηρίων. Ένα τέτοιο αυτοκίνητο (πχ, Ibiza) σε τιμή ίδια ή λίγο χαμηλότερη του OPC είναι που θα κάνει τη μεγάλη "ζημιά" στην κατηγορία! Για να δούμε! Βρε τι με ενδιαφερει το 12% η το 16%?!?! Εμενα αυτο με ενδιαφερει.... http://www.youtube.com/watch?v=WyyMX6ROoCI "Catastrophic Understeer"!!!!! Μπορει να ειναι το Βεκτρα αυτο αλλα once an opel, always an opel!! Αφου δεν στριβουν!!!!!! Παράθεση Link to comment Share on other sites Περισσότερες Επιλογές Κοινής Χρήσης
leo123 Δημ. June 8, 2008 Κοινοποίηση Δημ. June 8, 2008 Παράθεση [sIGPIC][/sIGPIC]TOYOTA COROLLA AE86..&τα μυαλα στα καγκελα!!! Link to comment Share on other sites Περισσότερες Επιλογές Κοινής Χρήσης
aesop Δημ. June 8, 2008 Κοινοποίηση Δημ. June 8, 2008 Συγκριτικο στο περιοδικο EVO- cooper S, opc, clio και ibiza cupra. Final Round ''...... Mια δαιμονικα γρηγορη γεματη στροφες ορεινη διαδρομη 2-3 km ειναι καταλληλη για να το διαπιστωσουμε......... Στο βουνο το πραο corsa γινεται αγριμι, αναπηδα στα γρηγορα ανωμαλα κομματια και στριβει με τα λαστιχα να στριγγλιζουν κολλημενο στην ουρα του cupra το οποιο εξαντλει ολα τα αποθεματα ροπης δυναμης και προσφυσης για να απειλησει το COOPER S............... Αλλα στην πραγματικοτητα απογοητευση ειναι το Clio. Η μια στροφη διαδεχεται την αλλη και τα 200 αλογα απομακρυνονται απο την αγελη. Το αυτοκινητο κερδιζει λιγο εδαφος στο φρεναρισμα και μεσα στην στροφη αλλα η πικρη αληθεια ειναι οτι δεν μπορει ναακολουθησει τον ανταγωνισμο.......... '' --- Τελικη αποψη των συντακτων ειναι οτι ....το OPC ειναι καλο αλλα περιμεναν ενα πιο EVOγονιδιο και το COOPER απεχει πολυ απο το τελειο ειναι πανακριβο και εχει ακομψα μεγαλο ταχυμετρο! '' Kαι δικιο εχουν για την τιμη γιατι με οροφη και δερματινα φλερταρεις με τα 28 χιλιαρικα!!!! ΕΛΕΟΣ!!!!! OFFTOPIC: Οσο γαι το ABARTH τουλαχιστον θα επρεπε να δουμε κατι διαφορετικο σε θεμα κινητηρα απο το να παρουν εναν FIRE95 με διαφορετικη συμπιεση, ενισχυση μπλοκ και μια ΙΗΙ..... Αλλα οταν δεν υπαρχει χρημα...... PEUGEOT 207 RC-----> 5αρι κιβωτιο εν ετη 2008????????? Απλα ΑΠΑΡΑΔΕΚΤΟ για μενα! Παράθεση Μέγιστο μέγεθος εικόνας υπογραφής 420x150 pixels και 16KBytes. Link to comment Share on other sites Περισσότερες Επιλογές Κοινής Χρήσης
amelidis Δημ. June 8, 2008 Κοινοποίηση Δημ. June 8, 2008 Το αποσπασμα του περιοδικου ειναι πραγματικα γελοιο... Ουτως η αλλως ποτε δεν καταδεχτηκα να διαβασω τον ελληνικο ειδικο τυπο!! Ολοι -με ελαχιστες εξαιρεσεις ισως- ειναι απλα υποχειρια αντιπροσωπειων και χορηγιων!! Οποιος εχει διαβασε και δει εκπομπες και περιοδικα του ειδικου τυπου του εξωτερικου και πολυ περισσοτερο της Αγγλιας μπορει πολυ ευκολα να εχει μια εμπεριστατωμενη αποψη! Ουτως η αλλως η συνοψη τα λεει ολα... Το cooper απεχει πολυ απο το τελειο ενω το μεγαλυτερο μειωνεκτημα του ειναι το... μεγαλο στροφομετρο!! Για γελια... Οπως ακριβως και το autotriti που ηταν το πρωτο περιοδικο παγκοσμιως που βρηκε τα φρενα του Bravo ελατωματικα!! Οποιος διαβαζει αυτες τις φυλλαδες που ειχουν 3 σελιδες διαφημισεις για καθε παραγραφο κειμενου ειναι αξιος της μοιρας του... ;) Παράθεση Link to comment Share on other sites Περισσότερες Επιλογές Κοινής Χρήσης
ταξιδιωτης22 Δημ. June 8, 2008 Κοινοποίηση Δημ. June 8, 2008 το clio ειναι μια χαρα νεανικο και κορυφαιο,ασφαλεια,τρελο κρατημα,ατμοσφαιρα με διλητρο μοτερ,ετσι γιατι καποιοι νομιζουν οτι ενα 1400 μοτερ αν βγαζει 200 αλογα αυτοματος ειναι και τρομερος κινητηρας,ναι ενταξει,καλα ειναι για παιδαρελια,γι αυτους που ξερουν ο κυβισμος ειναι παντα ανωτερος με τα κατα του ως προς την ασφαλεια και τελη,γιατι στις καταναλωσεις καυσιμου μπορει πλεον τα συγκριθει και με ενα μικροτερο και πουσαρισμενο μοτερακι που το χουν φτασει στα ορια για να βγαλει λιγα αλογακια παραπανω. το clio μου αρεσει γιατι ειναι πιο φαρδυ στο πλατος κατι που ειναι πολυ υπερ του περα απο τα υπολοιπα υπερ που εχει. ναι,ειναι ακριβο,μπορει και λιγο υπερτιμημενο ομως ειναι τρομερο αυτοκινητο. το corsaki το χω οδηγησει προσφατα,δεν μπορω να μπω οτι μπαινει και με ασφαλεια σε στροφιλικια. Παράθεση Η υπομονή είναι πικρή,αλλά ο καρπός της είναι γλυκός. Link to comment Share on other sites Περισσότερες Επιλογές Κοινής Χρήσης
nickolas84 Δημ. June 8, 2008 Κοινοποίηση Δημ. June 8, 2008 Βρε τι με ενδιαφερει το 12% η το 16%?!?! Εμενα αυτο με ενδιαφερει.... http://www.youtube.com/watch?v=WyyMX6ROoCI "Catastrophic Understeer"!!!!! Μπορει να ειναι το Βεκτρα αυτο αλλα once an opel, always an opel!! Αφου δεν στριβουν!!!!!! Σαφώς και πρέπει να σε ενδιαφέρει ο φόρος μιας και έχει να κάνει με το τί πληρώνεις. Ο Κλάρκσον από πότε είναι αντικειμενικός δημοσιογράφος? Βασικά από πότε είναι δημοσιογράφος? Διασκεδαστής είναι και πάντα προσπαθεί να διασκεδάσει όπως και στο συγκεκριμένο video. Οποιοδήποτε αυτοκίνητο πάει να μπει με πολλά ΚΑΙ γκάζι σε μια στροφή θα υποστρέψει όπως στο video. Άραγε πόσο "Catastrophic Understeer" έχουν οι Enzo? Καθόλου δεν έχουν (εφόσον οδηγηθούν σωστά) Όλα αυτά τη στιγμή που μιλάμε για το Corsa OPC που μια χαρά στρίβει και γράφει χρόνους με πολύ ωραία εμφάνιση (δεν το βρίσκω υπερβολικό παρά τα φουσκώματα) σε μια πολύ καλή τιμή! Παράθεση Link to comment Share on other sites Περισσότερες Επιλογές Κοινής Χρήσης
Recommended Posts
Join the conversation
You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.