Καλησπέρα σε όλους,
Ανοίγω αυτό το topic με αφορμή την εμπειρία των γονιών μου για ανανέωση του συμβολαίου τους για σταθερό Cosmote. Είχαν γυρίσει το σταθερό τους πριν 2 χρόνια σε Cosmote η οποία τους έστειλε το γνωστό voip router, σε ένα πρόγραμμα που είχε μέσα και internet, παρ'ότι δεν το χρειάζονταν. Το κόστος ήταν περίπου 28€ με πακέτο διεθνών κλήσεων το οποίο είχαν ζητήσει.
Λόγω λήξεως του συμβολαίου τους, πήγαν στο Γερμανό της γειτονιάς όπου τους ενημέρωσαν ότι το φθηνότερο πακέτο σταθερίας που μπορούν να αποκτήσουν είναι ένα των 37,90€, το οποίο περιλαμβάνει internet 100mbit (το οποίο επαναλαμβάνω δεν επιθυμούν).
Σε ερώτηση μου γιατί δεν τους έδωσαν κάποιο πρόγραμμα COSMOTE Home Telephony M60 + ένα πακέτο διεθνών κλήσεων που θα τους κάλυπτε απόλυτα, είπαν ότι δεν μπορούν να μας το διαθέσουν διότι στην περιοχή μας διότι στην περιοχή μας (Λυκόβρυση) έχει "μόνο ευρυζωνικές συνδέσεις". Στη συνέχεια μου πρότειναν να επικοινωνήσω με την εξυπηρέτηση πελατών Cosmote ώστε να ακυρώσω το συμβόλαιο.
Δυστυχώς στην εξυπηρέτηση πελατών βρέθηκα αντιμέτωπος με ακόμη έναν υπάλληλο ο οποίος δεν είχει καμία διάθεση να με βοηθήσει. Αφού με ενημέρωσε ότι δεν γίνεται να ακυρώσει το συμβόλαιο, μου είπε ότι δεν μπορεί να μου πει αν στην περιοχή μας διατίθεται το πρόγραμμα COSMOTE Home Telephony και δεν μου πρότεινε καμία λύση. Όταν του ζήτησα να καταχωρήσω παράπονο πελάτη, σταμάτησε να ανταποκρίνεται στην ομιλία μου. Ίσως και να το έκλεισε.
Θεωρώ ότι είναι ενέργεια στα όρια της εξαπάτησης καθώς ο πατέρας μου είναι 85 ετών και δεν γνωρίζει από internet, ευρωζωνικές συνδέσεις κλπ. Επιπλέον δεν έπραξε το αυτονόητο, να επικοινωνήσει μαζί μου πριν ανανεώσει το συμβόλαιο του.
Γνωρίζει κανείς τι ενέργειες μπορώ να κάνω ή τα επόμενα βήματα είναι καταγγελία σε ΕΕΤΤ, συνήγορο του πολίτη;
Ευχαριστώ εκ των προτέρων.
Θοδωρής