Jump to content

Bye Bye Wind!


asikis
 Κοινοποίηση

Recommended Posts

Αυτο που επαναλαμβανω ειναι οτι ας μην σπευδουμε αβιαστα να υποστηριξουμε την οποια εταιρια και να μαθουμε να ακουμε και την γνωμη των αλλων που αν μη τι αλλο δεν ειναι ασχετοι να δεχονται ετσι απλα τις οποιες φθηνες δικαιολογιες των εταιριων.

 

Σωστο αλλα με την ιδια λογικη να μην σπευδουμε αβιαστα παλι να κατηγορησουμε μια εταιρεια.

Το να μου πεις οτι εχει μπ....λο συστημα η wind και μερικες φορες χρεωνει, μου φαινεται λογικο. Αλλα το οτι κλεβει μου φαινεται λιγο δυσκολο. Τεσπα, παντως εγω αν ημουνα σιγουρος 100% σε βαθος χρονου οτι με εκλεβε θα εφευγα την επομενη μερα.

 

παιδια οι παραξενεσ χρεωσεισ υπαρχουν, ειναι γεγονοσ αυτο. δεν κοιμομαστε ολοι ορθιοι κ δεν ξεχναμε αν εχουμε ενεργοποιησει καποιεσ υπηρεσιεσ. αν εξακολουθουμε να ειμαστε στην wind ειναι γιατι πολυ απλα μασ συμφερει, μιλαω προσωπικα παντα. αν αυριο αλλαξουν τα δεδομενα θα αλλαξουμε κ εταιρια.

 

Μα πως σε συμφερει αφου οπως λες σε κλεβει?

Link to comment
Share on other sites

  • Απαντήσεις 74
  • Δημιουργία
  • Τελευταία απάντηση

Top Posters In This Topic

Δημοφιλείς μέρες

Top Posters In This Topic

Μα πως σε συμφερει αφου οπως λες σε κλεβει?

 

μασ συμφερει με τα προγραμματα τησ, με το 50% μπονουσ, με το win club κ τισ τζαμπα συσκευεσ και αλλα διαφορα

[sIGPIC][/sIGPIC]
Link to comment
Share on other sites

Σωστο αλλα με την ιδια λογικη να μην σπευδουμε αβιαστα παλι να κατηγορησουμε μια εταιρεια.

Το να μου πεις οτι εχει μπ....λο συστημα η wind και μερικες φορες χρεωνει, μου φαινεται λογικο. Αλλα το οτι κλεβει μου φαινεται λιγο δυσκολο. Τεσπα, παντως εγω αν ημουνα σιγουρος 100% σε βαθος χρονου οτι με εκλεβε θα εφευγα την επομενη μερα.

 

Κοιτα να δεις κανεις δεν κατηγορει μια εταιρια χωρις αποδειξεις και δεν με ενδιαφερει ιδιαιτερα αν εσυ το θεωρεις λαθος του συστηματος η καπως αλλιως το αποτελεσμα ομως ειναι οτι αυτο γινοταν γι"αυτο και εφυγα. Και επαναλαμβανω οτι τα παπαγαλακια της wind που γραφουν εδω δεν δινουν καμια πειστικη απαντηση αλλα λενε οτι μου ελεγαν επι δυο μηνες απο το cc της wind. Εσυ παλι αυτο που λεω μην το αποκαλεις κλοπη εγω ομως θα το αποκαλω μεχρι να υπαρχει απαντηση σε αυτο, Καμια εταιρια δεν θα ανεχομουνα να μου πει οτι απλα ελεγξε την γραμμη μου και οτι δεν υπαρχει κανενα προβλημα ενω σε εναν αριθμο που δεν χρησιμοποιειται το υπολοιπο του απο 11 ευρω σε ενα βαθος χρονου 6 μηνων εγινε τελικα 4.88. Θα δεχομουνα οποιαδηποτε πραγματικα εξηγηση απο μερους τους εκτος του οτι δεν υπαρχει καποιο προβλημα με την γραμμη μου

Link to comment
Share on other sites

Κοιτα να δεις κανεις δεν κατηγορει μια εταιρια χωρις αποδειξεις και δεν με ενδιαφερει ιδιαιτερα αν εσυ το θεωρεις λαθος του συστηματος η καπως αλλιως το αποτελεσμα ομως ειναι οτι αυτο γινοταν γι"αυτο και εφυγα. Και επαναλαμβανω οτι τα παπαγαλακια της wind που γραφουν εδω δεν δινουν καμια πειστικη απαντηση αλλα λενε οτι μου ελεγαν επι δυο μηνες απο το cc της wind. Εσυ παλι αυτο που λεω μην το αποκαλεις κλοπη εγω ομως θα το αποκαλω μεχρι να υπαρχει απαντηση σε αυτο, Καμια εταιρια δεν θα ανεχομουνα να μου πει οτι απλα ελεγξε την γραμμη μου και οτι δεν υπαρχει κανενα προβλημα ενω σε εναν αριθμο που δεν χρησιμοποιειται το υπολοιπο του απο 11 ευρω σε ενα βαθος χρονου 6 μηνων εγινε τελικα 4.88. Θα δεχομουνα οποιαδηποτε πραγματικα εξηγηση απο μερους τους εκτος του οτι δεν υπαρχει καποιο προβλημα με την γραμμη μου

 

 

Ε τοτε καλα εκανες και εφυγες, παντως θα εχω το νου μου να δω τι με χρεωνουνε απο εδω και περα. Το οτι δεν πιστευω οτι κλεβει μοναδες δεν σημαινει οτι δεν μπορει να γινει, απλα ειναι η γνωμη μου.

 

Φιλε pexth αφου οπως ακουω ουτε το 50% δουλευει παντα, ενω και η vodafone εχει προσφορες με το Pointmania.

Link to comment
Share on other sites

κατά 99% αποχωρώ και εγώ από την wind μετά από μόλις 7 μήνες συμβόλαιο! και μαζί με μένα αποχωρούν και ακόμα 4 αριθμοί συμβολαίου wind της οικογενειας μου! γιατί όλα έχουν ένα όριο!
tzexer
Link to comment
Share on other sites

Ε τοτε καλα εκανες και εφυγες, παντως θα εχω το νου μου να δω τι με χρεωνουνε απο εδω και περα. Το οτι δεν πιστευω οτι κλεβει μοναδες δεν σημαινει οτι δεν μπορει να γινει, απλα ειναι η γνωμη μου.

 

Φιλε pexth αφου οπως ακουω ουτε το 50% δουλευει παντα, ενω και η vodafone εχει προσφορες με το Pointmania.

 

Μα αυτο λεμε ολοι την γνωμη μας. Δεν σημαινει ουτε οτι συμβαινει σε ολους ουτε οτι θα συμβει σε ολους. Ομως το προβλημα ειναι υπαρχτο και θα ηταν βλακεια να μην το αναφερουμε επειδη αυτο δεν αρεσει σε μερικους που "θιγονται" για λογαριασμο της καθε εταιριας. Μπορει οντως να μην γινεται απο προθεση αλλα απο αμελεια..αλλα εναν πελατη δεν μπορει να τον ενδιαφερει. Συγνωμη αν σας κουρασα δεν ειχα προθεση να ξανασχοληθω με το θεμα εδω και 5 μηνες αλλα μολις διαβασα οτι το ιδιο προβλημα ειχε και καποιος αλλος ειπα να το αναφερω.

Link to comment
Share on other sites

Ε τοτε καλα εκανες και εφυγες, παντως θα εχω το νου μου να δω τι με χρεωνουνε απο εδω και περα. Το οτι δεν πιστευω οτι κλεβει μοναδες δεν σημαινει οτι δεν μπορει να γινει, απλα ειναι η γνωμη μου.

 

Φιλε pexth αφου οπως ακουω ουτε το 50% δουλευει παντα, ενω και η vodafone εχει προσφορες με το Pointmania.

 

το ξερω για το pointmania. απλα στο win club παιρνεισ συσκευεσ με λιγοτερουσ ποντουσ. για τα δικα μου δεδομενα ειναι πιο συμφερον προγραμμα γιαυτο το προτιμω

[sIGPIC][/sIGPIC]
Link to comment
Share on other sites

σημερα θα επικοινωνουσαν μαζι μου να μου πουν που υπαρχει το προβλημα... αλλα μαλλον το ξεχασαν....
Link to comment
Share on other sites

κατά 99% αποχωρώ και εγώ από την wind μετά από μόλις 7 μήνες συμβόλαιο! και μαζί με μένα αποχωρούν και ακόμα 4 αριθμοί συμβολαίου wind της οικογενειας μου! γιατί όλα έχουν ένα όριο!

Δεν μας λες γιατί όμως!:confused:

Link to comment
Share on other sites

  • 1 month later...

Προσωπικά διαφωνώ με την συγκεκριμένη συμπεριφορά.

 

Απο τη στιγμή που επιλέγει κάποιος μια εταιρία για να του παρέχει κάποιο προιόν ή υπηρεσία, είτε είναι τηλεπικοινωνιακή ή τραπεζική ή οτιδήποτε άλλο, έχει αντίστοιχες υποχρεώσεις με την εταιρία αυτή. Από τη μία θα πρέπει να λαμβάνει την υπηρεσία που αποφάσισε να αγοράσει ΄και απο την άλλη υποχρεούται να την πληρώνει.

 

Το αν σου αρέσει η υπηρεσία δεν έχει καμμία σχέση με το παραπάνω, είναι όπως όταν αγοράζεις ένα κινητό, το αν θα σου αρέσει είναι αποτέλεσμα της δική σου επιλογής. Το μόνο που μπορώ να φανταστώ για την αποχώρηση του από την Cosmote μετά από 10 χρόνια είναι γιατί είχες καλύτερη προσφορά (πιθανώς για καινούριο κινητό). Παρόλαυτα είμαι της άποψης των χρονιαίων συμφωνιών γιατί υπάρχουν καλύτερες συνθήκες διαπραγμάτευσης ειδικά όταν έχεις μεγάλους λογαριασμούς.

 

Όπως σε έσενα σου έχει δώσει το δικαίωμα το κράτος να καταφύγεις σε ελεγκτικές αρχές για να μπορέσεις να διεκδικήσεις για την ποιότητα της υπηρεσίας που αγόρασες, άλλο τόσο έχει δωθεί δικαίωμα διεκδίκησης των χρημάτων από την εταιρία που στο παρέχει.

 

Απο εκεί και πέρα, εγώ έχω συμβόλαια με 2 εταιρίες και συγκεκριμένα με τη Wind, από το 1998, και πότε δε με ενόχλησαν για όποια καθυστέρηση ακόμα και όταν όντως καθυστερούσα, αν και αυτό μπορεί να οφείλεται ότι ποτέ οι λογαριασμοί μου δεν ξεπέρασαν τα 30 ευρώ. Σε κάθε περίπτωση όμως αυτή η άμεση εκβιαστική απειλή ότι μη με καλείτε ενώ σας χρωστάω αλλιώς θα φύγω εγώ και η οικογενειά μου, είναι σίγουρα κακό δειγμα συμπεριφοράς και παράδειγμα προς αποφυγή.

 

Απο εκεί και πέρα αυτή η νοοτροπία που έχουμε σαν λαός μερικές φορές, να προσπαθούμε να πείσουμε ότι τα δικά μας λαθή δεν είναι δικά μας αλλά άλλων είναι ίσως και ο πρώτος και κύριος λόγος του ότι είμαστε τόσο πίσω σε σχέση με τις άλλες χώρες. Αντί να προσπαθούμε να είμαστε σωστοί στις υποχρεώσεις μας, προσπαθούμε με μία κάπως εκδικητική συμπεριφορά να δείξουμε ότι δεν είμαστε ελέφαντες και ότι φταίνε πάντα οι άλλοι.

Link to comment
Share on other sites

Προσωπικά διαφωνώ με την συγκεκριμένη συμπεριφορά.

 

Απο τη στιγμή που επιλέγει κάποιος μια εταιρία για να του παρέχει κάποιο προιόν ή υπηρεσία, είτε είναι τηλεπικοινωνιακή ή τραπεζική ή οτιδήποτε άλλο, έχει αντίστοιχες υποχρεώσεις με την εταιρία αυτή. Από τη μία θα πρέπει να λαμβάνει την υπηρεσία που αποφάσισε να αγοράσει ΄και απο την άλλη υποχρεούται να την πληρώνει.

 

Το αν σου αρέσει η υπηρεσία δεν έχει καμμία σχέση με το παραπάνω, είναι όπως όταν αγοράζεις ένα κινητό, το αν θα σου αρέσει είναι αποτέλεσμα της δική σου επιλογής. Το μόνο που μπορώ να φανταστώ για την αποχώρηση του από την Cosmote μετά από 10 χρόνια είναι γιατί είχες καλύτερη προσφορά (πιθανώς για καινούριο κινητό). Παρόλαυτα είμαι της άποψης των χρονιαίων συμφωνιών γιατί υπάρχουν καλύτερες συνθήκες διαπραγμάτευσης ειδικά όταν έχεις μεγάλους λογαριασμούς.

 

Όπως σε έσενα σου έχει δώσει το δικαίωμα το κράτος να καταφύγεις σε ελεγκτικές αρχές για να μπορέσεις να διεκδικήσεις για την ποιότητα της υπηρεσίας που αγόρασες, άλλο τόσο έχει δωθεί δικαίωμα διεκδίκησης των χρημάτων από την εταιρία που στο παρέχει.

 

Απο εκεί και πέρα, εγώ έχω συμβόλαια με 2 εταιρίες και συγκεκριμένα με τη Wind, από το 1998, και πότε δε με ενόχλησαν για όποια καθυστέρηση ακόμα και όταν όντως καθυστερούσα, αν και αυτό μπορεί να οφείλεται ότι ποτέ οι λογαριασμοί μου δεν ξεπέρασαν τα 30 ευρώ. Σε κάθε περίπτωση όμως αυτή η άμεση εκβιαστική απειλή ότι μη με καλείτε ενώ σας χρωστάω αλλιώς θα φύγω εγώ και η οικογενειά μου, είναι σίγουρα κακό δειγμα συμπεριφοράς και παράδειγμα προς αποφυγή.

 

Απο εκεί και πέρα αυτή η νοοτροπία που έχουμε σαν λαός μερικές φορές, να προσπαθούμε να πείσουμε ότι τα δικά μας λαθή δεν είναι δικά μας αλλά άλλων είναι ίσως και ο πρώτος και κύριος λόγος του ότι είμαστε τόσο πίσω σε σχέση με τις άλλες χώρες. Αντί να προσπαθούμε να είμαστε σωστοί στις υποχρεώσεις μας, προσπαθούμε με μία κάπως εκδικητική συμπεριφορά να δείξουμε ότι δεν είμαστε ελέφαντες και ότι φταίνε πάντα οι άλλοι.

ΦΙλε μου δεν θα κατσω να σου ξαναπω ολα αυτα που εχω πει σε αυτο το θεμα. Εγω αναγνωριζω τα λαθη μου. Θεωρω ομως πολυ πλυ υπερβολικο για καθυστερηση 6-7 ημερων να σε καλουνε απο εισπρακτικη εταιρεια με το γνωστο υφακι κτλ κτλ...

 

Αν τυχει να στο κανουν ποτε και εσενα τοτε θα καταλαβεις!;)

Link to comment
Share on other sites

  • 3 weeks later...

Κ για να πω κ εγω τα δικα μου, σημερα με καλεσαν "εκ μερους" της Cosmote, για οφειλη της ταξεως των 25€ για ενα internet on the go που εχω (μαλιστα ηταν 20€ τον προηγουμενο μηνα κ λογω αλλαγης πακετου στο μηδενικο μπηκαν αλλα 5€)...

 

Αφου τελοσπαντων την σκυλοεβρισα (ειχε καλεσει κ κανα δυο μερες νωριτερα κ μιλησε με την κοπελα μου, με την οποια μοιραστηκε ολο μου το ιστορικο -- για 25€ κ*λοευρω, ο υπαλληλος της Cosmote γελαγε στο τηλ. μετα-- ), αρχισα να την ρωταω που βρηκε τα στοιχεια μου, για ποιον λογο εφτασαν στα χερια της, κ τι σοι αρμοδιοτητα εχει απεναντι μου!...

 

Εκει τελοσπαντων ηταν που σκεφτηκα το εξης:

Τετοιου ειδους αποποιηση ευθυνων ("...να διαθεσει σε τριτους τα στοιχεια του συνδρομητη...") δεν ειναι ακυρη/καταχρηστικη στην ελλαδα/εε? Σε ενα θεμα τοσο ευαισθητο οσο τα προσωπικα δεδομενα???

Δηλαδη εγω που πληρωνω αποκρυψη στο σταθερο για να μην εμφανιζομαι στους καταλογους, τι πρεπει να κανω τωρα που τα στοιχεια κατεληξαν στην κυρια αυτη ( με υφος κ τονο χιλιων καρδιναλιων, της ειπα οτι θα αρπαξει κ αυτη μια μηνυση αναμεσα σε καταγγελιες στο υπουργειο αναπτυξης, το ινκα, τον συνηγορο του πολιτη κ δεν ξερω κ γω που αλλου), κ σε οποιες αλλες εταιρειες δεησει να τα μοιρασει αυτη....

 

Κ δεν ειναι για τα λεφτα, ειχα σκοπο να τα πληρωσω στο τελος του μηνα, οποτε θα εκανα διακοπη του πακετου κ θα εβγαινε εκκαθαριστικος, αλλα για το ****το της ολης υποθεσης, κ του νταβα που βρηκαμε στα καλα καθουμενα!

 

Τεσπα, εχουμε μηπως καποιον νομικαριο η δικηγορο, να μας κατατοπισει επι του θεματος? Ισχυει ο παραπανω ορος στο ελληνικο δικαιο?

 

 

----ΠΑΡΑΘΕΣΗ

 

Οι εταιρείες που χρησιμοποιούνται από τράπεζες, εταιρείες κινητής τηλεφωνίας και άλλες επιχειρήσεις προκειμένου να εισπράττουν καθυστερούμενες οφειλές από πελάτες, θα πρέπει να ελέγχονται από τις Εθνικές Αρχές Προστασίας Δεδομένων για το κατά πόσο λειτουργούν νόμιμα.

 

Οπως απάντησε ο αρμόδιος επίτροπος Franco Fini σε σχετική ερώτηση του ευρωβουλευτή της Νέας Δημοκρατίας Μανώλη Αγγελάκα, οι πολίτες που δέχονται οχλήσεις από τις εταιρείες είσπραξης οφειλών θα πρέπει να απευθύνονται στις Αρχές προστασίας δεδομένων, προκειμένου αυτές με τη σειρά τους να επιληφθούν, κρίνοντας τη νομιμότητα της όλης διαδικασίας.

 

Οπως υπογραμμίζει ο επίτροπος «οι εθνικές Αρχές προστασίας δεδομένων είναι αρμόδιες να αποφασίζουν, εάν η ανακοίνωση δεδομένων προσωπικού χαρακτήρα από τις τράπεζες σε εταιρείες είσπραξης χρεών συνάδει ή όχι με τις αρχές της οδηγίας 95/46/ΕΚ και να λαμβάνουν τα κατάλληλα μέτρα για την εφαρμογή της εθνικής νομοθεσίας προστασίας δεδομένων τόσο ως προς τις τράπεζες, όσο και ως προς τις εταιρείες ανάκτησης χρεών. Οι Αρχές προστασίας δεδομένων επιλαμβάνονται επίσης καταγγελιών που υποβάλλονται από φυσικά πρόσωπα ή ενώσεις που αντιπροσωπεύουν φυσικά πρόσωπα, για να αξιολογήσουν τη νομιμότητα της επεξεργασίας των δεδομένων προσωπικού χαρακτήρα που αναφέρονται σε αυτά».

 

Στην Ελλάδα, οι αρμόδιες εθνικές Αρχές για την παραλαβή και την εξέταση ανάλογων καταγγελιών είναι η Αρχή Προστασίας Προσωπικών Δεδομένων και ο Συνήγορος του Καταναλωτή, προς τους οποίους θα πρέπει να απευθύνονται όσοι αντιμετωπίζουν τέτοιας φύσης προβλήματα. Σύμφωνα με καταγγελίες που έχουν δει το φως της δημοσιότητας και με τις οποίες έχει ασχοληθεί και ο Συνήγορος του Καταναλωτή, οι εν λόγω εταιρείες, αμφιβόλου νομικής φύσεως και με κερδοσκοπικό χαρακτήρα, ασκούν ισχυρή ψυχολογική πίεση σε δανειολήπτες, οι όποιοι δεν είναι συνεπείς στην εξόφληση των υποχρεώσεών τους, προβαίνοντας σε απειλές και εκβιασμούς των οφειλετών, αλλά και των οικείων τους, ενώ τίθεται και θέμα για τη νομιμότητα κατοχής των προσωπικών δεδομένων των δανειοληπτών.

 

Καίριας σημασίας είναι επίσης η επαλήθευση, εκ μέρους του παρενοχλούμενου δανειολήπτη, της ταυτότητας της εισπρακτικής εταιρείας και της νομικής της υπόστασης, δεδομένου ότι μόνο δικηγόροι και δικαστικοί επιμελητές έχουν δικαιοδοσία προσέγγισης των ανωτέρω και απαίτησης των χρεών.

 

 

ΕΛΕΥΘΕΡΟΤΥΠΙΑ - 10/01/2008

Link to comment
Share on other sites

Κ για να πω κ εγω τα δικα μου, σημερα με καλεσαν "εκ μερους" της Cosmote, για οφειλη της ταξεως των 25€ για ενα internet on the go που εχω (μαλιστα ηταν 20€ τον προηγουμενο μηνα κ λογω αλλαγης πακετου στο μηδενικο μπηκαν αλλα 5€)...

 

Αφου τελοσπαντων την σκυλοεβρισα (ειχε καλεσει κ κανα δυο μερες νωριτερα κ μιλησε με την κοπελα μου, με την οποια μοιραστηκε ολο μου το ιστορικο -- για 25€ κ*λοευρω, ο υπαλληλος της Cosmote γελαγε στο τηλ. μετα-- ), αρχισα να την ρωταω που βρηκε τα στοιχεια μου, για ποιον λογο εφτασαν στα χερια της, κ τι σοι αρμοδιοτητα εχει απεναντι μου!...

 

Εκει τελοσπαντων ηταν που σκεφτηκα το εξης:

Τετοιου ειδους αποποιηση ευθυνων ("...να διαθεσει σε τριτους τα στοιχεια του συνδρομητη...") δεν ειναι ακυρη/καταχρηστικη στην ελλαδα/εε? Σε ενα θεμα τοσο ευαισθητο οσο τα προσωπικα δεδομενα???

Δηλαδη εγω που πληρωνω αποκρυψη στο σταθερο για να μην εμφανιζομαι στους καταλογους, τι πρεπει να κανω τωρα που τα στοιχεια κατεληξαν στην κυρια αυτη ( με υφος κ τονο χιλιων καρδιναλιων, της ειπα οτι θα αρπαξει κ αυτη μια μηνυση αναμεσα σε καταγγελιες στο υπουργειο αναπτυξης, το ινκα, τον συνηγορο του πολιτη κ δεν ξερω κ γω που αλλου), κ σε οποιες αλλες εταιρειες δεησει να τα μοιρασει αυτη....

 

Κ δεν ειναι για τα λεφτα, ειχα σκοπο να τα πληρωσω στο τελος του μηνα, οποτε θα εκανα διακοπη του πακετου κ θα εβγαινε εκκαθαριστικος, αλλα για το ****το της ολης υποθεσης, κ του νταβα που βρηκαμε στα καλα καθουμενα!

 

Τεσπα, εχουμε μηπως καποιον νομικαριο η δικηγορο, να μας κατατοπισει επι του θεματος? Ισχυει ο παραπανω ορος στο ελληνικο δικαιο?

 

 

----ΠΑΡΑΘΕΣΗ

 

Οι εταιρείες που χρησιμοποιούνται από τράπεζες, εταιρείες κινητής τηλεφωνίας και άλλες επιχειρήσεις προκειμένου να εισπράττουν καθυστερούμενες οφειλές από πελάτες, θα πρέπει να ελέγχονται από τις Εθνικές Αρχές Προστασίας Δεδομένων για το κατά πόσο λειτουργούν νόμιμα.

 

Οπως απάντησε ο αρμόδιος επίτροπος Franco Fini σε σχετική ερώτηση του ευρωβουλευτή της Νέας Δημοκρατίας Μανώλη Αγγελάκα, οι πολίτες που δέχονται οχλήσεις από τις εταιρείες είσπραξης οφειλών θα πρέπει να απευθύνονται στις Αρχές προστασίας δεδομένων, προκειμένου αυτές με τη σειρά τους να επιληφθούν, κρίνοντας τη νομιμότητα της όλης διαδικασίας.

 

Οπως υπογραμμίζει ο επίτροπος «οι εθνικές Αρχές προστασίας δεδομένων είναι αρμόδιες να αποφασίζουν, εάν η ανακοίνωση δεδομένων προσωπικού χαρακτήρα από τις τράπεζες σε εταιρείες είσπραξης χρεών συνάδει ή όχι με τις αρχές της οδηγίας 95/46/ΕΚ και να λαμβάνουν τα κατάλληλα μέτρα για την εφαρμογή της εθνικής νομοθεσίας προστασίας δεδομένων τόσο ως προς τις τράπεζες, όσο και ως προς τις εταιρείες ανάκτησης χρεών. Οι Αρχές προστασίας δεδομένων επιλαμβάνονται επίσης καταγγελιών που υποβάλλονται από φυσικά πρόσωπα ή ενώσεις που αντιπροσωπεύουν φυσικά πρόσωπα, για να αξιολογήσουν τη νομιμότητα της επεξεργασίας των δεδομένων προσωπικού χαρακτήρα που αναφέρονται σε αυτά».

 

Στην Ελλάδα, οι αρμόδιες εθνικές Αρχές για την παραλαβή και την εξέταση ανάλογων καταγγελιών είναι η Αρχή Προστασίας Προσωπικών Δεδομένων και ο Συνήγορος του Καταναλωτή, προς τους οποίους θα πρέπει να απευθύνονται όσοι αντιμετωπίζουν τέτοιας φύσης προβλήματα. Σύμφωνα με καταγγελίες που έχουν δει το φως της δημοσιότητας και με τις οποίες έχει ασχοληθεί και ο Συνήγορος του Καταναλωτή, οι εν λόγω εταιρείες, αμφιβόλου νομικής φύσεως και με κερδοσκοπικό χαρακτήρα, ασκούν ισχυρή ψυχολογική πίεση σε δανειολήπτες, οι όποιοι δεν είναι συνεπείς στην εξόφληση των υποχρεώσεών τους, προβαίνοντας σε απειλές και εκβιασμούς των οφειλετών, αλλά και των οικείων τους, ενώ τίθεται και θέμα για τη νομιμότητα κατοχής των προσωπικών δεδομένων των δανειοληπτών.

 

Καίριας σημασίας είναι επίσης η επαλήθευση, εκ μέρους του παρενοχλούμενου δανειολήπτη, της ταυτότητας της εισπρακτικής εταιρείας και της νομικής της υπόστασης, δεδομένου ότι μόνο δικηγόροι και δικαστικοί επιμελητές έχουν δικαιοδοσία προσέγγισης των ανωτέρω και απαίτησης των χρεών.

 

 

ΕΛΕΥΘΕΡΟΤΥΠΙΑ - 10/01/2008

 

Φιλε δεν τους γραφεις καλα καλα,που θα κατσεις να ασχοληθεις κ μαζι τους.το ποσο ειναι αστειο.να πας να πληρωσεις οποτε εχεις κ αν σε ξαναπαρουν να το παιξεις τρελιτσα.σιγα μη στειλουνε κ τα ματ για 25 ευρω.ελεος πια.

[sIGPIC][/sIGPIC]
Link to comment
Share on other sites

Κανείς δεν σε ενοχλεί αν καθυστερήσεις την πληρωμή μία φορά στο τόσο μιας και κάποιος μπορεί να έχει οποιοδήποτε πρόβλημα και συνήθρως υπάρχει ανοχή. Θα το κάνουν όμως όταν αυτό γίνεται συστηματικά. Και συνήθως αυτοί που καθυστερούν συστηματικά τις πληρωμές δεν το κάνουν επειδή έχουν οικονομικά προβλήματα, αλλά από κακό χόμπι. Αυτό είναι δεδομένο!

Αν κάποιος δεν έχει χρήματα σε μόνιμη βάση, καλό είναι να κόψει την σύνδεση και να βάλει καρτοκινητό. Και επίσης καλό είναι να κάνουμε σωστό προγραμματισμό στα οικονομικά μας την στιγμή που ξέρουμε πόσα έσοσα έχουμε και πόσα έξοδα. Δεν είναι και άσχημη ιδέα η πάγια εντολή πληρωμή για τους "ξεχασιάριδες."

Να είμαστε σωστοί και κανείς δεν θα μας ενοχλήσει. Και όπως είπα καμία εταιρεία δεν ενοχλεί για καθυστέρηση πληρωμής μίας στο τόσο.

Less is more...
Link to comment
Share on other sites

Κανείς δεν σε ενοχλεί αν καθυστερήσεις την πληρωμή μία φορά στο τόσο μιας και κάποιος μπορεί να έχει οποιοδήποτε πρόβλημα και συνήθρως υπάρχει ανοχή. Θα το κάνουν όμως όταν αυτό γίνεται συστηματικά. Και συνήθως αυτοί που καθυστερούν συστηματικά τις πληρωμές δεν το κάνουν επειδή έχουν οικονομικά προβλήματα, αλλά από κακό χόμπι. Αυτό είναι δεδομένο!

Αν κάποιος δεν έχει χρήματα σε μόνιμη βάση, καλό είναι να κόψει την σύνδεση και να βάλει καρτοκινητό. Και επίσης καλό είναι να κάνουμε σωστό προγραμματισμό στα οικονομικά μας την στιγμή που ξέρουμε πόσα έσοσα έχουμε και πόσα έξοδα. Δεν είναι και άσχημη ιδέα η πάγια εντολή πληρωμή για τους "ξεχασιάριδες."

Να είμαστε σωστοί και κανείς δεν θα μας ενοχλήσει. Και όπως είπα καμία εταιρεία δεν ενοχλεί για καθυστέρηση πληρωμής μίας στο τόσο.

 

σε αυτο που λεσ εχεισ δικιο κ συμφωνω απολυτα μαζι σου. συμφωνεισ ομωσ με τισ εισπρακτικεσ εταιριεσ κ το καθεστωσ με το οποιο δουλευουν?συμφωνεισ στο γεγονοσ οτι οι εταιριεσ κινητησ κ πολλεσ πολλεσ αλλεσ δινουν αφιδωσ τα στοιχεια σου σε τριτουσ για να σε παιρνουν κ να σε απειλουν για 25 ευρω που κακωσ, πολυ κακωσ χρωστασ?ειναι λογικο εταιριεσ σαν την κοσμοτε την γουιντ κ αλλεσ να χρησιμοποιουν εταιριεσ που ειναι παρανομεσ κ δεν θα επρεπε να υπηρχαν?

[sIGPIC][/sIGPIC]
Link to comment
Share on other sites

Το θέμα δεν είναι η συνέπεια στην εξόφληση των οφειλών αλλά αν έχουν το δικαίωμα τρίτοι χωρίς καμία δικαιοδοσία να προβαίνουν σε ενοχλήσεις και εκβιασμούς προκειμένου να επιτευχθεί το επιθυμητό αποτέλεσμα.

Οι συγκεκριμένες εταιρείες δεν εκπροσωπούν τις δικαστικές αρχές. Πωλούν “προστασία” κάτι που συναντάμε και στο κόσμο της νύχτας.

Είναι δικαίωμά μας να μην ενδώσουμε σε παράνομες και καταχρηστικές τακτικές, να τους καταγγείλουμε και να τους μηνύσουμε.

Υπάρχει η νόμιμη οδός προς τακτοποίηση των οικονομικών εκκρεμοτήτων.

Link to comment
Share on other sites

ρε παιδιά πάντως εγώ στη βοντα δεν εχω τέτοια προβλήματα ούτε κ στην κόσμο η κοπέλα μου. Ειδικά εγώ πληρώνω ανά δίμηνο. Το μόνο που μου στέλνουν είναι κανα μύνημα κ πάλι πηγαίνω μετά από 2 3 μέρες.

το γέλιο είναι η τροφή της ψυχής!!!

 

Lumia 1020 : Rules!!!

Νokia N9: Have no rules!!!

Link to comment
Share on other sites

ρε παιδιά πάντως εγώ στη βοντα δεν εχω τέτοια προβλήματα ούτε κ στην κόσμο η κοπέλα μου. Ειδικά εγώ πληρώνω ανά δίμηνο. Το μόνο που μου στέλνουν είναι κανα μύνημα κ πάλι πηγαίνω μετά από 2 3 μέρες.

 

Ουτε εγω ειχα ποτε τετοια προβληματα στην Cosmote Που ημουν δεκα χρονια (και ας καθυστερουσα πολλε φορες να πληρωσω και 15-20 μερες. Μου στελνανε 2 μηνυματακια και μετα μου κοβανε την γραμμη).

 

Στην Wind ξεκινησαν ολα...;)

Link to comment
Share on other sites

ρε παιδιά πάντως εγώ στη βοντα δεν εχω τέτοια προβλήματα ούτε κ στην κόσμο η κοπέλα μου. Ειδικά εγώ πληρώνω ανά δίμηνο. Το μόνο που μου στέλνουν είναι κανα μύνημα κ πάλι πηγαίνω μετά από 2 3 μέρες.

 

με αυτο που λεσ εσυ, που δεν εχω λογο να μην το πιστεψω, αναιρεισ οσουσ λενε οτι οι εταιριεσ κινητησ δινουν στισ εισπρακτικεσ εταιριεσ τα στοιχεια των χρηστων που ειναι δεν ειναι παντα συνεπεισ κ τυπικοι στισ υποχρεωσεισ τουσ.αρα δεν ισχυει αυτο που ισχυριζονται. αν εσυ πληρωνεισ καθε διμηνο αρα δεν εισαι το υποδειγμα τυπικου πελατη, καταλαβαινεισ πωσ το λεω, τοτε ποιο ειναι το κριτηριο των εταιριων κινητησ για να δινουν τα στοιχεια των πελατων τουσ στισ εισπρακτικεσ?

[sIGPIC][/sIGPIC]
Link to comment
Share on other sites

Καταρχήν έχει υπογραφτεί στο συμβόλαιο το θέμα με τις τρίτες εταιρείες που μαζεύουν τις οφειλές οπότε έχει το κάθε δικαίωμα να το κάνει αυτό. Αφού φτάνετεκακώς σε αυτό το σημείο της μη (συστηματικής) πληρωμής, δεν μπορώ να καταλάβω τι σας πειράζει αν αυτός που σας πέρνει τηλέφωνο είναι από την wind ή κάποιος συνεργάτης τους.

Μου φαίνεται οτι έχει γίνει τρελή παράνοια με τα προσωπικά δεδομένα. Το αυτοκίνητό ή η μηχανή σας έχει αριθμό κυκλοφορίας που κάποιος βρίσκει ακόμα και πότε το κάνετε. Πήγαν να βάλουν κάμερες ασφαλείας στην Αθήνα, και επαναστάτησε ο κάθε πικραμένος με την καραμέλα των προσωπικών δεδομένων!!!

Τα πράγματα είναι απλά, πληρώνετε στην ώρα σας τις υπηρεσίες που έχετε χρησιμοποιήσει, και κανείς δεν πρόκειτε να σας ενοχλήσει. Και όπως είπα και ποιο πριν, κανείς δεν θα σας ενοχλήσει αν καθυστερήσετε μια πληρωμή στο τόσο.

Σε όλον τον κόσμο γίνεται αυτό και στο εξωτερικό το λένε collection agencies.

Αν ΟΛΟΙ πληρώνανε στην ώρα τους, οι τιμές θα ήταν χαμηλότερες γιατί αυτοί οι εξωτερικοί συνεργάτες κοστίζουν στην κάθε εταιρεία. Αλλά συνήθως οι κακοπληρωτές είναι ένας από τους λόγους που δεν μπορούν οι εταιρείες να έχουν χαμηλότερες τιμές. Στην καρτοκινητή δεν υπάρχει πρόβλημα, αλλά στα συμβόλαια υπάρχει.

Less is more...
Link to comment
Share on other sites

Καταρχήν έχει υπογραφτεί στο συμβόλαιο το θέμα με τις τρίτες εταιρείες που μαζεύουν τις οφειλές οπότε έχει το κάθε δικαίωμα να το κάνει αυτό. Αφού φτάνετεκακώς σε αυτό το σημείο της μη (συστηματικής) πληρωμής, δεν μπορώ να καταλάβω τι σας πειράζει αν αυτός που σας πέρνει τηλέφωνο είναι από την wind ή κάποιος συνεργάτης τους.

Μου φαίνεται οτι έχει γίνει τρελή παράνοια με τα προσωπικά δεδομένα. Το αυτοκίνητό ή η μηχανή σας έχει αριθμό κυκλοφορίας που κάποιος βρίσκει ακόμα και πότε το κάνετε. Πήγαν να βάλουν κάμερες ασφαλείας στην Αθήνα, και επαναστάτησε ο κάθε πικραμένος με την καραμέλα των προσωπικών δεδομένων!!!

Τα πράγματα είναι απλά, πληρώνετε στην ώρα σας τις υπηρεσίες που έχετε χρησιμοποιήσει, και κανείς δεν πρόκειτε να σας ενοχλήσει. Και όπως είπα και ποιο πριν, κανείς δεν θα σας ενοχλήσει αν καθυστερήσετε μια πληρωμή στο τόσο.

Σε όλον τον κόσμο γίνεται αυτό και στο εξωτερικό το λένε collection agencies.

Αν ΟΛΟΙ πληρώνανε στην ώρα τους, οι τιμές θα ήταν χαμηλότερες γιατί αυτοί οι εξωτερικοί συνεργάτες κοστίζουν στην κάθε εταιρεία. Αλλά συνήθως οι κακοπληρωτές είναι ένας από τους λόγους που δεν μπορούν οι εταιρείες να έχουν χαμηλότερες τιμές. Στην καρτοκινητή δεν υπάρχει πρόβλημα, αλλά στα συμβόλαια υπάρχει.

 

Εγώ στο συμβολαιό μου δεν έχω υπογράψει τίποτα σχετικό. Μη μπερδεύεις τις κάμερες και τις παρακολουθήσεις απο κρατικές υπηρεσίες. Η νομοθεσία δε προβλέπει την ύπαρξη ιδιωτικών collection agencies. Το θέμα δεν είναι τα προσωπικά δεδομένα αλλά τα "νταβατζηλίκια" απο "εταιρείες" που δεν έχουν δικαίωμα να σε εκβιάζουν χρησιμοποιώντας κάθε "μέσο" ξεκινώντας απο την ψυχολογική πίεση...και μετά βλέπουμε.

Δηλ. τι μου λέτε ρε παιδιά ότι είναι νόμιμη η "προστασία" κατά περίπτωση.

Αν κάποιος είναι "κακοπληρωτής" λοιπόν δικαιούμαι να στείλω τον "συνεργάτη" μου να εισπράξει και ας πρόσεχε.

Οσον αφορά το θέμα των προσωπικών δεδομένων ή την εφαρμογή των νόμων δεν προβλέπεται(ακόμα) ιδιωτικές εταιρείες να υποκαθιστούν το κράτος.

Τι έχουμε? Την OCP corporation απο το Robocop???

Θα πρότεινα να συμβουλετούμε κάποιον νομικό και να προσβάλουμε το συμβόλαιο αν περιέχει αυθαιρεσίες. Το γράμμα του νόμου υπερυσχύει. Δεν μπορεί να κάνει ο καθένας ότι θέλει.

Link to comment
Share on other sites

Κ στο συμβολαιο που υπογραφεις λεει καπου οτι αυτος ο τριτος που θα σε παρει εχει το δικαιωμα να σε βριζει,να σε χαρακτηριζει με οτι λεξη θελει κ να σε απειλει?αν εσυ δεν εχεις προβλημα να γνωριζουν τα προσωπικα σου δεδομενα,τοτε να βαλεις στην υπογραφη σου ονοματεπωνυμο,τηλεφωνο,περιοχη κ διευθυνση σπιτιου.ετσι για να ξερουμε κ με ποιον μιλαμε.γιατι δεν το κανεις κ βαζεις ψευδωνυμο?
[sIGPIC][/sIGPIC]
Link to comment
Share on other sites

Καλά ρε, θα τρελαθούμε τελείως? Περιμένετε να βγει νόμος που να προβλέπει την ύπαρξη εισπρακτικών για να σταματήσει η καραμέλα των π.δ.? Δηλαδή αν ψηφιστεί τέτοιος νόμος και για κάποιο λόγο όλες αυτές οι εταιρίες κλείσουν, θα λέτε ολόκληρη τη κοινωνία παράνομη??? Το κράτος ντα###τζή που θα σας στέλνει στο σκαμνί κτλ??? Στο κάτω-κάτω δεν άνοιξαν από το πουθενά αυτές οι εταιρίες, όλοι μας τις ανοίξαμε...!!!
Link to comment
Share on other sites

Τελικα ειναι νομιμο αυτο που συμβαινει με τις ιδιωτικες εταιριες που εκβιαζουν? Υπαρχει καποια νομικη απαντηση για να γνωριζουμε?

 

υγ. ο κοσμος μπορει να αργει να πληρωσει μια οφειλη, αλλα οταν δεν μπορει να βγαλει γραμμη επι μιση ωρα, τοτε τι πρεπει να κανει? να παρει τα στοιχεια του διευθυντη της καθε wind/cosmote/voda και να βαζει φιλους να τον πρηζουν και να μιλανε ασχημα? Για τον θεο δηλαδη.... Η απολυτη ξεφτιλα πια!

Link to comment
Share on other sites

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Επισκέπτης
Reply to this topic...

×   Pasted as rich text.   Paste as plain text instead

  Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

 Κοινοποίηση

Ανακοινώσεις



×
×
  • Create New...