Jump to content

[Android - προτάσεις] GPS και πλοήγηση


zxr
 Κοινοποίηση

Recommended Posts

Να κάνεις τι στα χωριά τα κτίρια 3D;;

Να βλέπεις το Δημαρχείο του Αγ. Νικολα Κολοπετινιτσας σε 3D, ώστε να το θαυμάζεις όταν περνάς δίπλα του;;

 

Unleashed by my M1 NOTE

 

Ειναι θεμα μοστρας,δεν χρειαζετε να ειναι ολα σωστα αλλα να ειναι σε 3d εκδοση για μεγαλυτερη ομορφια :p

oie_187028Bihdufbm.png.3d3976d11317e0e48874a77356b5ad14.png

Link to comment
Share on other sites

Γεια χαρα σε ολους! Θελω την βοηθεια σας σαν πιο εμπειροι...θελω να αγορασω κινητο με android αλλα κολλαω στο θεμα gps. Επειδη το χρησιμοποιω καθε μερα στην δουλεια μου,εχω ενα Lumia με τους Here maps που εχουν δωρεαν gps κ χωρις χρηση δεδομενων κυριως....υπαρχει κατι αντιστοιχο στα android??? :worry:

 

Όχι κάτι αντίστοιχο, το ίδιο σχεδόν. Υπάρχει και σε android το here maps με κάποιες μικροδιαφορές αλλά στην ουσία είναι το ίδιο. Έχει μαζί και το maps και το drive σε μια εφαρμογή.

ΕΝ ΟΙΔΑ ΟΤΙ ΟΥΔΕΝ ΟΙΔΑ
Link to comment
Share on other sites

  • 2 weeks later...
Καλησπέρα παιδιά,

την επόμενη βδομάδα θα κάνω ταξίδι Αθήνα-Ντίσελντορφ και χρειάζομαι offline GPS. Έχω σε tablet το HERE αλλά και το google maps, όμως αφενός δεν μου βρίσκουν διαδρομή μέσω Ιταλίας, αφετέρου δεν βρίσκω επιλογή να αποθηκεύσω την διαδρομή έτσι ώστε να την έχω χωρίς ιντερνετ.

Μια βοήθεια?

Επειδή έκανα το ίδιο ακριβώς δρομολόγιο, να σχολιάσω:

Είχα τις εφαρμογές Google Maps (μαμά), Michelin, Map Factor και Waze.

Εντυπώσεις:

Το MapFactor παρά το ότι αναφέρει ότι δουλεύει offline, σταμάτησε να δουλεύει χωρίς δεδομένα, οπότε πέρας, αχρηστο.

Το Michelin επίσης άχρηστο, δεν το χρησιμοποίησα.

 

Οπότε έμεινα με Waze και Google Maps.

Το Waze διάβασα ότι τραβάει αρκετά MB, οπότε περιόρισα την χρήση του.

Οφείλω όμως να ομολογήσω ότι όποτε το χρειάστηκα με έβγαλε ασπροπρόσωπο. Δλδ μποτιλιαρίσματα σε Autostrada και Autobahn μου τα υπέδειξε μια χαρά, αν και πχ για τις δεύτερες δεν χρειάζεται ειδοποιήση καθώς υπάρχει ειδικό πληροφοριακό σύστημα που στο γράφει για να αρχίζεις να κόβεις ταχύτητα.

Έχω μια υποψία ότι οι χρήστες του Waze στο εξωτερικό είναι περισσότεροι, δεν έχω επίσημα στοιχεία φυσικά.

 

Αποτέλεσμα ; Έμεινα με το Google Maps. Με μια λέξη ΕΞΑΙΡΕΤΙΚΟ. Άψογη πλοήγηση στις γερμανικές πόλεις, σε μια ξένη χώρα, όπου δεν γνώριζα και την γλώσσα.

Τότε γιατί έψαχνα άλλες εφαρμογές θα ρωτήσει κάποιος. Μα γιατί το Google Maps δεν έχει ένδειξη ταχύτητας, ούτε το κυριότερο, ΟΡΙΑ ταχύτητας.

Σε μια τόσο σοβαρά επιτηρούμενη χώρα, θα ήταν αυτοκτονικό να μην γνωρίζεις με πόσα πηγαίνεις και πόσο είναι το όριο ταχύτητας.

Δυστυχώς δεν είχα Here Maps και Sygic.

 

Για το Here Maps που διαβάζω διθύραμβους, η απουσία εναλλακτικών διαδρομών, είναι προβληματική.

 

Εκ κατακλείδι: σοβαρό πρόγραμμα πλοήγησης χωρίς δεδομένα δεν γίνεται να υπάρξει. Ειδικά με καλούδια όπως πληροφορίες κίνησης.

Η λύση ; Αγορά τοπικής κάρτας. Π.χ Ιταλία αυτό μπορεί να γίνει με 10-15€. Αγοράζεις 1 GB και ξενοιάζεις.

Χρησιμοποίησα το Daily Travel Pack της Vodafone όπου με 3€/ημέρα έπαιρνες 100ΜΒ και μία μέρα με heavy using του GPS (Ιταλία-Αυστρία-Γερμανία) τα 100ΜΒ δεν μου έφτασαν και λίγο πριν φτάσω στο ξενοδοχείο, ξέμεινα από Πλοηγό.

Δεν χρειάζεται να σας πω τι "ευχάριστο" σκηνικό είναι να βρίσκεσαι χωρίς GPS σε μια ξένη χώρα, σε μια πόλη αργά το βράδυ, μην γνωρίζοντας πως θα πας στο ξενοδοχείο.

 

Οπότε, προσέχετε για να έχετε δεδομένα. ;)

Edited by Nozomi
Link to comment
Share on other sites

Επειδή έκανα το ίδιο ακριβώς δρομολόγιο, να σχολιάσω:

Είχα τις εφαρμογές Google Maps (μαμά), Michelin, Map Factor και Waze.

Εντυπώσεις:

Το MapFactor παρά το ότι αναφέρει ότι δουλεύει offline, σταμάτησε να δουλεύει χωρίς δεδομένα, οπότε πέρας, αχρηστο.

Το Michelin επίσης άχρηστο, δεν το χρησιμοποίησα.

 

Οπότε έμεινα με Waze και Google Maps.

Το Waze διάβασα ότι τραβάει αρκετά MB, οπότε περιόρισα την χρήση του.

Οφείλω όμως να ομολογήσω ότι όποτε το χρειάστηκα με έβγαλε ασπροπρόσωπο. Δλδ μποτιλιαρίσματα σε Autostrada και Autobahn μου τα υπέδειξε μια χαρά, αν και πχ για τις δεύτερες δεν χρειάζεται ειδοποιήση καθώς υπάρχει ειδικό πληροφοριακό σύστημα που στο γράφει για να αρχίζεις να κόβεις ταχύτητα.

Έχω μια υποψία ότι οι χρήστες του Waze στο εξωτερικό είναι περισσότεροι, δεν έχω επίσημα στοιχεία φυσικά.

 

Αποτέλεσμα ; Έμεινα με το Google Maps. Με μια λέξη ΕΞΑΙΡΕΤΙΚΟ. Άψογη πλοήγηση στις γερμανικές πόλεις, σε μια ξένη χώρα, όπου δεν γνώριζα και την γλώσσα.

Τότε γιατί έψαχνα άλλες εφαρμογές θα ρωτήσει κάποιος. Μα γιατί το Google Maps δεν έχει ένδειξη ταχύτητας, ούτε το κυριότερο, ΟΡΙΑ ταχύτητας.

Σε μια τόσο σοβαρά επιτηρούμενη χώρα, θα ήταν αυτοκτονικό να μην γνωρίζεις με πόσα πηγαίνεις και πόσο είναι το όριο ταχύτητας.

Δυστυχώς δεν είχα Here Maps και Sygic.

 

Για το Here Maps που διαβάζω διθύραμβους, η απουσία εναλλακτικών διαδρομών, είναι προβληματική.

 

Εκ κατακλείδι: σοβαρό πρόγραμμα πλοήγησης χωρίς δεδομένα δεν γίνεται να υπάρξει. Ειδικά με καλούδια όπως πληροφορίες κίνησης.

Η λύση ; Αγορά τοπικής κάρτας. Π.χ Ιταλία αυτό μπορεί να γίνει με 10-15€. Αγοράζεις 1 GB και ξενοιάζεις.

Χρησιμοποίησα το Daily Travel Pack της Vodafone όπου με 3€/ημέρα έπαιρνες 100ΜΒ και μία μέρα με heavy using του GPS (Ιταλία-Αυστρία-Γερμανία) τα 100ΜΒ δεν μου έφτασαν και λίγο πριν φτάσω στο ξενοδοχείο, ξέμεινα από Πλοηγό.

Δεν χρειάζεται να σας πω τι "ευχάριστο" σκηνικό είναι να βρίσκεσαι χωρίς GPS σε μια ξένη χώρα, σε μια πόλη αργά το βράδυ, μην γνωρίζοντας πως θα πας στο ξενοδοχείο.

 

Οπότε, προσέχετε για να έχετε δεδομένα. ;)

Φυσικά και δεν υπάρχει κανένας λόγος να προσέχεις ή να ξοδεύεσαι για δεδομένα στο εξωτερικό.

 

Βάζεις Sygic, Navigon ή κάποιο άλλο offline Gps και τελειώνει η ιστορία και έχεις και πόσα POI διαθέσιμα.

 

Unleashed by my M1 NOTE

ONEPLUS 12 16/512gb: rooted

Blackview Tab 11 tablet 8/128gb

Amazon Fire stick 4k max

Link to comment
Share on other sites

Φυσικά και δεν υπάρχει κανένας λόγος να προσέχεις ή να ξοδεύεσαι για δεδομένα στο εξωτερικό.

 

Βάζεις Sygic, Navigon ή κάποιο άλλο offline Gps και τελειώνει η ιστορία και έχεις και πόσα POI διαθέσιμα.

 

Unleashed by my M1 NOTE

 

πόσες μα πόσες φορές το έχεις πει σε διάφορα άτομα εδώ μέσα .

άμα δεν πληρώσεις δεν έχεις τα καλούδια αλλά είπαμε ψάχνουμε μόνο το τζαμπέ που να τα κάνουν όλα

Edited by Sniaf
[sIGPIC][/sIGPIC]
Link to comment
Share on other sites

. Μα γιατί το Google Maps δεν έχει ένδειξη ταχύτητας, ούτε το κυριότερο, ΟΡΙΑ ταχύτητας.

Σε μια τόσο σοβαρά επιτηρούμενη χώρα, θα ήταν αυτοκτονικό να μην γνωρίζεις με πόσα πηγαίνεις και πόσο είναι το όριο ταχύτητας.

 

Καλησπέρα,

 

Κατάβασε την εφαρμογή "Velociraptor" από το playstore για ενδειξεις ταχύτητας και οριων στο Google maps.

 

Sent from my Nexus 6P using Tapatalk

Link to comment
Share on other sites

Επειδή έκανα το ίδιο ακριβώς δρομολόγιο, να σχολιάσω:

 

Το MapFactor παρά το ότι αναφέρει ότι δουλεύει offline, σταμάτησε να δουλεύει χωρίς δεδομένα, οπότε πέρας, αχρηστο.

Το Michelin επίσης άχρηστο, δεν το χρησιμοποίησα.

 

Οπότε έμεινα με Waze και Google Maps.

Το Waze διάβασα ότι τραβάει αρκετά MB, οπότε περιόρισα την χρήση του.

 

Έχω μια υποψία ότι οι χρήστες του Waze στο εξωτερικό είναι περισσότεροι, δεν έχω επίσημα στοιχεία φυσικά.

 

Αποτέλεσμα ; Έμεινα με το Google Maps. Με μια λέξη ΕΞΑΙΡΕΤΙΚΟ. Άψογη πλοήγηση στις γερμανικές πόλεις, σε μια ξένη χώρα, όπου δεν γνώριζα και την γλώσσα.

 

Εκ κατακλείδι: σοβαρό πρόγραμμα πλοήγησης χωρίς δεδομένα δεν γίνεται να υπάρξει. Ειδικά με καλούδια όπως πληροφορίες κίνησης.

Εγώ πάντως βρήκα το δρόμο μου στη Βουλγαρία χρησιμοποιώντας offline το Magic Earth Navigation & Maps το οποίο είναι το τζαμπέ αδελφάκι του εξαιρετικού ROUTE 66 Navigate. Αφού κατάφερε να με οδηγήσει σε ένα συγκεκριμένο δρόμο σε ένα Βουλγάρικο χωριό, δε νομίζω ότι θα έχει πρόβλμα με το Ντίσελντορφ.

Εννοείται ότι αν θέλει κάποιος εφήμερες πληροφορίες όπως είναι η κίνηση των δρόμων, θα πρέπει οπωσδήποτε να χρησιμοποιήσει πρόγραμμα με δεδομένα. Και μάλιστα όχι όποιο κι όποιο πρόγραμμα. Θα πρέπει να είναι κάποιο με πολύ ευρεία βάση χρηστών οι οποίοι μάλιστα να είναι πρόθυμοι να στελνουν δεδομένα για να δημιουργηθούν οι πληροφορίες.

Υποθέτω ότι προγράμματα σαν το Sygic τα οποία ναι μεν έχουν ευρύτατη βαση χρηστών αλλά αγοράζονται κυρίως για να χρησιμοποιούνται offline, δεν είναι κατάλληλα.

To waze το οποίο θυμίζει μια traffic έκδοση ενός social network θα πρέπει να είναι το πιο κατάλληλο πρόγραμμα για να μάθει κανεις την κίνηση των δρόμων. Αλλά από την άλλη θα πρέπει να έχει διαθέσιμα απεριόριστα mb και εξάλλου πόσοι χρήστες του waze να υπάρχουν στην Ελλάδα ώστε να πει κανείς ότι αξίζει τον κόπο;

Edited by PANKAN
Link to comment
Share on other sites

Καλησπέρα,

 

Κατάβασε την εφαρμογή "Velociraptor" από το playstore για ενδειξεις ταχύτητας και οριων στο Google maps.

 

Sent from my Nexus 6P using Tapatalk

Εγώ το έβαλα!! Ευχαριστούμε.

 

Και μια ερώτηση από μένα παιδιά... Βάζω πλοήγηση στο google Maps και με βάζει στην πεζοπορία ενώ είμαι με αυτοκίνητο. Πως το φτιάχνω αυτό???

 

Edit : εντάξει το βρήκα!!!! Μπροστά στα μάτια μου ήταν

 

(Στάλθηκε απο lg g4. Lollipop 5.1)

Edited by lek88
Link to comment
Share on other sites

πόσες μα πόσες φορές το έχεις πει σε διάφορα άτομα εδώ μέσα .

άμα δεν πληρώσεις δεν έχεις τα καλούδια αλλά είπαμε ψάχνουμε μόνο το τζαμπέ που να τα κάνουν όλα

Δεν κατάλαβες

Μα δεν αναφέρθηκα στα καλούδια.

Αναφέρομαι σε αυτά που είπε πλοηγησης και POI, τα οποία μια χαρά τα βρίσκεις και σε άλλα προγράμματα.

 

Και στην τελική, αν ψαχτεις τσιμπας το Navigon Europe Δωρεάν από Αμαζον και δεν υπάρχει λόγος κανένας να μένεις με κουτσουρεμενα google maps στο εξωτερικό.

 

Sent from my ONDA A9 Core4 using Tapatalk

ONEPLUS 12 16/512gb: rooted

Blackview Tab 11 tablet 8/128gb

Amazon Fire stick 4k max

Link to comment
Share on other sites

Έχω μια απορία πάνω στο θέμα των τελευταίων ποστ, Πόσο κοστίζει ένα ταξίδι στο εξωτερικό και τι κοστολογεί ο καθένας την ηρεμία του και την ασφάλεια του στο ταξίδι του εκτός Ελλάδας.

Με λίγα λόγια, μήπως το κόστος αγοράς για ένα καλό πρόγραμμα για το εξωτερικό αν το εντάξουμε στα συνολικά έξοδα είναι τόσο μικρό;

Γνώμη μου.

 

Στάλθηκε από το XT1068 μου χρησιμοποιώντας Tapatalk

Link to comment
Share on other sites

Καλησπέρα,

 

Κατάβασε την εφαρμογή "Velociraptor" από το playstore για ενδειξεις ταχύτητας και οριων στο Google maps.

Tnx, θα το δω, ακούγεται χρήσιμη !

Εγώ πάντως βρήκα το δρόμο μου στη Βουλγαρία χρησιμοποιώντας offline το Magic Earth Navigation & Maps το οποίο είναι το τζαμπέ αδελφάκι του εξαιρετικού ROUTE 66 Navigate. Αφού κατάφερε να με οδηγήσει σε ένα συγκεκριμένο δρόμο σε ένα Βουλγάρικο χωριό, δε νομίζω ότι θα έχει πρόβλμα με το Ντίσελντορφ.

Εννοείται ότι αν θέλει κάποιος εφήμερες πληροφορίες όπως είναι η κίνηση των δρόμων, θα πρέπει οπωσδήποτε να χρησιμοποιήσει πρόγραμμα με δεδομένα. Και μάλιστα όχι όποιο κι όποιο πρόγραμμα. Θα πρέπει να είναι κάποιο με πολύ ευρεία βάση χρηστών οι οποίοι μάλιστα να είναι πρόθυμοι να στελνουν δεδομένα για να δημιουργηθούν οι πληροφορίες.

Υποθέτω ότι προγράμματα σαν το Sygic τα οποία ναι μεν έχουν ευρύτατη βαση χρηστών αλλά αγοράζονται κυρίως για να χρησιμοποιούνται offline, δεν είναι κατάλληλα.

To waze το οποίο θυμίζει μια traffic έκδοση ενός social network θα πρέπει να είναι το πιο κατάλληλο πρόγραμμα για να μάθει κανεις την κίνηση των δρόμων. Αλλά από την άλλη θα πρέπει να έχει διαθέσιμα απεριόριστα mb και εξάλλου πόσοι χρήστες του waze να υπάρχουν στην Ελλάδα ώστε να πει κανείς ότι αξίζει τον κόπο;

Τα δεδομένα χρειάζονται.

Να αναφέρω το εξής: εγώ είχα δώσει ραντεβού στο Ντίσελντορφ και υπολόγιζα να φτάσω μια συγκεκριμένη ώρα.

Θα μου πείτε λάθος, αλλά δεν είχα ξαναταξιδέψει οδικώς στο εξωτερικό και δεν γνώριζα.

Ε, την πάτησα. Ήδη απ΄την Ιταλία φόρτωσα καθυστέρηση. Στην δε Γερμανία σε αρκετά γνωστά σημεία (Φρανκφούρτη κτλ.) είχε μποτιλιάρισμα στην αούτομπαν.

Στις δε εισόδους του Ντίσελντορφ γινόταν της κακομοίρας.

 

Μπορεί Ιταλοί-Γερμανοί να έχουν δρομάρες, αλλά δεν είναι σπάνιο φαινόμενο τα μποτιλιάριασματα, τουναντίον, είναι συνηθισμένο φαινόμενο, και το live traffic είναι ΠΟΛΥΤΙΜΟ για να υπολογίσεις το ταξίδι σου.

 

Έχω μια απορία πάνω στο θέμα των τελευταίων ποστ, Πόσο κοστίζει ένα ταξίδι στο εξωτερικό και τι κοστολογεί ο καθένας την ηρεμία του και την ασφάλεια του στο ταξίδι του εκτός Ελλάδας.

Με λίγα λόγια, μήπως το κόστος αγοράς για ένα καλό πρόγραμμα για το εξωτερικό αν το εντάξουμε στα συνολικά έξοδα είναι τόσο μικρό;

Γνώμη μου.

Κόστος ; Π.χ Ανκόνα-Ντίσελντορφ 130€ καύσιμα ενός μέσου ΙΧ (7-8lt/100km) + 50€ διόδια (ωτοστράντα-αυστριακή βινιέτα) + καράβι, συνολικά πάνω από 300€ !

Η ερώτησή σου όμως μπορεί να αντιστραφεί: γιατί να μην αγοράσει κάποιος μια ιταλική κάρτα να έχει 1+GB δεδομένων να χρησιμοποιεί live traffic να μην αγχώνεται ;

Το θέμα ΔΕΝ είναι τα 30-50€ του εκάστοτε Sygic τα οποία ΟΝΤΩΣ δεν είναι πολλά σε σύγκριση με αυτά που προσφέρει, όσο η απουσία δεδομένων.

Απ΄την δική μου (μικρή) εμπειρία, ΤΙΠΟΤΑ δεν αντικαθιστά τα δεδομένα.

 

Να μην πω για το άλλο, για τους χ-ψ λόγους σταματάς το Navigation και όταν το ξεκινάς παίζει να μην βρείς την διεύθυνση, όταν π.χ με Google Maps το πρόγραμμα το ίδιο Googl-άρει και δεν υπάρχει περίπτωση να μην το βρεις.

 

Συνοψίζω: φροντίζουμε να έχουμε ΜΒ με όποιον τρόπο μπορούμε (εν αναμονή διακοπης χρεώσεων περιαγωγής της ΕΕ).

Edited by Nozomi
Link to comment
Share on other sites

Φυσικά και δεν υπάρχει κανένας λόγος να προσέχεις ή να ξοδεύεσαι για δεδομένα στο εξωτερικό.

 

Βάζεις Sygic, Navigon ή κάποιο άλλο offline Gps και τελειώνει η ιστορία και έχεις και πόσα POI διαθέσιμα.

 

Unleashed by my M1 NOTE

και δεν έχει κίνηση όπως ζήτησε ο φίλος....

 

Στάλθηκε από το ZP952 μου χρησιμοποιώντας Tapatalk

Link to comment
Share on other sites

Μπορεί Ιταλοί-Γερμανοί να έχουν δρομάρες, αλλά δεν είναι σπάνιο φαινόμενο τα μποτιλιάριασματα, τουναντίον, είναι συνηθισμένο φαινόμενο, και το live traffic είναι ΠΟΛΥΤΙΜΟ για να υπολογίσεις το ταξίδι σου.

Πριν χρόνια πηγαίνοντας στην Ανκόνα, κόλλησα μισή μέρα σε μποτιλιάρισμα στην αουτοστράντα και έχασα το πλοίο, με αποτέλεσμα να κολλήσω 2 μέρες στην Ανκόνα.

Και μου ξανάτυχε από τότε με λιγώτερο τραγικά αποτελέσματα. Απλά έχασα τη μέρα μου κάνοντας βόλτες έξω από το αυτοκίνητο, κάνοντας κοινωνικές σχέσεις με τους άλλους οδηγούς και ψάχνοντας που θα κατουρήσω.

Από την άλλη δεν αρκεί να έχεις τις πληροφορίες για την κίνηση. Θα πρέπει να μπορείς και να τις αξιολογήσεις. Κάτι μάλλον δύσκολο σε άγνωστα μέρη.

Έχω την αίσθηση ότι αυτού του είδους οι πληροφορίες απευθύνονται σε αυτούς που ξέρουν τη περιοχή. Το να σου πεί ότι ο τάδε δρόμος έχει μποτιλιάρισμα και τράβα πάνω από τις Άλπεις, με μόνο κριτήριο τον χρόνο που εκτιμάει το πρόγραμμα ότι θα κάνεις με βάση την επιτρεπόμενη ταχύτητα, ίσως δεν είναι η καλύτερη λύση και κάποιες φορές χίλιες φορές καλύτερα το μποτιλιάρισμα.

Άσε που σε τέτοιες περιπτώσεις το μποτιλιάρισμα είναι γενικευμένο.

Μπορεί να κάνω και λάθος.

 

ΥΓ Πάντως δεν είναι κακή ιδέα να γίνει μια αξιολόγηση σε αυτή τη δυνατότητα διαφόρων προγραμμάτων. Πως λειτουργεί και αν ανταποκρίνεται στη πραγματικότητα.

Τι κάνει; Σου δείχνει τα συγκεκριμένα σημεία καθυστέρησης και σου προτείνει εναλακτικές διαδρομές ή πρέπει εσύ να ψάξεις για εναλλακτικές διαδρομές όταν δεις τον χρόνο και τρομάξεις; Όταν το έχεις ενεργοποιημένο είναι δυναμικό; Δηλαδή σου βγάζει προειδοποίηση στη μέση του ταξιδιού; Γιατί οι αλλαγές στη κίνηση καμιά φορά γίνονται αστραπιαία.

Διαβάζουμε σελίδες επί σελίδων με χαζές πληροφορίες για τη φωνή του εκφωνητή κι αν είναι ωραία, και για αυτό το ουσιαστικό θέμα τίποτα.

Edited by PANKAN
Link to comment
Share on other sites

Προσωπικά Έχω αγοράσει παλιά το ναβιγκον και πιο πρόσφατα το σιτζικ έκαστο βέβαια Όταν ήταν σε προσφορά.πλέον ησύχασα και δεν ψάχνομαι ειδικά 2 φορές φέτος εξωτερικό το σιτζικ με έβγαλε τελεια όπου ήθελα να παω

 

send from my cave using smoke signals

Link to comment
Share on other sites

Πριν χρόνια πηγαίνοντας στην Ανκόνα, κόλλησα μισή μέρα σε μποτιλιάρισμα στην αουτοστράντα και έχασα το πλοίο, με αποτέλεσμα να κολλήσω 2 μέρες στην Ανκόνα.

Και μου ξανάτυχε από τότε με λιγώτερο τραγικά αποτελέσματα. Απλά έχασα τη μέρα μου κάνοντας βόλτες έξω από το αυτοκίνητο, κάνοντας κοινωνικές σχέσεις με τους άλλους οδηγούς και ψάχνοντας που θα κατουρήσω.

Από την άλλη δεν αρκεί να έχεις τις πληροφορίες για την κίνηση. Θα πρέπει να μπορείς και να τις αξιολογήσεις. Κάτι μάλλον δύσκολο σε άγνωστα μέρη.

Έχω την αίσθηση ότι αυτού του είδους οι πληροφορίες απευθύνονται σε αυτούς που ξέρουν τη περιοχή. Το να σου πεί ότι ο τάδε δρόμος έχει μποτιλιάρισμα και τράβα πάνω από τις Άλπεις, με μόνο κριτήριο τον χρόνο που εκτιμάει το πρόγραμμα ότι θα κάνεις με βάση την επιτρεπόμενη ταχύτητα, ίσως δεν είναι η καλύτερη λύση και κάποιες φορές χίλιες φορές καλύτερα το μποτιλιάρισμα.

Άσε που σε τέτοιες περιπτώσεις το μποτιλιάρισμα είναι γενικευμένο.

Μπορεί να κάνω και λάθος.

 

ΥΓ Πάντως δεν είναι κακή ιδέα να γίνει μια αξιολόγηση σε αυτή τη δυνατότητα διαφόρων προγραμμάτων. Πως λειτουργεί και αν ανταποκρίνεται στη πραγματικότητα.

Τι κάνει; Σου δείχνει τα συγκεκριμένα σημεία καθυστέρησης και σου προτείνει εναλακτικές διαδρομές ή πρέπει εσύ να ψάξεις για εναλλακτικές διαδρομές όταν δεις τον χρόνο και τρομάξεις; Όταν το έχεις ενεργοποιημένο είναι δυναμικό; Δηλαδή σου βγάζει προειδοποίηση στη μέση του ταξιδιού; Γιατί οι αλλαγές στη κίνηση καμιά φορά γίνονται αστραπιαία.

Διαβάζουμε σελίδες επί σελίδων με χαζές πληροφορίες για τη φωνή του εκφωνητή κι αν είναι ωραία, και για αυτό το ουσιαστικό θέμα τίποτα.

Το Navigon που το δούλεψα πρόσφατα με δεδομένα στο Βερολίνο, έβγαζε ενημέρωση σε real time ότι γίνονται έργα σε κάποιο κομμάτι της διαδρομής και πρότεινε εναλλακτικές οδούς αμέσως.

Όπως σωστά λες, αν δεν ξέρεις τους δρόμους, είναι θέμα.

 

Sent from my ONDA A9 Core4 using Tapatalk

ONEPLUS 12 16/512gb: rooted

Blackview Tab 11 tablet 8/128gb

Amazon Fire stick 4k max

Link to comment
Share on other sites

Kαι εδώ στην Ελλάδα το igo primo έχει πληροφορίες κίνησης σε κάποιες περιοχές και προτείνει εναλλακτικές διαδρομές.Αλλά δεν το έχω δει να είναι τόσο πραγματικού χρόνου η πληροφορία.πχ πριν 2 εβδομάδες ήμουν Θεσσαλονίκη και βάζω προορισμό προς Κοζάνη.Πάνω στο λεπτό που το άνοιξα μου λέει "ενδεχομένως να συναντήσετε κυκλοφοριακή κίνηση στην νέα δυτική είσοδο/οδος μοναστηριου" και αν θέλω να επιλέξω εναλλακτική διαδρομή.Πάτησα όχι και μετά απο κανένα 10λεπτο που έφτασα εκεί η κυκλοφορία διεξαγόταν κανονικά και γενικά μέχρι να φτάσω εκεί δεν υπήρχε κανένα μεγάλο μποτιλιάρισμα να πεις ότι άξιζε η εναλλακτική διαδρομή.Δε ξέρω απο που παίρνει τις πληροφορίες όμως το πρόγραμμα και ίσως δεν ευθύνεται αυτό αλλά το κέντρο που τις στέλνει.Αθήνα δεν έχω δοκιμάσει αλλά ίσως να είναι πιο αξιόπιστο.
Link to comment
Share on other sites

Πριν χρόνια πηγαίνοντας στην Ανκόνα, κόλλησα μισή μέρα σε μποτιλιάρισμα στην αουτοστράντα και έχασα το πλοίο, με αποτέλεσμα να κολλήσω 2 μέρες στην Ανκόνα.

Και μου ξανάτυχε από τότε με λιγώτερο τραγικά αποτελέσματα. Απλά έχασα τη μέρα μου κάνοντας βόλτες έξω από το αυτοκίνητο, κάνοντας κοινωνικές σχέσεις με τους άλλους οδηγούς και ψάχνοντας που θα κατουρήσω.

Από την άλλη δεν αρκεί να έχεις τις πληροφορίες για την κίνηση. Θα πρέπει να μπορείς και να τις αξιολογήσεις. Κάτι μάλλον δύσκολο σε άγνωστα μέρη.

Έχω την αίσθηση ότι αυτού του είδους οι πληροφορίες απευθύνονται σε αυτούς που ξέρουν τη περιοχή. Το να σου πεί ότι ο τάδε δρόμος έχει μποτιλιάρισμα και τράβα πάνω από τις Άλπεις, με μόνο κριτήριο τον χρόνο που εκτιμάει το πρόγραμμα ότι θα κάνεις με βάση την επιτρεπόμενη ταχύτητα, ίσως δεν είναι η καλύτερη λύση και κάποιες φορές χίλιες φορές καλύτερα το μποτιλιάρισμα.

Άσε που σε τέτοιες περιπτώσεις το μποτιλιάρισμα είναι γενικευμένο.

Μπορεί να κάνω και λάθος.

 

ΥΓ Πάντως δεν είναι κακή ιδέα να γίνει μια αξιολόγηση σε αυτή τη δυνατότητα διαφόρων προγραμμάτων. Πως λειτουργεί και αν ανταποκρίνεται στη πραγματικότητα.

Τι κάνει; Σου δείχνει τα συγκεκριμένα σημεία καθυστέρησης και σου προτείνει εναλακτικές διαδρομές ή πρέπει εσύ να ψάξεις για εναλλακτικές διαδρομές όταν δεις τον χρόνο και τρομάξεις; Όταν το έχεις ενεργοποιημένο είναι δυναμικό; Δηλαδή σου βγάζει προειδοποίηση στη μέση του ταξιδιού; Γιατί οι αλλαγές στη κίνηση καμιά φορά γίνονται αστραπιαία.

Διαβάζουμε σελίδες επί σελίδων με χαζές πληροφορίες για τη φωνή του εκφωνητή κι αν είναι ωραία, και για αυτό το ουσιαστικό θέμα τίποτα.

Φυσικά και μπορεί να κάνει λάθος ένα πρόγραμμα, και σε μένα έχει συμβεί.

 

Από κεί και πέρα, το να είναι κάποιο Offline και να μην πληρώνεις μία για data, δεν μπρορεί να είναι το μοναδικό κριτήριο επιλογής ενός προγράμματος για πλοήγηση στο εξωτερικό (όχι για όλους τουλάχιστον), καθώς το live traffic μπορεί να σε σώσει.

Μπορεί και όχι βέβαια.

 

Την επόμενη φορά που θα ταξιδέψω οδικώς στο εξωτερικό πάντως, θα χρησιμοποιήσω διαφορετικά προγράμματα και θα γράψω εντυπώσεις.

Και όποιος τις θέλει τις διαβάζει. Το φιντμπακ είναι το σημαντικότερο θαρρώ, και όχι να διαφημίζουμε πόσο γαμάτο είναι το πρόγραμμα που χρησιμοποιούμε και πόσο καλύτερο είναι απ' ΄των υπολοίπων.

Πάντως ο συμφορουμίτης που θα πήγαινε Ντίσελντορφ δεν μας έδωσε feed-back ποιό πρόγραμμα χρησιμοποίησε, αν τον έβγαλε ασπροπρόσωπο, τι πουλιά έπιασε με την κίνηση εκεί που είναι αυξημένη κτλ

 

Όσον αφορά τους άγνωστους δρόμους που αναφέρθηκε, εκεί θέλεις τον Πλοηγό παληκάρια. :)

Όχι στο πως να πας κάπου στην Αθήνα που στο φινάλε θα πάρεις ένα τηλέφωνο, θα σου δώσει ένα τοπόσημο, θα παρκάρεις, θα περπατήσεις και λίγο κτλ.

Σήμερα ο Πλοηγός σε κατευθύνει σε μια ξένη χώρα, σε μια ξένη πόλη, χωρίς την ανάγκη να είσαι στο έλεος του οποιοδήποτε ντόπιου ή να αναγκάζεσαι να αγοράζεις χάρτες.

 

Υ.Γ

Ένα πρόβλημα που είχα αλλά δεν ευθύνεται τόσο το Google Maps γι' αυτό, είναι όταν μπήκα στην Γερμανία (πέρασα μέσω Füssen καθ' υπόδειξη ενός Έλληνα νταλικιέρη αποδεικνύοντας ότι καλά είναι τα προγράμματα, αλλά η εμπειρία δεν αντικαθίσταται :p) και μέχρι να μπω στην autobahn, γίνονταν έργα στην περιοχή και οι χάρτες του Γούγλη δεν είχαν ενημερωθεί, με αποτέλεσμα να με πηγαίνει μπρος-πίσω στο τοπικό χωριό. Εν τέλει με βοήθησε ένα Γερμανός επαγγελματίας οδηγός να μπω στην autobahn

Edited by Nozomi
Link to comment
Share on other sites

Αν και συνήθως το Igo χρησιμοποιω δεν έχω εκτιμήσει πόσο καλές είναι οι πληροφορίες κίνησης που έχει γιατί συνήθως το χρησιμοποιώ με κλειστά τα data.

Tο Here έχει σίγουρα καλές πληροφορίες στην Αθήνα. Δεν ξέρω αν είναι απο το κέντρο διαχείρισης κυκλοφορίας ή δικές του απο crowdsourcing αλλά τις περισσότερες φορές που έκανα τη σύγκριση με την πραγματική κυκλοφορία ήταν σωστό.

Link to comment
Share on other sites

Όσον αφορά τους άγνωστους δρόμους που αναφέρθηκε, εκεί θέλεις τον Πλοηγό παληκάρια. :)

Όχι στο πως να πας κάπου στην Αθήνα που στο φινάλε θα πάρεις ένα τηλέφωνο, θα σου δώσει ένα τοπόσημο, θα παρκάρεις, θα περπατήσεις και λίγο κτλ.

Σήμερα ο Πλοηγός σε κατευθύνει σε μια ξένη χώρα, σε μια ξένη πόλη, χωρίς την ανάγκη να είσαι στο έλεος του οποιοδήποτε ντόπιου ή να αναγκάζεσαι να αγοράζεις χάρτες.

Εγώ αυτό που αναρωτήθηκα είναι μήπως χρειάζεσαι τον πλοηγό να σε κατευθύνει σε μια ξένη χώρα και τα δεδομένα κίνησης για να σε κατευθύνουν στον τόπο σου.

Για να μου πουν δηλαδή όταν φεύγω από το σπίτι μου, ότι η Συγγρού έχει μπλοκάρει και πήγαινε από αλλού.

Και αναρωτήθηκα πόσο εύκολα και επιτυχημένα συνδυάζονται αυτά τα δύο σε μια άγνωστη για τον χρήστη περιοχή.

Και μήπως ο συνδυασμός τους και η αδυναμία αξιολόγησης των προτάσεων, οδηγεί σε μεγαλύτερες περιπέτειες από την ταλαιπωρία μιας καθυστέρησης.

Link to comment
Share on other sites

Εγώ αυτό που αναρωτήθηκα είναι μήπως χρειάζεσαι τον πλοηγό να σε κατευθύνει σε μια ξένη χώρα και τα δεδομένα κίνησης για να σε κατευθύνουν στον τόπο σου.

Για να μου πουν δηλαδή όταν φεύγω από το σπίτι μου, ότι η Συγγρού έχει μπλοκάρει και πήγαινε από αλλού.

Και αναρωτήθηκα πόσο εύκολα και επιτυχημένα συνδυάζονται αυτά τα δύο σε μια άγνωστη για τον χρήστη περιοχή.

Και μήπως ο συνδυασμός τους και η αδυναμία αξιολόγησης των προτάσεων, οδηγεί σε μεγαλύτερες περιπέτειες από την ταλαιπωρία μιας καθυστέρησης.

Στον μέσο χρήστη δεν θεωρείται απαραίτητη η χρήση δεδομένων κίνησης στο εξωτερικό.

Αν χρησιμοποιείς λεωφορείο, θα φτάσεις όπως και να έχει στον προορισμό σου.

Αν νοικιάζεις αμάξι και βρεις κίνηση σε ένα στενάκι, είτε θα περιμένεις είτε αν αποφασίσεις να στρίψεις από αλλού, θα γίνει αναδρομολογηση έτσι και αλλιώς.

 

Στην τελική,καλό είναι να υπάρχει αλλά δεν είναι τόσο βασική λειτουργία για τον τουρίστα,όσο οι σωστές δρομολογήσεις, τα πολλά POI και οι σωστές πληροφορίες επί οθόνης.

Προσωπικά,πολύ πιο σημαντικό θεωρώ την υποστήριξη ραντάρ και καμερών.

 

Sent from my ONDA A9 Core4 using Tapatalk

ONEPLUS 12 16/512gb: rooted

Blackview Tab 11 tablet 8/128gb

Amazon Fire stick 4k max

Link to comment
Share on other sites

Yπαρχει καμια εφαρμογη που να περνει οδηγιες στα ελληνικα; Να του λεω δηλαδη λεωφορος αλεξανδραας και να με πηγαινει διχως την αναγκη να ανοιξω την οθονη;Το "οκ google" κανει νερα με τα ελληνικα και αν το εχω στα αγγλικα δεν αναγνωριζει σχεδον τιποτα.

Θελω δηλαδη να το εχω στο μπουφαν μου και να του λεω Λεωφορος αλεξανδρας και να με πηγαινει.

 

Αν υποστιριζε ελληνικα το ok google δεν θα ειχα θεμα..αλλα δεν..

Link to comment
Share on other sites

Νομίζω μόνο της mls το κάνει αυτό με τη φωνητική πλοήγηση

 

Στάλθηκε από το Lenovo A7000-a μου χρησιμοποιώντας Tapatalk

Link to comment
Share on other sites

  • The title was changed to [Android - προτάσεις] GPS και πλοήγηση

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Επισκέπτης
Reply to this topic...

×   Pasted as rich text.   Paste as plain text instead

  Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

 Κοινοποίηση

×
×
  • Create New...