Jump to content

[ΔΗΜΟΣΚΟΠΗΣΗ] BMW Vs Mercedes-Benz


SlRator
 Κοινοποίηση

Ποια από τις δύο πιστεύετε ότι είναι καλύτερη;  

319 members have voted

  1. 1. Ποια από τις δύο πιστεύετε ότι είναι καλύτερη;

    • BMW
      175
    • Mercedes
      144


Recommended Posts

Αν μιλαμε για τις βασικες εκδοσεις των 2 αυτοκινητων τοτε η Ζ4 2.2 "βγαζει" 170 αλογα απο τον ατμοσφαιρικο 6κυλινδρο 2,2 λιτρων ενω η SLK 200Κ "βγαζει" 163 αλογα απο τον υπερτροφοδοτουμενο 4κυλινδρο των 1,8 λιτρων!!! Οποτε σιγουρα η SLK δεν "βγαζει πιο πολλα" !!! Οσο για αυτο με τον κοφτη δεν ειμαι σιγουρος οτι σε καταλαβαινω... :confused: Ολα τα αυτοκινητα παραγωγης εχουν κοφτη!!! Αυτος ειναι που προστατευει τον κινητηρα οταν αυτος λειτουργει στο οριο... Μαλιστα αυτος την SLK "πιανει" δουλεια στις 6200rpm ενω της Ζ4 στις 6500rpm!! Αυτο σημαινει οτι ο κινητηρας της δεν μπορει να δουλεψει πανω απο αυτο το οριο στροφων για να μην "σπασει"!!

Αν παλι εννοεις τον ηλεκτρονικο περιοριστη ταχυτητας αυτον τον εχουν σχεδον ολα τα γερμανικα αυτοκινητα καθως η υπαρξη του επιβαλεται απο νομο (εξαιρουνται καποια αυτοκινητα περιορισμενης παραγωγης και τα αυτοκινητα αυτων που κατεχουν επαγγελματικο διπλωμα) και περιοριζει την τελικη ταχυτητα στα 250km/h!! Στα συγκεκριμενα αυτοκινητα ομως δεν τιθεται αναλογο θεμα μιας και η τελικη τους δεν ξεπερναει τα 230km/h (SLK:223 km/h , Z4:225 km/h)

Οποτε... μαλλον BMW θα ελεγα εγω!!! ;)

Link to comment
Share on other sites

  • Απαντήσεις 425
  • Δημιουργία
  • Τελευταία απάντηση

Top Posters In This Topic

Δημοφιλείς μέρες

Top Posters In This Topic

SlRator ακομα να καταλαβεις τι ειναι κοφτης και ολο το πετας στο ασχετο....Διαβασε πιο προσεκτικα αυτα που λεμε...!
Link to comment
Share on other sites

Αρχικό Μήνυμα από το μέλος jackdaniels (10 Ιούν. 2004 , 11:16)

Για τη νέα SLK τώρα τη να πούμαι? 45000Ε για ένα αυτοκίνητο που δεν κάνει πάντες και με 2000 λιγότερο η Ζ4 με μεγαλύτερη υποδύναμη, για να μην πω για το RX8 με την ίδια τιμή και 230ps!!! Τελικά η merc είναι μόνο για μούρι.

 

Μη ξεχανας το συστημα hard top το οποιο φυσικα κ ειναι ακρηβοτερο απο το δερμα της οροφης της Ζ4...

Τωρα για την υποδυναμη το εννοεις?7 παραπανω ειναι διαφορα δλδ?Να ελεγες για τα 400 παραπανω κυβικα καλα,αλλα 7 αλογακια....δε κανουν διαφορα αισθητη

Οσο για την οδηγικη συμπεριφορα κ απολαυση

εγω θα ελεγα οτι καλητερα να μη μιλαμε εφοσον δεν εχουμε οδηγισει καποιο απο τα 2 ή εχουμε διαβασει καποιο εγκυρο περιοδικο... :alien:

Link to comment
Share on other sites

Η Mercedes είναι για εμένα το τέλειο αυτοκίνητο.

Ποιά BMW θα κουνηθεί μπροστά στην Μερσεντές για την άνεση, τους χώρους, τις εγγυήσεις κ.λπ. Το όνομα της ΒΜW εκπροσωπεί την σπορ οδήγηση, το δέχομαι, όχι όμως ότι η Μερσεντές δεν έχει σπορ μοντέλα, απλά το όνομά της έχει ταυτιστεί με την επισιμότητα. Τώρα αν εξαιρέσουμε 2-3 μοντέλα της BMW, όλα τα άλλα δεν έχουν καθόλου καλή γραμμή σε αντίθεση με όλα τα μοντέλα της Μερσεντές που εκπέμπουν μία ΛΑΜΨΗ......

Αυτά τα λίγα σε αυτούς που θα αλλάξουν σε λίγα χρόνια άποψη για τον ορισμό της αυτοκίνησης!!! :!:

Link to comment
Share on other sites

Εγώ δυστυχώς δεν έχει τύχει να οδηγήσω κανένα αυτοκίνητο των 2 κορυφαίων εταιριών.Απλώς κρίνοντας από όσα αυτοκίνητα έχω μπει και ταξιδέψει έχω την εντύπωση ότι όλες οι Mercedes υπερτερούσαν σε χώρους,άνεση και πολυτέλεια...Για πολλούς ίσως οι επιδόσεις,η οδηγική απόλαυση και η σπορ συμπεριφορά να είναι σημαντικά,για ακόμα περισσότερους όμως φαίνεται πως η Μercedes προσφέρει αυτό που πραγματικά τους ενδιαφέρει...
Link to comment
Share on other sites

Αρχικό Μήνυμα από το μέλος superseven (10 Ιούν. 2004 , 23:30)

 

Η Mercedes είναι για εμένα το τέλειο αυτοκίνητο.

Ποιά BMW θα κουνηθεί μπροστά στην Μερσεντές για την άνεση, τους χώρους, τις εγγυήσεις κ.λπ. Το όνομα της ΒΜW εκπροσωπεί την σπορ οδήγηση, το δέχομαι, όχι όμως ότι η Μερσεντές δεν έχει σπορ μοντέλα, απλά το όνομά της έχει ταυτιστεί με την επισιμότητα. Τώρα αν εξαιρέσουμε 2-3 μοντέλα της BMW, όλα τα άλλα δεν έχουν καθόλου καλή γραμμή σε αντίθεση με όλα τα μοντέλα της Μερσεντές που εκπέμπουν μία ΛΑΜΨΗ......

Αυτά τα λίγα σε αυτούς που θα αλλάξουν σε λίγα χρόνια άποψη για τον ορισμό της αυτοκίνησης!!! :!:

 

 

Ama to pas etsi, poia Mercedes tha kounithei mprosta se mia BMW gia thn odhgikh ths sumperifora????

Den stekei auto pou les, kai opws sou eipan kai pio panw, anamasas auta pou exoume pei toses fores...

Oso gia thn teleutaia protash sou, auth kai an einai astoxh teleiws....mhn eisai toso apolutos oti oloi se liga xronia tha einai uper ths mercedes epeidh kata thn gnwmh sou einai to "teleio autokinhto"...

Mhn trelathoume.... :confused:

http://image.pbase.com/u44/mrnet/small/28487380.bmw.jpg

 

BMW M POWER RULEZZZZZZZZ!!!

Link to comment
Share on other sites

SlRator συγκεντρώσουυυ!!!

Samael έχω διαβάσει όλα τα συγκριτηκα στα περιοδικά 2 τελευταίων μηνών μέχρι τώρα, στο τελευταίο evo μάλιστα το review γύνεται απο γυναίκα με ατάκες του τύπου (αστραφτερή slk, καλογυαλισμένη slk) και τα λοιπά. Βγάλε συμπέρασμα τώρα! Σε σχετικό αρθρο επίσης αναφέρεται ότι τα ηλεκτρονικά τις slk δεν σε αφήνουν να βγάλεις στο δρόμο όλη τη δύναμη του αυτοκινήτου σε δρόμο με συνεχόμενες στροφές ενώ το πλαίσιο είναι καλό (!!!) και δεν χριάζεται ηλεκτρονικά για να αποδόση, ******* έκαναν δηλαδή οι γερμαναράδες. Το άρθρο καταλήγη <<Μπορείς να διασκεδάσεις οδηγόντας την slk αλλά ύπο περιορισμούς>>. Επίσης για τους 7 ίππους παραπάνω θέλω να πω ότι μπορεί να είναι μεν λίγοι αλλά την Ζ4 την πληρώνης 2.000Ε λιγότερο!

Τέλως πάντων ξαναλέω ότι το Rx8 τα σκίζει και τα δύο με ίδια τιμή, χαμηλώτερα κυβικά, μεγαλύτερη ιπποδύναμη, απενεργοποιήσημα ηλεκτρονικά (κι ο θεός βοηθώς) και λίγα πλέον προβλήματα λόγο τις εξέλιξης του βάνκελ.

Link to comment
Share on other sites

Αρχικό Μήνυμα από το μέλος jackdaniels (11 Ιούν. 2004 , 09:32)

Τέλως πάντων ξαναλέω ότι το Rx8 τα σκίζει και τα δύο με ίδια τιμή, χαμηλώτερα κυβικά, μεγαλύτερη ιπποδύναμη, απενεργοποιήσημα ηλεκτρονικά (κι ο θεός βοηθώς) και λίγα πλέον προβλήματα λόγο τις εξέλιξης του βάνκελ.

Ας μην τα παραλεμε... Τι συγκρινεις τωρα?? Ενα 4θεσιο κουπε με δυο 2θεσια roadster!?!?!? :confused: Μα ακομα και αν το παραβλεψουμε το παραπανω δεν βλεπω γιατι το RX8 "σκιζει" τα αλλα δυο???

 

ΤΙΜΗ: Μπορει η αγοραστικη τους αξια να ειναι ιδια αλλα δεν φτανει να αγορασεις ενα αμαξι!!! Πρεπει συνυπολογισεις και το κοστος λειτουργιας και σηντηρησης!! Δεν πρεπει να ξεχναμε την θηριωδη καταναλωση βενζινης του Wankel αλλα και τις φημες που τον θελουν να χρειαζεται ολικη ανακατασκευη μετα τα 100.000 km! Με τα λεφτα που θα εχεις τελικα ξοδεψει πανω στο RX8 θα μπορουσες να αγορασεις και την SLK και τη Z4... ;)

 

ΚΥΒΙΚΑ: Τι σχεση εχουν τα κυβικα τωρα??? Και για ποιο λογο τα χαμηλωτερα κυβικα ειναι στα "+" του RX8??? Μηπως για την "χαμηλη" καταναλωση?? Μιλαμε για κινητηρα Wankel !!! Ας μην το ξεχναμε αυτο...

 

ΙΠΠΟΔΥΝΑΜΗ: 231 αλογα μοιαζουν πολλα ε??? Το προβλημα ειναι οτι αυτα τα αλογα ειναι στον στροφαλο και σε αρκετα περιοδικα διαβασα οτι υπαρχουν ασυνηθιστα μεγαλες απολειες στην ιπποδυναμη μεχρι αυτη να φτασει στους τροχους για το συγκεκριμενο αυτοκινητο...!

 

ΗΛΕΚΤΡΟΝΙΚΑ: Μπορει στην SLK να μην απενεργοποιουνται αλλα αυτο δεν συμβαινει και στην Ζ4!! Και με την μπεμπα λοιπον ο Θεος βοηθος!! Με το πλαι και οπου σε βγαλει...

 

WANKEL: Μπορει η κατασταση να εχει βελτιωθει σημαντικα ομως τα περισσοτερα προβληματα αξιοπιστιας παραμενουν για τους fan των περιστροφικων κινητηρων!!! Εγω παντως δεν θα στοιχηματιζα περι τα 40.000 ευρω.... Κυλινδροι rulezzzz :D

Link to comment
Share on other sites

Αρχικό Μήνυμα από το μέλος jackdaniels (11 Ιούν. 2004 , 09:32)

 

Σε σχετικό αρθρο επίσης αναφέρεται ότι τα ηλεκτρονικά τις slk δεν σε αφήνουν να βγάλεις στο δρόμο όλη τη δύναμη του αυτοκινήτου σε δρόμο με συνεχόμενες στροφές ενώ το πλαίσιο είναι καλό (!!!) και δεν χριάζεται ηλεκτρονικά για να αποδόση, ******* έκαναν δηλαδή οι γερμαναράδες. Το άρθρο καταλήγη <<Μπορείς να διασκεδάσεις οδηγόντας την slk αλλά ύπο περιορισμούς>>.

Αυτο δε το καταλαβαινω να σου πω την αληθεια...

Δλδ τι παραπανω θα μπορουσες να κανεις αν δεν ειχες ESP ? Εκτως κ αν ειναι ΤΟΣΟ ευαισθητο ποια που με το παραμικρο χιλιοστο πλαγιολησθησης επεμβαινει,οπωτε τοτε συμφωνω οτι εκανε π@παρια η Merc...

Για τα 2000 παραπανω σου ειπα κ πριν οτι ειναι

πληρως δικαιολογιμενα

Link to comment
Share on other sites

Αρχικό Μήνυμα από το μέλος superseven (10 Ιούν. 2004 , 23:30)

 

Η Mercedes είναι για εμένα το τέλειο αυτοκίνητο.

Ποιά BMW θα κουνηθεί μπροστά στην Μερσεντές για την άνεση, τους χώρους, τις εγγυήσεις κ.λπ. Το όνομα της ΒΜW εκπροσωπεί την σπορ οδήγηση, το δέχομαι, όχι όμως ότι η Μερσεντές δεν έχει σπορ μοντέλα, απλά το όνομά της έχει ταυτιστεί με την επισιμότητα. Τώρα αν εξαιρέσουμε 2-3 μοντέλα της BMW, όλα τα άλλα δεν έχουν καθόλου καλή γραμμή σε αντίθεση με όλα τα μοντέλα της Μερσεντές που εκπέμπουν μία ΛΑΜΨΗ......

Αυτά τα λίγα σε αυτούς που θα αλλάξουν σε λίγα χρόνια άποψη για τον ορισμό της αυτοκίνησης!!! :!:

 

Afta pou les den isxioun . Mporei gia tous gerous i mercendes na einai to telio aftokinito gia tous logous pou les "anesi-xorous-eggyiseis,.Alla gia tous neous isxioun ala kritiria stous opoious i bmw iperisxioi apo tin mercedes. ;)

2pac forever
Link to comment
Share on other sites

Αρχικό Μήνυμα από το μέλος tupac (11 Ιούν. 2004 , 09:46)

 

Afta pou les den isxioun . Mporei gia tous gerous i mercendes na einai to telio aftokinito gia tous logous pou les "anesi-xorous-eggyiseis,.Alla gia tous neous isxioun ala kritiria stous opoious i bmw iperisxioi apo tin mercedes. ;)

 

 

Πριν από 10 χρόνια αυτό που λες είχε βάση. Όχι πλέον σήμερα όπου ο ρόλος της Μερσέντες έχει ανατραπεί τελείως και φλερτάρει τους νέους περισσότερο από ποτέ. Και δεν λέω τον 20χρονο αλλά ηλικίες 30-40 όπου είναι η αφρόκρεμα της σημερινής αγοραστική δύναμης.

Less is more...
Link to comment
Share on other sites

amelidis

RX8 cosmo: 11,4 μέση κατανάλωση δίνει η εταιρία και 14,2 το περιοδικό EVO,σιγά τη θηριώδες κατανάλωση! για ανακατασκευή δεν γνωρίζω τίποτα θα το ψάξο.

Η σύγγριση που κάνω είναι λογική γιατή α)Η πίσω θέσεις του RX8 είναι ιποτυπόδεις εκτός κι αν είσαι κινέζος 1,50 και β) η SLK μετατρέπεται σε κουπέ όταν κλείνη η οροφή τις,και μην με κάνεις να ψάχνο τώρα τα σχετικά αρθρα γιατή αυτά που λέω δεν τα βγάζω απ'το μυαλλό μου!

 

Τα περιοδικά δίνουν την ιπποδύναμη στον τροχό κι όχι στο στρόφαλο, έτσι έχουμαι 240 άλογα για το RX8 cosmo και 192 για το απλό, στον τροχό.

 

Τα κυβικά προφανός τα αναφέρο για τα λιγότερα τέλη κυκλοφορίας που καλήτε να πληρώση ο ιδιοκτήτης 1300 απ'τον ιδιοκτήτη 2200 τις μπεμπας και 1800 τις μερσέντας.Επίσης νομίζω 'οτι είναι κάπως υπερβολικές οι εκδηλώσεις σου υπέρ των απλών κηνητήρων διότι οι βάνκελ έφεραν τη διαφορά και κάθε τη καινούργιο κάνει καλο στο χόρω πιστέυω. Πάντως συμφωνό εν τέλει ότι δεν μπορείς να συγρίνης mercedes και bmw με mazda,******* έκανα δεν συγκρίνονται ποιοτηκά!

 

Samael

Σωστά τα 2000 είναι δικαιολογημένα για την σκληρή οροφή! Ρίξε μια ματιά και σ'αυτά τα αρθρα.

 

Auto motor und sport 22/5/04 για τη νέα SLK: η πρόσφυση χάνεται έυκολα κανοντας το αυτοκίνητο διασκεδαστικό. Η ύπαρξη όμως του ESP και του ASR το επαναφέρει ναι μεν σε τάξη αλλά κάπως άγαρμπα. Εδώ να τονίσουμαι και για όσους θελήσουν να το απενεργοποιήσουν, ότι δεν τίθεται εντελως εκτός λειτουργίας, καθώς οι ιθύνοντες τις Mercedes οπως δήλωσαν,θέλουν πρωτίστος να εξασαλίσουν την ασφάλεια των πελατών τους,εάν και εφόσον κάτι πάει στραβά.

 

Evo ιουνιος 2004: Μπορείς να ζυγίσεις τη συμπεριφορά του αυτοκινήτου μέσα στη στροφή, κυνούμενος απο ελαφρά υποστροφικά μέχρι και με τα τεσσερα. Η διαδικασία αυτή,αν έχεις απενεργοποιήσει το Esp, είναι αρκετά έυκολη και οι αντιδράσεις που εισπράτεις απ'το πλαίσιο και την ανάρτηση εξαιρετικά θετικές.Όμως αν αποπειραθής να τη γυρήσεις στην αγαπημένη σου στροφή με τη γυαλισμένη ελληνική άσφαλτο,ανακαλύπτης ότι το ESP δεν απενεργοποιείται ποτέ ολικά.<----παρακάτω γράφει μια γκόμενα---->η κονσόλα έχει νέο design ώστε να μην σου θυμίζη ταξί αλλά καθαρόαιμο διθέσιο φτιαγμένο για την οδηγική απόλαυση.Ότι δηλαδή θέλει μία κυρία!!!!!!

Με άλλα λόγια αυτή κατάλαβε απ'το ταμπλό ότι το αμάξη προασφέρει οδηγική απόλαυση,δεν πειράζει όμως γιατή είναι ξανθιά χαχαχα. Τέλως πάντων η SLK είναι μια απ'της λιγες περιπτώσεις μερσέντες με σπορ πλαίσιο και την περιορίζουν τα ηεκτρονικά τις, κρίμα

Link to comment
Share on other sites

jackdaniels o κατασκευαστης μπορει να δινει τοση καταναλωση...τους ιδιοκτητες τους ρωτησες ποσο τους ρουφαει ???
Link to comment
Share on other sites

@jackdaniels

Φιλε μου καλο ειναι οταν δεν ξερουμε να μην μιλαμε καθολου!!! Τεσπα ακου πως εχει η κατασταση για το RX8 γιατι βαρεθηκα να ακουω βλακεις...!

Αναφερθηκες στο περιοδικο EVO και επειδη δεν εχω χασει κανενα απο τα τευχη του φετος θα σε παρακινησω να ανοιξεις το τευχος Νο 17 (Μαρτιος 2004) στην σελιδα 44 και να διαβασεις για την μεση καταναλωση των 16,7lt/100km και την μεγιστη καταναλωση των 18,9lt/100km!!!

Λιγες σειρες ποιο κατω θα διαβασεις για την δυναμομετρηση του αυτοκινητου σε ιδιοκτητο δυναμομετρο του περιοδικου! Αναφερει χαρακτηριστικα το αρθρο: " ...φιλος του περιοδικου εφερε το RX8 στο δυναμομετρο, το οποιο προς μεγαλη απογοητευση ολων, δεν καταφερε να ξεπερασει τα 200ps." Φυσικα το αρθρο αναφερεται στην εκδοση Revolution Cosmo!! Δεν ακουσα καλα... τι κανουν τα περιοδικα???

 

Επισης ειναι τουλαχιστον αφελες να πιστευεις οτι οι κινητηρες Wankel εφεραν την διαφορα!!! Μπορεις να μου πεις ποια αυτοκινητα εκτος των Rx8,Rx7 φορανε τους κινητηρες αυτους???? Οι υπολοιπες αυτοκινητοβιομηχανιες μαλλον ειναι τα κοροιδα που δεν ακολουθουν την εξελιξη των κινητηρων!! Ας σοβαρευτουμε σε παρακαλω...

Link to comment
Share on other sites

Καταρχήν δεν φταίω εγω αν λένε οτι θέλουν τα περιοδικά κάθε φορά,οποτε βλακείες λένε αυτοί κι όχι εγω,στο τελευταίο τέχος αναφέρει τις καταναλώσεις που σου έδωσα και αφου δεν χάνεις κανένα τέυχος θα έπρεπε να το ξέρης,δέυτερων το δυναμόμετρο του evo μπορεί να λέει ότι θέλει μια και το Rx8 του κάθε φίλου του περιοδικού μπορεί να είναι ξεκολιασμενω! και τρίτων να προσέχεις τη γλώσσα σου κύριε ξερόλα γιατή εγώ μίλησα ευγενικά και βάση στοιχείων.

Αλαγή και εξέλιξη φέρνει κάθε νέα πατέντα κύριε ξερόλα,γεια σας :mad:

Link to comment
Share on other sites

Κατ' αρχην να ζητησω συγνωμη γιατι σκοπος του προηγουμενου ποστ μου δεν ηταν να σε προσβαλω... Δεν ηθελα να αναφερθω σε σενα οταν λεω για "βλακειες" αλλα γενικα σε ορισμενους που αν και δεν γνωριζουν εχουν θεοποιησει το συγκεκριμενο αυτοκινητο απλα επειδη εχουν ακουσει καλα σχολια!

Δευτερον θα ηθελα να μου πεις σε ποιο σημειο του περιοδικου αναφερει τις συγκεκριμενες τιμες για την καταναλωση!!! Μιλαμε για το τευχος 20 (Ιουνιου 2004) ετσι δεν ειναι ?? Αυτο με την SLK στο εξωφυλλο... Αν ειναι οι τιμες στο τελος του περιοδικου εκει που εχει ολα τα αυτοκινητα και τις τιμες τους τοτε δεν αξιζει καν να συνεχισουμε την συζητηση!! Αν διαβασεις ακομα και σε αυτες τις σελιδες αναφερει οτι αυτες οι τιμες ειναι αυτες που ανακοινωνουν οι εταιριες και πως το περιοδικο δεν φερει καμια ευθυνη σε περιπτωση που αυτες βγουν αναληθεις (τις περισσοτερες φορες παντως ειναι αναληθεις...)

Link to comment
Share on other sites

ρε σεις τι σχέση έχουν αυτά με τα BMW vs. Μercedes;;

[imgalign]http://www.rigasplastika.gr/nicolas/320ci.jpg[/imgalign]

rigasnic :: The ex-night shift ::

Link to comment
Share on other sites

Sorry κι απο μένα ρε φίλε,παρεξήγησει έγινε, αλλα κι εγω λέω ότι διαβάζω.

Σελίδα 56 είναι, ναι είναι το τέυχος που λες, που έχει την αποστολή στο μοναχό με τα Evo, Rx8, και opel αν θυμάμαι καλά, στη σελίδα που έχει τα αποτελέσματα των Long term test μέσα στα οποία είναι και το Rx8, λέει την κατανάλωσει λαδιού που είχε, καυσίμου και τη βλάβες βγάζει, για το Rx8 είχε ολόκληρη σελίδα αυτο το μήνα και αναφέρει τις καταναλώσεις που σου είπα. Επίσης με βάσει τον υπολογιστή ταξιδιού που έχει το αυτοκίνητο μου, μπορώ να δω ότι με σωστό το "βάρος" στο δέξί πόδι, οι καταναλώσεις είναι πολλύ κοντά σ'αυτες που δίνουν στις τελευταίες σελίδες τα περιοδικά (8.0lt/100km εγώ, 7.9lt/100km κατασκευαστής), τις οποίες πέρνουν απ'τον κατασκευαστή.

Τέλως θα σου ξαναπώ ότι συμφωνό εν τέλει μαζί σου στο ότι δεν συγκρίνεται μια ΒΜW-Mercedes με ένα mazda για λόγους ποιότητας πάνω απ'ολα (το συγκεκριμένο τέυχος αναφέρει και τριγμούς απ'το ταμπλό πολλύ νωρίς.)

Link to comment
Share on other sites

  • 1 month later...
Αρχικό Μήνυμα από το μέλος jackdaniels (10 Ιούν. 2004 , 11:16)

 

Αμάν πια με την slr,αν δεν υπήρχε αυτή για πια merc θα λέγαμε τώρα,υπάρχει καμία άλλη άξια λόγου,τουλάχιστον απενεργοποιούνται τα ηλεκτρονικά τις????

...

 

Η ημιμάθεια είναι χειρότερη της αμάθειας.

Σε πληροφορώ αγαπητέ, πως σε όλες τις Mercedes με ηλεκτρονικά βοηθήματα, απενεργοποιούνται ΠΛΗΡΩΣ ESP, ABS, BAS αν το θελήσεις... Και όχι με "ταρζανιές" αλλα με κάποιους συνδιασμούς πλήκρων στο board computer.

Το αυτοκίνητο γίνεται πραγματικά επικύνδυνο, ιδίως στα χέρια ενός άπειρου.

Nick
Link to comment
Share on other sites

Από http://www.reliabilityindex.co.uk/

 

Ας μιλήσουν τα στατιστικά (για αυτοκίνητα που έχουν αλλαχτεί μεχρι 2000 περιπου, τα στατιστικά είναι βέβαια μέχρι σήμερα).

 

BEST PERFORMERS

 

Rank Car Make Index Rating

 

1 MAZDA 52.14

2 FORD 68.14

3 HONDA 68.28

4 HYUNDAI 73.59

5 LEXUS 76.9

6 CHRYSLER 77.35

7 BMW 81.68

8 TOYOTA 82.05

9 VOLKSWAGEN 82.37

10 MERCEDES 83.06

 

Υπόψην (από άλλη πηγή, δεν την βρίσκω τώρα) οτι οι νεότερες MERCEDES (>2000) είναι (στατιστικά πάντα) μέτριες από πλευρας αξιοπιστίας (αν συμπεριλαμβάνονταν στην παραπάνω έρευνα η MERCEDES θα ήταν εκτός δεκάδας) ενώ η αξιοπιστία των νεότερων ΒΜW παραμένει σχετικά ψηλά. Επίσης η αξιοπιστία των volskwagen έχει πέσει λίγο.

 

Το πρώτο σε αξιοπιστία αυτοκίνητο (στην κατηγορία του) είναι το MAZDA 626 με index rating 12 (αντικαταστάθηκε από το mazda 6). Για το παλίο RX-7 και το νέο RX-8 δεν ξέρω.

 

Για να δούμε και τους χειρότερους, φαίνεται πως τα JEEP είναι η μάρκα "ΜΕ ΕΚΑΨΕΣ"

 

WORST PERFORMERS

 

Rank Car Make Index Rating

 

1 JEEP 227.95

2 PORSCHE 211.95

3 SUBARU 197.86

4 JAGUAR 188.25

5 LANDROVER 164.58

6 ALFA ROMEO 145.4

7 SAAB 130.5

8 AUDI 128.34

9 MG 115.99

10 RENAULT 114.4

Link to comment
Share on other sites

Οι πληροφορίες σου δεν μου λένε τίποτα φίλε Nick. Η επίσημη θέση τις Mercedes είναι οτι ΔΕΝ απενεργοποιούνται τα ηλεκτρονικά για λόγους ασφαλείας των πελατών τις. Απόδειξη οτι δεν υσχίουν αυτα που λές είναι ότι μόνο στις βελτιωμένες και AMG mercedes προστίθεται κουμπάκι απενεργωποιησης των ηλεκτρονικών, εκτος και αν υπάρχει κόλπο με το BC που πρέπει να έχεις πατέρα hacker ή κολητώ στα συνεργεία τις mercedes για να στο δείξη.

Τέλως το ότι το αυτοκίνητο είναι επικύνδηνο χωρίς τα ηλεκτρονικά του, δείχνη πολύ απλά ότι η mercedes δεν κατασκευάζονται με σωστα στημένο το σασί για να μπορείς να κάνεις ζογκλερικά. Απλά οικογενειακά αυτοκίνητα δηλαδή, κορυφαίας όμως ποιότητας, μα κορύφαίας ποιότητας, μα πολλύ κορυφαίας, άμα μπης μέσα δεν θες να βγείς!!!!! Προχθές μπήκα σε μια C180, και βέβαια το επόμενο μου αυτροκίνητο θα είναι mercedes, δεν μπα να μην απενεργοποιούνται΄ούτε οι αυτόματοι υαλλοκαθαρισήρες :lol:

Link to comment
Share on other sites

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Επισκέπτης
Reply to this topic...

×   Pasted as rich text.   Paste as plain text instead

  Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

 Κοινοποίηση

Ανακοινώσεις



×
×
  • Create New...