DJ_TEO Δημ. June 26, 2008 Κοινοποίηση Δημ. June 26, 2008 Σε αυτήν την χώρα άμα δεν φωνάξεις ή απειλήσεις και λίγο προκοπή δεν βλέπεις! Νομος! Αγραφος αλλα απαραβατος... Και επειδη το αποτελεσμα μετραει, μπραβο στη Vodafone! Εισαι πολυ τυχερος που το προβλημα ηταν αμεσα επιλυσιμο, αντιθετα με τις περιπτωσεις που δεν υπαρχει ανταποκριση οχι απο αδιαφορια της εταιριας αλλα απο εμποδια, εξωτερικους παραγοντες κλπ. Παράθεση Link to comment Share on other sites Περισσότερες Επιλογές Κοινής Χρήσης
mourtzman Δημ. June 26, 2008 Κοινοποίηση Δημ. June 26, 2008 Θα συμφωνήσω μαζί σου. Σαφως σωστη κινηση στο παιχνιδι τακτικής η αίτηση φορητοτητας αλλά επίσης μπράβο και στη Vodafone για την αμεση και αποτελεσματική (αυτό μετράει) ανταποκριση. Παράθεση Link to comment Share on other sites Περισσότερες Επιλογές Κοινής Χρήσης
kotsianis7 Δημ. June 26, 2008 Κοινοποίηση Δημ. June 26, 2008 Γενικά πιστεύω πως η Voda σε τέτοια θέματα έχει γρήγορη ανταπόκριση,εκτός ίσως από περιπτώσεις που έχουν να κάνουν με ξηλώματα και αδειοδοτήσις όπου εκεί δεν μπορούν να κάνουν κάτι...Τουλάχιστον την ίδια αντιμετώιση είχε κι εγώ σε προβλήματα κάλυψης..ΑΑυτό είναι υπέρ τους....(Όχι σαν κάτι άλλες μπλε εταιρίες που το τεχνικό τμήμα έχει πάρει μια τσουγκράνα και ξύνεται όλη μέρα και γράφουν τελείως το συνδρομητή,αγνοώντας το πρόβλημά του ή τις παρατηρήσεις του...) ;) Παράθεση Link to comment Share on other sites Περισσότερες Επιλογές Κοινής Χρήσης
pants Δημ. June 27, 2008 Κοινοποίηση Δημ. June 27, 2008 Τους τρεις τελευταίους μήνες περίπου είχα σοβαρό πρόβλημα με το σήμα της Vodafone στην περιοχή που μένω (Ν. Πεντέλη). Με το που έμπαινα Νέα Πεντέλη το σήμα εξαφανιζόταν! (χρήσιμη η ηχητική ειδοποίηση του V9 όταν χάνεται και όταν ξανάρχεται το σήμα:)) Κάποιες φορές εμφανιζόταν αλλά πολύ αδύναμο, μία δύο γραμμές που παλατζάριζαν συνεχώς, μετά κοβόταν πάλι, ξαναερχόταν κλπ. Άλλαξα sim προκειμένου να αποκλείσω την πιθανότητα να φταίει αυτή σε κάτι καθότι ήταν αρκετά παλιά και ταλαιπωρημένη αλλά τίποτα! Στη συνέχεια δοκίμασα με άλλες συσκευές χρησιμοποιώντας την κάρτα μου για να αποκλείσω το ενδεχόμενο να φταίει το κινητό σε κάτι και πάλι τα ίδια! Οπότε ενημέρωσα την εταιρία. Μου είπαν οτι θα το κοιτάξουν αν και δεν είχαν κάποια αναφορά βλάβης ή οποιουδήποτε προβλήματος στην περιοχή. Οι κεραίες όλες είναι πάνω στο βουνό σχετικά κοντά από εκεί που μένω. Το πρόβλημα συνεχίστηκε οπότε έκανα αίτηση φορητότητας στην Cosmote, περισσότερο σαν μπλόφα καθότι ήξερα οτι θα με πάρουν τηλέφωνο μόλις έβλεπαν το αίτημα.;) Πράγματι με πήραν να με ρωτήσουν γιατί θέλω να φύγω και τους είπα την ιστορία. Μου είπαν οτι θα επικοινωνίσει τεχνικός μαζί μου και πράγματι έτσι έγινε. Μου είπε οτι θα κάνει κάποιες μετρήσεις και ελέγχους στο δρόμο που μένω για να δει την κατάσταση του σήματος. Εντός μερικών ημερών το πρόβλημα είχε επιλυθεί! Δεν ξέρω αν βοήθησε που τους έτριξα τα δόντια καθότι είμαι και καλός πελάτης ή όντως υπήρχε κάποιο πρόβλημα αλλά τώρα το σήμα είναι μια χαρά!:cool: Σε αυτήν την χώρα άμα δεν φωνάξεις ή απειλήσεις και λίγο προκοπή δεν βλέπεις! Επειδή έχουν αρχίσει να τρίζουν κάποιες καρέκλες στο τμήμα συντήρησης δικτύου, υπάρχει μια προσπάθεια να μαζευτούν τα ασυμμάζευτα, αλλά τη να μαζέψεις όταν δεν έχεις πια την «εικόνα» του δικτύου που έχει ρημάξει … Θα φέρω ένα παράδειγμα μήπως το καταλάβουν …: Έχεις ένα αυτοκίνητο (δίκτυο) που κάνεις τη δουλειά σου. Το συντηρείς (ας πούμε αλλάζεις λάδια κάθε 5.000 Km), τώρα θές να μειώσεις το κόστος έτσι αρχίζεις να βάζεις τα πιο φθηνά λάδια, αυξάνεις τη περίοδο συντήρησης στα 10.000 Km και ταυτόχρονα παίρνεις το πιο φθηνό μηχανικό (μέχρι εδώ καλά), Όταν όμως φτάσεις την περίοδο συντήρησης στα 20.000-30.000Km και βάλεις ένα άσχετο να σου κάνει τη συντήρηση (που θα σου κάνει και ζημιές) έχεις μειώσει πολυ το κόστος, το όχημα κινείτε, αλλά σιγά-σιγά οι φθορές αυξάνονται κατακόρυφα και σε κάποια φάση θα έρθει η στιγμή που θα πληρώσεις περισσότερα από αυτά που έχεις κερδίσει από τη μείωση του κόστους… Συμπέρασμα… Δεν μπορείς να πας κόντρα στους νόμους της φύσης… Ότι πληρώνεις…. Παίρνεις… και "Παν μέτρο άριστον" Παράθεση Link to comment Share on other sites Περισσότερες Επιλογές Κοινής Χρήσης
RAZR2 Δημ. June 27, 2008 Κοινοποίηση Δημ. June 27, 2008 Δεν μπορώ να ξέρω αν όντως ήταν τυχαίο το οτι επανήλθε το σήμα ή πράγματι κάτι φτιάξανε αλλά η σύμπτώσεις οδηγούμε στο συμπέρασμα οτι μάλλον κάτι κάνανε γιατί το πρόβλημα ύπήρχε για μήνες, δεν ήταν παροδικό μερικών ημερών για να υποθέσουμε οτι κάτι εμπόδιζε το σήμα (καιρικές συνθήκες κλπ). Είναι ευχάριστο το γεγονός οτι πράγματι ανταποκρίθηκαν και με κάλεσαν από το τεχνικό τμήμα για να τους πώ το πρόβλημα,΄ίσως κακώς την πρώτη φορά που δεν ζήτησα να με συνδέσουν με το τεχνικό τμήμα παρά μίλησα με μια κοπελίτσα ή οποία μπορεί και ποτέ να μην μετέφερε ή κατέγραψε το αίτημα αν και μου είπε οτι το κατέγραψε. Άμα είχα μιλήσει κατευθείαν με τους αρμόδιους θα μπορούσα να κρίνω αν πράγματι το αγνόησαν στην αρχή και έπαιξε ρόλο και η μπλόφα μου μετά ή θα ανταποκρίνονταν εξαρχής. Πάντως τέλος καλός όλα καλά! Thanks Vodafone!:D Επειδή έχουν αρχίσει να τρίζουν κάποιες καρέκλες στο τμήμα συντήρησης δικτύου, υπάρχει μια προσπάθεια να μαζευτούν τα ασυμμάζευτα, αλλά τη να μαζέψεις όταν δεν έχεις πια την «εικόνα» του δικτύου που έχει ρημάξει … Θα φέρω ένα παράδειγμα μήπως το καταλάβουν …: Έχεις ένα αυτοκίνητο (δίκτυο) που κάνεις τη δουλειά σου. Το συντηρείς (ας πούμε αλλάζεις λάδια κάθε 5.000 Km), τώρα θές να μειώσεις το κόστος έτσι αρχίζεις να βάζεις τα πιο φθηνά λάδια, αυξάνεις τη περίοδο συντήρησης στα 10.000 Km και ταυτόχρονα παίρνεις το πιο φθηνό μηχανικό (μέχρι εδώ καλά), Όταν όμως φτάσεις την περίοδο συντήρησης στα 20.000-30.000Km και βάλεις ένα άσχετο να σου κάνει τη συντήρηση (που θα σου κάνει και ζημιές) έχεις μειώσει πολυ το κόστος, το όχημα κινείτε, αλλά σιγά-σιγά οι φθορές αυξάνονται κατακόρυφα και σε κάποια φάση θα έρθει η στιγμή που θα πληρώσεις περισσότερα από αυτά που έχεις κερδίσει από τη μείωση του κόστους… Συμπέρασμα… Δεν μπορείς να πας κόντρα στους νόμους της φύσης… Ότι πληρώνεις…. Παίρνεις… και "Παν μέτρο άριστον" Πολύ σωστό το παράδειγμά σου αν και δεν ξέρω βέβαια τι μπορεί να ευθύνεται για τα όποια προβλήματα αντιμετωπίζει η Vodafone με το δίκτυό της. Πάντως μεγάλη σημασία έχει και η συσκευή που χρησιμοποιεί ο καθένας, μπορεί να δεις μεγάλη διαφορά στο σήμα από συσκευή σε συσκευή και δυστυχώς αυτό τον παράγοντα πολλοί μάλλον δεν τον προσέχουν ιδιαίτερα. Μια σούπερ ντούπερ συσκευή δεν σημαίνει απαραίτητα οτι έχει και πολύ καλή λήψη. Μια φθηνή μπορεί να έχει πολύ καλύτερο και το αντίθετο βέβαια! Η Vodafone πάντως πρέπει να βρίσκεται σε πλήρη ανδιοργάνωση τελευταία μετά την αλλαγή διοίκησης και είμαι σίγουρος οτι θα υπάρξει σημαντική βελτίωση σε όποιους τομείς χρειάζεται. Τώρα με την είσοδο και της DT στην αγορά ο ανταγωνισμός θα ενταθεί ακόμα περισσότερο και όποια εταιρία είναι έξυπνη θα προετοιμαστεί κατάλληλα!;) Παράθεση Link to comment Share on other sites Περισσότερες Επιλογές Κοινής Χρήσης
bored01 Δημ. June 28, 2008 Κοινοποίηση Δημ. June 28, 2008 Επειδή έχουν αρχίσει να τρίζουν κάποιες καρέκλες στο τμήμα συντήρησης δικτύου, υπάρχει μια προσπάθεια να μαζευτούν τα ασυμμάζευτα, αλλά τη να μαζέψεις όταν δεν έχεις πια την «εικόνα» του δικτύου που έχει ρημάξει … Θα φέρω ένα παράδειγμα μήπως το καταλάβουν …: Έχεις ένα αυτοκίνητο (δίκτυο) που κάνεις τη δουλειά σου. Το συντηρείς (ας πούμε αλλάζεις λάδια κάθε 5.000 Km), τώρα θές να μειώσεις το κόστος έτσι αρχίζεις να βάζεις τα πιο φθηνά λάδια, αυξάνεις τη περίοδο συντήρησης στα 10.000 Km και ταυτόχρονα παίρνεις το πιο φθηνό μηχανικό (μέχρι εδώ καλά), Όταν όμως φτάσεις την περίοδο συντήρησης στα 20.000-30.000Km και βάλεις ένα άσχετο να σου κάνει τη συντήρηση (που θα σου κάνει και ζημιές) έχεις μειώσει πολυ το κόστος, το όχημα κινείτε, αλλά σιγά-σιγά οι φθορές αυξάνονται κατακόρυφα και σε κάποια φάση θα έρθει η στιγμή που θα πληρώσεις περισσότερα από αυτά που έχεις κερδίσει από τη μείωση του κόστους… Συμπέρασμα… Δεν μπορείς να πας κόντρα στους νόμους της φύσης… Ότι πληρώνεις…. Παίρνεις… και "Παν μέτρο άριστον" Έχουμε ακούσει και ξέρουμε πολλά για τις μεθόδους που έχει επιλέξει ο όμιλος της Vodafone για τη διαχείρηση και τη συντήρηση των δικτύων σε κάθε χώρα ώστε να μειωθεί το κόστος. Και έχουμε ακούσει ακόμα περισσότερα σχετικά με το τρόπο που εφαρμόστηκε η πολιτική αυτή στη Vodafone Ελλάδας. Προσωπικά δεν είδα κάποια ιδιαίτερη διαφορά στη ποιότητα του δικτύου της με την έννοια ότι και σε χωρητικότητα και σε ταχύτητες και γενικότερα στη ποιότητα διεκπεραίωσης των κλήσεων τη βρίσκω καλύτερη από τις άλλες δύο με τα άπειρα προβλήματα χωρητικότητας και ταχυτήτων... To πρόβλημα της Vodafone Ελλάδας ήταν και παραμένει ένα, η κάλυψη. Πραγματικά μου έδιναν την εντύπωση ότι τα τρία τελευταία χρόνια δεν υπήρχε σχεδόν καθόλου βελτίωση της κάλυψης και παρέμενε στάσιμη/παρατημένη, και σε GSM και σε UMTS. Αυτός είναι και ο βασικός λόγος που εξακολουθεί να χάνει πελάτες προς Cosmote. Θέλω να πιστεύω ότι πλέον το έχουν πάρει πιο ζεστά το θέμα αυτό και θα δούμε βελτιώσεις σύντομα. Πάντως φαίνεται ότι οι διοικητικές αλλάγές και η απομάκρυνση του παλαιού "καθεστώτος" βγαίνουν προς το παρόν σε καλό...:rolleyes: @RAZR2: Δεν μπορείς να μιλήσεις απευθείας με το τεχνικό τμήμα, πάντοτε ακολουθείται η ίδια διαδικασία, κρατάνε ticket από την εξυπηρέτηση πελατών. Πάντως επειδή μια φίλη μου μένει Νέα Πεντέλη νομίζω πως λίγο πολύ όλες έχουν πρόβλημα με τη κάλύψη, στο σπίτι της δεν έχει σήμα καμία, μόνο στο κήπο... Μπράβο πάντως που βελτίωσαν κάπως τη κατάσταση.... Παράθεση Link to comment Share on other sites Περισσότερες Επιλογές Κοινής Χρήσης
kotsianis7 Δημ. June 28, 2008 Κοινοποίηση Δημ. June 28, 2008 @bored01, έχεις δίκιο για την κάλυψη ότι παραμένει στάσιμη τα τελευταία χρόνια(ιδίως σε 3η γενιά),αλλά και τι να κάνει η εταιρία απ'τη στιγμή που ούτε άδειες της εκδίδουν ούτε της αφηνουν ήσυχες τις κεραίες;; Χαρακτηριστικο παράδειγμα στην Θεσσαλονίκη:απ'τις 100 κεραίες που ξηλώνονται οι 75 είναι της Vodafone!Και μιλαω πάντα χωρίς υπερβολή!Αν μπορέσω,θα βρω κάποια links από κάτι συλλόγους που σκοπό έχουν να βγάλουν τις κεραίες έξω από την πόλη :blink: :lol: (Έλεος δηλαδή!) και έχουν κάνει κάνει λίστα με τις κεραίες που ξήλωσαν!Θα διαπιστώσεις ότι η Vodafone έχει τα περισσότερα ξηλώματα,με τεράστια μάλιστα διαφορά!Οπότε,τι να λέμε τώρα; Στην επαρχία ίσως θα μπορούσε λίγο να προσπαθήσει(π.χ.:βελτίωση σε 3η γενιά ή ενίσχυση της ήδη υπαρχουσας 2ης).Αλλά μόνο εκεί!Γιατί κατά τα άλλα,με τόσα ξηλώματα,ευτυχισμένοι πρέπει να είμαστε που έχει τέτοια κάλυψη... :( Παράθεση Link to comment Share on other sites Περισσότερες Επιλογές Κοινής Χρήσης
pants Δημ. June 28, 2008 Κοινοποίηση Δημ. June 28, 2008 Προσωπικά δεν είδα κάποια ιδιαίτερη διαφορά στη ποιότητα του δικτύου της με την έννοια ότι και σε χωρητικότητα και σε ταχύτητες και γενικότερα στη ποιότητα διεκπεραίωσης των κλήσεων τη βρίσκω καλύτερη από τις άλλες δύο με τα άπειρα προβλήματα χωρητικότητας και ταχυτήτων... το όχημα κινείτε (δηλαδή δεν υπάρχει άμεσο πρόβλημα, δεν θα δεις μεγάλη διαφορά σαν συνδρομητής και κυρίως αστικά), αλλά σιγά-σιγά οι φθορές αυξάνονται κατακόρυφα και σε κάποια φάση θα έρθει η στιγμή που θα πληρώσεις περισσότερα από αυτά που έχεις κερδίσει από τη μείωση του κόστους… (χάνεις και την αξιοπιστία του δικτύου) Μην κοιτάς τις άλλες δύο κοίτα τα στατιστικά της voda μέχρι και 2006 To πρόβλημα της Vodafone Ελλάδας ήταν και παραμένει ένα, η κάλυψη. Πραγματικά μου έδιναν την εντύπωση ότι τα τρία τελευταία χρόνια δεν υπήρχε σχεδόν καθόλου βελτίωση της κάλυψης και παρέμενε στάσιμη/παρατημένη, και σε GSM και σε UMTS. Αυτός είναι και ο βασικός λόγος που εξακολουθεί να χάνει πελάτες προς Cosmote Συμφωνώ αλλά ήταν μέρος της λάθος στρατηγικής(λάθος προτεραιότητες) για μείωση του κόστους, πάλι καλά που δεν έφτασαν να κατεβάζουν κεραίες με μικρή κίνηση για εξοικονόμηση... Θέλω να πιστεύω ότι πλέον το έχουν πάρει πιο ζεστά το θέμα αυτό και θα δούμε βελτιώσεις σύντομα. Ποτέ δεν είναι αργά αλλά τώρα είναι πολύ πιο δύσκολα και με ακόμα μεγαλύτερο κόστος (http://www.capital.gr/news.asp?Details=529688) και χωρίς την βοήθεια και υποστήριξη και σε αυτό το θέμα τον τοπικών συνεργατών στις «μικρές ελληνικές κοινωνίες». Τέλος πάντων ας κρατήσει πρώτα τις τρέχουσες κεραίες και μπορεί να προλάβει το τρένο… Πάντως φαίνεται ότι οι διοικητικές αλλάγές και η απομάκρυνση του παλαιού "καθεστώτος" βγαίνουν προς το παρόν σε καλό... Μακάρι.. να ξεβρομίσει λίγο ο sofo-clean-ουστ :superman:(είναι μια πάρα πολύ δύσκολη δουλειά δεν ξέρω άμα αντέξει, αλλά κάτι θα ξέρει η μαμά-VODA)… Παράθεση Link to comment Share on other sites Περισσότερες Επιλογές Κοινής Χρήσης
am_xmen Δημ. June 28, 2008 Κοινοποίηση Δημ. June 28, 2008 ...Χαρακτηριστικο παράδειγμα στην Θεσσαλονίκη:απ'τις 100 κεραίες που ξηλώνονται οι 75 είναι της Vodafone!Και μιλαω πάντα χωρίς υπερβολή!Αν μπορέσω,θα βρω κάποια links από κάτι συλλόγους που σκοπό έχουν να βγάλουν τις κεραίες έξω από την πόλη :blink: :lol: (Έλεος δηλαδή!) και έχουν κάνει κάνει λίστα με τις κεραίες που ξήλωσαν!Θα διαπιστώσεις ότι η Vodafone έχει τα περισσότερα ξηλώματα,με τεράστια μάλιστα διαφορά!Οπότε,τι να λέμε τώρα;.... Γιατί τέτοιος πόλεμος βρε παιδιά???? Με ποια αιτιολογία ζητούν να ξηλώσουν τις κεραίες???? Και το ωραίο είναι ότι οι π.χ. 100 λένε ξηλώστε τις και οι υπόλοιποι π.χ. 1.000.000 θα δεινοπαθούν για να βρουν μια γραμμή να μιλήσουν????? Δεν το καταλαβαίνω αυτό :confused::confused::confused: !!!! Για την Cosmote δεν θα μιλήσω γιατί όπου υπάρχει κολώνα της ΔΕΗ θα υπάρχει και κεραία της... Η Wind αντιμετωπίζει τα ίδια με την Vodafone??? Παράθεση [sIGPIC][/sIGPIC]Σοφός δεν είναι μόνο αυτός που ξέρει πολλά αλλά αυτός που ξέρει που να βρει τα υπόλοιπα Bacon Link to comment Share on other sites Περισσότερες Επιλογές Κοινής Χρήσης
mourtzman Δημ. June 29, 2008 Κοινοποίηση Δημ. June 29, 2008 "Διερεύνησα τι συμβαίνει εκεί. Πράγματι έτσι συμβαίνει. Με μια διαφορά: ότι εκεί, προκειμένου να διασφαλίσουν κάτι τέτοιο, ότι τα όρια της ακτινοβολίας είναι χαμηλότερα, έχουν βάλει κεραίες κινητής τηλεφωνίας σε κάθε 2-3 τετράγωνα. Διερωτώμαι αν η ελληνική κοινωνία είναι έτοιμη να δεχθεί κάτι τέτοιο. Θεωρώ πως οχι". ΑΥΤΟ ΕΙΝΑΙ ΤΟ ΖΟΥΜΙ ΤΗΣ ΥΠΟΘΕΣΗΣ!!! αντί για Ευρωπαίοι ειμαστε Ευρω-πέη... Δυστυχως. Και κατι άλλο. Ο κυριος Υπουργός μιας και πολυ σωστά ξέρει ποια είναι η ορθή διαδικασία για τη μείωση της ακτινοβολίας και την καλύτερη κάλυψη, γιατί δεν καλύπτει το κοινό καλό και την Δημόσια Υγεία αλλά μας αφήνει να ψηνόμαστε γιατί η κάθε Θείτσα δεν είναι ικανή να κατανοήσει τα αυτονόητα? Ή μήπως στο εξωτερικό δεν υπάρχουν Θείτσες; Σίγουρα υπάρχουν. Αλλά εκεί το κράτος κάνει το σωστό, όχι αυτό με το λιγότερο κόστος. Και μιας και τώρα κατάλαβαν οι αρμόδιοι το καλό δεν είδα και καμμια καμπάνια να ενημερώσουν και τον κόσμο. κάποιους μπορεί να πείσουν. Παράθεση Link to comment Share on other sites Περισσότερες Επιλογές Κοινής Χρήσης
RAZR2 Δημ. June 30, 2008 Κοινοποίηση Δημ. June 30, 2008 @RAZR2: Δεν μπορείς να μιλήσεις απευθείας με το τεχνικό τμήμα, πάντοτε ακολουθείται η ίδια διαδικασία, κρατάνε ticket από την εξυπηρέτηση πελατών. Πάντως επειδή μια φίλη μου μένει Νέα Πεντέλη νομίζω πως λίγο πολύ όλες έχουν πρόβλημα με τη κάλύψη, στο σπίτι της δεν έχει σήμα καμία, μόνο στο κήπο... Μπράβο πάντως που βελτίωσαν κάπως τη κατάσταση.... Θα ήταν ίσως καλύτερα άμα μπορούσαμε να μιλήσουμε κατευθείαν με το τεχνικό τμήμα καθότι δεν είμαι σίγουρος οτι τα κοριτσάκια στο τηλεφωνικό κέντρο καταγράφουν πάντα και προωθούν τις διάφορες αναφορές. Σχετικά με την Πεντέλη, υπάρχουν και χειρότερα δηλαδή!:worry: Βέβαια όλες οι εταιρίες αναφέρουν τη γνωστή υπενθύμηση οτι το σήμα και η ποιότητα επηρεάζονται από την μορφολογία εδάφους, καιρικές συνθήκες, δόμηση κλπ και η μορφολογία της Πεντέλης λόγω του βουνού, των δέντρων (όσα απέμειναν δηλαδή) κλπ σίγουρα παίζουν τον ρόλο τους αλλά η μητέρα μου που έχει Cosmote έχει φουλ σήμα και μέσα στο σπίτι ενώ εγώ είμαι στις δυο-τρεις γραμμές!:blink: Άρα παίζει ρόλο και οι κεραίες που έχεις και η γενικοτερη υποδομή που έχει να κάνει με το σήμα, αν η Cosmote μπορεί να έχει φουλ σήμα τότε μπορούν και οι άλλες. Και η Wind που έχω τσεκάρει πάντως μέτριο σήμα έχει και χειρότερα στην Πεντέλη! Η Vodafone πάντως όσο και αν έψαξα δεν βρήκα να έχει χάρτη με την κάλυψη στο site της, η Wind πάντως έχει ένα πολύ καλό χάρτη και για το 2G και για το 3G δικτυό της. Παράθεση Link to comment Share on other sites Περισσότερες Επιλογές Κοινής Χρήσης
mourtzman Δημ. June 30, 2008 Κοινοποίηση Δημ. June 30, 2008 χάρτη έχει εδώ : http://www.vodafone.gr/portal/client/cms/viewCmsPage.action?pageId=1595 αλλά καλύτερα να μην τον δεις και να μην τον συγκρίνει με τις άλλες εταιρίες γιατι θα απογοητευτείς. ασε που αφορά μόνο 2g. Παράθεση Link to comment Share on other sites Περισσότερες Επιλογές Κοινής Χρήσης
Picard Δημ. June 30, 2008 Κοινοποίηση Δημ. June 30, 2008 H voda εχει περιορισει κατα πολυ τις τρυπες της χωρις να εχει προσθεσει μεγαλο αριθμο σταθμων,δε ξερω πως γινεται αυτο αλλα το χω παρατηρησει μονο στη voda Παράθεση Link to comment Share on other sites Περισσότερες Επιλογές Κοινής Χρήσης
kotsianis7 Δημ. June 30, 2008 Κοινοποίηση Δημ. June 30, 2008 Δυστυχώς όμως,πάνε κάποιοι άλλοι και τις ανοίγουν νέες τρύπες σε περιοχές που είχε εξαιρετική κάλυψη και εκεί κολλάει η κατάσταση...Γι’αυτό θα πρέπει να πιέσει για άδειες όσο μπορεί,σε πυκνοκατοικημένες περιοχές!Για να μην μπορεί ο κάθε λακαμάς να της ξηλώσει τους σταθμούς.. :mad: Παράθεση Link to comment Share on other sites Περισσότερες Επιλογές Κοινής Χρήσης
RAZR2 Δημ. July 1, 2008 Κοινοποίηση Δημ. July 1, 2008 χάρτη έχει εδώ : http://www.vodafone.gr/portal/client/cms/viewCmsPage.action?pageId=1595 αλλά καλύτερα να μην τον δεις και να μην τον συγκρίνει με τις άλλες εταιρίες γιατι θα απογοητευτείς. ασε που αφορά μόνο 2g. Ευχαριστώ φίλε μου!:) Πράγματι ο χάρτης είναι μικρός και τελείως γενικός, απλώς δείχνει το κλασσική εικόνα με όλη τη χώρα και καλά εντός κάλυψης!:wacko: "Κάλυψη με αποδείξεις" σου λέει μετά! Ποιες αποδείξεις αφού είναι αδύνατο να δεις το οτιδήποτε στον χάρτη αυτόν! Επίσης για μια εταιρία όπως η Vodafone που διαφημίζει πολύ το 3G δίκτυό της είναι περίεργο το οτι δεν υπάρχει χάρτης με την κάλυψη 3G! Μόνο η Wind έχει ένα καλό και σχετικά λεπτομερή χάρτη και για τα δύο δίκτυα! Δυστυχώς όμως,πάνε κάποιοι άλλοι και τις ανοίγουν νέες τρύπες σε περιοχές που είχε εξαιρετική κάλυψη και εκεί κολλάει η κατάσταση...Γιʼαυτό θα πρέπει να πιέσει για άδειες όσο μπορεί,σε πυκνοκατοικημένες περιοχές!Για να μην μπορεί ο κάθε λακαμάς να της ξηλώσει τους σταθμούς.. :mad: Πράγματι, αυτή η μανία με τις κεραίες κλπ πρέπει σε τέτοιο βαθμό να υπάρχει μόνο στην Ελλάδα!:blink: Ο κάθε "λακαμάς" όπως λες εκμεταλεύεται τα κενά της νομοθεσίας και απαιτεί αφαίρεση κεραιών, σταθμών κλπ! Το ειρωνικό και τραγικό παράλληλα της υπόθεσης είναι οτι και αυτοί οι ίδιοι που φωνάζουν έχουν και αυτοί σίγουρα κινητό! Δεν καταλαβαίνουν οτι αν π.χ. ξηλωθεί μια κεραία ούτε οι ίδιοι θα έχουν σήμα? Ίσως θεωρούν οτι αυτοί δεν επηρεάζονται από την αφαίρεση μιας κεραίας και βέβαια όταν διαπιστώσουν οτι έχουν πρόβλημα θα τηλεφωνούν στην εταιρία και θα φωνάζουν ξεχνόντας βέβαια οτι οι ίδιοι το προκάλεσαν το πρόβλημα! :wacko: Όπως λέει η παροιμία, η τρέλα δεν πάει στα βουνά πάει στους ανθρώπους! Παράθεση Link to comment Share on other sites Περισσότερες Επιλογές Κοινής Χρήσης
bored01 Δημ. July 1, 2008 Κοινοποίηση Δημ. July 1, 2008 Θα ήταν ίσως καλύτερα άμα μπορούσαμε να μιλήσουμε κατευθείαν με το τεχνικό τμήμα καθότι δεν είμαι σίγουρος οτι τα κοριτσάκια στο τηλεφωνικό κέντρο καταγράφουν πάντα και προωθούν τις διάφορες αναφορές. Αυτό θα ήταν πολύ καλό αλλά δεν ξέρω κατα πόσο είναι εφικτό. Δηλαδή αν γίνεται μια εταιρεία να απασχολεί τόσο μεγάλο αριθμό τεχνικών 24 το 24ωρο που να απαντούν στο κάθε πρόβλημα, πόσο μάλλον όταν το 95% και παραπάνω των προβλημάτων που αναφέρονται στην εξυπηρέτηση έχουν να κάνουν με τον ίδιο το χρήστη και τη συσκευή. Φαντάσου επειδή μπλόκαρε η συσκευή μου και δεν λειτουργεί ή επειδή είμαι σε ένα υπόγειο και προφανώς δεν έχω καλό σήμα να απιτώ να συνδεθώ με εξειδικευμένο τεχνικό! Έπειτα το κάθε πρόβλημα πρέπει πρώτα να διερευνηθεί, ειδικά αν είναι θέμα κάλύψης. Για αυτό κρατάνε ticket και έχεις απάντηση λίγες μέρες μετά. Επίσης ανάλογα με το πρόβλημα το trouble ticket προωθείται και σε ξεχωριστό εξειδικευμένο τμήμα της εταιρείας, δεν είναι ένα τεχνικό τμήμα. Άλλο τμήμα θα κοιτάξει το πρόβλημα με το σήμα και άλλο κάποιο ενδεχόμενο πρόβλημα ταχύτητας mobile internet. Είναι δυνατόν να μπορεί ο συνδρομητής να μιλάει με καθένα από αυτά τα τμήματα άμεσα? Η μέθοδος που ακολουθούν είναι αρκετά καλή, το γιατι στη δική σου περίπτωση δεν σου απάντησαν δεν ξέρω, έχε όμως υπόψιν ότι μπορείς να καλέσεις στο 13830 και να παρακολουθείς τη πορεία των αιτημάτων αν δεν έχεις λάβει απάντηση. Για να πούμε και κάτι καλό, σήμερα μετά από αρκετούς μήνες ανέβηκα τη λεωφόρο Πεντέλης από κέντρο Χαλανδρίου μέχρι Βριλήσσια στη Ναυτική Βάση. Το σήμα ήταν παντού φουλ 3G. Παλιά θυμάμαι πως σε κάποια σημεία έπεφτε λίγο το σήμα και δεν είχε καθόλου 3G :confused: (όπως στα Βριλήσσια στο ύψος του Βασιλόπουλου και στο ύψος του καταστήματος της Vodafone).:) Παράθεση Link to comment Share on other sites Περισσότερες Επιλογές Κοινής Χρήσης
Kwstas91 Δημ. July 1, 2008 Κοινοποίηση Δημ. July 1, 2008 Η VODAFONE K H WIND ΠPEΠEI NA KANOYN OΠΩΣΔHΠOTE KATI ΣTA EΛEYΘEPIA-KOPΔEΛIO ΘEΣΣAΛONIKHΣ.H COTE ΣKIZEI EΔΩ ΣE ΘEMA ΣHMATOΣ K ΣYNΔPOMHTΩN.H VODA EIXE ΠAΛIOTEPA ΣHMA ΣAN THΣ COTE AΛΛA BΓAΛAN KEPAIEΣ ΛOΓΩ ΠAPAΠONΩN AΠO KATOIKOYΣ.TI NA ΠΩ?H WIND AΠ THN AΛΛH EYTYXΩΣ EBAΛE MIA KEPAIA K BEΛTIΩΘHKE EΛAXIΣTA.AN ΔN KANOYN KT ΘA XAΘOYN K OI 2.OΣOYΣ HΞEPA ΠAΛIOTEPA EIXAN VODAFONE K TΩPA OΛOI COSMOTE E KAI WIND.SORRY ΓIA TA KEΦAΛAIA Παράθεση Link to comment Share on other sites Περισσότερες Επιλογές Κοινής Χρήσης
RAZR2 Δημ. July 2, 2008 Κοινοποίηση Δημ. July 2, 2008 Αυτό θα ήταν πολύ καλό αλλά δεν ξέρω κατα πόσο είναι εφικτό. Δηλαδή αν γίνεται μια εταιρεία να απασχολεί τόσο μεγάλο αριθμό τεχνικών 24 το 24ωρο που να απαντούν στο κάθε πρόβλημα, πόσο μάλλον όταν το 95% και παραπάνω των προβλημάτων που αναφέρονται στην εξυπηρέτηση έχουν να κάνουν με τον ίδιο το χρήστη και τη συσκευή. Φαντάσου επειδή μπλόκαρε η συσκευή μου και δεν λειτουργεί ή επειδή είμαι σε ένα υπόγειο και προφανώς δεν έχω καλό σήμα να απιτώ να συνδεθώ με εξειδικευμένο τεχνικό! Έπειτα το κάθε πρόβλημα πρέπει πρώτα να διερευνηθεί, ειδικά αν είναι θέμα κάλύψης. Για αυτό κρατάνε ticket και έχεις απάντηση λίγες μέρες μετά. Επίσης ανάλογα με το πρόβλημα το trouble ticket προωθείται και σε ξεχωριστό εξειδικευμένο τμήμα της εταιρείας, δεν είναι ένα τεχνικό τμήμα. Άλλο τμήμα θα κοιτάξει το πρόβλημα με το σήμα και άλλο κάποιο ενδεχόμενο πρόβλημα ταχύτητας mobile internet. Είναι δυνατόν να μπορεί ο συνδρομητής να μιλάει με καθένα από αυτά τα τμήματα άμεσα? Η μέθοδος που ακολουθούν είναι αρκετά καλή, το γιατι στη δική σου περίπτωση δεν σου απάντησαν δεν ξέρω, έχε όμως υπόψιν ότι μπορείς να καλέσεις στο 13830 και να παρακολουθείς τη πορεία των αιτημάτων αν δεν έχεις λάβει απάντηση. Για να πούμε και κάτι καλό, σήμερα μετά από αρκετούς μήνες ανέβηκα τη λεωφόρο Πεντέλης από κέντρο Χαλανδρίου μέχρι Βριλήσσια στη Ναυτική Βάση. Το σήμα ήταν παντού φουλ 3G. Παλιά θυμάμαι πως σε κάποια σημεία έπεφτε λίγο το σήμα και δεν είχε καθόλου 3G :confused: (όπως στα Βριλήσσια στο ύψος του Βασιλόπουλου και στο ύψος του καταστήματος της Vodafone).:) Λογικά αυτά που λες, πράγματι δεν είναι μάλλον εφικτό να μιλάμε κατευθείαν με το τεχνικό τμήμα. Την δεύτερη φορά που τους ανέφερα το πρόβλημα επικοινώνησε τεχνικός μαζί μου, την πρώτη με γράψανε. Έχει 3G σήμα τόσο ψηλά στην Πεντέλης?:confused:Δεν το έχω προσέξει η αλήθεια είναι αλλά αφού το τσέκαρες εσύ έτσι θα είναι. Θα ρήξω και εγώ μια ματιά στο κινητό μου ανεβαίνοντας!:D Παράθεση Link to comment Share on other sites Περισσότερες Επιλογές Κοινής Χρήσης
bored01 Δημ. July 2, 2008 Κοινοποίηση Δημ. July 2, 2008 Λογικά αυτά που λες, πράγματι δεν είναι μάλλον εφικτό να μιλάμε κατευθείαν με το τεχνικό τμήμα. Την δεύτερη φορά που τους ανέφερα το πρόβλημα επικοινώνησε τεχνικός μαζί μου, την πρώτη με γράψανε. Έχει 3G σήμα τόσο ψηλά στην Πεντέλης?:confused:Δεν το έχω προσέξει η αλήθεια είναι αλλά αφού το τσέκαρες εσύ έτσι θα είναι. Θα ρήξω και εγώ μια ματιά στο κινητό μου ανεβαίνοντας!:D Mέχρι και τα Βριλήσσια έχει, βελτιωμένο όπως είπα σε σχέση με πιο παλιά. Παραπάνω δεν ξέρω, δεν νομίζω όμως να μην έχει καθόλου. Παράθεση Link to comment Share on other sites Περισσότερες Επιλογές Κοινής Χρήσης
RAZR2 Δημ. July 3, 2008 Κοινοποίηση Δημ. July 3, 2008 Mέχρι και τα Βριλήσσια έχει, βελτιωμένο όπως είπα σε σχέση με πιο παλιά. Παραπάνω δεν ξέρω, δεν νομίζω όμως να μην έχει καθόλου. Στην Πεντέλη πάντως το 3G σήμα είναι ανύπαρκτο. Εδώ ακόμα και στο κέντρο της αθήνας δεν είναι παντού σταθερό και από σημείο σε σημείο το 3G σήμα φεύγει, ξανάρχεται κλπ. Άμα έισαι μέσα σε κτίρια δε δεν το συζητάμε καθόλου!:( Παράθεση Link to comment Share on other sites Περισσότερες Επιλογές Κοινής Χρήσης
bored01 Δημ. July 3, 2008 Κοινοποίηση Δημ. July 3, 2008 Στην Πεντέλη πάντως το 3G σήμα είναι ανύπαρκτο. Εδώ ακόμα και στο κέντρο της αθήνας δεν είναι παντού σταθερό και από σημείο σε σημείο το 3G σήμα φεύγει, ξανάρχεται κλπ. Άμα έισαι μέσα σε κτίρια δε δεν το συζητάμε καθόλου!:( Δεν νομίζω ότι είναι ανύπαρκτο γιατι ξέρω άτομο στη Π.Πεντέλη με data card της Vodafone. Δεν ξέρω βέβαια ακριβώς που μένει, ίσως να μην είναι γενικά καλό στη περιοχή. Στο κέντρο δεν έχω κανένα πρόβλημα με καμια εταιρεία. Κέντρο μένω και εκεί μετακινούμαι συνέχεια. Παράθεση Link to comment Share on other sites Περισσότερες Επιλογές Κοινής Χρήσης
RAZR2 Δημ. July 7, 2008 Κοινοποίηση Δημ. July 7, 2008 Δεν νομίζω ότι είναι ανύπαρκτο γιατι ξέρω άτομο στη Π.Πεντέλη με data card της Vodafone. Δεν ξέρω βέβαια ακριβώς που μένει, ίσως να μην είναι γενικά καλό στη περιοχή. Στο κέντρο δεν έχω κανένα πρόβλημα με καμια εταιρεία. Κέντρο μένω και εκεί μετακινούμαι συνέχεια. Πάντως εγώ στη Ν.Πεντέλη ποτέ δεν έιχα ούτε έχω σήμα 3G!:( Η data card που λες λειτουργεί και με GPRS? ίσως όταν είναι εκτός 3G λήψης το δουλεύει με το GPRS. Παράθεση Link to comment Share on other sites Περισσότερες Επιλογές Κοινής Χρήσης
bored01 Δημ. July 7, 2008 Κοινοποίηση Δημ. July 7, 2008 Πάντως εγώ στη Ν.Πεντέλη ποτέ δεν έιχα ούτε έχω σήμα 3G!:( Η data card που λες λειτουργεί και με GPRS? ίσως όταν είναι εκτός 3G λήψης το δουλεύει με το GPRS. Nαι οι κάρτες αυτές λειτουργούν και με GPRS αλλά ο συγκεκριμένος είχε σίγουρα 3G. Μιλάω όμως για Παλαιά Πεντέλη.:O Παράθεση Link to comment Share on other sites Περισσότερες Επιλογές Κοινής Χρήσης
getolika Δημ. July 7, 2008 Κοινοποίηση Δημ. July 7, 2008 H voda εχει περιορισει κατα πολυ τις τρυπες της χωρις να εχει προσθεσει μεγαλο αριθμο σταθμων,δε ξερω πως γινεται αυτο αλλα το χω παρατηρησει μονο στη voda Και ο starfm μια από τα ίδια...:lol: Παράθεση Link to comment Share on other sites Περισσότερες Επιλογές Κοινής Χρήσης
kotsianis7 Δημ. July 8, 2008 Κοινοποίηση Δημ. July 8, 2008 Στα γραφόμενα του getolika(πολύ πετυχημένο το σχόλιο κατά την άποψή μου)ταιριάζει αυτό που λέμε πως η κινητή τηλεφωνία δεν είναι ραδιόφωνο,κάτι που ισχύει για την Βόντα στην επαρχία...Τουλάχιστον,αφού δεν μπορούν να σταυρώσουν κεραία για κεραία στις πόλεις,γιατί δεν επεκτείνουν λίγο το δίκτυο στην επαρχία;Ή έστω,όπου το έχουν,να αρχίσουν σιγά-σιγά την αναβάθμιση σε 3η γενιά..Ιδίως στην Θεσσαλία η εικόνα κυρίως της 3Ης γενιάς είναι για γέλια και για κλάματα..Και η κάλυψη 2ης γενιάς στα βουνά κυρίως..Αλλά,τ'αυτί τους δεν ιδρώνει..ΣΥΝΕΧΊΣΤΕ ΕΤΣΙ!ΔΩΣΤΕ ΛΕΦΤΑ ΜΟΝΟ ΓΙΑ ΔΙΑΦΗΜΙΣΕΙΣ ME ΑΝΘΡΏΠΑΚΙΑ!!! Παράθεση Link to comment Share on other sites Περισσότερες Επιλογές Κοινής Χρήσης
Recommended Posts
Join the conversation
You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.