Jump to content

All about Alfa Romeo


GTV
 Κοινοποίηση

Σας αρέσει η Μi.To;  

175 members have voted

  1. 1. Σας αρέσει η Μi.To;

    • Ναι
      125
    • Οχι
      50


Recommended Posts

Βασικα αναφερομουν στον Σακη ο οποιος μεταξυ αλλων ανεφερε:

"Se epipedo ilikon alla kai se finirismatos-sinarmogis i 159 antagonizetai mono to korifaio A6 kai iperterei sta xamila meri opou ta teloiomata den einai plastika."

 

και βασικα κανεις δεν αναφερθηκε σε επιδοσεις κτλ!! ;)

Οσο για τις πωλησεις μπορει να μην μας δειχνουν απο μονες τους ποιο αυτοκινητο ειναι καλυτερο (συνολικα προφανως) αλλα αν μη τι αλλο μας δινουν μια πολυ καλη ιδεα!! Παντα οι καταναλωτες ειναι αυτοι που θα κρινουν τα αυτοκινητα-προιοντα...

 

Aλέξανδρε ο Σάκης όπως κι εσύ λες, έγραψε τη λέξη "ανταγωνίζεται". Αν αυτό για σένα είναι εκμηδενισμός πάω πάσο. :p Όσο για την καλύτερη ποιότητα των υλικών σε κάποια σημεία του αυτοκινήτου που αναφέρει ο Σάκης νομίζω ότι αυτό είναι το μόνο εύκολο να συμβεί. Απλά τα παίρνεις και τα βάζεις. Η συνολική εικόνα ποιότητας είναι το πιο σημαντικό και το πιο δύσκολο κι εκεί είναι το μεγάλο στοίχημα. ;)

Όσο για τις πωλήσεις, αυτές μας δείχνουν τις προτιμήσεις των καταναλωτών και όχι ποιο αυτοκίνητο είναι καλύτερο. Δεν νομίζω να πιστεύεις ότι αυτοί που αγοράζουν αυτοκίνητο ξέρουν τι παίρνουν!!! Άντε να ξέρει το 10%. :D

Alfa Romeo - La cosa piu bella
Link to comment
Share on other sites

  • Απαντήσεις 4,4χιλ.
  • Δημιουργία
  • Τελευταία απάντηση

Top Posters In This Topic

Top Posters In This Topic

Οσο για τις πωλησεις μπορει να μην μας δειχνουν απο μονες τους ποιο αυτοκινητο ειναι καλυτερο (συνολικα προφανως) αλλα αν μη τι αλλο μας δινουν μια πολυ καλη ιδεα!!

 

Φίλοι μου, εάν οι πωλήσεις μας έδιναν ιδέα για το πιο είναι το καλύτερο αυτοκίνητο, τότε η εταιρία με τα αυτοκίνητα - διαμάντια θα ήταν η ... Hyundai!!

Κατ' εμέ οι πωλήσεις δείχνουν απλά την οικονομική ευχέρεια του αγοραστή, ή ακόμα και το κόλημά του (κατεστημένο) σε κάποιες μάρκες.

Μήπως είδατε ποτέ μια Lexus να συναγωνίζεται σε πωλήσεις το γερμανικό κατεστημένο; Γιατί αν με ρωτήσετε ο Ιάπωνας είναι κλάσεις ανώτερος απ' τον Γερμανό...

Link to comment
Share on other sites

File Amelidi kathe eteria (toulaxiston evrwapiki) exei ena target group.Afto sinepagete ameso periorismo stis pwliseis sta epipedou tou target group pou apotinete i kathe eteria.Oi pwliseis kathe eterias den simenoun tipota kat'eme.Stin kipro p.x to peugeout 307 3eskise se pwliseis enw einai evrews paradexto oti poiotikos eine se athlia epipeda.Afto simenei oti i pegeout vgazei super aftokinita? oxi vevea.Oi pwliseis oute kan kali idea den dinoun.

O kathe anthrwpos agorazei aftokinito gia tous dikous tou logous kai se kamia periptwsi den 3erei pragmatika ti agorazei.ektos apo mas tous alfisti pou pernoume tis italides kai tis 3eskizoume giati goustaroume ta pertipia tous(kala kai kaka)

Link to comment
Share on other sites

Φαντάζομαι ότι ο amelidis έλαβε υπόψην τις διάφορες κατηγορίες όταν αναφερόταν σε χαμηλές πωλήσεις της Alfa, και αναφερόταν σε σχετικά χαμηλές πωλήσεις στην κλάση της. Και στα πλαίσια όμως της κατηγορίας, η άποψη του περί πωλήσεων και του ποιο αυτοκίνητο είναι καλύτερο δεν με βρίσκει σύμφωνο. ;)
Alfa Romeo - La cosa piu bella
Link to comment
Share on other sites

Tιμες ιταλια-159

 

159 1.9JTS Progression 38.000 CHF 29.000 euro

159 2.2JTS Progression 40.000 CHF 30.500 euro

159 3.2JTS Q4 Distinctive 52.000 CHF 39.500 euro

159 1.9JTDm Progression 38.000 CHF 29.000 euro

159 1.9JTDm Progression 40.000 CHF 30.500 euro

159 2.4JTDm Distinctive 46.000 CHF 35.000 euro

Brera 2.2JTS Distinctive 50.000 CHF 38.000 euro

Brera 3.2JTS Q4 Skyview 62.000 CHF 47.000 euro

Brera 2.4JTDm Skyview 56.000 CHF 42.500 euro

Link to comment
Share on other sites

Ας παρω το παραδειγμα του millis για να προσπαθησω να σας εξηγησω το τι εννοουσα...

Μιλησε λοιπον για πολλες πωλησεις του 307 στην Κυπρο (και στην Ελλαδα δεν πηγαινει ασχημα..!) Μπορει λοιπον το αμαξι να μην ειναι το τελειο αλλα αποτελει την δεδομενη στιγμη την καλυτερη επιλογη με βαση τα χρηματα, την ποιοτητα, τις επιδοσεις κλπ κλπ!! Φυσικα αν οι κατοχοι του ειχαν παραπανω λεφτα θα επαιρναν μια Mercedes, μια BMW, μια Alfa... Με τα συγκεκριμενα χρηματα λοιπον οι περισσοτεροι επελεξαν το 307 και αυτο για εμενα λεει κατι!! Οχι για την Peugeot απαραιτητα....

 

Μιλαω φυσικα στα πλαισια της κατηγοριας του καθε αυτοκινητου!! Γιατι διαφορετικα θα ηταν αδικο...

Link to comment
Share on other sites

Oi 156 δεν τρίζουν. Οι 147 έχουν πρώτα απόλλα εταζέρα (τρίζει σε όλα τα αυτοκίνητα) και μη σωστή στήριξη του ταμπλό.

Και τα 2 αντιμετωπίζοντε σχετικά ευκόλα κι απλά. Και πάλι η 156 δεν τρίζει.

 

Αν και το θεωρω κατι ασημαντο, δεν τριζει η εταζερα σε ολα τα αυτοκινητα...Απο πού κι ως που δηλαδη...? :blink:

ΥΓ : Tifosi απο GTC,ολοι εδω ειμαστε ε...? :p :p

 

Ακομα νωρις ειναι...

Η 159 αυτη τη δεδομενη στιγμη δεν ανταγωνιζεται τιποτα και κανενα!! Μιλαμε για αυτοκινητο το οποιο δεν εχει καν παρουσιαστει!! Πρεπει πρωτα να βγει στο δρομο, να περασουν τα παιδικα της προβληματα (γιατι ολα τα αμαξια εχουν τετοια..) και μετα να συγκριθει με τον ανταγωνισμο ο οποιος ειναι παρα πολυ δυνατος ειτε ακουει στο ονομα σειρα 3, ειτε Α6, ειτε C200 ειτε, ειτε.....

 

Μαλλον μπερδευτηκες...σειρα 3, C200, καπου εδω δεν κολλαει το Α6..Μαλλον Α4 ηθελες να πεις... ;)

 

Πολυ ευχαριστο αυτο για τον κοφτη στις 7000...Να ακουγεται η μελωδια πιο ευκολα :)

http://briefcase.pathfinder.gr/download/O_Tifosi/22469/369781/0/3.JPG

 

Tifosi : Βοηθός Συντονιστή συζητήσεων στο forum της Nokia @ myphone.gr

 

Θες ένα πολύ καλό RCD-MP3 αυτοκινήτου της Sony,σε άψογη κατάσταση και δώρο ένα αυθεντικό Joystick της Sony για εύκολο χειρισμό...?

Εαν ναι,ρίξε μια ματιά εδώ! !

Link to comment
Share on other sites

To A6 δεν το ανεφερα εγω αλλα ο Σακης!!

 

Επισης δεν αναφερθηκαμε σε συγκριση αυτων των αυτοκινητων, αλλα στη συγκριση της ποιοτητας του εσωτερικου τους!!

Link to comment
Share on other sites

Tifosi δεν έχουν όλοι 800-1000 ευρά για να βάλουν kit Xenon...

 

Ε...χμ....Νικο μαλλον δεν εχεις και τις καλυτερες πληροφοριες...

Εγω τα εβαλα με 600 ευρω πριν 5 μηνες, τιμη που για σημερα ειναι πολυ ακριβη να φανταστεις, και πλεον βρισκεις μεχρι και bi-xenon, αν το θες, σε τιμη γυρω στα 400 ευρω. Δηλαδη Xenon και σε μεσαια και μεγαλα.

 

Καταλαβαινεις λοιπον οτι στα 350 ανετα εχεις ενα κιτακι Xenon απο Ελλαδα κιολας, γιατι αν το παμε απο νετ, τοτε μιλαμε για αρκετα φτηνοτερα.

 

Οποτε μη βιαζεσαι... :D :D :D :D

Για ο,τι αλλο, το τηλ μου το ξερεις να σου πω ο,τι info θες ;)

 

Ναι ναι γαλαζιο ειναι και η δικια μου :) Το μπλε ειναι ελαφρως πιο ανοικτο.Παντως κι εμενα μου αρεσαν πολυ....Παρα πολυ.. :yahoo:

Tifosi του ειπα να βαλουμε κιτ xenon αλλα κοστιζαν καπου στα 1500€ και οσο να 'ναι κι εγω προτιμω να βαλω κατι αλλο με 1500€ στο αμαξακι παρα xenon :D Π.χ ενα ωραιο body kit.

 

Ε οχι και 1500 βρε συ...Ενα aftermarklet xenon kit ουτε κατα διανοια δεν εχει τοσο ;)

Δες ανωτερω :)

http://briefcase.pathfinder.gr/download/O_Tifosi/22469/369781/0/3.JPG

 

Tifosi : Βοηθός Συντονιστή συζητήσεων στο forum της Nokia @ myphone.gr

 

Θες ένα πολύ καλό RCD-MP3 αυτοκινήτου της Sony,σε άψογη κατάσταση και δώρο ένα αυθεντικό Joystick της Sony για εύκολο χειρισμό...?

Εαν ναι,ρίξε μια ματιά εδώ! !

Link to comment
Share on other sites

Tifosi, δεν μπορώ να σου απαντώ με διαφορά φάσης :p

 

Kit xenon αυθεντικά πάντως, και όχι αλογόνου όπως αυτά που αναφέρεις, για την 147 κάνει 800-900 ευρώ. Τώρα αν μιλάμε για προσθήκες της πλάκας, με 400 ευρώ σε 147... και να μαζέυουμε τις μπαταρίες μας... Άστο καλύτερα. Για την 156 εχει παραπλήσιες τιμές...

[imgalign]http://icons.iconarchive.com/icons/iconshock/social-media/96/twitter-icon.png[/imgalign]"Some hearts are different than others. Like crystal in a world of glass... Even the way they shatter is beautiful..."

 

Wannabe Editor? Reviewer? Columnist?

Join the Unwired Revolution, now!

Link to comment
Share on other sites

Αυθεντικα λες....αααα....

Και για to Golf πχ, εχει 1000 ευρω περιπου το set φαναρια + Χενον συστημα...

Οι τιμες που λεω εγω, αναφερονται σε aftermarket Xenon kit, και το φαναρι παραμενει το ιδιο. Προσωπικα δεν εχω κανενα απολυτως προβλημα και μιλαμε για αλλη φαση το Xenon...

 

Τα ειπαμε απο τηλ... :p

 

Λοιπον ας επανελθουμε στο θεμα μας, στην ιδια...φαση... :p :p

http://briefcase.pathfinder.gr/download/O_Tifosi/22469/369781/0/3.JPG

 

Tifosi : Βοηθός Συντονιστή συζητήσεων στο forum της Nokia @ myphone.gr

 

Θες ένα πολύ καλό RCD-MP3 αυτοκινήτου της Sony,σε άψογη κατάσταση και δώρο ένα αυθεντικό Joystick της Sony για εύκολο χειρισμό...?

Εαν ναι,ρίξε μια ματιά εδώ! !

Link to comment
Share on other sites

Απο το ελληνικό Auto Moto und Sport

 

"....Είναι γεγονός, ότι τώρα στα γραφεία του Μιραφιόρι και του Μιλάνο ακούγονται περισσότερο γερμανικά, παρά ιταλικά! Μέσα σε λίγους μήνες, ο επικεφαλής της Fiat Auto, Χέρμπερτ Ντέμελ, την... παροικία, που απαριθμεί πολλούς ακόμη μάνατζερ. Πρώτα απ' όλα τον -αυριανό- διευθύνοντα σύμβουλο της Alfa Romeo, Καρλ Χάιντς Κάλμπφελ (από τη Rolls Royce), τον προϊστάμενο του τμήματος ποιότητας, Στέφαν Κέτερ (από την ΒΜW), τον υπεύθυνο εξέλιξης, Χάραλντ Βέστερ (από τη Magna Steyr), αλλά και τον αρμόδιο για θέματα διανομής κ.λπ., Γιόχαν Βολφάρτερ από τη Volkswagen. Λίγο ακόμη και η ιταλική εταιρεία θα γίνει ακριβώς σαν τις (2) ποδοσφαιρικές ομάδες της πόλης της, θα συμμετέχουν δηλαδή σ' αυτήν περισσότεροι αλλοδαποί, παρά Ιταλοί. Αυτό είναι θέμα... Μπόσμαν, όμως, εμάς μας ενδιαφέρει τί κοινό έχουν τα προαναφερθέντα στελέχη με το καινούριο μεσαίο της φίρμας, την 159. Η απάντηση είναι πολύ απλή: Το εν λόγω αυτοκίνητο είναι η πρώτη Alfa, της οποίας η παραγωγή την ερχόμενη άνοιξη θα ξεκινήσει κάτω από αυστηρά βορειοευρωπαϊκά κριτήρια! "Νέοι άνθρωποι, γεμάτοι ενέργεια και νέες ιδέες", είναι το σλόγκαν του Κάλμπφελ και όπως και να το κάνουμε αλλιώς είναι να λέει ένας Ιταλός πως θα ξανακάνει την Alfa Romeo φίρμα-κόσμημα και αλλιώς ένας Γερμανός. Καλώς ή κακώς, ο... "tedesco" ακούγεται πολύ πιο πιστευτός... Εξάλλου, η... τευτονική "συμμορία" χαίρει άκρας εμπιστοσύνης και του προέδρου του ομίλου, Σέρτζιο Μαρκιόνε, που όμως δεν παρέλειψε να δώσει και χρονοδιάγραμμα, αλλά και τελεσίγραφο. Υπερβολή ή στρατηγική; Κατά πάσαν πιθανότητα το δεύτερο, αφού είναι γνωστό πως κάποιοι λαοί δουλεύουν καλύτερα υπό πίεση και κάποιοι άλλοι στο πιο... χαλαρό - και κάποιοι ανατολικότερα καθόλου... Μέσα σε δύο χρόνια, λοιπόν, ο Κάλμπφελ και η παρέα του θα πρέπει να έχουν δείξει απτά σημάδια ανάκαμψης, αλλιώς ουσιαστικά θα πάνε και πάλι στα σπίτια τους... Ποιός όμως έχει διάθεση να αφήσει την Ιταλία και το Μιλάνο και να ανηφορίζει πάλι βόρεια; Το επιχείρημα δεν ήταν φυσικά... τουριστικό, οι Γερμανοί όμως δείχνουν ήδη πως ξέρουν πολύ καλά τη δουλειά τους και μέσα σε μικρό σχετικά χρονικό διάστημα ετοίμασαν ήδη το μεγαλύτερο "πυροτέχνημα" στην ιστορία της Alfa Romeo! Μάλιστα, η πρώτη πολεμική... κροτίδα σκάει κιόλας σε δύο μήνες επί... ουδέτερου εδάφους, στην Ελβετία και τη Γενεύη, όπου και θα αποκαλυφθεί η 159. Σε σχέση με το σημερινό μεσαίο οι αλλαγές είναι και πολλές, αλλά και τεράστιες. Το μεταξόνιο αυξάνεται κατά 10 εκατοστά στα 2,70 μέτρα και φτάνει στο μήκος της 166, η οποία σημειωτέον σε έναν περίπου χρόνο θα αποσυρθεί ολοκληρωτικά. Με τα επιπλέον αυτά εκατοστά, όπως είναι και λογικό, οι χώροι ενισχύονται σημαντικά και ειδικά στο πίσω μέρος οι επιβάτες θα κάθονται πολύ πιο άνετα, χωρίς να χρειάζεται να στρίβουν τα πόδια ή να στριμώχνουν τα γόνατά τους. Επίσης, θα επιβιβάζονται και πιο εύκολα, αφού χάριν ασφαλείας και εργονομίας η πατέντα της 156 με τις κρυμμένες ψηλά στην πίσω κολόνα χειρολαβές θυσιάζεται...."

 

 

Με δυο λόγια έχουμε να κάνουμε με ένα αυτοκίνητο γεμάτο ζωντάνια, πανέμορφο και φτιαγμένο κάτω από τους πιο αυστηρούς ελέγχους. Δήλαδή μιλάμε για συνδυασμό των καλύτερων στοιχείων Ιταλών και Γερμανών. Ποιός λοιπόν θα έρθει αντιμέτωπος μ' αυτό το δημιούργημα;

Link to comment
Share on other sites

Αντε μην τα παρω στο κρανιο....τι ηληθιοτητες γραφουν στο ελληνικο ams......Ενας γερμανος διοικει αλλα μεχρι εκει....Ποιοι Γερμανοι εφτιαξαν την 159 και αλλες τετοιες ψευτιες.Η 159 ειχε εξελιχθει μεχρι την τελικη της μορφη με τον προηγουμενο CEO τον Bandiera και προερχεται απο αμιγως ιταλικα χερια......Απλως τον αντικατεστησαν με τον πολυπειρο γερμανο που θα δωσει την οργανωση που ελειπε τοσα χρονια απο τους Ιταλους....και η επιλογη ηταν του Montidzemelo.Τι αλλο θα διαβασουμε :mad:
Link to comment
Share on other sites

:rotfl: :rotfl: :rotfl: Τρελό γέλιο το άρθρο.

Φυσικά καθότι παλιό, πολλά πράγματα έχουν αλλάξει με πρώτο και καλύτερο τον Χέρμπερτ Ντέμελ που ξεκουμπίστηκε από την κεφαλή της fiat auto. Τα υπόλοιπα ασχολίαστα. Οι άνθρωποι γράφουν απλά για να γράφουν. Μήπως να αρχίσουμε να ασχολούμαστε και με το ciao σιγά-σιγά; :lol: :wink:

Alfa Romeo - La cosa piu bella
Link to comment
Share on other sites

Ρε σακη χαλαρωσε λιγο.Και να ειναι γερμανικος ο ιθυνων νους τι σε χαλαει?Ειδικα αν το αποτελεσμα δικαιωνει(να μην πω δοξαζει) την ιστορια της φιρμας.

 

Στο κατω κατω αυτο δεν ηταν στο πισω μερος του κεφαλιου των απανταχου alfisti?Ενα αυτοκινητο με γερμανικη ποιοτητα και ιταλικη συμπεριφορα.Σε καιρους παγκοσμιοποιησης ζουμε.Δες και τον headman του Veyron Project που ηταν στην BMW,κατασκευαζει στα εργαστηρια της VW ενα αυτοκινητο για λογαρισμο της Bugatti,και οδηγει McLaren

 

Αυτο που με χαλάει ειναι η αποσυρση της 166.Το πε και το κανε ο Luca.Να υποθεσουμε τωρα οτι θα κλεισει και τη Lancia?

Link to comment
Share on other sites

Ρε σακη χαλαρωσε λιγο.Και να ειναι γερμανικος ο ιθυνων νους τι σε χαλαει?Ειδικα αν το αποτελεσμα δικαιωνει(να μην πω δοξαζει) την ιστορια της φιρμας.

 

Στο κατω κατω αυτο δεν ηταν στο πισω μερος του κεφαλιου των απανταχου alfisti?Ενα αυτοκινητο με γερμανικη ποιοτητα και ιταλικη συμπεριφορα.Σε καιρους παγκοσμιοποιησης ζουμε.Δες και τον headman του Veyron Project που ηταν στην BMW,κατασκευαζει στα εργαστηρια της VW ενα αυτοκινητο για λογαρισμο της Bugatti,και οδηγει McLaren

 

Αυτο που με χαλάει ειναι η αποσυρση της 166.Το πε και το κανε ο Luca.Να υποθεσουμε τωρα οτι θα κλεισει και τη Lancia?

ego nomizo oti i aposirsi tis 166 tha einai lathos an den antikatastathei apo allo montelo.

 

oi megales etairies prepei na exoun montela se oles tis katigories kai eidika se katigories politelias. :!:

Link to comment
Share on other sites

Ρε σακη χαλαρωσε λιγο.Και να ειναι γερμανικος ο ιθυνων νους τι σε χαλαει?Ειδικα αν το αποτελεσμα δικαιωνει(να μην πω δοξαζει) την ιστορια της φιρμας.

 

Στο κατω κατω αυτο δεν ηταν στο πισω μερος του κεφαλιου των απανταχου alfisti?Ενα αυτοκινητο με γερμανικη ποιοτητα και ιταλικη συμπεριφορα.Σε καιρους παγκοσμιοποιησης ζουμε.Δες και τον headman του Veyron Project που ηταν στην BMW,κατασκευαζει στα εργαστηρια της VW ενα αυτοκινητο για λογαρισμο της Bugatti,και οδηγει McLaren

 

Αυτο που με χαλάει ειναι η αποσυρση της 166.Το πε και το κανε ο Luca.Να υποθεσουμε τωρα οτι θα κλεισει και τη Lancia?

 

H παγκοσμιοποίηση καλά να είναι εκεί που είναι. Το αν είναι καλή ή κακή είναι άλλο θέμα. Ο Σάκης τα πήρε επειδή το άρθρο γράφει ΤΙΣ ανακρίβειες για να δημιουργήσει εντυπώσεις. Δηλαδή τι έπρεπε να πει; Μπράβο; :p :D

Και ας μην ξεχνάμε, άλλο η Alfa και άλλο οι υπόλοιπες εταιρείες. ;)

Επίσης αν η 166 υπάρχει απλά για να υπάρχει πατώνοντας σε πωλήσεις μπορεί να έχει αρνητικό αντίκτυπο στην εικόνα της εταιρείας, χειρότερο απ' ότι αν δεν υπήρχε το μοντέλο. Δεν το έχω ψάξει το θέμα αλλά ξέρει τι κάνει ο Luca. :cool:

Alfa Romeo - La cosa piu bella
Link to comment
Share on other sites

ego nomizo oti i aposirsi tis 166 tha einai lathos an den antikatastathei apo allo montelo.

 

oi megales etairies prepei na exoun montela se oles tis katigories kai eidika se katigories politelias. :!:

Re trelokomeio,to 2007 tha bgei i 169 kai tha einai pisokiniti.Min to psaxneis omos to thema dioti tha diatithetai mono me v6-v8 kinitires kai tha kostizei poli pio poli apo tin simerini 5ara.
Link to comment
Share on other sites

Re trelokomeio,to 2007 tha bgei i 169 kai tha einai pisokiniti.Min to psaxneis omos to thema dioti tha diatithetai mono me v6-v8 kinitires kai tha kostizei poli pio poli apo tin simerini 5ara.

 

 

sakis den iperxei pote periptosi i alfa na vgalei autikiniti stin idia katigiria kai sta idia kivika me tin bmw kai na einai pio akrivi.

 

kai gia tous kinitires tis 169 ego pistevo oti tha mpei ston antagonismo me tin 5ara kai to a6 ara tha vgalei kai pio hamilous kinitires. :wink:

Link to comment
Share on other sites

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Επισκέπτης
Reply to this topic...

×   Pasted as rich text.   Paste as plain text instead

  Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

 Κοινοποίηση

Ανακοινώσεις



×
×
  • Create New...