Jump to content

All about Alfa Romeo


GTV
 Κοινοποίηση

Σας αρέσει η Μi.To;  

175 members have voted

  1. 1. Σας αρέσει η Μi.To;

    • Ναι
      125
    • Οχι
      50


Recommended Posts

Mερικά quotes από το άρθρο του βρετανικού CAR για την 8c Spider.

 

-Alfa's Ferrari

 

-As BALLISTIC AS FERRARI F430 and quicker than a Maserati Gransport.

 

-The sparco racing seat was originally developed for the ferrari enzo.

 

-SYMPHONY...the noise it makes is absolutely divine.The four tailpipes sound like an orchestra,lifting the v8's burbling vibe to a cresendo.The alfa minders listened nervously.

 

-The 8C even TRUMPS THE FERRARI'S F430 4.3 LITRES and serves up more torque.

 

-ALFA RISING..nobody at Alfa is kidding themselves that the 8c is a turnaround car.But it's one hell of a halo model,and it could just be the start of another era of Italian glory.

Link to comment
Share on other sites

  • Απαντήσεις 4,4χιλ.
  • Δημιουργία
  • Τελευταία απάντηση

Top Posters In This Topic

Top Posters In This Topic

Αν μιλας για το Q2 τοτε μην ελπιζεις να το δεις στην Ελλαδα μιας και μπαινει μονο σε πετρελαιοκινητες Alfa Romeo!

;)

 

mpes sto ellhniko site ths alfa..afth h q2 pou exei me timh sta 28650euros petrelaiokinhth einai h venzina???

Link to comment
Share on other sites

Στην Ελλαδα ερχονται αυτοκινητα με ορισμενα στανταρ επιπεδα εξοπλισμου (μεχρι πριν απο λιγο καιρο ηταν μονο οι Progresive και οι Distinctive, πλεον υπαρχει και η Imola...) αλλα απο εκει και περα ειναι στο χερι και την τσεπη του καθενος να κανει ενα αυτοκινητο ειδικη παραγγελια με οτι εξοπλισμο γουσταρει και μπορει να διαθεσει λεφτα για αυτον!! ;)

 

 

Aν κοιτάξεις επίσης στο Ελληνικό site ,οι επιλογές για την "δική μου Αlfa" είναι φτωχές σε ποικιλία και αφορούν κυρίως παραλλαγές ιδίων αξεσουάρ που παρέχονται ήδη πχ ζάντες .

Link to comment
Share on other sites

Aν κοιτάξεις επίσης στο Ελληνικό site ,οι επιλογές για την "δική μου Αlfa" είναι φτωχές σε ποικιλία και αφορούν κυρίως παραλλαγές ιδίων αξεσουάρ που παρέχονται ήδη πχ ζάντες .

 

swstooooos!!!

Link to comment
Share on other sites

Σε αυτο το link

http://www.alfaromeo.gr/main/showaccess.cfm?counter=151

μπορειτε να δειτε τον προσθετο εξοπλισμο που μπορεις να βαλεις στο αυτοκινητο μου (147 3πορτη Distinctive)!!

 

Εγω παντως βλεπω αρκετα αξεσουαρ που μακαρι να τα ειχα στο αυτοκινητο μου οπως Xenon, ηλιοροφη, σπορ δερματινα καθισματα, διχρωμια αμαξωματος, ηχοσυστημα Bose, mp3 player, Nav+ κλπ κλπ... Μαλλον αρκετες ειναι οι επιλογες!

Link to comment
Share on other sites

εμενα αυτο που μου αρεσει πολυ στα αυτοκινητα και το ειχα και στην bmw που ειχα πριν ειναι η ηλιοροφη,αχ και πως μου χει λειψει.

Η υπομονή είναι πικρή,αλλά ο καρπός της είναι γλυκός.

Link to comment
Share on other sites

Εγώ έγραψα για πληροφορίες που διασταυρώνονται από διάφορες πηγές πληροφόρισης (και τα επίσημα site ή φυλλάδια των κατασκευαστών.)

Εσύ από την μία δεν "εμπιστεύεσαι" λες την eNcap,από την άλλη θες να παραθέτεις τις πληροφορίες της,που λένε ότι η 5αρα BMW είναι (ή δεν πάει παραπάνω) 4 αστέρια ,και ενώ πρίν έγραψες για 3 και μετά 4 αστέρια ,και γώ σε περιοδικό διαβάζω (πρόλογος "4τροχοί" 6/2005)για 4 και μετά 5αστέρια (στην νέα 523i).....

Οπως ανέφερα,δεν τα υπολογίζω τ'αστέρια τόσο,επίσης,γιατί βλέπω ότι σπάνια πια (από τέλος 2005 ) γίνεται αναφορά στα νέα review σε περιοδικά κλπ γι'αυτά, δείγμα ίσως του κύρους της encap...(ειδικά και όταν διαβάζεις και σε επίσημα φυλλάδια των εταιρίων πχ για mercedes C και Renault Laguna ότι από το 2003 έχουν πετύχει 5 αστερια,και η Εncap αναφέρει άλλα (2001) γιατί μάλλον αυτή ξέρει καλύτερα από τους κατασκευαστές :lol: )

 

Φιλαράκι αν δεν διασταυρώνονται τα αποτελέσματα του encap, τότε ποια διασταυρώνονται; Επιπλέον το πάει μέχρι 4 αστέρια τι είναι; Όπως λέμε πάει μέχρι 230km/h τελική; :rotfl: Τα αποτελέσματα που διάβασες στους 4Τ από ποιανού τεστ ήταν; Από του encap; Kαι να υποθέσω ότι σκοπίμως δεν τα βάλανε στο site της encap ύστερα από δάκτυλο της Audi και της ΜΒ για να πληγώσουν την BMW; Μήπως δεν πρόλαβαν και να ανανεώσουν το site τους; :D Το άλλο link μου ήταν από το αγγλικό autocar. Αλλά φυσικά τι να ξέρουν αυτοί σε σχέση με τον 20χρονο που γράφει για τους 4Τ; Όλα τα test είναι της encap. Όταν βλέπεις ένα αποτέλεσμα στο site θα το δεις και στα επίσημα φυλλάδια της bmw όπως και γίνεται.

Και ξαναλέω μπας (αν και δεν το βλέπω) να καταλάβεις ότι άλλο το πόσο εγώ υπολογίζω τα συγκεκριμένα τεστ, κι άλλο το αν όντως είναι ο εξουσιοδοτημένα αναγνωρισμένος φορέας μέτρησης της ασφάλειας σε περίπτωση συγκρούσεων. Προσωπικά δεν θυμάμαι νέο μοντέλο να μην γίνεται αναφορά στο score του στο encap άρα το σπάνιο που λες μάλλον άτοπο μου ακούγεται.

Τα pdf με τα πρωτόκολλα εγώ τα έχω κοιτάξει πολύ καλά. Αν τα είχες κοιτάξει κι εσύ κι αν είχες δίκιο θα έβαζες τα links που λένε πως παίζει ρόλο η μετάδοση της κίνησης και θα σταματούσε η συζήτηση. Πολύ αμφιβάλω όμως αν ήξερες μέχρι χτες τι είναι αυτά τα πρωτόκολλα. Τουλάχιστον τώρα τα έμαθες.

Το πως χωρίζονται τα segments δεν είναι θέμα ούτε της audi, ούτε της Alfa, ούτε της BMW, ούτε του ncap. Το ότι διαφορετικά είναι τα 5 αστέρια του grande punto από τα 5 αστέρια της 159 είναι αυτονόητο. Καθένας κρίνεται με βάση τα χαρακτηριστικά της κατηγορίας και πόσο καλά ανταποκρίνεται σε αυτά. Η 5άρα εδώ μάλλον μας τα χάλασε. Να αναφέρω και το βαθμό ακαμψίας της νέας 159 για να το γυρίσουμε σε ΧΧΧ; :lol:

Τα pdf για το πάτωμα της 159 αφορούσαν το τελικό προϊόν (για φαντάσου πάλι λάθος είσαι) και το αντίκτυπο του στις πωλήσεις πανευρωπαϊκά το έχουμε δει σε αντίθεση με σένα που δυστυχώς δεν ξέρεις να χρησιμοποιείς το google για να δεις τις πωλήσεις. Θα στο μάθουμε κι αυτό σε κάποιο από τα επόμενα μαθήματα. Μη μου στενοχωριέσαι. Εκπαιδευτική τηλεόραση το καταντήσαμε εδώ μέσα! :cool:

Alfa Romeo - La cosa piu bella
Link to comment
Share on other sites

kala oson afora to encap de nomizw na yparxei sxetikos me to aftokinito pou na to pistevei..pio poly gia syblhrwma sth diafimistikh kabania twn modelwn einai...px to neo aygo exei 5 asteria,to bmwe46 exei 4 asteria..
Link to comment
Share on other sites

Τι να πει κανείς όταν δίνονται αστέρια με το να υπάρχουν φώτα στις πόρτες όταν είναι ανοιχτές, αν σε κράζει όταν δεν φοράς ζώνη, αν έχει ηχητική ειδοποίηση ότι ξέχασες τα φώτα ανοιχτά... Δεν λέω, χρήσιμα, αλλά καμία σχέση με την απόδοση σε πρόσκρουση...
Link to comment
Share on other sites

kala oson afora to encap de nomizw na yparxei sxetikos me to aftokinito pou na to pistevei..pio poly gia syblhrwma sth diafimistikh kabania twn modelwn einai...px to neo aygo exei 5 asteria,to bmwe46 exei 4 asteria..

 

Όπως διάβασες κι εγώ επιφυλακτικός είμαι. Γι' αυτό καλό είναι να τα παίρνουμε ως ένδειξη αλλά όχι ως τεκμήριο για την επιλογή του αυτοκινήτου. Όσον αφορά τη σύγκριση aygo και bmw 3, αν διάβασες τα αποτελέσματα βγαίνουν με βάση τα κριτήρια της κατηγορίας και τα επιμέρους αποτελέσματα θα μπορούσαν να συγκριθούν μόνο σχετικά με το πόσο καλά τα καταφέρνει το καθένα με τα δεδομένα της κατηγορίας και όχι απευθείας μεταξύ τους. ;)

Alfa Romeo - La cosa piu bella
Link to comment
Share on other sites

Όπως διάβασες κι εγώ επιφυλακτικός είμαι. Γι' αυτό καλό είναι να τα παίρνουμε ως ένδειξη αλλά όχι ως τεκμήριο για την επιλογή του αυτοκινήτου. Όσον αφορά τη σύγκριση aygo και bmw 3, αν διάβασες τα αποτελέσματα βγαίνουν με βάση τα κριτήρια της κατηγορίας και τα επιμέρους αποτελέσματα θα μπορούσαν να συγκριθούν μόνο σχετικά με το πόσο καλά τα καταφέρνει το καθένα με τα δεδομένα της κατηγορίας και όχι απευθείας μεταξύ τους. ;)

 

akoma kai etsi se kammia periptwsh ena amaksi polhs den tha eprepe na pairnei 5 asteria kai as einai to asfalestero sth kathgoria tou...

Link to comment
Share on other sites

Φιλαράκι αν δεν διασταυρώνονται τα αποτελέσματα του encap, τότε ποια διασταυρώνονται; Επιπλέον το πάει μέχρι 4 αστέρια τι είναι; Όπως λέμε πάει μέχρι 230km/h τελική; :rotfl: Τα αποτελέσματα που διάβασες στους 4Τ από ποιανού τεστ ήταν; Από του encap; Kαι να υποθέσω ότι σκοπίμως δεν τα βάλανε στο site της encap ύστερα από δάκτυλο της Audi και της ΜΒ για να πληγώσουν την BMW; Μήπως δεν πρόλαβαν και να ανανεώσουν το site τους;

 

Δηλαδή,οι εταιρίες αυτοκινήτων στα διαφημιστικά τους φυλλάδια,όπως πχ ανέφερα για συγκεκριμένα αμάξια που έχω φυλλάδια, λένε ανακρίβειες τόσο σκόπιμα,όπως και τα περιοδικά που παίρνουν τ'αμάξια τους για δοκιμή,και ρισκάρουν την δυσφήμιση από πωλήσεις,όταν θα γίνεται δυστύχημα γιάυτούς τους λόγους;-Η ποιότητα όσο και να θέλει το marketing δεν κρύβεται,το γούστο θελει ν'αλλάζει με τεχνητές ανάγκες.-Βέβαια αν η encap ξέχασε να ανανεώσει το site της μετά τόσο καιρό (το 2003 στα παραδείγματα που ανέφερα),δείχνει την σοβαρότητα της δεν λέω :lol:

 

Το άλλο link μου ήταν από το αγγλικό autocar. Αλλά φυσικά τι να ξέρουν αυτοί σε σχέση με τον 20χρονο που γράφει για τους 4Τ; Όλα τα test είναι της encap. Όταν βλέπεις ένα αποτέλεσμα στο site θα το δεις και στα επίσημα φυλλάδια της bmw όπως και γίνεται

 

Γιατί να πιστέψει κανείς το δικό σου από αξιοπιστία όπως την θέτεις;;-Μήπως το Autocar υποστηρίζει τα Γερμανικά αμάξια,όσο και το Auto moto sport τα μη Γερμανικά, και οι 4Τροχοί ανάλογα (κυρίως τα Ιαπωνικά ;;)

Παρεπιπτώντος σε κανένα έντυπο φυλλάδιο της BMW που βρήκα από τελευταίες εκθέσεις,γιατί πάλι δεν διαβάζω αναφορά στην "ασφάλεια" αστεριών encap στις σειρές 3-5-Χ5 ,και μερικά είναι και Αγγλόφωνα-Λες να έγινε λάθος;

 

Και ξαναλέω μπας (αν και δεν το βλέπω) να καταλάβεις ότι άλλο το πόσο εγώ υπολογίζω τα συγκεκριμένα τεστ, κι άλλο το αν όντως είναι ο εξουσιοδοτημένα αναγνωρισμένος φορέας μέτρησης της ασφάλειας σε περίπτωση συγκρούσεων. Προσωπικά δεν θυμάμαι νέο μοντέλο να μην γίνεται αναφορά στο score του στο encap άρα το σπάνιο που λες μάλλον άτοπο μου ακούγεται.

 

Αν πρόσεξες τι ανέφερα πριν,μέχρι τέλος του 2005 υπήρχε σχετική προβολή της encap στα περιοδικά του χώρου (και στο Internet), στα review,φέτος ελάχιστες ανάφορές,καθώς φαίνεται έχουν βγεί 2-3 άλλοι φορείς που κάνουν παρόμοιες μετρήσεις,αν δεν είναι θέμα αξιοπιστίας,τι άλλο είναι ;;

 

Τα pdf με τα πρωτόκολλα εγώ τα έχω κοιτάξει πολύ καλά. Αν τα είχες κοιτάξει κι εσύ κι αν είχες δίκιο θα έβαζες τα links που λένε πως παίζει ρόλο η μετάδοση της κίνησης και θα σταματούσε η συζήτηση. Πολύ αμφιβάλω όμως αν ήξερες μέχρι χτες τι είναι αυτά τα πρωτόκολλα. Τουλάχιστον τώρα τα έμαθες.

 

Εσύ δεν παρέπεμψες παραπάνω σχετικά να κοιτάξουμε ; -Τα διάβασα και σου απάντησα-Επειδή είδες ότι εκτέθηκες σε ότι αναφέρουν,συνεχίζεις την κουβέντα,αλλά μάλλον δεν κατάλαβες τις εξισώσεις φυσικής που αναφέρονται :lol:

 

Το πως χωρίζονται τα segments δεν είναι θέμα ούτε της audi, ούτε της Alfa, ούτε της BMW, ούτε του ncap. Το ότι διαφορετικά είναι τα 5 αστέρια του grande punto από τα 5 αστέρια της 159 είναι αυτονόητο. Καθένας κρίνεται με βάση τα χαρακτηριστικά της κατηγορίας και πόσο καλά ανταποκρίνεται σε αυτά. Η 5άρα εδώ μάλλον μας τα χάλασε. Να αναφέρω και το βαθμό ακαμψίας της νέας 159 για να το γυρίσουμε σε ΧΧΧ; :lol:

 

Οπότε ποιός ο λόγος και πάλι σύγκρισης 159 με 5αρα BMW, να'μαστε πάλι εκτός θέματος; (οπως άρχισε η κουβέντα για αμάξια 15ετίας και να λέμε τα ίδια ;)

 

Τα pdf για το πάτωμα της 159 αφορούσαν το τελικό προϊόν (για φαντάσου πάλι λάθος είσαι)

 

Aν διαβάσεις καλύτερα τι έγραψες πρίν,αναφέρθηκες για συνεργασία που διακόπηκε,δεν τελείωσε ...-

Επιπλέον το πάτωμα της 159 αφού δεν ξέρεις, εξελίχτηκε στην αρχή με τους μηχανικούς της saab στα πλαίσια της συμμαχίας gruppo-gm προοριζόμενο για την κατηγορία της 5άρας, και ύστερα από τη διάλυση της συμμαχίας έμεινε μόνο στην alfa η οποία το χρησιμοποίησε και σε μοντέλα της παρακάτω κατηγορίας όπως η brera και η 159 για να επιμερίσει το κόστος. :

 

...και σου απάντησα ότι το πάτωμα που πήγε να εξελιχθεί σε συνεργασία με GM ήταν για τον αναμενόμενο αντικαταστάτη της 166 όπως διαβασα εγώ.

 

. ..και το αντίκτυπο του στις πωλήσεις πανευρωπαϊκά το έχουμε δει σε αντίθεση με σένα που δυστυχώς δεν ξέρεις να χρησιμοποιείς το google για να δεις τις πωλήσεις. Θα στο μάθουμε κι αυτό σε κάποιο από τα επόμενα μαθήματα. Μη μου στενοχωριέσαι. Εκπαιδευτική τηλεόραση το καταντήσαμε εδώ μέσα! :cool:

 

Γιατί φοβάσαι να παραθέσεις τα στοιχεία που βρήκες ; -Eγώ αναφέρθηκα σε συγκεκριμένα συγκριτικά άρθρα από περιοδικά και εφημερίδες με ημερομηνίες και για πωλήσεις-Για τα υπόλοιπα εχω απαντήσει :

 

 

Για τους όλους χαρακτηρισμούς σου στο διάλογο, όποιοι δε σε βλέπουν γραφικά,σου απαντούν,άλλοι όμως θα υποθέτουν ότι κάπου την πάτησες με λάθος επιλογή αυτοκινήτου και σε πονά,και πιθανόν να το διασκεδάζουν όταν πιστεύεις στην προσπάθεια επιβίωσης της Alfa Romeo :lol:

Link to comment
Share on other sites

Θα μιλησω παλι για τα ΔΙΚΑ μου τα γουστα και θα πω και την γνωμη μου.Καταρχην μια ερωτηση.Η bmw μετα τις 2002 του 70 τι εχει να παρουσιασει περα απο τις Μ?(και φυσικα δεν μπορουμε να συγκρινουμε τις Μ με μια 147).ολες οι bmw απο το 90 (σειρες 3,5,7) και μετα ειναι ιδιες.εχει καταντησει μονοτονο.(τουλαχιστον ετσι μου τις βλεπω εγω).ποτε πια θα φυγει αυτη η νοοτροπια του Ελληναρα που παει και σκαει ενα καρο λεφτα για μια 316 καινουργια και μετα το παιζει και μουρη.ενταξει ρε πεδια.εχει καταντησει αηδια το να περνει καποιος bmw και να τον θεοποιουμε οταν υπαρχουν τοσα αυτοκινητα εκει εξω.ξερεις μονο για ποιον λογο ακομη ανεχομαι τις bmw και δεν τις απεχθανομαι?επειδη ειναι πισωκινητες.ολες εχουνε θεσει ενα στανταρ και απο εκει και περα τιποτα.μονοτονιααααααααααααααααα.και μην μου πειτε οτι παλι μιλαω για παλια αυτοκινητα γιατι εαν δεν ξερεις την ιστορια μιας εταιριας,τοτε δεν μπορεις να την κρινεις.ας ειχα μια julia και μετα πολυ απλα θα γελουσα οταν εβλεπα καποιον με bmw στην ηλικια μου με φουσκωμενα φτερα και εξατμιση.και garry kokkin πως σε λενε,(σορρυ εαν εγραψα λαθος),απο την ηλικια σου και μονο θα επρεπε να ξερεις και το τι αυτοκινητα εχει βγαλει η καθε εταιρια.πρεπει να ειχες καμια 2002 με το turbo παλια για να υποστηριζεις με τοση μανια την bmw.τουλαχιστον αυτο ελπιζω.....:) αλλιως μπεεεεεεεε οπως ολο το μαρκετινγκ και οποιος καταλαβε καταλαβε.:X
Link to comment
Share on other sites

Aν και δε πολυκαταλαβαινω το νοημα του ποστ σου,θα σου απαντησω γι αυτο που πιστευω εγω εν συντομια..ολες οι εταιριες με τη παροδο του χρονου βελτιωνονται(οσες δε το πραττουν παυουν τη λειτουργια τους-δημιουργικη καταστροφη-),βγαζουν μοντελα τα οποια ειναι καλυτερα απο τα προηγουμενα και προσπαθουν να κοντραρουν και να ειναι καλυτερα απο τον ανταγωνισμο.αυτο που ανεφερες για τη μπεεμβε μου φαινεται τελειως μα τελειως ακυρο.απο μοντελο σε μοντελο βελτιωνει κινητηρες(αποδοση-καταναλωση),την ηδη υψηλη αξιοπιστια της,και γενικοτερα προσπαθει να δικαιολογησει το βαρυ ονομα που κουβαλαει..το ιδιο κανει κανει και η αλφα και η μερσεντες κτλ...οσο για το πουλ-μουρ που ανεφερες αν αυτη ηταν τελικα η πραγματικη εικονα της μπεεμβε τοτε θα πουλαγε στην ελλαδα για τους φιγουρατζηδες και στο εξωτερικο θα πατονε κατι που προφανως δε συμβαινει......
Link to comment
Share on other sites

Θα μιλησω παλι για τα ΔΙΚΑ μου τα γουστα και θα πω και την γνωμη μου.Καταρχην μια ερωτηση.Η bmw μετα τις 2002 του 70 τι εχει να παρουσιασει περα απο τις Μ?(και φυσικα δεν μπορουμε να συγκρινουμε τις Μ με μια 147).ολες οι bmw απο το 90 (σειρες 3,5,7) και μετα ειναι ιδιες.εχει καταντησει μονοτονο.(τουλαχιστον ετσι μου τις βλεπω εγω).ποτε πια θα φυγει αυτη η νοοτροπια του Ελληναρα που παει και σκαει ενα καρο λεφτα για μια 316 καινουργια και μετα το παιζει και μουρη.ενταξει ρε πεδια.εχει καταντησει αηδια το να περνει καποιος bmw και να τον θεοποιουμε οταν υπαρχουν τοσα αυτοκινητα εκει εξω.ξερεις μονο για ποιον λογο ακομη ανεχομαι τις bmw και δεν τις απεχθανομαι?επειδη ειναι πισωκινητες.ολες εχουνε θεσει ενα στανταρ και απο εκει και περα τιποτα.μονοτονιααααααααααααααααα.και μην μου πειτε οτι παλι μιλαω για παλια αυτοκινητα γιατι εαν δεν ξερεις την ιστορια μιας εταιριας,τοτε δεν μπορεις να την κρινεις.ας ειχα μια julia και μετα πολυ απλα θα γελουσα οταν εβλεπα καποιον με bmw στην ηλικια μου με φουσκωμενα φτερα και εξατμιση.και garry kokkin πως σε λενε,(σορρυ εαν εγραψα λαθος),απο την ηλικια σου και μονο θα επρεπε να ξερεις και το τι αυτοκινητα εχει βγαλει η καθε εταιρια.πρεπει να ειχες καμια 2002 με το turbo παλια για να υποστηριζεις με τοση μανια την bmw.τουλαχιστον αυτο ελπιζω.....:) αλλιως μπεεεεεεεε οπως ολο το μαρκετινγκ και οποιος καταλαβε καταλαβε.:X

Ευτυχως που ειναι καθαρα και μονο η δικη σου αποψη αυτη... Εκτος του οτι ειναι Off-topic μιας και η BMW δεν εχει καμια σχεση σε ενα θεμα για Alfa Romeo ειναι και εντελως λανθασμενη!!

 

Καλως η κακως, BMW δεν ειναι μονο τα ///Μ μοντελα και οι 316, διοτι στα ελληνικα μυαλα αυτο εχει επικρατησει.. Τα ///Μ για την ανωτεροτητα τους παντου και παντα, και οι 316 για το υπερβολικα χαμηλο προφιλ που κρατανε!!

 

Εκτος των παραπανω λοιπον BMW ειναι οι Ε30 που εμαθαν τι εστι πλαγιολισθηση σε κοσμο και κοσμακη (εξαιρω στις 316 αλλα και την θρυλικη Μ3 Ε30!), BMW ειναι και η παροιμιωδης Ζ4, BMW ηταν και η Ε39 Σειρα 5 που ψηφιστηκε ως το ωραιοτερο αυτοκινητο την χρονια που παρουσιαστηκε, BMW ειναι και η πανεμορφη Ε46 η οποια με τα 6κυλινδρα μοτερ απλα εραβε, BMW ειναι και η E31 850Ci το μοτερ της οποιας κοσμει τον χωρο του κινητηρα των McLaren F1...

Link to comment
Share on other sites

.....και garry kokkin πως σε λενε,(σορρυ εαν εγραψα λαθος),απο την ηλικια σου και μονο θα επρεπε να ξερεις και το τι αυτοκινητα εχει βγαλει η καθε εταιρια.πρεπει να ειχες καμια 2002 με το turbo παλια για να υποστηριζεις με τοση μανια την bmw.τουλαχιστον αυτο ελπιζω.....:) αλλιως μπεεεεεεεε οπως ολο το μαρκετινγκ και οποιος καταλαβε καταλαβε.:X

 

Oπως ήδη σου απάντησαν είσαι offtopic,και το θέμα των πωλήσων δεν αφορά μόνο τον Ελληνα...(που τόσο μπορεί οικονομικά, βασικά για μια 316,τα παράπονά στους κυβερνώντες)...όσο και των υπόλοιπων καταναλωτών παγκόσμια-Σε κάθε προιόν αν δεν μείνεις συνολικά ευχαριστημένος δεν ξαναψωνίζεις ίδια,βγαίνει η βρώμα για την ποιότητα στην εταιρία παραγωγής, και πάει "φούντο" οικονομικά -Το ποιές αυτοκινητοβιομηχανίες πάνε άσχημα από πωλήσεις είναι γνωστό και γιατί.

Link to comment
Share on other sites

Ευτυχως που ειναι καθαρα και μονο η δικη σου αποψη αυτη... Εκτος του οτι ειναι Off-topic μιας και η BMW δεν εχει καμια σχεση σε ενα θεμα για Alfa Romeo ειναι και εντελως λανθασμενη!!

 

Καλως η κακως, BMW δεν ειναι μονο τα ///Μ μοντελα και οι 316, διοτι στα ελληνικα μυαλα αυτο εχει επικρατησει.. Τα ///Μ για την ανωτεροτητα τους παντου και παντα, και οι 316 για το υπερβολικα χαμηλο προφιλ που κρατανε!!

 

Εκτος των παραπανω λοιπον BMW ειναι οι Ε30 που εμαθαν τι εστι πλαγιολισθηση σε κοσμο και κοσμακη (εξαιρω στις 316 αλλα και την θρυλικη Μ3 Ε30!), BMW ειναι και η παροιμιωδης Ζ4, BMW ηταν και η Ε39 Σειρα 5 που ψηφιστηκε ως το ωραιοτερο αυτοκινητο την χρονια που παρουσιαστηκε, BMW ειναι και η πανεμορφη Ε46 η οποια με τα 6κυλινδρα μοτερ απλα εραβε, BMW ειναι και η E31 850Ci το μοτερ της οποιας κοσμει τον χωρο του κινητηρα των McLaren F1...

 

Μιλαω παντα οπως ειδες για τις σειρες 3,5,7 που τοσα χρονια εμενα μου φαινονται ιδιες σχεδον εξωτερικα.εχω βαρεθει να βλεπω το ιδιο σχημα.αντε θα αλλαξουν τα φωτα,θα προσθεσουν κανενα νευρο και αυτο ηταν.δεν μιλαω για κινητηρες.Για την δευτερη παραγραφο σου,εχω ηδη τονισει οτι το μονο που με κανει και ψιλοσυγχωρω αυτη την εταιρια ειναι οτι ειναι πισωκινητες.Γενικοτερα μιλαω για τα μοντελα τις εταιριας τα οποια κυκλοφορουν πιο πολυ στην ελλαδα οχι για ζ4 και 8αρες(αν και η ζ4 καλα τα παει αλλα ειναι στην κατηγορια των καμπριο).Και μιλαω για την νοοτροπια του μεσου ελληνα (κατηγορω αυτη την νοοτροπια και οχι την εταιρια) η οποια ειναι να σκασει ενα καρο λεφτα για να παρει μια 316 αντε 318(καινουγια και οχι απο γερμανια) και μετα να πουλαει μουρη οπως εχω ηδη πει.δεν μπορει να μου αλλαξει κανεις αυτη την αισθηση που εχω γιατι το διαπιστωνω καθημερινα τουλαχιστον στους περισσοτερους ιδιοκτητες μεχρι 28 ετων.δηλαδη εχω bmw συνηθως 316 η 318 την οποια την εχω φερει απο το εξωτερικο και την εχω χαμηλωσει,τς εχω βαλει 20αρες ζαντες και φιμε τζαμι και παω με 10 μεσα στην πολη για να με βλεπουν ολοι.εαν αυτο δεν ειναι πουλ μουρ τοτε τι ειναι?το ξερω οτι ειμαστε off topic,μαλλον εκει καταληξαμε και επισης το ξερω οτι ειναι για τις alfa αυτο το topic.απλα σας βλεπω να μαλλωνετε για το encap(ελεος) και ειπα να πω την γνωμη μου.αλλα μαλλον δεν καταλαβατε τι ηθελα να πω με την πιο πανω παρεμβαση μου.τεσπα.αντε καλες βολτες.(και επειδη μιλησες για F1 και εγω καποτε williams-bmw υποστηριζα αλλα το αλλαξα απο τοτε που μπηκε η toyota μεσα).

Link to comment
Share on other sites

Μιλαω παντα οπως ειδες για τις σειρες 3,5,7 που τοσα χρονια εμενα μου φαινονται ιδιες σχεδον εξωτερικα.εχω βαρεθει να βλεπω το ιδιο σχημα.αντε θα αλλαξουν τα φωτα,θα προσθεσουν κανενα νευρο και αυτο ηταν.δεν μιλαω για κινητηρες.Για την δευτερη παραγραφο σου,εχω ηδη τονισει οτι το μονο που με κανει και ψιλοσυγχωρω αυτη την εταιρια ειναι οτι ειναι πισωκινητες.Γενικοτερα μιλαω για τα μοντελα τις εταιριας τα οποια κυκλοφορουν πιο πολυ στην ελλαδα οχι για ζ4 και 8αρες(αν και η ζ4 καλα τα παει αλλα ειναι στην κατηγορια των καμπριο).Και μιλαω για την νοοτροπια του μεσου ελληνα (κατηγορω αυτη την νοοτροπια και οχι την εταιρια) η οποια ειναι να σκασει ενα καρο λεφτα για να παρει μια 316 αντε 318(καινουγια και οχι απο γερμανια) και μετα να πουλαει μουρη οπως εχω ηδη πει.δεν μπορει να μου αλλαξει κανεις αυτη την αισθηση που εχω γιατι το διαπιστωνω καθημερινα τουλαχιστον στους περισσοτερους ιδιοκτητες μεχρι 28 ετων.δηλαδη εχω bmw συνηθως 316 η 318 την οποια την εχω φερει απο το εξωτερικο και την εχω χαμηλωσει,τς εχω βαλει 20αρες ζαντες και φιμε τζαμι και παω με 10 μεσα στην πολη για να με βλεπουν ολοι.εαν αυτο δεν ειναι πουλ μουρ τοτε τι ειναι?το ξερω οτι ειμαστε off topic,μαλλον εκει καταληξαμε και επισης το ξερω οτι ειναι για τις alfa αυτο το topic.απλα σας βλεπω να μαλλωνετε για το encap(ελεος) και ειπα να πω την γνωμη μου.αλλα μαλλον δεν καταλαβατε τι ηθελα να πω με την πιο πανω παρεμβαση μου.τεσπα.αντε καλες βολτες.(και επειδη μιλησες για F1 και εγω καποτε williams-bmw υποστηριζα αλλα το αλλαξα απο τοτε που μπηκε η toyota μεσα).

 

eisai toso allou kai lathos pou oti kai na poume, mono parapanw oftopic xwro tha piasoyme sto thread opote asto na paei sto di@lo....

 

oso gia to poulmour twn katoxwn 316 katwn twn 28(osoi einai >29 einai allh periptwsh!!!)koita ta kagouria me ta yaris-corolla-celica pou exoun gia eksatmiseis bouria apo sobes,neon fwta kai to volanh terma kai tha katalaveis poios einai gia na poulaei mourh...

Link to comment
Share on other sites

Καλα θα σου απαντησω αυριο γιατι τωρα φευγω και δεν προλαβαινω.....να ηξερες ποσες bmw καινουργιες εχω δει με αυτα που λες....:!:
Link to comment
Share on other sites

Καλα θα σου απαντησω αυριο γιατι τωρα φευγω και δεν προλαβαινω.....να ηξερες ποσες bmw καινουργιες εχω δει με αυτα που λες....:!:

 

alimono...ola afta pou les ta vlepoume kathimerina sto dromo...

Link to comment
Share on other sites

Μιλαω παντα οπως ειδες για τις σειρες 3,5,7 που τοσα χρονια εμενα μου φαινονται ιδιες σχεδον εξωτερικα.εχω βαρεθει να βλεπω το ιδιο σχημα.αντε θα αλλαξουν τα φωτα,θα προσθεσουν κανενα νευρο και αυτο ηταν.δεν μιλαω για κινητηρες.Για την δευτερη παραγραφο σου,εχω ηδη τονισει οτι το μονο που με κανει και ψιλοσυγχωρω αυτη την εταιρια ειναι οτι ειναι πισωκινητες.Γενικοτερα μιλαω για τα μοντελα τις εταιριας τα οποια κυκλοφορουν πιο πολυ στην ελλαδα οχι για ζ4 και 8αρες(αν και η ζ4 καλα τα παει αλλα ειναι στην κατηγορια των καμπριο).Και μιλαω για την νοοτροπια του μεσου ελληνα (κατηγορω αυτη την νοοτροπια και οχι την εταιρια) η οποια ειναι να σκασει ενα καρο λεφτα για να παρει μια 316 αντε 318(καινουγια και οχι απο γερμανια) και μετα να πουλαει μουρη οπως εχω ηδη πει.δεν μπορει να μου αλλαξει κανεις αυτη την αισθηση που εχω γιατι το διαπιστωνω καθημερινα τουλαχιστον στους περισσοτερους ιδιοκτητες μεχρι 28 ετων.δηλαδη εχω bmw συνηθως 316 η 318 την οποια την εχω φερει απο το εξωτερικο και την εχω χαμηλωσει,τς εχω βαλει 20αρες ζαντες και φιμε τζαμι και παω με 10 μεσα στην πολη για να με βλεπουν ολοι.εαν αυτο δεν ειναι πουλ μουρ τοτε τι ειναι?το ξερω οτι ειμαστε off topic,μαλλον εκει καταληξαμε και επισης το ξερω οτι ειναι για τις alfa αυτο το topic.απλα σας βλεπω να μαλλωνετε για το encap(ελεος) και ειπα να πω την γνωμη μου.αλλα μαλλον δεν καταλαβατε τι ηθελα να πω με την πιο πανω παρεμβαση μου.τεσπα.αντε καλες βολτες.(και επειδη μιλησες για F1 και εγω καποτε williams-bmw υποστηριζα αλλα το αλλαξα απο τοτε που μπηκε η toyota μεσα).

Σε αυτο συμφωνουμε... Απλα απο το μυνημα σου φανηκε να κατηγορεις την BMW! Παντως στην επιλογη ενος αυτοκινητου ολα ειναι θεμα προτεραιοτηων.. Αλλος θελει ταχυτητα, αλλος θελει χαμηλο κοστος, αλλος θελει ποιοτητα, αλλος ομορφια! Οσα περισσοτερα απο τα παραπανω προσθετεις αναγκαστικα αυξανει και το κοστος! Μια 316 λοιπον εχει σε μεγαλο βαθμο την ποιοτητα, την εμφανιση ενω ακριβως επειδη η ταχυτητα της ειναι σε μετρια (αλλα αρκουντως αποδεκτα!) επιπεδα μενει χαμηλα και η τιμη... Αν λοιπον καποιος εχει αγορασει μια 316 εχοντας υποψιν του τα παραπανω εγω δεν βρισκω ΚΑΝΕΝΑ κακο!

 

Οσο για την εμφανιση των αυτοκινητων των BMW εγω δεν συμφωνω μαζι σου... Τα βημματα που εγιναν σχεδιαστικα πανω στην 3αρα ηταν μεγαλα γεννια παρα γεννια, και τι εννοω με αυτο?!? Η Ε21 με την Ε30 εμοιαζαν αρκετα μεταξυ τους και ειχαν αρκετα κοινα στοιχεια! Μετα η "radical" E36 με τα φωτα καλλυμενα πισω απο κρυσταλλα και γενικα ενα αυτοκινητο που σχεδιαστικα ηταν πολυ διαφορετικο απο τις προκατοχους του!!

 

Μετα την Ε36 λοιπον ακολουθησε η Ε46 που πραγματικα χωρις να εχει τεραστιες διαφορες περα απο τα φωτιστικα σωμματα και καποια νευρα και ορισμενες καμπυλες ηταν παρα πολυ ομορφη! Ειδικα δε η τελευταια Ε46 Coupe (σχεδιασμενη και αυτη απο τον Bangle) ηταν σκετο αριστουργημα... Και τωρα παρουσιαστηκε και η "επαναστατικη"- σε σχεση με τις προηγουμενες 3αρες- Ε90 που πραγματικα ειναι... "διαφορετικη"!

 

Γενικα με το σχεδιαστικο τμημα της BMW δεν εχω κανενα παραπονο εκτος απο την 7αρα πριν απο το facelift που δεν μου αρεσαν τα μπροστινα της φωτα... Κατα τα αλλα τα πραγματα ειναι μια χαρα! ;)

Link to comment
Share on other sites

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Επισκέπτης
Reply to this topic...

×   Pasted as rich text.   Paste as plain text instead

  Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

 Κοινοποίηση

Ανακοινώσεις



×
×
  • Create New...