Jump to content

Καταγγελίες προς τη wind


tzehos
 Κοινοποίηση

Recommended Posts

οταν επιλεγεις απο το site της wind τις χειροκινητες ρυθμισεις σου δινει νομιζω μονο ρυθμισεις για wind plus (g-wap).

Παρακολουθω την κουβεντα που γινεται και εχω να σου πω οτι χανεις το δικαιο σου...

ΟΚ...την πατησες ,σε κοροιδεψε ενας υπαλληλος πες το οπως θελεις...δεν μπορεις ομως να κραζεις ολη την εταιρια !!!!!!

κ εγω πηγα στον μασουτη προχτες και η ταμειας μου εδωσε 10 ευρο λιγοτερα ρεστα...πρεπει να αρχισω να λεω μακρυα ολοι απο τον μασουτη γιατι μας κοροιδευουν???:lol::p

μην λεμε οτι θελουμε...

 

Φιλε akis1984 συγνωμη αλλα δεν συμφωνω μαzι σου. Πρεπει καθε φορα να δρας και πιο συγκεκριμενα να αντιδρας σε καθε περιπτωση γιατι αλλιως χαθηκαμε. Εν πασει περιπτωση ειναι πολυ μεγαλο και γενικο το θεμα που βαzεις και δεν νομιzω οτι θα μας αφηναν να το συνεχισουμε στο παρον φορουμ αν και θα ειχε τρομερο ενδιαφερον. Το θεμα ηταν οτι ο φιλος πηγε σε ενα καταστημα και δεν κατεβασε τις ρυθμισεις αυτοματα.

Link to comment
Share on other sites

  • Απαντήσεις 228
  • Δημιουργία
  • Τελευταία απάντηση

Top Posters In This Topic

Top Posters In This Topic

Το θεμα ηταν οτι ο φιλος πηγε σε ενα καταστημα και δεν κατεβασε τις ρυθμισεις αυτοματα.

 

Αν κατάλαβα καλά, αυτό έκανε. Τις ρυθμίσεις τις κατεβάζεις αυτόματα με το ακόλουθο μήνυμα:

 

ALL >>> 19234

Link to comment
Share on other sites

Δεν εκανα τιποτα τετοιο..τις ρυθμισεις της ειχα απο πριν

Απο 10 τηλεφωνα που εκανα στη Wind μονο ενας υπαλληλος μου ειπε ακριβως τι εχει γινει.

Δεν εχω κανενα αλλο παραπονο απο τη Wind νομιζω οτι το λεω και παραπανω.

Τα 102 ευρω ειναι ΜΟΝΟ ΓΙΑ ΤΑ 18ΜΒ!

Αυτα που λες εδω κανιβαλε γιατι δεν μου τα ειπαν ουτε στο καταστημα ΑΛΛΑ ουτε και στο τηλ?? (οκ στο 10 τηλ μου το ειπανε)

 

Κάπου εκεί θέλω να καταλήξω, με το να επιμένετε ότι δε λένε πουθενά ποιό προφίλ να χρησιμοποιήτε για να μη χρεωθείτε, δε σημαίνει ότι το κάνουν επίτηδες. Εξ άλλου, σε όλους είναι γνωστό ότι μέσω wap έχεις πρόσβαση σε σελίδες που είναι "μεταφρασμένες" σε wap έκδοση, και από web δε μπορείς να δεις wap σελίδες όπως το wind plus. Τώρα αν αυτά τα έχει κάνει "ένα" η vodafone αυτό τεχνικά είναι λάθος της (γιατί δε μπορώ να δώ το live από το pc? ας χρεώσουν το εισιτήριο σε πιστωτική), άσχετα αν το έκανε για να εξυπηρετήσει κάποιους πελάτες - τα ισοπεδώνουμε όλα δηλαδή για να μη γκρινιάζει ο κόσμος. :worry:

Ο υπαλληλος δεν με κοροιδεψε ΔΕΝ ΗΞΕΡΕ,δεν λεω οτι το κανουν επιτηδες αλλα οταν εχεις λαθος 100% πρεπει να το παραδεχεσαι.

Link to comment
Share on other sites

Κάπου εκεί θέλω να καταλήξω, με το να επιμένετε ότι δε λένε πουθενά ποιό προφίλ να χρησιμοποιήτε για να μη χρεωθείτε, δε σημαίνει ότι το κάνουν επίτηδες. Εξ άλλου, σε όλους είναι γνωστό ότι μέσω wap έχεις πρόσβαση σε σελίδες που είναι "μεταφρασμένες" σε wap έκδοση, και από web δε μπορείς να δεις wap σελίδες όπως το wind plus. Τώρα αν αυτά τα έχει κάνει "ένα" η vodafone αυτό τεχνικά είναι λάθος της (γιατί δε μπορώ να δώ το live από το pc? ας χρεώσουν το εισιτήριο σε πιστωτική), άσχετα αν το έκανε για να εξυπηρετήσει κάποιους πελάτες - τα ισοπεδώνουμε όλα δηλαδή για να μη γκρινιάζει ο κόσμος. :worry:

 

Αν μου επιτρεπεις κανεις δεν μιλαει οτι το κανουν επιτηδες (αν και η υπηρεσια λειτουργει εδω και δυο τουλαχιστον χρονια-εγω τουλαχιστον τοσο την χρησιμοποιησα) ομως δεν ειναι δυνατον το cc να μην γνωριzει ολες τις λεπτομεριες. Αν εμπαινες στα posts του wind plus στο παρον φορουμ θα ειχες διαπιστωσει ποσοι και ποσοι την επαθαν και τραβαγαν τα μαλια τους. Μια υπηρεσια νομιzω οτι απευθυνεται σε ολους και οχι μονο σε οσους ξερουν ποιο προφιλ η πιο proxy χρησιμοποιουν οι εταιριες οι αλλες τεχνικες λεπτομεριες. Εγω ας πουμε ειμαι ασχετος με τι ειναι wap και τι ειναι internet δεν πρεπει να κανω χρηση της υπηρεσιας? Αν ναι τοτε οφειλουν να ενημερωσουν τους υπαλληλους τους για ολες τις λεπτομεριες ωστε και αυτοι να ειναι σε θεση να ενημερωσουν αναλυτικα τους χρηστες. Γιατι ας πουμε σε αλλη εταιρια οταν zητησεις απλα να ενεργοποιησεις το gprs σπευδουν να σε ενηνερωσουν ποιο προφιλ να χρησιμοποιησεις και τι ρυθμισειςβπρεπει να κανεις (η αληθεια ειναι οτι και αυτη στην αρχη δεν ηξεραν αλλα δεν μπορει μετα απο δυο χρονια λειτουργειας μιας υπηρεσιας οι υπαλληλοι να εξακολουθουν να την αγνοουν) Τα ειπα και ησυχασα!

Link to comment
Share on other sites

Αυτα που λες εδω κανιβαλε γιατι δεν μου τα ειπαν ουτε στο καταστημα ΑΛΛΑ ουτε και στο τηλ?? (οκ στο 10 τηλ μου το ειπανε)

 

Φίλε μου και μαζί μου να μίλαγες είτε στο κατάστημα είτε στο τηλέφωνο, μπορείς να καταλάβεις ότι με έχεις πάρει και μένα 10 τηλέφωνα περίπου μέχρι να καταλαβώ ακριβώς το πρόβλημμά σου. Ήδη είμαστε στη 5η ή 6η σελίδα επί του θέματος ;)

Συν ότι δε μιλάμε μόνοι μας, αλλά και με τη βοήθεια "μεταφραστών" μέχρι να καταλάβει ο ένας τον άλλον. Τέλος πάντων, ελπίζω να βρήκες λύση στο πρόβλημμά σου. :)

Link to comment
Share on other sites

"Μια υπηρεσία νομιzω οτι απευθυνεται σε ολους και οχι μονο σε οσους ξερουν ποιο προφιλ η πιο proxy χρησιμοποιουν οι εταιριες οι αλλες τεχνικες λεπτομεριες. Εγω ας πουμε ειμαι άσχετος με τι ειναι wap και τι ειναι internet δεν πρεπει να κανω χρηση της υπηρεσίας? Αν ναι τοτε οφειλουν να ενημερωσουν τους υπαλληλους τους για ολες τις λεπτομέρειες ωστε και αυτοι να ειναι σε θεση να ενημερωσουν αναλυτικα τους χρήστες".

 

Αυτή είναι η ουσία...τί κάνει η ίδια η εταιρία για να προστατέψει τους πελάτες της; Γιατί ενώ κάποιος είναι συνδρομητής στο wind plus δεν του απενεργοποιεί η wind την πρόσβαση σε όλες τις μη wap σελίδες ώστε να μη χρεωθεί ο πελάτης της; Αν ο ίδιος θελήσει εν γνώσει του να μπει σε μη wap σελίδα τότε θα καλέσει το τμήμα εξυπηρέτησης για τις απαραίτητες οδηγίες. Καθώς επίσης και το ανάποδο. Γιατί σε κάποιον συνδρομητή web n mail δεν του απενεργοποιούν την πρόσβαση σε σελίδες wap; Προφανώς γιατί με αυτό τον τρόπο ο χρήστης σίγουρα θα κάνει λάθος και θα πληρώσει τα μαλλιοκέφαλα του! Και η wind θα του δώσει μια υποτυπώδη εξήγηση κατόπιν εορτής όπως φαίνεται σε όσους μπήκαν στον κόπο να γράψουν την άποψη τους ή την ταλαιπωρία που υφίστανται ακόμη.

 

Όποιος θέλει λεπτομέρειες για τις δικαστικές ενέργειες στις οποίες θα πρέπει να προβεί ας μου στείλει pm. Όσοι πιο πολλοί είμαστε τόσο το καλύτερο!

tzexer
Link to comment
Share on other sites

το μαιλ που εστειλα στο crm το ειδαν μετα απο 1 βδομαδα και ειμαι ακομα σε αναμονη απαντησης τους.

Το καλο και για μενα ειναι οτι δουλευω σε εταιρια με μεγαλο νομικο τμημα :)

Link to comment
Share on other sites

θα σας πω ένα πολύ μικρό συμβάν. μπορεί να με πείτε τσιγκούνη αλλά δεν το έκανα για τα λεφτά, αλλά επειδή δεν μου αρέσει η κοροιδία.

Μια μέρα έπαιρνα την εξυπηρέτηση πελατών της wind για να ρωτήσω κάτι...

Κλασικά ήμουν στην αναμονή για τουλάχιστον 5 λεπτά (η χρέωση είναι 12 λεπτά το τηλεφώνημα για όση ώρα μιλήσεις). Ξαφνικά μου κλείνουν τη γραμμή (ΔΕΝ ΜΟΥ ΚΛΕΙΝΕΙ ) οπότε τους ξαναπαίρνω, τους "πετυχαίνω", τους ρωτάω αυτό που ήθελα, και φυσικά τους λέω να μου στείλουν τα 12 λεπτά πίσω για το προηγούμενο τηλεφώνημα που μου το έκλεισαν. Αφού μίλησα με τον κάποιον υπεύθυνο,μέσα σε μια ώρα μου είχαν στείλει τα χρήματα πίσω. Μιλάμε φυσικά για καρτοτηλέφωνο.

Και μου έχει τύχει και με μια άλλη υπηρεσία αυτό, αλλά τουλάχιστον βρήκα το δίκιο μου γρήγορα.

Siemens M55, Siemens CX75, Mitsubishi M342i,Sony Ericsson P910i, Sony Ericsson W950i, Sony Ericsson P1i, Sony Ericsson W960i, Samsung Omnia i900 16gb, Samsung innov8, Motorola Milestone, Motorola Atrix, Motorola RAZR MAXX, Samsung Note II, Samsung Note III, Samsung Note IV, Samsung A8
Link to comment
Share on other sites

θα σας πω ένα πολύ μικρό συμβάν. μπορεί να με πείτε τσιγκούνη αλλά δεν το έκανα για τα λεφτά, αλλά επειδή δεν μου αρέσει η κοροιδία.

Μια μέρα έπαιρνα την εξυπηρέτηση πελατών της wind για να ρωτήσω κάτι...

Κλασικά ήμουν στην αναμονή για τουλάχιστον 5 λεπτά (η χρέωση είναι 12 λεπτά το τηλεφώνημα για όση ώρα μιλήσεις). Ξαφνικά μου κλείνουν τη γραμμή (ΔΕΝ ΜΟΥ ΚΛΕΙΝΕΙ ) οπότε τους ξαναπαίρνω, τους "πετυχαίνω", τους ρωτάω αυτό που ήθελα, και φυσικά τους λέω να μου στείλουν τα 12 λεπτά πίσω για το προηγούμενο τηλεφώνημα που μου το έκλεισαν. Αφού μίλησα με τον κάποιον υπεύθυνο,μέσα σε μια ώρα μου είχαν στείλει τα χρήματα πίσω. Μιλάμε φυσικά για καρτοτηλέφωνο.

Και μου έχει τύχει και με μια άλλη υπηρεσία αυτό, αλλά τουλάχιστον βρήκα το δίκιο μου γρήγορα.

 

Σε καταλαβαινω, δεν ειναι θεμα τσιγγουνιας ειναι θεμα κοροιδιας οπως ειπες. Πολυ σωστα επραξες.

Link to comment
Share on other sites

το θέμα είναι οτι αν όλοι διεκδικούν έστω και τα μικροποσά, όχι μόνο για εταιρίες κινητής τηλεφωνίας αλλά οπουδήποτε νομίζεις οτι σε θίγουν σαν καταναλωτή, δεν πρέπει σε καμία περίπτωση να τους χαρίζεσαι...

Γιατί όλοι απο τα λίγα ξεκινούν αφενός και γιατί αν οι 8 στους 10 δεν χαρίζονται δεν πρόκειται να το ξανακάνουν...(θέλω να ελπίζω!!!)

Siemens M55, Siemens CX75, Mitsubishi M342i,Sony Ericsson P910i, Sony Ericsson W950i, Sony Ericsson P1i, Sony Ericsson W960i, Samsung Omnia i900 16gb, Samsung innov8, Motorola Milestone, Motorola Atrix, Motorola RAZR MAXX, Samsung Note II, Samsung Note III, Samsung Note IV, Samsung A8
Link to comment
Share on other sites

Οφειλω να πω 1000 μπραβο στη wind γιατι καταλαβε το λαθος της (ή του καταστηματος της) και μου εκοψε ολο το ποσο για τα 18MB!(που μαζι με φπα εφτανε τα 120 ευρω).

Αισθανομαι δικαιωμενος αλλα και οτι ειμαι σε μια εταιρια που μπορω να εχω εμπιστοσυνη οτι αναγνωριζει τα λαθη της.

Link to comment
Share on other sites

Μπράβο, εύγε...

Και όλα αυτά επειδή το κυνήγησες...

Πρέπει όλοι μας να απαιτούμε αυτά δικαιούμαστε και όχι να τα ζητάμε...

Ελπίζω να έριξε κράξιμο η εταιρεία στο συγκεκριμένο κατάστημα, πωλητή...

Siemens M55, Siemens CX75, Mitsubishi M342i,Sony Ericsson P910i, Sony Ericsson W950i, Sony Ericsson P1i, Sony Ericsson W960i, Samsung Omnia i900 16gb, Samsung innov8, Motorola Milestone, Motorola Atrix, Motorola RAZR MAXX, Samsung Note II, Samsung Note III, Samsung Note IV, Samsung A8
Link to comment
Share on other sites

Μα δεν αλλαξε κατι. Εχει μεριδιο ευθυνης. Το οτι η εταιρεια προτιμα να μην στο τριψει στα μουτρα, και προτιμα να σε κρατησει σαν πελατη, ειναι αλλο θεμα.

Εχω δει να περνανε πιστωσεις σε ατομα που δηλωναν αγνοια στις χρεωσεις ομιλιας, νομιζαν και καλα πως τα δωρεαν λεπτα περιλαμβανουν και διεθνη κτλ...απο το να διακοψει, περνανε μια πιστωση 20-30-40 ευρω οσο ηταν, και τελειωσε η υποθεση....

Δεν λεω οτι δεν φταινε πολλες φορες οι εταιρειες....αλλα σαν σωστοι καταναλωτες, οφειλουμε να ξερουμε τι αγοραζουμε, δηλαδη να γνωριζουμε τις χρεωσεις (μια απλη αναγωνση στον τιμοκαταλογο) και τι υποχρεωσεις εχουμε απενατνι στην εταιρεια και το αντιστροφο.

Παρα πολλες πιστωσεις που περνανε ΔΕΝ οφειλονται σε λαθη της εταιρειας η του συστηματος, αλλα σε χρεωσεις που δημιουργηθηκαν απο κακη χρηση. Καλο θα ηταν εαν καθε πωλητης μας αραδιαζε ενα κατεβατο 45 λεπτα για ολες τις πιθανες περιπτωσεις, αλλα δεν γινεται. Ειναι στο χερι μας να το ψαχνουμε και λιγο. Δεν αναφερομαι στην συγκεκριμενη περιπτωση, αλλα κανω ενα γενικο σχολιο.

Link to comment
Share on other sites

Μα δεν αλλαξε κατι. Εχει μεριδιο ευθυνης. Το οτι η εταιρεια προτιμα να μην στο τριψει στα μουτρα, και προτιμα να σε κρατησει σαν πελατη, ειναι αλλο θεμα.

Εχω δει να περνανε πιστωσεις σε ατομα που δηλωναν αγνοια στις χρεωσεις ομιλιας, νομιζαν και καλα πως τα δωρεαν λεπτα περιλαμβανουν και διεθνη κτλ...απο το να διακοψει, περνανε μια πιστωση 20-30-40 ευρω οσο ηταν, και τελειωσε η υποθεση....

Δεν λεω οτι δεν φταινε πολλες φορες οι εταιρειες....αλλα σαν σωστοι καταναλωτες, οφειλουμε να ξερουμε τι αγοραζουμε, δηλαδη να γνωριζουμε τις χρεωσεις (μια απλη αναγωνση στον τιμοκαταλογο) και τι υποχρεωσεις εχουμε απενατνι στην εταιρεια και το αντιστροφο.

Παρα πολλες πιστωσεις που περνανε ΔΕΝ οφειλονται σε λαθη της εταιρειας η του συστηματος, αλλα σε χρεωσεις που δημιουργηθηκαν απο κακη χρηση. Καλο θα ηταν εαν καθε πωλητης μας αραδιαζε ενα κατεβατο 45 λεπτα για ολες τις πιθανες περιπτωσεις, αλλα δεν γινεται. Ειναι στο χερι μας να το ψαχνουμε και λιγο. Δεν αναφερομαι στην συγκεκριμενη περιπτωση, αλλα κανω ενα γενικο σχολιο.

 

Συμφωνώ εν μέρει μαζί σου...

Συμφωνώ να το ψάχνουμε κι εμείς σαν καταναλωτές, αλλά κανονικά οι πωλητές είναι υποχρεωμένοι να γνωρίζουν τα πάντα για αυτό το οποίο προωθούν...

Και πόσο μάλλον κάτι που θα σου στοιχίσει εσένα παραπάνω χρήματα...

Πάντα φιλικά...

Siemens M55, Siemens CX75, Mitsubishi M342i,Sony Ericsson P910i, Sony Ericsson W950i, Sony Ericsson P1i, Sony Ericsson W960i, Samsung Omnia i900 16gb, Samsung innov8, Motorola Milestone, Motorola Atrix, Motorola RAZR MAXX, Samsung Note II, Samsung Note III, Samsung Note IV, Samsung A8
Link to comment
Share on other sites

Το μεριδιο ευθηνης μου ειναι που εμπιστευτηκα πωλητη τους!

για αυτο εχουνε τα καταστηματα και για αυτο πηγα εκει.

Δεν ειναι μετρο συγκρισης το οτι καποιος επερνε εξωτερικο και ηθελε να ειναι δωρεαν! μη τρελαθω,εγω εκανα οτι ελεγε η διαφημηση(και ο πωλητης) 40MB free Internet!!

Αυτο που μου αρεσε βεβαια ειναι οτι εκει που ειχα κανει 5 τηλ. sto CC για να μαθω για to Wind plus non stop τωρα πλεον το ξερουν ολοι για την αλλαγη της πυλης απο το 1ο τηλ(δοκιμαστε το)!! το θεμα ειναι να το μαθανε και στα καταστηματα :)

Οπως και να εχει εγω αισθανομαι δικαιωμενος και για τις 2 επιλογες μου.

1. να ειμαι πελατης της Wind

2. να ασχοληθω λιγο παραπανο με κατι που αντικειμενικά ηταν δικο τους λαθος και να το αναγνωρισουν τελικα. :)

Link to comment
Share on other sites

τί θα λέγατε να συγκεντρώναμε εδώ όλες τις καταγγελιές μας για την wind και τις κρυφές - παράνομες και καταχρηστικές χρεώσεις με αποδέκτη "offnet wap browsing" ώστε να ένημερωθούν όλοι;

 

ΓΕΙΑ ΧΑΡΑ ΣΕ ΟΛΟΥΣ

θα ηθελα να ρωτησω αν εχετε προσεξει στο λογαριασμο καποιες παραξενες χρεωσεις τυπου :wacko:Συνδρ. MY TONE 0,50 EUR ΟΓΚΟΣ 0.0 ΚΒ ΔΙΑΡΚΕΙΑ 0.0

Link to comment
Share on other sites

Αυτα είναι τα wellkome tones. Δηλαδή το τραγουδι που ακουει ο αλλος οταν σε παιρνει τηλεφωνο. Θες να πεις οτι δεν χρησιμοποιεις την υπηρεσια και παρολα αυτα τη χρεωνεσαι?

http://img403.imageshack.us/img403/8225/cae7gdirjo3.jpg

http://www.hdgr.eu http://photoxstation.googlepages.com

Ο Χρόνος είναι πολύ αργός για όσους περιμένουν, πολύ γρήγορος για όσους φοβούνται, πολύ μακρύς για όσους υποφέρουν, πολύ σύντομος για όσους χαίρονται και αιώνιος για όσους αγαπούν

Link to comment
Share on other sites

ΑΚΡΙΒΩΣ ! ! !

ΚΑΙ ΑΠΟ ΟΤΙ ΕΨΑΞΑ ΣΥΜΒΑΙΝΕΙ ΤΟΥΣ ΤΕΛΕΥΤΑΙΟΥΣ 3 ΜΗΝΕΣ ΥΣΤΕΡΑ ΑΠΟ ΕΝΑ ΜΗΝΥΜΑ ΠΟΥ Η ΙΔΙΑ Η WIND ΜΟΥ ΕΣΤΕΙΛΕ .?? ?

ΟΤΑΝ ΚΑΠΟΙΟΣ ΜΕ ΚΑΛΕΙ ΔΕΝ ΑΚΟΥΕΙ ΚΑΠΟΙΟ ΤΡΑΓΟΥΔΙ ΑΦΟΥ ΕΓΩ ΔΕΝ ΕΧΩ ΕΝΕΡΓΟΠΟΙΗΣΕΙ ΚΑΠΟΙΑ ΥΠΗΡΕΣΙΑ ! ! ! ΠΑΡΟΛΑ ΑΥΤΑ ΕΞΑΚΟΛΟΥΘΟΥΝ ΝΑ ΜΕ ΧΡΕΩΝΟΥΝ ΚΑΝΟΝΙΚΑ !

Link to comment
Share on other sites

Παιδιά, λίγο αν ψαχτούμε όλοι μας στους λογαριασμούς μας, όχι μόνο των τηλεφώνων, αλλά και δεη οτε κτλ. κτλ. σίγουρα θα βρούμε κάτι (δυστυχώς)...

Δυστυχώς σαν χώρα είμαστε πολύ πίσω σε αυτά...

Δεν το ψάχνουμε πολύ σαν καταναλωτές...

Αλλά δυστυχώς όταν ξυπνήσουμε θα είναι πολύ αργά...

Siemens M55, Siemens CX75, Mitsubishi M342i,Sony Ericsson P910i, Sony Ericsson W950i, Sony Ericsson P1i, Sony Ericsson W960i, Samsung Omnia i900 16gb, Samsung innov8, Motorola Milestone, Motorola Atrix, Motorola RAZR MAXX, Samsung Note II, Samsung Note III, Samsung Note IV, Samsung A8
Link to comment
Share on other sites

ειναι. εγω παντως αφιερωνω 1 ωρα καθε μηνα για να κοιταξω ολους τους λογαριασμους για τυχον λαθη... και εχω βρει....

My Mobile Phone History:
spacer.png

Ericsson T18 - NEC N331i - SAGEM X5-2 - MOTOROLA V620 - SE W300 - SE K550im - MOTOROLA V360 - Samsung J600- MOTOROLA V6 - HP 514 IPAQ - MOTOROLA Z10 - LG KU990 -Nokia 5230 - HTC Diamond 2 - ΒΒ 9000 - SE X10 Mini Pro - Motorola Flipout -SE Neo V- iPhone 4 - BB Z10 - SMG SI9505 - HTC M7 - Moto X 2nd - Samsung S6 - Iphone 6s - 1+3T - iPhone 8 Plus - Mix 2S - iPhone XR - iPhone 13

Link to comment
Share on other sites

Ο πωλητής πες ότι δεν το γνώριζε ή του διέφυγε να σε ενημερώσει...εσύ γιατί δεν ρίχνεις μια ματιά σε αυτό που υπογράφεις??μέσα στο συμβόλαιο τα λέει΄Ο Λ Α αναλυτικότατα!!!
Τους εχθρούς μου τους ξέρω..τους φίλους μου φοβάμαι!:pig:
Link to comment
Share on other sites

Ο πωλητής πες ότι δεν το γνώριζε ή του διέφυγε να σε ενημερώσει...εσύ γιατί δεν ρίχνεις μια ματιά σε αυτό που υπογράφεις??μέσα στο συμβόλαιο τα λέει΄Ο Λ Α αναλυτικότατα!!!

Βασικά όμως γι' αυτό δεν υπάρχουν τα καταστήματα και οι πωλητές; Για να ενημερώνουν σωστά, χωρίς παραλείψεις. Διαφορετικά θα γινόταν όλα μέσω τηλεφώνου ή ίντερνετ και στα καταστήματα θα υπήρχαν ρομπότ!

http://www.myphone.gr/forum/image.php?type=sigpic&userid=862&dateline=1324629158
Link to comment
Share on other sites

Βασικά όμως γι' αυτό δεν υπάρχουν τα καταστήματα και οι πωλητές; Για να ενημερώνουν σωστά, χωρίς παραλείψεις. Διαφορετικά θα γινόταν όλα μέσω τηλεφώνου ή ίντερνετ και στα καταστήματα θα υπήρχαν ρομπότ!

Μπορεί να μην τους ενημερώνουν σωστά ή έχουν πολλά και σημαντικότερα θέματα για την εταιρεία που πρέπει να μάθουν και ξεχνούν τα πιο ασήμαντα.:p

Link to comment
Share on other sites

Συμφωνώ με αυτό που λες, αλλά μη ξεχνάς ότι και οι πωλητές είναι άνθρωποι..δεν ρίχνω φταίξιμο σε καμιά περίπτωση στον συνδρομητή..αλλά ας δώσουμε και ένα ελαφρυντικό στους πωλητές.
Τους εχθρούς μου τους ξέρω..τους φίλους μου φοβάμαι!:pig:
Link to comment
Share on other sites

Επισκέπτης
This topic is now closed to further replies.
 Κοινοποίηση


×
×
  • Create New...