johnthegreek Δημ. May 14, 2009 Κοινοποίηση Δημ. May 14, 2009 Καλύτερη εξυπηρέτηση πιστεύω ότι μπορεί να βρει κάποιος στο 1260 απ'ότι σε ένα κατάστημα Wind γιατί οι υπάλληλοι στο 1260 τα έχουν όλα μπροστά τους σε μια οθόνη υπολογιστή ενώ οι υπάλληλοι στα καταστήματα πρέπει να τα μαθαίνουν όλα απ'έξω.Δεν λέω πως οι υπάλληλοι είναι άχρηστοι αλλά είναι και αυτοί άνθρωποι.Δεν μπορούν να τα θυμούνται όλα απ'έξω.:) Link to comment Share on other sites Περισσότερες Επιλογές Κοινής Χρήσης
pexths Δημ. May 14, 2009 Κοινοποίηση Δημ. May 14, 2009 Καλύτερη εξυπηρέτηση πιστεύω ότι μπορεί να βρει κάποιος στο 1260 απ'ότι σε ένα κατάστημα Wind γιατί οι υπάλληλοι στο 1260 τα έχουν όλα μπροστά τους σε μια οθόνη υπολογιστή ενώ οι υπάλληλοι στα καταστήματα πρέπει να τα μαθαίνουν όλα απ'έξω.Δεν λέω πως οι υπάλληλοι είναι άχρηστοι αλλά είναι και αυτοί άνθρωποι.Δεν μπορούν να τα θυμούνται όλα απ'έξω.:) αν δεν θυμουνται κατι η αν δεν το ξερουν ασ παρουν στην εξυπηρετηση των καταστηματων κ να ρωτησουν για να ενημερωθουν. οχι να το παιζουν ξερολεσ κ να ειρωνευονται οταν καποιοσ τουσ λεει κατι διαφορετικο απο αυτο που οι ιδιοι γνωριζουν. κ στο τελοσ να μην ζητανε κ ενα συγνωμη για την ειρωνια τουσ, αφου εχει αποδειχθει οτι ειχαν λαθοσ.δεν ειναι υποχρεωμενοι να τα ξερουν ολα. ειναι ομωσ υποχρεωμενοι να ειναι ευγενικοι κ να μην ειρωνευονται. [sIGPIC][/sIGPIC] Link to comment Share on other sites Περισσότερες Επιλογές Κοινής Χρήσης
eLeKtriK EyE Δημ. May 14, 2009 Κοινοποίηση Δημ. May 14, 2009 αν δεν θυμουνται κατι η αν δεν το ξερουν ασ παρουν στην εξυπηρετηση των καταστηματων κ να ρωτησουν για να ενημερωθουν. οχι να το παιζουν ξερολεσ κ να ειρωνευονται οταν καποιοσ τουσ λεει κατι διαφορετικο απο αυτο που οι ιδιοι γνωριζουν. κ στο τελοσ να μην ζητανε κ ενα συγνωμη για την ειρωνια τουσ, αφου εχει αποδειχθει οτι ειχαν λαθοσ.δεν ειναι υποχρεωμενοι να τα ξερουν ολα. ειναι ομωσ υποχρεωμενοι να ειναι ευγενικοι κ να μην ειρωνευονται. Μην ξεχνάς ότι το 90% των ανθρώπων που μπαίνει σε καταστήματα κινητής ή παίρνει τηλέφωνο στην εξυπηρέτηση πελατών είναι άσχετοι. Επομένως και οι υπάλληλοι σε αυτά έχουν εκπαιδευτεί να απευθύνονται σε άσχετους. Μόνο που θα οι περισσότεροι μάλλον νομίζουν ότι απευθύνονται σε ηλίθιους. Γνώμη μου, θα έπρεπε να υπάρχει ένα δεύτερο "επίπεδο" εξυπηρέτησης πελατών, αυτό που θα απευθύνεται σε αυτούς που δεν είναι ούτε άσχετοι, ούτε ηλίθιοι. Το πρόβλημα είναι όμως πώς θα κάνουν το διαχωρισμό αυτό. Link to comment Share on other sites Περισσότερες Επιλογές Κοινής Χρήσης
pexths Δημ. May 14, 2009 Κοινοποίηση Δημ. May 14, 2009 Μην ξεχνάς ότι το 90% των ανθρώπων που μπαίνει σε καταστήματα κινητής ή παίρνει τηλέφωνο στην εξυπηρέτηση πελατών είναι άσχετοι. Επομένως και οι υπάλληλοι σε αυτά έχουν εκπαιδευτεί να απευθύνονται σε άσχετους. Μόνο που θα οι περισσότεροι μάλλον νομίζουν ότι απευθύνονται σε ηλίθιους. Γνώμη μου, θα έπρεπε να υπάρχει ένα δεύτερο "επίπεδο" εξυπηρέτησης πελατών, αυτό που θα απευθύνεται σε αυτούς που δεν είναι ούτε άσχετοι, ούτε ηλίθιοι. Το πρόβλημα είναι όμως πώς θα κάνουν το διαχωρισμό αυτό. εχει λογικη αυτο που λεσ.ποσο μυαλο θελει ομωσ για να καταλαβεισ οτι αυτοσ που ειναι απεναντι σου δεν ειναι ασχετοσ?δεν πηγε στο καταστημα για να ρωτησει ποιο ειναι το νουμερο τησ εξυπηρετησησ πελατων ουτε για να του βαλουν μοναδεσ στο καρτοκινητο γιατι δεν ξερει τον τροπο. μετα απο ενα λεπτο συνομιλιασ δεν εισαι σε θεση να καταλαβεισ με τι ανθρωπο εχεισ να κανεισ?τοσο πολυ μυαλο θελει?ειμαι υποχρεωμενοσ να ανεχομαι τον καθε ημιμαθη υπαλλλο που νομιζει οτι τα ξερει ολα κ οτι δεν υπαρχει κανενασ καλυτεροσ η πιο εξυπνοσ απο αυτον?κ οταν διαπιστωνει οτι εχει αδικο κ οτι με την ολη συμπεριφορα του εχει παραφερθει , γιατι δεν ζηταει ενα απλο συγνωμη? [sIGPIC][/sIGPIC] Link to comment Share on other sites Περισσότερες Επιλογές Κοινής Χρήσης
Jesus Δημ. May 14, 2009 Κοινοποίηση Δημ. May 14, 2009 Πάλι το Σαββατο είχα ένα πρόβλημα με το κινητό, και πήρα το 1260, επειδή τη τύπισσα δεν την άκουγα και επειδή δεν είχε όρεξη να μιλήσει πιο δυνατά μου το έκλεισε...! Κατευθείαν ξαναπαίρνω τηλέφωνο και το σηκώνει ένας κύριος, και του λέω τι έγινε και οτι επειδή δεν έφταιγα εγώ, να μου γυρίσουν πίσω τα 12 λεπτά του τηλεφωνήματός μου... Σε 2 μέρες μου ήρθε ένα μήνυμα οτι το αιτούμενο ποσό προστέθηκε στο λογαριασμό μου...!!! Έτσι θέλουν... Siemens M55, Siemens CX75, Mitsubishi M342i,Sony Ericsson P910i, Sony Ericsson W950i, Sony Ericsson P1i, Sony Ericsson W960i, Samsung Omnia i900 16gb, Samsung innov8, Motorola Milestone, Motorola Atrix, Motorola RAZR MAXX, Samsung Note II, Samsung Note III, Samsung Note IV, Samsung A8 Link to comment Share on other sites Περισσότερες Επιλογές Κοινής Χρήσης
eLeKtriK EyE Δημ. May 14, 2009 Κοινοποίηση Δημ. May 14, 2009 εχει λογικη αυτο που λεσ.ποσο μυαλο θελει ομωσ για να καταλαβεισ οτι αυτοσ που ειναι απεναντι σου δεν ειναι ασχετοσ?δεν πηγε στο καταστημα για να ρωτησει ποιο ειναι το νουμερο τησ εξυπηρετησησ πελατων ουτε για να του βαλουν μοναδεσ στο καρτοκινητο γιατι δεν ξερει τον τροπο. μετα απο ενα λεπτο συνομιλιασ δεν εισαι σε θεση να καταλαβεισ με τι ανθρωπο εχεισ να κανεισ?τοσο πολυ μυαλο θελει?ειμαι υποχρεωμενοσ να ανεχομαι τον καθε ημιμαθη υπαλλλο που νομιζει οτι τα ξερει ολα κ οτι δεν υπαρχει κανενασ καλυτεροσ η πιο εξυπνοσ απο αυτον?κ οταν διαπιστωνει οτι εχει αδικο κ οτι με την ολη συμπεριφορα του εχει παραφερθει , γιατι δεν ζηταει ενα απλο συγνωμη? Αυτό έχει να κάνει με το τι είδους ανθρώπους προσλαμβάνουν για υπαλλήλους. Με το βασικό μισθό και τις εργασιακές συνθήκες που προσφέρουν, δεν είναι και οι καλύτεροι αυτοί που προσλαμβάνουν... Ότι δώσεις παίρνεις. Link to comment Share on other sites Περισσότερες Επιλογές Κοινής Χρήσης
Petros the Great Δημ. May 14, 2009 Κοινοποίηση Δημ. May 14, 2009 Αυτό έχει να κάνει με το τι είδους ανθρώπους προσλαμβάνουν για υπαλλήλους. Με το βασικό μισθό και τις εργασιακές συνθήκες που προσφέρουν, δεν είναι και οι καλύτεροι αυτοί που προσλαμβάνουν... Ότι δώσεις παίρνεις. Εκτός από αυτά, τελευταία είναι πολύ έντονο και το φαινόμενο να μπαίνουν στην εταιρία άτομα "γνωστά" σε αυτούς που αποφασίζουν για το ποιος θα μείνει, ποιος θα φύγει και ποιος θα έρθει! Βάλανε σε θέσεις "επιθεωρητών πωλήσεων" κάποιους που είχαν γερά βύσματα στο Μαρούσι και αυτοί με τη σειρά τους άρχισαν να αλωνίζουν! Για να παραμείνεις πλέον στη wind πρέπει να τα πηγαίνεις καλά με την προϊστάμενό σου. Διαφορετικά, θα βρεθούν χίλιες δυο αφορμές για να φύγεις. Επίσης αν έχεις γνωστό σε καλή θέση στη wind, μπορείς άνετα να πιάσεις δουλειά εκεί και ας μην έχεις καμία σχέση με το αντικείμενο... Δυστυχώς δεν μπορώ να αναφέρω ονόματα εδώ μέσα, αλλά όποιον και να ρωτήσετε που να εργάζεται στη wind θα σας τα επιβεβαιώσει! http://www.myphone.gr/forum/image.php?type=sigpic&userid=862&dateline=1324629158 Link to comment Share on other sites Περισσότερες Επιλογές Κοινής Χρήσης
billakosss Δημ. May 14, 2009 Κοινοποίηση Δημ. May 14, 2009 Αυτό έχει να κάνει με το τι είδους ανθρώπους προσλαμβάνουν για υπαλλήλους. Με το βασικό μισθό και τις εργασιακές συνθήκες που προσφέρουν, δεν είναι και οι καλύτεροι αυτοί που προσλαμβάνουν... Ότι δώσεις παίρνεις. Αυτο ειναι αληθεια. λογω κρισης πιστευουν οι εργοδοτες οτι ο υπαλληλος των 600-700ευρω θα σκιστει να κρατησει την δουλεια του και με λιγοτερα εξοδα στην επιχειρηση του. αλλα δεν ειναι ετσι...αλλο mercedes κι αλλο η fiat. Never Give Up:!: Join friend! Link to comment Share on other sites Περισσότερες Επιλογές Κοινής Χρήσης
H2SO4 Δημ. May 14, 2009 Κοινοποίηση Δημ. May 14, 2009 Πάλι το Σαββατο είχα ένα πρόβλημα με το κινητό, και πήρα το 1260, επειδή τη τύπισσα δεν την άκουγα και επειδή δεν είχε όρεξη να μιλήσει πιο δυνατά μου το έκλεισε...! Κατευθείαν ξαναπαίρνω τηλέφωνο και το σηκώνει ένας κύριος, και του λέω τι έγινε και οτι επειδή δεν έφταιγα εγώ, να μου γυρίσουν πίσω τα 12 λεπτά του τηλεφωνήματός μου... Σε 2 μέρες μου ήρθε ένα μήνυμα οτι το αιτούμενο ποσό προστέθηκε στο λογαριασμό μου...!!! Έτσι θέλουν... Συμβαινει καμια φορα σε κλησεις μας, κατι να στραβωνει και να μην ακουγεται ο αλλος.Μπορει να ειναι λογω σηματος η οτιδηποτε. Αμα η ποιοτητα/ενταση της συνομιλιας δεν επιτρεπει την συννενοηση, τι ηθελες να κανει η κοπελα? Εσυ μπορει να ειχες την δυνατοτητα να γκαριξεις στο κινητο σου, εκεινη δεν εχει την δυνατοτητα. Ειναι σε call center, και εχει και αλλους διπλα της. Εαν αρχισει να γκαριζει ωστε να μπορεις εσυ να την ακουσεις, τοτε αλλοι 10 πελατες που μιλανε με ατομα κοντα της δεν θα μπορουν να συννενοηθουν με το cc λογω της φασαριας. Ειναι εγωιστικο αυτο που λες. Σωνει και καλα επειδη πηρες τηλεφωνο να κοψει τον λαιμο της να σου μιλησει νε οποιοδηποτε κοστος. Μου εχει τυχει να με με καλεσουν στο κινητο και να μην ακουω καλα η να ακουω παρασιτα η με τρομερες διακοπες, οποτε λεω το λογικο "δεν ακουγεστε, παρακαλω ξανακαλεστε" . Καλα εκανες και ζητησες τα 12 λεπτα πισω και καλα εκαναν και σου τα γυρισαν πισω. Αλλα μην υπερβαλλεις κιολας. Εαν η επικοινωνια ειναι δυσχερης/αδυνατη, τοτε ορθως τερματιζουν την κληση. Link to comment Share on other sites Περισσότερες Επιλογές Κοινής Χρήσης
Jesus Δημ. May 17, 2009 Κοινοποίηση Δημ. May 17, 2009 Συμβαινει καμια φορα σε κλησεις μας, κατι να στραβωνει και να μην ακουγεται ο αλλος.Μπορει να ειναι λογω σηματος η οτιδηποτε. Αμα η ποιοτητα/ενταση της συνομιλιας δεν επιτρεπει την συννενοηση, τι ηθελες να κανει η κοπελα? Εσυ μπορει να ειχες την δυνατοτητα να γκαριξεις στο κινητο σου, εκεινη δεν εχει την δυνατοτητα. Ειναι σε call center, και εχει και αλλους διπλα της. Εαν αρχισει να γκαριζει ωστε να μπορεις εσυ να την ακουσεις, τοτε αλλοι 10 πελατες που μιλανε με ατομα κοντα της δεν θα μπορουν να συννενοηθουν με το cc λογω της φασαριας. Ειναι εγωιστικο αυτο που λες. Σωνει και καλα επειδη πηρες τηλεφωνο να κοψει τον λαιμο της να σου μιλησει νε οποιοδηποτε κοστος. Μου εχει τυχει να με με καλεσουν στο κινητο και να μην ακουω καλα η να ακουω παρασιτα η με τρομερες διακοπες, οποτε λεω το λογικο "δεν ακουγεστε, παρακαλω ξανακαλεστε" . Καλα εκανες και ζητησες τα 12 λεπτα πισω και καλα εκαναν και σου τα γυρισαν πισω. Αλλα μην υπερβαλλεις κιολας. Εαν η επικοινωνια ειναι δυσχερης/αδυνατη, τοτε ορθως τερματιζουν την κληση. Για ποιό λόγο είναι εγωιστικό αυτό που λέω; Θα μπορούσε πολύ ευγενικά να μου πει οτι επειδή δεν με ακούει θα μου το κλείσει. Αυτό που έκανε ήταν καθαρή αγένεια. Είχα φουλ σήμα. Η τηλεφωνήτρια με άκουγε πάρα πολύ καλά, εγώ δεν την άκουγα καλά... Είναι εγωιστικό να ζητήσω πίσω κάποια χρήματα που μου χρέωσαν χωρίς να μου προσφέρουν καμία υπηρεσία; Και επίσης αν έφταιγε η συσκευή μου, πως την επόμενη φορά που κάλεσα απο το ίδιο κινητό, απο το ίδιο μέρος, με την ίδια ένταση στη φωνή μου, να με ακούει ο τηλεφωνητής και να τον ακούω; Siemens M55, Siemens CX75, Mitsubishi M342i,Sony Ericsson P910i, Sony Ericsson W950i, Sony Ericsson P1i, Sony Ericsson W960i, Samsung Omnia i900 16gb, Samsung innov8, Motorola Milestone, Motorola Atrix, Motorola RAZR MAXX, Samsung Note II, Samsung Note III, Samsung Note IV, Samsung A8 Link to comment Share on other sites Περισσότερες Επιλογές Κοινής Χρήσης
H2SO4 Δημ. May 19, 2009 Κοινοποίηση Δημ. May 19, 2009 Για ποιό λόγο είναι εγωιστικό αυτό που λέω; Θα μπορούσε πολύ ευγενικά να μου πει οτι επειδή δεν με ακούει θα μου το κλείσει. Αυτό που έκανε ήταν καθαρή αγένεια. Είχα φουλ σήμα. Η τηλεφωνήτρια με άκουγε πάρα πολύ καλά, εγώ δεν την άκουγα καλά... Είναι εγωιστικό να ζητήσω πίσω κάποια χρήματα που μου χρέωσαν χωρίς να μου προσφέρουν καμία υπηρεσία; Και επίσης αν έφταιγε η συσκευή μου, πως την επόμενη φορά που κάλεσα απο το ίδιο κινητό, απο το ίδιο μέρος, με την ίδια ένταση στη φωνή μου, να με ακούει ο τηλεφωνητής και να τον ακούω; Το οτι ειχες φουλ σημα δεν εχει σημασια. Προβληματα μπορουν να προκυψουν και με φουλ σημα. Εδω εχω σχεδον κουφαθει απο κληση με φουλ σημα που εν μεσω προτασης το γυρισε σε παρασιτα τσιριχτα, και συνεχισε με μονο παρασιτα και τσιριχτα μεχρι που το εκλεισα. Μπορει μια κληση μας να βγει προβληματικη, και η αμεσως επομενη να ειναι μια χαρα. Το οτι η επομενη κληση σου ηταν οκ, δεν σημαινει τιποτα. Μπορει στην μια κληση να εσκασες αθηνα, στην αλλη να εσκασες θεσσαλονικη, ποιος ξερει. Παντως, επειδη γραφω με σαφηνεια, δεν ειπα οτι ειναι εγωιστικο να ζητησεις τα χρηματα σου πισω, το αντιθετο, οπως βλεπει εγραψα πως καλα εκανες και τα ζητησες και καλα εκαναν και σου τα εβαλαν πισω, αυτο που ειπα ειναι πως ειναι εγωιστικο να το παιρνουμε προσωπικα οταν για καποιο λογο δεν ειναι δυνατη η συνομιλια και τερματιζουν την κληση. Καμια φορα συμβαινει . Εαν δεν ακουει ο ενας εκ των δυο συνομιλητων, δεν εχει κανενα νοημα η κληση. Link to comment Share on other sites Περισσότερες Επιλογές Κοινής Χρήσης
redalert19882000 Δημ. May 26, 2009 Κοινοποίηση Δημ. May 26, 2009 Έχω την κάρτα sim 2in1 εδω και 2 χρόνια με το κινητό Nokia 1112 το οποίο υποστηρίζετε πλήρως).Προχθές χάλασε η κάρτα sim δείχνοντας σφάλματα στην οθόνη το αποτέλεσμα μετά από λίγο ήταν να μην ζηταει ούτε Pin. Πήγα σήμερα σε κατάστημα την άλλαξα αλλά δεν έδειχνε στην αρχή πιο δίκτυο έχω ανοιχτό κάθε φορά παρά μόνο WIND GR. Δοκιμάστηκε και σε άλλες συσκευές που δουλεύει κανονικά το 2in1 Και τίποτα..Βάλαμε και δεύτερη κάρτα sim 2in1 και πάλι τα ίδια...Και πλήρωσα 15 ευρώ και ούτε η κάρτα δουλεύει .Πήρα στο 1260 μίλησα με πολλούς ένα από αυτούς είναι η Κ.Παπαδοπουλου και όλοι μου είπαν ότι δεν βρίσκουν λύση στο πρόβλημα μου. Το αποτέλεσμα; Αλλάξαμε 2 κάρτες sim και δεν ξέρω ποιο δίκτυο έχω ανοιχτό..Μπράβο στην wind για την εξυπηρέτηση.. billakoss@mail.gr Εάν δεν δοθεί λύση θα συνεχίσω και στην προστασία καταναλωτή Υπογραφή εκτός Ο.Π.Χ. Link to comment Share on other sites Περισσότερες Επιλογές Κοινής Χρήσης
pexths Δημ. May 26, 2009 Κοινοποίηση Δημ. May 26, 2009 Έχω την κάρτα sim 2in1 εδω και 2 χρόνια με το κινητό Nokia 1112 το οποίο υποστηρίζετε πλήρως).Προχθές χάλασε η κάρτα sim δείχνοντας σφάλματα στην οθόνη το αποτέλεσμα μετά από λίγο ήταν να μην ζηταει ούτε Pin. Πήγα σήμερα σε κατάστημα την άλλαξα αλλά δεν έδειχνε στην αρχή πιο δίκτυο έχω ανοιχτό κάθε φορά παρά μόνο WIND GR. Δοκιμάστηκε και σε άλλες συσκευές που δουλεύει κανονικά το 2in1 Και τίποτα..Βάλαμε και δεύτερη κάρτα sim 2in1 και πάλι τα ίδια...Και πλήρωσα 15 ευρώ και ούτε η κάρτα δουλεύει .Πήρα στο 1260 μίλησα με πολλούς ένα από αυτούς είναι η Κ.Παπαδοπουλου και όλοι μου είπαν ότι δεν βρίσκουν λύση στο πρόβλημα μου. Το αποτέλεσμα; Αλλάξαμε 2 κάρτες sim και δεν ξέρω ποιο δίκτυο έχω ανοιχτό..Μπράβο στην wind για την εξυπηρέτηση.. billakoss@mail.gr Εάν δεν δοθεί λύση θα συνεχίσω και στην προστασία καταναλωτή να ζητησεισ τα 15 ευρω πισω. αφου δεν εγινε η δουλεια σου οφειλουν να σου τα δωσουν [sIGPIC][/sIGPIC] Link to comment Share on other sites Περισσότερες Επιλογές Κοινής Χρήσης
redalert19882000 Δημ. May 26, 2009 Κοινοποίηση Δημ. May 26, 2009 να ζητησεισ τα 15 ευρω πισω. αφου δεν εγινε η δουλεια σου οφειλουν να σου τα δωσουν Οχι φιλεμ ου δεν θα παρω τα 15 ευρω πισω...Αν δεν λυθει και το απογευμα που θα παω σε αλλο καταστημα θα κανω καταγγελια και στην προστασια καταναλωτων και θα ζητησω λεφτα απο την εταιρια.. Και να παρω τα λεφτα πισω , τι θα μεινω χωρις κινητο παλι; τουλαχιστον τωρα κατι εχω; Εχω και μια δουλεια και δεν μπορω να μεινω χωρις κινητο Υπογραφή εκτός Ο.Π.Χ. Link to comment Share on other sites Περισσότερες Επιλογές Κοινής Χρήσης
johnthegreek Δημ. May 26, 2009 Κοινοποίηση Δημ. May 26, 2009 Αν δεις πως οι κάρτες Wind 2in1 δεν δουλεύουν ούτε στο κινητό σου αλλά ούτε και σε άλλα κινητά απαίτησε να σου "σπάσουν" τα νούμερα σε δύο ξεχωριστές κάρτες δωρεάν ή πήγαινε σε άλλο κατάστημα Wind.:) Link to comment Share on other sites Περισσότερες Επιλογές Κοινής Χρήσης
H2SO4 Δημ. May 26, 2009 Κοινοποίηση Δημ. May 26, 2009 Έχω την κάρτα sim 2in1 εδω και 2 χρόνια με το κινητό Nokia 1112 το οποίο υποστηρίζετε πλήρως).Προχθές χάλασε η κάρτα sim δείχνοντας σφάλματα στην οθόνη το αποτέλεσμα μετά από λίγο ήταν να μην ζηταει ούτε Pin. Πήγα σήμερα σε κατάστημα την άλλαξα αλλά δεν έδειχνε στην αρχή πιο δίκτυο έχω ανοιχτό κάθε φορά παρά μόνο WIND GR. Δοκιμάστηκε και σε άλλες συσκευές που δουλεύει κανονικά το 2in1 Και τίποτα..Βάλαμε και δεύτερη κάρτα sim 2in1 και πάλι τα ίδια...Και πλήρωσα 15 ευρώ και ούτε η κάρτα δουλεύει .Πήρα στο 1260 μίλησα με πολλούς ένα από αυτούς είναι η Κ.ΧΧΧΧΧΧΧΧΧ και όλοι μου είπαν ότι δεν βρίσκουν λύση στο πρόβλημα μου. Το αποτέλεσμα; Αλλάξαμε 2 κάρτες sim και δεν ξέρω ποιο δίκτυο έχω ανοιχτό..Μπράβο στην wind για την εξυπηρέτηση.. billakoss@mail.gr Εάν δεν δοθεί λύση θα συνεχίσω και στην προστασία καταναλωτή Θα ηταν ευγενικο να σβησεις το ονομα της υπαλληλου....;) Link to comment Share on other sites Περισσότερες Επιλογές Κοινής Χρήσης
redalert19882000 Δημ. May 26, 2009 Κοινοποίηση Δημ. May 26, 2009 Θα ηταν ευγενικο να σβησεις το ονομα της υπαλληλου....;) Καλησπερα..Καθολου σωστο δεν ειναι και θα σου πω και το γιατι..Εκει μεσα αυτοι εχουν προσληφθει που υποτιθετε οτι ξερουν να σε εξυπηρετισουν και οχι για να μου λενε αλλα για αλλα...καποτε πρεπει να τα βγαλουμε στην φορα.. Το αποτελεσμα..Πηγα σε αλλο καταστημα εγινε παλι αλλαγη sim και τωρα οχι μονο εχω το ιδιο προβλημα αλλα μερικες φορες χανει τις wind υπηρεσιες...Ελεος... Επιτοπου το εκανα σε δυο καρτες και την συνδεση την εκανα φορυτοτητα στην cosmote...Για να βαλουν μυαλο μερικοι.. Η απαντηση στην κορινθο ενος υπαλληλου ειναι οτι αφου δουλευουν οι αλλαγες εγω δεν μπορω να κανω κατι λεει... και μετα λεμε οτι η wind εφτιαξε Υπογραφή εκτός Ο.Π.Χ. Link to comment Share on other sites Περισσότερες Επιλογές Κοινής Χρήσης
billakosss Δημ. May 26, 2009 Κοινοποίηση Δημ. May 26, 2009 Καλησπερα..Καθολου σωστο δεν ειναι και θα σου πω και το γιατι..Εκει μεσα αυτοι εχουν προσληφθει που υποτιθετε οτι ξερουν να σε εξυπηρετισουν και οχι για να μου λενε αλλα για αλλα...καποτε πρεπει να τα βγαλουμε στην φορα.. Το αποτελεσμα..Πηγα σε αλλο καταστημα εγινε παλι αλλαγη sim και τωρα οχι μονο εχω το ιδιο προβλημα αλλα μερικες φορες χανει τις wind υπηρεσιες...Ελεος... Επιτοπου το εκανα σε δυο καρτες και την συνδεση την εκανα φορυτοτητα στην cosmote...Για να βαλουν μυαλο μερικοι.. Η απαντηση στην κορινθο ενος υπαλληλου ειναι οτι αφου δουλευουν οι αλλαγες εγω δεν μπορω να κανω κατι λεει... και μετα λεμε οτι η wind εφτιαξε Καταλαβαινω τα νευρα σου αλλα η υπαλληλος δεν φταιει σε κατι,διοτι η δουλεια της ειναι να μεταφερει τα τυχον προβληματα και να απαντα σε αυτα με βαση αυτα που της εχουν πει. . Never Give Up:!: Join friend! Link to comment Share on other sites Περισσότερες Επιλογές Κοινής Χρήσης
pexths Δημ. May 26, 2009 Κοινοποίηση Δημ. May 26, 2009 Καλησπερα..Καθολου σωστο δεν ειναι και θα σου πω και το γιατι..Εκει μεσα αυτοι εχουν προσληφθει που υποτιθετε οτι ξερουν να σε εξυπηρετισουν και οχι για να μου λενε αλλα για αλλα...καποτε πρεπει να τα βγαλουμε στην φορα.. Το αποτελεσμα..Πηγα σε αλλο καταστημα εγινε παλι αλλαγη sim και τωρα οχι μονο εχω το ιδιο προβλημα αλλα μερικες φορες χανει τις wind υπηρεσιες...Ελεος... Επιτοπου το εκανα σε δυο καρτες και την συνδεση την εκανα φορυτοτητα στην cosmote...Για να βαλουν μυαλο μερικοι.. Η απαντηση στην κορινθο ενος υπαλληλου ειναι οτι αφου δουλευουν οι αλλαγες εγω δεν μπορω να κανω κατι λεει... και μετα λεμε οτι η wind εφτιαξε γιατι να το σβησει το ονομα τησ υπαλληλου?ουτε την προσβαλε ουτε την χαρακτηρισε.απλα ανεφερε το ονομα του υπαλληλου με τον οποιο μιλησε. αν ηταν μυστικα τα ονοματα των υπαλληλων του cc δεν θα τα ελεγαν με το που απαντουσαν στην κληση, η δεν θα τα ελεγαν καθολου η θα ελεγαν κωδικο θεσησ οπωσ κανουν στισ πληροφοριεσ του οτε.αυτο για τισ ευαισθησιεσ καποιων εδω μεσα. οσο αφορα την καρτα που χανει τισ wind υπηρεσιεσ αυτο σημαινει πωσ ηταν χαλασμενη, το λεω γιατι μου εχει συμβει κ εμενα, μετα απο μια δυο εναλλαγεσ χανοταν το μενου.παροτι ειμαι υποστηρικτησ τησ wind, οφειλω να πω οτι πολυ καλα εκανεσ κ κατεφυγεσ στην φορητοτητα. απο την στιγμη που η εταιρια στην οποια εισαι συνδρομητησ δεν σε καλυπτει πλεον κ μαλιστα σε κοροιδευει καλα εκανεσ κ φευγεισ. ελευθερη αγορα υπαρχει κ ο καθενασ κανει αυτο που τον συμφερει. [sIGPIC][/sIGPIC] Link to comment Share on other sites Περισσότερες Επιλογές Κοινής Χρήσης
H2SO4 Δημ. May 26, 2009 Κοινοποίηση Δημ. May 26, 2009 Δηλαδη εαν η συγκεκριμενη υπαλληλος, διαβαζει το φορουμ, και προφανως γνωριζει και το ονομα σου, δεν θα εχεις προβλημα να σου απαντησει εδω με το ονομα σου , ετσι? Εγω πριν απο 2 χρονια δουλευα στην Wind. Πλεον ειμαι σε αλλη εταιρεια σταθερης τηλεφωνιας ανταγωνιστικου ομιλου προς την Wind. Αλλα αυτο δεν αλλαζει αυτο που θα σου πω. Εχει τυχει αρκετες φορες να διαβασω εδω προβλημα/απορια/παραπονο πελατη, και μετα οταν παω στην δουλεια να τυχει να μιλησω μαζι του. Στην συνεχεια, εχω δει τον ιδιο να γραφει την "εκβαση" της υποθεσης του, και ειτε να την γεμιζει σαλτσες, η να λεει ξεκαθαρα ψεματα κτλ κτλ.Εγω ομως, ακομα και εαν βγει αυτος στο φορουμ και πει ο κυριος ταδε που μιλησα ειπε αυτο και αυτο, η ειναι βλακας η οτιδηποτε, δεν θα βγω σε καμια περιπτωση ουτε να του απαντησω με το ονομα του, ουτε να επισημανω τις οποιες ανακριβειες/ψεματα λεει, γιατι πολυ απλα θεωρει πως αυτα που λεμε στο τηλεφωνο, αφορουν τον ιδιο προσωπικα, και δεν περιμενει υπαλληλο της εταιρειας να τον δημοσιευσει. Εγω σαν υπαλληλος ομως, μπορει να μην φταιω σε τιποτα, ομως να με διασυρεις εσυ ονομαστικα , ετσι απλα γιατι εχεις νευρα (χωρις να λεω οτι συμβαινει αυτο στην περιπτωση σου) Δεν θα σταθω στην συγκεκριμενη περιπτωση, γιατι η συμπεριφορα μας γενικοτερα δεν πρεπει να καθοριζεται ανα περιπτωση, αλλα να ειναι κανονας. Θετοντας το απλα, εσυ εχεις την πολυτελεια να γραψεις το οτιδηποτε, δημοσια, και να εισαι ησυχος οτι δεν θα γινει το ιδιο και σε εσενα. Το θεωρεις δεδομενο οτι δεν θα γινει. Ισχυριζεσαι οτι κινητρο σου ειναι η αντιμετωπιση του καθε ασχετου υπαλληλου. Μπορεις να ζητησεις να μιλησεις σε προισταμενο, ωστε να κανεις παραπονο. Μπορεις να στειλεις εγγραφη διαμαρτυρια ταχυδρομικως στην διευθυνση ανθρωπινου δυναμικου της εταιρειας(αν νομιζεις πως αυτα δεν τα κοιτανε πολυ σοβαρα, κανεις λαθος....). Μπορεις να στραφεις εναντιον της εταιρειας σε ΙΝΚΑ κτλ. Εχεις πολλους τροπους αντιδρασης που δεν "παραβιαζουν" τα "προσωπικα" δεδομενα του αλλου (πχ το ονομα του). Οταν μιλας μαζι με την εξυπηρετηση πελατων, δεν ειναι δημοσια συζητηση.Δεν λεω οτι ειναι παρανομο αυτο που κανεις , απλα να σου πω πως εαν πχ εγραφε καποιος ονομαστικα για εμενα εδω, και για τον Α η Β (ψυχολογικα, εκνευρισμο, μισος, δεν ξερω γω τι) εγραφε για εμενα , εγω τι πρεπει να κανω? Δεν θα μου αρεσε καθολου! Να παρακαλαω τον καθε Mod να σβησει το ονομα μου/ οτι εχει γραφτει για εμενα επειδη καποιος γουσταρε να τα βαλει με την wind και το μονο ονομα που συγκρατησε ηταν το δικο μου? Ο ισχυρισμος σου οτι τα βγαζεις τα ονοματα στην φορα, δεν στεκει. Δεν μας λεει τιποτα το ονομα της συγκεκριμενης υπαλληλου. Τι θα γινει νομιζεις? Θα κανουμε εμεις παραπονο εναντιον της? Τι πιστευεις οτι θα επιτυχεις με το να γραψεις το ονομα της εδω? απλα ανεφερε το ονομα του υπαλληλου με τον οποιο μιλησε. αν ηταν μυστικα τα ονοματα των υπαλληλων του cc δεν θα τα ελεγαν με το που απαντουσαν στην κληση, η δεν θα τα ελεγαν καθολου η θα ελεγαν κωδικο θεσησ οπωσ κανουν στισ πληροφοριεσ του οτε. Η Wind δεν εχει καμια υποχρεωση να βαζει τους υπαλληλους της να αναφερουν το ονομα τους. Το κανει εθελοντικα, για την καλυτερη εξυπηρετηση του καθε πελατη. Να ξερει με ποιον μιλησε. Οχι με καποια θεση. Μιλησα με τον κυριο ταδε και συμφωνησαμε αυτα. Να υπαρχει μια συνενοηση. Να ξερει πχ, ποιον να ζητησει στην συνεχεια. Οχι πραγματα του στυλ μιλησα με καποιον απο εσας και μου ειπε οταν βγει το πιστωτικο να σας καλεσω και να μπλα μπλα... Το ονομα φιλε μου, δινεται ωστε να ειναι πιο ανθρωπινη η εξυπηρετηση, να ξερεις με ποιον μιλας, και οχι με ενα νουμερο. Οταν κρυβεσαι πισω απο ενα νουμερο, κανεις πολλα(ποσοι εχουν ακουσει παναγιες απο Θεση ΟΤΕ?) . Αμα μιλας με το ονομα σου, εισαι υπευθυνος για αυτα που λες. Σε καθε περιπτωση, Το ονομα δεν αναφερεται με σκοπο για οποιοδηποτε λογο (καλο η κακο) να το δημοσιευουμε δεξια και αριστερα. Στην εταιρεια φτανουν εγγραφες επιστολες παραπονων για συγκεκριμενους υπαλληλους, αλλα και επιστολες συγχαρτητηριων. Εαν θελεις να αναδειξεις σε μια εταιρεια εαν καποιος υπαλληλος της ειναι κακος και χρειαζεται προσοχη , η ειναι εξαιρετικος στην δουλεια του και θελεις να το αναγνωρισουν, αυτος ειναι ο τροπος. Οχι γραφω το ονομα του σε ενα φορουμ. Link to comment Share on other sites Περισσότερες Επιλογές Κοινής Χρήσης
redalert19882000 Δημ. May 26, 2009 Κοινοποίηση Δημ. May 26, 2009 Δηλαδη εαν η συγκεκριμενη υπαλληλος, διαβαζει το φορουμ, και προφανως γνωριζει και το ονομα σου, δεν θα εχεις προβλημα να σου απαντησει εδω με το ονομα σου , ετσι? Εγω πριν απο 2 χρονια δουλευα στην Wind. Πλεον ειμαι σε αλλη εταιρεια σταθερης τηλεφωνιας ανταγωνιστικου ομιλου προς την Wind. Αλλα αυτο δεν αλλαζει αυτο που θα σου πω. Εχει τυχει αρκετες φορες να διαβασω εδω προβλημα/απορια/παραπονο πελατη, και μετα οταν παω στην δουλεια να τυχει να μιλησω μαζι του. Στην συνεχεια, εχω δει τον ιδιο να γραφει την "εκβαση" της υποθεσης του, και ειτε να την γεμιζει σαλτσες, η να λεει ξεκαθαρα ψεματα κτλ κτλ.Εγω ομως, ακομα και εαν βγει αυτος στο φορουμ και πει ο κυριος ταδε που μιλησα ειπε αυτο και αυτο, η ειναι βλακας η οτιδηποτε, δεν θα βγω σε καμια περιπτωση ουτε να του απαντησω με το ονομα του, ουτε να επισημανω τις οποιες ανακριβειες/ψεματα λεει, γιατι πολυ απλα θεωρει πως αυτα που λεμε στο τηλεφωνο, αφορουν τον ιδιο προσωπικα, και δεν περιμενει υπαλληλο της εταιρειας να τον δημοσιευσει. Εγω σαν υπαλληλος ομως, μπορει να μην φταιω σε τιποτα, ομως να με διασυρεις εσυ ονομαστικα , ετσι απλα γιατι εχεις νευρα (χωρις να λεω οτι συμβαινει αυτο στην περιπτωση σου) Δεν θα σταθω στην συγκεκριμενη περιπτωση, γιατι η συμπεριφορα μας γενικοτερα δεν πρεπει να καθοριζεται ανα περιπτωση, αλλα να ειναι κανονας. Θετοντας το απλα, εσυ εχεις την πολυτελεια να γραψεις το οτιδηποτε, δημοσια, και να εισαι ησυχος οτι δεν θα γινει το ιδιο και σε εσενα. Το θεωρεις δεδομενο οτι δεν θα γινει. Ισχυριζεσαι οτι κινητρο σου ειναι η αντιμετωπιση του καθε ασχετου υπαλληλου. Μπορεις να ζητησεις να μιλησεις σε προισταμενο, ωστε να κανεις παραπονο. Μπορεις να στειλεις εγγραφη διαμαρτυρια ταχυδρομικως στην διευθυνση ανθρωπινου δυναμικου της εταιρειας(αν νομιζεις πως αυτα δεν τα κοιτανε πολυ σοβαρα, κανεις λαθος....). Μπορεις να στραφεις εναντιον της εταιρειας σε ΙΝΚΑ κτλ. Εχεις πολλους τροπους αντιδρασης που δεν "παραβιαζουν" τα "προσωπικα" δεδομενα του αλλου (πχ το ονομα του). Οταν μιλας μαζι με την εξυπηρετηση πελατων, δεν ειναι δημοσια συζητηση.Δεν λεω οτι ειναι παρανομο αυτο που κανεις , απλα να σου πω πως εαν πχ εγραφε καποιος ονομαστικα για εμενα εδω, και για τον Α η Β (ψυχολογικα, εκνευρισμο, μισος, δεν ξερω γω τι) εγραφε για εμενα , εγω τι πρεπει να κανω? Δεν θα μου αρεσε καθολου! Να παρακαλαω τον καθε Mod να σβησει το ονομα μου/ οτι εχει γραφτει για εμενα επειδη καποιος γουσταρε να τα βαλει με την wind και το μονο ονομα που συγκρατησε ηταν το δικο μου? Ο ισχυρισμος σου οτι τα βγαζεις τα ονοματα στην φορα, δεν στεκει. Δεν μας λεει τιποτα το ονομα της συγκεκριμενης υπαλληλου. Τι θα γινει νομιζεις? Θα κανουμε εμεις παραπονο εναντιον της? Τι πιστευεις οτι θα επιτυχεις με το να γραψεις το ονομα της εδω? Οχι φιλε μου δεν ειναι ετσι..Απο την στιγμη που με καταγραφουνε οχι μονο στην wind αλλα και σχεδον παντου μπορω να τα βγαλω δημοσια και ναι δεν εχω προβλημα αν μπει και πει το ονομα μου..Και εγω μπορω να το αναφερω..Καθως οι καταγγελιες αν το προχωρησω για ινκα γινονται με ονοματεπωνυμο .. Και επειδη πανω απο ολα δνε μου αρεσιε καθολου η κοροιδοια και η ασχετηλα της υπαλληλου και ολων εκει μεσα καλυτερα να την κανουν αν δεν τους αρεσει εκει που βρισκονται και γι αυτο το λογο του πληρωνω 12 λεπτα την κληση στο 1260..Το μονο που ξερουν ειναι περνα απο το καταστημα..Ας μου πει καποιος που εξυπηρετιθηκε για ενα τοσο σοβαρο θεμα;Υπαρχει κανεις; Μαλλον οχι..Παρα μονο να μας τα περνουνε ξερουνε..Οσο για την sim και με τις 4 και σε διαφορετικα τηλεφωνα εχανε το μενου ξαφνικα;Τυχαια ολες χαλασμενες ειναι; Εγω επειδη δουλευω προσωπικα οταν παω καπου και μου λενε ωραια δωσε μου μια λυση στο προβλημα που εχουν πρεπει να τους πω γι αυτο το λογο πηγαινω κιολας..Αν δεν ξερω καλυτερα να παω σπιτι μου. Καταλαβαινω τα νευρα σου αλλα η υπαλληλος δεν φταιει σε κατι,διοτι η δουλεια της ειναι να μεταφερει τα τυχον προβληματα και να απαντα σε αυτα με βαση αυτα που της εχουν πει. . Οχι φιλε μου βασιλη δεν ειναι ετσι...Ολοι ειναι ασχετοι και οποτε τους εχω παρει ειτε για το Non stop wind plus δεν ξερουν να μου απαντησουν για τα 40mb για παραδειγμα.. Μην τους δικαιολογουμε λοιπον..Οκ ισως δεν ξερει αυτη στο καταστημα αλλα οχι εκει που μιλησε προσοπικα το καταστημα με τα κεντρικα της wind Να μην ξερουν και εκει... Και οπως ειπα πιο πανω δεν ειναι λογικο 4 sim να εχουν προβλημα με το Nokia 2630 (που το δειχνει οτι δουλευει στην σελιδα της wind) το k510 , k610 και nokia 1112 το οποιο το δουλευω 2 χρονια και γυρισανε και μου ειπανε οτι εχει προβλημα το κινητο σε καποια φαση. Ειναι να τους το πεταξεις στο κεφαλι η δεν ειναι; γι αυτο και πηγα αλλουνα τελειωνουμε με την εταιρια..Και λογικα θα παρω και το καρτοκινητο μου απο την wind..Αρκετα λεφτα τους εδωσα Υπογραφή εκτός Ο.Π.Χ. Link to comment Share on other sites Περισσότερες Επιλογές Κοινής Χρήσης
eLeKtriK EyE Δημ. May 27, 2009 Κοινοποίηση Δημ. May 27, 2009 Ο επόμενος που θα ειρωνευτεί ή θα γράψει σκόπιμα εκτός θέματος θα έχει και μια ποινή δώρο. Το θέμα ξανανοίγει. Link to comment Share on other sites Περισσότερες Επιλογές Κοινής Χρήσης
ReVoM Δημ. May 28, 2009 Κοινοποίηση Δημ. May 28, 2009 Χαχαχα παιδιά απίστευτό , είχα δει και εγώ στο site της Tim για το Non-stop. Πήγα λοιπον και το ενεργοποίησα.. Μετά απ'τις κατάληλες ρυθμίσεις όποτε είχα αναγκή λόγω δουλειάς και μερικές φορές χαζά msn και αποτελέσματα έμπενα και έκανα χρήση 19MB. Σήμερα ήρθε ένας ωραίος λογαριασμός που με χρεώνει 110 Ευρώ!!!!! για 19ΜΒ!!!! Απίστευτο! Γέλαγα πίστευα οτι κάνουν λάθος, αλλα τελικά δίαβασα το threat αυτό... Τώρα το τραγικό είνια οτι και τις προσθέσεις να κάνω στον λογαριασμό το πόσο ούτε στο μισό δεν βγένει 110 Ευρώ. Να φανταστώ οτι χρέωνει και το login ? Και αν ναι γιατι δν αναγράφεται στον Λογαριασμο? Αυρίο πρωί πρωί κατεβένω τους δίνω τα λεφτά και παω γραμμή στην cosmote.. Ελπίζω να μην χρειαστεί να αλλάξω νούμερο γιατι τό εχω 15 χρόνια... Link to comment Share on other sites Περισσότερες Επιλογές Κοινής Χρήσης
lepes Δημ. May 28, 2009 Κοινοποίηση Δημ. May 28, 2009 εγω ειμαι αυτος που εκανα πιστωτικο για 18MB(120 euro) αλλα εμενα το λαθος το ειχε κανει ο πωλητης. Φιλε μου αμα δεις το λογαριασμο εκει που εχεις τις χρεωσεις για Internet λεει συνολικα Mb και ευρω. τι ρυθμισεις εβαλες ? Great Blog For WMP Link to comment Share on other sites Περισσότερες Επιλογές Κοινής Χρήσης
pexths Δημ. May 28, 2009 Κοινοποίηση Δημ. May 28, 2009 Με λίγο καθαρότερο μυαλό έκανα τις πράξεις τα πόσα που αναγράφεί για τα Mb σύνολο είναι περίπου 40 Ευρώ! Τα αλλά 70 ευρώ που χρεώθηκα ξέρεις κανείς τι είνια ? Και έχω 40 εισοδόυς. Δηλαδή με απλά μαθηματίκα χρεώνουν την είσοδο 1,75 Ευρώ? LoL τι είνια το Iphone Internet Cafe ? χαχα Θα τρελαθώ! Ρε παιδιά πείτε μου κάνω κάτι λάθος??? pexths θα κάτεβω σε λίγο στο μαγαζί της wind Να μου τα εξηγήσουν γιατί εγώ δεν τα καταλαβαίνω!! Αμά δεν πέσει σωστή εξήγηση τηλέφωνω Ιν.Κα. απο εκεί και όχι για να τον φοβίσω για τον φουκαριάρη τον επομένο που ετοιμάζεται να κάνει σύνδεση μπας και τον σώσω.. να πασ στο μαγαζι κ να διαμαρτυρηθεισ. αν κ νομιζω οτι ο προηγουμενοσ φιλοσ που την πατησε με το cc ειχε επικοινωνησει κ απο εκει βρηκε ακρη. στο καταστημα που πηγαινε δεν τον βοηθησαν κ πολυ. απο πανω ειναι κ ο φιλοσ που την πατησε. εισιτηρι οεισοδου χρεωνεσε μονο αν περιηγηθεισ στο site του wind plus. εκτοσ wind plus ειναι ογκοχρεωση. αφου λοιπον εμπαινεσ σε msn κ τα λοιπα οπωσ λεσ γιαυτο εφτασε τοσο ψηλα ο λογαριασμοσ. [sIGPIC][/sIGPIC] Link to comment Share on other sites Περισσότερες Επιλογές Κοινής Χρήσης
Recommended Posts