Jump to content

Παροχή ακριβών προγραμμάτων Cosmote σε ηλικιωμένους


 Κοινοποίηση

Recommended Posts

Καλησπέρα σε όλους,

Ανοίγω αυτό το topic με αφορμή την εμπειρία των γονιών μου για ανανέωση του συμβολαίου τους για σταθερό Cosmote. Είχαν γυρίσει το σταθερό τους πριν 2 χρόνια σε Cosmote η οποία τους έστειλε το γνωστό voip router, σε ένα πρόγραμμα που είχε μέσα και internet, παρ'ότι δεν το χρειάζονταν. Το κόστος ήταν περίπου 28€ με πακέτο διεθνών κλήσεων το οποίο είχαν ζητήσει.

Λόγω λήξεως του συμβολαίου τους, πήγαν στο Γερμανό της γειτονιάς όπου τους ενημέρωσαν ότι το φθηνότερο πακέτο σταθερίας που μπορούν να αποκτήσουν είναι ένα των 37,90€, το οποίο περιλαμβάνει internet 100mbit (το οποίο επαναλαμβάνω δεν επιθυμούν).

Σε ερώτηση μου γιατί δεν τους έδωσαν κάποιο πρόγραμμα COSMOTE Home Telephony M60 + ένα πακέτο διεθνών κλήσεων που θα τους κάλυπτε απόλυτα, είπαν ότι δεν μπορούν να μας το διαθέσουν διότι στην περιοχή μας διότι στην περιοχή μας (Λυκόβρυση) έχει "μόνο ευρυζωνικές συνδέσεις". Στη συνέχεια μου πρότειναν να επικοινωνήσω με την εξυπηρέτηση πελατών Cosmote ώστε να ακυρώσω το συμβόλαιο.
Δυστυχώς στην εξυπηρέτηση πελατών βρέθηκα αντιμέτωπος με ακόμη έναν υπάλληλο ο οποίος δεν είχει καμία διάθεση να με βοηθήσει. Αφού με ενημέρωσε ότι δεν γίνεται να ακυρώσει το συμβόλαιο, μου είπε ότι δεν μπορεί να μου πει αν στην περιοχή μας διατίθεται το πρόγραμμα COSMOTE Home Telephony και δεν μου πρότεινε καμία λύση. Όταν του ζήτησα να καταχωρήσω παράπονο πελάτη, σταμάτησε να ανταποκρίνεται στην ομιλία μου. Ίσως και να το έκλεισε.

Θεωρώ ότι είναι ενέργεια στα όρια της εξαπάτησης καθώς ο πατέρας μου είναι 85 ετών και δεν γνωρίζει από internet, ευρωζωνικές συνδέσεις κλπ. Επιπλέον δεν έπραξε το αυτονόητο, να επικοινωνήσει μαζί μου πριν ανανεώσει το συμβόλαιο του.

Γνωρίζει κανείς τι ενέργειες μπορώ να κάνω ή τα επόμενα βήματα είναι καταγγελία σε ΕΕΤΤ, συνήγορο του πολίτη;

Ευχαριστώ εκ των προτέρων.

Θοδωρής

Link to comment
Share on other sites

49 minutes ago, TheoX said:

Καλησπέρα σε όλους,

Ανοίγω αυτό το topic με αφορμή την εμπειρία των γονιών μου για ανανέωση του συμβολαίου τους για σταθερό Cosmote. Είχαν γυρίσει το σταθερό τους πριν 2 χρόνια σε Cosmote η οποία τους έστειλε το γνωστό voip router, σε ένα πρόγραμμα που είχε μέσα και internet, παρ'ότι δεν το χρειάζονταν. Το κόστος ήταν περίπου 28€ με πακέτο διεθνών κλήσεων το οποίο είχαν ζητήσει.

Λόγω λήξεως του συμβολαίου τους, πήγαν στο Γερμανό της γειτονιάς όπου τους ενημέρωσαν ότι το φθηνότερο πακέτο σταθερίας που μπορούν να αποκτήσουν είναι ένα των 37,90€, το οποίο περιλαμβάνει internet 100mbit (το οποίο επαναλαμβάνω δεν επιθυμούν).

Σε ερώτηση μου γιατί δεν τους έδωσαν κάποιο πρόγραμμα COSMOTE Home Telephony M60 + ένα πακέτο διεθνών κλήσεων που θα τους κάλυπτε απόλυτα, είπαν ότι δεν μπορούν να μας το διαθέσουν διότι στην περιοχή μας διότι στην περιοχή μας (Λυκόβρυση) έχει "μόνο ευρυζωνικές συνδέσεις". Στη συνέχεια μου πρότειναν να επικοινωνήσω με την εξυπηρέτηση πελατών Cosmote ώστε να ακυρώσω το συμβόλαιο.
Δυστυχώς στην εξυπηρέτηση πελατών βρέθηκα αντιμέτωπος με ακόμη έναν υπάλληλο ο οποίος δεν είχει καμία διάθεση να με βοηθήσει. Αφού με ενημέρωσε ότι δεν γίνεται να ακυρώσει το συμβόλαιο, μου είπε ότι δεν μπορεί να μου πει αν στην περιοχή μας διατίθεται το πρόγραμμα COSMOTE Home Telephony και δεν μου πρότεινε καμία λύση. Όταν του ζήτησα να καταχωρήσω παράπονο πελάτη, σταμάτησε να ανταποκρίνεται στην ομιλία μου. Ίσως και να το έκλεισε.

Θεωρώ ότι είναι ενέργεια στα όρια της εξαπάτησης καθώς ο πατέρας μου είναι 85 ετών και δεν γνωρίζει από internet, ευρωζωνικές συνδέσεις κλπ. Επιπλέον δεν έπραξε το αυτονόητο, να επικοινωνήσει μαζί μου πριν ανανεώσει το συμβόλαιο του.

Γνωρίζει κανείς τι ενέργειες μπορώ να κάνω ή τα επόμενα βήματα είναι καταγγελία σε ΕΕΤΤ, συνήγορο του πολίτη;

Ευχαριστώ εκ των προτέρων.

Θοδωρής

Ξανά πάρε τηλ στην εξυπηρέτηση και κάνε μια ερώτηση και στην ΕΕΤΤ αν και νομικά είναι καλυμμένοι

Samsung S21 Ultra
Link to comment
Share on other sites

Link to comment
Share on other sites

3 hours ago, TheoX said:

Καλησπέρα σε όλους,

Ανοίγω αυτό το topic με αφορμή την εμπειρία των γονιών μου για ανανέωση του συμβολαίου τους για σταθερό Cosmote. Είχαν γυρίσει το σταθερό τους πριν 2 χρόνια σε Cosmote η οποία τους έστειλε το γνωστό voip router, σε ένα πρόγραμμα που είχε μέσα και internet, παρ'ότι δεν το χρειάζονταν. Το κόστος ήταν περίπου 28€ με πακέτο διεθνών κλήσεων το οποίο είχαν ζητήσει.

Λόγω λήξεως του συμβολαίου τους, πήγαν στο Γερμανό της γειτονιάς όπου τους ενημέρωσαν ότι το φθηνότερο πακέτο σταθερίας που μπορούν να αποκτήσουν είναι ένα των 37,90€, το οποίο περιλαμβάνει internet 100mbit (το οποίο επαναλαμβάνω δεν επιθυμούν).

Σε ερώτηση μου γιατί δεν τους έδωσαν κάποιο πρόγραμμα COSMOTE Home Telephony M60 + ένα πακέτο διεθνών κλήσεων που θα τους κάλυπτε απόλυτα, είπαν ότι δεν μπορούν να μας το διαθέσουν διότι στην περιοχή μας διότι στην περιοχή μας (Λυκόβρυση) έχει "μόνο ευρυζωνικές συνδέσεις". Στη συνέχεια μου πρότειναν να επικοινωνήσω με την εξυπηρέτηση πελατών Cosmote ώστε να ακυρώσω το συμβόλαιο.

Για να δέχτηκαν το νέο πακέτο σημαίνει ότι:

α) Δέχτηκαν να υπογράψουν σε αυτό

και

β) Μπορούν να το πληρώνουν για άλλα 2 χρόνια με αυτό το μηνιαίο πάγιο.

και εννοείται ότι:

γ) Δε ρώτησαν συμβουλή από κάποιον για το τι να κάνουν όταν πήγαν αυθημερόν και τους το πρότειναν (γιατί; αναρωτήσου). Θα μπορούσαν να γυρίσουν σπίτι τους χωρίς να υπογράψουν και να αναζητήσουν συμβουλή.

 

Με βάση τα παραπάνω:

Είναι υπεύθυνοι των επιλογών τους και εσύ τελείως εκτός διαδικασίας (λόγω γ) παραπάνω).

"Παθαίνω και μαθαίνω" συνεχίζει όσο ζει κανείς. Αν αδυνατεί να "μάθει", συνεχίζει έτσι. 

Στις νέες γενιές η "σκυταλη": Πώς θα ζήσουν κι αυτές; Κι ας μην είσαι εσύ μέσα σε αυτές σε αυτή την περίπτωση. Σίγουρα θα είσαι σε άλλη περίπτωση που τότε άλλοι θα διαμαρτύρονται για τις επιλογές των γεροντότερων και πάλι οι γεροντότεροι θα μπορούν να το πληρώσουν, όπως πολλοι νέοι δε μπορούνε (γιατί;)

Link to comment
Share on other sites

Δηλαδή αν πας στο παζάρι και παίξεις τον παπά και σου φάνε τα λεφτά, ο εισαγγελέας θα σου πει ας πρόσεχες.
Αν δηλαδή χαλάσει ένα προϊόν θα σου πούνε ότι δεν το χρησιμοποιούσες σωστά, πάει και η εγγύηση.
Αν σε κάποιον που δεν ξέρει τι είναι το ίντερνετ του πουλήσεις απεριόριστα, ας πρόσεχε???
Του διάβασαν τα ψιλά γράμματα, τους όρους, τις ποινές κλπ? Όχι. Κανένας δεν εξήγησε τίποτα και στην κοσμοτε του κλείσανε το τηλέφωνο.
Επομένως ειδικά σε ηλικιωμένους, αυτά στοιχειοθετούν το αδίκημα της απάτης.
Άδικα επιμένετε όλοι.
Και βέβαια ο γιός του μπορεί να επέμβει αφού ο πατέρας δεν γνωρίζει.
Έχει έννομο συμφέρον.

Link to comment
Share on other sites

Είναι διαφορετικά τα περιστατικά που αναφέρεις.

Ισχύουν τα α) , β), γ) που έγραψα παραπάνω,

Και ελπίζω σε άλλα 40-50 χρόνια δλδ 2060-2070 (με τη όποια νέα "τεχνολογία" μαζικής χρήσης τότε) και με τις συνθήκες κοινωνικές κλπ που ζούμε, να είμαστε εδώ στο myphone να τα λέμε, αν φτάσουμε στην ηλικία των γονιών του, βέβαια.

Link to comment
Share on other sites

38 minutes ago, pavlitakis1 said:

Δηλαδή αν πας στο παζάρι και παίξεις τον παπά και σου φάνε τα λεφτά, ο εισαγγελέας θα σου πει ας πρόσεχες.
Αν δηλαδή χαλάσει ένα προϊόν θα σου πούνε ότι δεν το χρησιμοποιούσες σωστά, πάει και η εγγύηση.
Αν σε κάποιον που δεν ξέρει τι είναι το ίντερνετ του πουλήσεις απεριόριστα, ας πρόσεχε???
Του διάβασαν τα ψιλά γράμματα, τους όρους, τις ποινές κλπ? Όχι. Κανένας δεν εξήγησε τίποτα και στην κοσμοτε του κλείσανε το τηλέφωνο.
Επομένως ειδικά σε ηλικιωμένους, αυτά στοιχειοθετούν το αδίκημα της απάτης.
Άδικα επιμένετε όλοι.
Και βέβαια ο γιός του μπορεί να επέμβει αφού ο πατέρας δεν γνωρίζει.
Έχει έννομο συμφέρον.

Ποιο τηλεφωνο; Στο ΚΑΤΑΣΤΗΜΑ πηγε.... και εκει υπογραφεις. Εσυ τζαμπα επιμενεις και δεν θελεις να καταλαβεις απλα πραγματα.

ΑΝ το εκανε τηλεφωνικα, εχει περισσοτερες πιθανοτητες να γυρισει πισω. Αλλα στο καταστημα, καμια. Αν γινει, θα γινει απο καλη θεληση και οχι επειδη υποχρεουνται... 

 

Αυτος πρεπει να διαβασει τα ψιλα γραμματα... αυτος υπογραφει.  Δεν υπαρχει, δεν γνωριζει. Αν δεν γνωριζει ,να μην υπογραφει και να ζηταει γνωμη των παιδιων του. Αντε γιατι με ενα δεν γνωριζα νομιζετε οτι ειναι ολοι υποχρεωμενοι να το δεχονται. Τωρα και θα γνωριζει και την επομενη φορα θα μαθει να ζηταει και αλλη γνωμη

 

Τι αλλο θα ακουσουμε εδω μεσα ρε φιλε... 

Edited by doganos
Samsung S21 Ultra
Link to comment
Share on other sites



Αντε γιατι με ενα δεν γνωριζα νομιζετε οτι ειναι ολοι υποχρεωμενοι να το δεχονται.
 
Τι αλλο θα ακουσουμε εδω μεσα ρε φιλε... 


Δεν γράφω για εσένα, γράφω για τον φίλο.
Ναι, αν δεν σου έχουν εξηγήσει τους όρους, ναι έχεις πέσει θύμα απάτης. Πάρτο απόφαση. Αν ο φίλος μένει κοντά Πειραιά ευχαρίστως να τον βοηθήσω, χωρίς υποχρέωση, εκτός από το γράψει εδώ μέσα τι έγινε.
Link to comment
Share on other sites

45 minutes ago, pavlitakis1 said:


 

 


Δεν γράφω για εσένα, γράφω για τον φίλο.
Ναι, αν δεν σου έχουν εξηγήσει τους όρους, ναι έχεις πέσει θύμα απάτης. Πάρτο απόφαση. Αν ο φίλος μένει κοντά Πειραιά ευχαρίστως να τον βοηθήσω, χωρίς υποχρέωση, εκτός από το γράψει εδώ μέσα τι έγινε.

 

Πιο "κοντινό" παράδειγμα είναι το να μένει κάποιος σε μια γκαρσονιέρα-υπόγειο (μικρές ανάγκες) , ασχέτως ηλικίας, και να πηγαίνει σε κατάστημα ηλεκτρονικών να παραγγείλει ένα ψυγείο.

0) Τί περιμενει να του προτείνει ο/η (νεαρός συνήθως για το ξεροκόμματο με ποσοστά επί των πωλήσεων) πωλητής;

α) Δέχεται να το αγοράσει;

και

β) Μπορεί να το πληρώσει; 

και εννοείται ότι:

γ) Δε ρώτησαν συμβουλή από κάποιον για το τι να κάνουν όταν πήγαν αυθημερόν και τους το πρότειναν (γιατί; αναρωτήσου). Θα μπορούσαν να γυρίσουν σπίτι τους χωρίς να υπογράψουν και να αναζητήσουν συμβουλή.

 

Δλδ (ασχέτως ηλικίας) δε τα γνωρίζει (γνώρισε όσο ήταν πιο νέος αν είναι ηλικιωμένος), ειδικά αν θες με τη νοοτροπία της Ελλάδας, και "είναι αθώος";

Εεεε αν νομίζει ότι τον κορόϊδεψαν που ενώ θέλει ένα ψυγείο για 30 τετραγωνικά, του πούλησαν ένα ψυγειοκαταψύξτη ντουλάπα των 1.500€ που δε θα ξέρει που να το βάλει και μπορεί να μη χωρά και στο ύψος του χώρου του και να είναι πιο ψηλό από το ταβάνι του, εεε ας το πάει δικαστικά που δε του είπε ο νέος πωλητής (με τις 3 και 60) : "Μη πάρετε αυτό το ψυγείο ων 1.500, και ένα απλό ψυγειάκι των 100€ θα σας κάνει"!!!

Κι ας έχει και σύνταξη 2.000€ ή σπίτια που νοικιάζει ή έχει στείλει τα παιδιά του στο εξωτερικό να σπουδάσουν και να έχουν εκεί εργασία με 4.000€ μισθό.

Έλεος.

Link to comment
Share on other sites

Το ότι υπάρχουν άνθρωποι που με τόσο πείσμα υποστηρίζουν την καραμπινάτη παραπλάνηση των καταναλωτών και ότι φταίνε αυτοί για την παραπλάνηση, με ξεπερνάει σαν άνθρωπο. 
Υπάρχει λόγος; Όχι.
Ένας άνθρωπος ζήτησε συμβουλή και όλοι γράφετε καλά σου κάνανε, να σε σκίσουν να μάθεις, καλά κάνουν τα παιδιά των 3κι εξήντα και επιτίθενται και σε μένα που προτείνω κάποια αντίσταση.
Δεν μπορώ να καταλάβω τον λόγο. Μπορώ δηλαδή, αλλά δεν θέλω να το δεχτώ ότι έχει φτάσει σε αυτό το σημείο η κοινωνία.

Edited by pavlitakis1
Link to comment
Share on other sites

Ευχαριστώ σε όλους που ασχοληθήκατε.

Μου ανέφεραν οι γονείς μου ότι δεν υπέγραψαν πουθενά (ούτε σε ταμπλέτα). Επειδή καταλαβαίνω ότι είναι το Α και το Ω, θα πάω στο κατάστημα να ζητήσω απόδειξη υπογραφής.

Link to comment
Share on other sites

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Επισκέπτης
Reply to this topic...

×   Pasted as rich text.   Paste as plain text instead

  Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

 Κοινοποίηση

×
×
  • Create New...