Jump to content

Jiayu G4


akaloith
 Κοινοποίηση

Recommended Posts

  • Απαντήσεις 5,8χιλ.
  • Δημιουργία
  • Τελευταία απάντηση

Top Posters In This Topic

Top Posters In This Topic

Πέρασα και εγώ την τελευταία Miui αλλά παρατηρώ ότι δεν είναι root. Πως την κάνουμε root?

 

Άκυρο, τελικά ήταν root

Edited by esma
Link to comment
Share on other sites

Φιλαρακι Ad1sopitos , ποτε το εκανες παραγγελια και απο ποιο καταστημα; Να εχω μια ιδεα για την χρονικη διαρκεια αποστολης. Ευχαριστω.
Link to comment
Share on other sites

Φιλαρακι Ad1sopitos , ποτε το εκανες παραγγελια και απο ποιο καταστημα; Να εχω μια ιδεα για την χρονικη διαρκεια αποστολης. Ευχαριστω.

 

24/01 και ήρθε στις 14/02

Link to comment
Share on other sites

H rom που μου λες να κατεβάσω από το jiayu.es έχει ελληνικά? θα φτιάξει και το θέμα που έχω με το ραδιόφωνο ?

 

δεν εχει ελληνικο μενου αλλα μπορεις να κατεβασεις ενα προγραμματακι που θα μεταφρασει αρκετες εφαρμογες, μηνύματα στα ελληνικα θα εχεις.. . το ραδιόφωνο θα λειτουργει μια χαρα.

Link to comment
Share on other sites

Mετα τα θέματα με την miui κολλήμτα σε δευτερη κλήση κλπ επέστρεψα στην Ισπανική.

Δεν εχει ελληνικά αλλα οκ.

Το θέμα με την κάμερα ,κάποιες φορές είναι μαυρη και θέλει επανεκκίνηση το τηλέφωνο,το έχουν και άλλοι ή μόνο εγώ????

Link to comment
Share on other sites

Εμένα σήμερα μου λένε κάτι βλακείες ότι το κινητό επισκευάστηκε, αλλά έχει πρόβλημα με την οθόνη!!! και θέλουν 140 δολάρια για να την επισκευάσουν γι' αυτό και δεν μου το έστειλαν. Δεν θα τα πάμε καλά! Έχει ή δεν έχει έναν χρόνο εγγύηση το minideal;
Hello moto....!
Link to comment
Share on other sites

Εμένα σήμερα μου λένε κάτι βλακείες ότι το κινητό επισκευάστηκε, αλλά έχει πρόβλημα με την οθόνη!!! και θέλουν 140 δολάρια για να την επισκευάσουν γι' αυτό και δεν μου το έστειλαν. Δεν θα τα πάμε καλά! Έχει ή δεν έχει έναν χρόνο εγγύηση το minideal;

 

νομίζω οτι την εχει αλλαξει σε 6 μήνες :O

΄΄η ΑΕΚ είναι κυρίως ιδέα. Και αι ιδέαι δεν αποθνήσκουν΄΄

-------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------

member since: September 2003

Link to comment
Share on other sites

Εαν η jiayu δίνει 1 χρόνο τότε έχει 1 χρόνο.

 

καλά...άντε βρες άκρη με τα κινέζια τώρα !

 

πάντως αναφέρει το site τα εξής (μεταφρασμένο) :

 

1: επιστρέψει τα ελαττωματικά στοιχεία. Αν το προϊόν σας, η οποία αποδεικνύεται ότι είναι ένα ελαττωματικό με σωματικές βλάβες εντός 30 ημερών από την ημερομηνία της αρχικής αποστολής. Ο πελάτης να ταχυδρομήσετε το στοιχείο πίσω στο αρχικό πακέτο χωρίς οποιαδήποτε φθορά για μία ελεύθερη αντικατάσταση, αλλιώς μπορούμε να επισκευάσουμε μόνο. Ωστόσο, θα πρέπει να παρέχει τις φωτογραφίες και τα βίντεο που δείχνει την defect(s) του προϊόντος.Εάν το στοιχείο έχει υποστεί ζημιά εντός 365 ημέρες από την τοποθέτηση της παραγγελίας, το ελαττωματικό στοιχείο μπορεί να διαβιβαστεί σε ένα εργοστάσιο για επισκευές.Ο πελάτης πληρώνει για τη ναυτιλία για να μας στείλετε και θα πληρώνουμε για να το επιστρέψει πίσω σε σας. Τους πελάτες καταβάλετε τα τέλη που μπορεί να συμβεί λόγω δασμών.

Edited by taliban

΄΄η ΑΕΚ είναι κυρίως ιδέα. Και αι ιδέαι δεν αποθνήσκουν΄΄

-------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------

member since: September 2003

Link to comment
Share on other sites

Τους απάντησα καταλλήλως και ζήτησα πλήρη επισκευή ή refund. Εάν δεν το κάνουν ξεκινάει η αρνητική διαφήμιση. Μέχρι και στα αρμόδια υπουργεία στην Κίνα θα στείλω διαμαρτυρία.
Hello moto....!
Link to comment
Share on other sites

Τους απάντησα καταλλήλως και ζήτησα πλήρη επισκευή ή refund. Εάν δεν το κάνουν ξεκινάει η αρνητική διαφήμιση. Μέχρι και στα αρμόδια υπουργεία στην Κίνα θα στείλω διαμαρτυρία.

ρίχτους και εδώ στο τόπικ που έχουν ένα κράξιμο !

΄΄η ΑΕΚ είναι κυρίως ιδέα. Και αι ιδέαι δεν αποθνήσκουν΄΄

-------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------

member since: September 2003

Link to comment
Share on other sites

Υποψιάζομαι οτι είναι παγια τακτική των Κινέζων (να σου λενε δλδ οτι φταίει κάτι άλλο)

Δες στο νήμα του Geekbuying, δικά μου ποστ, για αντίστοιχο θέμα με Zopo C2 που επέστρεψα επειδή σταμάτησε να δουλευει και κάνε στο νήμα τους από τώρα ερώτηση/σχόλιο, περι εγγύησης, κλπ...!

OnePlus 12 (16/512): - in the past: [iPhone 13 Pro], OP10Pro, OP9Pro, OP7TPro, OP7, OP6, OP3, OP2, OP1

 

Link to comment
Share on other sites

Εμένα σήμερα μου λένε κάτι βλακείες ότι το κινητό επισκευάστηκε, αλλά έχει πρόβλημα με την οθόνη!!! και θέλουν 140 δολάρια για να την επισκευάσουν γι' αυτό και δεν μου το έστειλαν. Δεν θα τα πάμε καλά! Έχει ή δεν έχει έναν χρόνο εγγύηση το minideal;

 

Τι πρόβλημα είχε το δικό σου;

Link to comment
Share on other sites

Το δικό μου ήταν εντελώς νεκρό, δεν λειτουργούσε, ούτε έμπαινε σε recovery mode. Η οθόνη δεν είχε κανένα απολύτως πρόβλημα.

 

----- προσθήκη μηνύματος 9 λεπτά μετά την υποβολή του προηγούμενου -----

 

Υποψιάζομαι οτι είναι παγια τακτική των Κινέζων (να σου λενε δλδ οτι φταίει κάτι άλλο)

Δες στο νήμα του Geekbuying, δικά μου ποστ, για αντίστοιχο θέμα με Zopo C2 που επέστρεψα επειδή σταμάτησε να δουλευει και κάνε στο νήμα τους από τώρα ερώτηση/σχόλιο, περι εγγύησης, κλπ...!

 

Για την ακρίβεια μου είπαν ότι ήρθε επισκευασμένο αλλά είχε πρόβλημα η οθόνη σε κάποια σημεία, δεν λειτουργεί το touch, παρά μόνο εάν το γυρίσουν στο πλάι. Με ρώτησαν αν είναι να το στείλουν έτσι ή να το επισκευάσει το εργοστάσιο και θα κοστίσει 140 δολάρια.

Hello moto....!
Link to comment
Share on other sites

Μπορεί να μας ξηγήσει κάποιος γνώστης αν το πρόβλημα με το hd voice(παράσιτα που ακούγονται τουλάχιστον σίγουρα από το δίκτυο της κοτέ όταν και πομπός και δέκτης έχουν κινεζιά) είναι θέμα hardware ή της rom?
Link to comment
Share on other sites

Μου απάντησαν και μου είπαν ότι με καταλαβαίνουν και δεν θέλουν να έχουν απογοητευμένους πελάτες. Μου είπε ο υπάλληλος που απάντησε ότι θα μεταβιβάσει το αίτημα για αντικατάσταση στον υπεύθυνο για να λάβω καινούρια συσκευή.

 

Τους τα έχωσα διακριτικά τονίζοντας τους, ότι έχω προτείνει το κατάστημα σε άλλους και ανέφερα και τις παραγγελίες που έκανα εγώ για λογαριασμό τρίτων. Επίσης τους τόνισα ότι μάλλον δεν είστε αξιόπιστο κατάστημα έχοντας αυτή την συμπεριφορά.

 

Τι λέτε; Να ελπίζω ότι θα λυθεί το πρόβλημα μου άμεσα;

Hello moto....!
Link to comment
Share on other sites

Μου απάντησαν και μου είπαν ότι με καταλαβαίνουν και δεν θέλουν να έχουν απογοητευμένους πελάτες. Μου είπε ο υπάλληλος που απάντησε ότι θα μεταβιβάσει το αίτημα για αντικατάσταση στον υπεύθυνο για να λάβω καινούρια συσκευή.

 

Τους τα έχωσα διακριτικά τονίζοντας τους, ότι έχω προτείνει το κατάστημα σε άλλους και ανέφερα και τις παραγγελίες που έκανα εγώ για λογαριασμό τρίτων. Επίσης τους τόνισα ότι μάλλον δεν είστε αξιόπιστο κατάστημα έχοντας αυτή την συμπεριφορά.

 

Τι λέτε; Να ελπίζω ότι θα λυθεί το πρόβλημα μου άμεσα;

 

Ωραία τους τα είπες ελπίζω να το καταλάβουν και να σου δώσουν νέο τηλέφωνο. Στείλε ξανά τι σου είπαν έχω και εγώ μια ιδέα που δεν θα τους αρέσει καθόλου.

Link to comment
Share on other sites

Μου απάντησαν και μου είπαν ότι με καταλαβαίνουν και δεν θέλουν να έχουν απογοητευμένους πελάτες. Μου είπε ο υπάλληλος που απάντησε ότι θα μεταβιβάσει το αίτημα για αντικατάσταση στον υπεύθυνο για να λάβω καινούρια συσκευή.

 

Τους τα έχωσα διακριτικά τονίζοντας τους, ότι έχω προτείνει το κατάστημα σε άλλους και ανέφερα και τις παραγγελίες που έκανα εγώ για λογαριασμό τρίτων. Επίσης τους τόνισα ότι μάλλον δεν είστε αξιόπιστο κατάστημα έχοντας αυτή την συμπεριφορά.

 

Τι λέτε; Να ελπίζω ότι θα λυθεί το πρόβλημα μου άμεσα;

 

ελπίζω να στο φτιάξουν τουλάχιστον γιατί είναι γνωστό το πρόβλημα της jiayu με τις οθόνες.

Θα έπρεπε να το ξέρουν και από το σέρβις τους και να μη σου ζητάνε 100ευρα..

We offer three kinds of service: GOOD - CHEAP - FAST. You can pick any two.

If it is GOOD and CHEAP it won't be FAST | If it is GOOD and FAST it won't be CHEAP | If it is FAST and CHEAP it won't be GOOD

Link to comment
Share on other sites

Dmanolo θα σου στείλω με π.μ.

 

joss54 το κινητό το έστειλα για άλλο λόγο και όχι για την οθόνη που δεν είχε κανένα απολύτως πρόβλημα. Απλά ή η οθόνη εμφάνισε πρόβλημα μετά την αντικατάσταση του board ή το προφασίστηκαν για να βγάλουν κάνα φράγκο.

Hello moto....!
Link to comment
Share on other sites

Ελληνικά δεν έχει.Για το ραδιόφωνο δεν ξέρω.Ας πει κάποιος άλλος.

 

Μπορείς να μου πείς αν με την συγκεκριμένη rom(jiayu es) μπορώ να κάνω βίντεο κλήσεις?(χωρίς να χρησιμοποιήσω κάποιο άλλο

πρόγραμμα όπως viber,skype κ.τ.λ.-διότι η ''μαμά'' rom που φοράει τώρα έχει επιλογή για να κάνεις)

p.s. πήρε το μάτι μου κάπου στο youtube ένα βιντεάκι όπου στο κινητό φαίνονταν όλα τα gb του αποθηκευτικού χώρου και είχε και βίντεο κλήση...

Link to comment
Share on other sites

Σήμερα μου στείλαν ένα e-mail στο οποίο μου δίναν κωδικό ανίχνευσης (tracking number) και την φράση Warranty Phone. Μήπως εννοούν ότι μου στέλνουν καινούριο;
Hello moto....!
Link to comment
Share on other sites

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Επισκέπτης
Reply to this topic...

×   Pasted as rich text.   Paste as plain text instead

  Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

 Κοινοποίηση

Ανακοινώσεις



×
×
  • Create New...