JustMe Δημ. May 9, 2005 Κοινοποίηση Δημ. May 9, 2005 Πως γίνεται να αποδίδει περισσότερο απ την τρίλιτρη μπέμπα χωρίς να ναι ντιζελ?? Πάντως,κορυφαία ροπή και για την κατηγορία τους έχουν και οι κινητήρες της μερσεντας με 26 κιλά ροπής απ τις 3000 στροφές,ενώ η αντίστοιχη 5αρα βγάζει 21 κιλά ροπής(λίγο απογοήτευση αλλά).. Υ.Γ Εννοείται ότι δεν τολμάω να συγκρίνω τα δύο αυτοκίνητα,απλά για ροπή μιλάω!! Παράθεση Link to comment Share on other sites Περισσότερες Επιλογές Κοινής Χρήσης
0N3 Δημ. May 9, 2005 Κοινοποίηση Δημ. May 9, 2005 ΜΑ για τον 1.9 diesel μιλαω.Τον κινητηρα του gruppo που τον πηρε η Alfa και του αλλαξε τα φωτα.Διαφημιση για τους diesel για την δεινοτητα των Μιλανεζων. Υποψιν JustMe! μιλαμε για τουρμπο αλλα δεν εχει και τοση σημασια αφου δεν συνοδευεται απο τη γνωστη φθορα και καταναλωση Παράθεση Link to comment Share on other sites Περισσότερες Επιλογές Κοινής Χρήσης
0N3 Δημ. May 10, 2005 Κοινοποίηση Δημ. May 10, 2005 BTW Οσον αφορα τις νεες πινακιδες δειτε αυτο http://www.autotriti.gr/_NEA/preview_news.asp?category_id=27&NEWS_DATA_ID=34131 Αφιερωμενο στον amelidi που νομιζει οτι γλυτωσε Παράθεση Link to comment Share on other sites Περισσότερες Επιλογές Κοινής Χρήσης
Alexel Δημ. May 10, 2005 Κοινοποίηση Δημ. May 10, 2005 BTW Οσον αφορα τις νεες πινακιδες δειτε αυτο http://www.autotriti.gr/_NEA/preview_news.asp?category_id=27&NEWS_DATA_ID=34131 Αφιερωμενο στον amelidi που νομιζει οτι γλυτωσε Ρε τους απατεώνες... δες τι κάνανε! Έδωσαν παλιές πινακίδες και μάλιστα από άλλες περιοχές επειδή δεν είχαν καινούργιες. Οι παλιές όμως δεν μπορούν να χρησιμοποιηθούν στο εξωτερικό. Σηκώνει καταγγελία στην ΕΕ αυτό! Αλλά πάλι ρεζίλι θα γίνουμε... :mad: Παράθεση Link to comment Share on other sites Περισσότερες Επιλογές Κοινής Χρήσης
sakiss Δημ. May 10, 2005 Κοινοποίηση Δημ. May 10, 2005 http://i5.photobucket.com/albums/y185/carrera4/149backM.jpghttp://i5.photobucket.com/albums/y185/carrera4/148.jpg Παράθεση Link to comment Share on other sites Περισσότερες Επιλογές Κοινής Χρήσης
sakiss Δημ. May 10, 2005 Κοινοποίηση Δημ. May 10, 2005 The famous fibre-carbon splitframe developed for 8c Competizione http://www.motorbox.com/static/upl/f/fiatsportivalatina-6700-050-f.jpg http://www.motorbox.com/static/upl/f/fiatsportivalatina-6700-060-f.jpg Παράθεση Link to comment Share on other sites Περισσότερες Επιλογές Κοινής Χρήσης
millis Δημ. May 10, 2005 Κοινοποίηση Δημ. May 10, 2005 Re sakkis min mas vasanizeis.Dei3e mia normal photo tis 149.Olo grifous eise.dei3e tin italida ston lao tis. Παράθεση Link to comment Share on other sites Περισσότερες Επιλογές Κοινής Χρήσης
sakiss Δημ. May 10, 2005 Κοινοποίηση Δημ. May 10, 2005 millis-se ena xrono tha sou deikso! Παράθεση Link to comment Share on other sites Περισσότερες Επιλογές Κοινής Χρήσης
0N3 Δημ. May 11, 2005 Κοινοποίηση Δημ. May 11, 2005 Re mhpws oi foto einai ths coupe ekdoshs?Sprint? Παράθεση Link to comment Share on other sites Περισσότερες Επιλογές Κοινής Χρήσης
sakiss Δημ. May 13, 2005 Κοινοποίηση Δημ. May 13, 2005 Alfa Romeo roadshow 2005 http://www.alfasport.net/eventi/2005roadshow/default.asp Παράθεση Link to comment Share on other sites Περισσότερες Επιλογές Κοινής Χρήσης
sakiss Δημ. May 13, 2005 Κοινοποίηση Δημ. May 13, 2005 Εχουμε το πρωτο ατυπο συγκρητικο μεταξυ 159 και bmw3. 159 2.4JTD-200hp VS 330-258hp.θα ηθελα να τονισω οτι συγκρινεται η καθαροαιμα στημενη 330 με την συμβατικη 2.4 χωρις το sport pack με το οποιο θα διατιθεται καθως επισης μην ξεχναμε και το διαφορετικο στησιμο που θα εχει η 159 3.2.Επισης μην ξεχναμε οτι δεν εχει το Q4 κατι που εχουν τονισει οι testers οτι κανει ακομα πιο σπορτιφ την οδηγικη συμπεριφορα της ιταλιδας και περναει πιο στρωτα την δυναμη στον δρομο................................................................................................. Mεταφραζωντας... Λέει ήταν διακοπές με τη γυναίκα του στην Αυστρία, στο Σαλισβουργο και ενώ έκανε μια βόλτα για ψώνια σε ένα χωριό ονόματι Lofer da Zell am See όπου έμενε, βρήκε μια πίστα της Αυστριακής ΕΛΠΑ οπού έδιναν μαθήματα οδήγησης σε πολύ καλές τιμές (δίνει και το λινκ με τις τιμές ) Ζήτησε να κάνει μερικούς γύρους με τη Bmw , είχαν όλα τα μοντέλα από 645 μέχρι 750ι και με την άλφα 159 .Στο τέλος του έδωσαν να κάνει 3 γύρους με τη 330ι και 2 με την 159 Ξεκίνησε πρώτα με την 330 με εξοπλισμό παρόμοιο με το αμάξι που είχαν παρουσιάσει στο ιταλικό τέσσερις τροχούς με ζάντες 17αρες, αμάξι τρομερό λέει μετά τις 4500 στροφές μοιάζει αγωνιστικό σηκώνει στροφές γρήγορα αλλά στο εσωτερικό είναι εντελώς αθόρυβο .Η πίστα είχε 2 στροφές μια δεξιά ευθεία και μια γρήγορη δεξιά. στην την ευθεία μπαίνει με 140 όπου τα λάστιχα άρχισαν να στριγκλίζουν (του το είπε μετά η γυναίκα του που παρακολουθούσε γιατί όπως λέει μέσα δεν ακούγεται τίποτα) όμως το αμάξι δεν χάνει χιλιοστό από τη γραμμή ,απίστευτο Handling με τις 17αρες.Η μηχανή απίθανη σαν Πόρσε, μετά δοκίμασε και σε βρεγμένο για να δει την υπερστροφη, όμως το αμάξι μόλις άφησε το γκάζι για να διπλώσει έκανε αυτόματα ανάποδο και σταθεροποίησε αυτοματα Με την 159 έκανε 2 γύρους με τη 2.4 Mjet 200 cv με το συμβατικό κιβώτιο ταχυτήτων, δερμάτινα καθίσματα Gps 18αρες ζάντες κτλ κτλ, έχει την εντύπωση ότι το εσωτερικό είναι πιο προσεγμένο από αυτό της 330 .Η άλφα ήταν πιο θορυβώδης στο εσωτερικό, σε ίδια επίπεδα με την 156 με αντίστοιχο κινητήρα, βεβαία μετά μισό γύρο δεν έδινε σημασία γιατί πορώθηκε , πρώτα έκανε ένα προσεκτικό πρώτο γύρο με σκοπό να τα δώσει όλα στο δεύτερο. Το αμάξι πέταγε μέχρι τις 4500 αλλά τράβαγε και πιο ψηλά προτίμησε όμως να ανεβάσει 4-5η και φτάνει στην ευθεία τα 180,τελειωνει και έρχεται στη στροφή όπου του στρίγκλισε η BMW έτσι για το γαμωτο μπαίνει με 150-160 αν και ελαφρά ανήσυχος ,αλλά η 159 έστριψε σαν να ήταν επάνω σε γραμμές και δεν ακουστήκαν ούτε τα λάστιχα ίσως χάρη στις 18αρες ζάντες και δεν του άναψαν τίποτε περίεργα λαμπάκια στο ταμπλο, το τιμόνι πολύ άμεσο για ένα αμάξι καθημερινής χρήσης. Τελειώνοντας πάρκαρε και πήγε να κεράσει τον εκπαιδευτή Αν και η Alfa είχε το πλεονέκτημα με τις ζάντες , είχε πιο πολύ βάρος μπροστά λόγω πετρελαιοκινητήρα οπότε ήταν μια δίκαιη σύγκριση. Το τιμόνι της 159 καμιά σχέση δεν είχε με τη παλιά του 156 SW όπου έπρεπε να κάνεις κουπί με το τιμόνι ,Στήσιμο καθαρό και γλυστριματα μηδέν ακόμα και αισθητικά του αρέσει καλυτέρα η 159 .Όσο αφορά τη BMW μιλάει με κολακευτικά λόγια για το στήσιμο και το χαμηλό κέντρο βάρους .Δεν ρολαρει με τίποτα και στο φρενάρισμα δε βουτάει καθόλου όπως η 156 Τελικώς νικητής η 159,φανταστητε να ήταν και πισωκινητη … Παράθεση Link to comment Share on other sites Περισσότερες Επιλογές Κοινής Χρήσης
alfista Δημ. May 13, 2005 Κοινοποίηση Δημ. May 13, 2005 Ενδιαφέρον κείμενο Σάκη. Που το ψάρεψες; Με το καλό να έρθουν και τα επόμενα συγκριτικά μεταξύ των δύο μοντέλων. Όχι ότι έχουμε αγωνία για το νικητή, απλά για επιβεβαίωση! :p :D Παράθεση Alfa Romeo - La cosa piu bella Link to comment Share on other sites Περισσότερες Επιλογές Κοινής Χρήσης
0N3 Δημ. May 14, 2005 Κοινοποίηση Δημ. May 14, 2005 Φιλε και συναδελφε σακη,τωρα που εχεις αρκετο καιρο την GT σου θα ηθελα να μου πεις και συ τη γνωμη σου.Η 2λιτρη με τα 165 αλογα ειναι ικανοποιητικη?Τα αλογα & η ροπη ειναι αρκετα για το αμαξωμα για να την πεις σβελτη?Και δε μιλαω για 0-100,ρεπριζ και τεχνικα εννοω για την συνολικη αισθηση που εχεις αποκομισει. Thanx anyway Παράθεση Link to comment Share on other sites Περισσότερες Επιλογές Κοινής Χρήσης
sakiss Δημ. May 14, 2005 Κοινοποίηση Δημ. May 14, 2005 Φιλε και συναδελφε σακη,τωρα που εχεις αρκετο καιρο την GT σου θα ηθελα να μου πεις και συ τη γνωμη σου.Η 2λιτρη με τα 165 αλογα ειναι ικανοποιητικη?Τα αλογα & η ροπη ειναι αρκετα για το αμαξωμα για να την πεις σβελτη?Και δε μιλαω για 0-100,ρεπριζ και τεχνικα εννοω για την συνολικη αισθηση που εχεις αποκομισει. Thanx anywayKαταρχας ισχυει η γενικη ρηση οτι οποιο αυτοκινητο και να εχεις παντα θα θες κατι πιο γρηγορο.....κυριως στο 0-100 :D Χτες κοντραριστηκα με ενα s2000....Μεχρι τα 100 τον ειχα απο πισω....Απο τα 160 μεχρι τα 210 με ειχε περασει 1μιση καροτσα......στην πρωτη στροφη που συναντησαμε αναγκαστηκα να βγω αντιθετο ρευμα για να μην στουκαρουμε επειδη πατησε πολυ φρενο και στο καπακι στην δευτερη στροφη τον προσπερασα....στην ευθεια ομως που μιλουν τα αλογα το s2000 με εχει αλλα μην φανταστεις και τιποτε μεγαλες διαφορες που να δικαιολογουν τα +80hp του s2000.Μην ξεχνας οτι η Gtoyla μου δεν εχει συμπληρωσει ακομα 7000κμ και της ειχα απλη αμολυβδη βενζινη.Ο κινητηρας ειναι εκπληκτικος αν και σε ολους προτεινω την 1.9jtd που ειναι πιο γρηγορη απο την 2.0jts. Παράθεση Link to comment Share on other sites Περισσότερες Επιλογές Κοινής Χρήσης
NaGR Δημ. May 14, 2005 Κοινοποίηση Δημ. May 14, 2005 Αφού υπάρχει τόση πείρα για Alfa romeo μαζεμένη να ρωτήσω την γνώμη σας για 147 2.0 selespeed 2002 50.000 km --> 16.500euro Παράθεση Link to comment Share on other sites Περισσότερες Επιλογές Κοινής Χρήσης
alfista Δημ. May 14, 2005 Κοινοποίηση Δημ. May 14, 2005 Αφού υπάρχει τόση πείρα για Alfa romeo μαζεμένη να ρωτήσω την γνώμη σας για 147 2.0 selespeed 2002 50.000 km --> 16.500euro Καλό ακούγεται αν και το selespeed είχε εμφανίσει κάποια προβληματάκια. :cool: Παράθεση Alfa Romeo - La cosa piu bella Link to comment Share on other sites Περισσότερες Επιλογές Κοινής Χρήσης
sakiss Δημ. May 14, 2005 Κοινοποίηση Δημ. May 14, 2005 Για τον προσεχή Σεπτέμβριο ορίστηκε η έναρξη των πωλήσεων της νέας Alfa 159. Από τον Ιούνιο, ωστόσο, θα αρχίσουμε να ακούμε όλο και περισσότερα για αυτήν. Ο μήνας θα ξεκινήσει με μία διαφημιστική καμπάνια (κυρίως μέσω Internet) για τον ερχομό της. Την δεύτερη εβδομάδα του Ιουνίου θα οριστικοποιηθεί ο τιμοκατάλογος της (+7% από τις τιμές της 156). Στα μέσα Ιουνίου θα γίνει η επίσημη παρουσίασή της στον Τύπο και τους εκπροσώπους του. Για τις 20/6 έχει προγραμματισθεί ένα διεθνές συνέδριο - σεμινάριο στο Μόναχο για την έλευσή της ενώ στα τέλη του μήνα θα φθάσουν τα πρώτα αυτοκίνητα για test drives και promotion σε όλους τους ευρωπαίους εισαγωγείς. Η εταιρεία προτίθεται να τα συνδυάσει με δημόσια events (παρουσίαση σε κεντρικά σημεία των δρόμων κ.ο.κ.). Τον Σεπτέμβριο θα αρχίσουν να καταφθάνουν οι πρώτες 159 στα χέρια των ιδιοκτητών τους. http://www.autopress.gr/fnews/photos/2760.jpg Αρχικά το αυτοκίνητο θα διατίθεται με τρεις κινητήρες: δύο βενζίνης (1,9 JTS και 2,2 JTS) και ένα πετρελαίου (1,9 JTD M-JET 16V). Ένα μήνα αργότερα θα ριχθούν στην μάχη άλλοι δύο πετρελαιοκινητήρες (1,9 JTD M-JET 8V και 2,4 JTD M-JET 20V). Ο 3,2 JTS θα φορέσει τα "γιορτινά" του καθώς θα εμφανισθεί τον Δεκέμβριο. Όλοι οι κινητήρες θα συνδυάζονται με χειροκίνητο κιβώτιο ταχυτήτων 6 θέσεων. Για το αυτόματο θα πρέπει να περιμένουμε μέχρι τον Μάρτιο του 2006 Παράθεση Link to comment Share on other sites Περισσότερες Επιλογές Κοινής Χρήσης
Mythozz Δημ. May 14, 2005 Κοινοποίηση Δημ. May 14, 2005 Kαταρχας ισχυει η γενικη ρηση οτι οποιο αυτοκινητο και να εχεις παντα θα θες κατι πιο γρηγορο.....κυριως στο 0-100 :D Χτες κοντραριστηκα με ενα s2000....Μεχρι τα 100 τον ειχα απο πισω....Απο τα 160 μεχρι τα 210 με ειχε περασει 1μιση καροτσα......στην πρωτη στροφη που συναντησαμε αναγκαστηκα να βγω αντιθετο ρευμα για να μην στουκαρουμε επειδη πατησε πολυ φρενο και στο καπακι στην δευτερη στροφη τον προσπερασα....στην ευθεια ομως που μιλουν τα αλογα το s2000 με εχει αλλα μην φανταστεις και τιποτε μεγαλες διαφορες που να δικαιολογουν τα +80hp του s2000.Μην ξεχνας οτι η Gtoyla μου δεν εχει συμπληρωσει ακομα 7000κμ και της ειχα απλη αμολυβδη βενζινη.Ο κινητηρας ειναι εκπληκτικος αν και σε ολους προτεινω την 1.9jtd που ειναι πιο γρηγορη απο την 2.0jts. Πήρες το S2000 σε εκκίνηση; Μέχρι τα 100 ήσουν μπροστά; :blink: Παράθεση [imgalign]http://icons.iconarchive.com/icons/iconshock/social-media/96/twitter-icon.png[/imgalign]"Some hearts are different than others. Like crystal in a world of glass... Even the way they shatter is beautiful..." Wannabe Editor? Reviewer? Columnist? Join the Unwired Revolution, now! Link to comment Share on other sites Περισσότερες Επιλογές Κοινής Χρήσης
gregorisvas Δημ. May 14, 2005 Κοινοποίηση Δημ. May 14, 2005 Παιδια ερωτηση.Επειδη η κεραια ραδιοφωνου της 156 ειναι για τα μπαζα (η μαμα) παρηγγηλε ο πατερας μου απο εναν φιλο του που ασχολειται με τετοια(ισως τον εχετε δει σε κανα περιοδικο...εχει βγαλει για φωτογραφιση 2 γκολφ..ενα χρυσαφι και ενα ασημι με ηχοσυστηματα αξιας ανω των 20.000€ που εχει φτιαξει ο ιδιος...Τουργελης στο ονομα)την κεραια που φοραει η νεα η 5αρα..Το πτερυγιο.Την εχει βαλει κανεις?Δειχνει καλα ή χαλια θα ειναι? :( Παράθεση Link to comment Share on other sites Περισσότερες Επιλογές Κοινής Χρήσης
xristos69 Δημ. May 14, 2005 Κοινοποίηση Δημ. May 14, 2005 Πήρες το S2000 σε εκκίνηση; Μέχρι τα 100 ήσουν μπροστά; :blink: μπορει να εκανε μονο ο Σακης κοντρα και οχι το S2000 :shifty: Παράθεση Link to comment Share on other sites Περισσότερες Επιλογές Κοινής Χρήσης
KarlBarks Δημ. May 14, 2005 Κοινοποίηση Δημ. May 14, 2005 parigkeile thn kerea ths 5 h phre kerea typou "pterigiou" san thn 5 ? Παράθεση www.ippocratis.gr Link to comment Share on other sites Περισσότερες Επιλογές Κοινής Χρήσης
gregorisvas Δημ. May 14, 2005 Κοινοποίηση Δημ. May 14, 2005 parigkeile thn kerea ths 5 h phre kerea typou "pterigiou" san thn 5 ? Δεν ειμαι σιγουρος..Παντως κοστισε αρκετα...75€ Παράθεση Link to comment Share on other sites Περισσότερες Επιλογές Κοινής Χρήσης
KarlBarks Δημ. May 14, 2005 Κοινοποίηση Δημ. May 14, 2005 75euro gia kerea arketa den einai gia kerea radiofonoy ? doriforikh bazeis me ayta ta xrhmata Παράθεση www.ippocratis.gr Link to comment Share on other sites Περισσότερες Επιλογές Κοινής Χρήσης
alfista Δημ. May 14, 2005 Κοινοποίηση Δημ. May 14, 2005 Παιδια ερωτηση.Επειδη η κεραια ραδιοφωνου της 156 ειναι για τα μπαζα (η μαμα) παρηγγηλε ο πατερας μου απο εναν φιλο του που ασχολειται με τετοια(ισως τον εχετε δει σε κανα περιοδικο...εχει βγαλει για φωτογραφιση 2 γκολφ..ενα χρυσαφι και ενα ασημι με ηχοσυστηματα αξιας ανω των 20.000? που εχει φτιαξει ο ιδιος...Τουργελης στο ονομα)την κεραια που φοραει η νεα η 5αρα..Το πτερυγιο.Την εχει βαλει κανεις?Δειχνει καλα ή χαλια θα ειναι? :( Ωραία η κεραία της 5άρας... στην 5άρα. Προσωπικά δεν συμφωνώ καθόλου με την κίνηση του πατέρα σου. Ποιος άλλωστε θεωρεί για τα μπάζα την κοντή κεραία της 156 (που φορούσε η facelift);;; Τόσο δύσκολο ήταν να βάλει μια τέτοια με κόστος 7 ευρώ; Στη Θεσσαλονίκη ακόμα και τα S3 πήγαιναν στην αντιπροσωπεία της Alfa και την αγόραζαν για να ομορφύνουν τα αμαξάκια τους. Εμάς μας χαλάει; :D Παράθεση Alfa Romeo - La cosa piu bella Link to comment Share on other sites Περισσότερες Επιλογές Κοινής Χρήσης
gregorisvas Δημ. May 14, 2005 Κοινοποίηση Δημ. May 14, 2005 Ωραία η κεραία της 5άρας... στην 5άρα. Προσωπικά δεν συμφωνώ καθόλου με την κίνηση του πατέρα σου. Ποιος άλλωστε θεωρεί για τα μπάζα την κοντή κεραία της 156 (που φορούσε η facelift);;; Τόσο δύσκολο ήταν να βάλει μια τέτοια με κόστος 7 ευρώ; Στη Θεσσαλονίκη ακόμα και τα S3 πήγαιναν στην αντιπροσωπεία της Alfa και την αγόραζαν για να ομορφύνουν τα αμαξάκια τους. Εμάς μας χαλάει; :D Δεν ξερω εαν μιλαμε για την ιδια κεραια της μαμας για την 156 αλλα η δικια μας δεν εχει καθολου κεραια εξωτερικα.Δεν πιανει τιποτα εκει που οι αλλοι πιανουν ολους τους σταθμους καμπανα :shifty: Παράθεση Link to comment Share on other sites Περισσότερες Επιλογές Κοινής Χρήσης
Recommended Posts
Join the conversation
You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.